Uradni list

Številka 29
Uradni list RS, št. 29/2017 z dne 9. 6. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 29/2017 z dne 9. 6. 2017

Kazalo

Št. 5442-96/2017 Ob-2442/17, Stran 1457
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba (EU) št. 1303/2013), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470; v nadaljevanju besedila: Uredba (EU) št. 1304/2013), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1, v nadaljevanju besedila: Uredba (EU) št. 966/2012) in njene izvedbene uredbe, Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 65/14 – ZVRS-H, 90/14 in 51/16), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 (Uradni list RS, št. 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 (DP2017) (Uradni list RS, št. 96/15 in 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 (DP2018) (Uradni list RS, št. 80/16), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr. in 15/17), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 4. 7. 2016, s spremembo z dne 29. 7. 2016, Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 47/15 46/16 in 49/16 – popr.), Zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (ZUOPP-1; Uradni list RS, št. 58/11, 40/12 – ZUJF in 90/12) in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja o podpori št. 10-1/3/MIZŠ/0 za javni razpis, št. 3032-52/2017/5 z dne 7. 6. 2017, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za izbor operacij »Z roko v roki poMOČ – Krepitev kompetenc strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na področju dela z otroki s posebnimi potrebami«
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Predmet, namen in cilj javnega razpisa ter regija izvajanja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi: 10. »Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo zaposljivost«, prednostne naložbe: 10.1 »Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja, posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc«, specifičnega cilja: 10.1.3 »Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema«.
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje aktivnosti, namenjenih profesionalnemu usposabljanju strokovnih delavcev, s pomočjo katerih se bo izboljšalo tudi kompetence otrok, učencev in dijakov, skladno s specifičnem ciljem 3 »Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema«.
Namen javnega razpisa je profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev za uspešno vključevanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami v vzgojo in izobraževanje s poudarkom na zgodnjem odkrivanju učnih težav, nudenju kontinuuma pomoči pred postopkom usmerjanja, usmerjenimi otroki, še posebej pa delu z otroki z več motnjami, avtističnimi motnjami in motnjami v duševnem razvoju.
Na javnem razpisu izbran konzorcij, katerega konzorcijski partnerji (razen poslovodečega kozorcijskega partnerja)1 bodo institucije, specializirane za strokovno obravnavo vsaj ene vrste primanjkljajev, ovir oziroma motenj otrok s posebnimi potrebami, bo organiziral in izvajal aplikativna profesionalna usposabljanja strokovnih delavcev. Navedene institucije bodo glede na izražene aktualne potrebe vzgojno-izobraževalnih zavodov ponudile izrazito ciljna profesionalna usposabljanja za neposredno delo s konkretnim otrokom oziroma mladostnikom s posebnimi potrebami. Pri tem bodo sledile principom inkluzivnih timov, ki so bili poskusno že uvedeni za uveljavljanje koncepta učne težave2. Princip inkluzivnih timov izpostavlja krepitev timskega dela strokovnjakov, ki se ukvarjajo s problematiko otrok s posebnimi potrebami v procesu vzgoje in izobraževanja, pri čemer se v timsko delo vključi tako strokovne delavce, otroke s posebnimi potrebami kot tudi starše. Tako se bodo strokovni delavci opolnomočili s tistimi praktičnimi, izkustvenimi in operativnimi znanji, ki jih potrebujejo za učinkovitejše delo s konkretnim otrokom ali mladostnikom s posebnimi potrebami.
1 Glejte 3. točko javnega razpisa.
2 Kavkler, Marija: Razvoj inkluzivne prakse s pomočjo inkluzivnih timov, ZRSŠ, 2010
Projektne aktivnosti pomenijo prispevek k uspešnejšemu in učinkovitejšemu vključevanju, oblikovanju najboljše strategije pomoči in izboljšanju kompetenc posameznega otroka ali mladostnika s posebnimi potrebami. Hkrati projektne aktivnosti prispevajo h krepitvi kompetenc strokovnih delavcev za izvajanje novih, inovativnih učnih metod in praks skladno s specifičnim ciljem 10.1.3 ter k razvoju inovativnih učnih okolij, v okviru katerih se ustvarjajo možnosti za krepitev ključnih kompetenc, ki so bistvena podlaga za učenje, ki podpira vse učne dejavnosti. Profesionalno usposabljanje strokovnih delavcev bo prispevalo tudi k dvigu splošnih kompetenc učencev in dijakov, s tem pa k boljši učni uspešnosti, večjim možnostim za uspešno izobraževanje, boljši socialni vključenosti in višjemu standardu vzgojno-izobraževalnega dela.
Operacija se bo izvajala v vzhodni in zahodni kohezijski regiji.
Javni razpis ima, zaradi sistemske narave predvidenih ukrepov (krepitve kompetenc strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju), vpliv na celotno državo (se pravi tako na Kohezijsko regijo vzhodna Slovenija kot na Kohezijsko regijo zahodna Slovenija). Skladno z navedbo v OP2014–2020 in v skladu s 70. členom Uredbe 1303/2013 in 13. členom Uredbe 1304/2013 se za javni razpis uporabi načelo derogacije, pri čemer se ključ delitve (pro-rata) definira na podlagi podatkov glede števila šol po kohezijskih regijah, ki znaša 56 % za kohezijsko regijo vzhodna Slovenija (KRVS) in 44 % za kohezijsko regijo zahodna Slovenija (KRZS).
Cilj javnega razpisa je uspešno zaključeno profesionalno usposabljanje ciljnih skupin javnega razpisa, to je najmanj 5.600 strokovnih in vodstvenih delavcev na področju predšolske vzgoje, osnovnošolskega izobraževanja, osnovnega glasbenega izobraževanja, poklicnega in strokovnega izobraževanja, srednjega splošnega izobraževanja, vzgoje in izobraževanja otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami ter vzgoje in izobraževanja v dijaških domovih. Število strokovnih delavcev, ki so vključeni v programe za izboljšanje kakovosti in učinkovitosti izobraževanja in usposabljanja, predstavlja kazalnik učinka (5.600), slednji pa posredno prispeva k specifičnemu kazalniku rezultata, to je deležu šol, ki so uspešno izvedle strategije prožnih oblik učenja (85 %).
Na javni razpis se prijavi konzorcij, ki ga sestavljajo poslovodeči konzorcijski partner in konzorcijski partnerji.
Poslovodeči konzorcijski partner je prijavitelj, ki projekt prijavi v imenu konzorcija, in je lahko društvo, zavod ali ustanova.
Konzorcijski partnerji so lahko vzgojno-izobraževalni zavodi, ki izvajajo javnoveljavne programe za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami. Za področje vzgoje in izobraževanje otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja je konzorcijski partner lahko tudi svetovalni center, ki izvaja strokovne naloge skladno z 20. členom Zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami.
Pričakovane aktivnosti in obvezni rezultati:
I. Predstavitev projekta na spletni strani najkasneje v enem mesecu od podpisa pogodbe o sofinanciranju.
II. Načrtovanje in izvedba programa Z roko v roki poMOČ v šolskih letih 2016/17, 2017/18, 2018/19, 2019/20 in 2020/21, to je skladno z namenom javnega razpisa izvedba ciljnih profesionalnih usposabljanj za neposredno delo s konkretnim otrokom oziroma mladostnikom s posebnimi potrebami za ciljne skupine javnega razpisa (najmanj 5.600 strokovnih in vodstvenih delavcev).
Program Z roko v roki poMOČ mora vključevati vsa naslednja področja:
1. vzgoja in izobraževanje otrok z motnjami v duševnem razvoju,
2. vzgoja in izobraževanje slepih in slabovidnih otrok oziroma otrok z okvaro vidne funkcije,
3. vzgoja in izobraževanje gluhih in naglušnih otrok in otrok z govorno-jezikovnimi motnjami,
4. vzgoja in izobraževanje gibalno oviranih otrok,
5. vzgoja in izobraževanje otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja,
6. vzgoja in izobraževanje otrok z avtističnimi motnjami ter
7. vzgoja in izobraževanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami, ki potrebujejo prilagojeno izvajanje programov vzgoje in izobraževanja z dodatno strokovno pomočjo ali prilagojene programe vzgoje in izobraževanja oziroma posebne programe vzgoje in izobraževanja.
Izvajanje te aktivnosti je obvezno za vse konzorcijske partnerje.
III. Koordiniranje in strokovno vodenje projekta
Z namenom zagotavljanja vsebinske in izvedbene celovitosti projekta ter enotnega delovanja konzorcija mora prijavitelj vzpostaviti strokovni tim, ki je sestavljen iz članov konzorcija, pri čemer mora biti ena oseba tima, ki izpolnjuje z zakonom in drugimi predpisi določene pogoje za učitelja oziroma svetovalnega delavca v prilagojenem izobraževalnem programu osnovne šole nižjim izobrazbenim standardom, zaposlena pri prijavitelju na projektu kot koordinator. Koordinator bo zadolžen za koordinacijo programa Z roko v roki poMOČ ter strokovno vodenje in koordinacijo celotnega projekta.
Izvajanje te aktivnosti je obvezno za prijavitelja.
IV. Izdelava in objava poročila o rezultatih in evalvaciji projekta
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
3.1. Osnovni pogoji
Popolna prijava mora vsebovati izpolnjeno prijavnico s prilogami iz razpisne dokumentacije.
Prijavitelj, ki kandidira na javnem razpisu, in vsak konzorcijski partner mora izpolnjevati naslednje pogoje:
Pogoji
Dokazila
1
je registriran pri pristojnem sodišču ali drugem organu v Republiki Sloveniji kot društvo, zavod ali ustanova,
– Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
2
ni sofinanciran za isti namen iz drugih sredstev državnega ali lokalnega proračuna,
– Pogoji se bodo preverili v aplikaciji Erar
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
3
ni prejel niti ni v postopku za pridobitev drugih javnih sredstev financiranja, vključno s sredstvi Evropske unije, za stroške, ki so predmet tega javnega razpisa,
4
na datum v okviru zadnjih 30 dni pred datumom oddaje prijave, najkasneje pa na dan oddaje prijave izpolnjuje obvezne dajatve in druge denarne nedavčne obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ v skladu s predpisi, oziroma vrednost neplačanih zapadlih obveznosti na dan oddaje ponudbe ali prijave ne znaša 50 eurov ali več (šteje se, da prijavitelj oziroma konzorcijski partner ne izpolnjuje obveznosti iz prejšnjega stavka tudi, če na dan oddaje ponudbe ali prijave ni imel predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjih petih let do dne oddaje ponudbe ali prijave),
– Potrdilo Finančne uprave RS o plačanih obveznostih3
– Pogoji se bodo preverjali v uradnih evidencah
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
5
mu ni izrečena pravnomočna sodba, ki ima elemente kaznivih dejanj, taksativno naštetih v prvem odstavku 75. člena ZJN-3 (Uradni list RS, št. 91/15),
– Pogoji se bodo preverjali v uradnih evidencah
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
6
ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi posli ne upravlja sodišče,
– Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
7
zoper njega ni začet postopek z upniki, ni opustil poslovne dejavnosti oziroma ni v kateri koli podobni okoliščini,
– Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
8
izkazuje realno izvedljivost, ustreznost in sposobnost za izvedbo projekta, 
– Pogoji se bodo preverili v prijavni vlogi za projekt
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
9
izkazuje ustreznost ciljnih skupin,
– Pogoji se bodo preverili v prijavni vlogi za projekt
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
10
izkazuje skladnost s cilji/rezultati na ravni prednostne osi oziroma naložb.
– Pogoji se bodo preverili v prijavni vlogi za projekt
– Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
3 Če prijavitelj ne bo predložil dokazila FURS o plačanih obveznostih, ga bo pridobilo ministrstvo po uradni dolžnosti iz uradnih evidenc.
Dodatni pogoj za konzorcijskega partnerja:
Konzorcijski partner je lahko vzgojno-izobraževalni zavod, ki izvaja program za vzgojo in izobraževanje otrok in mladostnikov s posebnimi potrebami in je vpisan v razvid izvajalcev javno veljavnih programov vzgoje in izobraževanja. Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah ministrstva. Izjema: za področje vzgoje in izobraževanje otrok s primanjkljaji na posameznih področjih učenja je konzorcijski partner lahko tudi svetovalni center v skladu z 20. členom Zakona o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami. Pogoji se bodo preverili v uradnih evidencah.
Če je tudi za prijavitelja predvideno izvajanje programa Z roko v roki poMOČ, mora tudi on izpolnjevati pogoj za konzorcijskega partnerja.
Izpolnjevanje vseh pogojev iz 3. točke javnega razpisa prijavitelj in konzorcijski partnerji potrdijo s podpisano izjavo.
4. Merila za izbor upravičencev, ki izpolnjujejo pogoje (navedba, opis, ovrednotenje meril)
Prijave, za katere bo ugotovljeno, da izpolnjujejo vse formalne pogoje v skladu z določbami razpisa in razpisne dokumentacije ter v nadaljevanju navedena izločitvena merila, bo ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa po merilih za ocenjevanje prijav.
4.1. Merila za ocenjevanje prijav
4.1.1. Izločitvena merila
Če je katero od izločitvenih meril ovrednoteno z NE, komisija za izvedbo postopka javnega razpisa prijavo izloči in je ne ocenjuje po ostalih merilih ter jo s sklepom zavrne.
Skupno prijavo na javni razpis je oddal v imenu vseh članov konzorcija poslovodeči konzorcijski partner (prijavitelj)
DA NE 
(izločitveno merilo)
Predlog projekta je skladen s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa
(2. točka javnega razpisa).
DA NE 
(izločitveno merilo)
4.1.2. Merila za ocenjevanje prijav
Prijave, ki bodo izpolnjevale vsa izločitvena merila in pogoje za kandidiranje, bodo ocenjene na osnovi naslednjih meril:
MERILO
VREDNOTENJE
TOČKE
MOŽNO ŠTEVILO TOČK
1. KAKOVOST PREDLOGA PROJEKTA
60
Predlog projekta je pomanjkljiv, aktivnosti so pomanjkljivo predstavljene in se vsebinsko ne dopolnjujejo.
0
a.
Vsebinska celovitost predloga projekta
Predlog projekta je deloma utemeljen, aktivnosti so delno ustrezno predstavljene in se vsebinsko le delno dopolnjujejo.
10
20
Predlog projekta je utemeljen, aktivnosti so ustrezno predstavljene in se vsebinsko ustrezno dopolnjujejo.
20
Predlog projekta ne vsebuje inovativnih aktivnosti.
0
b.
Inovativnost
Predlog projekta vsebuje manj inovativnih aktivnosti.
10
20
Predlog projekta vsebuje inovativne aktivnosti.
20
Iz načrta projekta ni razvidna trajnost načrtovanih rezultatov.
0
c.
Zagotavljanje trajnosti načrtovanih rezultatov
Iz načrta projekta je deloma razvidna trajnost načrtovanih rezultatov.
10
20
Iz načrta projekta je razvidna trajnost načrtovanih rezultatov.
20
2. IZVEDLJIVOST PROJEKTA
30
Postopek odzivanja na potrebe in metode dela v predlogu projekta niso predstavljene ali so predstavljene zelo pomanjkljivo.
0
Opredelitev postopka odzivanja na potrebe vzgojno-izobraževalnih zavodov (ciljnih skupin) in metod dela
Predlog projekta na splošno opredeljuje postopek odzivanja na potrebe, metode dela so navedene, a v celoti načrt ne izkazuje poglobljenega načrtovanja.
10
30
Predlog projekta jasno in sistematično opredeljuje postopek odzivanja na potrebe, metode dela so pregledno predstavljene, zato je načrt ustrezna osnova za učinkovito izvedbo aktivnosti.
30
3. USPOSOBLJENOST UPRAVIČENCA ZA IZVEDBO OPERACIJE
30
a.
Usposobljenost konzorcija za pokrivanje vsebinskih področij za program Z roko v roki poMOČ
(upošteva se po ena v konzorcij vključena institucija, ki izvaja program, za katerega je vpisana v razvid izvajalcev javnoveljavnih programov, s področij, navedenih v točki II Pričakovanih aktivnosti in obveznih rezultatov 2. točke javnega razpisa)
V konzorcij je vključena 1 institucija.
0
10
V konzorcij so vključene 2 do 4 institucije.
5
V konzorcij je vključenih 5 ali več institucij.
10
b.
Strokovne reference prijavitelja na razpisanem vsebinskem področju 
(upoštevajo se že izvedeni nacionalni in mednarodni projekti s področja dela z otroki in mladostniki s posebnimi potrebami)
Prijavitelj izkazuje 0 do 7 referenc.
0
10
Prijavitelj izkazuje 8 do 15 referenc.
5
Prijavitelj izkazuje 16 ali več referenc.
10
c.
Reference prijavitelja kot upravičenca na področju evropske kohezijske politike 
(upoštevajo se že izvedeni projekti ali projekti v izvajanju)
Prijavitelj ima reference kot upravičenec na področju evropske kohezijske politike.
5
5
Prijavitelj nima referenc kot upravičenec na področju evropske kohezijske politike.
0
d.
Sodelovanje z Mrežo strokovnih institucij
(upoštevajo se v konzorcij vključene institucije, ki so izbrane na Javnem razpisu »Mreža strokovnih institucij za podporo otrokom s posebnimi potrebami in njihovim družinam« (Uradni list RS, št. 74/16))
V konzorcij je vključena vsaj ena institucija, ki je izbrana tudi v Mrežo strokovnih institucij.
5
5
V konzorcij ni vključena nobena institucija, ki bi bila izbrana tudi v Mrežo strokovnih institucij.
0
SKUPAJ (vse točke)
120
Vsota točk po vseh merilih iz zgornje razpredelnice pomeni skupno število točk posamezne prijave. Najvišje možno skupno število točk je 120, pri čemer mora prijava prijavitelja zbrati vsaj 50 točk ter pri merilih 1. a. »Vsebinska celovitost predloga projekta« in 2. »Izvedljivost projekta« ne sme imeti 0 točk.
Izbran bo le en prijavitelj, in sicer tisti, ki bo prejel najvišje skupno število točk.
V primeru, da bi imelo več prijaviteljev enako najvišje skupno število točk, bo izbran tisti, ki bo dosegel več točk pri merilu 2. »Izvedljivost projekta«, nadalje glede na višje število točk pri merilih 1. »Kakovost predloga projekta«, nadalje pa glede na število točk doseženih pri merilu 1. b »Inovativnost«.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost razpoložljivih sredstev za javni razpis znaša največ do 1.494.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih programskih območjih in po posameznih proračunskih letih naslednja:
– za proračunsko leto 2017: 280.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 156.800,00 EUR, od tega:
– 125.440,00 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 31.360,00 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 123.200,00 EUR, od tega:
– 98.560,00 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 24.640,00 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2018: 311.300,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 174.328 EUR, od tega:
– 139.462,40 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 34.865,60 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 136.972 EUR, od tega:
– 109.577,60 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 27.394,40 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2019: 311.300,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 174.328 EUR, od tega:
– 139.462,40 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 34.865,60 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 136.972 EUR, od tega:
– 109.577,60 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 27.394,40 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2020: 311.300,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 174.328 EUR, od tega:
– 139.462,40 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 34.865,60 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 136.972 EUR, od tega:
– 109.577,60 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 27.394,40 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2021: 280.100,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 156.856,00 EUR, od tega:
– 125.484,80 EUR s PP 150044 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 31.371,20 EUR s PP 150046 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 123.244,00 EUR, od tega:
– 98.595,20 EUR s PP 150045 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-EU (80,00 %) in
– 24.648,80 EUR s PP 150047 – PN10.1-Izboljšanje kompetenc in spodbujanje prožnih oblik učenja-14-20-slovenska udeležba (20,00 %).
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranim prijaviteljem predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. Če se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva, se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Shema in stopnja intenzivnosti ali najvišja dovoljena višina sofinanciranja v skladu s shemo državnih pomoči ali pomoči de minimis: ni relevantno.
7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum opravljene storitve oziroma dobavljenega blaga), nastale od dne 1. 8. 2017 do dne 30. 9. 2021. Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) je od dne 1. 8. 2017 do dne 12. 10. 2021.
Obdobje upravičenosti lahko ministrstvo podaljša zaradi posebej utemeljenih, objektivnih razlogov in na podlagi soglasja organa upravljanja.
8. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Javni razpis obsega naslednje dokumente:
1) Javni razpis za izbor operacij »Z roko v roki poMOČ – Krepitev kompetenc strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na področju dela z otroki s posebnimi potrebami«
2) Obrazec za oddajo prijave
3) Navodila za prijavo na javni razpis
4) Prijavnica za projekt (v nadaljevanju: prijavnica)
5) Priloge k prijavnici:
a. Finančni načrt
b. Vzorec konzorcijske pogodbe
c. Izjava o izpolnjevanju obveznih pogojev
6) Vzorec pogodbe o sofinanciranju
7) Ocenjevalni list
8) Seznam kazalnikov
9) Obračun SSE za izvedbo programa Z roko v roki poMOČ
10) Obračun SSE za koordinacijo programa Z roko v roki poMOČ
11) Mesečno poročilo koordinatorja
12) Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020
13) Navodila OU o upravičenih stroških za sredstva EKP v obdobju 2014–2020
14) Navodila organa upravljanja in organa za potrjevanje za spremljanje izvajanja operativnega programa z informacijskimi sistemi MFERAC, ISARR2 in RIS eCA.
Prijava se šteje kot formalno popolna, če vsebuje naslednje popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
1) Prijavnica
2) Priloge k prijavnici:
a. Finančni načrt
b. Podpisana konzorcijska pogodba
c. Izjave o izpolnjevanju obveznih pogojev konzorcijskih partnerjev
d. Dokazila o izpolnjevanju pogojev za koordinatorja
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati (dovoljeno je dodajanje vrstic in širjenje polj).
9. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %
10. Delež prispevka EU: delež prispevka EU je 80,00 %.
11. Upravičeni stroški, način financiranja in predplačila
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izjema so predplačila in izjeme, določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju.
Vrsti upravičenih stroškov v okviru operacije sta:
A. Standardni strošek na enoto – Izvedba programa Z roko v roki poMOČ
Enota standardne lestvice stroškov za operacijo je pedagoška ura izvedbe programa Z roko v roki poMOČ. Skladno z Metodologijo za določitev višine stroška na enoto Izvedba programa Z roko v roki poMOČ, št. 5442/96/2017/3, ki jo je ministrstvo sprejelo dne 25. 4. 2017, je vrednost enote 90,00 EUR. Najmanjša možna upravičena enota uveljavljanja je ena zaključena pedagoška ura usposabljanja strokovnih delavcev. Dokazila o nastanku stroška so program usposabljanja, podpisana lista prisotnosti in seznam izdanih potrdil o zaključenem programu usposabljanja.
B. Standardni strošek na enoto – Koordinacija programa Z roko v roki poMOČ
Enota standardne lestvice stroškov na enoto na operaciji je mesečni strošek za koordinacijo programa Z roko v roki poMOČ. Stroški, ki nastanejo z izvajanjem programa Z roko v roki poMOČ, so povezani s stroški dela mesečne zaposlitve koordinatorja s polnim delovnim časom ter s posrednimi stroški, ki bodo nastali izbranemu prijavitelju v zvezi z izvajanjem aktivnosti vodenja in koordiniranja projekta. Skladno z Metodologijo za določitev višine stroška na enoto Koordinacija programa Z roko v roki poMOČ, št. 5442/96/2017/4, ki jo je ministrstvo sprejelo dne 25. 4. 2017, je vrednost standardnega obsega stroškov na enoto na mesečni ravni 2.650,00 EUR. Dokazilo o nastanku navedenega stroška za posamezni mesec je mesečno poročilo koordinatorja in pogodba o zaposlitvi.
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so podrobneje navedeni v razpisni dokumentaciji (tč. 9 in 11 Navodil za prijavo na javni razpis, Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 in točka 2 veljavnih Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v prijavi na javni razpis ter glede na proračunske zmogljivosti ministrstva.
V skladu z določili Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 lahko ministrstvo upravičencu za namen izvajanja operacije izplača predplačilo v višini do 30 % od vrednosti predvidenih izplačil sredstev, na osnovi predloženega zahtevka za izplačilo predplačila s strani upravičenca. Upravičene prejemnike in pogoje za izplačilo predplačila določa veljavni zakon, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Predplačila se izvajajo po sistemu izplačila večkratnih predplačil pri izvajanju operacije, s sprotnim poračunavanjem vsakega posameznega predplačila v celoti. Upravičenec bo v primeru prejetega predplačila dolžan ministrstvu predložiti zahtevek/e za izplačilo z obveznimi dokazili v višini izplačanega predplačila skladno s pogodbo o sofinanciranju v povezavi z vsakokrat veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. To pomeni, da se bodo predplačila iz proračuna Republike Slovenije izplačevala največ v višini kot je v prihodnjem s pogodbo o sofinanciranju določenem obdobju dejansko potrebno za izvajanje operacije, pri čemer višina posameznega predplačila ne sme presegati odstotka, določenega v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Po celotnem poračunu predhodnega predplačila upravičenec lahko pridobi novo predplačilo za pokrivanje izdatkov za prihodnje obdobje, določeno s pogodbo o sofinanciranju. Za vsako predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR je potrebno pred podpisom pogodbe o sofinanciranju oziroma pred podpisom aneksa k pogodbi o sofinanciranju v primeru uveljavljanja več predplačil nad 100.000,00 EUR, pridobiti soglasje ministra, pristojnega za finance. Soglasje se izda pod pogoji, navedenimi v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije (pogoji, ki jih mora izpolnjevati prejemnik predplačila so: pozitivno poslovanje v preteklem letu, poravnane davčne obveznosti in solventnost v preteklih treh mesecih). Izbrani prijavitelj, ki želi uveljavljati predplačilo v višini nad 100.000,00 EUR, bo hkrati s sklepom o izboru pozvan k predložitvi ustreznih dokazil.
12. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu ali pogoji iz Navodil MIZŠ za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020.
13. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe (EU) št. 1303/2013 in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam operacij, ki bo javno objavljen.
14. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje med ESS in ESRR, skladno z 98. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013, ni predvideno.
15. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev (prihodke oziroma prilive) za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi. Na ločenem stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi) se knjižijo le prihodki oziroma prilivi v zvezi z operacijo, medtem, ko stroškov (izdatkov), ki se nanašajo in poplačujejo iz prejetih sredstev, ni potrebno evidentirati na stroškovnem mestu operacije (računovodski kodi).
16. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
V kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe EU št. 1303/2013 za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527 _annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
17. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 in 7. in 8. členom Uredbe (EU) št. 1304/2013
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 ter 7. in 8. členom Uredbe (EU) št. 1304/2013.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013.
18. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja prijave pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz prijav, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2 in 117/06 – ZDavP-2, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del prijave, ne more pa se nanašati na celotno prijavo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v prijavi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da prijava po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013.
19. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
Upravičenec bo moral dokumentirano spremljati in prikazovati neto prihodke operacije skladno s 65. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih prihodkov znižati upravičene stroške.
Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, pa je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
20. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013 dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije.
Kazalniki, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji (tč. 11 Navodil za prijavo na javni razpis).
21. Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe (EU) št. 1303/2013: ni relevantno.
22. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Vrnjeni zneski bodo za upravičenca izgubljeni.
24. Način in rok za predložitev prijav za dodelitev sredstev
Rok za oddajo prijav za dodelitev sredstev je 3. 7. 2017 do 10. ure.
Prijava mora biti predložena v celoti v enem pisnem izvodu skupaj z vsemi obrazci in v enem elektronskem izvodu na USB ključku, v zaprti ovojnici, opremljena z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na javni razpis za izbor operacij »Z roko v roki poMOČ – Krepitev kompetenc strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju na področju dela z otroki s posebnimi potrebami««, ki je del razpisne dokumentacije, z navedbo polnega naziva in naslova pošiljatelja, na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
Kot pravočasne bodo upoštevane prijave, ki bodo, v določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva.
Prijave v neustrezno označenih in nepravočasno prispelih ovojnicah se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
25. Datum odpiranja prijav za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Prijave bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje ministrica za izobraževanje, znanost in šport ali od nje pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Prijave se bodo v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport odpirale nejavno v prisotnosti članov komisije dne 3. 7. 2017. Pri odpiranju prijav komisija ugotavlja popolnost prijav. Prijava je popolna, če so bili predloženi vsi dokumenti tako, kot je določeno v 8. točki javnega razpisa.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja prijav pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih prijave niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela prijave, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta prijave ali tistih elementov prijave, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove prijave glede na preostale prijave, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne prijave, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Ob morebitnih nejasnih oziroma nepopolnih podatkih v bistvenih elementih prijave bo razpisna komisija prijavitelja pozvala k posredovanju pojasnila.
Na podlagi meril bo izmed prijaviteljev, ki bodo izpolnjevali vse razpisne pogoje, izbran prijavitelj, ki bo zbral višje število točk, kot je opredeljeno v 4. točki javnega razpisa.
Zavržene bodo prijave:
– ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v 24. točki razpisa,
– ki ne bodo vsebovale vseh dokumentov, kot jih zahteva besedilo razpisa in ne bodo dopolnjene v skladu s pozivom za dopolnitev prijav.
Zavrnjene bodo prijave:
– tistih prijaviteljev, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz 3. točke razpisa,
– ki ne bodo zbrale vsaj 50 točk,
– ki bodo po številu točk uvrščene na nižje mesto na prednostnem vrstnem redu, ki več ne omogoča izbora operacije.
O izbrani, zavrnjenih in zavrženih prijavah bo na podlagi predloga komisije s sklepom odločila ministrica.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v razpisni dokumentaciji v Navodilih za prijavo na javni razpis.
Z izbranim prijaviteljem bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
V primeru, da se izbrani prijavitelj v roku ne odzove na podpis pogodbe, se sredstva dodelijo prijavitelju, ki bi bil glede na predlog komisije naslednji upravičen do dodelitve sredstev po javnem razpisu.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu RS.
26. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministrice oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo prijav.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
27. Kraj, čas in oseba, pri kateri lahko zainteresirane osebe dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/. Za dodatne informacije lahko pišete na elektronski naslov maja.gluecks(at)gov.si ali med 10.30 in 11.30 ter 13.30 in 14.30 vsak delovni dan pokličete Majo Glücks (tel. 01/400-52-65) ali Vlasto Šemrov (tel. 01/400-52-30).
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti