Uradni list

Številka 89
Uradni list RS, št. 89/2023 z dne 11. 8. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 89/2023 z dne 11. 8. 2023

Kazalo

2618. Pravilnik o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, članov delovnih teles občinskega sveta in članov drugih organov Občine Trebnje, stran 7393.

  
Na podlagi 34.a člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 27/08 – odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 84/10 – odl. US, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odl. US, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE) ter 17. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 29/14, 65/14 – popr., 161/22) je Občinski svet Občine Trebnje na 6. redni seji dne 21. 6. 2023 sprejel
P R A V I L N I K 
o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, članov delovnih teles občinskega sveta in članov drugih organov Občine Trebnje 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
S tem pravilnikom se določajo merila, višina in način določanja plač oziroma plačil za opravljanje funkcije za župana Občine Trebnje (v nadaljevanju: župan), podžupana Občine Trebnje (v nadaljevanju: podžupan) ter člane Občinskega sveta Občine Trebnje (v nadaljevanju: občinski svet), kakor tudi sejnine za predsednika in člane Nadzornega odbora Občine Trebnje (v nadaljevanju: nadzorni odbor) ter sejnine za predsednika in člane komisij ali odborov oziroma vseh drugih delovnih teles, ki jih imenujeta občinski svet ali župan.
2. člen 
(1) Občinski funkcionarji po tem pravilniku so župan, podžupan in člani občinskega sveta.
(2) Občinski funkcionarji, ki opravljajo funkcijo poklicno, imajo pravico do plače.
(3) Župan se lahko odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno.
(4) Podžupan opravlja svojo funkcijo nepoklicno. V soglasju z županom se lahko tudi podžupan odloči, da bo funkcijo opravljal poklicno.
(5) Člani občinskega sveta opravljajo svojo funkcijo nepoklicno. Za opravljanje funkcije imajo pravico do plačila.
II. VIŠINA IN NAČIN DOLOČANJA PLAČ, PLAČIL OZIROMA NAGRADE ZA OPRAVLJANJE FUNKCIJE 
3. člen 
(1) Osnovna plača župana in podžupana, če funkcijo opravlja poklicno, se v skladu z zakonom, ki ureja sistem plač v javnem sektorju, določi glede na število prebivalcev v občini.
(2) Za opravljanje funkcije župana, ki sodi v V. skupino občin glede na število prebivalcev, je določen 52. plačni razred. Plačni razred se spreminja v skladu z zakonom, ki ureja sistem plač v javnem sektorju.
(3) Županu, ki opravlja svojo funkcijo poklicno, pripada tudi dodatek za delovno dobo v višini 0,33 % od osnovne plače za vsako zaključeno leto delovne dobe. Dodatek za delovno dobo se spreminja v skladu z zakonom, ki ureja sistem plač v javnem sektorju.
(4) Če župan opravlja svojo funkcijo nepoklicno, mu pripada plačilo v višini 50 % osnovne plače, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno.
(5) Županu, ki opravlja svojo funkcijo nepoklicno, ne pripada dodatek za delovno dobo.
4. člen 
(1) Če podžupan opravlja funkcijo poklicno, se njegova osnovna plača glede na število prebivalcev v občini določi od 37. do 44. plačnega razreda. Razpon plačnih razredov se spreminja v skladu z zakonom, ki ureja sistem plač v javnem sektorju.
(2) Plačni razred podžupana določi župan ob upoštevanju obsega podžupanovih pooblastil.
(3) Podžupanu, ki opravlja svojo funkcijo poklicno, pripada še dodatek za delovno dobo, v višini 0,33 % od osnovne plače za vsako zaključeno leto delovne dobe. Dodatek za delovno dobo se spreminja v skladu z zakonom, ki ureja sistem plač v javnem sektorju.
5. člen 
(1) Podžupanu, ki opravlja svojo funkcijo nepoklicno, pripada plačilo za opravljanje funkcije v višini do 50 % osnovne plače, ki bi jo dobil, če bi funkcijo opravljal poklicno. Višino plačila določi župan s sklepom, ob upoštevanju obsega dela in podžupanovih pooblastil.
(2) Podžupanu, ki funkcijo opravlja nepoklicno, ne pripada dodatek za delovno dobo.
(3) Plača podžupana oziroma plačilo za opravljanje funkcije podžupana vključuje tudi plačilo za udeležbo na sejah občinskega sveta in udeležbo na sejah drugih organov in delovnih teles.
6. člen 
(1) Plačilo za opravljanje funkcije člana občinskega sveta so sejnine za udeležbo na sklepčni redni ali sklepčni izredni seji občinskega sveta oziroma za udeležbo na sklepčni redni ali izredni seji delovnega telesa občinskega sveta.
(2) Sejnine se članom občinskega sveta določijo v določenem odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka na delovno dobo, in sicer za:
– udeležbo na redni seji občinskega sveta – 8 %,
– udeležbo na izredni seji občinskega sveta – 4,8 %,
– pribitek za vodenje seje občinskega sveta (po pooblastilu župana, nadomeščanje po zakonu) – 4 %,
– predsedovanje seji delovnega telesa občinskega sveta – 4 %,
– udeležbo na seji delovnega telesa občinskega sveta, katerega član je – 3 %.
(3) Plačilo za opravljanje funkcije se ne izplačuje za dopisno sejo, slavnostno sejo in žalno sejo.
(4) Letni znesek sejnin, vključno s sejninami za seje delovnih teles občinskega sveta, ki se izplača posameznemu članu občinskega sveta, ne sme presegati zakonsko določene višine.
(5) Sejnino se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. V primeru prekinjene seje se izplača le ena sejnina.
7. člen 
(1) Predsedniku in članom nadzornega odbora se za opravljanje dela določi sejnina za predsedovanje oziroma za udeležbo na sklepčni redni ali sklepčni izredni seji. Člani nadzornega odbora so upravičeni tudi do plačila za izvedbo posameznega nadzora, ki se zaključi z izdelavo dokončnega poročila na podlagi programa dela.
(2) Sejnina oziroma nagrada se določi v odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka za delovno dobo, in sicer za:
– predsedovanje na seji nadzornega odbora – 6,5 %;
– udeležbo na seji nadzornega odbora – 4 %;
– udeležbo predsednika ali člana nadzornega odbora na seji občinskega sveta – 3,5 %;
– izvedbo nadzora po programu dela nadzornega odbora za vodjo nadzora – 8 %;
– izvedbo nadzora po programu dela nadzornega odbora za člana, ki ni vodja nadzora – 6 %.
(3) Za izvedbo plačila iz naslova opravljenega nadzora predsednik nadzornega odbora računovodstvu Občine Trebnje predloži dokončno poročilo o opravljenem nadzoru. K dokončnemu poročilu priloži sklep o imenovanju pooblaščencev za opravo posameznega nadzora, lahko tudi zapisnik seje nadzornega odbora.
(5) Sejnino se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. V primeru prekinjene seje se izplača le ena sejnina.
(6) Sejnino se ne izplačuje za dopisno sejo.
III. SEJNINE ČLANOM DRUGIH ORGANOV
8. člen 
(1) Določanje sejnine članom občinskega štaba civilne zaščite in drugih organov, ki jih s sklepom imenuje občinski svet ali župan, pripada nagrada v obliki sejnine za udeležbo na sklepčnih rednih in sklepčnih izrednih sejah organov, in sicer v odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka za delovno dobo, za:
– predsedovanje na seji organa – 4 %;
– udeležbo na seji organa – 3 %.
(2) Če je član organa iz prvega odstavka tega člena javni uslužbenec ali predstavnik Občinske uprave Občine Trebnje (v nadaljevanju: občinska uprava), mu sejnina ne pripada.
(3) Sejnino se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. V primeru prekinjene seje se izplača le ena sejnina.
(4) Sejnino se ne izplačuje za dopisno sejo.
9. člen 
Višina sejnine za izredne seje delovnih teles občinskega sveta, nadzornega odbora ter drugih organov, ki so navedeni v prejšnjem členu, se določi upoštevajoč razmerje med višino sejnine za redno in izredno sejo občinskega sveta.
10. člen 
(1) Predsednik, namestnik predsednika, tajnik, namestnik tajnika in člani občinske volilne komisije imajo zaradi dela v občinski volilni komisiji ob vsakih splošnih volitvah pravico do enkratnega nadomestila, v skladu z določili zakona, ki ureja lokalne volitve.
(2) Ob vsakih drugih volitvah, ki obsegajo predvsem nadomestne volitve v občinski svet, pripada članom za delo v občinski volilni komisiji nadomestilo, ki ga glede na obseg volilnih opravil, določi Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja, na podlagi naslednjih meril:
– število različnih vrst volitev, ki se istočasno izvajajo,
– število volilnih enot, v katerih potekajo volitve,
– število volišč.
(3) Višina nadomestila, določena na podlagi meril iz prejšnjega odstavka tega člena, ne sme biti nižja od 20 % in ne višja od 100 % nadomestila za izvedbo splošnih volitev iz prvega odstavka tega člena, ob upoštevanju z zakonom predpisanih razponov višine nadomestila med posameznimi člani občinske volilne komisije.
(4) Nadomestila, ki jih določa ta člen, se izplačajo na podlagi akta o imenovanju občinske volilne komisije.
(5) Višina nadomestila, določenega v prvem, drugem in tretjem odstavku tega člena, se izplača sorazmerno glede na prisotnost na sejah, ki so izvedene v okviru posameznih volitev.
(6) Za izvedbo referenduma na območju celotne občine članom občinske volilne komisije pripada nadomestilo, določeno v skladu s prvim in petim odstavkom tega člena. Če se referendum izvaja le v delu občine, pa članom občinske volilne komisije pripada nadomestilo, določeno ob smiselni uporabi drugega, tretjega in petega odstavka tega člena.
(7) V primerih, ko se sestane občinska volilna komisija izven okvira razpisanih volitev ali referenduma, pripada članom občinske volilne komisije za prisotnost na sejah nagrada v obliki sejnine. Članom občinske volilne komisije pripada sejnina za udeležbo na sklepčnih rednih in sklepčnih izrednih sejah, in sicer v odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka za delovno dobo, za:
– predsednika in njegovega namestnika (če vrši naloge predsednika) v višini 3,5 %,
– za namestnika predsednika ter člane in njihove namestnike pa v višini 2,5 %.
(8) Sejnino se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. V primeru prekinjene seje se izplača le ena sejnina.
(9) Sejnino se ne izplačuje za dopisno sejo.
11. člen 
(1) Predsednik, namestnik predsednika, tajnik, namestnik tajnika in člani posebne občinske volilne komisije imajo zaradi dela v posebni občinski volilni komisiji ob vsakih splošnih volitvah pravico do enkratnega nadomestila, v skladu z določili zakona, ki ureja lokalne volitve.
(2) Nadomestila, ki jih določa ta člen, se izplačajo na podlagi akta o imenovanju posebne občinske volilne komisije.
(3) Višina nadomestila, določenega v prvem odstavku tega člena, se izplača sorazmerno glede na prisotnost na sejah, ki so izvedene v okviru posameznih volitev.
(4) V primerih, ko se sestane posebna občinska volilna komisija izven okvira razpisanih volitev, pripada članom posebne občinske volilne komisije za prisotnost na sejah nagrada v obliki sejnine. Članom posebne občinske volilne komisije pripada sejnina za udeležbo na sklepčnih rednih in sklepčnih izrednih sejah, in sicer v odstotku glede na osnovno plačo župana, ki bi jo prejel, če bi funkcijo opravljal poklicno, brez njegovega dodatka za delovno dobo, za:
– predsednika in njegovega namestnika (če vrši naloge predsednika) v višini 3,5 %,
– za namestnika predsednika ter člane in njegove namestnike pa v višini 2,5 %.
(5) Sejnino se izplačuje na podlagi evidence prisotnosti, in sicer za najmanj 50 % časovne prisotnosti na seji. Sejnina vključuje tudi stroške prihoda na sejo. V primeru prekinjene seje se izplača le ena sejnina.
(6) Sejnino se ne izplačuje za dopisno sejo.
12. člen 
Evidenco prisotnosti občinskih funkcionarjev, predsednikov in članov delovnih teles občinskega sveta, predsednika in članov nadzornega odbora in drugih organov in delovnih teles Občine Trebnje na sejah vodi javni uslužbenec občinske uprave, ki ga določi župan ali direktor občinske uprave.
IV. POVRAČILA STROŠKOV TER DRUGIH PREJEMKOV 
13. člen 
(1) Občinski funkcionarji, predsedniki in člani delovnih teles občinskega sveta, predsednik in člani nadzornega odbora in člani drugih organov in delovnih teles Občine Trebnje imajo pravico do povračila stroškov prevoza na službeni poti, ki nastanejo pri opravljanju funkcije ali v zvezi z njo, pravico do dnevnice za službeno potovanje in pravico do povračila stroškov prenočevanja, ki nastanejo na službeni poti, nimajo pa pravice za povračilo stroškov prevoza na seje. Stroški se povrnejo v skladu s predpisi, ki veljajo za zaposlene v javnem sektorju.
(2) Nalog za službeno potovanje izda župan, če je to v interesu občine. V kolikor gre za službeno potovanje župana, izda nalog direktor občinske uprave.
V. NAČIN IZPLAČEVANJA IN USKLAJEVANJA PREJEMKOV 
14. člen 
(1) Plača župana in plača podžupana, ki opravljata funkcijo poklicno, se izplačuje mesečno, do 5. delovnega dne v mesecu oziroma najkasneje do 10. dne v mesecu za pretekli mesec oziroma v skladu z veljavnimi predpisi.
(2) Plačila nepoklicnemu županu, nepoklicnemu podžupanu, članom občinskega sveta, predsedniku nadzornega odbora, članom nadzornega odbora, članom delovnih teles občinskega sveta ter članom drugih organov Občine Trebnje se izplačujejo v rokih, ki jih določa zakon, ki ureja izvrševanje proračuna.
(3) Povračila stroškov in drugih prejemkov, določenih v IV. poglavju tega pravilnika, se izplačujejo hkrati s plačo oziroma drugimi plačili, v rokih, ki jih določata prvi in drugi odstavek tega člena.
VI. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
15. člen 
(1) Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o plačah in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, članov delovnih teles občinskega sveta, članov drugih organov Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 111/07, 63/09 in 47/10; v nadaljevanju: Pravilnik).
(2) Za izplačilo sejnin za seje, izvedene pred začetkom uporabe tega pravilnika, se upoštevajo določbe Pravilnika, navedenega v prejšnjem odstavku tega člena.
(3) Za izplačilo nagrad za izvedbo nadzorov po programu dela nadzornega odbora, uvedenih pred začetkom uporabe tega pravilnika, se upoštevajo določbe Pravilnika.
16. člen 
Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. oktobra 2023 dalje.
Št. 007-5/2023-2
Trebnje, dne 20. julija 2023
Županja 
Občine Trebnje 
Mateja Povhe 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti