Ob-2118/18, Stran 1104
Na podlagi Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1001, 3/13, 81/16), Odloka o spodbujanju podjetništva v Mestni občini Velenje (Uradni vestnik MOV, št. 1/16 – uradno prečiščeno besedilo; v nadaljevanju: odlok) in Odloka o proračunu Mestne občine Velenje za leto 2018 (Uradni vestnik MOV, št. 28/17) objavlja Mestna občina Velenje
za dodelitev sredstev za spodbujanje podjetništva v Mestni občini Velenje v letu 2018
I. Naziv in sedež neposrednega uporabnika: Mestna občina Velenje, Titov trg 1, 3320 Velenje (v nadaljevanju: MOV).
II. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je dodelitev proračunskih sredstev za spodbujanje podjetništva v MOV v letu 2018. Sredstva predstavljajo pomoč de minimis, ki se dodeljujejo na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. 12. 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL EU L 352, 24. 12. 2013) ter Mnenja o shemi de minimis pomoči Ministrstva za finance (št. priglasitve: M001-5884268-2015)
Sredstva se dodelijo za:
A. Sofinanciranje naložb v gospodarstvo
B. Sofinanciranje stroškov zagona inkubiranih in inovativnih podjetij
C. Sofinanciranje obrestne mere za bančne kredite v okviru Regijske garancijske sheme v Savinjski regiji
III. Pogoji za sodelovanje
1. Splošni pogoji:
Na javni razpis se lahko prijavijo samostojni podjetniki posamezniki, zadruge, mikro in mala enotna podjetja, ki so organizirana kot gospodarska družba s sedežem oziroma lokacijo poslovne enote na območju MOV in bodo izvajali naložbo ali projekt na območju MOV. Prav tako so upravičenci subjekti, ki nimajo sedeža v MOV, vendar bodo izvajali projekt na območju MOV.
V okvir mikro in malih podjetij po tem razpisu sodijo podjetja, ki imajo vsaj 1 zaposlenega in manj kot 50 zaposlenih ter letni promet, ki ne presega 10 milj. EUR in/ali bilančno vsoto, ki ne presega 10 milj. EUR. Pri definiciji podjetij se upoštevajo tudi lastniška razmerja (povezave, ki jih ima to podjetje z drugim podjetjem).
Pri samostojnih podjetnikih posameznikih se vsi ti pogoji smiselno uporabljajo. Kot zaposlena oseba se upošteva tudi nosilec dejavnosti pri s. p. (če je to njegova edina podlaga za zavarovanje) in direktor enoosebne družbe z omejeno odgovornostjo s pogodbo o poslovodenju po zavarovalni podlagi 112, v kolikor je ta direktor hkrati tudi lastnik te družbe.
Izraz »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
– eno podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja,
– eno podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja,
– podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njuni družbeni pogodbi ali statutu,
– eno podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora, z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz prve do četrte alineje te točke preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
Na razpis se ne morejo prijaviti podjetja:
1. iz sektorjev: ribištva in akvakulture,
2. ki sodijo v sektor primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti;
3. ki delujejo na področju predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti, v primerih: če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje, oziroma če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce,
4. ki bi pomoč namenila izvozu oziroma, ki poslujejo v sektorju z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč neposredno povezana z izvoznimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo;
5. ki bi pridobila pomoč, ki daje prednost uporabi domačih proizvodov pred uvoženimi;
6. ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz, niso upravičena do pomoči za nabavo vozil za prevoz tovora v podjetjih;
7. ki so v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali likvidacije v skladu z zakonom, ki ureja finančno poslovanje, postopke zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju;
8. ki so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe;
9. ki prejemajo državno pomoč po posebnem programu za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah;
10. ki so že koristila pomoč za posamezne namene do višine, ki jo omogočajo posamezna pravila državnih pomoči;
11. ki nimajo pravočasno in v celoti izpolnjenih pogodbenih obveznosti do MOV iz predhodnih javnih razpisov, če so na njih sodelovala;
12. ki so dolgoročno plačilno nesposobna, skladno s tretjim odstavkom 14. člena Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju;
13. ki so na seznamu subjektov, za katera v razmerju do MOV veljajo omejitve poslovanja po Zakonu o integriteti in preprečevanju korupcije;
14. ki so že prejela pomoč de minimis po Odloku o spodbujanju podjetništva v Mestni občini Velenje in naložbe oziroma storitve niso izvedla v skladu s podpisano pogodbo;
15. ki so bila za isti namen že sofinancirana iz drugih virov;
16. ki imajo zapadle, neplačane obveznosti iz naslova davkov, prispevkov in drugih obveznih dajatev;
17. ki imajo zapadle, neplačane obveznosti do MOV;
18. ki so v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči na podlagi odločbe Evropske komisije, ki je prejeto državno pomoč razglasila za nezakonito in nezdružljivo s skupnim trgom EU;
19. ki so bila v preteklih letih upravičena do sredstev za spodbujanje podjetništva v MOV in niso oddala poročila ali je bila na podlagi nadzora ugotovljena nenamenska poraba sredstev.
Skupni znesek pomoči na podlagi pravila de minimis: dodeljen enotnemu podjetju (upravičencu) ne sme presegati zgornje meje 200.000 EUR (oziroma 100.000,00 EUR, v primeru podjetij, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prometu) v obdobju zadnjih treh proračunskih let, ne glede na obliko ali namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
Pri ugotavljanju ali nova pomoč »de minimis« presega dovoljeno višino pomoči »de minimis«, se upoštevajo vse prejšnje v obdobju zadnjih treh let dobljene pomoči po »de minimis«, ki so jo prejela podjetja pred združitvijo ali delitvijo podjetja, skladno z 8. in 9. točko 3. člena Uredbe komisije (EU št 1407/2013 z dne 18. 12. 2013).
Prejemnik pomoči mora pred dodelitvijo sredstev dati pisno izjavo:
1. o že prejetih vseh »de minimis« pomočeh v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu, vključno z navedbo pri katerih dajalcih in v kakšnem znesku je v relevantnem obdobju še kandidiral za »de minimis« pomoč,
2. o drugih že prejetih ali zaprošenih pomočeh za iste upravičene stroške,
3. zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči »de minimis«, ne bo presežena zgornja meja »de minimis« pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih,
4. seznam podjetij, s katerimi je lastniško povezan, tako da se preveri skupni znesek že prejetih »de minimis« pomoči za vsa, z njim povezana podjetja.
Mestna občina Velenje bo pisno obvestila prejemnika, da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis. Pomoč je dodeljena z dnem podpisa pogodbe.
Prijavitelj lahko odda le eno vlogo ter lahko kandidira samo za en namen.
2. Posebni pogoji in določila:
Prijavitelji morajo izpolnjevati naslednje posebne pogoje za posamezni namen:
Namen A:
– naložba se mora izvesti na območju MOV in se ohraniti vsaj 5 let po njenem zaključku (če gre za naložbe v objekte, stroje, opremo in naprave),
– nakup opreme in/ali storitev je dovoljeno izvesti le od tretjih oseb po tržnih pogojih. Tretja oseba ne sme biti lastniško povezana s podjetjem – upravičencem,
– finančna konstrukcija naložbe mora biti zaprta,
– zaključena mora biti najkasneje do oddaje zahtevka za sofinanciranje.
Sredstva se odobrijo za upravičene stroške naložbe, nastale od 1. 1. 2018 do 15. 11. 2018. Tveganje glede izvajanja naložbe pred datumom izdaje pozitivnega sklepa o odobritvi sofinanciranja nosi prijavitelj.
Prijavitelju bo MOV na osnovi tega javnega razpisa sofinancirala največ eno naložbo.
Namen B:
– starost podjetja do treh let (do dneva vložitve vloge),
– vključenost v SAŠA inkubator, d.o.o.,
– finančna konstrukcija projekta mora biti zaprta,
– upravičen je strošek storitev od tretjih oseb po tržnih pogojih. Tretja oseba ne sme biti lastniško povezana s podjetjem – upravičencem,
– projekt (oziroma prijavljena faza projekta) mora biti zaključen najkasneje do oddaje zahtevka za sofinanciranje.
Sredstva se odobrijo za upravičene stroške projekta, nastale od 1. 1. 2018 do 15. 11. 2018. Tveganje glede izvajanja projekta pred datumom izdaje pozitivnega sklepa o odobritvi sofinanciranja nosi prijavitelj.
Namen C:
– sofinancira se lahko 100 % obresti v upravičenem obdobju, vendar največ 5 % celotne vrednosti naložbe,
– naložba se mora izvesti na območju MOV in se ohraniti vsaj 5 let po njenem zaključku (če gre za naložbe v objekte, stroje, opremo in naprave),
– odobren bančni kredit v okviru Regijske garancijske sheme v Savinjski regiji za materialne in nematerialne investicije.
Sofinancirajo se obresti plačane v obdobju od 1. 1. 2018 do 15. 11. 2018.
IV. Višina sredstev
Višina razpisanih sredstev je 100.000,00 EUR, od tega za:
– Namen A: 50.000,00 EUR,
– Namen B: 45.000,00 EUR,
– Namen C: 5.000,00 EUR.
Sredstva se lahko prerazporedijo med posameznimi nameni glede na število upravičencev in višino zaprošenih sredstev ter razpoložljivih sredstev.
Sredstva so zagotovljena v proračunu MOV za leto 2018 na proračunski postavki 40514026 Spodbujanje podjetništva in se dodeljujejo kot nepovratna sredstva, v obliki subvencij oziroma dotacij, skladno s pravili o dodeljevanju državnih pomoči »de minimis«.
V. Upravičeni stroški in višina sofinanciranja
Upravičeni stroški sofinanciranja so:
Za namen A:
– strošek projektne in investicijske dokumentacije za gradnjo poslovnih prostorov,
– strošek komunalnega prispevka,
– strošek nakupa, gradnje ali prenove poslovnih prostorov,
– strošek nakupa strojev in opreme, ki je namenjeno za opravljanje dejavnosti za katero je podjetje registrirano in katero tudi dejansko opravlja. Pri tem se strošek nakupa opreme lahko izkazuje z večimi računi, v kolikor oprema na računu sestavlja neko celoto oziroma se nanaša na isto osnovno sredstvo. Skupna nabavna vrednost te opreme presega 1.000,00 EUR, pri tem mora biti vrednost posameznega računa najmanj 500,00 EUR,
– strošek celovite obnove obstoječe proizvodnje,
– strošek razvoja novih produktov ali storitev,
– strošek nakupa patenta, licence, nepatentiranega tehničnega znanja, ki imajo uradno potrdilo ali certifikat s strani pooblaščenih institucij.
Višina sofinanciranja: do 50 % upravičenih stroškov za mikro in mala podjetja (brez DDV).
Najvišji možni znesek za sofinanciranje naložbe je 10.000,00 EUR, najnižji možni znesek za sofinanciranje naložbe je 1.000,00 EUR.
Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Podjetje mora izkazovati ekonomsko in pravno lastništvo predmeta projekta. Financiranje oziroma zapiranje finančne konstrukcije z leasingom ni dovoljeno.
Med upravičene stroške naložbe ne spadajo:
– merilna oprema, računalniki, tiskalniki in manjši premični stroji in naprave, pripomočki, orodja, katerih vrednost posamezne enote ne dosega 1.000,00 EUR razen, če gre za neločljivo povezano celoto,
– nabava vozil za prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni tovorni prevoz,
– drobni inventar in drobni material,
– programska oprema, razen tiste programske opreme, ki je potrebna za delovanje podjetja in razvoj novih lastnih produktov,
– strošek storitve tiste dejavnosti za katere je registriran prijavitelj sam.
Za namen B:
– stroški ustanovitve podjetja,
– stroški izdelave poslovnega načrta za nov poslovni program,
– stroški promocije: stroški najema, postavitve in delovanja stojnice na sejmu ali razstavi doma ali v tujini, stroški oglaševanja in izdelave promocijskih materialov ipd.,
– stroški najema opreme za realizacijo novega poslovnega programa,
– stroški testiranja in dodatnega usposabljanja za realizacijo novega poslovnega programa,
– materialne investicije v povezavi z novim poslovnim programom (strošek nakupa strojev in opreme, ki so namenjeni za opravljanje dejavnosti, za katero je podjetje registrirano in katero tudi dejansko opravlja). Pri tem se strošek nakupa opreme lahko izkazuje z več računi, v kolikor oprema na računu sestavlja neko celoto oziroma se nanaša na isto osnovno sredstvo. Skupna nabavna vrednost te opreme mora presegati 650,00 EUR,
– nematerialne investicije v povezavi z novim poslovnim programom (pridobivanje posebnih certifikatov in standardov, zaščita lastnih oziroma nakup patentov, nakup licenc, know-howa ali nepatentiranega tehničnega znanja, ki imajo uradno potrdilo ali certifikat s strani pooblaščenih institucij).
Višina sofinanciranja: do 80 % upravičenih stroškov (brez DDV).
Najvišji možni znesek za sofinanciranje je 5.000,00 EUR, najnižji možni znesek za sofinanciranje je 500,00 EUR.
Vsakemu podjetju, ki bo prejelo sredstva za odobren projekt, bo dodeljen stalni mentor s strani SAŠA inkubatorja d.o.o., ki bo spremljal izvedbo prijavljenega projekta. Predvideno je 1x mesečno poročanje mentorju o izvedbi načrtovanih aktivnosti ter finančnem načrtu. O samem poteku poročanj se dogovorita mentor in podjetnik individualno.
Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Podjetje mora izkazovati ekonomsko in pravno lastništvo predmeta projekta. Financiranje oziroma zapiranje finančne konstrukcije z leasingom ni dovoljeno.
Za namen C:
– sofinancirane bodo obresti v upravičenem obdobju za odobren bančni kredit v okviru Regijske garancijske sheme v Savinjski regiji za materialne in nematerialne investicije,
– upravičeni stroški, ki so predlagani za sofinanciranje, morajo biti v vlogi izkazani s predložitvijo fotokopije sklenjene kreditne pogodbe z amortizacijskim načrtom, iz katerega je razviden znesek obresti v EUR, ki so predmet sofinanciranja do največ 100 %, vendar največ 5 % celotne vrednosti investicije.
Skupne določbe
Najvišji možni znesek sofinanciranja se lahko glede na vsebino in število prijav tudi sorazmerno zniža.
Prijavitelji na razpis ter prejemniki subvencij odgovarjajo za točnost podatkov in podanih izjav ob prijavi na razpis. V primeru neresničnih podatkov ali kršenja pogodbe o dodelitvi subvencije je prejemnik dolžan vrniti pridobljena sredstva z zakonitimi zamudnimi obrestmi.
Zgornja višina dodeljenih sredstev za izvedbo posameznega ukrepa na posameznega upravičenca ne sme preseči navedene višine, in sicer ne glede na to, iz katerih javnih virov (sredstva občinskega, državnega proračuna, sredstev Zavoda za zaposlovanje Republike Slovenije ali mednarodnih virov) so sredstva dodeljena.
Upravičenec za iste upravičene stroške naložbe oziroma projekta, ki je predmet sofinanciranja, ne sme pridobiti drugih javnih sredstev.
VI. Merila za izbor upravičencev
Vse formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje za kandidiranje in bodo skladne z namenom javnega razpisa, bo ocenila komisija za dodelitev sredstev na osnovi naslednjih meril:
Za namen A:
– nove zaposlitve (največ 10 točk),
– sofinanciranje podjetja iz sredstev spodbujanja podjetništva MOV (največ 20 točk)
– izvozna naravnanost (največ 10 točk),
– stopnja sofinanciranja (največ 20 točk),
– vrsta dejavnosti podjetja (največ 20 točk),
– pomen projekta za podjetje (največ 20 točk).
Za namen B:
– ocena potenciala in kompetentnosti ekipe (največ 20),
– stopnja razvoja izdelka/storitve (največ 30 točk),
– inovativnost in neulovljiva prednost poslovne ideje (največ 20 točk),
– tržni potencial produkta ali storitve (največ 20 točk),
– starost podjetja (največ 10 točk).
Za namen C:
– glavna dejavnost upravičenca (največ 20 točk),
– prejeto število točk pri ocenitvi vloge pri Razvojni agenciji Savinjske regije, d. o. o. na podlagi meril pri Razpisu za garancije bančnim kreditom za mala mikro in mala podjetja v okviru regijske garancije sheme v Savinjski regiji (največ 80 točk).
Skupne določbe
Najvišje možno število točk je 100. Podrobna merila s točkovnikom so sestavni del razpisne dokumentacije.
Prag števila točk za odobreno sofinanciranje je 40 točk ali več. Projekt, ki je dobil manj kot 40 točk, se v nobenem primeru ne sofinancira.
VII. Obdobje za porabo sredstev in poročanje
Obdobje za katerega so namenjena razpisana proračunska sredstva je proračunsko leto 2018.
Upravičeni stroški morajo nastati in biti plačani v času od 1. 1. 2018 do 15. 11. 2018.
Prijavitelj mora poslati zahtevek za sofinanciranje najkasneje do 20. 11. 2018. Zahtevku je potrebno priložiti:
Za namen A in B:
– končno poročilo z opisom izvedbe projekta,
– seznam računov za upravičene stroške projekta,
– kopije računov za celotno vrednost projekta, ki se glasijo na upravičenca,
– potrdila – dokazila o plačilu računov z razvidnim sklicem pri nakazilu oziroma izjavo dobavitelja opreme o plačilu celotnega računa, dokazilo o prevzemu strojev ali opreme (npr. dobavnica, tovorni list, EUL obrazec),
– dokazilo, da je prejemnik vidno označil, da projekt sofinancira MOV.
Za namen C:
– dokazilo o plačanih obrestih v EUR v upravičenem obdobju razpisa (obračun obresti in potrdilo o plačanih obrestih),
– dokazilo, da je prejemnik vidno označil, da projekt sofinancira MOV.
Skupne določbe
Pred izplačilom sredstev ima komisija pravico ogleda na terenu ter preveriti verodostojnost računov in ostale dokumentacije ter namensko porabo sredstev.
Vzorec poročila in zahtevka za sofinanciranje je v prilogi razpisne dokumentacije.
VIII. Razpisni rok in način prijave
Vloge morajo biti prejete do 5. 6. 2018 do 9. ure na naslov: Mestna občina Velenje – vložišče, Titov trg 1, 3320 Velenje, v zaprti kuverti in opremljena z oznako: »Ne odpiraj – vloga na Javni razpis za podjetništvo v letu 2018« in s polnim nazivom in naslovom pošiljatelja na sprednji strani.
Razpisni dokumentaciji je priložen obrazec pravilne opreme ovojnice za prijavo na javni razpis, ki ga lahko izpolnjenega v skladu z navodili nalepite na sprednjo stran ovojnice (glej oprema ovojnice v razpisni dokumentaciji).
Vloga mora biti izpolnjena na obrazcih razpisne dokumentacije oziroma na obrazcih, ki po vsebini ne smejo odstopati od objavljenega in mora vsebovati vse obvezne priloge in podatke. Vse obrazce razpisne dokumentacije podpiše in žigosa zakoniti zastopnik prijavitelja. MOV lahko od prijavitelja zahteva tudi dodatno dokumentacijo, s katero dokazuje posamezna dejstva oziroma izjave iz vloge.
Vloge, ki ne bodo izpolnjene skladno z razpisno dokumentacijo, bodo s sklepom zavržene.
Vsi podatki iz vloge so javni, razen tisti, ki jih vlagatelj posebej označi kot poslovno skrivnost. Kot poslovno skrivnost lahko vlagatelj označi posamezen podatek oziroma del vloge ter naj navede zakaj to predstavlja poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se ne more nanašati na celotno vlogo in na podatke potrebne za oceno vloge po merilih javnega razpisa.
IX. Odpiranje, obravnavanje vlog in obveščanje o izidu razpisa
Odpiranje vlog bo javno in ga bo izvedla komisija 5. 6. 2018 ob 12. uri v sejni sobi 305, v tretjem nadstropju Mestne občine Velenje, Titov trg 1, Velenje.
Merilo za pravočasno prispelo vlogo je prejeta vloga v vložišče Mestne občine Velenje do 5. 6. 2018 do 9. ure. Vloge, ki ne bodo prispele pravočasno, se kot prepozne zavržejo.
Nepravilno izpolnjena in označena kuverta bo neodprta vrnjena pošiljatelju. Če bo prijavitelj oddal več kot eno vlogo, bo upoštevana prva prejeta vloga, ostale vloge bodo neodprte vrnjene pošiljatelju.
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja pisno preko elektronske pošte pozvala tiste prijavitelje, katerih vloge niso bile popolne, da jih dopolnijo. Rok za dopolnitev bo 8 dni. Formalno nepopolna vloga, ki jo prijavitelj v postavljenem roku ne bo dopolnil, se zavrže s sklepom. Morebitne dopolnitve po preteku roka za dopolnitev vloge, ne bodo upoštevane.
Vloga, ki ne izpolnjuje pogojev iz razpisa, se kot neustrezna zavrne.
Komisija za dodelitev sredstev bo obravnavala vse pravočasne, popolne in ustrezne vloge. Župan bo o njih s sklepom odločil najkasneje v 30 dneh od roka za predložitev vlog. Prijavitelj bo pozvan k podpisu pogodbe o sofinanciranju, v kateri se opredelijo medsebojne obveznosti. Če se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
Zoper sklep je možna pritožba v roku 8 dni od prejema sklepa na naslov Mestna občina Velenje, Titov trg 1, Velenje. Vložena pritožba ne zadrži podpisa pogodbe z izbranimi prijavitelji. Pritožnik mora v pritožbi natančno navesti pritožbene razloge. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloči župan v roku 15 dni s sklepom.
Namensko porabo sredstev iz pogodbe preverja občinska uprava. V primeru nenamenske porabe sredstev mora koristnik sredstva vrniti skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, poleg tega tudi ne sme sodelovati na naslednjem razpisu.
Rezultati razpisa so informacije javnega značaja in se lahko objavljajo.
Prijavitelji, katerih vloge bodo v postopku ocenjevanja ocenjene pozitivno in se jim bodo dodelila sredstva, bodo morali:
– hraniti vso dokumentacijo v zvezi s projektom najmanj 10 let od datuma prejetja sredstev,
– zagotoviti dostop do celotne dokumentacije v zvezi s projektom vsem organom, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa.
X. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija vsebuje besedilo javnega razpisa in razpisne obrazce z navodili prijaviteljem za izdelavo vloge.
Razpisna dokumentacija je od dneva objave javnega razpisa do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Mestne občine Velenje: http://www.velenje.si (priložnosti/razpisi) ali pa jo lahko, v tem roku, zainteresirani dvignejo v času uradnih ur na naslovu: Mestna občina Velenje – vložišče (kletni prostori, soba št. 10), Titov trg 1, 3320 Velenje.
Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom so na voljo vsak delovni dan na Uradu za razvoj in investicije MOV na tel. 03/89-61-682 (Metka Špindler) ali po elektronski pošti: metka.spindler@velenje.si.