Ob-2851/22, Stran 1950
Svet zavoda Osnovne šole Simona Jenka, Smlednik, Smlednik 73, 1216 Smlednik, na podlagi sklepa št. 23, ki ga je 15. 6. 2022 sprejel na svoji 7. redni seji, razpisuje delovno mesto
ravnatelja/ravnateljice
Kandidat/-ka mora za imenovanje na funkcijo ravnatelja/ravnateljice izpolnjevati splošne zakonske pogoje in posebne pogoje, skladno z Zakonom o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja – ZOFVI (Uradni list RS, št. 16/07 – uradno prečiščeno besedilo, 36/08, 58/09, 64/09 – popr., 65/09 – popr., 20/11, 40/12 – ZUJF, 57/12 – ZPCP-2D, 2/15 – Odl. US: U-l-269/12-24 in 47/15; v nadaljnjem besedilu: ZOFVI).
Kandidati/ka morajo imeti pedagoške, vodstvene, organizacijske in druge sposobnosti za uspešno vodenje zavoda.
Predviden začetek dela bo dne 1. 1. 2023.
Delo na delovnem mestu ravnatelja/ravnateljice se opravlja polni delovni čas.
Izbrani/a kandidat/ka bo imenovan/a za dobo 5 let. Za čas mandata bo z njim/njo sklenjena pogodba o zaposlitvi na delovnem mestu ravnatelja/ravnateljice.
Pisne prijave z dokazili o izpolnjevanju zahtevanih pogojev (1. potrdilo o izobrazbi, 2. potrdilo o nazivu, 3. potrdilo o opravljenem strokovnem izpitu, 4. potrdilo o opravljenem ravnateljskem izpitu, 5. potrdilo o delovnih izkušnjah v vzgoji in izobraževanju, 6. potrdilo o nekaznovanosti, 7. potrdilo sodišča, da kandidat ni v kazenskem postopku, 8. potrdilo iz evidence izbrisanih obsodb za kazniva dejanja zoper spolno nedotakljivost) pošljite v 8 dneh po objavi razpisa na naslov: Svet OŠ Simona Jenka, Smlednik, Smlednik 73, 1216 Smlednik, z oznako »Prijava na razpis za ravnatelja«.
Potrdila iz točk 6–8 ob oddaji vloge ne smejo biti starejša od 30 dni.
Kandidat/ka, ki nima ravnateljskega izpita, si ga mora pridobiti najkasneje v enem letu po začetku mandata.
Kandidat/-ka mora k prijavi priložiti program vodenja zavoda za mandatno obdobje in kratek življenjepis.
Kandidati/ka bodo pisno obvestilo o imenovanju prejeli v zakonitem roku.
Svet zavoda OŠ Simona Jenka, Smlednik