Uradni list

Številka 24
Uradni list RS, št. 24/2019 z dne 12. 4. 2019
Uradni list

Uradni list RS, št. 24/2019 z dne 12. 4. 2019

Kazalo

1076. Pravilnik o spodbujanju razvoja starega mestnega jedra Ribnice, stran 2987.

  
Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18), 106.f člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), 17. člena Statuta Občine Ribnica (Uradni list RS, št. 17/12) je Občinski svet Občine Ribnica na 4. redni seji dne 28. 3. 2019 sprejel
P R A V I L N I K 
o spodbujanju razvoja starega mestnega jedra Ribnice 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(vsebina pravilnika) 
(1) Ta pravilnik določa področje uporabe, pogoje, način, upravičence in vrste pomoči za izvedbo posameznega ukrepa Občine Ribnica s ciljem spodbujanja ekonomskega razvoja starega mestnega jedra Ribnice.
(2) Sredstva po tem pravilniku se dodeljujejo kot pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (Uradni list EU L 352).
2. člen 
(način in višina zagotavljanja sredstev) 
(1) Sredstva za spodbujanje razvoja starega mestnega jedra Ribnice se zagotavljajo v proračunu Občine Ribnica.
(2) S proračunom Občine Ribnica za tekoče leto se določijo vrste pomoči in višina sredstev za pomoči.
(3) Sredstva za izvedbo ukrepov po tem pravilniku se dodelujejo upravičencem na podlagi javnega razpisa, skladno z veljavnimi predpisi.
3. člen 
(oblika pomoči) 
Sredstva za izvedbo ukrepov po tem pravilniku se dodeljujejo kot nepovratna sredstva v obliki dotacij.
4. člen 
(opredelitev pojmov) 
Pojmi uporabljeni v tem pravilniku imajo naslednji pomen:
1. »mikro in malo veliko podjetje« pomeni enotno podjetje, ki izpolnjuje merila iz Priloge I Uredbe Komisije (EU) št. 651/2014;
2. »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja,
b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja,
c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu,
d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk a) do d) tega odstavka preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
3. »pomoč« pomeni vsak ukrep, ki izpolnjuje merila iz člena 107 (1) Pogodbe o delovanju Evropske unije;
4. »staro mestno jedro Ribnice« pomeni območje starega mestnega jedra Ribnice, določeno z Odlokom o razglasitvi starega mestnega jedra Ribnice za kulturni in zgodovinski spomenik (Uradni list RS, št. 21/93);
5. »Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013« pomeni Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis.
5. člen 
(ukrepi in vrste pomoči) 
Ukrepi za spodbujanje razvoja starega mestnega jedra Ribnice so:
Ukrep 1
sofinanciranje najemnin poslovnih prostorov
Ukrep 2
sofinanciranje obnove fasad
Ukrep 3
sofinanciranje reklamnih izveskov in napisov
Ukrep 4
spodbujanje sobodajalstva
6. člen 
(upravičenci) 
(1) Upravičenci so:
– samostojni podjetniki ter
– mikro in male gospodarske družbe, registrirane po zakonu, ki ureja gospodarske družbe.
(2) Kot upravičenci za dodelitev finančne spodbude so lahko opredeljeni tudi drugi prejemniki sredstev; fizične osebe in društva, zadruge, zavodi, pravne osebe, registrirane po zakonu, ki ureja socialno podjetništvo.
(3) Upravičenci so podjetja, katerih sedež je v Občini Ribnica. V primeru, da je upravičenec fizična oseba, mora svojo naložbo izvesti na območju Občine Ribnica.
(4) Upravičenec se, skladno z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, obravnava kot enotno podjetje.
(5) Upravičenec mora imeti za nakazilo odobrenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji.
(6) Za ugotavljanje velikosti posamezne gospodarske družbe se uporablja veljavna opredelitev velikosti podjetij EU, ki velja za področje državnih pomoči:
– mikro podjetje je podjetje, ki ima manj kot 10 zaposlenih in ima letni promet in/ali bilančno vsoto, ki ne presega 2 milijona EUR. Enako velja za mikro enotno podjetje.
– malo podjetje je podjetje, ki ima manj kot 50 zaposlenih in ima letni promet in/ali letno bilančno vsoto, ki ne presega 10 milijonov EUR. Enako velja za enotno malo podjetje.
– enotno podjetje pomeni vsa podjetja, kot izhaja iz opredelitve pojma enotno podjetje v drugem odstavku 4. člena tega pravilnika.
(7) Do finančnih pomoči niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do zaposlenih, občine ali do države.
(8) Do sredstev niso upravičena podjetja, ki so po Zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14 – UPB, 10/15 – popr., 27/16, 31/16 – odl. US, 38/16 – odl. US in 63/16 – ZD-C in 54/18 – odl. US) v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe.
(9) Vsak upravičenec lahko na en javni razpis predloži le dve vlogi.
7. člen 
(upravičeni stroški in intenzivnost pomoči) 
(1) Intenzivnost dodeljene pomoči se določi v javnem razpisu, vendar ne sme presegati 50 % upravičenih stroškov.
(2) V kolikor je seštevek upravičenih zneskov pomoči vsem upravičencem za posamezen ukrep razpisa višji kot pa je zagotovljenih sredstev v proračunu Občine Ribnica za posamezno leto, se sredstva razdelijo glede na višje število doseženih točk, skladno s postavljenimi merili oziroma sorazmerno po matematični formuli, glede na določila javnega razpisa.
(3) Ne glede na določilo iz prejšnjih odstavkov tega člena se pomoč na upravičenca ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek de minimis pomoči iz petega odstavka 9. člena tega pravilnika.
8. člen 
(način, pogoji in merila za dodeljevanje pomoči) 
(1) Pomoči de minimis se upravičencem dodeljujejo na podlagi javnih razpisov, izvedenih skladno z veljavnimi predpisi s področja javnih financ in s tem pravilnikom.
(2) Pogoji:
– dodeljena pomoč se ne sme uporabljati v nasprotju z namenom dodelitve sredstev,
– v primeru, da je upravičenec za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč za financiranje istega ukrepa, mora upravičenec podati izjavo,
– upravičenec, ki pridobi pomoč na podlagi tega pravilnika, mora predložiti zahtevane dokumente, skladno z razpisno dokumentacijo in voditi ustrezne evidence, določene z javnim razpisom in s sklenjeno pogodbo o dodelitvi sredstev ter hraniti vso dokumentacijo najmanj 5 let po izvedenem plačilu,
– upravičenec ne more kupiti osnovnih sredstev oziroma najeti poslovnega prostora od poslovno ali zasebno povezane osebe.
(3) Podrobnejši pogoji in merila za dodeljevanje pomoči za posamezne namene po tem pravilniku se določijo v javnem razpisu oziroma v razpisni dokumentaciji.
9. člen 
(pogoji za dodelitev pomoči de minimis  po Uredbi Komisije (EU) št. 1407/2013)
(1) Do de minimis pomoči niso upravičena podjetja, ki opravljajo dejavnost iz sektorjev:
– ribištva in akvakulture,
– primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o ustanovitvi Evropske skupnosti,
– predelave in trženja kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi v naslednjih primerih:
a) če je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine zadevnih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih zadevna podjetja dajo na trg,
b) če je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.
(2) Pomoč ne bo namenjena izvozu oziroma z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoženimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo.
(3) Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi.
(4) Pomoč se ne uporablja za nabavo vozil za cestni prevoz tovora.
(5) Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju ne sme preseči 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let (oziroma 100.000 EUR v primeru enotnega podjetja, ki deluje v komercialnem cestnem tovornem prevozu), ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
(6) Če je podjetje dejavno v sektorjih iz prvega odstavka tega člena ter je poleg tega dejavno v enem ali več sektorjih ali opravlja še druge dejavnosti, ki sodijo na področje uporabe Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednimi sektorji ali dejavnostmi, če podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali razlikovanje med stroški, zagotovi, da dejavnost v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te odredbe, ne prejemajo pomoči de minimis na podlagi Uredbe Komisije (ES) št. 1407/2013.
10. člen 
(kumulacija de minimis pomoči po Uredbi Komisije (EU) št. 1407/2013)
(1) Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
(2) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 360/2012 do zgornje meje, določene v uredbi 360/2012.
(3) Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z drugimi uredbami de minimis do ustrezne zgornje meje iz petega odstavka 9. člena tega pravilnika.
II. UKREPI 
11. člen 
(Ukrep 1: sofinanciranje najemnin poslovnih prostorov) 
(1) Namen ukrepa je spodbujanje podjetništva z vzpostavitvijo prijaznega podpornega okolja v ožjem delu starega mestnega jedra Ribnice.
(2) Predmet pomoči:
– znižanje najemnine poslovnih prostorov v ožjem območju starega mestnega jedra Ribnica, in sicer imajo poslovni prostori dostop z ulice ter se nahajajo v pritličju stavb, ki so locirane neposredno ob naslednjih ulicah Ribnice, kakor je razvidno iz Priloge 1:
– del Kolodvorske ulice od Kolodvorske št. 8 do Škrabčevega trga,
– del Gorenjske ceste med Šolsko in Kolodvorsko ulico,
– del Vrvarske poti med Gorenjsko cesto in Ljubljansko ulico,
– del Ljubljanske ceste med Kolodvorsko ulico in Vrvarsko potjo,
– Urbanova ulica do priključka s Cesto na Ugar,
– Gallusovo nabrežje,
– Škrabčev trg,
– del Ceste na Ugar do vključno Opekarske ceste št. 1.
(3) Upravičenci, ki najemajo ali že imajo najete nepremičnine so:
– samostojni podjetniki posamezniki ter mikro in male gospodarske družbe, registrirane po zakonu, ki ureja gospodarske družbe;
– podjetja, registrirana skladno z zakonom, ki ureja socialno podjetništvo;
– zavodi, registrirani skladno z zakonom, ki ureja zavode.
Upravičenci do pomoči za ukrep sofinanciranje najemnin poslovnih prostorov niso najemniki, ki bodo v teh poslovnih prostorih opravljali naslednje dejavnosti po Uredbi o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07 in 17/08):
– kmetijstvo in lov, gozdarstvo, ribištvo;
– rudarstvo;
– oskrba z električno energijo, plinom in paro;
– oskrba z vodo, ravnanje z odplakami in odpadki, saniranje okolja;
– gradbeništvo;
– trgovina, vzdrževanje in popravila motornih vozil;
– dejavnost javne uprave in obrambe, dejavnost obvezne socialne varnosti;
– dejavnost gospodinjstev z zaposlenim hišnim osebjem, proizvodnja za lastno rabo.
(4) Upravičeni stroški:
– neto najemnina poslovnih prostorov (brez DDV).
(5) Višina sofinanciranja:
– sofinanciranje do 50 % upravičenih stroškov, pri čemer se najvišja vrednost določi z javnim razpisom.
(6) Podrobnejši pogoji in merila za dodeljevanje pomoči za ta ukrep se določijo v javnem razpisu oziroma v razpisni dokumentaciji.
12. člen 
(Ukrep 2: sofinanciranje obnove fasad) 
(1) Namen ukrepa je spodbujanje ohranitve dediščine in preprečevanje škodljivih vplivov nanjo v starem mestnem jedru Ribnice ter spodbujanju razvoja in oživljanja starega mestnega jedra v smislu urejenosti zunanjega videza mesta, vzdrževanja in ohranjanja kulturne dediščine.
(2) Predmet pomoči:
– sofinanciranje obnove fasad.
(3) Upravičenci:
– fizične in pravne osebe, ki so lastniki stavb na območju starega mestnega jedra Ribnice ali investitorji, ki imajo izkazano pravico graditi na stavbah na območju starega mestnega jedra Ribnice.
(4) Upravičeni stroški:
– neto stroški za obnovo fasade (brez DDV).
(5) Višina sofinanciranja:
– sofinanciranje do 50 % upravičenih stroškov, pri čemer se najvišja vrednost določi z javnim razpisom.
(6) Posebni pogoji:
– vlagatelj mora imeti pridobljene kulturno-varstvene pogoje,
– vlagatelj mora imeti pridobljeno kulturno-varstveno soglasje,
– popis del predvidene obnove fasade mora biti pripravljen s strani pooblaščenega inženirja (IZS, ZAPS),
– predračunska vrednost (v EUR) predvidene investicije je pripravljena s strani gospodarske družbe ali samostojnega podjetnika, registriranega za opravljanje tovrstnih dejavnosti.
(7) Podrobnejši pogoji in merila za dodeljevanje pomoči za ta ukrep se določijo v javnem razpisu oziroma v razpisni dokumentaciji.
13. člen 
(Ukrep 3: sofinanciranje reklamnih izveskov in napisov) 
(1) Namen ukrepa je spodbujanje ohranitve dediščine in preprečevanje škodljivih vplivov nanjo v starem mestnem jedru Ribnice ter spodbujanju razvoja in oživljanja starega mestnega jedra Ribnice v smislu urejenosti zunanjega videza mesta, vzdrževanja in ohranjanja kulturne dediščine.
(2) Predmet pomoči:
– sofinanciranje nakupa in namestitve reklamnih izveskov in napisov v ožjem območju starega mestnega jedra Ribnica, in sicer na stavbah, ki so locirane neposredno ob naslednjih ulicah Ribnice, kakor je razvidno iz Priloge 1:
– del Kolodvorske ulice od Kolodvorske št. 8 do Škrabčevega trga,
– del Gorenjske ceste med Šolsko in Kolodvorsko ulico,
– del Vrvarske poti med Gorenjsko cesto in Ljubljansko ulico,
– del Ljubljanske ceste med Kolodvorsko ulico in Vrvarsko potjo,
– Urbanova ulica do priključka s Cesto na Ugar,
– Gallusovo nabrežje,
– Škrabčev trg,
– del Ceste na Ugar do vključno Opekarske ceste št. 1.
(3) Upravičenci:
– fizične in pravne osebe, ki so lastniki stavb na območju starega mestnega jedra Ribnice ali investitorji, ki imajo izkazano pravico graditi na stavbah na območju starega mestnega jedra Ribnice.
(4) Upravičeni stroški:
– neto stroški za nakup in namestitev reklamnih izveskov in napisov (brez DDV).
(5) Višina sofinanciranja:
– sofinanciranje upravičenih stroškov do 50 %, pri čemer se najvišja vrednost določi z javnim razpisom.
(6) Posebni pogoji:
– vlagatelj mora imeti pridobljene kulturno-varstvene pogoje,
– vlagatelj mora imeti pridobljeno kulturno-varstveno soglasje,
– tip in velikost reklamnega izveska in/ali napisa ustreza pogojem iz strokovne podlage, pripravljene s strani Občine Ribnica,
– predračunska vrednost (v EUR) predvidene investicije je pripravljena s strani gospodarske družbe ali samostojnega podjetnika, registriranega za opravljanje tovrstnih dejavnosti.
(7) Podrobnejši pogoji in merila za dodeljevanje pomoči za ta ukrep se določijo v javnem razpisu oziroma v razpisni dokumentaciji.
14. člen 
(Ukrep 4: sofinanciranje sobodajalstva) 
(1) Namen ukrepa je spodbujanje sobodajalstva in s tem razvoja turizma na območju občine.
(2) Predmet pomoči:
– sofinanciranje nakupa notranje opreme za ureditev sob in apartmajev pri sobodajalcih,
– sofinanciranje stroškov oglaševanja.
(3) Upravičenci so:
– samostojni podjetniki ter
– mikro in male gospodarske družbe, registrirane po zakonu, ki ureja gospodarske družbe in imajo priglašeno ustrezno dejavnost;
– fizične osebe, ki imajo oziroma bodo registrirale dejavnost.
(4) Upravičeni stroški:
– stroški nakupa notranje opreme, ki je potrebna in neposredno povezana z opravljanjem dejavnosti oddajanja sob/apartmajev. Upravičena so samo osnovna sredstva, drobni inventar ni upravičen;
– oglaševalski stroški sobodajalca.
Upravičeni so neto stroški projekta (vrednost brez DDV).
(5) Višina sofinanciranja:
– sofinanciranje upravičenih stroškov do 50 %, pri čemer se najvišja vrednost določi z javnim razpisom.
(6) Podrobnejši pogoji in merila za dodeljevanje pomoči za ta ukrep se določijo v javnem razpisu oziroma v razpisni dokumentaciji.
III. POSTOPEK DODELITVE POMOČI 
15. člen 
(komisija) 
(1) Za izvedbo postopka javnega razpisa župan imenuje strokovno komisijo.
(2) Naloge imenovane strokovne komisije so:
– priprava meril za ocenjevanje vlog,
– priprava vsebine javnega razpisa in razpisne dokumentacije,
– odpiranje vlog,
– ugotovitev popolnosti in pravočasnosti vlog,
– pregled in ocenitev prejetih vlog,
– priprava predloga prejemnika sredstev in njihove razdelitve,
– vodenje zapisnikov o delu komisije.
16. člen 
(način, pogoji in merila za dodeljevanje pomoči) 
(1) Pomoč se dodeljuje na podlagi izvedenega javnega razpisa, objavljenega na spletni strani občine ter občinski oglasni deski, skladno z veljavnimi predpisi s področja javnih financ in javnega naročanja ter tem pravilnikom.
(2) Javni razpis za dodelitev vsebuje zlasti:
– pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– predmet javnega razpisa,
– navedbo osnovnih pogojev za kandidiranje na razpisu ter merila za dodelitev pomoči,
– okvirno višino razpoložljivih sredstev za posamezen ukrep,
– rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev pomoči,
– datum odpiranja vlog,
– rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa,
– kraj, čas in osebo, pri kateri zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo.
(3) Vloge morajo vsebovati vse z javnim razpisom zahtevane podatke ter priloge in morajo biti na občino dostavljene na način in v roku, ki sta objavljena v javnem razpisu.
(4) Podrobnejša merila in kriteriji za dodeljevanje pomoči ter zahtevana dokumentacija za posamezne ukrepe po tem pravilniku se podrobneje določijo v javnem razpisu.
17. člen 
(vloga za dodelitev sredstev) 
(1) Upravičenec mora k vlogi tudi predložiti:
– pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 ali drugih uredb de minimis v predhodnih dveh in v tekočem proračunskem letu,
– pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovilo, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih.
(2) Upravičenec, ki je pravna oseba, mora k vlogi predložiti tudi:
– seznam podjetij, s katerimi je povezan, tako da se preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa z njim povezana podjetja,
– izjavo o ločitvi dejavnosti oziroma stroškov vezano na določilo šestega odstavka 9. člena tega pravilnika,
– izjavo o poravnanih obveznostih do svojih zaposlenih iz naslova plač in socialnih prispevkov,
– izjavo, da upravičenec ni v postopku prisilne poravnave, stečaju ali likvidaciji ter da ni kapitalsko neustrezen, glede na določbe Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 13/14 – UPB, 10/15 – popr., 27/16, 31/16 – odl. US, 38/16 – odl. US, 63/16 – ZD-C in 54/18 – odl. US).
(3) Podrobnejša vsebina vloge in predpisana dokumentacija se določi z javnim razpisom oziroma razpisno dokumentacijo.
18. člen 
(dodelitev sredstev) 
(1) O dodelitvi sredstev upravičencem po tem pravilniku, na predlog strokovne komisije, ki je imenovana s strani župana, s sklepom oziroma odločbo odloča direktor občinske uprave.
(2) Zoper odločitev iz prejšnjega odstavka lahko upravičenec vloži pritožbo pri županu v roku 15 dni od prejema dokumenta. Odločitev župana je dokončna.
(3) Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti odločbe o dodelitvi pomoči.
(4) Medsebojne obveznosti med občino in upravičencem se uredijo s pogodbo o dodelitvi pomoči.
19. člen 
(izplačila sredstev) 
Upravičencem se sredstva iz proračuna občine izplačajo na podlagi zahtevka posameznega upravičenca, ki mora vsebovati dokumentacijo, določeno z javnim razpisom za posamezno vrsto upravičenih stroškov.
20. člen 
(obveznosti občine) 
(1) Občina bo z odločbo pisno obvestila upravičenca:
– da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013,
– o odobrenem znesku de minimis pomoči.
(2) Upravičenca, ki je fizična oseba, pri kateri ne gre za pomoč dodeljeno po pravilu de minimis, bo občina z odločbo pisno obvestila o dodelitvi in o odobrenem znesku sofinanciranja.
(3) Občina mora hraniti vso dokumentacijo, ki je podlaga za odobritev pomoči po tem pravilniku, deset let od datuma dodelitve pomoči.
(4) Občina je dolžna poročati pristojnemu ministrstvu o višini, vrsti in namenu dodeljenih sredstev v rokih, opredeljenih s predpisi s tega področja.
IV. NADZOR IN SANKCIJE 
21. člen 
(nadzor) 
Namensko porabo proračunskih sredstev pridobljenih po tem pravilniku oziroma javnem razpisu spremljata pristojna strokovna komisija in občinska služba pristojna za posamezen ukrep iz 5. člena tega pravilnika.
22. člen 
(sankcije) 
(1) V primeru, če se ugotovi,
– da je bilo dodeljeno sofinanciranje delno ali v celoti nenamensko porabljeno,
– da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sofinanciranja navajal neresnične podatke,
– da je upravičenec prejel sofinanciranje v nasprotju z 10. členom tega pravilnika,
– da upravičenec nima poravnanih vseh obveznosti zaradi sklepa Komisije EU o razglasitvi pomoči za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom,
občina odstopi od pogodbe o dodelitvi sredstev, upravičenec pa vrne odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila do dneva vračila sredstev.
(2) V primeru iz prvega odstavka tega člena, upravičenec izgubi pravico do pridobitve sredstev na naslednjem javnem razpisu.
V. KONČNA DOLOČBA 
23. člen 
(začetek veljavnosti) 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in se uporablja do izteka programskega obdobja 2020. Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju obnove fasad stavb v starem mestnem jedru Ribnice (Uradni list RS, št. 56/12).
Št. 007/0003/2019
Ribnica, dne 28. marca 2019
Župan 
Občine Ribnica 
Samo Pogorelc l.r.

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti