Uradni list

Številka 99
Uradni list RS, št. 99/2023 z dne 22. 9. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 99/2023 z dne 22. 9. 2023

Kazalo

2777. Odlok o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju Mestne uprave Mestne občine Kranj, stran 8314.

  
Na podlagi drugega odstavka 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 –ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 13. točke 22. člena ter prvega odstavka 86. člena Statuta Mestne občine Kranj (Uradni list RS, št. 165/21 – UPB-4) je Mestni svet Mestne občine Kranj na 7. redni seji dne 20. 9. 2023 sprejel
O D L O K 
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju Mestne uprave Mestne občine Kranj 
1. člen 
V Odloku o organizaciji in delovnem področju Mestne uprave Mestne občine Kranj (Uradni list RS, št. 71/19, 157/20, 163/21 in 34/23; v nadaljevanju: Odlok) se v 7. členu v prvem odstavku spremeni četrta alineja, tako da se glasi:
– »Urad za razvoj in pametno skupnost v okviru katerega delujeta Oddelek za pametno skupnost in Oddelek za zeleni prehod,«.
Za četrto alinejo se doda nova peta alineja, ki se glasi:
– »Urad za projekte,«.
Dosedanja peta alineja postane šesta alineja.
2. člen 
13. člen Odloka se spremeni tako, da se glasi:
»(1) Urad za razvoj in pametno skupnost na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
– organizira, usklajuje in nadzira delo oddelkov, ki delujejo v okviru tega urada,
– nudi strokovno podporo ostalim notranjim organizacijskim enotam,
– v okviru pristojnosti urada skrbi za izvrševanje proračuna v skladu s predpisi.
(2) V okviru Urada za razvoj in pametno skupnost delujeta naslednji notranji organizacijski enoti:
– Oddelek za pametno skupnost,
– Oddelek za zeleni prehod.
(3) Oddelek za pametno skupnost na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
– pripravlja strategije pametnega mesta,
– pripravlja finančne projekcije za področje pametnega mesta,
– vodi in koordinira projekt pametnega mesta,
– nudi podporo pri vodenju in izvajanju sofinanciranih projektov v MOK,
– vodi in koordinira aktivnosti v zvezi s sodelovanjem MOK na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev,
– opravlja strokovne in organizacijske naloge v zvezi s projekti, ki pomenijo pridobivanje dodatnih virov sredstev,
– sodeluje z notranjimi organizacijskimi enotami pri izvajanju posameznega sofinanciranega projekta,
– svetuje notranjim organizacijskim enotam pri vsebinski zasnovi projektov ter pripravi proračuna,
– pomaga pri izdelovanju metodologije načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora sofinanciranih projektov ter pri pripravi in izvedbi proračuna s področja sofinanciranih projektov,
– načrtuje in izvaja upravne in strokovno-tehnične naloge za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti s področja sofinanciranih projektov,
– sodeluje pri pripravi in izvedbi izvedbenega načrta regionalnega razvojnega programa,
– spremlja izvajanje pogodb o sofinanciranju, sklenjenih na podlagi javnih razpisov s področja pametne skupnosti,
– načrtuje in vodi posodabljanje in vzdrževanje informacijskega sistema,
– vodi evidenco informacijske opreme v MOK,
– administrira in vzdržuje spletno stran MOK, koordinira delovanje ter administracijo centralnega uredništva (MKV) ter druge komunikacijske digitalne kanale MOK,
– načrtuje, pripravlja ter testira izvedljivosti razvojnih projektov pomembnih za razvoj MOK,
– pripravlja strategije za razvojne projekte,
– vodi politiko oskrbe, obdelave in analitike podatkov iz naslova vsebin pametnega mesta,
– uvaja razvojne vsebine e-uprave,
– skrbi za digitalizacijo MOK in povezanih javnih zavodov in javnih podjetij,
– skrbi za digitalno platformo in sistem mestne kartice.
(4) Oddelek za zeleni prehod na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
– pripravlja strategije zelenega prehoda,
– pripravlja finančne projekcije za področje zelenega prehoda,
– vodi in koordinira projekte zelenega prehoda,
– nudi podporo pri vodenju in izvajanju sofinanciranih projektov v MOK na področju zelenega prehoda,
– vodi in koordinira aktivnosti v zvezi s sodelovanjem MOK na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev na področju zelenega prehoda,
– opravlja strokovne in organizacijske naloge v zvezi s projekti, ki pomenijo pridobivanje dodatnih virov sredstev,
– sodeluje z notranjimi organizacijskimi enotami pri izvajanju posameznega sofinanciranega projekta,
– svetuje notranjim organizacijskim enotam pri vsebinski zasnovi projektov ter pripravi proračuna,
– pomaga pri izdelovanju metodologije načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora sofinanciranih projektov ter pri pripravi in izvedbi proračuna s področja sofinanciranih projektov,
– načrtuje in izvaja upravne in strokovno-tehnične naloge za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti s področja sofinanciranih projektov,
– sodeluje pri pripravi in izvedbi izvedbenega načrta regionalnega razvojnega programa,
– sodeluje z drugimi organi in institucijami s področja razvoja in sofinanciranja,
– spremlja izvajanje pogodb o sofinanciranju sklenjenih na podlagi javnih razpisov s področja zelenega prehoda,
– pomaga pri oživljanju in zelenem prehodu starega mestnega jedra,
– koordinira in potrjuje projekte na področju zelenega prehoda (trajnostna mobilnost, ohranjanje zelenih površin, učinkovita raba energije, odpadki in recikliranje, varstvo voda, ekološko ozaveščanje, sodelovanje z nevladnimi organizacijami, zelena infrastruktura),
– skrbi za povezovanje z drugimi mesti v okviru misije EU na področju zelenega prehoda«.
3. člen 
Za 13. členom se doda nov 13. a člen, ki se glasi:
»Urad za projekte na svojem delovnem področju opravlja naslednje naloge:
– nudi celovito podporo pri vodenju in izvajanju projektov v MOK,
– sodeluje pri aktivnostih v zvezi s sodelovanjem MOK na razpisih za pridobivanje finančnih sredstev,
– sodeluje pri opravljanju strokovnih in organizacijskih nalogah v zvezi s projekti, ki pomenijo pridobivanje dodatnih virov sredstev,
– opravlja strokovna in operativna dela pri izvajanju projektov, ki posegajo v delokrog dveh ali več notranjih organizacijskih enot,
– sodeluje pri pripravi osnov in podlag za razvojne dokumente MOK,
– sodeluje z notranjimi organizacijskimi enotami pri izvajanju investicijskega vzdrževanja objektov,
– svetuje notranjim organizacijskim enotam pri vsebinski zasnovi investicijskih projektov ter pripravi proračuna na področju investicij,
– pridobi investicijsko dokumentacijo (razen DIIP) in projektno dokumentacijo,
– izdeluje metodologije načrtovanja, spremljanja, izvedbe in nadzora investicij,
– vodi investicije ter po zaključku investicije preda v upravljanje in gospodarjenje infrastrukturne objekte, naprave in opremo pristojni notranji organizacijski enoti,
– načrtuje in izvaja upravno in strokovno-tehnične naloge za pravilno in pravočasno izvajanje aktivnosti s področja investicij«.
4. člen 
V 22. členu se spremeni prvi odstavek, tako da se glasi:
»(1) Direktor, odgovorna oseba za izvajanje nalog s področja zaščite in reševanja, ki opravlja naloge Poveljnika civilne zaščite v skladu z zakonom, ki ureja zaščito in reševanje, vodja Kabineta župana in vodja Urada za razvoj in pametno skupnost so za svoje delo neposredno odgovorni županu«.
PREHODNI IN KONČNA DOLOČBA 
5. člen 
Župan uskladi Akt o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v Mestni občini Kranj (v nadaljevanju: Akt) s tem odlokom v roku 2 mesecev od njegove uveljavitve.
6. člen 
Do začetka uporabe rebalansa proračuna Mestne občine Kranj ali novega proračuna Mestne občine Kranj se sredstva za delovanje prenesenih delovnih področij in novoustanovljenih notranje organizacijskih enot zagotavljajo v okviru notranje organizacijske enote, katerih del so bila ta delovna področja do uveljavitve tega odloka.
7. člen 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 032-24/2011-27-(10/00/01)
Kranj, dne 5. septembra 2023
Župan 
Mestne občine Kranj 
Matjaž Rakovec 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti