Na podlagi prvega odstavka 41. člena Zakona o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 118/06 – ZUOPP-A, 36/08, 58/09, 64/09 in 25/17 – ZVaj) in 14. člena Statuta Občine Odranci (Uradni list RS, št. 102/11, 64/17) je Občinski svet Občine Odranci na 9. izredni seji dne 3. 5. 2018 sprejel
o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v Občini Odranci
V Odloku o ustanovitvi javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda v Občini Odranci (Uradni list RS, št. 78/96, 2/04, 112/04, 27/08, 89/09 in 74/11) se spremeni naslednje:
Spremeni se tretji odstavek 1. člena odloka tako, da se glasi:
»Ustanoviteljske pravice izvršujeta občinski svet in župan Občine Odranci«.
Spremeni se drugi odstavek 6. člena tako, da se glasi:
»Za pedagoško in organizacijsko vodenje vrtca pri OŠ Odranci ravnatelj OŠ Odranci imenuje pomočnika ravnatelja. Pred imenovanjem si mora ravnatelj pridobiti mnenje vzgojiteljskega zbora. Pomočnik ravnatelja je imenovan za dobo štirih let. Za pomočnika ravnatelja je lahko imenovan, kdor izpolnjuje pogoje za ravnatelja, razen šole za ravnatelja oziroma ravnateljskega izpita«.
Spremeni se tretja alineja prvega odstavka 7. člena tako, da se glasi:
»– pomočnik ravnatelja za vodenja vrtca pri šoli,«.
Spremeni se besedilo 10. člena tako, da se glasi:
»Pomočnika ravnatelja za vodenje vrtca pri šoli imenuje ravnatelj zavoda izmed delavcev zaposlenih v vrtcu v okviru zavoda. Pomočnik ravnatelja ima naslednje pristojnosti:
– organizira in vodi delo vrtca,
– predlaga ravnatelju program razvoja enote,
– predlaga nadstandardne programe,
– skrbi za sodelovanje enote na pedagoškem področju s šolo,
– obvešča starše o delu enote,
– opravlja druge naloge, za katere ga pooblasti ravnatelj.«.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 164-9IZ/2018
Odranci, dne 3. maja 2018
Ivan Markoja l.r.