Št. 4301-2/2022 Ob-1230/22, Stran 191
Na podlagi 44. člena Zakona o javno zasebnem partnerstvu /ZJZP/ (Uradni list RS, št. 127/06), 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN, 57/11), 5. člena Zakona o pogrebni in pokopališki dejavnosti /ZPPDej/ (Uradni list RS, št. 62/16) in 31. člena Odloka o predmetu in pogojih za opravljanje lokalne gospodarske javne službe zagotavljanja 24-urne dežurne službe v okviru pogrebne dejavnosti v Občini Središče ob Dravi (Uradno glasilo Občine Središče ob Dravi št. 13/21) se objavlja
za podelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe
Naročnik: Občina Središče ob Dravi.
1. Predmet koncesije:
– podelitev koncesije za opravljanje obvezne lokalne gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe na območju Občine Središče ob Dravi.
2. Vrsta postopka: postopek javnega naročanja – odprti postopek.
3. Čas trajanja koncesijskega razmerja: 10 let po sklenitvi koncesijske pogodbe.
4. Dostopnost razpisne dokumentacije: razpisna dokumentacija je dostopna na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si od dneva objave razpisa v Uradnem listu RS.
5. Način, kraj in čas oddaje prijave: prijave je potrebno oddati najkasneje do 11. 2. 2022 do 10. ure na sedež Občine Središče ob Dravi, Trg talcev 4, 2277 Središče ob Dravi. Velja prejemna teorija.
6. Izdelava prijave
Prijavitelj mora oddati prijavo na obrazcih, predpisanih v razpisni dokumentaciji in jo izdelati v slovenskem jeziku, prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije.
Prijavitelj lahko svojo prijavo dopolnjuje oziroma spreminja do vključno zadnjega dne razpisnega roka za oddajo prijave.
6.1 Pogoji za pravilnost prijave
Naročnik bo ocenjeval in izbiral izključno le veljavne prijave. Veljavne bodo tiste prijave, ki bodo pravočasne in popolne.
Prijava je popolna:
– če jo poda prijavitelj, ki izpolnjuje razpisane pogoje,
– če je podana za razpisano krajevno območje izvajanja storitve,
– če je popolna glede na besedilo javnega razpisa.
6.2 Pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo
Vse dodatne informacije lahko interesenti dobijo preko el. pošte jelka.zidaric.trstenjak@sredisce-ob-dravi.
7. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije: naročnik lahko najkasneje šest dni pred potekom roka za oddajo prijave spremeni in dopolni razpisno dokumentacijo. Sprememba bo v obliki »dopolnila« objavljena na spletni strani Občine Središče ob Dravi www.sredisce-ob-dravi.si.
8. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov: za izbiro najugodnejše ponudbe bo uporabljeno merilo najnižje cene.
9. Koncesijska pogodba: izbrani ponudnik bo dolžan skleniti koncesijsko pogodbo v roku 30 dni po dokončnosti upravne odločbe.