Na podlagi 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18), 27. člena Statuta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 24/16 – uradno prečiščeno besedilo) ter drugega odstavka 122. člena Poslovnika Mestnega sveta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 24/16 – uradno prečiščeno besedilo) je Mestni svet Mestne občine Ljubljana na 3. seji dne 15. 4. 2019 sprejel
o rebalansu proračuna Mestne občine Ljubljana za leto 2019
V Odloku o proračunu Mestne občine Ljubljana za leto 2019 (Uradni list RS, št. 46/18) se 3. člen spremeni tako, da se glasi:
V splošnem delu proračuna so prejemki in izdatki proračuna Mestne občine Ljubljana izkazani v bilanci prihodkov in odhodkov, v računu finančnih terjatev in naložb ter v računu financiranja.
A. | BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV | |
| Skupina/Podskupina kontov | Rebalans proračuna 2019 |
I. | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) | 405.844.166 |
70 | DAVČNI PRIHODKI | 243.380.011 |
| 700 Davki na dohodek in dobiček | 155.926.711 |
| 703 Davki na premoženje | 76.576.000 |
| 704 Domači davki na blago in storitve | 10.877.300 |
| 706 Drugi davki in prispevki | 0 |
71 | NEDAVČNI PRIHODKI | 86.780.200 |
| 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 23.750.555 |
| 711 Takse in pristojbine | 325.000 |
| 712 Globe in druge denarne kazni | 4.165.000 |
| 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 417.245 |
| 714 Drugi nedavčni prihodki | 58.122.400 |
72 | KAPITALSKI PRIHODKI | 26.715.171 |
| 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 2.540.000 |
| 721 Prihodki od prodaje zalog | 0 |
| 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev | 24.175.171 |
73 | PREJETE DONACIJE | 3.715.680 |
| 730 Prejete donacije iz domačih virov | 3.715.680 |
| 731 Prejete donacije iz tujine | 0 |
74 | TRANSFERNI PRIHODKI | 44.778.523 |
| 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 9.305.638 |
| 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije in iz drugih držav | 35.472.886 |
78 | PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE IN IZ DRUGIH DRŽAV | 474.582 |
| 786 Ostala prejeta sredstva iz proračuna Evropske unije | 0 |
| 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij in iz drugih držav | 474.582 |
| 788 Prejeta vračila sredstev iz proračuna Evropske unije | 0 |
II. | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 399.542.378 |
40 | TEKOČI ODHODKI | 49.132.205 |
| 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 16.747.811 |
| 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 2.674.421 |
| 402 Izdatki za blago in storitve | 25.948.103 |
| 403 Plačila domačih obresti | 1.301.870 |
| 409 Rezerve | 2.460.000 |
41 | TEKOČI TRANSFERI | 183.973.256 |
| 410 Subvencije | 11.925.939 |
| 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 59.220.450 |
| 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 14.917.549 |
| 413 Drugi tekoči domači transferi | 97.909.317 |
| 414 Tekoči transferi v tujino | 0 |
42 | INVESTICIJSKI ODHODKI | 149.269.171 |
| 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 149.269.171 |
43 | INVESTICIJSKI TRANSFERI | 17.167.746 |
| 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki | 2.809.067 |
| 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 14.358.679 |
III. | PRORAČUNSKI PRESEŽEK, PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ (I.-II.) | 6.301.788 |
B. | RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB | |
IV. | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 115.000 |
75 | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV | 115.000 |
| 750 Prejeta vračila danih posojil | 0 |
| 751 Prodaja kapitalskih deležev | 115.000 |
| 752 Kupnine iz naslova privatizacije | 0 |
V. | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) | 4.700.000 |
44 | DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV | 4.700.000 |
| 440 Dana posojila | 0 |
| 441 Povečanje kapitalskih deležev in finančnih naložb | 500.000 |
| 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije | 0 |
| 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih pravnih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti | 4.200.000 |
VI. | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) | –4.585.000 |
C. | RAČUN FINANCIRANJA | |
VII. | ZADOLŽEVANJE (500) | 10.000.000 |
50 | ZADOLŽEVANJE | 10.000.000 |
| 500 Domače zadolževanje | 10.000.000 |
VIII. | ODPLAČILA DOLGA (550) | 12.015.603 |
55 | ODPLAČILA DOLGA | 12.015.603 |
| 550 Odplačila domačega dolga | 12.015.603 |
IX. | POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) | –298.815 |
X. | NETO ODPLAČILO DOLGA (VIII.-VII.) | 2.015.603 |
XI. | NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) | –6.301.788 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na konte, določene s predpisanim enotnim kontnim načrtom.
Stanje denarnih sredstev na računu proračuna na koncu preteklega leta je sestavni del proračuna za tekoče leto.
Rebalans proračuna Mestne občine Ljubljana za leto 2019 se določa v višini 416.257.981 eurov.«.
25. člen se spremeni tako, da se glasi:
Zaradi kritja presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja se občina za proračun leta 2019 lahko zadolži do višine 10.000.000 eurov.
Občina lahko uporablja tudi izvedene finančne instrumente za uravnavanje tečajnih in obrestnih tveganj, povezanih z občinskim dolgom, po predhodnem soglasju Ministrstva za finance.
Javni stanovanjski sklad Mestne občine Ljubljana se lahko v letu 2019 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 2.000.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti javnega sklada,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javni stanovanjski sklad Mestne občine Ljubljana se lahko v letu 2019 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 10.000.000 eurov,
– za obdobje največ do petindvajset let,
– za namen: pridobivanje neprofitnih najemnih stanovanj,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o. se lahko v letu 2019 likvidnostno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 5.675.800 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o. se lahko v letu 2019 likvidnostno zadolži pri Javnemu Holdingu Ljubljana, d.o.o. pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 873.200 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Ljubljanski potniški promet, d.o.o. se lahko v letu 2019 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 5.239.200 eurov,
– za obdobje največ do sedmih let,
– za namen: nakup avtobusov,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Energetika Ljubljana, d.o.o. se lahko v letu 2019 kratkoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 32.464.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Energetika Ljubljana, d.o.o. se lahko v letu 2019 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 109.830.960 eurov,
– za obdobje največ do petnajst let (z vključenim moratorijem na odplačilo glavnice) in s predvidenim črpanjem v obdobju od leta 2019 do vključno leta 2021,
– za namen: izgradnje PPE-TOL,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Snaga, d.o.o. se lahko v letu 2019 kratkoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 4.366.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Vodovod-Kanalizacija, d.o.o. se lahko v letu 2019 kratkoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 4.366.000 eurov,
– za obdobje največ do enega leta,
– za namen: uravnavanje finančne likvidnosti,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.
Javno podjetje Vodovod-Kanalizacija, d.o.o. se lahko v letu 2019 dolgoročno zadolži pod naslednjimi pogoji:
– zadolžitev ne sme preseči 4.366.000 eurov,
– za obdobje največ do sedmih let,
– za namen: financiranje investicij,
– če ima zagotovljena sredstva za servisiranje dolga iz neproračunskih virov.«
Deli splošnega in posebnega dela ter načrtov razvojnih programov proračuna, ki se spremenijo z rebalansom, so kot priloge sestavni deli tega odloka in se objavijo na spletni strani Mestne občine Ljubljana.
Deli splošnega in posebnega dela ter načrtov razvojnih programov proračuna, ki se z rebalansom proračuna ne spremenijo, ostanejo v veljavi.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-64/2019-23
Ljubljana, dne 15. aprila 2019
Zoran Janković l.r.