Uradni list

Številka 30
Uradni list RS, št. 30/2017 z dne 16. 6. 2017
Uradni list

Uradni list RS, št. 30/2017 z dne 16. 6. 2017

Kazalo

Št. 5441-1/2017/15 Ob-2489/17, Stran 1526
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1301/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in o posebnih določbah glede cilja »naložbe za rast in delovna mesta« ter o razveljavitvi Uredbe (ES) št. 1080/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 289), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1, v nadaljnjem besedilu: Uredba 966/2012/EU) in njene izvedbene uredbe, Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14 in 51/16), Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2017 in 2018 /ZIPRS 1718/ (Uradni list RS, št. 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2017 /DP2017/ (Uradni list RS, št. 96/15 in 80/16), Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 /DP2018/ (Uradni list RS, št. 80/16), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13 in 81/16), Zakona o izumih iz delovnega razmerja (Uradni list RS, št. 15/07), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr. in 15/17), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014, Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 4. 7. 2016, s spremembo z dne 29. 7. 2016 (v nadaljnjem besedilu: OP 2014-2020), Slovenske Strategije Pametne Specializacije (potrjena s strani Vlade RS dne 20. 9. 2015 in Evropske Komisije dne 3. 11. 2015, v nadaljnjem besedilu: S4), Resolucije o raziskovalni in inovacijski strategiji Slovenije 2011–2020 (Uradni list RS, št. 43/11, v nadaljnjem besedilu: RISS), Zakona o raziskovalni in razvojni dejavnosti (Uradni list RS, št. 22/06 – UPB1, 61/06 – ZDru-1, 112/07, 9/11 in 57/12 – ZPOP-1A, v nadaljnjem besedilu: ZRRD), Okvira za državno pomoč za raziskave in razvoj ter inovacije (UL EU C št. 198 z dne 27. 6. 2014), Programa za spodbujanje raziskav in razvoja Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport na področju znanosti 2016–2020, št. 631-1/2016-1, z dne 8. 1. 2016 in odločitve Službe Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja o podpori št. 1-2/1MIZŠ/0 za javni razpis, št. 3032-55/2017/11, z dne 14. 6. 2017, Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
»Spodbujanje dejavnosti prenosa znanja preko delovanja pisarn za prenos tehnologij« 
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
2. Namen, cilj in predmet javnega razpisa ter regija izvajanja
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (v nadaljnjem besedilu: ESRR). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, prednostne osi 1 Krepitev raziskav, tehnološkega razvoja in inovacij; prednostne naložbe 1.2 Spodbujanje naložb podjetij v raziskave in inovacije ter vzpostavljanje povezav in sinergij med podjetji, centri za raziskave in razvoj ter visokošolskim izobraževalnim sektorjem, zlasti s spodbujanjem naložb na področju razvoja izdelkov in storitev, prenosa tehnologij, socialnih in ekoloških inovacij, aplikacij javnih storitev, spodbujanjem povpraševanja, mreženja, grozdov in odprtih inovacij prek pametne specializacije ter podpiranjem tehnoloških in uporabnih raziskav, pilotnih linij, ukrepov za zgodnje ovrednotenje izdelkov, naprednih proizvodnih zmogljivosti in prve proizvodnje, zlasti na področju ključnih spodbujevalnih tehnologij ter razširjanja tehnologij za splošno rabo; specifičnega cilja 1.2.1 Povečan delež inovacijsko aktivnih podjetij.
2.1 Namen in cilj javnega razpisa
Namen javnega razpisa je spodbujanje krepitve povezav in novih sinergij v inovacijskem sistemu ter krepitve sodelovanja med javnimi raziskovalnimi organizacijami (v nadaljnjem besedilu: JRO1) in gospodarstvom, podpora komercializaciji že razvitih znanstvenih rešitev in spodbujanje povpraševanja ter krepitev razvojnih kompetenc.
1 JRO – javne raziskovalne organizacije, to so javni raziskovalni zavodi in javni visokošolski zavodi, ki jih je ustanovila RS.
Prenos znanja in tehnologij, ki je ob izobraževanju in raziskovalni dejavnosti tretji steber dejavnosti JRO, je proces prenosa znanstvenih odkritij iz JRO v podjetje z namenom nadaljnjega razvoja in komercializacije, kar pomeni prenos v javno korist in gospodarsko izrabo za povečanje družbene blaginje.
Pisarne za prenos tehnologij (v nadaljnjem besedilu: TTO2) delujejo kot vmesnik med JRO in podjetji, kot vstopna točka do podjetij in JRO ter imajo vse pomembnejšo vlogo pri vzpostavljanju sodelovanja med raziskovalno in gospodarsko sfero. TTO z izvajanjem ustreznih procesov skrbijo, da se rezultati raziskav na JRO ovrednotijo, ustrezno zavarujejo s pravicami intelektualne lastnine in tržijo.
2 TTO – Technology Transfer Office.
Javni razpis bo nadgradil delovanje TTO na ravni celotne Slovenije, ki bodo kot del podpornega okolja nudile kvalitetno, učinkovito in strokovno podporo raziskovalcem in podjetjem v Sloveniji. Spodbujanje dejavnosti in dvig aktivnosti TTO bo prispevalo k dodatni pospešitvi prelivanja raziskovalnih rezultatov v gospodarstvo in s tem pomagalo podjetjem v Sloveniji, da postanejo inovacijsko aktivna.
Cilj javnega razpisa je vzpostavitev konzorcija, ki bo združil TTO JRO-jev na področju celotne Slovenije. Preko izvajanja skupnih aktivnosti konzorcija se bo izboljšalo sodelovanje znotraj JRO ter sodelovanje JRO z drugimi raziskovalnimi organizacijami in podjetji, s ključnim ciljem spodbujanja in krepitve strateškega patentiranja ter olajšanja prehoda znanstvenih spoznanj v gospodarsko prakso in posledično pospešitve gospodarskega izkoriščanja izumov iz JRO. Na ta način se bo spodbudila strokovnost, učinkovitost, specializacija in povezovanje slovenskih TTO, kar bo pripomoglo k dosegu glavnega cilja, to je izboljšanje rezultatov trženja z javnimi raziskavami pridobljenega znanja JRO z učinkom na celotno Slovenijo.
V skladu s S4 bomo okrepili podporni podjetniško-inovacijski ekosistem z ukrepom, ki je po svoji naravi horizontalen, pri tem pa njegova učinkovitost pogojuje konkurenčnost prednostnih področij. V skladu s ključnimi načeli, opredeljenimi v poglavju 1.3, je predviden horizontalni ukrep v smeri usklajenega in učinkovitega delovanja podpornega okolja, s katerim bomo dosegli boljši prenos znanja iz institucij znanja v komercialno izkoriščanje v gospodarstvu. V tem procesu se bodo storitve TTO komplementarno povezovale z dejavnostjo ostalih institucij inovacijskega podpornega okolja (npr. tehnološki parki, inkubatorji, in podobno), z namenom, da bo dosežen boljši prenos znanja iz JRO v gospodarstvo, kar bo vplivalo na ustvarjanje nove vrednosti. Za dosego tega cilja so začrtane aktivnosti konzorcija TTO v okviru predmetnega razpisa.
Skladno z OP 2014–2020 bo javni razpis podprl oblikovanje inovativnih rešitev in njihovo uporabo, komercializacijo ter sledil cilju povečanja deleža inovacijsko aktivnih podjetij. To bo doseženo s spodbujanjem delovanja konzorcija TTO kot podpornega okolja za krepitev povezav in novih sinergij v inovacijskem sistemu ter krepitev povezovanja med gospodarstvom in inštitucijami znanja, za komercializacijo razvitih rešitev in spodbujanje povpraševanja ter za krepitev razvojnih kompetenc.
2.2Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje dejavnosti prenosa znanja in tehnologij nastalih v JRO.
Dejavnosti prenosa znanja in tehnologij, ki jih opravljajo TTO JRO-jev, so po tem razpisu oblikovane na dveh ravneh aktivnosti, in sicer:
– na ravni konzorcija, kamor sodijo:
– upravljanje konzorcija (vodenje konzorcija, koordinacija projekta, spremljanje in evidentiranje dejavnosti konzorcija), 
– vzpostavitev in upravljanje skupne digitalne platforme konzorcija (priprava in vzdrževanje skupne digitalne platforme3) ter upravljanje skupne celostne podobe konzorcija,
3 Skupna digitalna platforma konzorcija bo namenjena podrobnejši predstavitvi dejavnosti prenosa znanja in tehnologij, aktivnosti konzorcija in partnerjev. Namenjena bo uspešnemu združevanju vseh deležnikov pri procesu prenosa znanja in tehnologij. Vključevala bo skupno podatkovno bazo inovacij konzorcija.
– dvig kompetenc (izobraževanje in krepitev kompetenc zaposlenih v TTO-jih, povečanje in krepitev znanj in kompetenc s področja prenosa tehnologij za zaposlene v TTO in raziskovalce v JRO in gospodarstvu, izmenjava znanj med pisarnami, zaposlovanje novih strokovnjakov v TTO),
– dvig zavesti in promocija (dvig zavedanja o pomenu področja s promocijo dejavnosti konzorcija, nudenje enotnih in transparentnih informacij o načinih in postopkih komercializacije izumov za raziskovalce in podjetja, organizacija delavnic za deležnike4),
4 Deležniki iz trikotnika znanja: znanost, izobraževanje, podjetja.
– vzpostavitev sodelovanja in mreženje konzorcija z drugimi sorodnimi organizacijami in deležniki inovacijskega podpornega okolja (npr. tehnološki parki, inkubatorji …);
– na ravni posamezne TTO, kamor sodijo:
– upravljanje TTO (delovanje TTO znotraj konzorcija, vodenje posameznih aktivnosti projekta), 
– promocija dejavnosti TTO gospodarstvu (npr. dnevi odprtih vrat, organizacija delavnic), 
– postopki ščitenja intelektualne lastnine (v nadaljnjem besedilu: IL) (npr. zaznavanje izumov, pridobivanje informacij o tehnologiji, svetovanje in pomoč pri zaščiti izumov, določanje obsega izumov, izpeljava postopkov zaščite IL),
– postopki trženja IL (trženje in prodaja znanja skozi prodajo izumov ter sodelovanje z gospodarstvom – npr. iskanje primernih partnerjev in povezovanje z njimi, urejanje večlastniških razmerij, priprava različnih pogodb, izvedba obiskov podjetij, identifikacija skupnih razvojnih tem).
Rezultati in učinki izvedenih aktivnosti na ravni celotnega konzorcija bodo:
– ustrezna kadrovska podprtost s področja prenosa tehnologij v Sloveniji – od prijave na razpis do zaključka izvajanja povečanje skupno za vsaj 30 FTE5,
5 Ekvivalent polne zaposlitve (FTE) pomeni izvajanje dejavnosti ene osebe za polni delovni čas za eno leto. Pri čemer se upošteva FTE za izvajanje dejavnosti prenosa tehnologij ter izobrazba tehnične, pravne, ekonomske in sorodnih smeri.
– povečanje znanj in kompetenc zaposlenih v TTO s poudarkom na specializiranih znanjih in veščinah s področja prenosa tehnologij – organizacija vsaj 4 izobraževanj v obdobju izvajanja operacije s področja upravljanja IL in trženja IL (intenzivna mentorska usposabljanja mednarodno priznanih strokovnjakov in združenj s področja prenosa tehnologij),
– povečanje znanj in kompetenc zaposlenih in raziskovalcev na JRO in v gospodarstvu s področja prenosa tehnologij – vsaj eno usposabljanje vsakih 12 mesecev s področja pogajanj, zaščite intelektualne lastnine, ocene tržnih in tehnoloških potencialov, ustanavljanja odcepljenih podjetij,
– priprava in distribucija vsaj enega skupnega priročnika o načinih in procesu sodelovanja gospodarstva z JRO-ji (vsaj z informacijami o načinih in procesu sodelovanja, o zaščiti in deljenju pravic IL, s kontakti in s primeri dobrih praks),
– vzpostavljena in delujoča skupna digitalna platforma, kjer se srečata trg in ponudba, s poudarkom na skupni in enotni podatkovni bazi inovacij,
– promocija dejavnosti konzorcija na enem nacionalnem dogodku letno, na katerem so predstavljene aktivnosti konzorcija gospodarstvu in širši javnosti,
– promocija dejavnosti posamezne JRO gospodarstvu in širši javnosti, vsaj enkrat letno,
– opredelitev aktivnosti prenosa znanja znotraj strateškega poslanstva posamezne JRO (opredeljena vloga TTO znotraj zavoda – umestitev TTO v program dela, poslovni načrt, strategije in programe),
– vložene patentne prijave – vsaj 40 s popolnim preizkusom v tujini.
Aktivnosti konzorcija bodo prispevale h kazalniku »število podjetij, ki sodelujejo s TTO«.
Izvajanje aktivnosti konzorcija TTO znotraj operacije bo pripomoglo k sklenitvam pogodb za prodajo znanja in raziskovalno razvojnih pogodb.
V sklopu novih sodelovanj, ki bodo rezultat izvajanja aktivnosti konzorcija TTO znotraj operacije, bo doseženo najmanj naslednje:
– sklenjene licenčne pogodbe in pogodbe iz prodaje patentov oziroma know-how-a v vrednosti najmanj 300.000 €
– sklenjene raziskovalno razvojne pogodbe6 med JRO in gospodarstvom, pri katerih je sodelovala TTO, v vrednosti vsaj za najmanj 8 mio €.
6 Raziskovalno razvojna pogodba med JRO in gospodarskim subjektom je pogodba sklenjena med JRO in gospodarskim subjektom. Vsebina pogodbe je pogodbeno raziskovanje, raziskovanje v sodelovanju z industrijo ali svetovanje na področju dela raziskovalca.
2.3 Regija izvajanja
Projekt pokriva celotno območje Republike Slovenije, torej tako kohezijsko regijo Zahodna Slovenija kot kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija. Sredstva, dodeljena za izbrani projekt, se bodo štela pro rata v breme kohezijske regije Zahodna Slovenija in kohezijske regije Vzhodna Slovenija v razmerju 56:44, to je glede na število podjetij po regijah, ki znaša 56 % kohezijske regije Zahodna Slovenija in 44 % kohezijske regije Vzhodna Slovenija na podlagi statističnih podatkov o številu podjetij za leto 2015.7
7 Vir: SURS
3. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu in dokazila
Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu so naslednji:
1. pravočasnost prispetja vloge, pravilno označena ovojnica,
2. popolnost vloge,
3. ustreznost partnerjev v skladu s pogoji za partnerstvo.
Vloga, ki ne bo izpolnjevala pogojev za kandidiranje na javnem razpisu iz 1. točke prejšnjega odstavka, bo s sklepom zavržena (kot je navedeno v točki 24). Vloga, ki ne bo izpolnjevala formalne popolnosti vloge iz 2. točke prejšnjega odstavka bo dopolnjevana v skladu s točko 25 javnega razpisa. Vloga, ki ne bo izpolnjevala pogojev za kandidiranje iz 3. točke prejšnjega odstavka, bo s sklepom zavrnjena in ne bo ocenjevana.
K pogoju 1: Pravočasnost in pravilnost označbe
Vloga se šteje za pravočasno prispeto in pravilno označeno, če je posredovana skladno s 24. točko javnega razpisa.
K pogoju 2: Popolnost vloge
Vloga se šteje za popolno, če vsebuje vse pravilno in popolno izpolnjene obrazce v skladu s točko 8 javnega razpisa.
K pogoju 3: Pogoji za partnerstvo
Prijavitelj:
V imenu konzorcija se na javni razpis prijavi eden od konzorcijskih partnerjev (prijavitelj), ki je zastopnik in koordinator konzorcija. V primeru izbora bo prijavitelj v imenu konzorcija z ministrstvom podpisal pogodbo o sofinanciranju operacije.
Do sredstev sofinanciranja so upravičeni vsi partnerji v konzorciju (upravičenci v skladu z Uredbo 1303/2013/EU).
Konzorcij:
Na javni razpis se lahko prijavi konzorcij, ki ga sestavljajo JRO, ki so sklenile konzorcijsko pogodbo za izvajanje dejavnosti prenosa tehnologij, s katero so prijavitelja pooblastile, da jih v imenu konzorcija zastopa v javnem razpisu in v primeru uspešne kandidature nastopa kot pogodbeni partner ministrstva. Podpisana in sklenjena konzorcijska pogodba mora biti priložena vlogi.
Dokazilo: konzorcijska pogodba
Konzorcij mora s svojo sestavo in programom dejavnosti prenosa znanja in tehnologij zagotavljati izvajanje dejavnosti za širše geografsko področje Slovenije.
Na razpisu lahko sodeluje konzorcij z najmanj štirimi partnerji, pri čemer morajo v konzorciju sodelovati partnerji iz obeh kohezijskih regij.
Posamezni partnerji konzorcija lahko sodelujejo le v eni prijavni vlogi.
Dokazilo: prijavni obrazec in javno dostopne evidence
Konzorcijski partnerji:
Vsi konzorcijski partnerji morajo imeti najkasneje na zadnji dan prijave na predmetni razpis vzpostavljeno in delujočo TTO8 in s pravilnikom urejene postopke za izpolnjevanje pogojev iz 21. člena Zakona o izumih iz delovnega razmerja.
8 TTO mora biti urejena v notranjih aktih konzorcijskih partnerjev, iz katerih je razvidna njena organizacijska struktura.
Organizacijska struktura TTO izvaja negospodarske dejavnosti prenosa znanja, skladno s točko 19b Okvira za državno pomoč za raziskave in razvoj ter inovacije. Gre za dejavnosti prenosa znanja, kadar jih vodi raziskovalna organizacija (vključno z njihovimi oddelki ali podružnicami) ali pa več raziskovalnih organizacij skupaj ali se vodijo v imenu drugih takih subjektov, ter kadar se bodo vsi dobički iz teh dejavnosti ponovno vložili v osnovne dejavnosti raziskovalne organizacije.
Dokazila za vsakega od konzorcijskih partnerjev:
– interni ali drugi akt, iz katerega je razvidna organiziranost TTO znotraj JRO
– pravilnik o upravljanju z izumi.
Vsaka TTO mora imeti najkasneje na zadnji dan prijave na predmetni razpis minimalno 1 FTE za dejavnosti prenosa tehnologij.
Dokazila: pogodbe/aneks o zaposlitvi.
4. Pogoji za ugotavljanje upravičenosti, merila za ocenjevanje in način izbora
4.1 Pogoji za ugotavljanje upravičenosti
Prijavljeni projekti bodo morali izpolnjevati naslednje pogoje za ugotavljanje upravičenosti:
1. usklajenost s cilji/rezultati na ravni prednostne osi oziroma prednostne naložbe;
2. umestitev v S4.
4.2 Merila za ocenjevanje
V postopek ocenjevanja bodo vključene vloge, ki izpolnjujejo vse pogoje iz 3. in 4.1 točke javnega razpisa.
Prijavljeni konzorciji bodo vrednoteni po spodnjih merilih:
Merilo 1: Povezovanje znanja, kompetenc in tehnologije do trga na prednostnih področjih (največ 15 točk)
– način aktivne vključitve JRO v upravljanje z IL in prenos znanja (za večje izkoriščanje javno financiranih rezultatov raziskav preko sodelovanja JRO – gosp., licenciranja ter ustrezno upravljanje z IL (prenos znanja postane strateško poslanstvo JRO, razvoj podjetniške kulture in povezanih veščin v JRO ter boljša komunikacija in interakcija deležnikov)
– povezovanje akademske sfere z gospodarstvom za promocijo prenosa znanja
– aktivnosti konzorcija in sinergije med JRO-ji, med JRO-ji in podjetji in z ostalimi deležniki v trikotniku znanja (nacionalno in mednarodno)
– načrtovani načini prenosa znanja in kompetenc med konzorcijskimi partnerji in ostalimi deležniki inovacijskega okolja (npr. tehnološki parki, inkubatorji …)
– načrt in način dviga kompetenc kadrov posamezne TTO (načrti dodatnih usposabljanj, izobraževanj ...)
– kakovost pripravljenega programa delovanja konzorcija TTO, skladno s pričakovanimi cilji in načrtovanimi kazalniki na operaciji
Merilo 2: Usposobljenost upravičenca za izvedbo operacije (največ 8 točk)
Usposobljenost vseh konzorcijskih partnerjev na institucionalni in ravni zaposlenih v TTO za izvedbo (npr. reference in kompetence predlaganih kadrov, upravljavska/ koordinacijska/ strokovna usposobljenost):
– pretekle izkušnje TTO na področju prenosa znanja in tehnologij
– število v preteklosti prijavljenih patentov konzorcijskih partnerjev
– višina ustvarjenih prihodkov kot posledica zaščite intelektualne lastnine konzorcijskih partnerjev
– pretekle izkušnje kadrov v TTO (sodelovanje v preteklosti na ravni posameznega zaposlenega)
– pretekla izobraževanja in usposabljanja s področja dejavnosti prenosa tehnologij za predlagane kadre
– dva FTE v vsaki TTO v konzorciju (3 točke)
Merilo 3: Vzdržnost in trajnost poslovnega modela/delovanja konzorcija ter prispevek k družbeni spremembi ter k dvigu ozaveščenosti (največ 7 točk)
– trajnost operacije po obdobju financiranja (na ravni TTO in konzorcija); način pridobivanja sredstev posamezne TTO po izteku financiranja (zasebni viri, projekti …)
– družbeno-ekonomski vpliv projekta (npr. nova delovna mesta kot posledica delovanja TTO, število podjetij, ki sodelujejo s TTO, število povezav z ostalimi deležniki …)
Merilo 4: Prispevek k doseganju ciljev področnih strategij, resolucij, nacionalnih programov (največ 3 točke)
– v kolikšni meri bo dosežen prispevek k ciljem S4
– ali bo dosežen prispevek k doseganju ciljev Raziskovalne in inovacijske strategije Slovenije (ReRISS) (1 točka)
SKUPAJ
 
33 točk
Vloga je pozitivno ocenjena, če doseže vsaj 60 % od vseh možnih točk (vsaj 20 točk), pri čemer mora pri merilih 1 in 2 doseči vsaj 50 % možnih točk (torej vsaj 8 točk pri merilu 1 in vsaj 4 točke pri merilu 2).
Iz sofinanciranja bodo, ne glede na končno skupno oceno, izključene (zavrnjene) vse vloge, ki bodo pri kateremkoli ocenjevalnem merilu prejele 0 točk.
4.3 Način izbora
V okviru predmetnega razpisa bo za sofinanciranje izbran en konzorcij, in sicer tisti, ki bo dosegel najvišje število točk.
Med pozitivno ocenjenimi vlogami bo za sofinanciranje tako izbrana vloga, ki bo dosegla najvišje število točk. V primeru, da je več vlog ocenjenih z najvišjim številom točk, se izmed teh vlog izbere tisto, ki bo imela več točk pri merilu 1. V kolikor so tudi po tem merilu enako točkovane vloge, se kot odločujoč kriterij vzame število točk pri naslednjih merilih – upoštevaje vrstni red: merilo 2, merilo 3, merilo 4.
V kolikor bo vrednost izbrane vloge nižja od razpoložljivih sredstev skladno z razpisom, ostala sredstva ostanejo nerazporejena.
5. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago za javni razpis
Skupna okvirna vrednost, ki bo na razpolago za javni razpis znaša največ do 6.000.000,00 EUR, od tega je predvidena vrednost sofinanciranja po posameznih programskih območjih in po posameznih proračunskih letih naslednja:
– za proračunsko leto 2017: 800.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 352.000,00 EUR, od tega:
– 281.600,00 EUR s PP 160318 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 70.400,00 EUR s PP 160320 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 448.000,00 EUR, od tega:
– 358.400,00 EUR s PP 160319 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 89.600,00 EUR s PP 160321 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2018: 1.500.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 660.000,00 EUR, od tega:
– 528.000,00 EUR s PP 160318 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 132.000,00 EUR s PP 160320 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 840.000,00 EUR, od tega:
– 672.000,00 EUR s PP 160319 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 168.000,00 EUR s PP 160321 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2019: 1.000.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 440.000,00 EUR, od tega:
– 352.000,00 EUR s PP 160318 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 88.000,00 EUR s PP 160320 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 560.000,00 EUR, od tega:
– 448.000,00 EUR s PP 160319 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 112.000,00 EUR s PP 160321 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2020: 1.000.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 440.000,00 EUR, od tega:
– 352.000,00 EUR s PP 160318 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 88.000,00 EUR s PP 160320 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 560.000,00 EUR, od tega:
– 448.000,00 EUR s PP 160319 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 112.000,00 EUR s PP 160321 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2021: 1.000.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 440.000,00 EUR, od tega:
– 352.000,00 EUR s PP 160318 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 88.000,00 EUR s PP 160320 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 560.000,00 EUR, od tega:
– 448.000,00 EUR s PP 160319 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 112.000,00 EUR s PP 160321 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za proračunsko leto 2022: 700.000,00 EUR, od tega:
– za kohezijsko regijo Vzhodna Slovenija 308.000,00 EUR, od tega:
– 246.400,00 EUR s PP 160318 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 61.600,00 EUR s PP 160320 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-V-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %),
– za kohezijsko regijo Zahodna Slovenija 392.000,00 EUR, od tega:
– 313.600,00 EUR s PP 160319 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-EU) – EU udeležba (80,00 %) in
– 78.400,00 EUR s PP 160321 – (PN 1.2. Podpora inovacijsko aktivnim podjetjem-14-20-Z-slovenska udeležba) – slovenska udeležba (20,00 %).
Načrtovana dinamika sofinanciranja po posameznih programskih območjih in proračunskih letih je vezana na potrditev organa upravljanja z odločitvijo o podpori za javni razpis.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih, izbranemu prijavitelju predlaga prilagoditev dinamike sofinanciranja. V kolikor se izbrani prijavitelj ne strinja s predlogom ministrstva se šteje, da odstopa od vloge.
Izvedba postopka javnega razpisa je vezana na proračunske zmogljivosti ministrstva.
6. Shema in stopnja intenzivnosti ali najvišja dovoljena višina sofinanciranja v skladu s shemo državnih pomoči ali pomoči de minimis: ni relevantno.
7. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva (predvideni datum začetka in konca črpanja sredstev)
Ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum opravljene storitve oziroma dobavljenega blaga), nastale od dne 1. 3. 2017 do dne 30. 6. 2022.
Obdobje upravičenosti izdatkov (datum plačila računov oziroma verodostojnih knjigovodskih listin) za te stroške je od dne 1. 3. 2017 do dne 31. 8. 2022.
Javni izdatki (izplačila MIZŠ) za nastale upravičene stroške lahko nastanejo do 31. 12. 2022.
8. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Razpisna dokumentacija obsega naslednje dokumente:
– Javni razpis »Spodbujanje dejavnosti prenosa znanja preko delovanja pisarn za prenos tehnologij«
– I. Prijavni obrazec
– II: Predstavitev projekta
– Izjava o strinjanju z razpisnimi pogoji
– Vzorec pogodbe o sofinanciranju s prilogo 2
– Obrazec za oznako vloge
– Navodila za izračun standardnega stroška na enoto (SSE)
– Obrazec SSE za izračun urne postavke plač
– Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje vse naslednje pravilno in popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ter dokazila:
I. Prijavni obrazec
II. Predstavitev projekta
III. Dodatna dokazila
– Izjava o strinjanju z razpisnimi pogoji
– parafiran vzorec pogodbe o sofinanciranju operacije s prilogo 2
– dokazila (skladno s točko 3.3):
– konzorcijska pogodba 
– za vsakega od sodelujočih partnerjev: interni ali drugi akt, iz katerega je razvidna organiziranost TTO znotraj JRO 
– za vsakega od sodelujočih partnerjev: veljaven pravilnik o upravljanju z izumi
– za zaposlene v TTO: pogodbe/aneks o zaposlitvi.
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati. V primeru spremembe obrazcev iz razpisne dokumentacije lahko ministrstvo vlogo zavrže. Vse obrazce naj prijavitelji skrbno in v celoti izpolnijo.
9. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike
Sredstva na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko: 80,00 %.
Sredstva na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: 20,00 %.
10. Delež prispevka EU: delež prispevka EU je 80,00 %.
11. Upravičeni stroški, način financiranja
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izjema so predplačila in izjeme, določene v skladu z veljavnim zakonom, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije. Upravičenec bo prejel sredstva sofinanciranja na osnovi pravilno izdanih in popolnih zahtevkov za izplačila za upravičene stroške izvajanja operacije, ki so nastali in bili plačani v preteklem (in upravičenem) obdobju.
Vrste upravičenih stroškov v okviru dejavnosti prenosa znanja in tehnologij:
VRSTE STROŠKOV9
VRSTA UPRAVIČENEGA STROŠKA
NAČIN UVELJAVLJANJA STROŠKA
1
Standardna lestvica stroška na enoto za stroške dela
Stroški zaposlenih v pisarnah za prenos tehnologij, ki opravljajo dejavnosti prenosa znanja in tehnologij
Standardna lestvica stroška na enoto v skladu z drugo točko 68. člena Uredbe 1303/2013/EU
2
Stroški informiranja in komuniciranja
Stroški informiranja in komuniciranja za potrebe operacije, ki nastanejo pri opravljanju dejavnosti prenosa znanja in tehnologij
Povračilo dejansko nastalih in plačanih upravičenih stroškov
3
Stroški storitev zunanjih izvajalcev
Stroški storitev zunanjih izvajalcev, ki so potrebni za operacijo (npr. stroški pri postopkih zaščite IL, licenciranja, sklepanja pogodb)
Povračilo dejansko nastalih in plačanih upravičenih stroškov
4
Pavšalno financiranje posrednih stroškov 
Ostali stroški delovanja (npr. stroški materiala, goriva, vode, tekočega vzdrževanja, telefona, mobilnih telefonov itd.), ki so povezani z izvajanjem dejavnosti prenosa znanja in tehnologij
Pavšalno financiranje – 15 % standardne lestvice stroška na enoto za stroške dela
5
Davek na dodano vrednost
Strošek davka na dodano vrednost (v nadaljnjem besedilu: DDV), vezan na stroške informiranja in komuniciranja ter stroške storitev zunanjih izvajalcev
Povračilo dejansko nastalih in plačanih upravičenih stroškov
9 Opredelitev v skladu z Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020 in Navodili MIZŠ za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020.
Upravičene so navedene vrste stroškov vseh konzorcijskih partnerjev.
Medsebojno opravljanje storitev ali podizvajalstvo med partnerji nista dovoljena.
Standardna lestvica stroška na enoto za stroške dela
Standardna lestvica stroška na enoto za stroške dela se določi na podlagi druge točke 68. člena Uredbe 1303/2013/EU. Za namene določanja stroškov za osebje, ki se nanašajo na izvajanje operacije, se lahko urna postavka, ki se uporablja, izračuna tako, da se zadnji evidentirani letni bruto stroški za zaposlene delijo s 1720 urami. Navodila za izračun standardnega stroška na enoto (SSE) in obrazec Standardni strošek na enoto za izračun urne postavke so del razpisne dokumentacije.
Pavšalno financiranje posrednih stroškov
Pavšalno financiranje posrednih stroškov se opredeli skladno s členom 67 in 68 Uredbe 1303/2013/EU na podlagi pavšalne stopnje upravičenih neposrednih stroškov osebja/upravičenih neposrednih stroškov plač, pri čemer metodologija ni potrebna.
Posredni stroški programa vsebinsko obsegajo ostale stroške delovanja (npr. stroški materiala, goriva, vode, tekočega vzdrževanja, telefona, mobilnih telefonov itd.), ki so nastali neposredno kot posledica izvajanja dejavnosti prenosa tehnologij v partnerskih organizacijah in se uveljavljajo v obliki pavšala v višini 15 % standardne lestvice stroška na enoto za stroške dela.
Dokazilo o nastanku posrednih stroškov na programu je izstavljena in podpisana listina za obračun pavšalnega financiranja posrednih stroškov, ki se izrazi v deležu na upravičene stroške dela v obliki standardne lestvice stroška na enoto, ki so nastali pri izvajanju operacije, upoštevajoč določila iz prejšnjega odstavka.
DDV
DDV se lahko vključi v finančni načrt kot upravičen strošek le v delu, za katerega upravičenec nima pravice do odbitka. Obračunani DDV tudi ni upravičen strošek, če upravičenec ne uveljavi pravice do odbitka DDV.
Pri uveljavljanju upravičenega stroška DDV, mora izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pridobiti in predložiti potrdilo pristojnega finančnega urada, iz katerega je razviden namen, za katerega se potrdilo izdaja.
Pogoji glede upravičenosti stroška davka na dodano vrednost so navedeni v tč. 2.6 veljavnih Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila in razpisni dokumentaciji (tč. 3.3.5 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020).
Način uveljavljanja upravičenih stroškov in dokazila za dokazovanje upravičenih stroškov so navedena v tč. 3 in 4 Navodil Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 in tč. 2 veljavnih Navodil organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, dostopna na spletni strani http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Ministrstvo in izbrani prijavitelj bosta s pogodbo o sofinanciranju podrobneje dogovorila obseg in dinamiko sofinanciranja operacije na osnovi načrtovanih aktivnosti, podanih v vlogi na javni razpis.
12. Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje: upravičenec bo moral pri porabi teh sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu ali pogoji iz Navodil MIZŠ za izvajanje operacij EKP v programskem obdobju 2014–2020.
13. Zahteve glede informiranja in obveščanja javnosti, ki jim morajo zadostiti upravičenci skladno s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU in navodili organa upravljanja
Upravičenec bo moral pri informiranju in obveščanju javnosti upoštevati 115. in 116. člen Uredbe 1303/2013/EU in veljavna Navodila organa upravljanja na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Sprejetje financiranja s strani upravičenca pomeni tudi privolitev v vključitev na seznam operacij, ki bo javno objavljen.
14. Morebitno dopolnilno financiranje: dopolnilno financiranje med ESS in ESRR, skladno z 98. členom Uredbe 1303/2013/EU, ni predvideno.
15. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o operaciji in spremljanja ter evidentiranja operacije
Upravičenec bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
V skladu s 140. členom Uredbe 1303/2013/EU bo moral upravičenec zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končane operacije. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Upravičenec bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo in za vsako operacijo posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev in vračljive podpore, za katere pa bo upravičenec dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
16. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o operaciji nadzornim organom
Upravičenec bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem operacije, katerega sofinanciranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega javnega razpisa. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinancirane operacije. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem operacije ter rezultate operacije. Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
V kolikor se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju operacije, bodo nadzorni organi skladno z veljavnimi Navodili organa upravljanja za izvajanje upravljalnih preverjanj po 125. členu Uredbe 1303/2013/EU za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila) in Smernicami za določanje finančnih popravkov pri izdatkih, financiranih s strani Unije v okviru deljenega upravljanja, ki jih izvede Komisija zaradi neskladnosti s pravili o javnih naročilih (dostopne na http://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docoffic/cocof/2013/cocof_13_9527 _annexe_sl.pdf), Smernicami o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. 7. 2006 oziroma drugimi akti, ki so podlaga za določanje finančnega popravka, določili ustrezne finančne popravke – znižanje sofinanciranja upravičenih stroškov in izdatkov, upravičenec pa bo dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
17. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja v skladu s 7. in 8. členom Uredbe 1303/2013/EU
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013/EU.
Upravičenec bo moral cilje operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob spodbujanju cilja Evropske Unije o ohranjanju, varovanju in izboljšanju kakovosti okolja, ob upoštevanju načela onesnaževalec plača v skladu z 8. členom Uredbe 1303/2013/EU.
18. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US in 102/15, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo lahko domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkriti oziroma dostopni javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU.
19. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov operacije
V skladu z aktivnostmi predmeta sofinanciranja iz 2.2. točke javnega razpisa, partnerji z operacijo ne ustvarjajo neto prihodkov.
V primeru nastanka neto prihodkov operacije jih bo upravičenec moral dokumentirano spremljati in prikazovati. Prihodke je potrebno evidentirati in spremljati na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi, zaradi česar bo možen ločen izpis iz računovodskih evidenc. Če se bodo pri izvajanju operacije ustvarili neto prihodki, bo treba za višino ustvarjenih neto prihodkov znižati upravičene stroške.
V primerih, ko prihodkov na operaciji ni mogoče objektivno oceniti vnaprej, se neto prihodek, ustvarjen v treh letih od zaključka operacije ali do roka za predložitev dokumentov za zaključek Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, kar nastopi prej, odšteje od upravičenih izdatkov operacije. Prihodke, ki nastajajo tekom izvajanja operacije, je potrebno upoštevati že pri zahtevku za izplačilo, saj se ustvarjeni neto prihodki odbijejo od zahtevanega zneska. Poračun se izvede najkasneje ob predložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo. O neto prihodkih, ki nastajajo med izvajanjem operacije, je upravičenec dolžan poročati sproti, med izvajanjem operacije.
20. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 6. členom Uredbe 1301/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije.
Kazalniki, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v Obrazcu II razpisne dokumentacije.
21. Omejitve glede sprememb operacije v skladu z 71. členom Uredbe 1303/2013/EU: ni relevantno.
22. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina sofinanciranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili oziroma bi lahko bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira oziroma so bila odobrena, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
24. Način in rok za predložitev vlog za dodelitev sredstev
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je 17. 7. 2017 do 12. ure.
Vloga mora biti predložena v enem fizičnem (Obrazci I., II. in III. iz 8. točke javnega razpisa) in v enem elektronskem izvodu na CD-ju ali USB ključku (Obrazci I. in II. iz 8. točke javnega razpisa), v zaprti ovojnici, opremljena z obrazcem z vidno oznako »Ne odpiraj« – prijava na javni razpis »Spodbujanje dejavnosti prenosa znanja preko delovanja pisarn za prenos tehnologij«, ki je del razpisne dokumentacije, z navedbo polnega naziva in naslova pošiljatelja, prispeti na naslov: Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova cesta 16, 1000 Ljubljana. V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo, v določenem roku, ne glede na način dostave, prispele v vložišče ministrstva.
Neustrezno označene in nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in vrnjene prijavitelju.
25. Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev ter postopek in način izbora
Vloge bo odprla in ocenila komisija za izvedbo postopka javnega razpisa, ki jo imenuje minister za izobraževanje, znanost in šport ali od njega pooblaščena oseba (v nadaljnjem besedilu: komisija).
Odpiranje prispelih vlog bo dne 17. 7. 2017 ob 13. uri, v prostorih Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport, Masarykova 16, Ljubljana (sejna soba P23-24) in bo javno.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Postopek in način izbora je podrobneje opredeljen v predmetnem razpisu.
Z izbranim prijaviteljem bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. Vzorec pogodbe in Navodila Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport za izvajanje operacij evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki jih bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju operacije, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
V kolikor se je operacija začela izvajati pred oddajo vloge na ministrstvo, bo po podpisu pogodbe o sofinanciranju in pred izplačilom prvega rednega zahtevka za izplačilo iz proračuna, ministrstvo izvedlo preverjanje, da se prepriča, ali je bila upoštevana veljavna zakonodaja, pomembna za operacijo, tudi za obdobje pred opravljenim izborom oziroma pred sklenitvijo pogodbe o sofinanciranju.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, z objavo v Uradnem listu RS.
26. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra oziroma pooblaščene osebe o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v roku 60 dni od izteka roka za oddajo vlog.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz javnega razpisa in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. Vložena tožba ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju operacije z izbranimi prijavitelji.
27. Razpisna dokumentacija: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva, http://www.mizs.gov.si/si/javne_objave_in_razpisi/javni_razpisi/.
28. Dodatne informacije in obveščanje
Informacije in celotna razpisna dokumentacija so na voljo na spletnem naslovu ministrstva. Dodatne informacije oziroma vprašanja se posredujejo izključno po elektronski pošti tto.mizs@gov.si. Odgovore na pogosta vprašanja bo ministrstvo objavilo na omenjenih spletnih straneh.
Ostale zahteve so podrobneje opredeljene v razpisni dokumentaciji.
Kontaktna oseba za javni razpis je Nina Jakše.
Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti