Uradni list

Številka 29
Uradni list RS, št. 29/2020 z dne 18. 3. 2020
Uradni list

Uradni list RS, št. 29/2020 z dne 18. 3. 2020

Kazalo

594. Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Center za podjetništvo in turizem Krško, stran 1774.

  
Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 45/94 – odl. US RS, 8/96, 18/98 – odločba US RS 36/00 – ZPDZC, 127/06 – ZJZP), 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 27/08 – odločba US RS, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odločba US RS, 11/18 – ZSPDSLS-1 in 30/18) ter 16. in 79. člena Statuta Občine Krško (Uradni list RS, št. 13/16 – uradno prečiščeno besedilo, 79/16 in 26/19) je Občinski svet Občine Krško, na 12. seji, dne 5. 3. 2020, sprejel
O D L O K 
o ustanovitvi javnega zavoda Center za podjetništvo in turizem Krško 
I. UVODNE DOLOČBE 
1. člen 
(1) S tem odlokom Občina Krško (v nadaljevanju: ustanovitelj) ustanavlja javni zavod Center za podjetništvo in turizem Krško (v nadaljevanju: zavod), ureja njegov status, razmerja med ustanoviteljem in zavodom ter temeljna vprašanja glede organizacije, dejavnosti in načina financiranja zavoda.
(2) Ustanovitelj zavoda je Občina Krško, Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško. Ustanoviteljske pravice in obveznosti do zavoda izvaja Občinski svet Občine Krško, v kolikor s tem odlokom ni drugače določeno.
2. člen 
V odloku uporabljeni in zapisani izrazi v slovnični obliki za moški spol, se uporabljajo kot nevtralni ženski in moški spol.
II. STATUSNE DOLOČBE 
1. Ime, sedež in pravni status zavoda
3. člen 
(1) Ime zavoda je: Center za podjetništvo in turizem Krško. Skrajšano ime zavoda je: CPT Krško.
(2) Sedež zavoda je: Krško, Cesta krških žrtev 46, 8270 Krško.
(3) Center za podjetništvo in turizem Krško je pravna oseba s pravicami, obveznostmi in odgovornostmi, kot jih določata zakon in ta odlok.
(4) Center za podjetništvo in turizem Krško se vpiše v sodni register.
(5) Zavod lahko posluje in deluje tudi na drugih lokacijah.
2. Žig zavoda
4. člen 
(1) Zavod ima in uporablja žig kvadratne oblike z izbranim logotipom in besedilom: Center za podjetništvo in turizem, javni zavod, CKŽ 46, 8270 Krško.
(2) Število posameznih žigov, njihovo uporabo, način varovanja in uničevanja ter delavce, ki so zanje odgovorni, določi direktor.
III. ORGANIZIRANOST ZAVODA 
5. člen 
Zavod je ustanovljen za opravljanje javne službe na področju podjetništva in turizma za območje občine Krško.
6. člen 
Delo zavoda je javno. Javnost dela zavod zagotavlja z obveščanjem o svojem delu, z informacijami ter s poročili o dejavnosti in opravljenem delu.
7. člen 
S svojo organiziranostjo in delom se zavod povezuje z drugimi zavodi s svojega področja v državi in mednarodnimi organizacijami.
IV. DEJAVNOST ZAVODA 
8. člen 
Namen zavoda je pospeševanje, spodbujanje, načrtovanje, organiziranje in izvajanje razvojnih aktivnosti ter promocija na področju podjetništva in turizma na območju občine Krško.
9. člen 
Dejavnosti, ki jih opravlja zavod na področju podjetništva v javnem interesu:
– zasnova programa izvedbe spodbujanja razvoja podjetništva,
– splošno podjetniško svetovanje obstoječim in potencialnim podjetnikom (informiranje podjetnikov o ustanovitvi novega podjetja, preveritev poslovne ideje, izbira statusne oblike, itd.),
– osnovno svetovanje obstoječim in potencialnim podjetnikom o možnostih pridobivanja finančnih virov,
– svetovanje glede izbora vrste razpisov in podrobnosti zahtev za prijave na razpise,
– spodbujanje nastanka inovativnih idej in novih visoko tehnoloških podjetij,
– spodbujanje nastanka razvojnih projektov v podjetništvu,
– splošno svetovanje in promocija lokalnega podjetniškega okolja tujim vlagateljem,
– organiziranje in izvajanje promocije podjetništva,
– organiziranje in izvajanje izobraževalnih delavnic, konferenc, seminarjev in drugih dogodkov,
– upravljanje s Podjetniškim inkubatorjem Krško, ki je dislocirana enota zavoda ter upravljanje druge lokalne infrastrukture, namenjene razvoju in spodbujanju podjetništva,
– izvajanje pospeševanja, spodbujanja nastanka inovativnih idej, start-upov, načrtovanja, organiziranja in izvajanja razvojnih aktivnosti, projektov ter promocij na področju podjetništva,
– sodelovanje pri pripravi in izvedbi projektov Regionalnega razvojnega programa regije Posavje na področju podjetništva na območju občine Krško,
– sodelovanje in povezovanje z lokalnimi, regionalnimi, državnimi in mednarodnimi institucijami javnega, zasebnega in društvenega sektorja na področju podjetništva.
10. člen 
Dejavnosti, ki jih opravlja zavod na področju turizma v javnem interesu:
– priprava in izvajanje strategije razvoja turizma,
– zbiranje in ažuriranje baze podatkov o turistični ponudbi,
– oblikovanje in izvajanje razvojnih programov iz področja turizma,
– spodbujanje razvoja in oblikovanje celovitih turističnih proizvodov in turistične ponudbe,
– organiziranje, vodenje, koordiniranje dela ter izvajanje nadzora nad lokalnimi turističnimi vodniki,
– organiziranje in izvajanje izobraževanj, delavnic in tečajev za akterje na področju turizma,
– organiziranje, izvajanje, vodenje ter nadzor nad dejavnostjo turistično informacijskih centrov na območju občine Krško,
– spodbujanje povezovanja in sodelovanja z nosilci turistične ponudbe na lokalnem nivoju,
– spodbujanje in organiziranje skupnih prireditvenih dejavnosti in drugih dogodkov,
– koordiniranje in izdelava letnega/obdobnega koledarja prireditev,
– urejanje vsebin turističnega spletnega portala in drugih elektronskih medijev,
– statistično obdelovanje in analiziranje podatkov o turističnem prometu, o kakovosti ponudbe in zadovoljstvu gostov,
– izdajanje informacijskega in promocijskega gradiva na področju turizma,
– načrtovanje, organiziranje in izvajanje promocijskih aktivnosti in stikov z javnostjo na področju turizma,
– organiziranje in izvajanje skupnih promocijskih nastopov na sejmih ali drugih predstavitvah doma in v tujini,
– spodbujanje razvoja in raziskovanj z namenom razvijanja inovativne in atraktivne turistične ponudbe za ciljne skupine in trge,
– upravljanje javne turistične infrastrukture, ki jo na zavod v upravljanje prenese ustanovitelj,
– urejanje in vzdrževanje neprometne turistične signalizacije,
– sodelovanje in povezovanje z lokalnimi, regionalnimi, državnimi in mednarodnimi institucijami javnega, zasebnega in društvenega sektorja na področju turizma.
11. člen 
Zavod lahko poleg dejavnosti v javnem interesu, opravlja tudi druge gospodarske dejavnosti, s katerimi dopolnjuje osnovno dejavnost:
– specializirana svetovanja in tehnična priprava investicijske dokumentacije, poslovnih načrtov, prijav na razpise itd. po naročilih podjetij in ostalih naročnikov,
– izvajanje drugih storitev za naročnike,
– prodaja turističnih storitev in proizvodov,
– trženje celovite turistične ponudbe na ravni turističnega območja.
12. člen 
Obseg izvajanja dejavnosti v javnem interesu, ki so določene v 9. in 10. členu, je zavod dolžan vsako leto uskladiti z ustanoviteljem in pri tem upoštevati materialne in finančne možnosti ustanovitelja, in sicer je dolžan pripraviti finančni načrt in pri tem upoštevati izhodišča ustanovitelja, skladno s predpisi, ki urejajo izvrševanje proračuna.
13. člen 
Dejavnost zavoda je v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti razvrščena v:
M/70.220
Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
G/46.190
Nespecializirano posredništvo pri prodaji raznovrstnih izdelkov
G/47.190
Druga trgovina na drobno v nespecializiranih prodajalnah
G/47.789
Druga trgovina na drobno v drugih specializiranih prodajalnah
J/59.200
Snemanje in izdajanje zvočnih zapisov in muzikalij
J/63.120
Obratovanje spletnih portalov
J/63.990
Drugo informiranje
M/72.200
Raziskovalna in razvojna dejavnost na področju družboslovja in humanistike
M/73.110
Dejavnost oglaševalskih agencij
M/73.200
Raziskovanje trga in javnega mnenje
M/74.200
Fotografska dejavnost 
M/74.900
Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti
N/79.110
Dejavnost potovalnih agencij
N/79.120
Dejavnost organizatorjev potovanj
N/79.900
Rezervacije in druge s potovanji povezane dejavnosti
N/82.300
Organiziranje razstav, sejmov in srečanj
O/84.130
Urejanje gospodarskih področij za učinkovitejše poslovanje
P/85.590
Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
R/93.299
Druge nerazvrščene dejavnosti za prosti čas
M/73.120 
Posredovanje oglaševalskega prostora
G/47.890 
Trgovina na drobno na stojnicah in tržnicah z drugim blagom
K/68.200 
Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin
K/68.320 
Upravljanje nepremičnin za plačilo ali po pogodbi.
V. ORGANI ZAVODA 
14. člen 
Organa zavoda sta:
– direktor,
– svet zavoda.
1. Direktor
15. člen 
Direktor zavoda organizira in vodi poslovanje ter strokovno delo zavoda. Je poslovni in programski direktor. Predstavlja in zastopa zavod in je odgovoren za zakonitost in strokovnost dela zavoda.
16. člen 
(1) Direktorja zavoda imenuje in razrešuje svet zavoda s soglasjem ustanovitelja, na podlagi javnega razpisa.
(2) Mandat direktorja traja štiri leta z možnostjo ponovnega imenovanja.
17. člen 
(1) Za direktorja zavoda je lahko imenovan, kdor izpolnjuje naslednje pogoje:
– ima najmanj univerzitetno izobrazbo ali specializacijo po visokošolskih strokovnih programih ali magisterij stroke (2. bolonjska stopnja),
– ima najmanj 5 let delovnih izkušenj,
– ima organizacijske in vodstvene sposobnosti,
– pozna delo na področju podjetništva ali turizma,
– je državljan Republike Slovenije,
– aktivno obvlada vsaj en svetovni jezik,
– druge pogoje v skladu z veljavnimi predpisi.
(2) Kandidat mora predložiti program dela in razvoja zavoda.
18. člen 
Med začasno odsotnostjo nadomešča direktorja delavec, ki ga s splošnim pooblastilom pooblasti direktor.
19. člen 
(1) Naloge direktorja so:
– organizira in vodi delo in poslovanje zavoda,
– sprejema program dela in finančni načrt,
– sprejema akt o organizaciji dela,
– sprejema akt o sistemizaciji delovnih mest,
– sprejema kadrovski načrt,
– sprejema načrt nabav osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja,
– sprejema druge akte, ki urejajo pomembna vprašanja v zvezi z delovanjem zavoda,
– poroča ustanovitelju in svetu zavoda o zadevah, ki lahko pomembno vplivajo na delo zavoda,
– pripravi letno poročilo,
– sklepa zavodsko kolektivno pogodbo, če jo zavod ima,
– skrbi za trženje storitev in sprejema cene storitev,
– skrbi za promocijo zavoda,
– skrbi za sodelovanje z drugimi zavodi in organizacijami,
– zagotavlja obveščanje delavcev v skladu z zakonodajo in predpisi,
– izvaja naloge s področja delovnih razmerij v skladu z veljavnimi predpisi,
– določa podatke, ki štejejo za poslovno tajnost,
– seznanja ustanovitelja z namero prijave na javne razpise ali pozive,
– opravlja naloge po sklepu ustanovitelja,
– opravlja druge naloge, določene z ustanovitvenim aktom in drugimi veljavnimi predpisi.
(2) K aktom iz 2., 3., 4., 5., 6. in 9. alinee prejšnjega odstavka daje soglasje svet zavoda. Občinska uprava daje soglasje k aktom iz 2., 5., 6. in 9. alinee.
(3) Direktor je dolžan o svojih ugotovitvah v zvezi s strokovnim delom obveščati svet zavoda ter sprejemati ukrepe za odpravo pomanjkljivosti in za napredek strokovnega dela.
(4) Direktor je samostojen pri opravljanju poslov s svojega delovnega področja.
(5) Direktor je za svoje delo odgovoren ustanovitelju. Direktor mora pri vodenju poslov ravnati z javnimi sredstvi s skrbnostjo vestnega gospodarja.
20. člen 
V pravnem prometu direktor zastopa in predstavlja zavod neomejeno in je pooblaščen za sklepanje pogodb v okviru finančnega načrta, razen pogodb o razpolaganju z nepremičninami.
21. člen 
(1) Direktor sklene delovno razmerje za določen čas, za čas trajanja mandata.
(2) Pravice in dolžnosti delodajalca v razmerju do direktorja zavoda, izvaja svet zavoda, ki sklene z njim pogodbo o zaposlitvi.
22. člen 
(1) Direktor je lahko razrešen pred potekom roka, za katerega je imenovan. K razrešitvi direktorja daje soglasje ustanovitelj.
(2) Svet zavoda razreši direktorja:
– če direktor sam zahteva razrešitev,
– če nastopi kateri od razlogov, ko po predpisih o delovnih razmerjih preneha delovno mesto po samem zakonu,
– če direktor pri svojem delu ne ravna po predpisih in splošnih aktih zavoda ali neutemeljeno ne izvršuje sklepov sveta zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– če direktor s svojim nevestnim ali nepravilnim delom povzroči zavodu večjo škodo, ali če zanemarja ali malomarno opravlja svoje dolžnosti, tako da nastanejo ali bi lahko nastale hujše motnje pri opravljanju dejavnosti zavoda,
– zaradi bistvenih sprememb kot sta bistveno spremenjena dejavnost, zaradi katere je zavod ustanovljen ali zaradi prenosa ustanoviteljstva.
(3) Svet zavoda mora pred sprejemom odločitve o razrešitvi, seznaniti direktorja z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi.
23. člen 
(1) Zoper odločitev o razrešitvi ima prizadeti pravico zahtevati sodno varstvo, če meni, da je bil kršen za razrešitev določen postopek in da je kršitev lahko bistveno vplivala na odločitev ali da niso podani razlogi za razrešitev iz 22. člena.
(2) Zahteva za sodno varstvo se vloži v 15 dneh po prejemu odločitve o razrešitvi pri pristojnem sodišču.
24. člen 
Če direktorju predčasno preneha mandat, oziroma če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti direktorja izmed strokovnih delavcev zavoda, oziroma izmed prijavljenih kandidatov, vendar največ za eno leto.
2. Svet zavoda
25. člen 
Zavod upravlja svet zavoda, ki ima pet članov. Svet zavoda sestavljajo:
– trije predstavniki ustanovitelja, ki jih imenuje Občinski svet Občine Krško,
– en predstavnik delavcev zavoda,
– en predstavnik uporabnikov oziroma zainteresirane javnosti s področja obrti, podjetništva in gospodarstva, ki ga, izmed svojih članov, imenujeta Območna obrtno-podjetniška zbornica Krško in Posavska gospodarska zbornica, Krško.
26. člen 
(1) Prvo konstitutivno sejo skliče direktor v roku 30 dni po imenovanju članov in izvolitvi predstavnikov delavcev.
(2) Na prvi konstitutivni seji člani izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika.
(3) Svetu zavoda prične teči mandat z dnem konstituiranja.
(4) Mandat članov sveta zavoda traja 4 leta in so lahko ponovno imenovani oziroma izvoljeni.
(5) Svet zavoda sklepa veljavno, če je na seji navzoča večina članov sveta.
(6) Svet zavoda sprejema odločitve z večino glasov vseh članov.
27. člen 
(1) Član sveta zavoda je lahko razrešen pred potekom mandata za katerega je imenovan, če:
– sam zahteva razrešitev,
– se neupravičeno ne udeleži seje sveta zavoda trikrat zaporedoma,
– pri svojem delu ne ravna v skladu s predpisi,
– brez utemeljenega oziroma upravičenega razloga ne zastopa interesov tistega, ki ga je izvolil ali imenoval,
– svet zavoda ugotovi, da obstaja konflikt med zasebnimi interesi člana sveta zavoda in interesi zavoda,
– ne opravlja svojih nalog oziroma jih ne opravlja strokovno.
(2) V primeru predčasne razrešitve člana se za čas do izteka mandata sveta zavoda imenuje oziroma izvoli nov član po istem postopku, kot je bil imenovan oziroma izvoljen razrešeni član.
(3) Člana sveta zavoda, ki ga imenuje ustanovitelj, razreši ustanovitelj sam ali na predlog direktorja ali sveta zavoda. Člana sveta zavoda, predstavnika delavcev, razrešijo delavci samoiniciativno ali na predlog direktorja ali sveta zavoda. V primeru druge alinee prvega odstavka, je predsednik sveta zavoda dolžan obvestiti ustanovitelja oziroma delavce.
28. člen 
(1) Svet zavoda ima naslednje naloge:
– nadzira zakonitost dela in poslovanja zavoda,
– sprejema statut in druge splošne akte zavoda, ki niso navedeni v 19. členu,
– daje soglasje k programu dela in razvoju zavoda ter spremlja njegovo izvrševanje,
– daje soglasje k finančnem načrtu in zaključnem računu zavoda,
– predlaga ustanovitelju spremembe in razširitev dejavnosti,
– imenuje in razrešuje direktorja zavoda, v soglasju z ustanoviteljem,
– daje soglasje k sistemizaciji delovnih mest,
– opravlja druge naloge v skladu z zakonom in statutom zavoda.
(2) Statut zavoda začne veljati, ko da nanj soglasje Občinski svet Občine Krško.
(3) Način dela sveta zavoda določa poslovnik o delu sveta zavoda, ki ga na predlog direktorja sprejme svet zavoda.
VI. SREDSTVA ZA DELO IN ODGOVORNOST ZA OBVEZNOSTI ZAVODA 
29. člen 
(1) Zavod lahko upravlja z nepremičninami, ki so v lasti ustanovitelja in so dana v upravljanje s pogodbo o upravljanju.
(2) Premoženje zavoda je last ustanovitelja. Zavod upravlja samostojno s premičnim premoženjem, z nepremičninami pa samo po poprejšnjem soglasju ustanovitelja.
(3) Zavod upravlja tudi z opremo in premičninami, ki pripadajo nepremičninam, določenim v prvem odstavku tega člena ter jih vodi kot osnovna sredstva v svojih poslovnih knjigah in so sestavni del vsakoletnega inventurnega popisa ter predstavljajo javno infrastrukturo.
30. člen 
(1) Zavod pridobiva sredstva za delo iz naslednjih javnih virov:
– proračun ustanovitelja,
– sredstva, pridobljena na podlagi javnih razpisov in javnih pozivov.
(2) Zavod pridobiva sredstva za delo iz naslednjih nejavnih virov iz naslova opravljanja javne službe:
– kotizacije za seminarje, strokovna srečanja, delavnice,
– donacije, darila, sponzorstva za javno službo,
– oddaja premičnin in nepremičnin v občasno uporabo drugim,
– drugi prihodki za opravljanje javne službe.
(3) Zavod pridobiva sredstva za delo iz naslednjih nejavnih virov iz naslova opravljanja gospodarskih dejavnosti:
– oddaja premičnin in nepremičnin v najem,
– organizacija, priprava in izvedba kongresov, posvetovanj, seminarjev, predavanj, sejmov in drugih prireditev komercialne narave,
– posojanje tehnične opreme in nudenje tehničnih storitev,
– nudenje pogodbenih storitev v okviru registrirane dejavnosti,
– drugi zakoniti viri.
31. člen 
(1) Zavod lahko oddaja nepremično premoženje v najem ali v občasno uporabo po posameznih urah ali dnevih, v skladu z določili zakona, ki ureja stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnosti.
(2) Najemnina je prihodek proračuna ustanovitelja.
(3) Višino uporabnine za oddajo nepremičnega premoženja na predlog direktorja javnega zavoda s cenikom določi pristojni organ ustanovitelja. Z uporabnino se pokrijejo obratovalni stroški in stroški manjših vzdrževalnih del.
32. člen 
Za izvajanje gospodarskih oziroma drugih dejavnosti in za sredstva, pridobljena na podlagi javnih razpisov in javnih pozivov, mora zavod zagotavljati ločeno računovodsko evidenco.
33. člen 
(1) Oblikovanje cene gospodarske dejavnosti je v pristojnosti javnega zavoda.
(2) Cena mora pokrivati stroške gospodarske dejavnosti in sorazmerni delež splošnih stroškov, vključno s stroškom amortizacije neopredmetenih in opredmetenih osnovnih sredstev.
(3) Cena mora vsebovati tudi ustrezen del dobička, katerega višina je odvisna od politike zavoda do tega dela poslovanja in od konkurence.
34. člen 
Na podlagi sprejetega proračuna ustanovitelja, letnega programa dela zavoda in finančnega načrta zavoda skleneta ustanovitelj in zavod letno pogodbo, s katero opredelita letni obseg financiranja zavoda za dejavnosti, ki jih opravlja v javnem interesu.
VII. RAZPOLAGANJE S PRESEŽKOM PRIHODKOV NAD ODHODKI IN NAČIN KRITJA PRIMANJKLJAJA 
35. člen 
(1) O presežku prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, odloča župan na predlog direktorja.
(2) Primanjkljaj javnega zavoda krije ustanovitelj, če ta nastane pri opravljanju dejavnosti javne službe, na podlagi predhodne izpolnitve naslednjih pogojev:
– da javni zavod najmanj tri mesece pred iztekom proračunskega obdobja obrazloži ustanovitelju s posebnim poročilom in računskim prikazom vzroke nastanka primanjkljaja in poda predlog za pokritje izgube ter
– da ustanovitelj poročilo sprejme s posebnim sklepom.
VIII. PRAVICE, OBVEZNOSTI IN ODGOVORNOSTI ZAVODA V PRAVNEM PROMETU 
36. člen 
(1) Zavod je pravna oseba, ki nastopa v pravnem prometu v okviru svoje dejavnosti samostojno, z vsemi pravicami in obveznostmi, v svojem imenu in za svoj račun.
(2) Za svoje obveznosti odgovarja zavod z vsemi sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
37. člen 
Organi zavoda v okviru svojih pristojnosti odgovarjajo s skrbnostjo dobrega gospodarstvenika za poslovanje in upravljanje s sredstvi, ki so last ustanovitelja in so dana zavodu v upravljanje.
IX. ODGOVORNOST USTANOVITELJA ZA OBVEZNOSTI ZAVODA TER MEDSEBOJNE PRAVICE IN OBVEZNOSTI USTANOVITELJA IN ZAVODA 
38. člen 
(1) Za obveznosti zavoda odgovarja ustanovitelj do višine sredstev, ki se v tekočem letu zagotavlja iz proračuna ustanovitelja za delovanje zavoda.
(2) Ustanovitelj ne odgovarja za obveznosti zavoda iz naslova dejavnosti, ki jih zavod opravlja za druge naročnike.
39. člen 
Ustanovitelj nadzoruje delo zavoda. Zavod je dolžan predložiti ustanovitelju predlog programov in finančni plan za naslednje proračunsko obdobje ter poročilo o izvedenih programih in finančno poročilo, v skladu z veljavnimi predpisi in navodili ustanovitelja.
X. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
40. člen 
Svet zavoda je v skladu s tem odlokom potrebno izvoliti in konstituirati v 6 mesecih po začetku veljavnosti tega odloka. Do izvolitve novega sveta zavoda v skladu s tem odlokom, opravlja naloge sveta zavoda dosedanji svet zavoda, v okviru svojih dosedanjih pristojnosti. Z izvolitvijo sveta zavoda v skladu s tem odlokom, preneha mandat dosedanjemu svetu zavoda.
41. člen 
Zavod mora v skladu s tem odlokom uskladiti statut in druge splošne akte zavoda najkasneje v 3 mesecih po uveljavitvi tega odloka.
42. člen 
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi javnega zavoda Center za podjetništvo in turizem Krško (Uradni list RS, št. 99/08 in 9/09 – popr.).
43. člen 
Ta odlok začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-2/2020-0403
Krško, dne 5. marca 2020
Župan 
Občine Krško 
mag. Miran Stanko 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti