Št. 354-0015/2022-3 Ob-2604/23, Stran 1433
Župan Občine Cerklje na Gorenjskem izdajam, na podlagi 61. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), 30. člena Statuta Občine Cerklje na Gorenjskem (Uradni vestnik Občine Cerklje na Gorenjskem, št. 7/16 in Uradno glasilo slovenskih občin 16/21) in Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 59/21, 14/22 in 30/22) objavlja
za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe in zagotavljanja urejenosti pokopališča (v delu ki obsega storitve grobarjev, pokopališko pogrebnega moštva, urejenost pokopališč in poslovilnih objektov) v Občini Cerklje na Gorenjskem
1. Kratek opis predmeta razpisa
Namen javnega razpisa je izbrati koncesionarja, ki bo sposoben kvalitetno in na odgovoren način prevzeti obveznost zagotavljanja 24-urne dežurne pogrebne službe in javne službe upravljanja pokopališč, natančnejše izvajanje nalog v povezavi z urejenostjo pokopališč (v delu ki obsega storitve grobarjev, pokopališko pogrebnega moštva, urejenost pokopališč in poslovilnih objektov) na območju Občine Cerklje na Gorenjskem.
Obseg koncesijske dejavnosti je podrobneje opredeljen v Projektni nalogi, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
V primeru, da se v času izvajanja postopka javnega razpisa ali v času trajanja koncesijskega razmerja spremeni koncesijsko območje za izvajanje storitev pokopališke dejavnosti – urejenost pokopališč in poslovilnih objektov (npr. izločeno ali dodano posamezno pokopališče), si koncedent pridržuje pravico spremeniti predmet koncesije. Ponudnik v tem primeru, tudi v času izvajanja koncesijske pogodbe, ni upravičen zahtevati odškodnine.
Po izvedenem postopku javnega razpisa bo koncedent izdal odločbo o podelitvi koncesije in z izbranim koncesionarjem sklenil koncesijsko pogodbo.
Koncesijsko razmerje se vzpostavi z dnem podpisa koncesijske pogodbe. Koncesionar in koncedent bosta pričetek izvajanja storitev, ki so predmet koncesije, določila v koncesijski pogodbi. Koncesija se podeli za določen čas, za obdobje desetih let. Koncesijsko razmerje se lahko podaljša skladno z veljavnimi predpisi in skladno s pogoji določenimi v koncesijski pogodbi.
Javni razpis se izvede ob uporabi določil sledečih predpisov:
– Zakon o pogrebni in pokopališki dejavnosti (ZPPDej), (Uradni list RS, št. 62/16, 3/22 – ZDeb),
– Zakon o lokalni samoupravi (ZLS), (Uradni list RS, št. 94/07 – UPB2, 27/08 – odl. US, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 76/2016 – odl. US, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE),
– Zakon o gospodarskih javnih službah (ZGJS), (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN, 57/11 – ORZGJS40),
– Pravilnik o minimalnih standardih in normativih za izvajanje pogrebne dejavnosti (Uradni list RS, št. 42/17),
– Uredba o metodologiji za oblikovanje cen 24-urne dežurne službe (Uradni list RS, št. 5/18),
– Standardi in normativi za osnovni pogreb v skladu z 12. členom ZPPDej, ki so jih sprejeli Gospodarska zbornica Slovenije in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije in je z njimi soglašal minister za gospodarski razvoj in tehnologijo (http://www.mgrt.gov.si/fileadmin/mgrt.gov.si/pageuploads/DNT/SS/Britof/stan-nor_OP-pod.pdf),
– Uredba o odpadnih nagrobnih svečah (Uradni list RS, št. 25/19),
– Odlok o lokalnih gospodarskih javnih službah v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 59/21 in 24/22),
– Odlok o pokopališkem redu v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 59/21 in 14/22),
– Odlok o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 59/21, 14/22 in 30/22),
– Odlok o načinu opravljanja obvezne občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 59/21)
2. Podatki o naročniku – koncedent: Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem (v nadaljevanju koncedent).
3. Predmet koncesije
Predmet koncesije je izvajanje gospodarske javne službe, ki obsega dejavnosti:
– s področja pogrebne dejavnosti:
– zagotavljanje 24-urne dežurne pogrebne službe, ki obsega vsak prevoz od kraja smrti do hladilnih prostorov izvajalca javne službe ali zdravstvenega zavoda zaradi obdukcije pokojnika, odvzema organov oziroma drugih postopkov na pokojniku in nato do hladilnih prostorov izvajalca javne službe, vključno z uporabo le-teh, oziroma opravila in storitve, kot jih določa zakon, ki ureja področje pogrebne in pokopališke dejavnosti.
– s področja pokopališke dejavnosti:
– zagotavljanje urejenosti pokopališč (v delu, ki obsega storitve grobarjev, pokopališko pogrebnega moštva, oddaja poslovilnih vežic v najem, urejenost pokopališč in poslovilnih objektov).
Izvajanje investicij in investicijskega vzdrževanja neposredno zagotavlja koncedent Občina Cerklje na Gorenjskem in niso predmet koncesije.
4. Območje izvajanja javne službe oziroma koncesije
Koncesija se izvaja na koncesijskem območju.
Prostorska zasnova javne službe:
– 24-urna dežurna pogrebna služba se na podlagi podelitve koncesije izvaja na celotnem območju Občine Cerklje na Gorenjskem,
– Storitev pokopališke dejavnosti – urejenost pokopališč in poslovilnih objektov, na podlagi podelitve koncesije se izvaja na naslednjih pokopališčih:
– Cerklje na Gorenjskem (samo poslovilni objekti brez grobnih polj).
Obseg koncesijske dejavnosti je podrobneje opredeljen v Projektni nalogi, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
Pravno opozorilo:
V primeru, da se v času izvajanja postopka javnega razpisa ali v času trajanja koncesijskega razmerja spremeni koncesijsko območje za izvajanje storitev pokopališke dejavnosti – urejenost pokopališč (npr. izločeno ali dodano posamezno pokopališče ali poslovilni objekt), si koncedent pridržuje pravico spremeniti predmet koncesije. Ponudnik v tem primeru, tudi v času izvajanja koncesijske pogodbe, ni upravičen zahtevati odškodnine.
5. Vrsta postopka: postopek izbire koncesionarja se izvede na podlagi javnega razpisa, objavljenega v Uradnem listu Republike Slovenije in na uradni spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem. Javni razpis se opravi po določbah Odloka o predmetu in pogojih za podelitev koncesije za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Cerklje na Gorenjskem (Uradno glasilo slovenskih občin št. 59/21, 14/22 in 30/22) in skladno z zakonom, ki ureja področje javnih gospodarskih služb.
6. Jezik ponudbe
Celotna ponudbena dokumentacija mora biti pripravljena v slovenskem jeziku.
Ponudba in ostala ponudbena dokumentacija, ki se nanaša na ponudbo, mora biti napisana v slovenskem jeziku ter izdelana skladno z zahtevami in predlogami iz razpisne dokumentacije. V slovenskem jeziku morajo biti postavljena tudi vsa vprašanja, ki jih naročniku posredujejo ponudniki.
Dokumentom, potrdilom, dokazilom in podobno, ki so v tujem jeziku, morajo biti priloženi tudi s strani sodno zapriseženega prevajalca prevedeni dokumenti.
7. Predvideni začetek in trajanje koncesijskega razmerja
Koncesija se podeli za določen čas, in sicer za obdobje desetih let, šteto od dneva sklenitve koncesijske pogodbe. Koncesijsko razmerje začne teči z dnem sklenitve koncesijske pogodbe.
Koncesionar mora z izvajanjem javne službe pričeti v najkrajšem možnem času oziroma najkasneje v roku enega meseca od sklenitve koncesijske pogodbe.
8. Informacija o sklopih: predmet javnega razpisa je celovit in ni razdeljen na sklope. Od ponudnikov se zahteva celovita ponudba, ki zajema vse storitve, ki so predmet koncesije.
9. Pogoji za podelitev koncesije
Koncesionar je lahko fizična ali pravna oseba, če izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesionirane gospodarske javne službe. Koncesionar je lahko tudi tuja oseba.
Pogoji, ki jih mora izpolnjevati koncesionar za opravljanje dejavnosti, ki je predmet razpisane koncesionirane gospodarske javne službe so:
1. da je registriran za opravljanje pogrebne dejavnosti in ima, če je pravna oseba, dejavnost vpisano v ustanovitveni akt;
2. da ima zaposleni najmanj dve osebi;
3. da ima najmanj eno posebno vozilo za prevoz pokojnikov, ki se uporablja izključno v te namene;
4. da ima najmanj en hladilni prostor za pokojnika;
5. da ima najmanj eno transportno krsto;
6. da zagotovi ustrezno zaščito zaposlenih v zvezi s higienskimi in zaščitnimi postopki pri ravnanju s pokojniki;
7. da sam ali njegov zakoniti zastopnik ni bil pravomočno obsojen za katero od kaznivih dejanj, ki ga določa zakon, ki ureja javno naročanje;
8. da ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku ali postopku prisilnega prenehanja oziroma zanj ni bil podan predlog za začetek takega postopka in sodišče o tem predlogu še ni odločilo ali z njihovimi posli iz drugih razlogov upravlja sodišče ali je opustilo poslovno dejavnost ali je v kateremkoli podobnem položaju;
9. da nima neporavnanih obveznosti iz naslova davkov in drugih dajatev, določenih z zakonom kar izkaže s potrdilom Finančne uprave RS, ki ni starejše od 8 dni od datuma, ki je določen kot skrajni rok za oddajo ponudbe;
10. da ponudnik kot pravna oseba in osebe, ki so članice upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa ponudnika ali ki imajo pooblastila za zastopanje ponudnika ali odločanje ali nadzor v ponudniku niso bili pravnomočno obsojeni zaradi kaznivih dejanj organiziranega kriminala, korupcije, goljufije ali pranja denarja;
11. da ima izkušnje na področju dejavnosti, ki je predmet koncesije. Ponudnik mora s priloženimi referenčnimi potrdili in pogodbami dokazati, da je najmanj 2 leti v zadnjih 5 letih pred rokom za oddajo ponudb, skladno z ZPPDej izvajal naslednje storitve gospodarske javne službe:
– 24-urna dežurna pogrebna služba,
– storitev grobarjev,
– storitev pogrebnega moštva,
– oddaja poslovilnih vežic v najem,
– zagotavljanje urejenosti pokopališča.
12. da izkaže kadrovsko in organizacijsko sposobnost za izvajanje koncesije;
13. da mora izvajalec 24-urne dežurne službe zagotavljati odzivni čas največ 30 minut od poziva do prihoda na kraj smrti;
14. da izkaže finančno sposobnost;
15. da prevzame odgovornost za škodo, ki bi jo z opravljanjem ali v zvezi z opravljanjem koncesije lahko povzročil tretji osebi.
Podrobneje so pogoji in zahteve za izkazovanje določenih sposobnosti navedene v razpisni dokumentaciji.
10. Pogoji za opravljanje javne službe
Na javni razpis se lahko prijavi fizična ali pravna oseba, ki izpolnjuje pogoje za opravljanje dejavnosti, in mora javno službo opravljati pod naslednjimi pogoji:
1. skladno z zakoni, pravilniki, občinskimi odloki ter drugimi veljavnimi predpisi,
2. koncesionar je dolžan izvajati javno službo nepretrgoma,
3. koncesionar je dolžan, v okviru javne službe, izjemoma opravljati tudi dodatna dela oziroma naloge, ki s koncesijsko pogodbo niso predvidena, če je zagotovitev takšnih del oziroma nalog nujno potrebna za izvajanje javne službe,
4. koncesionar je dolžan voditi računovodstvo dejavnost, ki je predmet javne službe, ločeno od računovodstva za morebitno drugo dejavnost, v skladu z določili veljavne zakonodaje,
5. koncesionar mora, skladno z veljavnimi predpisi, skrbno, natančno in ažurno vodil predpisane evidence, ki jih je dolžan kadarkoli dati na vpogled občini,
6. koncesionar mora občini (koncedentu) o izvajanju javne službe predložiti letno poročilo, kadarkoli na zahtevo koncedenta ali drugega pristojnega organa pa tudi vmesna poročila,
7. koncesionar je neposredno odgovoren za kakršnokoli škodo, ki jo pri opravljanju javne službe ali v zvezi z opravljanjem javne službe povzroči fizičnim in pravnim osebam pri njem zaposlenih ali njegovi podizvajalci. Odgovornost koncesionarja je podana tudi v primeru stavke pri njem zaposlenih ljudi,
8. koncesionar mora biti zavarovan proti odgovornosti za škodo, ki jo lahko povzroči zaradi napak pri izvajanju javne službe in tudi za škodo, nastala zaradi višje sile,
9. koncesionar ne sme prenesti koncesije na drugo pravno ali fizično osebo, lahko pa za posamezne storitve sklepa pogodbe s podizvajalci, na podlagi predhodnega soglasja koncedenta. Dejavnosti, ki obsegajo obvezno občinsko gospodarsko javno službo (tj. zagotavljanje 24-urne dežurne pogrebne službe) zaradi njihove narave ni mogoče oddati v podizvajanje – ne v postopku oddaje ponudbe, ne v času trajanja koncesijskega razmerja.
Podrobnejši pogoji opravljanja javne službe so navedeni v razpisni dokumentaciji. Sestavni del razpisne dokumentacije je tudi projektna naloga.
11. Način financiranja javne službe
Sredstva za izvajanje javne službe, ki jo bo izvajal koncesionar, se zagotavljajo:
– s plačili uporabnikov storitev javne službe,
– v vsakoletnem proračunu koncedenta,
– iz drugih virov določenih z zakonom ali odlokom občine.
12. Merila za izbiro koncesionarja za izvajanje koncesijske dejavnosti
Izmed prejetih ponudb, ki bodo izpolnjevali pogoje iz zgoraj navedenih pogojev tega razpisa, se izbere koncesionar, ob upoštevanju naslednjih meril:
| MERILO | Maksimalno število točk |
M1 | Ponudbena cena Pogrebna dejavnost – Izvajanje storitev 24-urne dežurne pogrebne službe (brez DDV) | 30 |
M2 | Ponudbena cena Pokopališča dejavnost – Enotna cena najema vežice na dan (brez DDV) | 15 |
M3 | Ponudbena cena Pokopališča dejavnost – storitev grobarjev + cen storitev pokopališko pogrebnega moštva (brez DDV) | 15 |
M4 | Ponudbena cena – urejanje pokopališč (brez DDV) | 20 |
M5 | Oddaljenost sedeža podjetja koncesionarja od naselja Cerklje na Gorenjskem (kot sedeža Občine Cerklje na Gorenjskem) | 20 |
Podrobnejša razčlenitev zgoraj navedenih meril je predmet razpisne dokumentacije.
Če dosežeta dva ali več ponudnikov na podlagi postavljenih meril za koncesijo enako število točk, bo izbran ponudnik, ki je dobil večje število točk najprej pri kriteriju Ponudbena cena Pogrebna dejavnost – Izvajanje storitev 24-urne dežurne pogrebne službe. Če bo ob upoštevanju teh meril, še vedno več ponudnikov imelo enako število točk, bo imel prednost ponudnik, ki je zbral večje število točk po merilu Ponudbena cena – enotna cena najema vežic. Če bo ob upoštevanju teh meril, še vedno več ponudnikov imelo enako število točk, bo imel prednost ponudnik, ki je zbral večje število točk po merilu oddaljenost sedeža podjetja koncesionarja od naselja Cerklje na Gorenjskem (kot sedeža Občine Cerklje na Gorenjskem). Če še vedno ne bo mogoče izbrati ponudnika, bo o končnem izboru odločal žreb.
13. Ponudbena cena
Ponudnik poda finančno vrednost za celovito opravljanje razpisane javne službe, skladno z navodili iz razpisne dokumentacije. Ponudba zavezuje ponudnika 90 dni.
V kolikor zaradi objektivnih okoliščin v roku veljavnosti ponudbe ne pride do podpisa pogodbe, lahko koncedent zahteva od ponudnika, da za določeno število dni podaljša rok veljavnosti ponudbe. V kolikor ponudnik tega ne stori, ima naročnik pravico, da unovči polni znesek garancije za resnost ponudbe (bianko menica z menično izjavo), s katero razpolaga, ponudnika pa izloči (izključi) iz nadaljnjega postopka podelitve koncesije. Zahteve in odgovori v zvezi s podaljšanjem veljavnosti ponudbe morajo biti v pisni obliki.
14. Popolnost ponudbe
Ponudba je pravilna, če je pravilno opremljena: Ponudba se lahko pošlje po pošti ali odda osebno v zaprti ovojnici, na kateri mora biti nalepljen OBR 12 – OVOJNICA (glej navodila v Razpisni dokumentaciji.).
Prijava na razpis je popolna, če vsebuje izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce ponudbe in dokazila:
Obrazci:
– Predstavitev ponudnika s partnerji in podizvajalci (OBR 1),
– Izjava o izpolnjevanju zahtev koncedenta (OBR 2),
– Ponudbeni predračun (OBR 3),
– Udeležba (OBR 4), Izbrani ponudnik bo na poziv koncedenta predložil podatke o lastništvu ponudnika. Obrazec se pri oddaji ponudbe le podpiše in žigosa s strani odgovorne osebe ponudnika,
– Pooblastilo za pridobitev podatkov (OBR 5),
– Referenčni posli gospodarskega subjekta (OBR 6),
– Tehnična oprema (OBR 7),
– Kadri (OBR 8),
– Garancija za resnost ponudbe – Menična izjava s pooblastilom za izpolnitev (OBR 9),
– Garancija za dobro izvedbo posla (OBR 10) Obrazec se pri oddaji ponudbe le podpiše in žigosa s strani odgovorne osebe ponudnika,
– Vzorec koncesijske pogodbe (OBR 11),
Ponudnik mora parafirati vsako stran pogodbe v desnem spodnjem kotu.
– Ovojnica (OBR 12),
Ponudnik mora ponudbo oddati tako, da na ovojnico nalepi izpolnjen obrazec OVOJNICA.
Obvezna dokazila in priloge k ponudbe:
– Akt o ustanovitvi,
– izpis iz poslovnega registra, ki ne sme biti starejši od 30 dni od datuma, ki je določen kot skrajni rok za oddajo ponudbe,
– Elaborat o ceni izvajanja storitve 24-urne dežurne pogrebne službe, ki je izdelan skladno z uredbo, ki ureja metodologijo oblikovanja 24-urne dežurne službe (lastni obrazec),
– Elaborat o izvajanju in o ceni izvajanja storitev pokopališke dejavnosti – urejenost pokopališč in poslovilnih objektov, ki je izdelan ob smiselni uporabi uredbe, ki ureja metodologijo oblikovanja cen 24-urne dežurne službe (lastni obrazec),
– partnerska pogodba v primeru, da ponudnik nastopa s partnerji,
– dovoljenje za opravljanje pogrebne dejavnosti,
– obrazec S-BON-1, ki ne sme biti starejši od 30 dni od datuma, ki je določen kot skrajni rok za oddajo ponudbe,
– zaključne račune za leto 2019, 2020, 2021 in 2022, iz katerih izhaja izkazovanje finančne sposobnosti in višine čistih letnih prihodkov od prodaje. Če je ponudnik zavezan k revidiranju zaključnih računov, mora predložiti revidirane računovodske izkaze,
– potrdilo Finančne uprave RS, ki ni starejše od 8 dni od datuma, ki je določen kot skrajni rok za oddajo ponudbe. Iz potrdila mora biti razvidno, da ponudnik nima neporavnanih obveznosti iz naslova davkov in drugih dajatev, določenih z zakonom,
– dokazila o tehnični opremi (izpis iz registra osnovnih sredstev in kopija veljavnega prometnega dovoljenja),
– potrdila o vzpostavljenem delovnem razmerju z imenovanimi kadri (obrazci M1),
– lastna izjava o zagotavljanju osnovnega pogreba.
15. Dokazila o izpolnjevanju zakonskih in drugih pogojev
Za izvajanje dejavnosti, ki so predmet javnega razpisa, mora ponudnik izpolnjevati zakonsko predpisane pogoje in druge pogoje, ki jih določi koncedent.
Kot dokaz o izpolnjevanju zahtevanih pogojev ponudnikov v ponudbi na javni razpis predloži ustrezna dokazila kot fotokopije, oziroma priloži izpolnjene, žigosane in podpisane obrazce (izjave), kot je zahtevano v razpisni dokumentaciji.
Občina ima pravico od ponudnika zahtevati vpogled v originale listine ter zahtevati predložitev dodatnih listin oziroma pojasnil.
16. Zavarovanje odgovornosti
Koncesionar je dolžan, v roku 15 dni po podpisu koncesijske pogodbe, skleniti zavarovanje odgovornosti za škodo v višini 50.000 EUR skladno z določili koncesijske pogodbe, ki bi utegnila nastati koncedentu, uporabnikom ali tretjim osebam v zvezi z opravljanjem koncesionirane javne službe.
Koncesionar mora koncedentu predložiti dokazilo o zavarovanju odgovornosti za vsako nadaljnje leto trajanja koncesijske pogodbe najkasneje do 31. decembra tekočega leta za naslednje leto.
Koncesionar ne glede na zavarovanje odgovornosti z vsem svojim premoženjem jamči za škodo, ki jo povzroči koncedentu z izvajanjem ali neizvajanjem gospodarske javne službe, in za škodo, ki jo pri opravljanju ali v zvezi z opravljanjem gospodarske javne službe povzročijo pri njem zaposlene osebe ali druge osebe, ki izvirajo iz sfere koncesionarja oziroma izvajajo storitve ali dejavnosti po naročilu koncesionarja oziroma v njegovem imenu, koncedentu, uporabnikom ali tretjim osebam.
17. Način dostopa do razpisne dokumentacije in dodatne informacije
Javni razpis je objavljen v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem (https://www.cerklje.si, v rubriki »Novice in objave«, v rubriki »Javni razpisi, naročila, natečaji …).
Razpisna dokumentacije je dostopna na spletni strani Občine Cerklje na Gorenjskem (https://www.cerklje.si/ v zavihku Javna naročila, natečaji …) z dnem objave v Uradnem listu RS.
Pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo sme ponudnik zahtevati pisno po elektronski pošti na naslov: obcinacerklje@siol.net najkasneje do vključno 4. 8. 2023. Pojasnila bodo posredovana najkasneje do vključno 11. 8. 2023.
Naročnik si pridržuje pravico spremeniti ali dopolniti razpisno dokumentacijo. Tovrstne spremembe in dopolnitve bo naročnik izdal v obliki dodatkov k razpisni dokumentaciji. Vsak dodatek k razpisni dokumentaciji postane sestavni del razpisne dokumentacije. Kot del razpisne dokumentacije štejejo tudi vprašanja in odgovori, objavljeni na spletni strani občine.
18. Naslov, rok in način predložitve ponudbe
Ponudbo je potrebno nasloviti na: Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem.
Ponudba se lahko:
– posreduje po pošti kot priporočeno pošiljko,
– ali se odda osebno v tajništvu Občine Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem, v delovnem času.
Ne glede na način dostave bodo za pravočasno štete ponudbe, ki bodo na naslov naročnika prispele do vključno 31. 8. 2023 do 10. ure. Ponudbe po tem roku se štejejo kot prepozne. Prepozno prispele ponudbe bo naročnik (koncedent) neodprte vrnil pošiljatelju.
Ponudba mora biti oddana v pisni obliki, v zaprti ovojnici, na kateri mora biti nalepljen izpolnjen »obrazec OVOJNICA (OBR 12), ki je del razpisne dokumentacije s pripisom »Ne odpiraj – ponudba, javni razpis za podelitev koncesije za izvajanje 24-urne dežurne pogrebne službe in storitev pokopališke dejavnosti (urejenost pokopališč in poslovilnih objektov) v Občini Cerklje na Gorenjskem« na naslov: Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem.
19. Odpiranje in obravnava ponudb
Odpiranje in ocenjevanje ponudb za podelitev razpisane koncesije bo potekalo v prostorih Občina Cerklje na Gorenjskem, Trg Davorina Jenka 13, 4207 Cerklje na Gorenjskem in ne bo javno. Postopek bo vodila tričlanska strokovna komisija, imenovana s sklepom župana Občine Cerklje na Gorenjskem (v nadaljevanju: komisija).
Komisija bo obravnavala vse pravočasne in pravilne ponudbe in izdelala poročilo. Nepravilne ponudbe ter ponudbe, ki jih ni vložila upravičena oseba ali so neutemeljene ali niso bile vložene na predpisanih obrazcih, bodo s sklepom župana zavržene in vrnjene pošiljatelju.
Komisija si pridružuje pravico do preverjanja resničnosti in verodostojnosti navedb v ponudbi, izpolnjevanja zakonsko predpisanih in drugih pogojev, ter preverjanja vseh podatkov, navedenih v ponudbi. V skladu z načelom proste presoje dokazov sme komisija v postopku pregleda, primerjave in vrednotenja ponudb zahtevati od ponudnikov dodatna pojasnila ali originalne izvode dokumentov. Dovoljena so le taka pojasnila k ponudbam – izključno na poziv komisije – s katerimi se pojasnijo manjša odstopanja od zahtev razpisne dokumentacije in ki v nobenem primeru ne vplivajo na vsebino ponudb in njihovo ocenjevanje ter razvrščanje glede na postavljena merila, niti ne zadevajo navodil za izdelavo ponudb iz razpisne dokumentacije. Pri tem si v postopku izbire, koncedent oziroma komisija pridržuje pravico posvetovanja s strokovnjakom z razpisanega področja.
V primeru nepopolnih ponudb s pomanjkljivo dokumentacijo bo komisija ponudnike pozvala, da ponudbe v roku osmih dni od prejema obvestila dopolnijo. Nepopolne ponudbe, ki v navedenem roku ne bodo dopolnjene, se s sklepom zavržejo.
Razen kadar gre za popravek ali dopolnitev očitne napake, če zaradi tega popravka ali dopolnitve ni dejansko predlagana nova ponudba, ponudnik ne sme dopolnjevati ali popravljati svoje cene brez DDV na enoto, vrednosti postavke brez DDV, skupne vrednosti ponudbe brez DDV, razen kadar se skupna vrednost spremeni na naslednji način:
– izključno komisija sme na podlagi pisnega soglasja ponudnika popraviti računske napake, ki jih odkrije pri pregledu in ocenjevanju ponudb. Pri tem se količina in cena na enoto brez DDV ne smeta spreminjati. Če se pri pregledu in ocenjevanju ponudb ugotovi, da je prišlo do računske napake zaradi nepravilne vnaprej določene matematične operacije s strani koncedenta, lahko komisija ob pisnem soglasju ponudnika popravi računsko napako tako, da ob upoštevanju cen na enoto brez DDV in količin, ki jih ponudi ponudnik izračuna vrednost ponudbe z upoštevanjem pravilne matematične operacije. Ne glede na prejšnji odstavek lahko komisija ob pisnem soglasju ponudnika napačno zapisano stopnjo DDV popravi v pravilno.
20. Rok, v katerem bodo ponudniki obveščeni o izidu javnega razpisa
Koncedent bo ponudnike o izidu javnega razpisa obvestil predvidoma v roku 90 dni po odpiranju ponudb, kot sledi:
– izdal koncesijsko odločbo, s katero bo ponudniku, čigar ponudba bo po merilih najbolje ocenjena, podelil koncesijo.
V primeru, da komisija oceni, da nihče od ponudnikov ni primeren za podelitev, se koncesija ne podeli.
Koncedent in izbrani koncesionar medsebojna razmerja uredita s koncesijsko pogodbo.
Najpozneje pet dni po pravnomočni odločbi o izbiri koncesionarja, koncedent na svoji spletni strani objavi obvestilo o rezultatu postopka podelitve koncesije.
Koncedent si pridržuje pravico, da na javnem razpisu ne izbere nobenega ponudnika.
21. Splošne določbe
– Koncedent Občina Cerklje na Gorenjskem (v nadaljevanju: koncedent) izrecno opozarja ponudnike, da si pridružuje pravico postopek javnega razpisa za podelitev koncesije kadarkoli prekiniti, razveljaviti ali zaključiti brez izbire koncesionarja, ne da bo s tem odškodninsko odgovoren do ponudnikov oziroma drugih udeležencev.
– Koncedent ne odgovarja za škodo, ki bo jo utrpel ponudnik (ali potencialni ponudnik v fazi priprave dokumentacije za oddajo ponudbe), ker je bil postopek javnega razpisa prekinjen, razveljavljen, zaključen brez izbire koncesionarja oziroma s ponudnikom ni bila sklenjena koncesijska pogodba.
– Koncedent ne plača ponudnikom nobenih stroškov in ne prevzema odškodninske odgovornosti v zvezi z izdelavo ponudb ali v zvezi s kasnejšimi opravili.
– Koncedent ne prevzema nikakršne odgovornosti za izgubljene ali prepozno predložene ponudbe.
– Ponudnik se strinja in v celoti ter brez zadržkov sprejema vse pogoje ter vsa merila za izbor koncesionarja, ki so navedeni v tem javnem razpisu in v razpisni dokumentaciji.
– Ponudnik mora ponudbi priložiti vse obrazce izjave, dokazila o izpolnjevanju zakonskih in drugih pogojev ter dokazila za vrednotenje meril, po vrstnem redu, kot je opredeljeno v javnem razpisu in v skladu z navodili razpisne dokumentacije.
– Ponudnik krije vse stroške, ki bodo nastali v zvezi s pripravo in dostavo njegove ponudbe.
– Ponudnik mora ponudbo izdelati v slovenskem jeziku in v skladu z določili iz razpisne dokumentacije.
– Ta razpis se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in začne veljati z dnem objave.
Opomba: Uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške.
Občina Cerklje na Gorenjskem