Ob-3497/20, Stran 2557
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, Ljubljana (v nadaljevanju: sklad) objavlja
za sofinanciranje vzpostavitve in delovanja kompetenčnih centrov za dizajn management – KCDM 3.0 za obdobje 2020–2023
1. Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: sklad).
2. Naročnik javnega razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, Direktorat za internacionalizacijo, podjetništvo in tehnologijo, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo).
3. Pravna podlaga:
– Proračun Republike Slovenije za leto 2020 (Uradni list RS, št. 75/19 in 133/20);
– Proračun Republike Slovenije za leto 2021 (Uradni list RS, št. 75/19 in 174/20);
– Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2020 in 2021 (Uradni list RS, št. 75/19, 61/20 – ZDLGPE in 133/20);
– Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18, 75/19 – ZIPRS2021, 36/20 – ZIUJP, 61/20 – ZDLGPE, 89/20);
– Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16 in 164/20);
– Uredba Komisije (EU) št. 1407/2013 (UL L 352/1, z dne 24. 12. 2013) z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis;
– Uredba Komisije (EU) 2020/972 z dne 2. julija 2020 o spremembi Uredbe (EU) št. 1407/2013 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti in o spremembi Uredbe (EU) št. 651/2014 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti in ustreznimi prilagoditvami;
– Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11);
– Mnenje o skladnosti sheme de minimis pomoči »Program izvajanja finančnih spodbud MGRT-de minimis« (št. priglasitve: M001-2399245-2015/II, datum potrditve sheme: 10. 11. 2020; trajanje sheme: 31. 12. 2023);
– Ustanovitveni akt Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 23/13, 84/16, 12/17 – popr., 23/17, 30/19);
– Poslovni in finančni načrt 2020 Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada Republike Slovenije, ki ga je Vlada RS sprejela dne 30. 9. 2020, sklep Vlade RS št. 47602-24/2020/3;
– Pogodba št. C2130-20-096016, z dne 15. 10. 2020, o vzpostavitvi in delovanju Kompetenčnih centrov za dizajn management za obdobje 2020, 2021, 2022 in 2023 – KCDM 3.0 (2020-2023).
4. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in delovanja največ 3 kompetenčnih centrov za razvoj kadrov in vpeljavo novih poslovnih procesov s področja dizajn managementa KCDM 3.0.
Namen projekta je:
– predstaviti, vpeljati in nadgraditi dizajn management in znamčenje v slovenskih podjetjih,
– osveščati in promovirati uporabo trajnostnega dizajna pri načrtovanju in uporabi proizvodov ali storitev,
– ustvariti nove ali izboljšati obstoječe proizvode oziroma storitve z znanji storitvenega dizajna,
– načrtno razvijati s tem povezane kompetence vodij in zaposlenih,
– spodbuditi izboljšave poslovnih procesov in povečati konkurenčnost slovenskih podjetij,
– povečati število delovnih mest v vključenih podjetjih,
– izboljšati prepoznavnost slovenskih blagovnih znamk in proizvodov oziroma storitev slovenskega oblikovanja.
Cilji projekta so:
– doseči vsaj 2.000 vključitev v usposabljanja v vsakem izmed izbranih kompetenčnih centrov,
– doseči vsaj eno izboljšavo poslovnih procesov ter vsaj en nov oziroma izboljšan proizvod ali storitev v vključenem podjetju, v skladu z novimi znanji oziroma prakso,
– pridobiti mednarodna priznanja za nove ali izboljšane produkte slovenskih podjetij,
– povečati prepoznavnost slovenskih podjetij, blagovnih znamk in slovenskega dizajna.
Podprte bodo naslednje upravičene aktivnosti:
a) vodenje projekta, ki vključuje strokovno-vsebinsko delo, kadrovsko-poslovno funkcijo, administrativno-finančno vodenje projektnih aktivnosti ter komuniciranje z različnimi javnostmi, ki zagotavljajo:
– vstopno diagnozo stanja v podjetjih ob vključitvi v projekt,
– pripravo in izvedbo načrta dela, v katerem bodo definirani ključni cilji na ravni partnerstva oziroma posameznega podjetja,
– spremljanje napredka in merjenje rezultatov ob zaključku projekta;
b) razvoj znanj in izboljšave poslovnih praks na prednostnih področjih dizajn management znanj v podjetjih:
– usposabljanja z namenom uvajanja sprememb in poslovnih izboljšav v podjetja,
– spodbujanje uporabe trajnostnega dizajna pri načrtovanju in uporabi proizvoda oziroma storitve,
– uvajanje izboljšav na ravni proizvodov ali storitev,
– mentoriranje/svetovanje,
– analiza uporabniških izkušenj s podporo strokovnjakov,
– podpora pri razvoju in upravljanju slovenskih blagovnih znamk,
– sodelovanje na mednarodnih natečajih,
– izboljšave načrtovanja in vodenja razvojnih aktivnosti,
– priprava in vpeljava poslovnih strategij za povečevanje dodane vrednosti izdelkov in storitev ter posledično preboj v višji cenovni razred;
c) aktivno sodelovanje partnerjev na področju vodenja zaposlenih, razvoja kadrov, uvajanja dizajn managementa, promocije trajnostnega dizajna in oblikovanja storitev, izmenjave dobrih praks ter drugih ustreznih vsebin;
d) izvajanje aktivnosti za širšo javnost (razvojne ter promocijske konference, sodelovanje z mladimi, študenti, izobraževalnimi institucijami, subjekti inovativnega okolja …).
5. Prednostna področja dizajn management znanj
A) Osnove dizajn managementa
B) Storitveni dizajn
C) Trajnostni dizajn
6. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Vlogo lahko odda podjetje ali predstavniško telo (npr. grozdi), ki bo v primeru izbora kot upravičenec vodil konzorcij partnerjev in odgovarjal za izvedbo projekta v skladu s cilji in pravili. V primeru, da se partnerstvo tako odloči, lahko ustanovi novo pravno osebo z namenom vodenja projekta in enakovrednega zastopanja partnerstva.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o dodelitvi sredstev, se pogodba o sofinanciranju ne bo podpisala, sklep o dodelitvi sredstev pa se odpravi.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o sofinanciranju, bo sklad odstopil od pogodbe o sofinanciranju, pri čemer je vlagatelj dolžan vrniti vsa že prejeta sredstva, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, od dneva prejema sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
6.1. Splošni pogoji za kandidiranje
Vlagatelj oziroma vsak posamezni partner v partnerstvu mora ustrezati naslednjim pogojem:
– da je registriran za opravljanje dejavnosti v Republiki Sloveniji po pogojih javnega razpisa vsaj 12 mesecev pred datumom objave javnega razpisa, kar je razvidno iz uradne evidence AJPES,
– ima na zadnji dan v mesecu pred datumom objave tega javnega razpisa v delovnem razmerju, na podlagi veljavne pogodbe o zaposlitvi (sklenjene v skladu z Zakonom o delovnih razmerjih Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS in 81/19) vsaj dve osebi, izjema so partnerji, člani projektne pisarne, ki morajo imeti na zadnji dan v mesecu pred datumom objave tega javnega razpisa v delovnem razmerju, na podlagi veljavne pogodbe o zaposlitvi (sklenjene v skladu z Zakonom o delovnih razmerjih Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS in 81/19) vsaj eno osebo,
– mu po Zakonu o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (Uradni list RS, št. 32/14, 47/15 – ZZSDT, 43/19 in 16/20, v nadaljevanju ZPDZC-1) ni bila pravnomočno izrečena globa za prekršek iz četrte alineje prvega odstavka 23. člena1 do dneva objave JR KCDM 3.0,
1 Na podlagi ZPDZC-1 se pravna oseba, tuj pravni subjekt ali samozaposlena oseba, ki zaposli državljana tretje države, ki nezakonito prebiva v Republiki Sloveniji, za pet let od pravnomočnosti odločbe, s katero je bila izrečena globa za ta prekršek, izloči iz postopkov javnega naročanja in izgubi ali se ji omeji pravica do javnih sredstev, vključno s sredstvi EU, dodeljenimi na podlagi javnega razpisa ali javnega povabila, namenjenega programom zaposlovanja in usposabljanja, ki predstavljajo državno pomoč ali pomoč po pravilu »de minimis«.
– ima po stanju na predzadnji delovni dan v mesecu pred mesecem oddaje vloge na javni razpis poravnane vse zapadle davke, prispevke in druge obvezne dajatve skladno z nacionalno zakonodajo2,
2 Za vlogo, oddano npr. 30. 12. 2020, bo sklad navedeni pogoj preverjal glede na stanje na dan 27. 11. 2020; za vlogo, oddano npr. 14. 1. 2021, pa bo sklad navedeni pogoj preverjal glede na stanje na dan 30. 12. 2020.
– da za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, ni pridobil financiranja iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna), vključno s sredstvi, ki predstavljajo državno pomoč ali pomoč po pravilu de minimis (prepoved dvojnega sofinanciranja),
– ni v postopku prisilne poravnave, postopku poenostavljene prisilne poravnave, v stečajnem postopku, v kateremkoli likvidacijskem postopku oziroma v postopku prenehanja samostojne dejavnosti na dan oddaje vloge na KCDM 3.0,
– upravičeni prejemniki sredstev javnega razpisa so:
a. družbe oziroma podjetja, registrirana po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15, 15/17 in 22/19 – ZPosS) vključno s samostojnim podjetnikom posameznikom in pravnimi osebami zasebnega prava (interesna združenja, zbornice, organizacije na trgu dela),
b. zavodi, ustanovljeni na podlagi Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP),
c. gospodarske zbornice, ustanovljene na podlagi Zakona o gospodarskih zbornicah (Uradni list RS, št. 60/06, 110/09 in 77/11),
d. obrtno-podjetniške zbornice,
e. zadruge, ustanovljene na podlagi Zakona o zadrugah (Uradni list RS, št. 97/09 – uradno prečiščeno besedilo),
– pri dodeljevanju sredstev pomoči po pravilu »de minimis«, tj. za upravičene stroške izvedbe aktivnosti veljajo naslednji omejitveni dejavniki oziroma na javnem razpisu ne morejo sodelovati vlagatelji in partnerji, ki/pri katerih:
a. delujejo v sektorju ribištva in akvakulture, skladno z Uredbo (EU) št. 1379/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2013 o skupni ureditvi trgov za ribiške proizvode in proizvode iz ribogojstva in o spremembi uredb Sveta (ES) št. 1184/2006 in (ES) št. 1224/2009 ter razveljavitvi Uredbe Sveta (ES) št. 104/2000 (L 354/1 z dne 28. 12. 2013),
b. delujejo v sektorju primarne proizvodnje kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije,
c. delujejo v sektorju predelave in trženja kmetijskih proizvodov, kadar je:
i. znesek pomoči določen na podlagi cene oziroma količine takih proizvodov, ki so kupljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje ali je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce,
d. bi bila pomoč namenjena dejavnostim, povezanim z izvozom v tretje države ali države članice; in sicer pomoč, neposredno povezano z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo,
e. bi bil ukrep pomoči pogojen z obveznostjo, da upravičenec uporabi doma proizvedeno blago ali storitve,
f. bi bila pomoč namenjena za nabavo vozil za cestni prevoz tovora v podjetjih, ki opravljajo komercialni cestni prevoz,
g. bi z dodeljenimi sredstvi na podlagi tega razpisa po pravilu »de minimis« v enotnem podjetju presegli skupaj 200.000,00 EUR prejetih javnih sredstev (oziroma 100.000,00 EUR za podjetja v komercialnem cestnem tovornem prevozu) v obdobju treh poslovnih let, ne glede na namen in obliko pomoči,
– ne prejema ali ni v postopku pridobivanja državnih pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb in zadrug v težavah (Uradni list RS, št. 5/17) in ni podjetje v težavah skladno z 18. točko 2. člena Uredbe Komisije 651/2014/EU,
– projekt so predložili upravičeni vlagatelji, ki izkazujejo poslovno in finančno sposobnost za izvedbo projekta,
– v partnerstvu sodelujoči partnerji nastopajo samo v eni vlogi oziroma partnerstvu.
6.2. Posebni pogoji za kandidiranje
Na javnem razpisu lahko kandidira vlagatelj, ki zagotovi partnerstvo, ki vključuje:
– najmanj 15 partnerjev, od tega vsaj 7 malih in/ali srednje velikih podjetij, pri čemer se za določitev velikosti uporabljajo merila, ki jih določa 55. člen Zakona o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15, 15/17 in 22/19 – ZPosS);
– partnerji, ki so v letu 2020 skupaj zaposlovali vsaj 1.500 oseb3;
3 Upošteva se stanje na zadnji dan v mesecu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
– partnerje, ki izpolnjujejo pogoje za kandidiranje na javnem razpisu, imajo ustrezno poslovno in finančno sposobnost (vključno s sposobnostjo vnaprejšnjega financiranja projekta);
– le partnerje, ki izpolnjujejo vse pogoje za kandidiranje na javnem razpisu.
V primeru, da se prijavi neupravičen partner, se le-ta izloči, partnerstvo se ne zavrne, če z izločitvijo še vedno izpolnjuje opredeljene pogoje za celotno partnerstvo. Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz celotne vloge.
Vlagatelj mora:
– v vlogi načrtovati najmanj 2.000 vključitev v programe izobraževanj in usposabljanj,
– načrtovati program usposabljanja na ravni partnerstva, skladno s prednostnimi področji dizajn management znanji.
Vlagatelj oziroma nosilni partner odda vlogo v imenu partnerstva.
Vsak partner, ki namerava sodelovati v partnerstvu, z izjavo (Obrazec 3: Izjava partnerjev o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev ter izjava o partnerstvu) pod materialno in kazensko odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev in potrdi, da se je seznanil s pogodbo o sofinanciranju projekta (Priloga št. 1 razpisne dokumentacije).
7. Merila za izbor
Vse formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje za kandidiranje in bodo skladne z namenom javnega razpisa, bo ocenila komisija za dodelitev sredstev na osnovi naslednjih meril:
Merilo | Št. točk |
1. Kakovost vsebine in sodelovanje partnerjev | 43 |
2. Sestava partnerstva | 30 |
3. Ciljne skupine | 20 |
4. Finančni vidik | 7 |
Skupaj | 100 |
Podrobnejša opredelitev meril je v 16. točki razpisne dokumentacije.
8. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago
Vir financiranja je Proračun Republike Slovenije – Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo – PP 200013 Usposabljanje zaposlenih v podjetjih.
Razpoložljiv znesek sredstev je do 1.476.000,00 EUR, s predvideno porabo do 600.000,00 EUR v letu 2021, do 600.000,00 EUR v letu 2022 in do 276.000,00 EUR v letu 2023. Za partnerstva podjetij, ki bodo izbrana na osnovi tega javnega razpisa, bodo sredstva za upravičene stroške predstavljala pomoč po pravilu »de minimis«, kar je natančneje opredeljeno v točki 10 razpisne dokumentacije. Ob oddaji vloge, podjetja podpišejo izjavo o enotnem4 podjetju (Obrazec št. 4).
4 Enotno podjetje skladu z drugim odstavkom 2. člena Uredbe 1407/2013/EU pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
Zaprošeni znesek za posamezni projekt lahko znaša največ 492.000,00 EUR, v skladu z razpoložljivimi sredstvi po tem javnem razpisu.
V vlogi mora biti od zaprošenega zneska najmanj 60 % sredstev namenjenih dejavnostim razvoja znanj in izboljšavi poslovnih praks na področju upravljanja iz prednostnega področja dizajn management znanj pri članih partnerstva (seštevek upravičenih stroškov a., b., c. in d., kot so definirani v 12. poglavju Razpisne dokumentacije Upravičeni stroški).
Z izbranimi vlagatelji bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. Le-ti prevzamejo vlogo vodenja konzorcija in komunikacijo s skladom. Stroški se povrnejo vlagatelju na podlagi odobrenega zahtevka za sofinanciranje. Vlagatelj zagotovi povračilo sredstev vsem partnerjem.
Upravičenec mora nastale stroške na projektu dokazati s predložitvijo kopij originalnih računov, pogodb ali drugih računovodskih listin, ki so skladne z nacionalno zakonodajo, računovodskimi standardi in imajo enako dokazno vrednost in dokazili o plačilu, ki se neposredno nanašajo na izvedeno aktivnost ter dokazili v postopkih izbire zunanjih izvajalcev v skladu z načeli javnega naročanja in veljavnim zakonom o javnem naročanju.
9. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2021, 2022 in 2023. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov (izplačil iz proračuna RS) je od 1. 1. 2021 do 31. 8. 2023.
Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo pri vlagatelju oziroma vključenemu partnerju nastali od 1. 1. 2021 do konca izvajanja projektnih aktivnosti (najkasneje do 30. 6. 2023) in jih bo vlagatelj oziroma projektni partner plačal do 30. 6. 2023 in jih z ustreznimi dokazili predložil do 10. 7. 2023. Odobreno obdobje izvajanja projekta se v izjemnih primerih lahko podaljša, vendar le na podlagi soglasja sklada in ministrstva.
10. Rok in način oddaje vlog
Vloge morajo biti oddane osebno ali priporočeno po pošti na naslov: Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije, Dunajska cesta 20, 1000 Ljubljana, do 28. 1. 2021 do 23.59.
Vloge, ki bodo vložene po roku za oddajo vlog, ne bodo obravnavane in bodo s sklepom zavržene.
Kot prejem vloge na sklad se upoštevajo datum, ura in minuta oddaje vloge priporočeno na pošti ali prejem na sedežu sklada, če je oddana osebno ali z navadno poštno pošiljko. Če je vloga oddana priporočeno po pošti, mora imeti žig, ki dokazuje uro, minuto in datum oddaje. Obravnavana bo samo vloga, ki bo pravočasna in pravilno označena. Vloge se lahko vložijo tudi osebno v glavni pisarni sklada v času uradnih ur: ponedeljek, sreda in petek od 9. do 12. ure, ob sredah tudi od 14. do 16. ure, najpozneje do roka za oddajo vloge.
Vlagateljem svetujemo, da pri oddaji priporočene ovojnice poskrbijo, da poštni urad na pošiljki navede uro in datum oddaje te pošiljke, saj bo sklad ovojnice, za katere iz prejete pošiljke ne bosta jasno razvidna ura in datum, obravnaval kot ovojnice, ki so prispele zadnje v dnevu dospetja. Če se vloga odda priporočeno na Petrolovem bencinskem servisu, naj vlagatelj ob oddaji pošiljke pred zaprtjem kuverte vanjo priloži kopijo računa ali potrdila o oddani pošiljki, iz katerega bosta razvidna dan in ura oddaje priporočene pošiljke. Kot datum in čas oddaje se bo v tem primeru štel datum in čas izdaje računa ali potrdila o oddani pošiljki. Če vlagatelj ne predloži zahtevanega dokazila o oddaji, se bo štelo, da je bila vloga oddana na dan oddaje ob 23.59.
Vloge morajo biti oddane v zaprtem ovitku z vidno oznako: »Ne odpiraj – Vloga na JR KCDM 3.0«. Vloge naj bodo označene s polnim nazivom in naslovom vlagatelja.
Dopolnitev vloge naj bo oddana v zaprtem ovitku z vidno oznako: »Ne odpiraj – Dopolnitev vloge na JR KCDM 3.0«. Dopolnitve vlog naj bodo označene s polnim nazivom in naslovom vlagatelja.
11. Postopek izbora
Postopek izbora (odpiranje, pregled formalne popolnosti, izpolnjevanja pogojev in ocenjevanje vlog ter pregled finančnega načrta) bo vodila komisija imenovana s strani predstojnika sklada.
a. Pregled formalne popolnosti
Predložena vloga mora biti v zaprtem ovitku, ovitek pa mora biti označen z navedbo javnega razpisa. Vloge naj bodo označene z nazivom in naslovom prijavitelja. Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže. Formalno popolno vlogo sestavljajo ustrezno izpolnjeni obrazci, podpisani s strani zakonitih zastopnikov:
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec (.doc)
– Obrazec št. 2: Finančni načrt (.xls)
– Obrazec št. 3: Izjava partnerjev o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev ter izjava o partnerstvu (.doc)
– Obrazec št. 4: Izjava o prejetih pomočeh enotnega podjetja
Vloga naj bo oddana tudi v elektronski obliki (USB ključ) na obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije, in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke.
b. Pregled izpolnjevanja pogojev
Pregled izpolnjevanja pogojev se bo izvajal za vsakega od vključenih partnerjev. Izjavo o izpolnjevanju pogojev mora podpisano in pravilno izpolnjeno oddati vsak partner vključen v partnerstvo.
V primeru dvoma glede upravičenosti katerega koli vlagatelja oziroma partnerja lahko sklad zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. V primeru, da posamezni partner ne izpolnjuje pogojev, se partner izključi iz obravnave vloge.
Če se oceni, da vloga ni skladna s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa, ali da ne izpolnjuje vseh pogojev javnega razpisa, se ocenjevanje po merilih ne izvede, vloga pa se zavrne.
c. Ocenjevanje vlog
Komisija bo ocenila vloge glede na merila, določena v 7. točki javnega razpisa in natančneje opisana v 16. točki razpisne dokumentacije.
Prag števila točk, nad katerim je lahko odobreno sofinanciranje je 60 točk ali več. V nobenem primeru vloga vlagatelja, ki je pridobila manj kot 60 točk, ne more pridobiti sofinanciranja.
Strokovna komisija bo na osnovi rezultatov ocenjevanja po merilih na ravni javnega razpisa oblikovala predlog prejemnikov sredstev. Vloge bodo uvrščene glede na doseženo število točk, s čimer bo določen vrstni red vlog po prednostnih področij dizajn management znanj. Na seznam za sofinanciranje bodo uvrščene vloge, ki bodo v okviru posameznega prednostnega področja dosegle najvišje število točk. V skladu z doseženim številom točk bo podprt en kompetenčni center na posamezno prednostno področje.
V primeru, da ostajajo sredstva nerazporejena, lahko sklad preostala razpoložljiva sredstva ponudi tudi vlagatelju vloge, že podprtega prednostnega področja, po vrstnem redu glede na doseženo število točk.
V primeru, da za posamezno prednostno področje ne bo predloženih vlog oziroma predložene vloge ne bodo dosegle minimalnega kakovostnega kriterija, bodo finančna sredstva preusmerjena na druga prednostna področja, izključno po vrstnem glede na doseženo število točk.
d. Pregled finančnega načrta
V primeru, da bo vlagatelj v vlogi navedel tudi stroške, ki niso upravičeni do sofinanciranja po tem javnem razpisu, bo komisija ustrezno znižala višino sofinanciranja ter vlagatelju predlagala nižji znesek sofinanciranja od zaprošenega. Če se vlagatelj s predlaganim znižanjem ne bo strinjal, se šteje, da odstopa od vloge. Komisija lahko pozove vlagatelje k ponovnem pregledu upravičenih stroškov oziroma k redukciji stroškov, ki so po mnenju ocenjevalcev previsoko ali nerealno ocenjeni.
e. Dodelitev sredstev
O dodelitvi sredstev po tem razpisu bo na predlog komisije s sklepom o izbiri odločil predstojnik sklada. Hkrati bo prejemnik sredstev pozvan k podpisu pogodbe. V kolikor se v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu pogodbe, nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
12. Datum odpiranja vlog in obveščanja o izidu javnega razpisa: odpiranje vlog bo potekalo na sedežu sklada, Dunajska 20, 1000 Ljubljana, v roku petih delovnih dni od poteka roka za oddajo vlog. Vsi vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog.
13. Dostop do razpisne dokumentacije in informacij
Celotno razpisno dokumentacijo in informacije v zvezi z namenom javnega razpisa lahko zainteresirani vlagatelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani sklada https://www.srips-rs.si/, na e-naslovu: zoran.keser@sklad-kadri.si ali preko tel. 01/434-15-60 v času uradnih ur.
Celotna razpisna dokumentacija vsebuje:
– Javni razpis
– Razpisno dokumentacijo
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec (.doc)
– Obrazec št. 2: Finančni načrt (.xls)
– Obrazec št. 3: Izjava partnerjev o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev ter izjava o partnerstvu (.doc)
– Obrazec št. 4: Izjava o prejetih pomočeh enotnega podjetja
– Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju projekta (.doc)
– Priloga št. 2: Vzorec partnerskega sporazuma (.doc)
– Priloga št. 3: Označba vloge.
Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad Republike Slovenije