Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 27/08, 76/08 – ZLS-O, 79/09 – ZLS-P, 51/10 – ZLS-R, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSL-1 in 30/18 – ZLS-S), 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB4 (14/13 pop.), 101/13 – ZJF-G, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18 – ZJF-H), Zakona o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 86/10, 75/12, 47/13 – ZDU-1G, 50/14, 90/14 – ZDU-1I, 14/15 – ZUUJFO in 76/15), 17. in 100. člena Statuta Občine Zagorje ob Savi (Uradni list RS, št. 30/15) in 107. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Zagorje ob Savi (Uradni list RS, št. 30/15) je Občinski svet Občine Zagorje ob Savi na 25. redni seji dne 24. 9. 2018 sprejel
o spremembi Odloka o prorčunu Občine Zagorje ob Savi za leto 2018
Odlok o proračunu Občine Zagorje ob Savi za leto 2018 (Uradni list RS, št. 76/17) se spremeni v naslednjih členih:
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
Spremeni se 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) tako, da se glasi:
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A | BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV | | v evrih |
I | SKUPAJ PRIHODKI | 70+71+72+73+74 | 13.611.999 |
| TEKOČI ODHODKI | | 12.532.850 |
70 | DAVČNI PRIHODKI | | 10.980.044 |
700 | Davki na dohodek in dobiček | | 9.701.144 |
703 | Davki na premoženje | | 989.500 |
704 | Domači davki na blago in storitve | | 289.400 |
71 | NEDAVČNI PRIHODKI | | 1.552.806 |
710 | Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | | 1.187.024 |
711 | Takse in pristojbine | | 8.000 |
712 | Denarne kazni | | 9.000 |
713 | Prihodki od prodaje blaga in storitev | | 47.314 |
714 | Drugi nedavčni prihodki | | 301.468 |
72 | KAPITALSKI PRIHODKI | | 68.680 |
720 | Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | | 2.680 |
722 | Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih dolg. sr. | | 66.000 |
73 | PREJETE DONACIJE | | 2.800 |
730 | Prejete donacije iz domačih virov | | 2.800 |
74 | TRANSFERNI PRIHODKI | | 1.007.669 |
740 | Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | | 874.178 |
741 | Prejeta sredstva iz drž. proračuna iz sredstev proračuna EU | | 133.491 |
II | SKUPAJ ODHODKI | 40+41+42+43 | 14.428.910 |
40 | TEKOČI ODHODKI | | 3.682.567 |
400 | Plače in drugi izdatki zaposlenim | | 783.655 |
401 | Prispevki delodajalcev za socialno varnost | | 138.349 |
402 | Izdatki za blago in storitve | | 1.917.552 |
403 | Plačila domačih obresti | | 37.000 |
409 | Sredstva, izločena v rezerve | | 806.012 |
41 | TEKOČI TRANSFERI | | 8.129.202 |
410 | Subvencije | | 142.945 |
411 | Transferi posameznikom in gospodinjstvom | | 3.780.302 |
412 | Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam | | 799.640 |
413 | Drugi tekoči domači transferi | | 3.406.315 |
42 | INVESTICIJSKI ODHODKI | | 2.143.488 |
420 | Nakup in gradnja osnovnih sredstev | | 2.143.488 |
43 | INVESTICIJSKI TRANSFERI | | 473.652 |
431 | Investicijski transf. pravnim in fiz. osebam, ki niso pror. uporabniki | | 320.725 |
432 | Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | | 152.927 |
III | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) | I–II | –816.911 |
B | RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | | |
IV | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV | 750+751 | 8.000 |
75 | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | | 8.000 |
750 | Prejeta vračila danih posojil | | 8.000 |
751 | Prodaja kapitalskih deležev | | 0 |
V | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV | | 0 |
441 | Povečanje kapitalskih deležev | | 0 |
VI | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV | IV–V | + 8.000 |
C | RAČUN FINANCIRANJA | | |
VII | ZADOLŽEVANJE | 500 | 278.394 |
50 | ZADOLŽEVANJE | | 278.394 |
500 | Domače zadolževanje | | 278.394 |
VIII | ODPLAČILA DOLGA | 550 | 556.413 |
55 | ODPLAČILA DOLGA | | 556.413 |
550 | Odplačila domačega dolga | | 556.413 |
IX | POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH | I+IV+VII-II-V-VIII | –1.086.930 |
X | NETO ZADOLŽEVANJE | VII-VIII | –278.019 |
XI | NETO FINANCIRANJE | VI+X-IX | 816.911 |
XII | Stanje sredstev na računih konec preteklega leta | | 1.105.120 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani občine.
Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
Spremeni se 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) tako, da se glasi:
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v 43., 74. in 80. členu ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. požarna taksa, ki se nameni za nabavo gasilske opreme,
2. turistična taksa, ki se porablja za financiranje aktivnosti za turistično promocijo občine,
3. komunalni prispevek, ki se porablja za gradnjo, obnovo, opremljanje in vzdrževanje komunalne infrastrukture,
4. koncesijska dajatev za kmetijska zemljišča, gozdove in divjad, ki se porablja za sanitarno sečnjo in druga urejanja gozdnih in kmetijskih površin ter skrb za divjad,
5. sorazmerni del nadomestila od prodaje lesa iz državnih gozdov, ki ležijo na področju občine se porablja za vzdrževanje cest,
6. pristojbina za gozdne ceste, ki se porablja za vzdrževanje gozdnih cest,
7. vsi prihodki ožjih delov občine, ki se uporabijo za financiranje izdatkov krajevnih skupnosti, ki so predvideni v finančnih načrtih KS.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek, ki zahteva namenski izdatek, ki v finančnem načrtu proračuna ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini načrtovanih pravic porabe.
Če se v tekočem letu v proračun vplača namenski prejemek v nižjem obsegu kot je izkazan v proračunu, se prevzema in plačuje obveznost samo do višine dejanskih prejemkov oziroma ocenjenih razpoložljivih sredstev.
Pravice porabe na proračunskih postavkah, ki zahtevajo namenski izdatek, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
Spremeni se 8. člen (splošna proračunska rezervacija) tako, da se glasi:
Med odhodki proračuna se del predvidenih proračunskih prejemkov v naprej ne razporedi, ampak se zadrži kot splošna proračunska rezervacija. Sredstva v višini 30.000,00 evrov se lahko uporabijo za nepredvidene namene, za katera v proračunu niso zagotovljena sredstva ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan. O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije župan poroča občinskemu svetu z zaključnim računom.
Spremeni se 12. člen (obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) tako, da se glasi:
V primeru neenakomernega pritekanja prejemkov se lahko občina likvidnostno zadolži znotraj proračunskega leta, vendar največ do višine 5 % vseh izdatkov zadnjega sprejetega proračuna.
Za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina v letu 2018 lahko zadolži do višine 278.394 evrov.
Občina v letu 2018 ne bo izdajala poroštev za izpolnitev obveznosti javnih zavodov, javnih skladov in javnih agencij ter javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina.
Spremeni se 13. člen (obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna in javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) tako, da se glasi:
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje se v letu 2018 lahko zadolžijo do skupne višine 100.000 evrov. V letu 2018 se lahko zadolži JP Komunala Zagorje d.o.o., Cesta zmage 57, Zagorje ob Savi v višini 100.000 evrov, za obdobje največ pet let, pod pogoji in na način, ki so določeni v Zakonu o financiranju občin.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje v letu 2018 ne smejo izdajati poroštev.
Ostala določila Odloka o proračunu Občine Zagorje ob Savi za leto 2018 ostajajo nespremenjena.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-24/2018
Zagorje ob Savi, dne 24. septembra 2018
Matjaž Švagan l.r.