Na podlagi 59. člena Statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 63/11, 103/11, 22/14 in 8/15) je Nadzorni odbor Občine Sevnica na 2. seji dne 13. 3. 2019 sprejel
S P R E M E M B E I N D O P O L N I T V E P O S L O V N I K A
Nadzornega odbora Občine Sevnica
V četrtem odstavku 12. člena Poslovnika Nadzornega odbora Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 15/15) se na koncu doda stavek, ki se glasi:
»Vabilo in gradivo se pošiljajo praviloma v elektronski obliki po elektronski pošti, na zgoščenki ali drugem nosilcu podatkov.«.
Spremeni se prvi odstavek 17. člena, tako da se glasi:
»(1) Zapisnik, sklepi in gradiva za sejo nadzornega odbora se hranijo trajno v arhivu občine.«
Spremeni se 20. člen, tako da se glasi:
»Redni nadzor praviloma obsega:
– letni nadzor posamičnih proračunskih postavk zaključnega računa proračuna občine,
– nadzor usklajenosti računovodskih izkazov s finančnimi načrti javnih zavodov, javnih podjetij ter občinskih skladov, katerih ustanoviteljica, soustanoviteljica ali lastnica poslovnih deležev je občina,
– letni nadzor ravnanja s premoženjem občine.«
V prvem stavku prvega odstavka 24. člena se črta besedna zveza »na predlog predsednika nadzornega odbora«.
V drugem odstavku 25. člena se za besedno zvezo »vso potrebno dokumentacijo« doda besedilo »na vpogled na sedežu organa,«.
Te spremembe in dopolnitve poslovnika začnejo veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0002/2019
Sevnica, dne 14. marca 2019
Alojz Guček l.r.