Št. 4102-4/2022-3 Ob-1897/22, Stran 1052
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS, 3/13 in 81/16), Pravilnika o dodeljevanju pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Maribor za obdobje 2015–2020 (MUV, št. 12/15, 9/17), Mnenjem o skladnosti sheme pomoči de minimis »Spodbujanje podpornega okolja za podjetništvo« št. 441-43/2020/207, s katerim je Ministrstvo za finance dne 18. 11. 2020 podaljšalo priglasitev št. M001-5883369-2015/II do 31. 12. 2023 ter Odloka o proračunu Mestne občine Maribor za leto 2022 (MUV, št. 2/21, 29/21 in 30/21) objavlja Mestna občina Maribor, Ulica heroja Staneta 1, 2000 Maribor
za dodelitev pomoči de minimis za nakup nove opreme v Mestni občini Maribor v letu 2022
I. Predmet javnega razpisa: predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za sofinanciranje nakupa nove opreme v skladu s pravili o dodeljevanju pomoči de minimis za zagotavljanje pogojev za hitrejšo rast mikro in malih podjetij.
II. Ukrep: sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij (nakup nove opreme, patentov, licenc ter nove programske opreme) za izvajanje registrirane glavne dejavnosti. Sredstva se dodeljujejo glede na vrsto ukrepov kot nepovratna sredstva na podlagi pravil »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 in 2020/972 z dne 2. julija 2020 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis.
III. Upravičenci in pogoji
Vsi pogoji in upravičenci so navedeni v tem razpisu in razpisni dokumentaciji. Upravičenci za nepovratna sredstva po tem razpisu so:
– podjetja, ki imajo poslovni sedež na območju občine, opravljajo gospodarsko dejavnost in so organizirana kot gospodarska družba ali kot samostojni podjetnik posameznik,
– podjetja oziroma nepridobitne pravne osebe (društvo, zavod, ustanova, gospodarska družba, zadruga), ki imajo status socialnega podjetja ter poslovni sedež na območju Mestne občine Maribor in so vpisana v evidenco socialnih podjetjih, ki jo vodi pristojno ministrstvo,
– podjetja, ki nimajo sedeža v Mestni občini Maribor in investirajo v dejavnost na območju Mestne občine Maribor in imajo poslovno enoto vpisano v ePRS.
Pravne in fizične osebe iz prejšnjega odstavka se štejejo za upravičence, če na dan 20. 5. 2022 zaposlujejo do največ 49 oseb, od tega vsaj 1 osebo za polni delovni čas.
Prejemnik pomoči mora zagotoviti vsaj 25 % lastnih sredstev za kritje stroškov nakupa opreme. Davek na dodano vrednost ni upravičen strošek. Kupljena oprema mora ostati v lasti in uporabi prejemnika sredstev na območju Mestne občine Maribor najmanj tri leta. Upravičeni stroški nakupa nove opreme so stroški, ki so nastali in bili plačani v času od 9. 9. 2021 do 20. 5. 2022.
IV. Višina sredstev: sredstva so zagotovljena v proračunu za leto 2022 v okvirni višini 149.850,00 EUR, na proračunski postavki 742014 Pomoči »de minimis« za razvoj podjetništva. Pomoči iz tega razpisa se dodeljujejo kot nepovratna sredstva v obliki dotacije. Višina pomoči, dodeljene posameznemu upravičencu, lahko znaša do 75 % upravičenih stroškov oziroma največ 3.000 EUR na posameznega upravičenca. Sredstva bodo prejeli upravičenci po vrstnem redu prijav do porabe sredstev.
V. Rok in način prijave
Razpis je odprt do 20. 5. 2022. Vlogo je potrebno poslati izključno s priporočeno pošto v zaprti in zapečateni kuverti z nalepljenim in izpolnjenim Obrazcem 5 (podatki vlagatelja, s pripisom »Ne odpiraj! – Vloga za javni razpis za dodelitev pomoči de minimis za nakup nove opreme v MOM v letu 2022«) na naslov Mestna občina Maribor, Urad za gospodarske dejavnosti, Sektor za gospodarstvo, Ul. heroja Staneta 1, 2000 Maribor, do vključno 20. 5. 2022. Vloge s poštnim žigom (z datumom in uro oddaje) do vključno 20. 5. 2022 bodo upoštevane.
Vloge bo obravnavala strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Komisija bo odpirala in obravnavala vloge najkasneje do 17. 6. 2022. Odpiranje vlog ni javno.
Vloge bo komisija odpirala po vrstnem redu oddaje na pošti. Če vloga ne bo popolna, bo vlagatelj v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno obveščen s pozivom na dopolnitev. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v določenem roku, bo komisija s sklepom zavrgla. Vloge, ki ne izpolnjujejo pogojev razpisa, se kot neustrezne zavrnejo. O izidu javnega razpisa bodo vlagatelji obveščeni do 21. 8. 2022.
Razpisna dokumentacija je objavljena na spletnih strani www.maribor.si. Dodatne informacije v zvezi z razpisno dokumentacijo in postopkom lahko vlagatelji dobijo v času uradnih ur na tel. 02/220-13-60 (411), kontaktna oseba je Saša Rihtar in na elektronskem naslovu ugd@maribor.si z navedbo »razpis nova oprema«.