Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 odl. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 UPB in 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP in 96/15 – ZIPRS1617) in 15. člena Statuta Občine Dobrna (Uradni list RS, št. 55/17) je Občinski svet Občine Dobrna na 23. redni seji dne 19. 4. 2018 sprejel
o 1. rebalansu proračuna Občine Dobrna za leto 2018
Z Odlokom o 1. rebalansu proračuna Občine Dobrna za leto 2018 se spreminja in dopolnjuje Odlok o proračunu Občine Dobrna za leto 2018 (Uradni list RS, št. 75/17).
2. člen Odloka o proračunu Občine Dobrna za leto 2018 (Uradni list RS, št. 75/17) se spremeni tako, da glasi:
»2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A. | BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV | v eurih |
Skupina/Podskupina kontov/Konto/Podkonto | 1. Rebalans proračuna leta 2018 |
I. | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) | 3.499.747 |
| TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 2.755.677 |
70 | DAVČNI PRIHODKI | 1.618.663 |
| 700 Davki na dohodek in dobiček | 1.424.313 |
| 703 Davki na premoženje | 63.650 |
| 704 Domači davki na blago in storitve | 130.700 |
71 | NEDAVČNI PRIHODKI | 1.137.014 |
| 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 433.258 |
| 711 Takse in pristojbine | 1.200 |
| 712 Denarne kazni | 2.500 |
| 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 13.200 |
| 714 Drugi nedavčni prihodki | 686.856 |
72 | KAPITALSKI PRIHODKI | 140.000 |
| 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 0 |
| 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolgoročnih sredstev | 140.000 |
74 | TRANSFERNI PRIHODKI | 604.070 |
| 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 604.070 |
| 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU | 0 |
| 78 PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE | 0 |
| 783 Prejeta sredstva iz proračuna EU za kohezijsko politiko | 0 |
II. | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 3.793.582 |
40 | TEKOČI ODHODKI | 986.109 |
| 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 306.395 |
| 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 53.804 |
| 402 Izdatki za blago in storitve | 557.915 |
| 403 Plačila domačih obresti | 30.000 |
| 409 Rezerve | 37.995 |
41 | TEKOČI TRANSFERI | 1.023.506 |
| 410 Subvencije | 20.800 |
| 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 633.604 |
| 412 Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam | 50.615 |
| 413 Drugi tekoči domači transferi | 318.487 |
42 | INVESTICIJSKI ODHODKI | 1.727.714 |
| 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 1.727.714 |
43 | INVESTICIJSKI TRANSFERI | 56.253 |
| 431 Invest. transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso prorač. uporabniki | 0 |
| 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 56.253 |
III. | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.-II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) | –293.835 |
B. | RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | |
IV. | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 1.500 |
75 | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | 1.500 |
| 751 Prodaja kapitalskih deležev | 1.500 |
V. | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) | 1.000 |
44 | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV | 1.000 |
| 441 Povečanje kapitalskih deležev v JP in družbah, ki so v lasti države in občine | 1.000 |
VI. | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) | 500 |
C. | RAČUN FINANCIRANJA | |
VII. | ZADOLŽEVANJE (500) | 57.017 |
50 | ZADOLŽEVANJE | 57.017 |
| 500 Domače zadolževanje | 57.017 |
VIII. | ODPLAČILO DOLGA | 183.148 |
55 | ODPLAČILO DOLGA | |
| 550 Odplačilo kreditov | 183.148 |
IX. | POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) | –419.466 |
X. | NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) | –126.131 |
XI. | NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) | 293.835 |
| STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH DNE 31. 12. PRETEKLEGA LETA | |
| 9009 Splošni sklad za drugo | 419.466 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dobrna.«
5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Odloka o proračunu Občine Dobrna za leto 2018 (Uradni list RS, št. 55/17) se spremeni tako, da po spremembi glasi:
»Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča župan. Župan ni pristojen za prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb in računom financiranja.
Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v polletju s polletnim poročilom in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2018 in njegovi realizaciji.«
6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Odloka o proračunu Občine Dobrna za leto 2018 (Uradni list RS, št. 55/17) se spremeni tako, da po spremembi glasi:
»Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 80 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2019 60 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 20 % navedenih pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.«
10. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) Odloka o proračunu Občine Dobrna za leto 2018 (Uradni list RS, št. 55/17) se spremeni tako, da po spremembi glasi:
»V skladu s prvim odstavkom 10. člena Zakona o spremembah Zakona o financiranju občin (ZFO-1C) se občinam v letih 2018, 2019, 2020, 2021, 2022 in 2023 zagotavljajo sredstva v višini 3 % v obliki nepovratnih sredstev iz državnega proračuna, 3 % pa v obliki povratnih sredstev kot dodatno zadolževanje občin v proračunu države.
Občina Dobrna lahko na podlagi zgoraj navedenega za izvrševanje proračuna Občine Dobrna za leto 2018 (investicije, predvidene v proračunu) najame brezobrestni kredit iz državnega proračuna v višini 57.017 €. Na podlagi četrtega odstavka 10. člena ZFO-1C se ta zadolžitev ne všteva v največji možni obseg zadolževanja občin iz drugega odstavka 10.b člena zakona.«
Ta odlok o 1. rebalansu proračuna Občine Dobrna za leto 2018 začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0004/2018-8(1)
Dobrna, dne 19. aprila 2018
Martin Brecl l.r.