Na podlagi določil 29. člena in drugega odstavka 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18) in 16. člena Statuta Občine Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 57/17) je Občinski svet Občine Šmarje pri Jelšah na 3. redni seji dne 28. 2. 2019 sprejel
o spremembi Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Šmarje pri Jelšah
S tem odlokom se spreminja Odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Šmarje pri Jelšah (Uradni list RS, št. 23/15).
V prvem odstavku 17. člena se doda alineja:
– Oddelek za investicije.
Za 22. členom se doda 22.a člen z naslednjim besedilom:
Oddelek za investicije opravlja predvsem naslednje naloge:
– načrtuje, vodi, organizira in spremlja izvedbe investicij, sodeluje z zunanjimi izvajalci, koordinira dela zunanjih izvajalcev,
– skrbi za pravočasno in učinkovito operativno izvajanje investicij v sodelovanju z oddelki občinske uprave,
– pripravlja in koordinira prijave investicij za pridobivanje sredstev iz državnega proračuna ali evropskih sredstev,
– pripravlja strokovne podlage in razpisne dokumentacije za javna naročila,
– usklajuje in vodi aktivnosti z izdelovalci investicijske dokumentacije, s projektanti pri izdelavi projektne dokumentacije,
– sodeluje z regionalnimi agencijami in drugimi organi ter institucijami s področja razvoja in investicij,
– pripravlja analize, informacije, poročila in druga gradiva s področja občinskih investicij,
– planira in nadzira porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
– pripravlja gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa na področju investicij,
– opravlja druge upravne in strokovno tehnične naloge s svojega delovnega področja.
Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati naslednji dan po objavi.
Št. 0321-0002/2019-6
Šmarje pri Jelšah, dne 28. februarja 2019
Matija Čakš l.r.