Uradni list

Številka 121
Uradni list RS, št. 121/2023 z dne 1. 12. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 121/2023 z dne 1. 12. 2023

Kazalo

3532. Poslovnik o delu Komisije Republike Slovenije za varstvo pacientovih pravic, stran 10392.

  
Na podlagi osmega odstavka 64. člena Zakona o pacientovih pravicah (Uradni list RS, št. 15/08, 55/17, 177/20 in 100/22 – ZNUZSZS) Komisija Republike Slovenije za pacientove pravice izdaja
P O S L O V N I K 
o delu Komisije Republike Slovenije za varstvo pacientovih pravic 
1. člen
S tem poslovnikom se podrobneje urejata način in potek dela Komisije Republike Slovenije za varstvo pacientovih pravic (v nadaljnjem besedilu: Komisija).
2. člen 
(1) Komisijo vodi predsednik Komisije, v primeru njegove odsotnosti pa namestnik predsednika Komisije, ki ga s sklepom med člani Komisije pooblasti predsednik Komisije.
(2) Naloge predsednika senata opravlja član Komisije, ki mu predsednik Komisije dodeli zadevo v reševanje.
(3) Naloge administratorja opravlja oseba, ki na Ministrstvu za zdravje opravlja administrativna dela za Komisijo. Med administrativna dela spadajo predvsem pošiljanje pisanj (vabila, odločbe, sklepi), pisanje zapisnikov, skrb za pravilen obračun opravljenega dela Komisije.
3. člen 
Pred vsakim pripravljalnim narokom administrator preveri, ali je navzočnost vseh vabljenih zagotovljena. Če ugotovi, da se katera od strank zaradi opravičenega razloga pripravljalnega naroka ne bo mogla udeležiti in je za preložitev pripravljalnega naroka zagotovljen ustrezen čas, pripravljalni narok nemudoma prekliče. Če prisotnost članov Komisije ni zagotovljena, se nemudoma k udeležbi povabijo člani Komisije, ki bi lahko manjkajočega člana Komisije pravočasno nadomestili. Če nadomeščanje iz prejšnjega stavka ni mogoče, se pripravljalni narok prekliče.
4. člen 
(1) Zadeve, ki se obravnavajo pred Komisijo, so zaupne. Vsi prisotni na obravnavi in vsi člani Komisije morajo varovati osebne podatke, do katerih dostopajo pri obravnavi zadev, in odločitve o posamezni zadevi tako, da zanje ne izvejo nepooblaščene osebe ali drugi subjekti, ki za dostop do njih ali za njihovo obdelavo nimajo pravne podlage.
(2) Vsi spisi o zadevah, ki se obravnavajo na Komisiji, se hranijo v zaklenjenih omarah z omejenim dostopom le pooblaščenih oseb. Člani Komisije, ki prejmejo gradivo za obravnavo, morajo z gradivom skrbno ravnati in ga varovati na način, da ni dostopno tretjim osebam.
(3) Po sprejetju odločitve Komisije se dokumentarno gradivo, razen izvirnika, ki se hrani v arhivu v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva, uniči. Za uničenje skrbi Ministrstvo, pristojno za zdravje.
5. člen 
(1) Vsak član senata ima pravico, da pri odločanju obrazloži svoje stališče in da zahteva, da se v zapisnik vnese njegovo ločeno mnenje.
(2) Če so v obravnavani zadevi dokazi že bili izvedeni in predloženi, za končno odločitev pa manjka zgolj dokumentacija, ki ni bistvenega pomena za odločitev, lahko senat odloča brez predhodno izvedene senatne obravnave, kjer bi bile prisotne tudi stranke.
(3) Člani senata se v primeru iz prejšnjega odstavka lahko sestanejo z uporabo aplikacij za spletni sestanek in strinjanje z zapisanim potrdijo prek elektronske pošte. Administrator poskrbi za ustrezne podpise dokumentov.
6. člen 
(1) Če je za razjasnitev zadeve treba postaviti izvedenca, Komisija izvede dokaz z izvedencem. Preden Komisija odloči, koga bo vzela za izvedenca, strankam da možnost, da se o tem izjavijo.
(2) Stroške izdelave izvedenskega dela (izvid in mnenje) nosi stranka, ki izvedenca predlaga. Če stranka ne založi stroškov za izdelavo izvedenskega dela, Komisija odloči brez izvedenskega dela, na podlagi pridobljenih dokazov in poročil izvajalca, vlagatelja druge zahteve oziroma zunanjih strokovnih nadzorov.
7. člen 
(1) O poteku sej Komisije se sestavi zapisnik v skladu z določbami zakona, ki ureja splošni upravni postopek.
(2) Original zapisnika, ki ga podpišejo stranke in Komisija ter morebitne priče, se hrani v spisu.
(3) Udeleženci obravnave prejmejo prepis zapisnika, ki je opremljen z žigom Komisije.
8. člen 
Izvirnik dokumentacije nastala v zvezi z zahtevami za drugo obravnavo kršitve pacientovih pravic, se hrani v arhivu ministrstva, pristojnega za zdravje.
9. člen 
O vprašanjih, ki se nanašajo na delo Komisije in niso urejena s tem poslovnikom ali zakonom, ki ureja pacientove pravice ali splošni upravni postopek, njihova razrešitev pa je nujna za tekoče in nemoteno delo Komisije, člani Komisije oziroma senata odločijo sporazumno.
10. člen 
Ta poslovnik se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 021-118-2023
Ljubljana, dne 15. novembra 2023
Mateja Lednik 
predsednica 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti