Št. 014-0001/2023 Ob-2270/23, Stran 1131
Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož na podlagi 46. in 48. člena Zakona o javno-zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06; ZJZP), 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah /ZGJS/ (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN in 57/11 – ORZGJS40), 27. člena Zakona o zaščiti živali /ZZZiv/ (Uradni list RS, št. 38/13 – uradno prečiščeno besedilo, 21/18 – ZNOrg, 92/20 in 159/21) in 16. člena Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe pomoči, oskrbe in namestitve zapuščenih živali v zavetišču na območju Občine Ormož (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/2023) in Odloka o načinu opravljanja obvezne občinske gospodarske javne službe pomoči, oskrbe in namestitve zapuščenih živali v zavetišču na območju Občine Ormož(Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/2023), objavlja
za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe pomoči, oskrbe in namestitve zapuščenih živali v zavetišču na območju Občine Ormož
1. Podatki o naročniku/koncedentu: Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož, tel. +386(02)741-53-00, matična številka: 5883687000, ID za DDV: SI29924464, transakcijski račun: SI56 0110 0010 0008 779.
2. Podatki o koncesijskem aktu: Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe pomoči, oskrbe in namestitve zapuščenih živali v zavetišču na območju Občine Ormož (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 12/2023).
3. Predmet koncesije
Koncesija za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe pomoči, oskrbe in namestitve zapuščenih živali v zavetišču na območju Občine Ormož, obsega:
– sprejem prijav o zapuščenih in izgubljenih živalih,
– zagotavljanje potrebne veterinarske pomoči zapuščenim živalim,
– zagotavljanje ulova, prevoza, namestitve in oskrbe zapuščenih živali v zavetišču,
– skrb za iskanje skrbnikov teh živali oziroma prodajo ali oddajo živali novim skrbnikom,
– zagotavljanje označevanja in registracije zapuščenih živali v skladu s predpisi,
– vodenje evidenc,
– druge naloge, v skladu z zakonom in podzakonskimi predpisi, ki urejajo izvajanje javne službe pomoči, oskrbe in namestitve zapuščenih živali v zavetišču.
4. Območje izvajanja javne službe: koncesija se izvaja na območju Občine Ormož.
5. Začetek in čas trajanja koncesije: koncesija se podeli za obdobje petih let. Koncesijsko razmerje začne teči z dnem podpisa koncesijske pogodbe.
6. Način financiranja javne službe: javna služba, ki jo bo izvajal koncesionar, se financira iz vsakoletnega proračuna Občine Ormož, iz plačil uporabnikov storitev javne službe iz drugih virov določenih z zakonom ali odlokom občine.
7. Pogoji za podelitev koncesije
Na javni razpis se lahko prijavi prijavitelj, ki mora za podelitev koncesije za izvajanje gospodarske javne službe izpolnjevati naslednje pogoje:
– je fizična ali pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– izpolnjuje pogoje, ki jih določajo Zakon o zaščiti živali ter drugi podzakonski predpisi, ki podrobneje urejajo zaščito živali,
– ima poravnane davke in prispevke,
– ni v stečajnem postopku, v postopku prisilne poravnave ali likvidacije,
– izkaže kadrovsko in organizacijsko sposobnost za izvajanje koncesije,
– izkaže finančno sposobnost,
– razpolaga z zadostnim številom oskrbnikov in zadostnim obsegom potrebnih delovnih sredstev,
– predloži stroškovno opredeljen izvedbeni program oskrbe zapuščenih živali,
– ima izkušnje na področju dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– prevzame odgovornost za škodo, ki bi jo z opravljanjem ali v zvezi z opravljanjem koncesije lahko povzročil tretji osebi,
– izpolnjuje morebitne dodatne pogoje, vsebovane v javnem razpisu.
Podrobnejši pogoji opravljanja javne službe in način dokazovanja so navedeni v razpisni dokumentaciji.
8. Vrsta postopka: postopek konkurenčnega dialoga.
9. Merila za izbor koncesionarja
Za izbiro najugodnejše ponudbe po zaključku konkurenčnega dialoga bo uporabljeno merilo ekonomsko najugodnejša ponudba.
Uporabljena bodo naslednja merila:
– ponudbena cena za storitev oskrbe zapuščenih živali – največ 80 točk,
– dosedanje izkušnje ali reference prijavitelja – največ 15 točk,
– oddaljenost zavetišča – največ 5 točk.
Merila so podrobneje določena v razpisni dokumentaciji.
10. Reference: prijavitelj predloži reference iz naslova opravljanja dejavnosti v drugih občinah, iz obdobja zadnjih petih let.
11. Popolnost, pravilnost in pravočasnost prijave na razpis
Naročnik bo upošteval vse prijave, ki bodo prispele na naslov naročnika najpozneje do roka za oddajo prijav.
Ponudniki lahko oddajo ponudbe osebno ali priporočeno po pošti na naslov naročnika. Če je ponudba poslana po pošti, se šteje za pravočasno, če prispe na naslov naročnika do navedenega datuma in ure.
Prijava na razpis mora vsebovati:
– izpolnjen, podpisan in ožigosan Obrazec 1 razpisne dokumentacije (Prijava),
– izpolnjen, podpisan in ožigosan Obrazec 2 razpisne dokumentacije (Izjava 1),
– izpolnjen, podpisan in ožigosan Obrazec 3 razpisne dokumentacije (Izjava 2),
– izpolnjen, podpisan in ožigosan Obrazec 4 razpisne dokumentacije (Izjava 3),
– izpolnjen, podpisan in ožigosan Obrazec 5 razpisne dokumentacije (Izvedbeni program zavetišča za opravljanje javne službe zagotavljanja zavetišča za zapuščene živali),
– izpolnjen, podpisan in ožigosan Obrazec 6 razpisne dokumentacije (Ponudba za celotno oskrbo zapuščenih živali),
– izjava o pridobitvi osebnih podatkov – Obrazec 7 razpisne dokumentacije (Izjava 4),
– fotokopijo odločbe Uprave Republike Slovenije za varno hrano, veterinarstvo in varstvo rastlin, s katero je ugotovljeno, da prijavitelj izpolnjuje predpisane pogoje za začetek delovanja zavetišča,
– reference,
– fotokopijo pogodbe, sklenjene z verificirano veterinarsko organizacijo za izvajanje storitev zdravstvenega varstva živali oziroma fotokopije odločbe o podelitvi koncesije za izvajanje storitev zdravstvenega varstva živali, v kolikor je bila imetniku zavetišča podeljena koncesija,
– fotokopijo cenika storitev zdravstvenega varstva živali,
– fotokopijo prometnega dovoljenja vozila za prevoz živali,
– fotokopijo internega akta o veterinarskem – sanitarnem redu zavetišča,
– potrdilo pristojnega organa, da ima imetnik zavetišča poravnane davke in prispevke; potrdilo FURS ne sme biti starejše od 8 dni,
– fotokopijo sklenjenega zavarovanja proti odgovornosti za škodo, ki jo prijavitelj lahko povzroči tretji osebi oziroma občini zaradi nevestnega izvajanja oskrbe zapuščenih živali.
Prijave, ki ne bodo vsebovale vseh navedenih podatkov, bodo kot nepopolne zavržene.
Prijava je popolna:
– če jo poda prijavitelj, ki izpolnjuje razpisane pogoje,
– če je podana za razpisano krajevno območje izvajanja storitve,
– če je popolna glede na besedilo javnega razpisa.
12. Rok in način prijave
Rok za oddajo prijav je 26. 6. 2023 do 9. ure. Prepozno prejete prijave se ne bodo upoštevale.
Prijavne obrazce z zahtevano razpisno dokumentacijo je potrebno oddati v zaprti kuverti na naslov: Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Na kuverto se zalepi izpolnjen Obrazec 8 razpisne dokumentacije.
Javni razpis uspe, če na razpis prispe vsaj ena popolna, pravilna in pravočasna prijava.
13. Ponudbena cena: prijavitelj poda ponudbeno ceno za celotno oskrbo zapuščenih živali skladno z navodili iz razpisne dokumentacije. Ponudba zavezuje prijavitelja 90 dni.
14. Način in rok za izbor koncesionarja
Prijava na razpis mora vsebovati vso dokumentacijo, zahtevano v razpisni dokumentaciji.
V primeru nepopolno izpolnjenih vlog s pomanjkljivo dokumentacijo bo komisija v roku 5 dni od odpiranja vlog prijavitelja pozvala, da vlogo v roku 8 dni od prejema obvestila dopolnijo.
Nepopolne vloge, ki v navedenem roku ne bodo dopolnjene in prepozno prispele vloge, se s sklepom zavrže. Vloge, ki ne bodo ustrezale razpisnim pogojem, bodo kot neutemeljene zavrnjene. Zoper sklep, s katerim pristojni organ nepopolne vloge, ki v navedenem roku niso bile popravljene ali prepozno prispele vloge zavrže, je dovoljena pritožba v roku 15 dni od vročitve, o kateri odloča župan.
Pogoji in dokazila za izpolnjevanje pogojev v 1. fazi konkurenčnega dialoga so določeni v razpisni dokumentaciji.
Prijavitelji morajo izjave predložiti na predpisanih obrazcih brez dodatnih pogojev; pripisi in dodatni pogoji prijavitelja se ne upoštevajo.
Naročnik bo priznal sposobnost vsem prijaviteljem, ki bodo izpolnili vse razpisne pogoje, določene z razpisno dokumentacijo.
Kandidati bodo obveščeni o priznanju sposobnosti po 1. fazi konkurenčnega dialoga najkasneje v 30. dneh po poteku roka za oddajo prijav.
Naročnik bo vse prijavitelje, ki jim bo priznal sposobnost, povabil na dialog, da bodo predstavili svoje rešitve in predloge.
Po zaključku dialoga bo naročnik o tem obvestil udeležence in jih pozval k predložitvi končne ponudbe, na podlagi sprejete rešitve oziroma rešitev iz zaključenega dialoga.
Po zaključenem dialogu in predložitvi končnih ponudb, bo naročnik izvedel še upravni postopek in v tem postopku z odločbo izbral najugodnejšega ponudnika.
Komisija za izvedbo javnega razpisa bo pripravila predlog za izbiro koncesionarja v 15 dneh po prejemu končnih ponudb. O izbiri koncesionarja koncedent odloči z upravno odločbo, zoper katero je v roku 15 dni od vročitve dovoljena pritožba, o kateri odloča župan. Zoper drugostopenjsko odločbo o izbiri je mogoč upravni spor.
Koncesijska pogodba se pošlje v podpis izbranemu ponudniku takoj po pravnomočnosti odločbe o izboru koncesionarja. Izbrani ponudnik mora koncesijsko pogodbo podpisati najkasneje v roku petnajst dni od dneva, ko jo je prejel.
Občina si pridržuje pravico, da v razpisnem postopku ne izbere koncesionarja.
15. Rok, v katerem je potrebno pričeti z izvajanjem javne službe: z izvajanjem javne službe je potrebno pričeti z naslednjim dnem od podpisa koncesijske pogodbe.
16. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije
Naročnik lahko najkasneje šest dni pred potekom roka za oddajo prijave spremeni in dopolni razpisno dokumentacijo. Sprememba bo v obliki »Dopolnila« objavljena na uradni spletni strani Občine Ormož: http://www.ormoz.si.
Koncedent bo v tem primeru po potrebi podaljšal rok za oddajo prijave, da bo prijaviteljem omogočil upoštevanje dopolnitev oziroma sprememb razpisne dokumentacije. Z odložitvijo roka za oddajo prijave se pravice in obveznosti naročnika in prijaviteljev vežejo na nove roke, ki posledično izhajajo iz podaljšanega roka za oddajo prijave.
17. Informacije in razpisna dokumentacija
Informacije o razpisu dobijo zainteresirani po elektronski pošti: klavdija.bac@ormoz.si.
Razpisna dokumentacija je vlagateljem na voljo od dneva objave do zaključka javnega razpisa na spletni strani Občine Ormož http://www.ormoz.si.