Uradni list

Številka 54
Uradni list RS, št. 54/2018 z dne 10. 8. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 54/2018 z dne 10. 8. 2018

Kazalo

Št. 5445-2/2018/7 Ob-2658/18, Stran 1671
Na podlagi določb:
– Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013; v nadaljevanju: Uredba 1303/2013/EU);
– Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013; v nadaljevanju: Uredba 1304/2013/EU);
– drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom Uredbe 1303/2013/EU;
– Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe št. 1605/2002/ES in njene izvedbene uredbe;
– Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L št. 119, z dne 4. 5. 2016);
– Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr., 15/17 in 69/17);
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 (DP2018) (Uradni list RS, št. 80/16 in 71/17);
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2018 in 2019 (ZIPRS 1819) (Uradni list RS, št. 71/17 in 13/18 – ZJF-H);
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18);
– Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11);
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 96/11 – uradno prečiščeno besedilo);
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001 (različica 3.0 z dne 15. 2. 2018, z vsemi spremembami);
– Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, št. CCI 2014SI16MAOP001 (različica 3.2 z dne 6. 12. 2017, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: OP EKP 2014-2020) in
– Odločitve o podpori št. 11-2/1/MDDSZ/0 za »Javni razpis za sofinanciranje projekta nevladnih organizacij na področju enakih možnosti in diskriminacije« (št. dokumenta: 3032-60/2018/6), ki jo je Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in evropsko kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja izdala dne 25. 7. 2018,
Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje projekta nevladnih organizacij na področju enakih možnosti in diskriminacije 
Javni razpis delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada. Javni razpis se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, 11. prednostne osi »Pravna država, izboljšanje institucionalnih zmogljivosti, učinkovita javna uprava, podpora razvoju NVO ter krepitev zmogljivosti socialnih partnerjev«, 11.2 prednostne naložbe »Gradnja zmogljivosti za vse zainteresirane strani s področja izobraževanja, vseživljenjskega učenja, usposabljanja in zaposlovanja ter socialnih politik, tudi prek sektorskih in ozemeljskih paktov za spodbujanje reform na nacionalni, regionalni in lokalni ravni.«, 11.2.1 specifičnega cilja »Okrepljena zmogljivost nevladnih organizacij za zagovorništvo in izvajanje javnih storitev«.
Na javnem razpisu bo izbrana ena operacija, operacijo v okviru tega javnega razpisa predstavlja projekt izbranega prijavitelja.
Posredniški organ in izvajalec javnega razpisa: posredniški organ in izvajalec javnega razpisa je Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo).
Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje projekta, ki je namenjen krepitvi zmogljivosti nevladnih organizacij na področju enakosti in preprečevanja diskriminacije v Sloveniji.
Utemeljitev in izhodišča za izvedbo javnega razpisa so podrobneje opredeljene v razpisni dokumentaciji.
Cilji in ciljne skupine javnega razpisa
Ključni cilj javnega razpisa je izboljšati osveščenost in usposobljenost nevladnih organizacij o pomenu enakopravnosti in krepitvi enakosti, razumevanju in preprečevanju diskriminacije, ter o možnostih varstva pred diskriminacijo najbolj izpostavljenih skupin v Sloveniji.
Ciljne skupine javnega razpisa so:
– nevladne organizacije.
Obdobje izvajanja in projektne aktivnosti
Projekt mora trajati najmanj 12 mesecev.
Aktivnosti se lahko pričnejo izvajati z dnem podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta in lahko trajajo najkasneje do 30. 9. 2020. Obdobje izvajanja projekta se lahko podaljša, vendar le pod pogoji, ki so opredeljeni v 7. poglavju javnega razpisa.
V okviru tega javnega razpisa bo sofinanciran 1 projekt, ki bo vključeval naslednja sklopa aktivnosti:
Sklop A.: celostno ozaveščanje in izobraževanje nevladnih organizacij o pomenu enakopravnosti in krepitvi enakosti, razumevanju diskriminacije ter možnostih varstva pred diskriminacijo najbolj izpostavljenih skupin, še zlasti Romov, istospolno usmerjenih, beguncev in socialno šibkejših.
Projekt mora v okviru tega sklopa vključevati naslednje aktivnosti:
– pripravljena in izvedena celovita kampanja za ozaveščanje o oblikah diskriminacije, namenjena tudi odpravi stereotipnih predstav o najbolj izpostavljenih skupinah, in sicer:
– izdelava spletne strani projekta, 
– izdelava vsaj 4 kratkih video spotov namenjenih ozaveščanju v tehniki, ki bo omogočala predvajanje na različnih kanalih (npr. FB, YouTube, spletna stran), opremljeni s podnapisi v slovenskem in angleškem jeziku,
– izvedba vsaj 5 javnih dogodkov družbeno odgovornega ozaveščanja v različnih statističnih regijah Slovenije,
– izdelava podpornega tiskovnega materiala (npr. priročniki, zloženke), 
– zagotovljene novinarske objave o projektu in objave na socialnih omrežjih (vsaj 50).
– izvedenih vsaj 6 delavnic o veljavni področni zakonodaji in o materialnih in procesnih pravicah pripadnikov najbolj izpostavljenih skupin na področju varstva pred diskriminacijo v Sloveniji,
– izvedene vsaj 4 delavnice o problematiki diskriminacije najbolj izpostavljenih skupin.
Na javne dogodke in delavnice je potrebno vabiti tudi druge ključne deležnike.
Sklop B: ozaveščanje in izobraževanje nevladnih organizacij o spodbujanju enakosti in preprečevanju diskriminacije invalidov.
Projekt mora v okviru tega sklopa vključevati naslednje aktivnosti:
– pripravljena in izvedena kampanja o pomenu dostopnosti invalidov do grajenega okolja in informacij, ki invalidom omogočajo samostojno življenje in njihovo boljše vključevanje v družbo ter izboljšujejo njihovo vključevanje na trg dela,
– izdelana analiza stanja in komunikacijski načrt kampanje,
– ozaveščanje in informiranje izvedeno preko lokalnih in nacionalnih medijev,
– izdelani predstavitveni videospoti v slovenskem in angleškem jeziku, v dolžini 5 min, v tehniki, ki bo omogočala predvajanje na različnih kanalih (ministrstva, FB, YouTube idr.), ter opremljeni s podnapisi v slovenskem in angleškem jeziku ter tolmačem za gluhe osebe,
– zagotovljenih najmanj 70 novinarskih objav na lokalni in nacionalni televiziji,
– izvedena najmanj 3 izobraževanja ali usposabljanja ter izdelana gradiva za izobraževanje o pomembnosti upoštevanja različnih standardov pri načrtovanju objektov za dostopnost do grajenega okolja, cest in informacijskih tehnologij,
– izvedenih najmanj 30 delavnic o spoznavanju doživljanja sveta oziroma okolja s strani različnih skupin invalidov,
– izdelani priročniki in brošure, in sicer:
– o zahtevah in potrebah delodajalcev pri zaposlovanju invalidov na odprtem trgu dela (naklada: vsaj 2000 izvodov)
– priročnika v lahko berljivi različici, ki bosta namenjena uporabnikom osebne asistence in invalidom po zakonu o socialnem vključevanju invalidov (naklada: vsaj 2500 izvodov).
V izobraževanja in usposabljanja ter delavnice je potrebno vključiti tudi druge ključne deležnike, še zlasti javne institucije (področne inšpekcije, policijo, ministrstva, lokalno javno upravo in izobraževalne ustanove).
Aktivnosti se morajo izvajati na območju celotne Slovenije.
Na ravni projekta se bodo spremljali naslednji specifični kazalniki učinka, ki so jih prijavitelji dolžni načrtovati že v Obrazcu št. 1 – Prijavnica:
– število pripravljenih in izvedenih kampanj – najmanj 2;
– število medijskih objav – najmanj 70;
– število izvedenih usposabljanj in izobraževanj – najmanj 43;
– število izdelanih gradiv – najmanj 3.
Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Na javni razpis lahko prijavitelj kandidira le v projektnem partnerstvu z najmanj enim in največ štirimi projektnimi partnerji.
Pogodbo o sofinanciranju z ministrstvom podpiše zgolj prijavitelj. Parafiran vzorec pogodbe o sofinanciranju s strani odgovorne osebe prijavitelja je obvezni del prijave na ta javni razpis (Priloga št. 1: Pogodba o sofinanciranju).
Projektno partnerstvo mora podpisati partnerski sporazum, v katerem podrobneje opredeli pravice, obveznosti in odgovornosti prijavitelja in projektnih partnerjev pri izvedbi projekta. Izpolnjen, podpisan in žigosan partnerski sporazum je obvezni del prijave na ta javni razpis (Priloga št. 2: Partnerski sporazum).
5.1 Prijavitelj in vsi projektni partnerji morajo izpolnjevati spodaj navedene pogoje:
1. je pravna oseba zasebnega prava s sedežem v Republiki Sloveniji, ki ima v ustanovitvenem aktu določeno neprofitno delovanje, premoženje, dobiček in presežke prihodkov nad odhodki uporablja za opravljanje osnovne dejavnosti oziroma ne deli dobička ali presežka prihodkov nad odhodki, temveč ga vlaga v razvoj dejavnosti (v kolikor ustanovitveni akt ali drug ustrezen temelji akt, iz katerega je razvidno neprofitno delovanje pravne osebe in druga določila te točke o ustanovitvi, ni javno dostopen, je vlogi potrebno priložiti kopijo ustanovitvenega akta ali drugega ustreznega temeljnega akta);
2. opravlja dejavnost na področju preprečevanja diskriminacije in/ali dela z najbolj izpostavljenimi skupinami v Sloveniji, tj. Romi, istospolno usmerjeni, begunci, socialno šibki in invalidi (v kolikor dokument, iz katerega je razvidna dejavnost pravne osebe, ni javno dostopen, je vlogi potrebno priložiti kopijo dokumenta);
3. ima sposobnost zagotavljanja kadrovskih in tehničnih zmogljivosti za izvedbo projekta;
4. ima poravnane vse davke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred vložitvijo vloge na javni razpis;
5. ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije;
6. nima neporavnanih obveznosti (iz naslova integralnih sredstev in namenskih sredstev kohezijske politike) do ministrstva ob prijavi na javni razpis, pri čemer za ugotavljanje obstoja obveznosti do ministrstva ni pogoj, da bi bila le-ta že ugotovljena s pravnomočnim izvršilnim naslovom.
Izpolnjevanje pogojev, navedenih v točkah od 2 do 6, prijavitelj in vsi projektni partnerji dokazujejo s podpisom in predložitvijo Obrazca št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev oziroma Obrazca št. 4: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev, s katerim potrdijo izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu. Ministrstvo bo izpolnjevanje pogojev presojalo glede na stanje na dan podpisa Obrazca št. 3 oziroma Obrazca št. 4, razen pri izpolnjevanju pogoja pod zaporedno št. 4, za katerega se bo izpolnjevanje presojalo glede na stanje na zadnji dan v mesecu pred mesecem vložitve prijave na javni razpis. Hkrati je za dokazovanje pogoja pod zaporedno številko 5. prijavitelj vlogi dolžan priložiti posebno pooblastilo za namen razkritja podatkov, ki so davčna tajnost – skladno z 18. členom Zakona o davčnem postopku (Obrazec št. 6: Pooblastilo).
Ministrstvo bo vlogo zavrnilo, v kolikor prijavitelj ali kateri koli izmed projektnih partnerjev ne izpolnjuje zgoraj navedenih pogojev javnega razpisa.
Ministrstvo bo za potrebe tega javnega razpisa pridobilo potrdila glede izpolnjevanja pogojev iz uradnih evidenc. V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev prijavitelja oziroma katerega koli projektnega partnerja, lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
Vloge prijaviteljev, ki ne bodo izpolnjevali vseh zgoraj navedenih pogojev, bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavrnjene kot neustrezne.
5.2 Sodelovanje projektnega partnerstva z drugimi organizacijami (pridruženi partnerji)
Projektno partnerstvo lahko sodeluje z različnimi organizacijami iz širše skupnosti, s ciljem doseči učinkovitejše sodelovanje pri osveščanju in izobraževanju ciljnih skupin na področju enakosti in diskriminacije. To pomeni povezovanje in sodelovanje projektnega partnerstva z drugimi pravnimi osebami (javnega ali zasebnega prava), ki niso vključene v projektno partnerstvo. To so lahko npr. lokalne skupnosti, institucije v lokalnem okolju, podjetja ipd., pravni oziroma poslovni subjekti, ki za tovrstno sodelovanje niso upravičeni do izplačil iz sredstev projekta, lahko pa s svojo dejavnostjo, vlogo v projektu in sofinanciranjem prijavljenega projekta v lokalnem ali širšem okolju pripomorejo k njegovi uspešnejši izvedbi.
Sodelovanje prijavitelja z drugimi organizacijami je zaželeno in bo pri ocenjevanju projektov upoštevano. Prijavitelj lahko sodeluje z več organizacijami (Obrazec št. 5: Dogovor o sodelovanju).
5.3 Splošni pogoji za prijavo projekta
Prijavljen projekt mora izpolnjevati vse spodaj naštete splošne pogoje za prijavo na javni razpis, in sicer:
1. je skladen s cilji na ravni Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 ter s cilji in rezultati na ravni 11. prednostne osi oziroma 11.2 prednostne naložbe, ki so navedeni v uvodu javnega razpisa;
2. je skladen s cilji javnega razpisa in naslavlja ustrezno ciljno skupino, navedeno v 3. poglavju javnega razpisa;
3. je izvedljiv v obdobju, navedenem v 4. poglavju javnega razpisa;
4. vključuje vse aktivnosti, navedene v 4. poglavju javnega razpisa;
5. je skladen s horizontalnimi načeli trajnostnega razvoja, nediskriminacije, enakih možnosti in dostopnosti, vključno z dostopnostjo za invalide ter enakosti moških in žensk.
Izpolnjevanje splošnih pogojev za prijavo projekta bo ministrstvo preverjalo v Obrazcu št. 1: Prijavnica projekta. Projekti, ki ne bodo izpolnjevali vseh zgoraj navedenih splošnih pogojev, bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavrnjeni kot neustrezni.
Financiranje projekta
6.1 Način financiranja
Izbranemu prijavitelju bodo za izvedbo projekta s pogodbo o sofinanciranju dodeljena namenska sredstva Evropskega socialnega sklada in Proračuna RS. Namenska sredstva Evropskega socialnega sklada predstavljajo 80 % upravičenih stroškov projekta, namenska sredstva slovenske udeležbe pa 20 % upravičenih stroškov projekta.
V skladu s pravili evropske kohezijske politike in nacionalne zakonodaje s področja javnih financ se financiranje projektov izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške (izdatke). Podlaga za izplačilo sredstev iz proračuna RS je zahtevek za izplačilo, ki ga izbrani prijavitelj pripravi v skladu z Navodili posredniškega organa MDDSZ upravičencem o izvajanju operacij in upravičenih stroških v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: Navodila PO), ki so dostopna na naslednji spletni strani: http://www.mddsz.gov.si/si/delovna_podrocja/kohezijska_politika/kohezijska_politika_2014_2020/.
Skladno s 33. členom Zakona o izvrševanju proračuna Republike Slovenije za leti 2018 in 2019 (Uradni list RS, št. 71/17 in 13/18 – ZJF-H) lahko izbrani prijavitelj, v kolikor izpolnjuje zakonsko določene pogoje, ministrstvo zaprosi za predplačilo. Pogoji za upravičenost do izplačila predplačila so natančneje opredeljeni v veljavnem zakonu, ki ureja izvrševanje proračuna Republike Slovenije in Navodilih PO.
6.2 Skupna razpoložljiva višina sredstev
Skupna vrednost namenskih sredstev javnega razpisa znaša 220.000 EUR.
Izbran projekt se bo izvajal na celotnem območju Republike Slovenije in bo financiran proporcionalno, in sicer 51,5 % v kohezijski regiji Zahodna Slovenija in 48,5 % v kohezijski regiji Vzhodna Slovenija.
Razpisana sredstva so zagotovljena v proračunu RS iz namenskih sredstev evropske kohezijske politike po finančnem načrtu, razvidnem iz spodnje Tabele 1: Finančni načrt javnega razpisa.
Tabela 1: Finančni načrt javnega razpisa
V EUR
2018
2019
2020
SKUPAJ
KRZS
EU
18.128
45.320
27.192
90.640
SLO
4.532
11.330
6.798
22.660
SKUPAJ KRZS
22.660
56.650
33.990
113.300
KRVS
EU
17.072
42.680
25.608
85.360
SLO
4.268
10.670
6.402
21.340
SKUPAJ KRVS
21.340
53.350
32.010
106.700
SKUPAJ STROŠKI OPERACIJE (KRVS+KRZS)
44.000
110.000
66.000
220.000
EU DEL 80 %
35.200
88.000
52.800
176.000
SLO DEL 20 %
8.800
22.000
13.200
44.000
Ministrstvo dopušča možnost spremembe predvidene dinamike po letih, vendar le ob pogoju, da bodo za to zagotovljena sredstva v Proračunu RS.
6.3 Omejitev višine zaprošenih sredstev
Ministrstvo bo projekt sofinanciralo v višini največ 220.000 EUR.
Prijavitelj lahko v vlogi na javni razpis zaprosi za 100 % sofinanciranje stroškov projekta, vendar le ob pogoju, da so stroški upravičeni do povračila in izpolnjujejo pogoje, navedene v 7. in 8. poglavju javnega razpisa.
6.4 Državna pomoč oziroma pomoč po pravilu »de minimis«
Na podlagi mnenja Ministrstva za finance št.: 440-29/2018/2 z dne 30. 5. 2018, sredstva javnega razpisa ne zapadejo podrobni presoji z vidika pravil državne pomoči oziroma pomoči po pravilu »de minimis«.
Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov
Do sofinanciranja so upravičeni stroški, ki bodo izbranemu prijavitelju in njegovim projektnim partnerjem nastali v obdobju izvajanja projektnih aktivnosti, torej od dneva podpisa pogodbe o sofinanciranju do 30. 9. 2020.
Obdobje upravičenosti izdatkov je od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju do 31. 10. 2020 (plačilo vseh stroškov na projektu).
Obdobje upravičenosti javnih izdatkov oziroma izplačil sredstev izbranemu prijavitelju iz proračuna RS je od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju do 31. 12. 2020.
Ministrstvo dopušča možnost podaljšanja navedenih obdobij, vendar le v primeru spremenjenih okoliščin, ki vplivajo na izvajanje projektov in so za to zagotovljena sredstva v proračunu RS. Spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine, zaradi katerih se projekt lahko spremeni, podrobneje urejajo Navodila organa upravljanja za načrtovanje, odločanje o podpori, spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020 (v nadaljevanju: Navodila OU), ki so dostopna na spletni strani: http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
Izbrani prijavitelj, ki bo zahteval spremembo projekta oziroma pogodbe o sofinanciranju, se ne more sklicevati na spremenjene okoliščine, višjo silo ali izjemne okoliščine, ki bodo nastale po izteku roka, določenega za izpolnitev njegove obveznosti.
Upravičenost stroškov projekta
8.1 Upravičeni stroški in izdatki
Stroški in izdatki projekta so upravičeni do povračila, če jih je ministrstvo potrdilo v pogodbi o sofinanciranju in če:
– so s projektom neposredno povezani, so potrebni za njegovo izvajanje in so v skladu s cilji projekta;
– so dejansko nastali za dela, ki so bila opravljena, za blago, ki je bilo dobavljeno, oziroma za storitve, ki so bile izvedene;
– so pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja;
– nastanejo in so plačani v obdobju upravičenosti;
– temeljijo na verodostojnih knjigovodskih in drugih listinah;
– so v skladu z veljavnimi pravili Unije in nacionalnimi predpisi.
V okviru tega javnega razpisa so upravičene naslednje vrste stroškov:
A. Stroški plač
Stroški plač so namenjeni kritju stroškov plač ter drugih povračil v zvezi z delom oseb, zaposlenih na projektu. Zaposlena oseba je oseba, ki ima s prijaviteljem oziroma projektnim partnerjem sklenjeno pogodbo o zaposlitvi. Zaposleni lahko dela na projektu za polni delovni čas ali le del delovnega časa. Stroški plač vseh oseb, zaposlenih na projektu, ne smejo presegati 40 % vrednosti celotnega projekta.
Na projektu je lahko zaposlenih največ 5 oseb. Pri prijavitelju mora biti zaposlena 1 oseba, ki bo opravljala naloge vodje projekta.
V fazi prijave na javni razpis projektno partnerstvo v Obrazcu št. 1: Prijavnica projekta navede osebe, ki bodo opravljale naloge na projektu. V kolikor predlagane osebe v času prijave niso zaposlene pri prijavitelju oziroma projektnem partnerju, jih je potrebno zaposliti v roku 30 dni po sklenitvi pogodbe o sofinanciranju projekta.
B. Stroški za službena potovanja
Stroški za službena potovanja so namenjeni kritju stroškov za službena potovanja samo za zaposlene osebe, ki opravljajo naloge na projektu. Pri stroških za službena potovanja zaposlenih oseb na projektu je potrebno upoštevati pravilo najbolj ekonomične izbire prevoza in bivanja.
C. Stroški storitev zunanjih izvajalcev
Stroški storitev zunanjih izvajalcev so namenjeni kritju stroškov dela zunanjih izvajalcev prijavljenega projekta in so za projekt nujno potrebni. Sklepanje podjemnih in avtorskih pogodb z zaposlenimi na projektu je neupravičen strošek. Prav tako je strošek neupravičen, če je zunanji izvajalec povezana družba po pravilih zakona, ki ureja gospodarske družbe ali zakoniti zastopnik upravičenca ali njegov družinski član, kar velja tako za prijavitelja kot za projektne partnerje.
Stroški storitev zunanjih izvajalcev so lahko na primer:
– svetovalne storitve (pravno, finančno, trženjsko ipd. svetovanje);
– stroški zunanjih izvajalcev vsebin, ki nastanejo po sklenjeni pogodbi (izobraževanja, usposabljanja, delavnice ipd.);
– stroški za administrativno tehnične storitve (npr. uporaba zunanjih računovodskih storitev).
Pri naročanju storitev, ki jih izvajajo zunanji izvajalci, je potrebno spoštovati pravila javnega naročanja.
Č. Stroški informiranja in komuniciranja
Stroški informiranja in komuniciranja so namenjeni obveščanju javnosti o prijavljenem projektu.
Stroški informiranja in komuniciranja so lahko npr.:
– stroški informiranja in obveščanja javnosti o izvajanju projekta in dejavnosti (npr. objave v medijih, tiskovne konference, informativni dogodki, oglaševanje);
– stroški oblikovanja, priprave na tisk, tiska in dostave gradiv;
– stroški izdelave, nadgradnje ali vzdrževanja spletne strani.
Pri naročanju storitev informiranja in komuniciranja s strani zunanjih izvajalcev je potrebno spoštovati pravila javnega naročanja.
D. Davek na dodano vrednost
Davek na dodano vrednost je upravičen strošek v primeru, da prijavitelj oziroma projektni partner nima pravice do odbitka davka na dodano vrednost. Obračunani davek na dodano vrednost tudi ni upravičen strošek, če prijavitelj oziroma projektni partner ne uveljavi pravice do odbitka davka na dodano vrednost pa bi bil do tega upravičen. Pogoji za upravičenost do izplačila navedenega stroška so natančneje opredeljeni v Navodilih PO.
E. Posredni stroški (pavšalno financiranje v višini do 15 % upravičenih stroškov plač)
Stroški pavšalnega financiranja, določenega z uporabo odstotka za eno ali več določenih kategorij stroška, so stroški, ki so povezani z neposrednimi aktivnostmi operacije, in sicer v višini do 15 % vrednosti vseh upravičenih stroškov osebja zaposlenega na projektu. Dokazovanje dejanskih posrednih stroškov ni potrebno.
Podrobneje so zgoraj navedene vrste stroškov in dokazila za izkazovanje njihove upravičenosti do povračila opredeljena v Navodilih PO.
V primeru, da so dejanski stroški nižji od odobrenih, je izbrani prijavitelj upravičen do izplačila sredstev v višini dejansko porabljenih stroškov.
8.2 Neupravičeni stroški in izdatki
Neupravičeni stroški in izdatki niso predmet sofinanciranja in jih krijejo izbrani prijavitelj in projektni partnerji sami.
Med neupravičene stroške in izdatke spadajo:
– obresti na dolgove, pogodbene kazni in kazni iz naslova izgubljenih tožb;
– nakup infrastrukture, nepremičnin in zemljišč;
– povračljiv davek na dodano vrednost;
– jubilejne nagrade (razen v primeru, če so zakonsko obvezne za upravičenca);
– letne stimulacije in druge nagrade, različne bonitete in solidarnostne pomoči;
– zavarovalne premije, ki niso zakonsko določene;
– odpravnine (razen v skladu z 79. členom ZDR-1);
– stroški, ki so v preteklosti že bili sofinancirani iz javnih virov oziroma stroški, ki so v času trajanja projekta financirani iz drugih javnih virov.
Postopek izbora prijaviteljev
9.1 Rok in način oddaje vloge na javni razpis
Rok za oddajo vlog je ponedeljek, 17. 9. 2018.
Posamezni prijavitelj lahko predloži le eno vlogo za sofinanciranje. V kolikor bo prijavitelj predložil več vlog za sofinanciranje, bo upoštevana tista vloga, ki bo na ministrstvu evidentirana kot prva prispela, ostale vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene prijavitelju.
Vloga mora biti oddana v papirnati oziroma tiskani obliki na obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane dokumente, navedene v 16. poglavju javnega razpisa.
Kot pravočasne se bodo upoštevale vloge, poslane po pošti s priporočeno poštno pošiljko, ki bodo označene s poštnim žigom do vključno ponedeljka, 17. 9. 2018 in vloge, poslane po pošti z navadno poštno pošiljko, ki bodo v vložišče ministrstva prispele do ponedeljka, 17. 9. 2018.
V primeru oddaje vloge pri drugem izvajalcu poštnih storitev, obvezno prilogo predstavlja »kopija enaka originalu« računa izvajalca te poštne storitve, na katerem je natisnjen in jasno razviden čas (datum, ura in minuta) oddaje vloge (priporočene pošiljke).
Osebno oddane vloge pa se bodo kot pravočasne upoštevale le, če bodo oddane v vložišču Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, do ponedeljka, 17. 9. 2018, do 12. ure.
Vloge na javni razpis morajo, ne glede na način oddaje, prispeti na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana.
Za prepozno oddano vlogo se šteje prijava, ki ministrstvu ni bila predložena do navedenega roka. Prepozne oziroma na napačen naslov prispele vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Vlogo je potrebno poslati ali oddati v zaprti ovojnici, ki mora biti označena s polnim nazivom in naslovom prijavitelja ter vidno oznako: »Ne odpiraj – Vloga na javni razpis za sofinanciranje projekta NVO«. Za označevanje vloge na ovojnici se uporabi obrazec za označbo vloge (Priloga št. 3: Označba prijave) v razpisni dokumentaciji. Če ne bo uporabljen obrazec za označbo vloge, mora ovojnica vključevati vse elemente, ki so navedeni na obrazcu za označbo prijave. Vloge, ki bodo nepravilno označene, se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika ministrstva zavržene ter vrnjene pošiljatelju.
Oddaja vloge pomeni, da se prijavitelj in vsak projektni partner strinja s pogoji razpisa in merili za ocenjevanje.
9.2 Odpiranje, preverjanje formalne popolnosti vlog in ocenjevanje
9.2.1 Odpiranje vlog
Ministrstvo bo izbralo predloge projektov po postopku, kot ga določa Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18) oziroma Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11). Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila strokovna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva.
Odpiranje vlog bo potekalo dne 18. 9. 2018 ob 10. uri v prostorih Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana in bo javno. V primeru prevelikega števila prejetih vlog, lahko strokovna komisija odloči, da odpiranje vlog ne bo javno. O tej odločitvi bo ministrstvo prijavitelje obvestilo en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja na spletni strani ministrstva www.mddsz.gov.si.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene zaprte ovojnice, in sicer po vrstnem redu njihovega prispetja.
O odpiranju vlog bo strokovna komisija sproti vodila zapisnik.
9.2.2 Preverjanje formalne popolnosti vlog
Strokovna komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog preverila ali so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti (formalna popolnost vloge), navedeni v 16. poglavju javnega razpisa.
V kolikor bo strokovna komisija ugotovila, da je vloga formalno nepopolna, bo prijavitelja pozvala, da vlogo dopolni. V kolikor bo strokovna komisija po pregledu formalno nepopolne vloge presodila, da bi bila vsakršna dopolnitev vloge v nasprotju z dopustno dopolnitvijo vloge (navedeno spodaj – kaj prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati), bo takšna vloga zavržena. Komisija lahko od prijavitelja zahteva dopolnitev njegove vloge le v primeru, če določenega dejstva ne more sama preveriti. Poziv za dopolnitev vlog bo ministrstvo posredovalo po navadni pošti na naslov prijavitelja in hkrati po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja, naveden v Obrazcu št. 1.
V skladu z 10. členom Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih naložb prijavitelj v dopolnitvi vlog ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge,
– elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v okviru tega javnega razpisa.
Prijavitelj sme le ob pisnem soglasju ministrstva popraviti očitne računske napake, pri čemer se višina zaprošenih sredstev ne sme spreminjati.
Vloge, ki je prijavitelj ne bo dopolnil skladno s pozivom za dopolnitev, bo strokovna komisija dodatno presodila, kot sledi:
– če bo neustrezna dopolnitev vloge pomenila, da je vloga kljub dopolnitvi formalno nepopolna in je zato ne bo mogoče uvrstiti v postopek ocenjevanja, bo takšna vloga zavržena;
– če bo prijavitelj spreminjal višino zaprošenih sredstev, bo vloga uvrščena v postopek ocenjevanja, pri čemer bo upoštevana prvotna višina zaprošenih sredstev;
– če bo prijavitelj spreminjal del vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta ali elementov, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vloge glede na preostale, bo vloga uvrščena v postopek ocenjevanja, pri čemer te dopolnitve pri ocenjevanju ne bodo upoštevane.
Dopolnitve bo moral prijavitelj posredovati ministrstvu, ali po elektronski pošti in hkrati s priporočeno poštno pošiljko, ki bo vsebovala poštni žig, ali po pošti z navadno poštno pošiljko, ki bo do vključno osmega dne od datuma, navedenega na dopisu/pozivu za dopolnitev, prispela v vložišče ministrstva, in sicer na naslov: Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Kotnikova 28, 1000 Ljubljana, s pripisom: »Dopolnitev vloge na javni razpis za sofinanciranje projekta NVO«.
Vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v roku in v skladu s pozivom za dopolnitev vlog, bodo zavržene s sklepom predstojnika ministrstva.
V nadaljnji postopek ocenjevanja se bodo uvrstile le vloge, ki bodo formalno popolne.
9.2.3 Strokovno ocenjevanje formalno popolnih vlog
Strokovna komisija bo opravila strokovni pregled formalno popolnih vlog. Preverila bo izpolnjevanje pogojev za kandidiranje na javni razpis in ocenila vloge na podlagi meril za ocenjevanje.
V primeru, da bo strokovna komisija ugotovila, da vloga ne izpolnjuje vseh pogojev, navedenih v 5. poglavju javnega razpisa, bo vloga s sklepom predstojnika ministrstva zavrnjena in ne bo predmet ocenjevanja na podlagi meril za ocenjevanje.
Vse popolne vloge bodo ločeno ocenili trije člani strokovne komisije. Končna ocena strokovne komisije se bo oblikovala na podlagi povprečja podeljenih ocen. Na osnovi rezultatov ocenjevanja bo strokovna komisija oblikovala predlog prejemnika sredstev. Za sofinanciranje bo predlagan projekt, ki bo dosegel največje število točk in bo hkrati dosegel najmanj 70 točk.
V primeru, da več prijaviteljev doseže enako število točk, bo imela prednost oziroma bo izbrana vloga, ki bo prejela večje število točk pri merilih 1., 3., 2., 4. in 5. javnega razpisa, po tem vrstnem redu.
V primeru, da bo število točk še vedno enako, bodo vloge obravnavane po vrstnem redu prejema le-teh (pri vlogah, oddanih priporočeno na pošto se kot dan prejema šteje dan in uro oddaje na pošto).
Strokovna komisija lahko na podlagi pregleda vlog oceni, da posamezne predlagane aktivnosti projekta niso upravičene do sofinanciranja ter od prijavitelja zahteva prilagoditev načrta aktivnosti projekta ter finančnega načrta projekta. Strokovna komisija lahko prav tako zniža posamezne postavke v finančnem načrtu, za katere meni, da so ocenjene previsoko in zahteva prilagoditev finančnega načrta prijavitelja.
V primeru, da bo prijavitelj v vlogi kot upravičene navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja iz Evropskega socialnega sklada, bo strokovna komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter prijavitelju predlagala nižjo višino sofinanciranja projekta od zaprošene. V primeru, da se prijavitelj ne bo strinjal s predlagano spremembo aktivnosti projekta ter finančnega načrta projekta ali se ne bo odzval v roku in na način, ki bo določen v pozivu, se šteje, da odstopa od vloge.
Strokovna komisija lahko od prijaviteljev zahteva tudi dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o projektu, aktivnostih in načrtovanih stroških ter njihovo prilagoditev. V primeru, da prijavitelj pojasnil ne bo posredoval v roku in na način, ki bo določen v pozivu, bo strokovna komisija vlogo ocenila na podlagi obstoječih podatkov.
Poziv za posredovanje sprememb aktivnosti projekta in finančnega načrta projekta ter dodatnih pojasnil se bo prijaviteljem posredoval po elektronski pošti na elektronski naslov prijavitelja, naveden na Obrazcu št 1. – prijavnica.
9.3 Obveščanje o izbiri in podpis pogodbe o sofinanciranju
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog strokovne komisije s sklepom odločil predstojnik ministrstva oziroma druga pooblaščena oseba za sprejetje odločitve o dodelitvi sredstev.
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu javnega razpisa obvestilo predvidoma najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletnih straneh ministrstva www.mddsz.gov.si in na spletni strani www.eu-skladi.si.
Z izbranim prijaviteljem bo na podlagi sklepa predstojnika ministrstva o izboru sklenjena pogodba o sofinanciranju projekta.
Zaradi časovnega zamika, ki lahko nastane med načrtom financiranja projekta, ki ga izbrani prijavitelj pripravi in predloži ob prijavi na javni razpis, in predvideno dinamiko izplačil iz Proračuna RS, ki se določi v tretjem odstavku 8. člena pogodbe o sofinanciranju, bo izbrani prijavitelj pred podpisom pogodbe o sofinanciranju pozvan k uskladitvi in predložitvi novega finančnega načrta projekta, ki bo podlaga za pripravo pogodbe o sofinanciranju in napovedi izplačil iz Proračuna RS.
Ministrstvo bo z izbranim prijaviteljem sklenilo pogodbo o sofinanciranju za celotno obdobje trajanja projekta. V primeru, da se prijavitelj v roku 8 dni od prejema poziva za podpis pogodbe o sofinanciranju projekta nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
V primeru, da prijavitelj odstopi od podpisa pogodbe ali če se pogodba ne sklene v predpisanem roku, ministrstvo lahko izbere naslednjo vlogo glede na doseženo oceno, skladno z določili tega javnega razpisa.
9.4 Pravno varstvo
Zoper odločitev ministrstva o vlogi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta z izbranimi prijavitelji.
9.5 Pogoji za spremembo javnega razpisa
Pred potekom roka za oddajo prijav lahko ministrstvo spremeni razpisno dokumentacijo z izdajo sprememb oziroma dopolnitev. Vsaka taka sprememba oziroma dopolnitev bo sestavni del razpisne dokumentacije in bo objavljena na naslednjem spletnem naslovu: http://www.mddsz.gov.si/si/o_ministrstvu/javne_objave/javni_razpisi_in_javna_narocila/.
10 Merila za ocenjevanje projektov
Strokovna komisija bo formalno popolne ter pravočasno prispele vloge, ki bodo hkrati izpolnile vse razpisne pogoje, ocenila na podlagi meril, ki so razvidna iz spodnje Tabele 2: merila za ocenjevanje. Metodologija ocenjevanja po posameznem (pod)merilu je podrobneje opredeljena v razpisni dokumentaciji.
Največje skupno možno število doseženih točk je 110. Izbrana je lahko vloga, ki bo dosegla najmanj 70 točk.
Tabela 2: Merila za ocenjevanje
MERILA ZA OCENJEVANJE
Število možnih točk
1. USTREZNOST PROJEKTA
40
1.1 Utemeljitev projekta (opredelitev problema in relevantnost ciljev)
10
1.2 Ustreznost pričakovanih rezultatov
10
1.3 Učinki na ciljne skupine
10
1.4 Struktura in finančna projekcija stroškov projekta
10
2. IZVEDLJIVOST PROJEKTA
30
2.1 Skladnost aktivnosti s časovnim in finančnim načrtom
10
2.2 Usklajenost človeških virov z načrtovanimi aktivnostmi
10
2.3 Opredelitev tveganj in ukrepov za odpravo
10
3. USPOSOBLJENOST ZA IZVEDBO PROJEKTA
20
3.1 Izkušnje in strokovnost prijavitelja
10
3.2 Izkušnje in strokovnost projektnih partnerjev
10
4. ZAGOTAVLJANJE TRAJNOSTI
10
4.1 Trajnost projekta (organizacijska in finančna trajnost)
10
5. KREPITEV SODELOVANJA IN POVEZOVANJA NA RAZLIČNIH RAVNEH
10
5.1 Sodelovanja pridruženih partnerjev
10
Skupno število možnih točk 
110
11 Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.
Prijavitelj se s predložitvijo vloge na javni razpis strinja z javno objavo podatkov o odobrenih in izplačanih denarnih sredstvih. Objavljeni bodo osnovni podatki o izbranem projektu v skladu z zakonom, ki ureja dostop do informacij javnega značaja in zakonom, ki ureja varstvo osebnih podatkov.
Vsi podatki iz vlog, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo kot poslovno skrivnost. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Člani strokovne komisije, ki bodo sodelovali pri odpiranju in ocenjevanju vlog, bodo morali predhodno podpisati izjavo o zaupnosti.
Podatke, navedene v vlogi, ki niso poslovna skrivnost, lahko ministrstvo in drugi organi, ki so vključeni v spremljanje izvajanja, upravljanja, nadzora in revizije javnega razpisa, uporabijo za evidenco oziroma sezname in analize.
Prijavitelji se zavezujejo k varovanju osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti, pridobljenih tekom izvajanja, v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter določili druge veljavne področne zakonodaje.
12 Pristojnosti, odgovornosti in naloge prijavitelja, izbranega na javnem razpisu
Bistvene pristojnosti, odgovornosti in naloge prijavitelja, izbranega na tem javnem razpisu, bodo naslednje:
– vodenje ločenega knjigovodstva za projekt oziroma ustrezne knjigovodske evidence ter zagotavljanje revizijske sledi in hrambe dokumentacije v skladu z določbo 140. člena Uredbe 1303/2013/EU in predpisi, ki urejajo hranjenje dokumentarnega gradiva. Prijavitelj, izbran na tem javnem razpisu, bo moral zagotavljati dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih projekta v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov Evropski komisiji, ki vsebujejo končne izdatke končanega projekta. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo izbrani prijavitelj (prejemnik sredstev) po končanem projektu pisno obveščen s strani ministrstva. Prav tako je prijavitelj, izbran na tem javnem razpisu, dolžan hraniti dokumentacijo za potrebe nadzora in spremljanja projekta v skladu z navodili PO;
– izpolnjevanje zahteve glede komuniciranja z javnostjo in uporabo logotipov v skladu s 115. in 116. členom Uredbe 1303/2013/EU, navodili organa upravljanja in navodili ministrstva;
– izpolnjevanje zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu. Izbrani prijavitelj se zavezuje, da bo omogočil tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, tako, da je vsak čas možna izvedba nadzora projekta ter vpogled v dokumentacijo v vsaki točki projekta ob smiselnem upoštevanju 140. člena Uredbe 1303/2013/EU. Nadzor se izvaja s strani posredniškega organa – ministrstva, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa, drugih nadzornih organov Republike Slovenije, vključenih v izvajanje, upravljanje, nadzor in revizijo projektov, financiranih iz Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, predstavnikov Evropske komisije, Evropskega računskega sodišča in Računskega sodišča RS ter s strani njihovih pooblaščencev. Izbrani prijavitelj se zavezuje, da bo za potrebe nadzora, revizij projekta in spremljanja porabe sredstev ter doseganja zastavljenih ciljev nadzornim organom predložil vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov projekta;
– zagotavljanje spodbujanja enakih možnosti moških in žensk ter preprečevanje vsakršne diskriminacije, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru tega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 7. členom Uredbe 1303/2013 EU ter 7. in 8. členom Uredbe 1304/2013/EU;
– prepoved dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira;
– izpolnjevanje zahteve glede spremljanja doseganja ciljev in kazalnikov. Izbrani prijavitelj je za namen spremljanja in vrednotenja projekta skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in ministrstvu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta.
Podrobneje so pristojnosti, odgovornosti in naloge prijavitelja določene v pogodbi o sofinanciranju.
13 Informiranje in komuniciranje z javnostjo
Izbrani prijavitelj mora pri izvajanju projekta spoštovati zahteve EU glede informiranja in obveščanja javnosti. Obveznosti so podrobneje opredeljene v Navodilih OU na področju komuniciranja vsebin na področju evropske kohezijske politike za programsko obdobje 2014–2020 (dostopna na: http://www.eu-skladi.si/ekp/navodila).
Izbrani prijavitelj in vsi projektni partnerji morajo zagotoviti, da bodo vsi subjekti, vključeni v projekt, obveščeni o sofinanciranju iz Evropskega socialnega sklada.
14 Zahteve glede spoštovanja zakonov, navodil in predpisov
Izbrani prijavitelj in projektni partnerji so pri porabi sredstev javnega razpisa zavezani spoštovati pravila javnega naročanja, in sicer:
– obvezna uporaba pravil javnega naročanja je obvezna v primeru, ko so prejemniki sredstev k temu zavezani skladno z 9. členom veljavnega zakona o javnem naročanju (ZJN-3);
– uporaba pravil javnega naročanja je omejena v primerih, ki jih določa 23. člen ZJN-3.
Podrobneje so zahteve glede upoštevanja ZJN-3 določene v Navodilih PO.
15 Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja ali izvrševanja projektov prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da prijavitelj ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neažurne, neresnične, neveljavne, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev, bo prijavitelj dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva, v roku 30 dni od pisnega poziva ministrstva, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, obračunanimi od dneva nakazila na TRR prejemnika sredstev, do dneva vračila v proračun Republike Slovenije.
16 Protikorupcijsko določilo: vsak prijaviteljev poskus vpliva na obravnavo prijav s strani ministrstva bo imel za posledico zavrnitev njegove prijave. Enako velja za poizkuse vplivanja na delo in odločitve strokovne komisije.
17 Razpisna dokumentacija
Razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani ministrstva, in sicer na www.mddsz.gov.si.
Zainteresirani prijavitelji vprašanja v zvezi z javnim razpisom lahko posredujejo po elektronski pošti na elektronski naslov peter.kastelic@gov.si do vključno 4. 9. 2018. Odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z javnim razpisom bodo objavljeni na spletnem naslovu: www.mddsz.gov.si najkasneje do 7. 9. 2018.
17.1 Navodila za izpolnjevanje prijavnice
V razpisni dokumentaciji se nahajajo prijavni obrazci in priloge, ki jih je potrebno v skladu z navodili na posameznem dokumentu v celoti izpolniti, podpisati in ožigosati, kjer je zahtevano pa tudi parafirati.
Dokumenti morajo biti podpisani oziroma parafirani s strani odgovornih oseb. V kolikor prijavitelj oziroma projektni partner ne posluje z žigom, je potrebno na mesta, določena za žig, navesti: »Ne poslujemo z žigom.« ter k vlogi priloži izjavo o neposlovanju z žigom.
Obrazci in priloge so sestavni del vloge prijavitelja in jih je potrebno priložiti po vrstnem redu v skladu s spodnjim seznamom prijavnih obrazcev in prilog.
Vsa zahtevana razpisna dokumentacija mora biti speta ali vložena v mapo z vidno označenimi prilogami, ki si sledijo po vrstnem redu, navedenem v spodnjem seznamu obrazcev in prilog.
17.1 Seznam prijavnih obrazcev in prilog
17.2.1 Prijavni obrazci, ki so priloženi razpisni dokumentaciji
– Obrazec št. 1: Prijavnica
– Obrazec št. 2: Finančni načrt
Obrazec št. 1: Prijavnica in Obrazec št. 2: Finančni načrt je potrebno predložiti tudi na e-nosilcu (CD-ROM-u/DVD-ROM-u/USB ključku ipd.) v Word oziroma Excel obliki. Tiskana verzija se mora ujemati z elektronsko. V primeru razlik velja tiskana verzija.
– Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
– Obrazec št. 4: Izjava projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
– Obrazec št. 5: Dogovor o sodelovanju
– Obrazec št. 6: Pooblastilo
17.2.2 Priloge, ki so priložene razpisni dokumentaciji
– Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju
– Priloga št. 2: Partnerski sporazum
– Priloga št. 3: Označba prijave
17.2.3 Priloge, ki jih prijavitelj in projektni partnerji pripravijo sami
– Priloga št. 4: Kopija ustanovitvenega ali drugega ustreznega temeljnega akta (le v primeru, ko le-ta ni javno dostopen)
– Priloga št. 5: Kopija dokumenta, ki izkazuje dejavnost prijavitelja/projektnega partnerja (le v primeru, ko le-ta ji javno dostopen)
– Priloga št. 6: Izjava o neposlovanju z žigom (le v primeru, da prijavitelj/projektni partner ne posluje z žigom)
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje vse zgoraj navedene popolno izpolnjene, podpisane in žigosane dokumente.
Prijavitelji morajo pri pripravi vloge uporabiti izključno predpisane obrazce in priloge iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati. Priloge, ki niso del razpisne dokumentacije, prijavitelj in projektni partnerji pripravijo sami.
Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti