Uradni list

Številka 82
Uradni list RS, št. 82/2018 z dne 21. 12. 2018
Uradni list

Uradni list RS, št. 82/2018 z dne 21. 12. 2018

Kazalo

Št. 1108-5/2016-52 Ob-3483/18, Stran 2493
Na podlagi določb Uredbe (EU) št. 1303/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o skupnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu, Evropskem kmetijskem skladu za razvoj podeželja in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo, o splošnih določbah o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu, Kohezijskem skladu in Evropskem skladu za pomorstvo in ribištvo ter o razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 320; v nadaljnjem besedilu: Uredba 1303/2013/EU), Uredbe (EU) št. 1304/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. decembra 2013 o Evropskem socialnem skladu in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 1081/2006 (UL L št. 347 z dne 20. 12. 2013, str. 470), Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 25. oktobra 2012 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije in razveljavitvi Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 1605/2002 (UL L št. 298 z dne 26. 10. 2012, str. 1), drugih delegiranih in izvedbenih aktov, ki jih Komisija sprejme v skladu s 149. in 150. členom Uredbe 1303/2013/EU, Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2018 in 2019 (Uradni list RS, št. 71/17 in 13/18 – ZJF-H), Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Proračuna Republike Slovenije za leto 2018 (DP2018) (Uradni list RS, št. 80/16, 71/17), Zakona o urejanju trga dela (Uradni list RS, št. 80/10, 40/12 – ZUJF, 21/13, 63/13, 100/13, 32/14 – ZPDZC-1, 47/15 – ZZSDT in 55/17; v nadaljevanju: ZUTD), Uredbe o porabi sredstev evropske kohezijske politike v Republiki Sloveniji v programskem obdobju 2014–2020 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 29/15, 36/16, 58/16, 69/16 – popr., 15/17, 69/17), Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2014–2020, št. CCI 2014SI16M8PA001-1.3, z dne 30. 10. 2014 (z vsemi spremembami), Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (št. CCI 2014SI16MAOP001, z dne 16. 12. 2014, z vsemi spremembami; v nadaljevanju: OP 2014-2020), Poslovnega in finančnega načrta Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije za razvoj kadrov in štipendije za leto 2018, ki ga je sprejela Vlada RS dne 24. 4. 2018, Odločitve o podpori št. 8-1/1/MDDSZ/0 za program »Spodbujanje vključevanja oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, v ukrepe na trgu dela – Pripravljeni na spremembe«, št. dok. 3032-37/2018/8, ki jo je Služba Vlade Republike Slovenije za razvoj in kohezijsko politiko v vlogi organa upravljanja izdala dne 1. 6. 2018 ter Pogodbe št.: C2611-18-381107 o sofinanciranju operacije Spodbujanje vključevanja oseb pred izgubo zaposlitve v ukrepe na trgu dela – Pripravljeni na spremembe« med izvajalcem tega javnega razpisa v vlogi upravičenca in Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti v vlogi posredniškega organa z dne 14. 6. 2018, Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana, objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje vključevanja oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, v ukrepe na trgu dela – Pripravljeni na spremembe, v letih 2019, 2020, 2021 in 2022 (JR SPIN)
1. Posredniški organ: Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva c. 44, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: PO).
2. Izvajalec javnega razpisa: postopke za dodelitev sredstev bo izvedel Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: sklad).
3. Namen in cilji javnega razpisa
Namen javnega razpisa je spodbujanje vključevanja oseb, ki so pred izgubo zaposlitve oziroma oseb, katerih zaposlitev je ogrožena, v ukrepe na trgu dela.
Cilji javnega razpisa so:
– prepoznavanje potreb po dodatnih znanjih in kompetencah oseb iz ciljne skupine z namenom povečanja njihove zaposljivosti;
– izboljšanje pogojev oseb iz ciljne skupine za uspešen nastop na trgu dela;
– boljša usposobljenost in razvoj veščin za samostojno vodenje kariere zaposlenih;
– ustreznejša ponudba delovne sile glede na povpraševanje na trgu dela;
– bolj varna fleksibilnost na trgu dela.
Kvantificirani cilji javnega razpisa so:
– predvideno število vključenih oseb v program je 3.200, od tega 1.600 v kohezijski regiji vzhodna Slovenija (v nadaljevanju KRVS) in 1.600 v kohezijski regiji zahodna Slovenija (v nadaljevanju KRZS)1;
1 Slovenija je v novem programskem obdobju po letu 2014 na ravni NUTS 2 (The Nomenclature of Territorial Units for Statistics, t. i. NUTS je skupna evropska statistična klasifikacija teritorialnih enot, kot sledi iz Uredbe ES št. 1059/2003 in njene spremembe, ki sledi iz Uredbe (ES) št. 105/2007) razdeljena na dve kohezijski regiji, in sicer na bolj razvito kohezijsko regijo zahodna Slovenija (v nadaljevanju KRZS) in manj razvito kohezijsko regijo vzhodna Slovenija (v nadaljevanju KRVS). KRZS sestavljajo 4 statistične regije (osrednjeslovenska, gorenjska, goriška in obalno-kraška). KRVS sestavlja 8 statističnih regij (pomurska, podravska, koroška, savinjska, zasavska, spodnjeposavska, jugovzhodna Slovenija in notranjsko-kraška). Za programsko obdobje 2014–2020 se upošteva klasifikacija NUTS, ki je bila upoštevana v okviru programiranja EKP na EU ravni in v RS. Zato se za namen izvajanja OP EKP 2014-2020 območje Občine Litija šteje za del Osrednjeslovenske statistične regije (NUTS 3) in kohezijske regije Zahodna Slovenija (NUTS 2).
– predvideno število vključenih oseb v usposabljanja je 2.560, od tega 1.280 v KRVS in 1.280 v KRZS;
– predviden delež ohranjenih ali novih zaposlitev je 25 % za KRVS in 25 % KRZS na ravni programa pomeni 800 oseb iz obeh kohezijskih regij (400 oseb v KRZS in 400 oseb v KRZS).
4. Predmet javnega razpisa in upravičene aktivnosti
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje dveh projektov za izvajanje programa vključevanja oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, v ukrepe na trgu dela – Pripravljeni na spremembe (v nadaljevanju: projekt). Z nudenjem celovite podpore osebam iz ciljne skupine tega javnega razpisa v obliki informiranja, motiviranja, kariernega svetovanja, različnih usposabljanj in izobraževanj, se bo omogočilo njihov lažji prehod na nova delovna mesta ali v novo zaposlitev in preprečevalo prehod v brezposelnost.
Predvideno je, da bo za posamezno kohezijsko regijo izbrano eno projektno partnerstvo za izvajanje programa. Z namenom zagotavljanja boljše geografske pokritosti, je javni razpis usmerjen tako, da prijavitelj in projektni partnerji s svojimi aktivnostmi pokrijejo čim več pripadajočih statističnih regij, z izjemo statistične regije Podravje.
5. Upravičene aktivnosti javnega razpisa
V okviru izvajanja programa projektno partnerstvo sodeluje s podjetji oziroma potencialnimi delodajalci in ugotovi potrebe po novih kadrih in znanjih, ki lahko povečajo zaposljivost vključenih oseb. Izbrani projektni partnerstvi bosta izvajali naslednje aktivnosti:
– razvoj kariere v obliki informiranj, motivacijskih delavnic, svetovanj, organizacije usposabljanj, spremljanja, mentorstva oziroma pomoči pri navezovanju stikov s potencialnimi delodajalci, mreženja ipd.
– razvoj kompetenc v obliki izvedbe usposabljanj za pridobivanje dodatnih kompetenc v skladu s potrebami na trgu dela.
Znotraj posameznega projektnega partnerstva bodo sofinancirane naslednje upravičene aktivnosti:
5.1 Aktivnosti za »Razvoj kariere«:
(1) Informativna srečanja (v obsegu 2 pedagoških ur)
Aktivnost je namenjena informiranju ciljne skupine, seznanjanju s priložnostmi v lokalnem/regionalnem okolju, sodobnimi zahtevami na trgu dela, pričakovanji delodajalcev, aktivnostmi, ki jih čakajo kot aktivne iskalce nove zaposlitve ipd. Na informativnih srečanjih bodo ciljne skupine seznanjene z možnostjo vključitve oziroma potekom nadaljnjih aktivnosti programa. Po zaključku informativnega srečanja udeleženec podpiše dogovor s projektnim partnerstvom o vključitvi v program (motivacijske delavnice, individualno obravnavo in potencialno v usposabljanje za razvoj kompetenc).
(2) Motivacijske delavnice (v obsegu 6 pedagoških ur)
Aktivnost zajema izvedbo motivacijskih delavnic za spodbujanje neposrednega vključevanja v ukrepe na trgu dela in razvijanje veščin za samostojno vodenje kariere in večjo zaposljivost (delavnice, katerih namen je spodbujati samo motivacijo vključenih oseb ter njihovo zavzetost oziroma aktivacijo na trgu dela).
(3) Individualna obravnava (v obsegu 6 pedagoških ur)
Aktivnost zajema individualno svetovanje vključeni osebi za lažji prehod na trg dela, ki vključuje pripravo individualnega načrta kariernega razvoja. Izvedba vključuje tudi mentorstvo in pomoč pri iskanju nove zaposlitve, povezovanje udeležencev programa s potencialnimi delodajalci in vključevanje v aktivnosti na lokalni in regionalni ravni (mreženje) ter spremljanje napredka udeležencev programa z aktivnim stikom ves čas trajanja vključitve posameznega udeleženca v program.
Pogoj za vključitev posamezne osebe v individualno obravnavo sta zaključeni prvi dve aktivnosti (Informativna srečanja in Motivacijska delavnica).
5.2 Aktivnosti za »Razvoj kompetenc«:
Usposabljanja se organizirajo v skladu s potrebami ciljne skupine oseb in delodajalcev. S pomočjo usposabljanj se posameznikom zagotovi pridobitev manjkajočih oziroma ustreznih kompetenc za ohranitev/prehod na novo delovno mesto ali v novo zaposlitev. Vsaka vključena oseba se udeleži usposabljanja v trajanju vsaj 16 ur ali več – povrne se strošek za izvedbo usposabljanj največ do 100 ur na osebo v okviru razpoložljivih sredstev.
Posamezno projektno partnerstvo izvaja aktivnosti za Razvoj kariere in Razvoj kompetenc pretežno s svojimi zaposlenimi in/ali s pomočjo zunanjih izvajalcev predvsem pri izvedbi bolj zahtevnih usposabljanj in izobraževanj za ciljno skupino.
5.3 Promocijske aktivnosti in sodelovanje s potencialnimi delodajalci in drugimi deležniki v lokalnem okolju:
Poleg neposrednega dela z osebami iz ciljne skupine projektno partnerstvo zagotavlja tudi aktivnosti, ki zajemajo:
– navezovanje stikov s potencialnimi delodajalci in drugimi deležniki v okolju (nevladnimi organizacijami, izobraževalnimi institucijami, sindikati ipd.),
– vzpostavitev mreže oziroma bazo deležnikov v lokalnem okolju z namenom prepoznavanja potreb delodajalcev, prepoznavanja in večanja kompetenc oseb iz ciljne skupine in razvoja lokalnih pobud za ustvarjanje novih delovnih mest v skladu s potrebami regije (npr. delo s starejšimi, invalidi, pomoč na domu, delo na kmetiji ipd.),
– izvajanje promocijskih aktivnosti (aktivna udeležba na promocijskih dogodkih, priprava promocijskih gradiv, objave v medijih ipd.).
Glede na namene in cilje projektov za spodbujanje vključevanja oseb iz ciljne skupine v ukrepe na trgu dela, se še posebej spodbuja sodelovanje z območnimi službami ZRSZ, drugimi institucijami na trga dela v lokalnem okolju, podjetji in drugimi pravnimi oziroma poslovnimi subjekti.
Sodelovanje z različnimi deležniki bo posebej upoštevano pri ocenjevanju prijavljenih projektov. Upoštevajo se organizacije oziroma organizacijske enote, ki delujejo v (na primer območna služba ZRSZ) oziroma imajo sedež (za druge deležnike) na območju kohezijske regije, za katero se izvaja projekt posameznega projektnega partnerstva.
6. Ciljna skupina
Ciljna skupina so zaposlene osebe, katerih zaposlitev je ogrožena, in sicer:
– osebe v skladu s 5. točko. 5. člena ZUTD, ki so:
– osebe v času trajanja odpovednega roka v primeru redne odpovedi o zaposlitvi s strani delodajalca ali
– osebe, v zvezi s katerimi je iz poslovne dokumentacije delodajalca razvidno, da bo njihovo delo postalo nepotrebno ali
– osebe, ki so zaposlene za določen čas in jim pogodba o zaposlitvi preneha veljati najkasneje čez tri mesece;
– osebe, katerih zaposlitev je ogrožena zaradi organizacijskih/tehnoloških sprememb poslovnega procesa in potrebujejo dodatna znanja/kompetence, karierni razvoj za ohranitev zaposlitve ali bolj učinkovit nastop na trgu dela.
7. Regija izvajanja javnega razpisa in način delitve sredstev
V okviru javnega razpisa bosta sofinancirana predvidoma dva projekta, ki se bosta izvajala tako na območju KRVS kot na območju KRZS, in sicer predvidoma en projekt v KRVZ in en projekt v KRZS.
Regija izvajanja in s tem upravičenost stroškov je vezana na sedež prijavitelja in projektnih partnerjev, zato je ključ delitve sredstev 50 % za KRVS in 50 % za KRZS.
8. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Upravičeni prejemniki sredstev javnega razpisa so projektna partnerstva, pri čemer projektno partnerstvo sestavljajo najmanj 3 in največ 5 pravnih oseb.
Prijavitelj poda vlogo za izvajanje projekta v tisti kohezijski regiji, v kateri ima sedež. Vsi projektni partnerji morajo imeti sedež v isti kohezijski regiji kot prijavitelj. Pogodbo o sofinanciranju s skladom podpiše zgolj prijavitelj. Prijavitelj s projektnimi partnerji podpiše partnerski sporazum, v katerem podrobneje opredeli pravice, obveznosti in odgovornosti projektnega partnerstva.
8.1 Splošni pogoji za prijavitelje in projektne partnerje:
Projektno partnerstvo (prijavitelj in vsak projektni partner), ki kandidira na javnem razpisu, mora izpolnjevati spodaj navedene splošne pogoje:
– je na razpis prijavil oziroma sodeluje le pri enem prijavljenem projektnem partnerstvu, ne glede na svojo vlogo v projektu (tj. prijavitelj ali projektni partner);
– je pravna oseba s sedežem v Republiki Sloveniji (z izjemo statistične regije Podravje2), in sicer v tisti kohezijski regiji, v kateri bo izvajala projektne aktivnosti in je ustanovljena vsaj eno leto pred datumom, določenim za oddajo vlog na javni razpis;
2 Podravska statistična regija, na podlagi Zakona o urejanju trga dela se v Podravski statistični regiji izvaja samostojni ukrep za presežne delavce – operacija »Upravljanje in razvoj zaposlenih, katerih zaposlitev je ogrožena v regiji Podravje – Štartaj kariero s potencialom!«, zato se v okviru tega javnega razpisa ne predvideva sredstev za to regijo.
– je pravna oseba, ki je registrirana v Republiki Sloveniji za opravljanje naslednjih dejavnosti:
– SKD 85.600 – Pomožne dejavnosti za izobraževanje, SKD 85.590 – Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje in/ali
– SKD 94.200 – Dejavnosti sindikatov, SKD 94.110 – Dejavnost poslovnih in delodajalskih združenj, SKD 94.120 Dejavnost strokovnih združenj in/ali
– SKD 70.220 – Drugo podjetniško in poslovno svetovanje, SKD 84.130 – Urejanje gospodarskih področij za učinkovito poslovanje in/ali
– delovanje na področju nudenja storitev vseživljenjske karierne orientacije (npr. informiranje s področja izobraževanja in trga dela, storitve za spoznavanje poklicev in trga dela, karierno svetovanje, storitve učenja veščin), določeno v okviru ustanovitvenega ali drugega temeljnega akta organizacije
– ima poslovno in finančno sposobnost, vključno s sposobnostjo vnaprejšnjega financiranja projekta;
– ne izvaja programa kot del javne službe;
– ni za iste stroške pridobil oziroma ni v postopku pridobivanja sofinanciranja iz drugih sredstev lokalnega, nacionalnega ali EU proračuna;
– ima poravnane vse zapadle davke, prispevke in druge obvezne dajatve, skladno z nacionalno zakonodajo, zapadle do vključno zadnjega dne v mesecu pred datumom, določenim za oddajo prijav na tem javnem razpisu;
– ni v stečajnem postopku, postopku prisilne poravnave, izbrisa brez likvidacije in likvidacije.
Sklad bo preverjal izpolnjevanje pogojev iz razpoložljivih uradnih evidenc. V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev, lahko sklad zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. Način preverjanja oziroma dokazovanja izpolnjevanja pogojev je opisan v Navodilih za prijavo na razpis (točka 3.: Pogoji za kandidiranje in preverjanje izpolnjevanja pogojev).
8.2 Posebni pogoji za projektno partnerstvo:
Projektno partnerstvo (skupaj prijavitelj in projektni partnerji) mora za uvrstitev v izbor za dodelitev sredstev zagotoviti:
– da bodo aktivnosti izvajale ustrezno usposobljene osebe (strokovna skupina), ki so zaposlene pri prijavitelju ali projektnem partnerju in jo sestavljajo:
– 1 vodja projekta, ki ima:
– zaključeno vsaj 7. stopnjo izobrazbe (univerzitetni program oziroma 2. bolonjska stopnja) skladno z Uredbo o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja (Uradni list RS, št. 46/06 in 8/17) in
– najmanj 5 let delovnih izkušenj na področju karierne orientacije za zaposlene ali brezposelne osebe;
– izkušnje z vodenjem ali izvajanjem vsaj enega projekta/programa na področju predmeta javnega razpisa, ki je bil v obdobju od 1. 1. 2007 do 30. 6. 2018 sofinanciran z javnimi finančnimi viri RS (proračun RS, proračun občin, blagajne javnega financiranja), EU sredstvi ali drugimi mednarodnimi viri;
– najmanj 3 strokovni sodelavci, ki imajo:
– zaključeno vsaj 7. stopnjo izobrazbe (univerzitetni program oziroma 2. bolonjska stopnja) skladno z Uredbo o uvedbi in uporabi klasifikacijskega sistema izobraževanja in usposabljanja (Uradni list RS, št. 46/06 in 8/17) in
– najmanj 3 leta delovnih izkušenj na področju karierne orientacije za zaposlene in brezposelne osebe;
V primeru več članov strokovne skupine morajo vsi člani izpolnjevati pogoje, opredeljene v razpisni dokumentaciji. Dodatna pojasnila glede kadrovskih zahtev so podana v Navodilih za prijavo na razpis, točka 3: Pogoji za kandidiranje in preverjanje izpolnjevanja pogojev.
– ustrezne tehnične zmogljivosti za izvedbo projekta, in sicer:
– zagotoviti prostore v tisti kohezijski regiji, v kateri se bodo izvajale aktivnosti, skladno z zahtevami besedila v Navodilih za prijavo na razpis točka 3.: Pogoji za kandidiranje in preverjanje izpolnjevanja pogojev.
– zagotoviti ustreznost prostorov iz prejšnje alineje za izvajanje programa, kar pomeni: skupna kvadratura notranjih prostorov mora znašati najmanj 50 m2, pri čemer mora biti en prostor (samostojna soba) namenjen izvedbi informiranja in/ali skupinskim oblikam dela za skupine (do 20 udeležencev) v velikosti najmanj 30 m2 in en manjši ločen prostor (samostojna soba) namenjen individualnemu svetovanju velikosti najmanj 10 m2. Prostori morajo imeti zagotovljeno dnevno svetlobo ter temperaturo v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo pri delu. Uporabnikom morajo biti na voljo sanitarije. Prostori morajo biti dostopni gibalno oviranim osebam. V primeru, da prijavitelj oziroma projektni partner ni lastnik prostora/ov, mora priložiti najemno pogodbo, iz katere je razvidno, da je prijavitelj oziroma projektni partner najemnik prostorov, v katerih se bodo izvajale aktivnosti programa;
– da bodo vse aktivnosti za osebe iz ciljne skupine brezplačne;
– da je partnerstvo sestavljeno iz vsaj treh partnerjev, med katerimi so priporočeni projektni partnerji delodajalska organizacija ali združenje in/ali predstavnik združenja delojemalcev;.
– da je partnerstvo seznanjeno z Medresorskimi smernicami kakovosti vseživljenjske karierne orientacije (VKO), objavljenimi na spletni strani Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti http://www.mddsz.gov.si/fileadmin/mddsz.gov.si/pageuploads/Medresorske_smernice_VKO.pdf ali ZRSZ: https://www.ess.gov.si/_files/8353/ZRSZ_Medresorske_smernice.pdf
9. Merila za izbor projektnega partnerstva (skupaj prijavitelj in projektni partnerji)
Vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje, bo strokovna komisija v nadaljevanju ocenila po naslednjih merilih:
 
 
Št. točk
UTEŽ
Maksimalno število točk
1
Relevantnost partnerstva
10
1.1.
Sestava projektnega partnerstva
0, 3 ali 5
1
5
1.2.
Utemeljitev in aktivnost projektnega partnerstva
0, 1, 3 ali 5
1
5
2
Utemeljitev projekta
20
2.1.
Poznavanje predmeta javnega razpisa in poznavanje stanja na področju predmeta javnega razpisa
0, 1, 3 ali 5
1
5
2.2.
Poznavanje lokalnega okolja in ciljne skupine
0, 1, 3 ali 5
2
10
2.3.
Usklajenost projekta z namenom in cilji javnega razpisa
0, 1, 3 ali 5
1
5
3
Ustreznost in izvedljivost projekta
30
3.1.
Vodenje in organizacija projekta (načrt vodenja in upravljanja projekta)
0, 1, 3 ali 5
1
5
3.2.
Ustreznost, usklajenost in izvedljivost načrtovanih projektnih aktivnosti – izvedbeni načrt, terminski načrt
0, 1, 3 ali 5
2
10
3.3.
Ustreznost in uresničljivost merljivih kazalnikov učinka ter spremljanje napredka na projektu
0, 1, 3 ali 5
1
5
3.4.
Opredeljene metode dela, pripomočki in orodja, ustreznost metod dela
0, 1, 3 ali 5
1
5
3.5.
Pokritost statističnih regij
0, 3 ali 5
1
5
4
Usposobljenost za izvedbo projekta
40
4.1.
Izkušnje in reference na področju dela s ciljno skupino
0–5
1
5
4.2.
Izkušnje članov strokovne skupine s ciljno skupino na področju karierne orientacije
0, 3 ali 5
1
5
4.3.
Izkušnje članov strokovne skupine z individualnimi obravnavami (svetovanjem) s ciljno skupino
0, 1, 3 ali 5
1
5
4.4.
Izkušnje članov strokovne skupine s skupinskimi oblikami dela na področju karierne orientacije s ciljno skupino
0, 1, 3 ali 5
1
5
4.5.
Izvedene delavnice za zaposlene v letih 2016 do vključno 2018
0, 1, 3 ali 5
1
5
4.6.
Izvedene delavnice za brezposelne v letih 2016 do vključno 2018
0, 1, 3 ali 5
1
5
4.7.
Eden izmed članov partnerstva je delodajalska organizacija ali združenje
0 ali 5
1
5
4.8.
Eden izmed članov partnerstva je predstavnik združenja delojemalcev
0 ali 5
1
5
5
Sodelovanje z deležniki v regiji izvajanja projekta
20
5.1.
Sodelovanje z območnimi službami ZRSZ
0, 3 ali 5
1
5
5.2.
Sodelovanje z drugimi deležniki
0, 1, 3 ali 5
2
10
5.3.
Načrt sodelovanja z deležniki v kohezijski regiji
0, 1, 3 ali 5
1
5
 
SKUPAJ
120
Skupaj lahko projekt doseže največ 120 točk.
Za sofinanciranje bosta predlagani dve projektni partnerstvi; eno na posamezno kohezijsko regijo, ki bosta na osnovi ocenjevanja dosegli minimalni kakovostni kriterij, tj. bosta na osnovi ocenjevanja dosegli najmanj 60 točk. V primeru, da bo vloženih več vlog za projektno partnerstvo znotraj iste kohezijske regije, bo izbrana vloga z več točkami.
Če bo število točk pri posameznih vlogah znotraj iste kohezijske regije enako, se izvede naslednji postopek:
1. v primeru, da bo predloženih več vlog z enakim številom točk, se izbere tista, ki je pri merilih št. 4.2. »Izkušnje članov strokovne skupine s ciljno skupino na področju karierne orientacije«, 4.3. »Izkušnje članov strokovne skupine z individualnimi obravnavami (svetovanjem) s ciljno skupino«, 4.4. »Izkušnje članov strokovne skupine s skupinskimi oblikami dela na področju karierne orientacije s ciljno skupino« dosegla večji seštevek števila točk;
2. v primeru, da bo ob upoštevanju 1. točke še vedno več vlog z enakim številom točk, se izbere tista, ki je pri merilih št. 4.5. »Izvedene delavnice za zaposlene v letih 2016 do vključno 2018«, 4.6. »Izvedene delavnice za brezposelne v letih 2016 do vključno 2018 dosegla večji seštevek števila točk«;
3. v primeru, da bo ob upoštevanju 2. točke še vedno več vlog z enakim številom točk, se izbere tista, ki je pri merilih št. 4.7. »Eden izmed članov partnerstva je delodajalska organizacija ali združenje«, 4.8. »Eden izmed članov partnerstva je predstavnik združenja delojemalcev« dosegla večji seštevek števila točk.
V primeru, da bo po izvedbi zgornjih razvrstitvenih kriterijev (od točke 1 do točke 3) še vedno več vlog znotraj iste kohezijske regije z doseženim enakim številom točk, bo sklad o izbiri vloge odločil z žrebom. Postopek izvedbe žreba bo objavljen na spletni strani sklada najmanj en dan pred izvedbo.
Podrobnejša razčlenitev meril, način ocenjevanja in postopek izbora sta opisana v 4. točki Navodil za prijavo na javni razpis.
10. Upravičeni stroški javnega razpisa
Upravičeni stroški po tem javnem razpisu so:
– standardni strošek na enoto – SSE A, ki se nanaša na strošek vključitve osebe v aktivnosti programa »Razvoj kariere« in znaša 440,00 EUR na vključeno osebo;
– standardni strošek na enoto – SSE B, ki se nanaša na strošek vključene osebe v aktivnosti programa »Razvoj kompetenc« in znaša 10,00 EUR na izvedeno uro usposabljanja na osebo;
– stroški informiranja in komuniciranja;
– davek na dodano vrednost, vezan na strošek informiranja in komuniciranja.
Stroški priprave in izvedbe zgoraj navedenih aktivnosti se sofinancirajo projektnemu partnerstvu, izbranem na javnem razpisu. Metodologija in zahtevana dokazila o izvedenih aktivnostih so natančneje specificirana v razpisni dokumentaciji – »Navodila za prijavo na javni razpis«. Stroška SSE A in SSE B sta utemeljena s posebno metodologijo izračuna stroška, skladno s pravili evropske kohezijske politike, Navodili Organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020 (dostopna na: http://www.euskladi.si/sl/ekp/navodila) in Navodili posredniškega organa MDDSZ upravičencem Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, ki so sestavni del razpisne dokumentacije, priloga 4: Metodologija izračuna višine upravičenih stroškov izvedbe operacije.
10.1 Standardni strošek na enoto – SSE A
Višina standardnega stroška na enoto – SSE A, ki se nanaša na strošek vključitve osebe v aktivnosti programa »Razvoj kariere«, znaša 440,00 EUR na vključeno osebo. SSE A se izračuna na podlagi stroška celostne obravnave vključene osebe v aktivnosti programa »Razvoj kariere«, opisane pod točko 5.1. javnega razpisa. Enota za izračun SSE A je tako vključena oseba, ki konča vse podaktivnosti programa »Razvoj kariere«.
Strošek ur, ki so potrebne za pripravo izvedbe posamezne aktivnosti, je že zajet v upravičeno višino SSE A, ki se obračunava glede na doseženo enoto – vključeno osebo.
Prikaz izračuna metodologije višine upravičenih stroškov SSE A za izvedbo aktivnosti »Razvoj kariere« je natančneje specificiran v Navodilih za prijavo na javni razpis v 5.1 točki Standardni strošek na enoto – SSE A in v priloženi prilogi 4: Metodologija izračuna višine upravičenih stroškov izvedbe operacije.
10.2 Standardni strošek na enoto – SSE B
Višina standardnega stroška na enoto – SSE B se nanaša na strošek osebe, vključene v aktivnosti programa »Razvoj kompetenc« in znaša 10,00 EUR na uro usposabljanja na osebo. Enota za izračun SSE B je ura stroška usposabljanja na vključeno osebo.
Usposabljanja se organizirajo glede na izkazane potrebe ciljne skupine oziroma oseb, vključenih v program. Vsak kandidat se mora udeležiti usposabljanja v trajanju vsaj 16 ur ali več. Povrne se strošek za izvedbo usposabljanj, največ do 100 ur oziroma 1.000 EUR na osebo (kljub morebitnemu daljšemu usposabljanju posameznika), vendar največ do porabe vseh sredstev namenjenih za SSE B na projektno partnerstvo.
Prikaz izračuna metodologije višine upravičenih stroškov SSE B za izvedbo aktivnosti »Razvoj kompetenc« je natančneje specificiran v Navodilih za javni razpis v 5.2. točki: Standardni strošek na enoto – SSE B in v priloženi prilogi 4: Metodologija izračuna višine upravičenih stroškov izvedbe operacije.
10.3 Stroški informiranja in komuniciranja
Stroški informiranja in komuniciranja, ki nastanejo izvajalcem programa, so povezani z informiranjem ciljne skupine o programu z informativnimi gradivi, objavami v medijih in (posredno) s predstavitvami programa na informativnih srečanjih z delodajalci in drugimi deležniki v okolju ter promocijo v lokalnih medijih, vendar največ do višine 39.600,00 EUR za posamezno partnerstvo.
10.4 Davek na dodano vrednost
Davek na dodano vrednost se obračuna od stroška informiranja in komuniciranja izvajalcev programa v skladu z nacionalno zakonodajo.
Davek na dodano vrednost je lahko upravičen strošek, v kolikor izvajalec nima pravice do odbitka DDV, kar dokaže z ustreznim potrdilom FURS.
10.5 Neupravičeni stroški
Neupravičeni so stroški:
– ki niso neposredno povezani z upravičenimi aktivnostmi programa;
– ki presegajo predvidene mejne vrednosti, kot so določene pri opisu posameznih upravičenih stroškov oziroma pri posameznih standardnih stroških na enoto;
– stroški blaga in storitev, ki si jih partnerji v projektu zaračunajo med seboj;
– vsi drugi stroški, ki po tem javnem razpisu niso določeni kot upravičeni oziroma so navedeni kot neupravičeni v Navodilih organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020.
10.6 Neupravičene aktivnosti
Neupravičene aktivnosti so:
– usposabljanja s področja varstva in zdravja pri delu, ki so zakonsko obvezna; vsa usposabljanja, ki so namenjena pridobitvi formalne izobrazbe ali preverjanj in potrjevanj NPK;
– e-usposabljanja.
Druge morebitne neupravičene stroške projekta krijejo prijavitelji oziroma projektni partnerji sami.
11. Obveznosti projektnega partnerstva
Prijavitelj, izbran na javnem razpisu, bo:
– v roku 8 dni od prejema pogodbe o sofinanciranju skladu posredoval podpisano pogodbo o sofinanciranju projekta (v nadaljevanju: pogodba o sofinanciranju);
– izvajal aktivnosti projekta v skladu s pogodbo o sofinanciranju, veljavnimi predpisi, po dogovorjenem vsebinskem, terminskem in finančnem načrtu ter po pravilih stroke kakovostno in gospodarno ter k takšni izvedbi zavezal projektne partnerje in zunanje izvajalce;
– za partnerstvo spremljal in skladu zagotavljal podatke o doseganju ciljev in kazalnikov, vključno s podatki o udeležencih v skladu z razčlenitvijo podano s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU;
– partnerje zavezal k izpolnjevanju določb pogodbe o sofinanciranju in v roku 30 dni od podpisa te pogodbe posredoval skladu s strani vseh partnerjev podpisan partnerski sporazum. Pri pripravi partnerskega sporazuma so prijavitelji dolžni uporabiti vzorec partnerskega sporazuma, ki je priloga razpisne dokumentacije. Priloga št. 2: Vzorec partnerskega sporazuma;
– najmanj 3 dni pred izvedbo sporočal termine in lokacije izobraževanj skladu, ki lahko kadarkoli nenapovedano opravi kontrolo izvedbe in sporočal odpovedi izobraževanj najkasneje 2 uri pred izvedbo na dan delavnice;
– skladu posredoval načrtovano dinamiko izplačil.
Ostale pristojnosti, odgovornosti in naloge prijavitelja, izbranega na javnem razpisu, so natančneje določene v pogodbi o sofinanciranju projekta, ki je del razpisne dokumentacije tega javnega razpisa (Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju projekta) in v navodilih sklada.
12. Viri financiranja in razpoložljiva višina sredstev
12.1 Viri financiranja
Javni razpis kot sestavni del neposredno potrjene operacije delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega socialnega sklada, in Republika Slovenija, Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti kot posredniški organ.
Javni razpis se izvaja v okviru v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020, v okviru specifičnega cilja Povečanje zaposlenosti brezposelnih, še posebej starejših od 50 let, dolgotrajno brezposelnih in tistih z izobrazbo pod ISCED 3, prednostne naložbe: 8.1 Dostop do delovnih mest za iskalce zaposlitve in neaktivne osebe, vključno z dolgotrajno brezposelnimi in osebami, ki so oddaljene od trga dela, tudi z lokalnimi pobudami za zaposlovanje in spodbujanjem mobilnosti delavcev, prednostne osi 8. Spodbujanje zaposlovanja in transnacionalna mobilnost delovne sile.
12.2 Razpoložljiva višina sredstev
Namenska sredstva EU predstavljajo 80 % celotnih upravičenih stroškov projekta. Namenska sredstva slovenske udeležbe predstavljajo 20 % celotnih upravičenih stroškov projekta.
Skupna okvirna razpoložljiva višina nepovratnih sredstev za leta 2019, 2020, 2021 in 2022 znaša največ 3.638.312,00 EUR, od tega je 1.819.156,00 EUR namenjenih za sofinanciranje projekta v KRVS in 1.819.156,00 EUR za sofinanciranje projekta v KRZS.
Razpoložljiva sredstva se zagotavlja v okviru proračuna Republike Slovenije – namenskih sredstev kohezijske politike, po spodaj predvideni finančni dinamiki izplačil za sofinanciranje realiziranih (že plačanih) stroškov projektov:
 
2019
2020
2021
2022
Skupaj
KRVS (50 %) – skupaj
513.500,00
568.900,00
564.420,00
172.336,00
1.819.156,00
PP 150030 – PN 8.1 – Dostop do delovnih mest – 14-20 – V – EU (80 %)
410.800,00
455.120,00
451.536,00
137.868,80
1.455.324,80
PP 150031 – PN 8.1 – Dostop do delovnih mest – 14-20 – V – slovenska udeležba (20 %)
102.700,00
113.780,00
112.884,00
34.467,20
363.831,20
KRZS (50 %) skupaj
513.500,00
568.900,00
564.420,00
172.336,00
1.819.156,00
PP 150032 – PN 8.1 – Dostop do delovnih mest – 14-20 – Z – EU (80 %)
410.800,00
455.120,00
451.536,00
137.868,80
1.455.324,80
PP 150033 – PN 8.1 – Dostop do delovnih mest – 14-20 – Z – slovenska udeležba (20 %)
102.700,00
113.780,00
112.884,00
34.467,20
363.831,20
Skupaj javni razpis
1.027.000,00
1.137.800,00
1.128.840,00
344.672,00
3.638.312,00
EU del 80 %
821.600,00
910.240,00
903.072,00
275.737,60
2.910.649,60
SLO del 20 %
205.400,00
227.560,00
225.768,00
68.934,40
727.662,40
Finančna sredstva med kohezijskima regijama niso prenosljiva, dinamika izplačil iz proračuna RS po letih se lahko spreminja na podlagi utemeljenih razlogov (spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine), ki vplivajo na spremenjeno izvajanje projektnih aktivnosti, vendar ob pogoju zagotovljenih sredstev v proračunu RS. Sredstva iz KRVS se dodelijo za projekt, ki ga bo predložil upravičeni prijavitelj iz KRVS in bo svoje aktivnosti izvajal v KRVS. Sredstva za KRZS se podelijo za projekt, ki ga bo predložil upravičeni prijavitelj iz KRZS in bo svoje aktivnosti izvajal v KRZS.
13. Obdobje upravičenosti
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2019, 2020, 2021 in 2022. Obdobje upravičenosti stroškov in izdatkov na javnem razpisu izbranih projektov se prične s podpisom pogodbe o sofinanciranju projekta sklada.
Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo pri prijavitelju oziroma vključenemu partnerju nastali od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju projekta do konca izvajanja sofinanciranih projektnih aktivnosti, vendar najkasneje do 30. 6. 2022.
Obdobje upravičenosti izdatkov prijavitelja in partnerjev je od datuma podpisa pogodbe o sofinanciranju do 15. 7. 2022.
Odobreno obdobje izvajanja projekta se v izjemnih okoliščinah lahko podaljša, vendar le na podlagi soglasja sklada in če so za to zagotovljena sredstva kohezijske politike v proračunu RS.
Spremenjene okoliščine, višja sila in izjemne okoliščine, zaradi katerih se projekt lahko spremeni, podrobneje urejajo Navodila OU za načrtovanje, odločanje o podpori, spremljanje, poročanje in vrednotenje izvajanja evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, dostopnih na spletni strani http://www.eu-skladi.si/sl/ekp/navodila.
Izbrani prijavitelj, ki zahteva spremembo pogodbe o sofinanciranju, se ne more sklicevati na spremenjene okoliščine, višjo silo ali izjemne okoliščine, ki so nastale po izteku roka, določenega za izpolnitev njegove obveznosti.
14. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacij ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da je v postopku potrjevanja projekta prišlo do resnih napak, nepravilnosti ali kršitve obveznosti, ali pa prijavitelj sklada ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo izbrani prijavitelj dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun končnega prejemnika sredstev do dneva vračila skladu.
15. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov projekta
Izbrani prijavitelj bo za namen spremljanja in vrednotenja projekta skladno s 27., 54., 96. in 125. členom Uredbe 1303/2013/EU ter 5. in 19. členom ter Prilogo I Uredbe 1304/2013/EU dolžan spremljati in skladu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta.
Kazalniki (dokazila o doseganju ciljev), ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja operacije, so natančneje opredeljeni v Navodilih za prijavo na javni razpis, v točki 5.5. Dokazila za uveljavljanje upravičenih stroškov.
Sklad bo na ravni pogodbe o sofinanciranju spremljal naslednje ključne kazalnike, ki jih mora prijavitelj predvideti v vlogi na razpis – prijavitelj jih načrtuje glede na kohezijsko regijo, v kateri ima sedež projektno partnerstvo. V okviru operacije se na ravni OP ne bo spremljalo kazalnikov učinka, zato so načrtovani specifični kazalniki učinka na ravni operacije s ciljno vrednostjo v obeh kohezijskih regijah.
Kazalniki operacije so sledeči:
– specifični kazalnik učinka:
– število vključenih oseb v program: 3.200, od tega:
– KRVS: Število vključenih oseb v program: 1.600;
– KRZS: Število vključenih oseb v program: 1.600
– od tega, število vključenih oseb v usposabljanja: 2.560 oseb (80 %), od tega:
– KRVS: Število vključenih oseb v usposabljanja: 1.280;
– KRZS: Število vključenih oseb v usposabljanja: 1.280.
– dodatni kazalnik učinka:
– KRVS: Število izvedenih srečanj z deležniki na trgu dela: 3;
– KRVZ: Število izvedenih srečanj z deležniki na trgu dela: 3;
– specifični kazalnik rezultata:
– KRVS: Delež ohranjenih ali novih zaposlitev: 25 %;
– KRZS: Delež ohranjenih ali novih zaposlitev: 25 %.
Obrazložitev kazalnika učinka:
Na ravni operacije je predvidena vključitev 3.200 oseb iz ciljne skupine v program, od tega 1.600 v KRVS in 1.600 v KRZS. Šteje se, da je oseba vključena v program, ko se na osnovi opravljenega informativnega srečanja v okviru aktivnosti za »Razvoj kariere«, s podpisom dogovora o vključitvi v program z izvajalcem v programa, vključi v nadaljnje aktivnosti programa (motivacijske delavnice, individualno obravnavo in potencialno v usposabljanje za razvoj kompetenc).
Število vključenih oseb v usposabljanje za »Razvoj kompetenc« pomeni število vključenih oseb na osnovi zaključene predhodne aktivnosti za »Razvoj kariere«.
Obrazložitev kazalnika rezultata:
Predviden rezultat za obe kohezijski regiji do leta 2022 je, da bo 25 % vseh oseb, ki bodo vključene v aktivnosti programa na podlagi podpisanega dogovora o vključitvi med izvajalcem programa in osebo iz ciljne skupine, ob zaključku teh aktivnosti, bodisi ohranilo zaposlitev pri istem delodajalcu ali dobilo novo zaposlitev pri drugem. Na ravni javnega razpisa to pomeni 800 oseb iz obeh kohezijskih regij (400 oseb v KRVS in 400 oseb v KRZS). Kazalnik rezultata se bo meril 28. dan oziroma 4. teden po zaključku vključitve osebe v program.
16. Spremljanje podatkov o udeležencih
EU zakonodaja določa obveznost spremljanja in vrednotenja operacij v 27., 54., 96. in 125. členu Uredbe 1303/2013/EU, 5. in 19. členu Priloge I Uredbe 1304/2013/EU, za kar je potrebno pridobiti ustrezne podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projektov, vključno z osebnimi podatki, za vsakega udeleženca, ki se bo udeležil usposabljanja, ki bo trajalo kumulativno več kot 40 ur. V te namene se pri vseh ukrepih, sofinanciranih iz sredstev evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2014–2020, zbira, vodi, posreduje, uporablja, obdeluje in shranjuje naslednje osebne podatke posameznikov v skladu z veljavno zakonodajo, ki sodelujejo kot udeleženci na projektih:
– Ime
– Priimek
– Kontaktni podatki (elektronska pošta ali telefonska številka)
– Spol
– Starost
– Občina stalnega prebivališča
– Status na trgu dela
– Izobrazba
– Status v gospodinjstvu
– Pripadnost eni izmed navedenih skupin; migranti, udeleženci tujega rodu, manjšine, invalidi, druge prikrajšane osebe, brezdomci ali prizadeti zaradi izključenosti na področju nastanitve.
Izbrani prijavitelji so dolžni spremljati in skladu zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije, vključno z osebnimi podatki posameznikov, ki sodelujejo kot udeleženci na projektih, skladno z navodili sklada. To med drugim pomeni, da bo moral izbrani prijavitelj za vse udeležence pridobiti in hraniti podatke o udeležencih na projektu. Izbrani prijavitelj skladu poroča o udeležencih, za katere je pridobil podatke skladno z navodili sklada. Dolžan je zagotoviti primarno agregacijo podatkov, pri tem pa zagotoviti, da hrani izvirne listine (npr. vprašalnike). Spremljanje podatkov o udeležencih bo natančneje opredeljeno v Navodilih za prijavo na javni razpis v točki 5.5. Dokazila za uveljavljanje upravičenih stroškov.
17. Kaznivo dejanje: v primeru začetka kazenskega postopka zaradi morebitne ugotovitve kaznivega dejanja povezanega z dodelitvijo sredstev ali izvajanjem operacije, bo sklad izplačevanje oziroma potrjevanje izplačil začasno zadržal, dokler se sum kaznivega dejanja ne bo potrdil ali ovrgel. V primeru pravnomočne sodne odločbe, s katero bi bilo ugotovljeno kaznivo dejanje, povezano z dodelitvijo sredstev prijaviteljem, bo sklad odstopil od pogodbe.
18. Prepoved dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov ali, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo, lahko sklad pogodbo odpove in zahteva vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun končnega prejemnika sredstev do dneva vračila sredstev skladu. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
V primeru ugotovitve, da je višina sofinanciranja projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo, se zahteva vrnitev preveč izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na transakcijski račun prijavitelja do dneva vračila skladu. Obrestna mera za izračun pogodbenih obveznosti je enaka obrestni meri za izračun zakonskih zamudnih obresti. V primeru, da prijavitelj ne vrne sredstev v roku, tečejo zakonske zamudne obresti, ki so obračunane od dneva zamude do dneva vračila.
19. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da so se prijavitelj in projektni partnerji seznanili z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinjajo. Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki pokriva varovanje osebnih podatkov, vključno s 140. členom Uredbe št. 1303/2013/EU in Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR).
Vsi podatki iz vlog, ki jih strokovna komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen osebnih podatkov in tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 24/03, 61/05, 113/05 – ZInfP, 109/05 – ZDavP-1B, 28/06, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 72/14 – skl. US, 19/15 – odl. US, 102/15, 32/16, 7/18, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti.
Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, velja domneva, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
20. Rok in način prijave
Prijavitelj odda vlogo v imenu celotnega projektnega partnerstva. Posamezni prijavitelj, ki na razpisu sodeluje kot vodilni partner, lahko predloži le eno vlogo. V kolikor bo prijavitelj predložil več vlog, bo upoštevana tista vloga, ki bo na skladu evidentirana kot zadnja prispela, ostale vloge se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom predstojnika sklada zavržene ter vrnjene prijavitelju.
Projektni partnerji s podpisom izjave (Obrazec št. 2) izrazijo zavezujočo namero sodelovanja, če bo projekt izbran za sofinanciranje. Oddaja vloge pomeni, da se projektno partnerstvo strinja s pogoji javnega razpisa in z merili za ocenjevanje.
Vloge morajo biti poslane na naslov: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana. Rok za oddajo vlog je do vključno 7. 2. 2019.
Če je vloga poslana priporočeno po pošti, se kot pravočasna upošteva oddaja do vključno 23:59 ure na dan roka. Če vloga ni poslana priporočeno, se kot datum oddaje vloge šteje dan prejema vloge na sklad. Vloge, ki bodo prispele po tem roku, se štejejo kot prepozne, bodo s sklepom zavržene in bodo vrnjene prijavitelju. Vloge se lahko vložijo tudi osebno v glavni pisarni sklada vsak delovni dan v poslovnem času (ponedeljek, torek, četrtek od 9. do 15. ure, v sredo od 9. do 16. ure in petek od 9. do 14. ure). Kot prejem prijave na sklad se upoštevajo datum, ura in minuta oddaje prijave priporočeno na pošti ali prejem na sedežu sklada, če je oddana osebno ali z navadno poštno pošiljko. Če je prijava oddana priporočeno po pošti, mora imeti žig, ki dokazuje uro, minuto in datum oddaje. Obravnavana bo samo prijava, ki bo pravočasna in pravilno označena. Sklad ne prevzema odgovornosti za poškodovane in odprte ovojnice, poslane po pošti.
Formalno popolna vloga
Predložena vloga mora biti v zaprtem ovitku, ovitek pa mora biti označen z navedbo javnega razpisa: »Ne odpiraj – Vloga na JR SPIN« in s polnim nazivom in naslovom prijavitelja. Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže.
Formalno popolno vlogo sestavljajo ustrezno izpolnjeni obrazci in priloge, podpisani s strani zakonitih zastopnikov in žigosani (razen, če pravni subjekt ne posluje z žigom, kar je potrebno navesti na mestu, kjer je predviden žig):
Prijavitelj mora vlogi priložiti naslednje obrazce in priloge:
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec;
– Obrazec št. 2: Izjava prijavitelja/projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev;
– Obrazec št. 3: Terminski in finančni načrt;
– Kopija ustanovnega ali drugega temeljnega akta – v kolikor ustrezna dejavnost ni razvidna iz uradnih evidenc;
– Kopija pogodb o lastništvu oziroma najemu prostorov s tlorisno skico le-teh;
– Kopija pogodb o zaposlitvi za vodjo projekta in strokovne sodelavce;
– Življenjepisi vodje projekta/strokovnih sodelavcev;
– Kopije potrdil o pridobljeni izobrazbi za vodjo projekta/strokovne sodelavce.
Vloga mora biti oddana v papirni obliki na obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke. Vlogo je potrebno posredovati tudi v elektronski obliki na podatkovnem nosilcu – USB ključ.
V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski verziji se šteje, da je za presojo pomembna tiskana verzija.
Označba ovitka
Vloge morajo biti oddane v zaprtem ovitku z vidno oznako: »Ne odpiraj – Vloga na JR SPIN«. Vloge morajo biti označene s polnim nazivom in naslovom prijavitelja. V namen označbe ovitka, uporabite predlogo Priloga 5: Označba vloge.
Dopolnitev vloge naj bo oddana v zaprtem ovitku z vidno oznako: »Ne odpiraj – Dopolnitev vloge na JR SPIN«. Dopolnitve vlog naj bodo označene s polnim nazivom in naslovom prijavitelja.
21. Odpiranje vlog in obveščanje prijaviteljev o rezultatih javnega razpisa
Odpiranje vlog se bo začelo 12. 2. 2019 ob 10. uri, na sedežu Sklada, Dunajska 20, 1000 Ljubljana. Odpiranje vlog bo vodila strokovna komisija, ki jo imenuje predstojnik sklada. Odpiranje vlog bo javno. V primeru velikega števila prejetih vlog ali če se bodo obravnavali podatki, ki so po zakonu, ki ureja gospodarske družbe, označeni kot zaupni, lahko komisija (na podlagi tretjega odstavka 8. člena Uredbe o postopku, merilih načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog) odloči, da odpiranje prijav ni javno. O tej odločitvi se prijavitelje obvesti najkasneje en delovni dan pred predvidenim datumom javnega odpiranja z obvestilom na spletni strani sklada (www.sklad-kadri.si).
Vloga mora biti oddana do roka, ki je določen v objavi javnega razpisa. Predložena vloga mora biti v zaprtem ovitku, ovitek pa mora biti označen z navedbo javnega razpisa »Ne odpiraj – Vloga na JR SPIN«, na katerega se vloga nanaša. Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže. Če vloga ni bila predložena v roku se šteje, da je bila predložena prepozno. Taka vloga bo na podlagi 7. člena Uredbe o postopku, merilih načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog, s sklepom zavržena.
Odpirale se bodo samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene ovojnice z vlogami, in sicer v vrstnem redu, v katerem so bile predložene. Nepravilno izpolnjene in označene ovojnice se na podlagi 8. člena Uredbe o postopku, merilih načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog vrnejo pošiljatelju.
Strokovna komisija bo v roku 8 dni od odprtja vlog pisno pozvala tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne, da jih dopolnijo v roku 8 dni od prejema poziva. Vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev vlog in v določenem roku, bodo zavržene.
Sklad si pridržuje pravico, da prijavitelje ob morebitni nejasnosti prijave pozove tudi k dodatnim pojasnilom.
Prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge,
– elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev vloge glede na preostale prejete vloge v okviru tega javnega razpisa.
Vsi prijavitelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni. Na podlagi predloga strokovne komisije bo predstojnik sklada sprejel odločitev o dodelitvi sredstev v roku, ki ne sme biti daljši od 60 dni od datuma odpiranja vlog. Izbrani prijavitelj bo vključen v seznam upravičenih prijaviteljev, ki bo obsegal navedbo upravičenih prijaviteljev in prejemnikov sredstev, naziv projekta in znesek javnih virov financiranja.
Sklad bo vsakemu izbranemu prijavitelju posredoval sklep o izboru in ga hkrati pozval k podpisu pogodbe. Če se izbrani prijavitelj v osmih dneh od prejema obvestila oziroma poziva k podpisu pogodbe ne bo odzval s podpisom pogodbe o sofinanciranju, velja, da je umaknil prijavo za pridobitev sredstev.
Zoper odločitev sklada o vlogi za dodelitev sofinanciranja je dopusten upravni spor. Tožba se vloži pri Upravnem sodišču Republike Slovenije, Fajfarjeva 33, 1000 Ljubljana, v roku 30 dni od dneva vročitve sklepa, in sicer neposredno pisno na sodišču ali pa se mu pošlje po pošti. Šteje se, da je bila tožba vložena pri sodišču tisti dan, ko je bila priporočeno oddana na pošto. Tožba se vloži v tolikih izvodih, kolikor je strank v postopku. Tožbi je potrebno priložiti sklep, ki se izpodbija, v izvirniku, prepisu ali kopiji.
Tožba ne ovira izvršitve sklepa o (ne)izboru, zoper katerega je vložena, oziroma ne zadrži podpisa pogodbe o sofinanciranju z izbranimi prijavitelji.
22. Informacije v zvezi z razpisno dokumentacijo
Razpisno dokumentacijo in informacije v zvezi z namenom javnega razpisa lahko zainteresirani prijavitelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani sklada www.sklad-kadri.si ali pri Mojci Golobin na elektronskem naslovu spin@sklad-kadri.si s pripisom Javni razpis za sofinanciranje vključevanja oseb, ki so pred izgubo zaposlitve, v ukrepe na trgu dela. Do (preteka) roka za prijavo lahko razpisno dokumentacijo prevzamete na skladu, Dunajska 20, 1000 Ljubljana, 1. nadstropje, glavna pisarna, v času uradnih ur (v ponedeljek, sredo ali petek od 9. do 12. ure in v sredo od 14. do 16. ure).
Vse dodatne informacije in pojasnila v zvezi z javnim razpisom in dokumentacijo javnega razpisa morajo biti zahtevane v pisni obliki na elektronskem naslovu spin@sklad-kadri.si in sicer najkasneje do 31. 1. 2019. Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja v zvezi z javnim razpisom bodo objavljeni na spletnem naslovu www.sklad-kadri.si.
Sklad bo organiziral vsaj eno informativno delavnico za potencialne prijavitelje, kjer bo podrobneje predstavljen javni razpis. O datumu in lokaciji delavnice bodo potencialni prijavitelji obveščeni na spletni strani sklada www.sklad-kadri.si.
Pred potekom roka za oddajo vlog lahko sklad spremeni razpisno dokumentacijo z izdajo sprememb oziroma dopolnitev. Vsaka taka sprememba oziroma dopolnitev bo sestavni del razpisne dokumentacije in bo objavljena tudi na spletnem naslovu www.sklad-kadri.si.
Razpisna dokumentacija vsebuje naslednje obrazce in priloge:
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec
– Obrazec št. 2: Izjava prijavitelja/projektnega partnerja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev
– Obrazec št. 3.: Terminski in finančni načrt
– Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju projekta
– Priloga št. 2: Vzorec partnerskega sporazuma
– Priloga št. 3: Vprašalnik za spremljanje podatkov o udeležencih na operacijah, sofinanciranih iz ESS
– Priloga št. 4: Metodologija izračuna višine upravičenih stroškov izvedbe operacije
– Priloga št. 5: Označba vloge
Javni štipendijski, razvojni, invalidski, preživninski sklad Republike Slovenije 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti