Na podlagi tretje alinee prvega odstavka 9. člena Zakona o revidiranju (Uradni list RS, št. 65/08, 63/13 – ZS-K in 84/18) in 8. točke 19. člena Statuta Slovenskega inštituta za revizijo (Uradni list RS, št. 14/09) je Strokovni svet Slovenskega inštituta za revizijo na seji dne 4. julija 2019 sprejel
o spremembah Pravilnika o pridobitvi potrdil o strokovnih nazivih preizkušeni davčnik, preizkušeni računovodja, preizkušeni notranji revizor in preizkušeni revizor informacijskih sistemov, vpisu v registre pri Inštitutu ter načinu vodenja seznama aktivnih imetnikov nazivov
Pravilnik o pridobitvi potrdil o strokovnih nazivih preizkušeni davčnik, preizkušeni računovodja, preizkušeni notranji revizor in preizkušeni revizor informacijskih sistemov, vpisu v registre pri Inštitutu ter načinu vodenja seznama aktivnih imetnikov nazivov objavljen v Uradnem listu RS, št. 93/11, 107/11 in 51/18 (odslej Pravilnik), se spremeni tako, da se 18. člen glasi
Kandidat mora pri prvem delu izobraževanja opraviti pisne izpite iz
– civilnega prava in gospodarskih pogodb,
– gospodarskega prava, prava družb in upravljanja podjetij,
– informacijske tehnologije za notranje revizorje in pravne podlage elektronskega poslovanja,
– izvajanje, poročanje in spremljanje napredovanja notranjerevizijskih poslov,
– na tveganjih zasnovano načrtovanje,
– poklicna etika in poslovno komuniciranje,
– poslovne finance in finančno analiziranje,
– pravila o strokovnem in etičnem ravnanju pri notranjem revidiranju,
– računovodstvo za odločanje,
– sestavitev letnega poročila, konsolidiranje in revidiranje,
– upravljanje s tveganji in notranje kontrole in
– vodenje notranje revizije – dodatna znanja.
Ta Pravilnik začne veljati osmi dan po sprejetju.
Št. 4/19
Ljubljana, dne 4. julija 2019
Predsednik strokovnega sveta
Slovenskega inštituta za revizijo
dr. Samo Javornik