Ob-2777/23, Stran 1546
Na podlagi Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US in 18/23 – ZDU-1O) in Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP in 149/22), objavlja Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov
za izvajanje operacije »Preprečevanje trgovine z ljudmi, spolnega nasilja in podpora ženskam«, št. 430-26/2023
1. Ime oziroma naziv in sedež naročnika: Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov, Cesta v Gorice 15, 1000 Ljubljana.
2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je izvajanje operacije, ki je preventivne narave in je namenjena zlasti rizičnim skupinam oseb, ki obsega:
Aktivnosti, namenjene informiranju, preprečevanju in ozaveščanju o trgovini z ljudmi, spolnem nasilju in nasilju na podlagi spola, ki obsegajo:
– Izvedbo individualnih informativnih razgovorov z vlagatelji namere, prosilci za mednarodno zaščito, osebami, ki so mednarodno zaščito že prejele, v jeziku, razumljivem ciljni skupini;
– Izvedbo individualnih razgovorov z vlagatelji namere, prosilci za mednarodno zaščito, osebami, ki so mednarodno zaščito že prejele, prosilci za začasno zaščito ter osebami, ki so začasno zaščito že prejele;
– Priprava kratkih poročil o razgovoru, ko je potrebno ukrepanje ali nadaljnje spremljanje osebe;
– Izvedba skupinskih predavanj (za nastanjene in drugo zainteresirano javnost);
– Izvedba skupine za samopomoč ženskam (1x mesečno);
– Priprava dodatnega informacijskega materiala o trgovini z ljudmi, spolnem nasilju in nasilju na podlagi spola, ki ga prosilci prejmejo na razgovoru;
– Usposabljanje za zaposlene (delavnice, vodenje razgovorov …);
– Priprava preventivne kampanje.
Aktivnosti, namenjene podpori delovni skupini, ki je imenovana na podlagi Standardnih operativnih postopkov za preprečevanje in ukrepanje v primerih spolnega nasilja ter nasilja na podlagi spola nad osebami, ki so obravnavane po določbah Zakona o mednarodni zaščiti, ki obsegajo:
– Sklicevanje, pisanje zapisnikov, vodenje statistike, priprava polletnih in letnih poročil ipd.;
– Priprava, usklajevanje oziroma dopolnjevanje obstoječega sporazuma oziroma po potrebi priprava novega sporazuma po navodilu naročnika;
– Sklicevanje srečanj;
– Priprava zapisnikov;
– Priprava statistike (mesečne, polletne, letne);
– Vsakoletna priprava evalvacije;
– Izvedbo dodatnih aktivnosti, potrebnih za pravočasno in pravilno izvedbo operacije.
Predmet javnega razpisa in zahteve naročnika so podrobneje opredeljeni v III. delu razpisne dokumentacije (»Opis predmeta javnega razpisa«).
Prijavitelji morajo ponuditi predmet javnega razpisa v celoti in se ne morejo prijaviti za izvajanje posameznega dela predmeta javnega razpisa oziroma posameznega dela programa.
Skupina prijaviteljev lahko predloži skupno ponudbo za predmet javnega razpisa v celoti in se ne more prijaviti za izvajanje posameznega dela predmeta javnega razpisa oziroma posameznega dela programa.
Operacija se bo izvajala v obdobju od podpisa pogodbe do porabe sredstev, namenjenih izvajanju operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2026.
Podroben opis predmeta javnega razpisa in zahteve je podan v razpisni dokumentaciji.
3. Pogoji za prijavo na javni razpis
– Na javni razpis se lahko prijavijo pravne osebe, ki:
– so registrirane za opravljanje dejavnosti, ki so predmet tega razpisa, pri pristojnem sodišču ali drugem pristojnem organu v Republiki Sloveniji ali imajo status mednarodne organizacije in si prizadevajo uresničiti iste cilje kot so zapisani v programu Sklada za azil, migracije in vključevanje za programsko obdobje (AMIF) 2021–2027,
– nimajo v zadnjih šestih mesecih od datuma izdaje potrdila s strani poslovne banke blokiranega nobenega transakcijskega računa,
– izpolnjujejo pogoj, da niti prijavitelj niti njegov zakoniti zastopnik, ni bilpravnomočno obsojen zaradi naslednjih kaznivih dejanj, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku: goljufija, protipravno omejevanje konkurence, oškodovanje upnikov z goljufijo ali nevestnim poslovanjem, dajanje prednosti upnikom, poslovna goljufija, goljufija na škodo Evropske unije, ponareditev ali uničenje poslovnih listin, nedovoljeno sprejemanje daril, nedovoljeno dajanje daril, davčna zatajitev, jemanje podkupnine, dajanje podkupnine,
– nimajo neplačanih zapadlih obveznosti v zvezi s plačili davkov in prispevkov za socialno varnost v skladu z zakonskimi določbami države, v kateri imajo sedež.
– Operacija mora imeti realne in jasno postavljene cilje, ki so v skladu s predmetom razpisa in izhajajo iz potreb uporabnikov in naročnika.
– Interesi prijavitelja ne smejo biti v nasprotju z interesi in cilji operacije.
– Vsebina operacije mora biti skladna s ciljem, predmetom, namenom in obsegom javnega razpisa in ustreza ciljnim skupinam.
– Operacija mora upoštevati aktivnosti ter časovni in finančni okvir, določen s predmetno razpisno dokumentacijo.
– Operacija se ne sme izvajati kot del drugih, s strani naročnika ali finančnih skladov EU, že sofinanciranih operacij.
– Operacija se mora izvajati v Republiki Sloveniji, na nacionalni ravni.
– Prijavitelji – izvajalci morajo zagotoviti izvajanje operacije po načelu nepridobitnosti.
– Prijavitelj – izvajalec mora pri svojem delu upoštevati predpise, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov, predvsem Zakon o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22 – ZVOP-2).
V primeru, da prijavitelj oziroma njegova vloga ne izpolnjuje katerega od zgoraj navedenih pogojev, se vloga izloči iz izbirnega postopka.
4. Merila za izbor
Naročnik bo vloge, ki bodo izpolnjevale vse pogoje javnega razpisa, ocenil po spodaj navedenih merilih. V primeru, da vsebina operacije v posamezni vlogi ni skladna s predmetom javnega razpisa, se vloga izloči.
Ocenjuje se vsebina operacije po spodaj navedenih merilih. Največje možno število prejetih točk po merilih je 73.
Merilo | Število možnih točk |
1. Pretekle izvedene operacije prijavitelja, namenjene žrtvam trgovine z ljudmi | 7 |
– Ali je prijavitelj v zadnjih dveh letih pred datumom objave javnega razpisa v Ur. l. RS izvedel operacije, namenjene žrtvam trgovine z ljudmi ali nasilja? | |
Prijavitelj ni izvajal operacij, namenjenih ciljni populaciji v zadnjih dveh letih | 0 |
Prijavitelj je izvedel 1 operacijo, namenjeno ciljni populaciji v zadnjih dveh letih | 2 |
Prijavitelj je izvedel 2 operaciji, namenjeni ciljni populaciji v zadnjih dveh letih | 4 |
Prijavitelj je izvedel 3 ali več operacije, namenjene ciljni populaciji v zadnjih dveh letih | 7 |
2. Pretekle izvedene operacije prijavitelja, namenjene ranljivim osebam s posebnimi potrebami | 4 |
– Ali je prijavitelj v zadnjih dveh letih pred datumom objave javnega razpisa v Ur. l. RS izvedel operacije, namenjene skupinam oseb, ki jih prvi odstavek 22. točka 2. člena Zakona o mednarodni zaščiti prepozna kot ranljive osebe s posebnimi potrebami ter ali je vsak trajal 4 mesece ali več? | |
Prijavitelj ni izvajal operacij, namenjenih tej populaciji ali so bile te krajšega trajanja od zahtevanega v zadnjih dveh letih | 0 |
Prijavitelj je izvedel 2 različni operaciji, namenjeni zgolj eni od navedenih skupin oseb, vsakega v trajanju 4 ali več mesecev v zadnjih dveh letih | 1 |
Prijavitelj je izvedel 2 različni operaciji, namenjeni različnima navedenima skupinama oseb, vsakega v trajanju 4 ali več mesecev v zadnjih dveh letih | 2 |
Prijavitelj je izvedel 3 ali več različnih operacij, namenjenih zgolj eni od navedenih skupin oseb, vsako v trajanju 4 ali več mesecev v zadnjih dveh letih | 3 |
Prijavitelj je izvedel 3 ali več različnih operacij, vsako namenjeno različni od navedenih skupin oseb, vsako v trajanju 4 ali več mesecev v zadnjih dveh letih | 4 |
3. Poleg v tej razpisni dokumentaciji zahtevanih aktivnosti, prijavitelj ponuja dodatne inovativne aktivnosti s področja preprečevanja trgovine z ljudmi, spolnega nasilja ali nasilja po spolu | 10 |
– Ali je prijavitelj v prijavi operacije ponudil dodatne (inovativne) vsebine? | |
– Ali ponujene dodatne (inovativne) vsebine temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine? | |
– Ali je jasno razvidno, da ponujene dodatne (inovativne) vsebine prinašajo dodano vrednost? | |
Dodatne (inovativne vsebine) niso ponujene/predstavljene ali so neustrezne | 0 |
Dodatne (inovativne) vsebine so delno predstavljene in/ali ne prinašajo dodane vrednosti oziroma ne temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljen skupine | 5 |
Dodatne (inovativne) vsebine so ustrezno predstavljene, temeljijo na ugotovljenih potrebah ciljne skupine in prinašajo dodano vrednost | 10 |
4. Izvedljivost operacije | 15 |
a) Ali je opis metode dela v prijavi operacije ustrezen glede na načrtovane aktivnosti/naloge potrebne za izvedbo operacije? | 10 |
– Ali so metode dela jasno opredeljene? | |
– Ali opisane metode dela vodijo do ciljev operacije? | |
Opisane metode dela v prijavi operacije niso predstavljene ali pa so neustrezne in ne vodijo do ciljev operacije | 0 – vloga se izloči |
Opisane metode dela v prijavi operacije so delno predstavljene in/ali slabo opisane | 5 |
Opisane metode dela v prijavi operacije so ustrezno zastavljene in opisane | 10 |
b) Ali so prepoznana kritična tveganja ter ukrepi za njihovo odpravo? | 5 |
– Ali prijavitelj prepozna kritična tveganja, ki lahko nastanejo pri izvajanju operacije? | |
– Ali prijavitelj predvideva ustrezne ukrepe za odpravo kritičnih tveganj? | |
Niso prepoznana kritična tveganja in ustrezni ukrepi za odpravo ali so neustrezno določena in niso povezana | 0 |
Prepoznana kritična tveganja so relevantna, vendar pomanjkljivo opisana in/ali so ukrepi za njihovo odpravo pomanjkljivo opisani | 3 |
Prepoznana kritična tveganja in ukrepi za njihovo odpravo so prepoznani, relevantni in ustrezno opisani | 5 |
5. Stroškovna učinkovitost | 10 |
Ali so načrtovani stroški ustrezno ocenjeni in potrebni za doseganje načrtovanih aktivnosti? | |
– Ali iz prijave operacije lahko sklepamo, na kakšen način so posamezni stroški ocenjeni? | |
– Ali so stroški realno ocenjeni? | |
– Ali so skladni s cenami na trgu? | |
– Ali so vsi stroški navedeni v finančnem načrtu nujni za izvedbo operacije? | |
Načrtovani stroški so neustrezno ocenjeni, ne gre za realno oceno, skladno s cenami na trgu, ni podlage za njihovo oceno ali so nepotrebni za doseganje načrtovanih aktivnosti | 0 – vloga se izloči |
Načrtovani stroški so ustrezno in realno ocenjeni, skladni s cenami na trgu in potrebni za doseganje načrtovanih aktivnosti. | 10 |
6. Usposobljenost za izvedbo operacije | 15 |
a) Ali prijavitelj razpolaga z ustrezno kadrovsko strukturo? | 15 |
– Ali prijavitelj razpolaga z ustrezno izobrazbeno strukturo izvajalcev za izvedbo operacije? | |
– Ali prijavitelj razpolaga z izvajalci z ustreznimi delovnimi izkušnjami za izvajanje operacije? | |
Prijavitelj ne razpolaga z ustrezno izobrazbeno kadrovsko strukturo in/ali izkušnjami za vodenje operacije | 0 – vloga se izloči |
Prijavitelj razpolaga z ustrezno izobrazbeno kadrovsko strukturo in izkušnjami za vodenje operacije | 15 |
7. Ali prijavitelj spodbuja redno zaposlovanje izvajalcev aktivnosti operacije? | 4 |
Gre za ocenjevanje deleža redno zaposlenih oseb glede na skupno število vseh vključenih oseb na operaciji (podjemna pogodba, avtorska pogodba, študentsko delo, s.p., prostovoljno delo itd.) | |
Manj kot 60 % | 0 – vloga se izloči |
Med 60 % in 69,99 % | 1 |
Med 70 % in 79,99 % | 2 |
Med 80 % in 89,99 % | 3 |
Nad 90 % | 4 |
8. Prijavitelj lahko žrtvam zagotovi varno nastanitev | 3 |
Ne | 0 |
Da | 3 |
9. Zagotavljanje trajnosti | 5 |
Prijavitelj ne zagotavlja pogojev za nadaljevanje aktivnosti po zaključku operacije | 0 |
Prijavitelj zagotavlja pogoje za nadaljevanje aktivnosti po zaključku operacije | 5 |
Pri vsakem merilu vloga prejme ustrezno število točk, kot je razvidno iz zgoraj podane ocenjevalne lestvice.
Vloge se izločijo, če:
– Pri merilu št. 4 »Izvedljivost operacije« dosežejo 0 točk
– Pri merilu št. 5 »Stroškovna učinkovitost« dosežejo 0 točk
– Pri merilu št. 6 »Usposobljenost za izvedbo operacije« dosežejo 0 točk
– Pri merilu št. 7 »Ali prijavitelj spodbuja redno zaposlovanje izvajalcev aktivnosti operacije« dosežejo 0 točk.
Izbran bo en prijavitelj, in sicer tisti, ki bo dosegel največje število točk.
Operacije bodo ocenjene skladno z navedenimi kriteriji ob primerjavi istovrstnih operacij in ob upoštevanju specifičnosti posameznih operacij.
5. Okvirna višina sredstev, ki je na razpolago za predmet javnega razpisa
Okvirna višina sredstev za predmetni javni razpis znaša 400.000,00 EUR za izvajanje v obdobju od podpisa pogodbe do porabe sredstev, namenjenih izvajanju operacije oziroma najkasneje do 31. 12. 2026.
Zgoraj navedeni znesek predstavlja višino sredstev, ki jih namenja naročnik za izvedbo aktivnosti operacije za izpolnitev ciljev operacije. Sredstva za izvajanje predmetnega javnega razpisa so zagotovljena s strani Sklada za azil, migracije in vključevanje v višini 75 % upravičenih stroškov (kar znaša 300.000,00 EUR) in sredstev proračuna Republike Slovenije v višini 25 % upravičenih stroškov (kar znaša 100.000,00 EUR).
6. Predložitev vloge
Vloga se šteje za pravočasno, če jo naročnik prejme do 7. 9. 2023, najkasneje do 15.30.
Prijavitelji oddajo vloge s priporočeno pošiljko po pošti ali osebno na naslov naročnika: Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov, Cesta v Gorice 15, 1000 Ljubljana.
Vse nepravočasno prejete vloge bo komisija izločila iz postopka odpiranja vlog in jih neodprte vrnila prijaviteljem.
7. Odpiranje vlog: odpiranje vlog ni javno. Odpiranje bo potekalo predvidoma 8. 9. 2023, ob 9. uri.
8. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa: prijavitelji bodo o izboru operacije oziroma izidu javnega razpisa obveščeni v roku 15 dni od dneva sprejetja odločitve o dodelitvi sredstev. Slednja bo sprejeta predvidoma v 60 dneh od roka za predložitev vlog.
9. Razpisna dokumentacija
Razpisna dokumentacija je dostopna na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave/
Opozorilo: prijaviteljem se priporoča, da vse do izteka roka za oddajo vloge, na navedenem internetnem naslovu naročnika spremljajo objave morebitnih dodatnih pojasnil, spremembo razpisne dokumentacije ipd., v nasprotnem primeru tvegajo oddajo nepopolne vloge zaradi neupoštevanja morebitnih sprememb ali npr. dopolnitve razpisne dokumentacije.
10. Dodatna pojasnila
Prijavitelji lahko v pisni obliki zahtevajo dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge. Naročnik bo odgovore objavil na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave-urada-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/ in sicer najkasneje 4 dni pred iztekom roka za oddajo vlog, pod pogojem, da bo naročnik prejel zahtevo za dodatna pojasnila najkasneje do dne 3. 9. 2023.
Vsa dopolnilna dokumentacija (morebitna dodatna pojasnila v zvezi s pripravo vloge, spremembe ali dopolnitve razpisne dokumentacije) bo objavljena na internetnem naslovu naročnika: https://www.gov.si/drzavni-organi/vladne-sluzbe/urad-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/javne-objave-urada-vlade-za-oskrbo-in-integracijo-migrantov/
Opozorilo: Prijaviteljem se priporoča, da vse do izteka roka za oddajo vloge, na navedenem internetnem naslovu naročnika spremljajo objave morebitnih dodatnih pojasnil, sprememb razpisne dokumentacije ipd., v nasprotnem primeru tvegajo oddajo nepopolne vloge zaradi neupoštevanja morebitne spremembe ali npr. dopolnitve razpisne dokumentacije.
Vprašanja lahko prijavitelji pošljejo po elektronski pošti na naslov: gp.uoim@gov.si, s pripisom: dodatne informacije – javni razpis za izvajanje operacije »preprečevanje trgovine z ljudmi, spolnega nasilja in podpora ženskam«, št. 430-26/2023.
Na zahteve za dodatna pojasnila, ki jih naročnik ne bo prejel do zgoraj navedenega roka, naročnik ne bo dajal pojasnil. V primeru, da zahteva za dodatna pojasnila ne bo posredovana na zgoraj navedeni način, naročnik ne jamči za pravočasni odgovor.
Urad Vlade Republike Slovenije za oskrbo in integracijo migrantov