Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18) in 16. člena Statuta Občine Bled (Uradni list RS, št. 67/09 – UPB, 87/12, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/2017) je Občinski svet Občine Bled na 2. redni seji dne 19. 2. 2019 sprejel
o proračunu Občine Bled za leto 2019
S tem odlokom se za Občino Bled (v nadaljnjem besedilu: občina) za leto 2019 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna, obseg zadolževanja in poroštev občine ter javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
II. SPLOŠNI IN POSEBNI DEL PRORAČUNA TER NAČRT RAZVOJNIH PROGRAMOV
(1) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni štirimestnih kontov.
(2) Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
KONTO | OPIS (I. SPLOŠNI DEL) | Proračun 2019 v EUR |
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV |
| I. | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) | 14.286.975,47 |
| | TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 12.807.635,74 |
70 | | DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) | 8.855.454,00 |
700 | | DAVKI NA DOHODEK IN DOBIČEK | 4.513.421,00 |
7000 | | Dohodnina | 4.513.421,00 |
703 | | DAVKI NA PREMOŽENJE | 1.979.032,00 |
7030 | | Davki na nepremičnine | 1.486.010,00 |
7031 | | Davki na premičnine | 2.510,00 |
7032 | | Davki na dediščine in darila | 60.502,00 |
7033 | | Davki na promet nepremičnin in na finančno premoženje | 430.010,00 |
704 | | DOMAČI DAVKI NA BLAGO IN STORITVE | 2.363.001,00 |
7044 | | Davki na posebne storitve | 3.001,00 |
7047 | | Drugi davki na uporabo blaga in storitev | 2.360.000,00 |
706 | | DRUGI DAVKI | 0,00 |
7060 | | Drugi davki in prispevki | 0,00 |
71 | | NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) | 3.952.181,74 |
710 | | UDELEŽBA NA DOBIČKU IN DOHODKI OD PREMOŽENJA | 847.569,74 |
7100 | | Prihodki od udeležbe na dobičku in dividend ter presežkov prihodkov nad odhodki | 44.132,50 |
7102 | | Prihodki od obresti | 0,00 |
7103 | | Prihodki od premoženja | 803.437,24 |
711 | | TAKSE IN PRISTOJBINE | 152.000,00 |
7111 | | Upravne takse in pristojbine | 152.000,00 |
712 | | GLOBE IN DRUGE DENARNE KAZNI | 431.000,00 |
7120 | | Globe in druge denarne kazni | 431.000,00 |
713 | | PRIHODKI OD PRODAJE BLAGA IN STORITEV | 667.000,00 |
7130 | | Prihodki od prodaje blaga in storitev | 667.000,00 |
714 | | DRUGI NEDAVČNI PRIHODKI | 1.854.612,00 |
7141 | | Drugi nedavčni prihodki | 1.854.612,00 |
72 | | KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) | 736.578,00 |
720 | | PRIHODKI OD PRODAJE OSNOVNIH SREDSTEV | 6.578,00 |
7202 | | Prihodki od prodaje opreme | 20,00 |
7203 | | Prihodki od prodaje drugih osnovnih sredstev | 6.558,00 |
721 | | PRIHODKI OD PRODAJE ZALOG | 0,00 |
722 | | PRIHODKI OD PRODAJE ZEMLJIŠČ IN NEOPREDMETENIH SREDSTEV | 730.000,00 |
7220 | | Prihodki od prodaje kmetijskih zemljišč in gozdov | 80.000,00 |
7221 | | Prihodki od prodaje stavbnih zemljišč | 650.000,00 |
73 | | PREJETE DONACIJE (730+731) | 0,00 |
730 | | PREJETE DONACIJE IZ DOMAČIH VIROV | 0,00 |
731 | | PREJETE DONACIJE IZ TUJINE | 0,00 |
74 | | TRANSFERNI PRIHODKI (740+741) | 742.761,73 |
740 | | TRANSFERNI PRIHODKI IZ DRUGIH JAVNOFINANČNIH INSTITUCIJ | 742.761,73 |
7400 | | Prejeta sredstva iz državnega proračuna | 456.707,16 |
7401 | | Prejeta sredstva iz občinskih proračunov | 256.054,57 |
7403 | | Prejeta sredstva iz javnih skladov | 30.000,00 |
7404 | | Prejeta sredstva iz javnih agencij | 0,00 |
741 | | PREJETA SREDSTVA IZ DRŽAVNEGA PRORAČUNA IZ SREDSTEV PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE | 0,00 |
7413 | | Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz kohezijskega sklada | 0,00 |
78 | | PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE (786+787) | 0,00 |
786 | | OSTALA PREJETA SREDSTVA IZ PRORAČUNA EVROPSKE UNIJE | 0,00 |
787 | | PREJETA SREDSTVA OD DRUGIH EVROPSKIH INSTITUCIJ | 0,00 |
| II. | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 14.532.387,64 |
40 | | TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) | 4.509.936,03 |
400 | | PLAČE IN DRUGI IZDATKI ZAPOSLENIM | 988.060,99 |
4000 | | Plače in dodatki | 801.102,69 |
4001 | | Regres za letni dopust | 34.229,54 |
4002 | | Povračila in nadomestila | 73.240,00 |
4003 | | Sredstva za delovno uspešnost | 20.000,00 |
4004 | | Sredstva za nadurno delo | 59.000,00 |
4009 | | Drugi izdatki zaposlenim | 488,76 |
401 | | PRISPEVKI DELODAJALCEV ZA SOCIALNO VARNOST | 152.690,57 |
4010 | | Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje | 70.803,34 |
4011 | | Prispevek za zdravstveno zavarovanje | 64.767,73 |
4012 | | Prispevek za zaposlovanje | 927,81 |
4013 | | Prispevek za starševsko varstvo | 1.143,60 |
4015 | | Premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja, na podlagi ZKDPZJU | 15.048,09 |
402 | | IZDATKI ZA BLAGO IN STORITVE | 3.155.672,47 |
4020 | | Pisarniški in splošni material in storitve | 413.603,42 |
4021 | | Posebni material in storitve | 61.695,00 |
4022 | | Energija, voda, komunalne storitve in komunikacije | 182.350,00 |
4023 | | Prevozni stroški in storitve | 147.000,00 |
4024 | | Izdatki za službena potovanja | 12.995,52 |
4025 | | Tekoče vzdrževanje | 1.847.691,42 |
4026 | | Poslovne najemnine in zakupnine | 75.101,00 |
4027 | | Kazni in odškodnine | 1.000,00 |
4029 | | Drugi operativni odhodki | 414.236,11 |
403 | | PLAČILA DOMAČIH OBRESTI | 39.712,00 |
4031 | | Plačila obresti od kreditov – poslovnim bankam | 39.712,00 |
409 | | REZERVE | 173.800,00 |
4090 | | Splošna proračunska rezervacija | 100.000,00 |
4091 | | Proračunska rezerva | 70.000,00 |
4093 | | Sredstva za posebne namene | 3.800,00 |
41 | | TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413) | 3.760.049,53 |
410 | | SUBVENCIJE | 25.000,00 |
4102 | | Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom | 25.000,00 |
411 | | TRANSFERI POSAMEZNIKOM IN GOSPODINJSTVOM | 1.385.407,04 |
4111 | | Družinski prejemki in starševska nadomestila | 20.000,00 |
4112 | | Transferi za zagotavljanje socialne varnosti | 8.000,00 |
4119 | | Drugi transferi posameznikom | 1.357.407,04 |
412 | | TRANSFERI NEPROFITNIM ORGANIZACIJAM IN USTANOVAM | 427.896,00 |
4120 | | Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 427.896,00 |
413 | | DRUGI TEKOČI DOMAČI TRANSFERI | 1.921.746,49 |
4130 | | Tekoči transferi občinam | 600,00 |
4131 | | Tekoči transferi v sklade socialnega zavarovanja | 45.000,00 |
4132 | | Tekoči transferi v javne sklade | 2.265,00 |
4133 | | Tekoči transferi v javne zavode | 1.846.903,64 |
4135 | | Tekoča plačila drugim izvajalcem javnih služb, ki niso posredni proračunski uporabniki | 26.977,85 |
414 | | TEKOČI TRANSFERI V TUJINO | 0,00 |
42 | | INVESTICIJSKI ODHODKI (420) | 5.959.302,08 |
420 | | NAKUP IN GRADNJA OSNOVNIH SREDSTEV | 5.959.302,08 |
4200 | | Nakup zgradb in prostorov | 2.806,00 |
4201 | | Nakup prevoznih sredstev | 119.196,70 |
4202 | | Nakup opreme | 286.106,00 |
4203 | | Nakup drugih osnovnih sredstev | 79.300,00 |
4204 | | Novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije | 1.526.184,44 |
4205 | | Investicijsko vzdrževanje in obnove | 2.839.234,89 |
4206 | | Nakup zemljišč in naravnih bogastev | 598.149,48 |
4208 | | Študije o izvedljivosti projektov, projektna dokumentacija, nadzor in investicijski inženiring | 508.324,57 |
43 | | INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) | 303.100,00 |
431 | | INVESTICIJSKI TRANSFERI PRAVNIM IN FIZ. OSEBAM | 152.900,00 |
4310 | | Investicijski transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 152.900,00 |
432 | | INVESTICIJSKI TRANSFERI PRORAČUNSKIM UPORABNIKOM | 150.200,00 |
4320 | | Investicijski transferi občinam | 0,00 |
4323 | | Investicijski transferi javnim zavodom | 150.200,00 |
| III. | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I.–II.) | –245.412,17 |
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB |
75 | IV. | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 5.000,00 |
750 | | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL | 5.000,00 |
7500 | | Prejeta vračila danih posojil od posameznikov in zasebnikov | 5.000,00 |
751 | | PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV | 0,00 |
752 | | KUPNINE IZ NASLOVA PRIVATIZACIJE | 0,00 |
44 | V. | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441) | 0,00 |
440 | | DANA POSOJILA | 0,00 |
441 | | POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV IN FINANČNIH NALOŽB | 0,00 |
4410 | | Povečanje kapitalskih deležev v javnih podjetjih in družbah, ki so v lasti države ali občin | 0,00 |
| VI. | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.) | 5.000,00 |
C. RAČUN FINANCIRANJA |
50 | VII. | ZADOLŽEVANJE (500) | 0,00 |
500 | | DOMAČE ZADOLŽEVANJE | 0,00 |
5003 | | Najeti krediti pri drugih domačih kreditodajalcih | 0,00 |
55 | VIII. | ODPLAČILA DOLGA (550) | 315.444,02 |
550 | | ODPLAČILA DOMAČEGA DOLGA | 315.444,02 |
5501 | | Odplačila kreditov poslovnim bankam | 296.000,00 |
5503 | | Odplačila kreditov drugim domačim kreditodajalcem | 19.444,02 |
| IX. | POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (III.+VI.+X.)=(I.+IV.+VII.)–(II.+V.+VIII.) | –555.856,19 |
| X. | NETO ZADOLŽEVANJE (VII.–VIII.) | –315.444,02 |
| XI. | NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) | 245.412,17 |
| | STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA | 555.856,19 |
| | – OD TEGA PRESEŽEK FINANČNE IZRAVNAVE IZ PRETEKLEGA LETA | |
(posebni del proračuna in načrt razvojnih programov)
(1) Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
(2) Načrt razvojnih programov predstavlja investicije in druge razvojne projekte ter državne pomoči v občini v štiriletnem obdobju oziroma do zaključka posameznega projekta.
(3) Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk in štirimestnih kontov ter načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Bled.
III. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – konta.
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
(1) Poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, so namenski tudi naslednji prihodki:
1. prihodki krajevnih skupnosti, ki se uporabijo za financiranje izdatkov krajevnih skupnosti, predvidenih v finančnem načrtu;
2. turistična taksa, ki se uporabi za sofinanciranje dejavnosti lokalne turistične organizacije in druge namene na področju turizma;
3. koncesijska dajatev od iger na srečo, ki se uporabi za urejanja kraja in druge namene na področju turizma;
4. parkirnine in globe za prekrške, ki se uporabijo za urejanje prometa in parkirišč;
5. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadnih voda, ki se uporabi za izboljšanje sistemov za odvajanje odpadnih voda;
6. okoljska dajatev za onesnaževanja okolja zaradi odlaganja odpadkov, ki se uporabi za urejanje zbirnih centrov in odlagališč odpadkov;
7. požarna taksa, ki se uporabi za sofinanciranje dejavnosti sistema za zaščito in reševanje;
8. nadomestilo za uporabo stavbnih zemljišč, ki se uporabi za uresničevanje načrta razvojnih programov;
9. komunalni prispevek za gradnjo gospodarske javne infrastrukture;
10. komunalni prispevek za kanalizacijo (priključnina), ki se uporabi za gradnjo in investicijske izboljšave na kanalizacijskem sistemu;
11. sredstva rezervnega sklada na stanovanjskem področju, ki se uporabijo za izvajanje programov stanovanjske politike;
12. pristojbina in sredstva MKGP za vzdrževanje gozdnih cest;
13. sredstva, zbrana za pokrivanje stroškov kanalščine in čiščenja odpadnih voda;
14. prejemki iz državnega proračuna za določene namene;
15. najemnine od oddaje gospodarske javne infrastrukture v najem;
16. povračila za delovanje MIR;
17. drugi prihodki, ki imajo določeno namensko uporabo z drugimi predpisi.
(2) Če se po sprejemu proračuna vplača namenski prejemek, ki zahteva sorazmeren izdatek, ki v proračunu ni izkazan ali ni izkazan v zadostni višini, se sorazmerno povečata obseg prihodkov in odhodkov proračuna.
(3) Pravice porabe na proračunski postavki, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen.
(prerazporejanje pravic porabe)
(1) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
(2) Prerazporeditve v finančnih načrtih neposrednih uporabnikov se izvajajo na ravni proračunske postavke – konto.
(3) O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu neposrednih uporabnikov na predlog pristojnega organa občinske uprave za občinski svet, nadzorni odbor, župana, občinsko upravo, Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Bled, Bohinj in Železniki odloča župan brez omejitev.
(4) O prerazporeditvah pravic porabe v finančnem načrtu krajevne skupnosti odloča predsednik sveta brez omejitev.
(5) O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna med področji proračunske porabe, glavnimi programi, podprogrami, proračunskimi postavkami in konti odloča župan brez omejitev.
(6) V obseg prerazporeditev ne štejejo:
– prerazporeditve med konti v okviru proračunske postavke;
– prerazporeditve, potrebne zaradi pravilne opredelitve odhodka po programski klasifikaciji;
– razporeditve iz splošne proračunske rezervacije (za nepredvidene namene);
– prerazporeditve, povezane z organizacijskimi spremembami proračunskih uporabnikov.
(7) Prerazporejanje sredstev med bilanco prihodkov in odhodkov, računom finančnih terjatev in naložb ter računom financiranja ni dovoljeno, razen v primeru, da so izpolnjeni pogoji 39. člena ZJF.
(8) Župan s polletnim poročilom in v začetku leta za prehodno leto z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2019 in njegovi realizaciji.
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
(1) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
(2) Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega:
1. v letu 2020 70 % navedenih pravic porabe in
2. v ostalih prihodnjih letih 30 % navedenih pravic porabe.
(3) Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
(4) Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitev in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov.
(5) Ne glede na določbe prvega, drugega, tretjega in četrtega odstavka tega člena lahko neposredni proračunski uporabnik prevzema obveznosti za pogodbe, ki se sofinancirajo iz namenskih sredstev Evropske unije, sredstev državnega proračuna ali sredstev drugih donatorjev ter pripadajočih postavk udeležbe Občine Bled.
(6) Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in načrtu razvojnih programov.
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
(1) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 20 % mora predhodno potrditi občinski svet.
(2) Župan lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov za več kot 20 % brez predhodne potrditve občinskega sveta v primeru arheoloških raziskav.
(3) Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna.
(4) Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
(1) Proračunski sklad občine je proračunska rezerva (največ do 1,5 % prejemkov proračuna), oblikovana po ZJF, (za odpravljanje posledic po naravnih nesrečah) v višini 70.000,00 EUR za leto 2019.
(2) Na predlog pristojnega organa občinske uprave za javne finance odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF župan in o tem obvesti občinski svet.
(splošna proračunska rezervacija)
(1) V proračunu se do višine določene v posebnem delu, zagotovijo sredstva splošne proračunske rezervacije, ki je namenjena financiranju nepredvidenih odhodkov, ki jih ob sprejemu proračuna ni bilo mogoče predvideti ali zanje ni bilo mogoče predvideti zadostnih sredstev.
(2) Sredstva proračunske rezervacije ne smejo presegati 2,0 % prihodkov iz bilance prihodkov in odhodkov.
(3) O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča na predlog pristojnega organa občinske uprave s sklepom o prerazporeditvi sredstev župan.
(4) Znesek splošne proračunske rezervacije za leto 2019 je določen v višini 100.000,00 EUR.
IV. POSEBNOSTI RAZPOLAGANJA S STVARNIM IN FINANČNIM PREMOŽENJEM OBČINE
Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan odpiše dolgove, ki jih imajo dolžniki do občine.
(posebna pooblastila župana)
(1) Župan lahko s sklepom izda soglasje za povečanje cene storitev pomoči na domu, ko izvajalec socialno varstvenih storitev vloži vlogo za soglasje k ceni v skladu s Pravilnikom za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev.
(2) Župan s sklepom izda soglasje za spremembo cene programa Vrtca Bled, ko vrtec vloži predlog za spremembo cene programov, ki se spremenijo z rastjo cen življenjskih stroškov in z višino izhodiščne plače, določene s kolektivno pogodbo za dejavnost vzgoje in izobraževanja.
(3) Župan s sklepom potrjuje investicijsko dokumentacijo za namene in v obsegu, določenimi v Načrtu razvojnih programov, pri čemer lahko sredstva odstopajo za največ 20 %. Župan mora v primeru odstopanj o tem obvestiti občinski svet, popravljen predlog pa vključiti v prvo naslednje sprejemanje proračuna občine ali njegovih sprememb.
(nakup stvarnega premoženja)
Župan lahko samostojno odloča o nakupu s stvarnim premoženjem občine, če vrednost transakcije ne presega 10.000,00 EUR.
V. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE TER JAVNEGA SEKTORJA
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
(1) Posebnosti zadolževanja občin ureja 85. in 86. člen ZJF ter 10.a in 10.e člen ZFO-1.
(2) Občina lahko izdaja skladno s 86. členom ZJF tudi poroštva.
(3) Občina sme dajati poroštva za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov, katerih ustanoviteljice so, vendar največ do 5 % realiziranih prihodkov v letu, v katerem daje poroštvo.
(4) Župan lahko samostojno, do višine 50.000,00 EUR, odloča o dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov.
(5) O dajanju poroštev za izpolnitev obveznosti javnih podjetij in javnih zavodov nad vrednostjo 50.000,00 EUR odloča občinski svet.
(6) Poroštvene pogodbe lahko v imenu občine podpiše župan ali oseba, ki jo župan pisno pooblasti.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
V primeru potrebe po začasnem financiranju občine v letu 2020 se smiselno uporabljajo določila tega odloka in sklep o določitvi začasnega financiranja.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. 1. 2019 dalje.
Št. 034-2/2019-5
Bled, dne 19. februarja 2019
Janez Fajfar l.r.
PRILOGA:
Posebni del proračuna in Načrt razvojnih programov ter ostale priloge so objavljene na spletni strani Občine Bled: http://www.e-bled.si/