Uradni list

Številka 12
Uradni list RS, št. 12/2020 z dne 28. 2. 2020
Uradni list

Uradni list RS, št. 12/2020 z dne 28. 2. 2020

Kazalo

430-104/2019-1 Ob-1506/20, Stran 659
Na podlagi 43. in 44. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – UPB2, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 122/07 Odl. US, 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUJPS, 57/12 – ZSV-E), Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva, 9. člena Odloka o podelitvi koncesije na področju javne službe pomoči družini na domu v Občini Ilirska Bistrica (Uradni list RS, št. 77/19), Občina Ilirska Bistrica objavlja
javni razpis 
za podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoči na domu v Občini Ilirska Bistrica
1. Naziv in naslov koncedenta: Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica, tel. 05/71-41-361, e-pošta: obcina.ilirska-bistrica@ilirska-bistrica.si.
2. Predmet javnega razpisa: podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoči na domu v Občini Ilirska Bistrica, v skladu z določbami Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – UPB2, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 122/07 Odl. US, 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUJPS, 57/12 – ZSV-E) ter Odlokom o podelitvi koncesije na področju javne službe pomoči družini na domu v Občini Ilirska Bistrica.
3. Vrsta storitve
Predmet koncesije je pomoč na domu, ki obsega socialno oskrbo upravičenca v primeru invalidnosti, starosti ter drugih primerih, ko socialna oskrba na domu lahko nadomesti institucionalno varstvo.
Socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, zaradi starosti, invalidnosti ali kronične bolezni pa se ne morejo oskrbovati in negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali zanju nimajo možnosti.
Gre za različne oblike organizirane praktične pomoči in opravil, s katerimi se upravičencem vsaj za določen čas nadomesti potrebo po institucionalnem varstvu v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Storitev se prilagodi potrebam posameznega upravičenca in obsega naslednje sklope opravil:
– pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih, kamor sodijo naslednja opravila: pomoč pri oblačenju, slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanje in nega osebnih ortopedskih pripomočkov;
– gospodinjsko pomoč, kamor sodijo naslednja opravila: prinašanja enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora;
– pomoč pri ohranjanju socialnih stikov, kamor sodijo naslednja opravila: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo.
4. Obseg storitve: predvideni obseg storitve je povprečno 440 ur efektivnega dela na mesec.
5. Trajanje koncesije in predviden začetek izvajanja storitve: koncesijsko razmerje se sklene s podpisom pogodbe o koncesiji. Koncesija se podeli za obdobje 10 let. Koncesija se pod pogoji in na način, ki ga določa Pravilnik o koncesijah na področju socialnega varstva, na predlog koncesionarja lahko podaljša, vendar največ še za čas, za katerega je bila sklenjena koncesijska pogodba. Predvideni začetek izvajanja storitve je najkasneje trideseti dan po podpisu pogodbe o koncesiji.
6. Pogoji, ki jih mora ponudnik izpolnjevati
Javno službo pomoč na domu lahko izvaja le en koncesionar, ki izpolnjuje naslednje pogoje:
– je pravna oseba v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije oziroma, da je podružnica tuje pravne osebe za opravljanje te dejavnosti vpisana v register v Republiki Sloveniji ali da je fizična oseba, ki je v Republiki Sloveniji registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, ki jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija,
– da ima izdelan podroben program dela za izvajanje storitve,
– da zagotavlja strokovno in kakovostno izvajanje storitve,
– da izkazuje finančno in poslovno sposobnost za izvajanje storitve.
Dodatni pogoj, ki ga mora izpolnjevati ponudnik:
– v primeru sklenitve koncesijskega razmerja mora koncedent skleniti delovno razmerje za nedoločen čas z izvajalkami neposredne oskrbe, ki so trenutno zaposlene pri dosedanjem izvajalcu te storitve za območje Občine Ilirska Bistrica, Centru za socialno delo Primorsko-Notranjska.
Dokazila o izpolnjevanju pogojev, katera mora ponudnik predložiti k ponudbi, so določena v razpisni dokumentaciji.
Informacije v zvezi s prenosom zaposlenih delavcev na novega delodajalca (koncesionarja) in razlaga 92. člena ZDR-1 (Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US in 22/19 – ZPosS):
Delodajalec, ki odpove pogodbo o zaposlitvi in je delavcu v času odpovednega roka s strani delodajalca oziroma ZRSZ ponujena nova ustrezna zaposlitev za nedoločen čas (ustrezna zaposlitev je zaposlitev, za katero se zahteva enaka vrsta in raven izobrazbe, kot se je zahtevala za opravljanje dela, za katero je imel delavec sklenjeno prejšnjo pogodbo o zaposlitvi, in za delovni čas, kot je bil dogovorjen po prejšnji pogodbi o zaposlitvi, ter kraj opravljanja dela ni oddaljen več kot tri ure vožnje v obe smeri z javnim prevoznim sredstvom ali z organiziranim prevozom delodajalca od kraja bivanja delavca) in delavec sklene pogodbo o zaposlitvi pri drugem delodajalcu (koncesionarju), mu ni potrebno plačati odpravnine.
Glede na navedeno se novi delodajalec oziroma koncesionar zaveže izpolniti naslednja dva pogoja:
– dati ponudbe novih pogodb o zaposlitvi delavcem za ustrezno delo (kaj je ustrezno delo je opredeljeno zgoraj), v plačnih razredih 22, 27 in 29;
– podati zavezo, da bo v primeru, če bi kateremukoli od delavcev odpovedal pogodbo o zaposlitvi, upošteval skupno delovno dobo pri obeh delodajalcih za potrebe določanja minimalnega odpovednega roka in višine odpravnine.
S podajo ponudbe koncesionar sprejme zgornjo zavezo.
7. Krajevno območje, za katerega se razpisuje koncesija: koncesija se razpisuje za območje celotne Občine Ilirska Bistrica.
8. Število koncesij, ki se podeli na javnem razpisu: na javnem razpisu se podeli ena koncesija za območje celotne Občine Ilirska Bistrica.
9. Uporabniki storitve, za katere se razpisuje koncesija
Uporabniki storitve so osebe s stalnim prebivališčem v Občini Ilirska Bistrica, ki jim preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju tako, da jim za določen čas ni potrebno institucionalno varstvo v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Do pomoči so upravičeni občani, ki so:
– osebe stare nad 65 let, ki so zaradi starosti ali pojavov, ki spremljajo starost, nesposobne za povsem samostojno življenje;
– osebe s statusom invalida po zakonu o družbenem varstvu duševno in telesno prizadetih oseb, ki po oceni pristojne komisije ne zmorejo samostojnega življenja, če stopnja in vrsta njihove invalidnosti omogočata občasno oskrbo na domu;
– druge invalidne osebe, ki jim je priznana pravica do tuje pomoči in nege za opravljanje večine življenjskih funkcij;
– kronično bolne in osebe z dolgotrajnimi okvarami zdravja, ki nimajo priznanega statusa invalida, pa so po oceni pristojnega centra za socialno delo brez občasne pomoči druge osebe nesposobne za samostojno življenje;
– hudo bolni otrok ali otrok s težko motnjo v telesnem ali v duševnem razvoju, ki ni vključen v organizirane oblike varstva.
10. Ureditev delovnih razmerij zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva.
11. Vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije
Obvezna:
a) splošna dokazila
1. izjavo, da je pravna oziroma fizična oseba registrirana pri pristojnem organu Republike Slovenije za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesije,
2. izjavo o sprejemanju pogojev iz razpisne dokumentacije,
3. izjavo o plačilu izdelave mnenja socialne zbornice,
4. organizacijsko shemo s prikazanim številom in strukturo predvidenih zaposlenih, s podatki o njihovi izobrazbi ter svojo in njihove izjave, iz katerih je razvidno, da jih bo oziroma se bodo zaposlili pri koncesionarju ali organizacijsko shemo s prikazanimi predvidenimi zaposlenimi in pogoji, ki jih morajo izpolnjevati,
5. izjavo, da bo ponudnik delovna razmerja zaposlenih urejal v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakonom in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva,
6. projekcijo finančnega poslovanja za prihodnje petletno obdobje z izkazom denarnih tokov v skladu s Slovenskim računovodskim standardom 26 po različici I,
7. izjavo o lastništvu prostorov s podatki o nepremičnini po stanju iz zemljiškoknjižnega vpisa s priloženo pogodbo o lastništvu ali izjavo o najemu objekta oziroma prostora s priloženo najemno pogodbo ali leasing pogodbo za objekt ali prostor za nedoločen čas z odpovednim rokom najmanj 1 leta ali za določen čas, ki ne sme biti krajši od trajanja zaprošene koncesije ali za določen čas za največje obdobje, ki ga dovoljujejo predpisi, ki urejajo stvarno premoženje države in samoupravnih lokalnih skupnostih, z možnostjo podaljšanja, če je najemodajalec država ali lokalna skupnost,
8. projektno dokumentacijo za objekt oziroma prostore, iz katere je razvidno izpolnjevanje minimalnih tehničnih pogojev za opravljanje socialnovarstvenih storitev (uporabno dovoljenje po zakonu o graditvi objektov ali vlogo za pridobitev uporabnega dovoljenja za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev ali najmanj gradbeno dovoljenje za objekt, namenjen izvajanju socialnovarstvenih storitev s projektom za gradbeno dovoljenje z vrisano razporeditvijo predvidene opreme),
9. ponudbo cene z izračunom cene za socialnovarstveno storitev, oblikovano po metodologiji za oblikovanje cen socialnovarstvenih storitev oziroma izračun cene za socialnovarstveno storitev, oblikovan v skladu s poskusno določenimi normativi,
10. program dela izvajanja storitve,
11. bančno garancijo za resnost ponudbe v višini 1 % ocenjene vrednosti investicije (predvidenega letnega obsega del),
12. referenčna potrdila,
13. ostala dokazila, ki so podrobneje določena v razpisni dokumentaciji.
b) Finančna in poslovna dokazila:
1. letne računovodske izkaze za obdobje zadnjih 3 let,
2. bonitetno informacijo AJPES-a, in sicer:
a. BON-2 za gospodarske družbe, za pravne osebe javnega prava in zasebnega prava ali
b. BON-1/SP za samostojne podjetnike,
3. izjavo ponudnika o njegovi poslovni ustreznosti,
4. izjavo o morebitnih posojilih, ki so bila najeta za graditev ali rekonstrukcijo objektov oziroma prostorov za izvajanje storitve,
5. izjavo o morebitnih hipotekah in drugih stvarnih pravicah na teh objektih oziroma prostorih ali izjavo, da hipoteka ali druge stvarne pravice na teh objektih oziroma prostorih ne obstajajo,
6. izjavo o morebitnih drugih obveznostih.
Kot zadnji računovodski izkazi za obdobje 3 let iz prve alinee prejšnjega odstavka se štejejo izkazi, s katerimi ponudnik razpolaga na dan zaključka zbiranja ponudb v skladu z zakonodajo, ki sicer ureja pripravo letnih poročil.
Ne glede na določbo prve alinee drugega odstavka te točke razpisa, v primeru, da ponudnik posluje manj kot eno leto in da skladno s predpisi, ki urejajo pripravo in oddajo letnih računovodskih izkazov do poteka dneva zaključka zbiranja ponudb ni zavezan k oddaji letnih računovodskih izkazov, teh ponudniku ni potrebno predložiti.
Če je ponudnik v zadnjem letu pred prijavo na razpis posloval z izgubo ali da izkazuje izgubo iz preteklih let v zadnjem izkazu bilance stanja, mora pred potekom roka za prijavo na razpis priložiti dokazilo, da je navedena izguba pokrita (sklep organa upravljanja in listinski dokaz o pokritju in viru sredstev za pokritje izgube).
Ponudnik, ki na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije, lahko namesto dokazil iz prve, šeste in sedme alineje prvega odstavka 6. člena tega odloka v ponudbi priloži izjavo, da bo storitev, ki je predmet razpisane koncesije, izvajal v prostorih, v katerih na podlagi pridobljene koncesije že izvaja enako storitev ter, da mu prostorske možnosti v skladu s predpisi, ki urejajo minimalne tehnične pogoje za izvajalce socialno varstvenih storitev, omogočajo izvajanje te socialnovarstvene storitve za več upravičencev.
Koncesija se lahko podeli tudi ponudniku, ki v času razpisa še ne razpolaga s primernim objektom oziroma prostori za izvajanje storitve, skladno z določilom 9. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva. Koncedent v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji določi, katera dokazila mora ponudnik predložiti v tem primeru.
Koncedent v javnem razpisu oziroma razpisni dokumentaciji določi, katera dokazila mora ponudnik predložiti v primeru, ko je ponudnik na podlagi zakona že pridobil dovoljenje za delo, oziroma ko ponudnik na podlagi podeljene koncesije že izvaja enako storitev, kot je predmet razpisane koncesije.
Ponudba mora veljati najmanj 180 dni od dneva odpiranja ponudb. V primeru krajšega roka veljavnosti ponudbe se ponudba izloči.
12. Rok za prijavo na javni razpis
Prijava na javni razpis mora biti vložena najpozneje do dne 20. 3. 2020, do 9. ure zjutraj, na naslov »Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica«. Za pravočasno vloženo se šteje vloga, ki je bila s strani ponudnika prejeta na zgornji naslov najpozneje do 20. 3. 2020, do 9. ure zjutraj.
Ponudnik mora svojo vlogo na javni razpis oddati v zaprti ovojnici na naslov »Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica«, s pripisom »Prijava JR – Pomoč na domu – ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti napisan naziv in točen naslov ponudnika.
Ponudnik lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka, dopolnitve morajo biti dodatno označene z oznako »Dopolnitev ponudbe«.
Vse prejete vloge in dopolnitve, ki bodo na naslov koncedenta prispele po razpisanem terminu, bo koncedent s sklepom zavrgel.
Ponudniki lahko zastavijo vprašanja vezano na javni razpis na elektronski naslov obcina.ilirska-bistrica@ilirska-bistrica.si, do srede, 11. 3. 2020, do 8. ure zjutraj. Vsa vprašanja in odgovori so javni in bodo objavljeni na internetni strani naročnika skupaj z razpisno dokumentacijo.
13. Datum odpiranja ponudb
Odpiranje ponudb se bo odvijalo dne 23. 3. 2020 ob 11. uri, v sejni sobi Občine Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica. Odpiranje ponudb je javno in na odpiranju sme prisostvovati vsak ponudnik na javnem razpisu, kar obvezno izkaže s pisnim pooblastilom ponudnika. Na odpiranju ponudb se prebere Obrazec – Ponudba in ali so predloženi vsi zahtevani dokumenti. Ustreznosti ponudb se na odpiranju ne preverja in je delo komisije.
Za vsako ponudbo komisija ugotovi, ali je pravočasna, pravilna in popolna.
Koncedent bo ocenjeval in izbiral izključno le veljavne prijave na javni razpis. Veljavne bodo tiste prijave, ki bodo pravočasne, pravilne in popolne.
Prijava je pravočasna, če je osebno oddana oziroma če prispe priporočeno po pošti na naslov koncedenta do datuma in ure, določene v javnem razpisu.
Pravilna je tista ponudba, ki je oddana v pravilno opremljeni zaprti ovojnici in je pravilno opremljena, in sicer tako, da je na prvi strani ovojnice naveden naslov za pošiljanje, s pripisom »Prijava JR – Pomoč na domu – ne odpiraj«, na hrbtni strani ovojnice pa naziv in točen naslov ponudnika.
Popolna je tista ponudba, ki vsebuje vse zahtevane sestavine iz javnega razpisa in jo je podal ponudnik, ki izpolnjuje vse predpisane pogoje, opredeljene v javnem razpisu.
V primeru, da bo komisija pri pregledu ponudb ugotovila, da je le-ta nepopolna, bo ponudnika pozvala, da dopolni ponudbo v roku, ki ni daljši od 15 dni. Če pozvani ponudnik v postavljenem roku ponudbe ne bo ustrezno dopolnil, bo komisija ponudbo takega ponudnika s sklepom zavrgla.
Če ponudba ne izpolnjuje katerekoli od navedenih zahtev, organ, pristojen za podelitev koncesije, ponudbo s sklepom zavrže.
Komisija prav tako ugotovi ali je ponudba podana za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja storitve in če ustreza vsem dodatnim pravilom iz javnega razpisa.
O vsaki ponudbi, ki izpolnjuje predpisane zahteve, pridobi komisija mnenje Socialne zbornice Slovenije, ki mora svoje mnenje podati v 20 dneh od prejema pisne zahteve, sicer komisija pripravi predlog podelitve koncesije brez tega mnenja.
Komisija najkasneje v 60 dneh po pridobitvi mnenja Socialne zbornice oziroma po preteku roka iz prejšnjega odstavka opravi pregled in presojo popolnih ponudb po kriterijih in merilih, objavljenih v javnem razpisu, ter pripravi predlog podelitve koncesije.
Nepravočasno prispelih vlog komisija ne odpira in jih zaprte vrne ponudniku.
14. Kriteriji in merila za izbiro med ponudbami
Pri izbiri koncesionarja se upoštevajo naslednja merila:
– celotni stroški storitve – do 90 točk;
– reference ponudnika – do 10 točk.
15. Organ, ki bo odločil o podelitvi koncesije in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe
Koncedent bo izbral tistega prijavitelja, ki bo izpolnjeval vse zahtevane pogoje iz razpisne dokumentacije in bo zbral najvišje število točk v skladu z navedenimi merili.
Komisija si pridržuje pravico do preverjanja resničnosti in verodostojnosti navedb ter preverjanja vseh podatkov, ki so sestavni del ponudbe za podelitev koncesije. V kolikor ugotovi, da navedbe niso resnične in verodostojne, se ponudba zavrne.
Na podlagi izvedenega javnega razpisa podeli koncesijo najugodnejšemu ponudniku z upravno odločbo občinska uprava.
Koncedent in izbrani koncesionar bosta sklenila koncesijsko pogodbo, pri čemer bo pogodbo v imenu koncedenta podpisal župan, najkasneje v roku 30 dni po pravnomočnosti odločbe. Koncesionar mora začeti z izvajanjem javne službe v roku, določenem v koncesijski pogodbi.
Organ, pristojen za podelitev koncesij, o vseh ponudbah, ki so se uvrstile v ocenjevanje, izda eno odločbo, s katero podeli koncesije najugodnejšemu ponudniku in zavrne neuspešne ponudbe.
Koncedent si pridružuje pravico, da ne izbere nobenega prijavitelja.
Če se na razpis ne javi noben ponudnik ali če noben od ponudnikov ne izpolnjuje predpisanih pogojev ali ne predloži dokazil o njihovem izpolnjevanju, koncedent s sklepom ugotovi, da razpis ni uspel. Koncedent ponovi razpis v roku, ki ne sme biti daljši od 60 dni od izdaje sklepa o neuspelem razpisu.
16. Odgovorna oseba za dajanje informacij v času objave javnega razpisa: pristojna oseba za dajanje informacij je Erika Vrh, svetovalka v Oddelku za družbene dejavnosti, tel. 05/71-12-333, e-pošta: erika.vrh@ilirska-bistrica.si.
17. Razpisna dokumentacija: celotna razpisna dokumentacija je na voljo na sedežu koncedenta in na spletni strani Občine Ilirska Bistrica: https://www.ilirska-bistrica.si/.
Občina Ilirska Bistrica 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti