Uradni list

Številka 1
Uradni list RS, št. 1/2020 z dne 3. 1. 2020
Uradni list

Uradni list RS, št. 1/2020 z dne 3. 1. 2020

Kazalo

11. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Sevnica, stran 24.

  
Na podlagi prvega odstavka 121. člena Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/16 in 77/17), 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 17/91, 45/94, 8/96, 18/98 in 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO in 76/16 – odl. US) in 18. člena Statuta Občine Sevnica (Uradni list RS, št. 46/15, 17/17 in 44/18) je Občinski svet Občine Sevnica na 12. redni seji dne 18. 12. 2019 sprejel
O D L O K 
o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Sevnica 
1. člen 
V Odloku o ustanovitvi javnega zavoda Lekarna Sevnica (Uradni list RS, št. 76/10) se naziv odloka spremeni tako, da se glasi: »Odlok o ustanovitvi javnega lekarniškega zavoda Lekarna Sevnica«.
2. člen 
Naslov I. poglavja in 1. člen se spremenita tako, da se glasita:
»I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(uvodna določba) 
(1) S tem odlokom Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica (v nadaljnjem besedilu: ustanovitelj) ureja ustanoviteljska vprašanja, organiziranost in delovanje javnega lekarniškega zavoda Lekarna Sevnica (v nadaljnjem besedilu: zavod).
(2) Zavod je pravni naslednik »Okrajne lekarne v Sevnici«, ustanovljene 18. novembra 1949, ki se je leta 1973 preoblikovala v OZD Lekarna Sevnica, leta 1977 v Lekarno Sevnica p.o. in junija leta 2002 v Lekarno Sevnica na podlagi Statutarnega sklepa o preoblikovanju delovne organizacije Lekarna Sevnica v javni zavod Lekarna Sevnica p.o., z dne 29. 3. 1991. Zavod je vpisan v sodni register od 8. 2. 1974 pod vložno številko 10015900.«
3. člen 
Za 1. členom se dodata novi 1.a in 1.b člen, ki se glasita:
»1.a člen 
(vsebina odloka) 
S tem odlokom se ureja:
– ime in sedež ustanovitelja,
– ime in sedež zavoda,
– dejavnost zavoda,
– organizacijske enote zavoda,
– pravice, obveznosti in odgovornosti zavoda v pravnem prometu,
– določbe o organih zavoda,
– obseg premoženja, ki se zagotavlja zavodu,
– določbe o obsegu premoženja, ki je zavodu dano v upravljanje,
– določbe o ravnanju s premoženjem zavoda,
– določbe o odgovornosti ustanovitelja za obveznosti zavoda in njegovo poslovanje,
– medsebojne pravice in obveznosti ustanovitelja in zavoda,
– način razpolaganja s presežki prihodkov nad odhodki in način kritja primanjkljaja sredstev za delo zavoda,
– druge določbe v skladu z zakonom.
1.b člen 
(uporaba izrazov) 
V odloku uporabljeni izrazi v slovnični obliki za moški spol se uporabljajo kot nevtralni za ženski in moški spol.«
4. člen 
2. člen se spremeni tako, da se glasi:
»2. člen 
(ime, sedež in pravni status zavoda) 
(1) Ime zavoda je: Lekarna Sevnica.
(2) Sedež zavoda je: Trg svobode 14, 8290 Sevnica.
(3) Sestavni del imena zavoda je lahko tudi znak ali grafična oblika imena, ki se določi s statutom zavoda.
(4) Zavod je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, ki so določene z zakonom in tem odlokom ter odgovarja za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
(5) Zavod ima žig, na katerem je zapisano ime zavoda. Oblika in uporaba žiga se določi s statutom zavoda.«
5. člen 
3. člen se spremeni tako, da se glasi:
»3. člen 
(dejavnost zavoda) 
(1) Zavod opravlja lekarniško dejavnost kot javno zdravstveno službo, s katero se zagotavlja trajna in nemotena oskrba prebivalstva in izvajalcev zdravstvene dejavnosti z zdravili ter farmacevtska obravnava pacientov, in obsega:
– izdajanje zdravil za uporabo v humani in veterinarski medicini na recept in brez recepta,
– izdaja živil za posebne zdravstvene namene,
– farmacevtsko obravnavo pacienta,
– dejavnost farmacevta svetovalca,
– farmacevtsko intervencijo,
– storitve telefarmacije,
– pripravo magistralnih zdravil za uporabo v humani in veterinarski medicini (v nadaljnjem besedilu: magistralna zdravila),
– pripravo izdelkov za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja,
– radiofarmacevtsko lekarniško dejavnost,
– preverjanje kakovosti vhodnih snovi za pripravo in izdelavo magistralnih in galenskih zdravil,
– spremljanje podatkov in poročanje o neželenih učinkih ali sumu nanje,
– prevzem neporabljenih oziroma odpadnih zdravil v skladu s predpisom, ki ureja ravnanje z odpadnimi zdravili,
– drugo dejavnost pri izdaji zdravil in drugih izdelkov, ki zagotavlja njihovo pravilno, smiselno in varno uporabo.
(2) Poleg lekarniške dejavnosti, opredeljene v prvem odstavku tega člena, lahko zavod opravlja še naslednje dejavnosti:
– preskrbo z drugimi izdelki za podporo zdravljenja in ohranitev zdravja,
– pripravo magistralnih homeopatskih zdravil,
– preskrbo z veterinarskimi izdelki,
– preskrbo z biocidnimi izdelki in kemikalijami,
– izvajanje samodiagnostičnih meritev in testov,
– preventivno in zdravstveno-izobraževalno dejavnost,
– pedagoško-izobraževalno dejavnost,
– mentorstvo,
– informativno dejavnost,
– znanstvenoraziskovalno dejavnost,
– druge dejavnosti in storitve s področja krepitve in varovanja zdravja,
– dostavo zdravil in drugih izdelkov na dom pacientov, k izvajalcem zdravstvene dejavnosti ter k drugim pravnim in fizičnim osebam,
– druge storitve, povezane z lekarniško dejavnostjo,
– prodaja zdravil brez recepta, ki se smejo prodajati tudi v specializiranih prodajalnah.
(3) Zavod ima status učnega zavoda za izvajanje praktičnega pouka za strokovni kader pod vodstvom usposobljenih mentorjev.
(4) Lekarniška dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti razvrščena v:
47.730 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki.
(5) Druge dejavnosti, ki jih zavod opravlja, so po standardni klasifikaciji dejavnosti so razvrščene v:
21.200 Proizvodnja farmacevtskih preparatov
47.110 Trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah, pretežno z živili
47.650 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z igračami in rekviziti za igre in zabavo
47.730 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s farmacevtskimi izdelki
47.740 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah z medicinskimi in ortopedskimi pripomočki
47.750 Trgovina na drobno v specializiranih prodajalnah s kozmetičnimi in toaletnimi izdelki
47.789 Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah
47.910 Trgovina na drobno po pošti ali internetu
63.110 Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti
63.120 Obratovanje spletnih portalov
68.200 Oddajanje in obratovanje lastnih in najetih nepremičnin
72.190 Raziskovalna in razvojna dejavnost na drugih področjih naravoslovja in tehnologije
73.120 Posredovanje oglaševalskega prostora
84.120 Urejanje zdravstva, izobraževanja, kulturnih in drugih socialnih storitev, razen obvezne socialne varnosti
85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
85.600 Pomožne dejavnosti za izobraževanje
86.909 Druge zdravstvene dejavnosti
(6) Zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le s soglasjem ustanovitelja.
(7) Poleg dejavnosti iz prejšnjih odstavkov tega člena opravlja zavod tudi druge posle, ki so potrebni za njegov obstoj, ne pomenijo pa neposrednega opravljanja dejavnosti.«
6. člen 
Za 3. členom se doda nov 3.a člen, ki se glasi:
»3.a člen 
(organizacijske enote zavoda) 
(1) Zavod izvaja lekarniško dejavnost kot javno zdravstveno službo v lekarnah in podružnicah lekarn.
(2) Organizacijske enote zavoda so:
– Lekarna Sevnica, Trg svobode 14, 8290 Sevnica,
– Lekarna Krmelj, Krmelj 58, 8296 Krmelj,
– Lekarna Senovo, Bohorska cesta 2, 8281 Senovo in
– Lekarniška podružnica Planina pri Sevnici, Planina pri Sevnici 68, 3225 Planina pri Sevnici.
(3) Zavod ima lahko organizirano spletno lekarno.
(4) Lekarna lahko ob izpolnjevanju zakonskih pogojev organizira priročno zalogo zdravil v ambulantah zdravstvenega doma in ambulantah koncesionarjev, ki opravljajo javno zdravstveno službo.
(5) Področje dejavnosti in notranjo organizacijo zavoda določa statut zavoda.«
7. člen 
V 4. členu se pod številko člena doda ime člena »(organi zavoda)«.
8. člen 
5. člen se spremeni tako, da se glasi:
»5. člen 
(svet zavoda) 
(1) Svet zavoda nadzoruje in upravlja zavod.
(2) Svet zavoda šteje šest (6) članov, ki ga sestavljajo:
– dva (2) predstavnika ustanovitelja,
– dva (2) predstavnika zaposlenih v zavodu,
– en (1) predstavnik pacientov in
– en (1) predstavnik Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (v nadaljevanju: ZZZS).
(3) Predstavnika ustanovitelja imenuje ustanovitelj v skladu s svojim statutom in poslovnikom občinskega sveta.
(4) Predstavnika zaposlenih izvolijo delavci na neposrednih in tajnih volitvah. Izvoljena sta kandidata, ki sta dobila največje število glasov. Postopki kandidiranja in volitev ter postopek za razrešitev predstavnikov delavcev se določijo s statutom ali splošnim aktom, ki ga sprejme svet zavoda.
(5) Predstavnika pacientov imenuje občinski svet ustanovitelja na podlagi izvedenega javnega poziva. Za predstavnika pacientov je lahko imenovana polnoletna oseba, ki ima stalno prebivališče na območju, kjer zavod izvaja javno službo. Javni poziv se objavi na spletni strani ustanovitelja. Rok za prijavo ne sme biti krajši od 8 dni od objave. Za postopek imenovanja se smiselno uporabljajo določbe poslovnika občinskega sveta, ki urejajo volitve, imenovanja in razrešitve. Med prijavljenimi kandidati imajo prednost pri izbiri tisti, ki imajo izkušnje z delovanjem zavodov.
(6) Predstavnika ZZZS imenuje pristojni organ Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije v skladu s svojimi splošnimi akti.
(7) Za razrešitev člana sveta zavoda se smiselno uporabljajo pravila, ki veljajo za njegovo imenovanje oziroma izvolitev, če ni z zakonom ali drugim predpisom določeno drugače.
(8) Če članu sveta mandat predčasno preneha, imenuje pristojni organ nadomestnega člana, ki ima mandat do izteka mandata sveta zavoda. Po preteku mandata so člani lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni.«
9. člen 
6. člen se spremeni tako, da se glasi:
»6. člen 
(naloge sveta zavoda) 
Svet zavoda in ima naslednje naloge:
– sprejema statut,
– nadzoruje zakonitost dela in poslovanja zavoda,
– spremlja, analizira in nadzoruje poslovanje zavoda z vidika sprejetega letnega in strateškega načrta,
– nadzoruje ravnanje s premoženjem zavoda,
– odloča o uporabi presežkov prihodkov nad odhodki v skladu z določili zakona, ki ureja lekarniško dejavnost,
– ustanovitelju predlaga, da se del presežka prihodkov nad odhodki zavoda v skladu z določili zakona, ki ureja lekarniško dejavnost, vrne ustanovitelju,
– nadzoruje finančno poslovanje zavoda,
– obravnava dolgoročno strategijo razvoja zavoda, jo potrdi in predloži ustanovitelju v sprejetje,
– sprejme letni program dela in določa finančni načrt zavoda,
– na predlog direktorja sprejme normative za delo,
– preveri in potrdi letno poročilo zavoda,
– odloča o delovni uspešnosti direktorja,
– spremlja vodenje poslov zavoda in delo direktorja,
– obravnava poročila direktorja in daje smernice za njegovo delo,
– spremlja kazalnike kakovosti in varnosti v skladu z zakonom, ki ureja lekarniško dejavnost,
– najmanj polletno spremlja in ocenjuje poslovanje zavoda,
– s soglasjem ustanovitelja imenuje in razreši direktorja,
– daje soglasje k aktom o sistemizaciji delovnih mest in organizaciji dela, h kadrovskemu načrtu in načrtu nabav,
– obravnava ugotovitve nadzornih organov,
– uveljavlja zahtevke zavoda proti direktorju v zvezi s povračilom škode, nastale pri poslovodenju,
– opravlja ostale naloge v skladu z določili zakona, tega odloka in statuta.«
10. člen 
7. člen se spremeni tako, da se glasi:
»7. člen 
(konstituiranje) 
(1) Mandat članov sveta zavoda traja pet (5) let, z možnostjo ponovnega imenovanja na to funkcijo. Mandat začne teči z dnem konstituiranja sveta zavoda.
(2) Svet zavoda se konstituira na prvi seji, na kateri je potrjenih več kot polovica mandatov članov sveta. Do konstituiranja novega sveta zavoda opravlja naloge sveta zavoda dotedanji svet zavoda.
(3) Konstitutivno sejo sveta zavoda skliče direktor zavoda v roku 30 dni po imenovanju oziroma izvolitvi članov sveta zavoda.
(4) Svet zavoda na konstitutivni seji izmed članov izvoli predsednika in podpredsednika sveta.«
11. člen 
8. člen se spremeni tako, da se glasi:
»8. člen 
(način dela) 
(1) Svet zavoda lahko veljavno odloča, če je na seji navzoča večina članov sveta zavoda.
(2) Svet zavoda sprejema odločitve na svoji seji z večino opredeljenih glasov navzočih članov.
(3) Organizacijo in način dela sveta zavoda ter način uresničevanja pravic in dolžnosti članov sveta zavoda določi svet zavoda s poslovnikom.«
12. člen 
9. člen se spremeni tako, da se glasi:
»9. člen 
(naloge direktorja zavoda) 
(1) Direktor zavoda organizira in vodi delo in poslovanje ter strokovno delo zavoda, zastopa in predstavlja zavod ter je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda.
(2) Direktor:
– organizira delo in poslovanje zavoda,
– predlaga program dela s finančnim načrtom,
– predlaga strategijo razvoja zavoda,
– sprejema akt o organizaciji dela po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu,
– sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest po predhodnem mnenju reprezentativnih sindikatov v zavodu,
– sprejema akte o varstvu pri delu in požarni varnosti,
– sprejema kadrovski načrt,
– sprejema načrt nabav in odprodaje osnovnih sredstev ter investicijskega vzdrževanja,
– sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda,
– pripravi letno poročilo in
– opravlja druge naloge, določene z zakonom, ustanovitvenim aktom in statutom.
(3) K aktom iz druge, tretje, četrte, pete, sedme in osme alineje prejšnjega odstavka daje soglasje svet zavoda.
(4) Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah v zvezi s strokovnim delom obveščati strokovni svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in za napredek strokovnega dela.
(5) Direktor je samostojen pri opravljanju poslov iz svojega delovnega področja.
(6) Direktor je za svoje delo odgovoren svetu zavoda.
(7) V pravnem prometu zastopa in predstavlja zavod direktor neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru potrjenega finančnega načrta, razen:
– pogodb o investicijah, za katere je potreben sklep sveta zavoda,
– pogodb, ki se nanašajo na nepremičnine, ki jih ima zavod v upravljanju, za katere je potrebno soglasje ustanovitelja.«
13. člen 
10. člen se spremeni tako, da se glasi:
»10. člen 
(imenovanje direktorja) 
(1) Direktorja zavoda imenuje na podlagi javnega razpisa svet zavoda s predhodnim soglasjem ustanovitelja.
(2) Svet zavoda izvede postopek javnega razpisa in opravi izbirni postopek.
(3) Za direktorja je lahko imenovan magister farmacije z licenco (nosilec lekarniške dejavnosti) z najmanj petimi leti delovnih izkušenj na področju lekarniške dejavnosti, ki izpolnjuje z zakonom in tem odlokom predpisane pogoje.
(4) Mandat direktorja traja pet let in je po preteku te dobe lahko ponovno imenovan.
(5) Na podlagi sklepa o imenovanju direktorja sklene z njim pogodbo o zaposlitvi v imenu sveta zavoda njegov predsednik.
(6) Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata. Delavca, ki je bil pred imenovanjem za direktorja zaposlen v istem zavodu za nedoločen čas, se po prenehanju funkcije premesti v skladu s sistemizacijo delovnih mest in kadrovskim načrtom na prosto delovno mesto, ki ustreza njegovi strokovni izobrazbi in za katero izpolnjuje predpisane pogoje.
(7) Pravice in dolžnosti delodajalca v razmerju do direktorja zavoda izvaja svet zavoda.«
14. člen 
11. člen se spremeni tako, da se glasi:
»11. člen 
(razrešitev direktorja) 
(1) Direktor zavoda se razreši, če:
– to sam zahteva,
– mu je s pravnomočno sodno odločbo prepovedano opravljanje poklica,
– pri svojem delu ne ravna v skladu z zakonom, tem odlokom ali drugimi predpisi in splošnimi akti zavoda,
– ne izvaja sklepov sveta zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– z nevestnim ali malomarnim delom povzroča škodo zavodu.
(2) Za razrešitev direktorja se smiselno uporablja postopek za njegovo imenovanje.«
15. člen 
12. člen se spremeni tako, da se glasi:
»12. člen 
(vršilec dolžnosti direktorja) 
Če direktorju predčasno preneha mandat ali če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto. Za vršilca dolžnosti direktorja veljajo pogoji, ki se zahtevajo za direktorja.«
16. člen 
13. člen se spremeni tako, da se glasi:
»13. člen 
(strokovni svet) 
(1) Strokovni svet zavoda je kolegijski organ zavoda za obravnavanje in odločanje o strokovnih vprašanjih.
(2) Strokovni svet ima naslednje naloge:
– obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih in dejavnosti zavoda,
– določa strokovne podlage za programe dela in razvoja zavoda in predlaga svetu zavoda načrt strokovnega dela,
– daje mnenje o nabavi medicinske in druge opreme,
– daje svetu in direktorju mnenja in predloge glede organizacije in strokovnega dela ter pogojev za razvoj dejavnosti zavoda,
– predlaga plan izobraževanj in specializacij,
– imenuje delovne skupine zavoda ter
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom, tem odlokom, statutom in drugimi splošnimi akti zavoda.
(3) Strokovni svet ima štiri člane in ga sestavljajo direktor zavoda ter trije farmacevti, ki so zaposleni v zavodu.
(4) Strokovni svet imenuje svet zavoda na predlog direktorja.
(5) Strokovni svet sklicuje in vodi direktor. Konstitutivno sejo strokovnega sveta skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju članov.
(6) Mandat članov strokovnega sveta traja (5) let, z možnostjo ponovnega imenovanja na to funkcijo. Mandat začne teči z dnem konstituiranja strokovnega sveta.
(7) Strokovni svet pri svojem delu smiselno uporablja poslovnik za delo sveta zavoda.«
17. člen 
V 14. členu so pod številko člena doda ime člena »(nastopanje v pravnem prometu)«.
18. člen 
V 15. členu se pod številko člena doda ime člena »(razpolaganje s sredstvi)«.
19. člen 
16. člen se spremeni tako, da se glasi:
»16. člen 
(sredstva v upravljanju zavoda) 
(1) Kot pravni naslednik javnega zavoda Lekarna Sevnica, ustanovljenega s Statutarnim sklepom o preoblikovanju delovne organizacije Lekarna Sevnica v javni zavod Lekarna Sevnica p.o., z dne 29. 3. 1991, s spremembami, zavod nadaljuje delo s sredstvi, ki jih ima v upravljanju na dan sprejema tega odloka.
(2) Zavod ima v upravljanju premičnine in nepremičnine, katerih lastnik je ustanovitelj.
(3) Medsebojne pravice in obveznosti o upravljanju premoženja ustanovitelja, s katerim upravlja zavod, se uredijo s pogodbo o upravljanju med ustanoviteljem in zavodom.
(4) Zavod lahko za opravljanje svoje dejavnosti najame oziroma uporablja tudi druge nepremičnine in premičnine, ki niso last ustanovitelja.
20. člen 
V 17. členu se pod številko člena doda ime člena »(ravnanje z nepremičnim premoženjem ustanovitelja)«.
21. člen 
18. člen se spremeni tako, da se glasi:
»18. člen 
(sredstva za delo zavoda) 
(1) Sredstva za delo pridobiva zavod iz javnih in zasebnih sredstev.
(2) Javna sredstva zajemajo zlasti:
– plačila za opravljeno delo v okviru lekarniške dejavnosti na podlagi pogodbe z nosilci osnovnih zdravstvenih zavarovanj,
– plačila iz proračunskih sredstev,
– sredstva ustanovitelja.
(3) Zavod pridobiva sredstva tudi:
– s prodajo blaga in storitev na trgu,
– z izvajanjem lekarniške dejavnosti, ki je financirana iz zasebnih zdravstvenih zavarovanj,
– z donacijami in darili,
– iz drugih virov, doseženih na način in pod pogoji, določenimi z zakonom in tem odlokom.«
22. člen 
Za 18. členom se doda nov 18.a člen, ki se glasi:
»18.a člen 
(premoženje zavoda) 
Zavodu je za opravljanje dejavnosti, za katerega je zavod ustanovljen, zagotovljeno finančno in stvarno premoženje, s katerim zavod že upravlja, in je razvidno iz bilance stanja zavoda.«
23. člen 
19. člen se spremeni tako, da se glasi:
»19. člen 
(presežek prihodkov) 
(1) Presežek prihodkov nad odhodki, ki ga ustvari zavod, se nameni za:
– solventno in likvidno poslovanje zavoda,
– investicije v prostor in opremo zavoda ter drugih zdravstvenih dejavnosti, ki so povezani z delovanjem zavoda in jih vodi zavod,
– razvoj kadrov in uvajanje novih lekarniških storitev.
(2) Svet zavoda predlaga ustanovitelju, da se del presežka prihodkov nad odhodki zavoda iz zasebnih sredstev vrne ustanovitelju, če s tem ni ogroženo solventno ali likvidno poslovanje zavoda. Ta sredstva sme ustanovitelj uporabiti izključno za izvajanje zdravstvene dejavnosti.
(3) O razporeditvi presežka prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda.«
24. člen 
V 20. členu se pod številko člena doda ime člena »(pokrivanje primanjkljaja)«.
Doda drugi odstavek, ki se glasi:
»(2) O načinu in višini pokrivanja primanjkljaja, ki ga ni mogoče pokriti iz drugih razpoložljivih sredstev zavoda, odloča ustanovitelj na predlog sveta zavoda.«
25. člen 
V 21. členu se pod številko člena doda ime člena »(soglasje ustanovitelja)«.
V prvem odstavku se spremeni četrta alineja ter doda nova peta alineja tako, da se glasita:
»– ustanovitvi in ukinitvi lekarne in lekarniške podružnice,
– najemanju posojil, ki presegajo znesek 100.000,00 EUR,«.
Dosedanja peta in šesta alineja postaneta šesta in sedma alineja.
26. člen 
V 22. členu se pod številko člena doda ime člena »(poročanje ustanovitelju)«.
27. člen 
23. člen se spremeni tako, da se glasi:
»23. člen 
(pravice in obveznosti ustanovitelja) 
(1) Ustanovitelj (župan):
– v skladu s planom sodeluje pri zagotavljanju mreže javne lekarniške službe,
– vključuje zavod v oblikovanje politike zdravstvenega varstva,
– usklajuje programe zdravstvenega varstva in spremlja njegovo izvajanje ter sprejema druge ukrepe za izboljšanje stanja na področju zdravstvenega varstva,
– v nujnih primerih, ko je ogroženo nemoteno izvajanje lekarniške dejavnosti, ima pravico zahtevati sklic sveta zavoda in predlagati ukrepe skladno z zakonskimi in drugimi predpisi,
– daje soglasje k investicijam ali obremenitvi nepremičnin, ki so v lasti ustanovitelja in v upravljanju zavoda.
(2) Ustanovitelj (občinski svet):
– imenuje svoje predstavnike v svet zavoda,
– daje soglasje k aktom zavoda iz prve do pete alineje 21. člena odloka,
– spremlja izvajanje programov zdravstvenega varstva ter sprejema druge ukrepe za izboljšanje stanja na področju zdravstvenega varstva,
– ima pravico predlagati ukrepe skladno z zakonskimi in drugimi predpisi.
(3) Druge medsebojne pravice, obveznosti in odgovornosti, ki niso opredeljene s tem odlokom, se uredijo v statutu.«
28. člen 
Za 23. členom se doda novo poglavje »VII.a SPLOŠNI AKTI ZAVODA« ter nova 23.a in 23.b člen, ki se glasita:
»23.a člen 
(statut zavoda) 
(1) Zavod ima statut, s katerim uredi organizacijo zavoda, določi pristojnosti, pooblastila in odgovornosti zavoda, način dela in odločanja ter druga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanje zavoda v skladu z zakoni in tem odlokom.
(2) Statut zavoda sprejme svet zavoda s soglasjem ustanovitelja.
23.b člen 
(drugi splošni akti) 
(1) V skladu z zakonom in tem odlokom zavod pripravi in sprejme tudi druge splošne akte, s katerimi se uredijo druga vprašanja, pomembna za delo in poslovanje zavoda.
(2) Splošne akte zavoda sprejme svet zavoda ali direktor zavoda. Razmejitev pristojnosti pri sprejemanju splošnih aktov zavoda se določi v statutu, skladno z zakonom in tem odlokom.«
29. člen 
V besedilu odloka se vsi odstavki v posameznih členih zaporedno oštevilčijo od (1) naprej, razen kjer člen vsebuje samo en odstavek.
PREHODNE IN KONČNA DOLOČBA 
30. člen 
Direktor ter člani sveta zavoda in strokovnega sveta zavoda opravljajo svojo funkcijo do izteka mandata.
31. člen 
Zavod mora uskladiti statut zavoda s tem odlokom najkasneje v treh mesecih od uveljavitve tega odloka.
32. člen 
Lekarne in podružnice lekarn zavoda, ki na dan uveljavitve Zakona o lekarniški dejavnosti (Uradni list RS, št. 85/16 in 77/17) izvajajo lekarniško dejavnost (Lekarna Sevnica, Lekarna Senovo, Lekarna Krmelj in Lekarniška podružnica Planina pri Sevnici), jo v skladu z zakonom izvajajo še naprej.
33. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 160-0004/2018
Sevnica, dne 19. decembra 2019
Župan 
Občine Sevnica 
Srečko Ocvirk 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti