Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A IN 80/20 – ZIUOOPE), 40. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18 in 195/20 – odl. US) in 15. člena Statuta Občine Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 3/18 – UPB2) je Občinski svet Občine Dol pri Ljubljani na 19. redni seji dne 21. 4. 2022 sprejel
o rebalansu Odloka o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2022 – 1. rebalans
V Odloku o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2022 (Uradni list RS, št. 15/22) se 3. člen spremeni tako, da se glasi:
»V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV | Leto 2022 (v EUR) |
I. | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) | 7.186.234 |
| TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 6.493.352 |
70 | DAVČNI PRIHODKI | 5.112.152 |
| 700 Davki na dohodek in dobiček | 3.920.702 |
| 703 Davki na premoženje | 1.045.450 |
| 704 Domači davki na blago in storitve | 131.000 |
| 706 Drugi davki in prispevki | 15.000 |
71 | NEDAVČNI PRIHODKI | 1.381.200 |
| 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 253.500 |
| 711 Takse in pristojbine | 7.000 |
| 712 Globe in druge denarne kazni | 33.200 |
| 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 120.000 |
| 714 Drugi nedavčni prihodki | 967.500 |
72 | KAPITALSKI PRIHODKI | 277.040 |
| 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 11.000 |
| 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev | 266.040 |
74 | TRANSFERNI PRIHODKI | 415.842 |
| 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 353.642 |
| 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU in iz drugih držav | 62.200 |
II. | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43+45) | 8.752.284 |
40 | TEKOČI ODHODKI | 2.025.520 |
| 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 372.570 |
| 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 62.020 |
| 402 Izdatki za blago in storitve | 1.380.930 |
| 403 Plačila domačih obresti | 10.000 |
| 409 Rezerve | 200.000 |
41 | TEKOČI TRANSFERI | 2.620.500 |
| 410 Subvencije | 55.000 |
| 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 1.568.400 |
| 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 200.000 |
| 413 Drugi tekoči domači transferi | 797.100 |
42 | INVESTICIJSKI ODHODKI | 4.034.494 |
| 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 4.034.494 |
43 | INVESTICIJSKI TRANSFERI | 71.770 |
| 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki | 66.770 |
| 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 5.000 |
III. | PRORAČUNSKI PRESEŽEK/PRIMANJKLJAJ (I.-II.) | –1.566.050 |
III./1. | PRIMARNI PRESEŽEK/PRIMANJKLJAJ | –1.556.050 |
III./2. | TEKOČI PRESEŽEK/PRIMANJKLJAJ | 1.847.332 |
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB |
IV. | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 0 |
75 | PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITAL. DELEŽEV | 0 |
| 750 Prejeta vračila danih posojil | 0 |
VI. | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.) | 0 |
C. RAČUN FINANCIRANJA |
VII. | ZADOLŽEVANJE (500+501) | 0 |
50 | ZADOLŽEVANJE | 0 |
| 500 Domače zadolževanje | 0 |
VIII. | ODPLAČILA DOLGA (550+551) | 210.000 |
55 | ODPLAČILA DOLGA | 210.000 |
| 550 Odplačila domačega dolga | 210.000 |
IX. | SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) | –1.776.050 |
X. | NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) | –210.000 |
XI. | NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) | 1.566.050 |
XII. | STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA (2021) | 1.780.000 |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov, konte in podkonte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov (NRP) sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Dol pri Ljubljani. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.«
V Odloku o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2022 (Uradni list RS, št. 15/22) se 12. člen spremeni tako, da se glasi:
»Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so uvrstitev projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov.
Dokumente identifikacije investicijskih projektov (DIIP) s sklepom potrdi župan občine. Občinski svet s sklepom potrdi Investicijske programe (IP) in Predinvesticijske zasnove (PIZ).
Neposredni uporabnik mora v 30 dneh po uveljavitvi rebalansa proračuna uskladiti načrt razvojnih programov z veljavnim proračunom. Neusklajenost med veljavnim proračunom in veljavnim načrtom razvojnih programov je dopustna le v delih, kjer se projekti financirajo z namenskimi prejemki.
Po preteku roka iz prejšnjega odstavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov do 20 % izhodiščne vrednosti odloča župan. Občinski svet odloča o uvrstitvi projektov v veljavni načrt razvojnih programov in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov.
Ne glede na predhodne odstavke tega člena, v primeru, ko gre za pridobivanje sredstev iz nacionalnih in evropskih razpisov, lahko nove projekte v veljavni načrt razvojnih programov uvrsti oziroma projekte v veljavnem načrtu razvojnih programov spremeni s sklepom župan.«
V Odloku o proračunu Občine Dol pri Ljubljani za leto 2022 (Uradni list RS, št. 15/22) se 20. člen spremeni tako, da se glasi:
»Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih (so)ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se lahko v letu 2022 zadolžijo do skupne višine, ki jo predhodno odobri občinski svet.
S tem odlokom se daje soglasje k zadolževanju družb v skupini Javnega holdinga Ljubljana d.o.o:
– kratkoročna zadolžitev družbe Energetika Ljubljana do višine 932.400,00 EUR,
– dolgoročna zadolžitev družbe VOKA SNAGA do višine 63.000,00 EUR,
– kratkoročna zadolžitev družbe VOKA SNAGA do višine 189.000,00 EUR,
– dolgoročna zadolžitev družbe LPP do višine 37.800,00 EUR,
– kratkoročna zadolžitev družbe LPP do višine 207.900,00 EUR.
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv, v letu 2022 ne smejo izdati poroštva brez predhodne odobritve občinskega sveta.«
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-0003/2021-15/1
Dol pri Ljubljani, dne 22. aprila 2022