Uradni list

Številka 92
Uradni list RS, št. 92/2023 z dne 25. 8. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 92/2023 z dne 25. 8. 2023

Kazalo

Št. 1222-172/2023-2720-3 Ob-2827/23, Stran 1593
Na podlagi:
– Zakona o državni upravi (Uradni list RS, št. 113/05 – uradno prečiščeno besedilo, 89/07 – odl. US, 126/07 – ZUP-E, 48/09, 8/10 – ZUP-G, 8/12 – ZVRS-F, 21/12, 47/13, 12/14, 90/14, 51/16, 36/21, 81/21, 189/21, 153/22 in 18/23);
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23);
– Zakona o dolgotrajni oskrbi (Uradni list RS, št. 84/23);
– Pravilnika o strokovnih načelih za izvajanje ukrepov (Uradni list RS, št. 89/23);
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2023 in 2024 (Uradni list RS, št. 150/22, 65/23 in 76/23 – ZJF-I);
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri) in
– Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP in 149/22)
Republika Slovenija, Ministrstvo za solidarno prihodnost, Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana objavlja
javni razpis 
za financiranje projekta »E-oskrba na daljavo« 
za dodelitev javnih sredstev, predvidenih v proračunu Republike Slovenije (v nadaljnjem besedilu: JR).
1. Predmet javnega razpisa
Predmet JR je financiranje storitev v okviru projekta »E-oskrba na daljavo« (v nadaljnjem besedilu: projekt) v podporo samostojnemu in varnemu bivanju na domu, prednostno za osebe, ki so bile vključene v operacijo »E-oskrba na domu« (objava dne 28. 1. 2022 v Uradnem listu RS, št. 11/22; v nadaljnjem besedilu: operacija »E-oskrba na domu«) in druge polnoletne osebe, pri katerih je zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti sposobnost samooskrbe omejena oziroma so starejše od 65 let in bivajo pretežni del dneva same in niso vključene v celodnevno obliko institucionalne oskrbe.
Projekt bo tako omogočil nadaljevanje prejemanja storitev ter krepitev samostojnosti, varnosti in višjo kakovost življenja osebam, ki so bile vključene v operacijo »E-oskrba na domu« in polnoletnim osebam, ki imajo zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti, zmanjšano sposobnost samooskrbe oziroma so starejše od 65 let in bivajo pretežni del dneva same. V luči splošnega pomanjkanja kadra za opravljanje socialnih storitev in storitev dolgotrajne oskrbe na domu bo JR pripomogel tudi k temu, da bodo osebe lahko dlje časa ostale doma. JR bo prav tako omogočil analizo potreb po e-oskrbi, oceno učinkovitosti storitev e-oskrbe, zadovoljstva uporabnikov oziroma njihovih svojcev in s tem načrtovanje nadaljnjega razvoja e-oskrbe.
Projekt »E-oskrba na daljavo« zajema izvajanje storitev na daljavo za zagotavljanje samostojnosti in varnosti posameznika v domačem okolju in pripomočke, ki omogočajo izvajanje storitev na daljavo.
2. Namen JR je:
– zagotoviti neprekinjeno izvajanje storitev za uporabnike operacije »E-oskrba na domu« do uveljavitve sistemske rešitve oziroma do pričetka izvajanja storitev e-oskrbe v skladu z Zakonom o dolgotrajni oskrbi (Uradni list RS, št. 84/23; v nadaljnjem besedilu: ZDOsk-1) in skladno s pogoji iz JR omogočiti prejemanje storitev tudi drugim osebam, ki jih potrebujejo;
– krepiti samostojnost, varnost in višjo kakovost življenja oseb, ki imajo zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti omejeno sposobnost samooskrbe, ne zmorejo v celoti samostojno skrbeti zase oziroma so starejše od 65 let in bivajo pretežni del dneva same;
– analizirati učinke zadovoljstva uporabnikov oziroma njihovih svojcev s storitvami iz predmetnega JR.
3. Ključni cilji javnega razpisa
Ključni cilji JR so:
– zagotavljanje kontinuitete izvajanja storitev e-oskrbe uporabnikom v operaciji »E-oskrba na domu« do izvajanja sistemske ureditve v skladu z ZDOsk-1,
– zagotavljanje storitev e-oskrbe tudi osebam, ki izpolnjujejo pogoje tega JR in niso bile vključene v operacijo »E-oskrbe na domu«,
– ukrepanje v primeru neželenih dogodkov in
– krepitev uporabe storitev e-oskrbe z namenom deinstitucionalizacije.
4. Prijavitelj in konzorcijski partnerji
4.1 Prijavitelj na JR
Prijavitelj na JR je lahko ponudnik e-oskrbe, ki ima v skladu s 15.b členom Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVar-Pre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg, 31/18 – ZOA-A, 28/19, 189/20 – ZFRO, 196/21 – ZDOsk 82/23 in 84/23; v nadaljnjem besedilu: ZSV) in 7. členom Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15, 76/17, 54/19, 81/19, 203/21, 54/22 in 159/22) pridobljeno dovoljenje za opravljanje socialnega servisa, ki vključuje tudi opravljanje storitev celodnevne povezave preko osebnega telefonskega alarma ter poda izjavo, s katero v celoti prevzema odgovornost za neprekinjenost, učinkovitost, kakovost in varnost storitev e-oskrbe, ki jih bo zagotavljal (v nadaljnjem besedilu: prijavitelj).
4.2 Obvezni konzorcijski partner
Prijavitelj se za potrebe kandidiranja in izvajanja vsebin JR poveže v konzorcij, pri čemer je obvezni konzorcijski partner:
– društvo oziroma zveza društev, ki deluje v skladu Zakonom o društvih (Uradni list RS, št. 64/11 – uradno prečiščeno besedilo in 21/18 – ZNOrg), in sicer na področju prostovoljskih aktivnosti v skladu z Zakonom o prostovoljstvu (Uradni list RS, št. 10/11, 16/11 – popr. in 82/15) (v nadaljnjem besedilu: obvezni konzorcijski partner), in na področju starejših, bolnih ali invalidnih oseb ali na področju medgeneracijskega sožitja.
Tako prijavitelj kot konzorcijski partner v času trajanja projekta izvajata aktivnosti v skladu z 8. točko tega JR v vseh regijah v Republiki Sloveniji, pri čemer zagotovita sledljivost vseh opravljenih aktivnosti in postopkov iz tega JR.
4.3. Pogoji za partnerstvo
Na razpisu sodeluje konzorcij partnerjev, ki izpolnjujejo s tem razpisom določene razpisne pogoje in bodo sklenili konzorcijsko pogodbo za izvedbo projekta. Iz parafiranega osnutka konzorcijske pogodbe, ki je obvezna priloga vloge, mora biti razvidno, da so kot partnerji dosegli dogovor o skupnem doseganju rezultatov in ciljev iz predmetnega JR in da v primeru uspešne kandidature na JR konzorcij zastopa prijavitelj, ki z Ministrstvom za solidarno prihodnost sklene pogodbo o financiranju.
Vlogo na javni razpis v imenu konzorcija partnerjev odda prijavitelj.
5. Ciljne skupine uporabnikov in pogoji za upravičenost
Do storitev iz projekta po tem JR so upravičene osebe (v nadaljnjem besedilu: uporabniki), ki so polnoletne, živijo doma in niso vključene v celodnevne oblike institucionalnega varstva ter izpolnjujejo vsaj enega izmed naslednjih pogojev:
1. osebam je v skladu s predpisi s področja invalidskega in pokojninskega zavarovanja priznana invalidnost ali
2. osebe v skladu s predpisi s področja invalidskega in pokojninskega zavarovanja prejemajo dodatek za pomoč in postrežbo ali
3. osebe so zaradi nevroloških oziroma nevromišičnih obolenj ogrožene za padec oziroma so zaradi kognitivnega upada pri demenci izpostavljene različnim neželenim dogodkom v okolju ali
4. osebe imajo zaradi posledic bolezni, starostne oslabelosti, poškodb, invalidnosti, pomanjkanja ali izgube intelektualnih sposobnosti omejeno sposobnost samooskrbe in bivajo pretežni del dneva same ali
5. osebe so stare 65 let ali več in živijo pretežni del dneva same.
Prednost pri vključitvi v projekt »E-oskrba na daljavo« imajo osebe, ki so bile vključene v operacijo »E-oskrba na domu«. Novi uporabniki se vključujejo v projekt po vrstnem redu prispelih vlog do najkasneje dva meseca pred zaključkom projekta oziroma do porabe predvidenih sredstev po predmetnem JR.
Pred vključitvijo v projekt morajo osebe, ki želijo prejemati storitve, podati vlogo za vključitev, kateri je priložena pisna izjava osebe, da je polnoletna, živi doma, ni vključena v celodnevne oblike institucionalnega varstva in da izpolnjuje vsaj enega izmed pogojev, navedenih v točkah 1 do 5 v prejšnjem odstavku. Osebe, ki so bile vključene v operacijo »E-oskrba na domu,« pa s pisno izjavo tudi potrdijo, da so bile vključene v operacijo »E-oskrba na domu« in da želijo s prejemanjem storitev nadaljevati.
V primeru, da oseba, ki bi bila v skladu s prejšnjim odstavkom upravičena do vključitve v projekt zaradi težav v duševnem zdravju ali drugega vzroka, ki vpliva na zmožnost razsojanja, ni sposobna podati izjave iz prejšnjega odstavka, to v njenem imenu lahko naredi zanjo postavljen skrbnik v skladu z zakonom, ki ureja družinska razmerja.
6. Aktivnosti
Aktivnosti, ki so predmet tega JR, omogočajo razbremenitev sistema zdravstva in socialnega varstva, saj se na način opravljanja storitev na daljavo lahko vključi večje število uporabnikov, zmanjša tveganje prenosa nalezljivih bolezni, obenem pa hitreje zazna morebitne neželene dogodke, kot so npr. padci, kar omogoča hitrejše ukrepanje, manjše število zapletov ter hitrejše okrevanje uporabnikov. Zlasti pri starejši populaciji je navedeno ključnega pomena, saj neželeni dogodki pogosto vodijo v nepopravljivo slabšanje funkcionalnega stanja in prezgodnjo institucionalizacijo.
Predvidene aktivnosti predmetnega JR vključujejo:
– zagotavljanje storitev e-oskrbe uporabnikom iz točke 5 predmetnega JR,
– krepitev uporabe storitev e-oskrbe z namenom deinstitucionalizacije.
Aktivnosti, ki so predmet predmetnega JR, so predstavljene v točkah 6.1 in 6.2. in se zaključijo do 30. 6. 2025.
6.1. Aktivnosti obveznega konzorcijskega partnerja
Obvezni konzorcijski partner:
– izvaja informiranje ciljnih skupin o možnosti zagotavljanja storitev e-oskrbe v skladu s predmetnim JR in celotnim postopkom v zvezi z oddajo vlog in pisnih izjav,
– pregleduje in odloča o ustreznosti izjav obstoječih uporabnikov glede nadaljevanja vključitve v projekt in o ustreznosti prispelih novih vlog za vključitev v projekt,
– preverja izpolnjevanje pogojev vlagateljev za upravičenost do storitve,
– kandidate, zainteresirane za prejemanje storitev e-oskrbe, povezuje s prijaviteljem in predstavlja kontaktno točko med uporabniki in prijaviteljem.
Konzorcijski partner je upravičen do fiksnega stroška, ki znaša 20,00 EUR (brez davka na dodano vrednost, v nadaljnjem besedilu: DDV) za vsako pregledano izjavo oziroma sklenjeno pogodbo med uporabnikom in prijaviteljem o izvajanju storitev na podlagi predmetnega JR. Omenjeni fiksni strošek je namenjen kritju stroškov, nastalih pri izvajanju aktivnosti, navedenih v prejšnjem odstavku. Način izplačila stroškov iz prejšnjega stavka in ostalih stroškov, povezanih z aktivnostmi konzorcijskega partnerja po tem JR, se določi v konzorcijski pogodbi.
6.2. Aktivnosti prijavitelja
E-oskrbo uporabnikom zagotavlja prijavitelj iz točke 4.1. predmetnega JR.
Izbrani prijavitelj v okviru predmetnega JR zagotovi najmanj:
– polno delujočo tehnološko opremo za zagotavljanje e-oskrbe1 v produkcijski rabi vključno s SIM kartico oziroma mobilnim paketom, ki omogoča delovanje storitev e-oskrbe z različnimi načini proženja asistenčnega klica: SOS gumb, zapestnica, detektorji gibanja ipd. Oprema mora zagotavljati tudi možnost nadgradnje za spremljanje neželenih dogodkov, kot so uhajanje plina, dima, izliv vode ipd. na domu uporabnika e-oskrbe;
1 Predmetni JR ni namenjen razvoju novih programskih ali strojnih rešitev.
– celodnevno povezavo uporabnikov preko tehnološke opreme za e-oskrbo (osebnega telefonskega alarma) s stalno delujočim asistenčnim centrom (24/7/365) za ukrepanje v primeru neželenih dogodkov, proženja asistenčnega klica oziroma zaznanih odklonov v funkcioniranju uporabnika e-oskrbe;
– tehnično podporo uporabnikom – vzpostavitev delovanja in servis po celi Sloveniji, stalen nadzor nad celovitostjo delovanja sistema in podporo in usposabljanje uporabnikov za uporabo storitev e-oskrbe oziroma takojšnjo odpravo tehničnih težav v delovanju oziroma zagotavljanju e-oskrbe z ustrezno usposobljenim kadrom po celi Sloveniji;
– spremljanje zadovoljstva uporabnikov oziroma njihovih družinskih članov oziroma izvajalcev neformalne oskrbe v skladu z navodili ministrstva in
– mesečno poročanje podatkov o zagotavljanju e-oskrbe v skladu z metodologijo, ki jo določi ministrstvo.
Kot polni paket e-oskrbe se upošteva, če prijavitelj zagotovi uporabniku paket, ki vključuje vse storitve in pripomočke iz prve, druge in tretje alineje prejšnjega odstavka.
Prijavitelj pred vključitvijo v projekt od uporabnika pridobi pisno izjavo iz 5. točke tega JR oziroma pridobi od konzorcijskega partnerja dokumentacijo za vključitev uporabnika v projekt in z njim sklene pogodbo. Storitve e-oskrbe se uporabniku za čas trajanja projekta zagotavljajo brezplačno. Pogodba z novimi uporabniki se sklene najkasneje dva meseca pred zaključkom projekta »E-oskrba na daljavo«.
7. Prekinitev pogodbe med uporabnikom e-oskrbe in prijaviteljem
Prijavitelj brez stroškov odpovedi prekine pogodbo z uporabnikom, če:
1. prijavitelj ali obvezni konzorcijski partner ugotovi, da se storitve e-oskrbe ne namenjajo osebi, s katero je prijavitelj sklenil pogodbo o zagotavljanju storitev e-oskrbe;
2. prijavitelj ali obvezni konzorcijski partner ugotovi, da storitve e-oskrbe ne dosegajo pričakovanega namena oziroma jih uporabnik dlje časa ne uporablja;
3. je uporabnik sprejet v celodnevno institucionalno oskrbo v skladu s predpisi s področja socialnega varstva ali dolgotrajne oskrbe;
4. uporabnik storitev ne želi več prejemati;
5. uporabnik umre.
Pogodba se prekine najkasneje v roku 14 koledarskih dni od datuma prejema informacije o razlogu za prekinitev iz prejšnjega odstavka.
Uporabnik e-oskrbe lahko kadarkoli in brez stroškov prekine pogodbo s prijaviteljem e-oskrbe.
Prijavitelj celoten čas trajanja projekta vodi evidenco razlogov za prekinitev prejemanja e-oskrbe iz prejšnjega odstavka.
Prijavitelj z obveznimi konzorcijskimi partnerji pri vključitvi novih uporabnikov zasleduje enakomerno vključevanje uporabnikov s področja celotne Slovenije.
8. Določitev lokacije izvajanja aktivnosti: storitve iz projekta »E-oskrba na daljavo« se izvajajo na celotnem območju RS.
9. Pričakovani rezultati
Spremljali se bodo naslednji kazalniki učinka in rezultata:
Kazalniki JR
Tabela 1: Kazalniki učinka JR
Kazalnik rezultata
Ciljna vrednost
Število novih uporabnikov, vključenih v projekt »E-oskrba na daljavo«, ki niso bili vključeni v operacijo »E-oskrba na domu«
500
Tabela 2: Kazalniki rezultata JR
Kazalnik rezultata
Izhodiščna vrednost
Ciljna vrednost
Delež oseb, ki so prejemale e-oskrbo v operaciji »E-oskrba na domu«
0
90 %
Delež uporabnikov, ki so zadovoljni s prejemanjem storitev e-oskrbe. 
0
90 %
* Kazalniki se nanašajo na celotno obdobje izvajanja projekta
Način spremljanja pričakovanih rezultatov in obdobja poročanja določi ministrstvo v pogodbi s prijaviteljem.
10. Obveznosti prijavitelja, izbranega na javnem razpisu
Prijavitelj, izbran na JR:
1. mora v osmih dneh od prejema poziva k podpisu pogodbe o financiranju pogodbo podpisati in jo vrniti ministrstvu. Če prijavitelj tega v navedenem roku ne stori in tudi ne navede opravičljivih razlogov, se šteje, da je prijavo umaknil;
2. bo izvedel aktivnosti skladno z oddano in potrjeno prijavo oziroma bo ministrstvo takoj obvestil o odstopanjih od potrjenega projekta;
3. mora podati resnične podatke in izjave, v nasprotnem primeru ima ministrstvo pravico kadarkoli pogodbo prekiniti, v kolikor bi se izkazalo, da sredstev v primeru navedbe dejanskih podatkov ne bi prejel zaradi neizpolnjevanja pogojev;
4. bo izvajal aktivnosti projekta gospodarno, v skladu s pogodbo o financiranju, navodili ministrstva in veljavnimi predpisi;
5. bo dodeljena sredstva uporabil izključno za izvajanje projekta v skladu z oddano prijavo in s podpisano pogodbo o financiranju;
6. bo preprečeval, odkrival, evidentiral in odpravljal nepravilnosti pri izvajanju projekta ter o tem obveščal ministrstvo;
7. bo mesečno poročal ministru o izvajanju svojih aktivnosti in aktivnosti celotnega konzorcija v skladu s pogodbo oziroma navodili ministrstva;
8. bo v roku 2 mesecev po zaključku projekta pripravil zaključno poročilo o zagotavljanju e-oskrbe v skladu s predmetnim JR in navodilom ministrstva;
9. bo pred izvajanjem projekta določil ustrezno ločeno računovodsko kodo in vodil ločen računovodski sistem ali ustrezno knjigovodsko evidenco za izvajanje projekta;
10. bo zagotavljal revizijsko sled in hrambo vseh dokumentov, ki so potrebni za zagotovitev ustrezne revizijske sledi, in sicer najmanj deset let po zadnjem prejetem izplačilu;
11. bo zagotavljal možnost nadzora porabe sredstev s strani ministrstva in nadzornih organov Republike Slovenije ter ukrepal skladno z njihovimi priporočili in o tem obveščal ministrstvo.
Druge pristojnosti, odgovornosti in naloge prijavitelja, izbranega na tem JR, bodo natančneje določene v pogodbi o financiranju.
11. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Prijavitelj, ki kandidira na JR, mora izpolnjevati pogoje, ki so navedeni v tabeli 3.
Tabela 3: Pogoji, ki jih mora izpolnjevati prijavitelj
1
Prijavitelj na JR je ponudnik e-oskrbe, ki ima v skladu s 15.b členom ZSV in 7. členom Pravilnika o standardih in normativih socialnovarstvenih storitev (Uradni list RS, št. 45/10, 28/11, 104/11, 111/13, 102/15, 76/17, 54/19, 81/19 in 203/21) pridobljeno dovoljenje za opravljanje socialnega servisa, ki vključuje tudi opravljanje storitev celodnevne povezave preko osebnega telefonskega alarma ter poda izjavo, s katero v celoti prevzema odgovornost za neprekinjenost, učinkovitost, kakovost in varnost storitev e-oskrbe, ki jih bo zagotavljal.
Dovoljenje za delo in izjava prijavitelja
2
Ima zmogljivosti, ki omogočajo vključitev v zagotavljanje e-oskrbe v skladu s predmetnim JR za najmanj 5.400 oseb v času trajanja projekta.
Izjava prijavitelja
3
Za kritje stroškov storitev e-oskrbe, ki bodo predmet financiranja uporabnikom pod pogoji iz tega JR, ni prejel oziroma ne bo prejemal drugih sredstev iz proračuna RS, proračuna lokalnih skupnosti, proračuna EU ali drugih javnih virov.
Izjava glede dvojnega financiranja
4
Ima na dan podpisa izjave Prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev (Obrazec 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev) poravnane vse davke, prispevke in druge dajatve, določene z zakonom.
Potrdilo Finančne uprave Republike Slovenije
5
Prijavitelj ali odgovorna oseba prijavitelja nista bila pravnomočno obsojena zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije (Obrazec 4: Soglasje za pridobitev podatkov iz kazenske evidence pravnih/odgovornih oseb prijavitelja).
Potrdilo Ministrstva za pravosodje
6
Ni v stečajnem postopku, postopku prenehanja, postopku prisilne poravnave ali postopku likvidacije.
Izjava
7
Izkazuje realno izvedljivost, ustreznost in sposobnost za izvedbo projekta.
Pogoji se bodo preverili v prijavnici za projekt
 
 
Tabela 4: Pogoji za obveznega konzorcijskega partnerja
Št.
Pogoji
Dokazila, obrazci
1
Društvo oziroma zveza društev deluje v skladu Zakonom o društvih (Uradni list RS, št. 64/11 – uradno prečiščeno besedilo in 21/18 – ZNOrg), in sicer na področju prostovoljskih aktivnosti v skladu z Zakonom o prostovoljstvu (Uradni list RS, št. 10/11, 16/11 – popr. in 82/15) in na področju starejših, bolnih ali invalidnih oseb ali na področju medgeneracijskega sožitja.
Izpis iz Centralnega registra društev in statut društva
Izjave, ki dokazujejo izpolnjevanje pogojev, morajo podpisati zakoniti zastopniki prijavitelja in konzorcijskega partnerja.
Če ima prijavitelj pravico do odbitka davka na dodano vrednost, mora navesti stopnjo odbitnega davka in priložiti potrdilo Finančne uprave Republike Slovenije.
Glede izpolnjevanja razpisnih pogojev prijavitelj podpiše izjavo (Obrazec 2), s katero pod kazensko in materialno pravno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu in izpolni ostale zahtevane obrazce in priloge, v skladu z obrazcem za popolnost vloge. Enako velja za konzorcijske partnerje.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
Ministrstvo za potrebe tega JR pridobi potrdila glede izpolnjevanja pogojev iz uradnih evidenc, za kar ga prijavitelj pooblašča s podpisom Obrazca 4.
Vsako navajanje neresničnih podatkov v predloženi ponudbi je kaznivo, ob morebitni sklenjeni pogodbi o sofinanciranju pa je tudi osnova za njeno prekinitev. Ministrstvo lahko zahteva tudi vračilo vseh ali dela že prejetih sredstev skupaj z zakonskimi obrestmi, obračunanimi od dneva nakazila do dneva vračila. Navajanje neresničnih podatkov ima za posledico materialno in kazensko odgovornost.
12. Merila za izbor
Prijave, za katere bo ugotovljeno, da izpolnjujejo vse formalne pogoje v skladu z določbami JR, bo na osnovi navedb iz prijavnice (Obrazec 1) ocenila komisija za vodenje postopka JR za izbor projekta »E-oskrba na daljavo«. Izbran bo prijavitelj, ki bo dosegel najvišje število točk v skladu s tabelo 5.
Tabela 5: Merila za ocenjevanje
MERILO
ŠTEVILO TOČK
Ustreznost in skladnost vsebine prijavljenega projekta z namenom JR
Od 0 do 10
Vsebina prijavljenega projekta v celoti ustreza in je skladna z vsebino in namenom javnega razpisa.
10
Vsebina prijavljenega projekta v pretežnem delu ustreza in je skladna z vsebino in namenom javnega razpisa.
5
Vsebina prijavljenega projekta ne ustreza ali ni skladna z vsebino in namenom javnega razpisa.
0
Terminski načrt izvedbe projekta
Od 5 do 20
Podana je pregledna razčlenitev projekta po fazah in nalogah ter terminski načrt z jasnim prikazom načina izvedbe projekta. 
Deležniki, vključeni v izvajanje aktivnosti, so pregledno navedeni.
20
Razčlenitev projekta in terminski načrt s prikazom načina izvedbe projekta je prikazana, vendar so nekatere naloge opredeljene presplošno in ni omogočeno učinkovito spremljanje realizacije nalog posameznih deležnikov.
10
Razčlenitev projekta in terminski načrt s prikazom načina izvedbe projekta je pomanjkljivo prikazan, prisotnih je več pomanjkljivosti, ki ne omogočajo učinkovitega spremljanja izvajanja projekta. Večina nalog je opredeljenih presplošno, na način, ki ne omogoča učinkovitega spremljanja njihove realizacije, naloge nimajo opredeljenih deležnikov za njihovo izvedbo.
5
Stroškovna učinkovitost
Od 0 do 30
Prijavitelj se v prijavi zaveže, da bo mesečni strošek e-oskrbe na uporabnika za polni paket v skladu s tretjim odstavkom točke 6.2. za čas trajanja projekta znašal do vključno 24,99 EUR brez davka na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV). Zagotovljena je ekonomska učinkovitost izvedbe projekta.
30
Prijavitelj se v prijavi zaveže, da bo mesečni strošek e-oskrbe na uporabnika za polni paket za čas trajanja projekta v skladu s tretjim odstavkom točke 6.2. znašal med 25,00 EUR in 31,99 EUR brez DDV.
20
Prijavitelj se v prijavi zaveže, da bo mesečni strošek storitev e-oskrbe na uporabnika za polni paket za čas trajanja projekta v skladu s tretjim odstavkom točke 6.2. znašal od 32,00 EUR do vključno 37,00 EUR brez DDV.
10
Prijavitelj se v prijavi zaveže, da bo mesečni strošek storitev e-oskrbe na uporabnika za polni paket za čas trajanja projekta v skladu s tretjim odstavkom točke 6.2. znašal 37,01 EUR ali več brez DDV.
0
Izkušnje in reference prijavitelja v preteklem obdobju
Od 0 do 10 točk
Prijavitelj ima dolgoletne izkušnje z izvajanjem storitev iz predmetnega JR in je sodeloval v več kot 3 domačih ali mednarodnih projektih zagotavljanja storitev na področju zdravstva, socialnega varstva ali dolgotrajne oskrbe.
10
Prijavitelj je že izvajal storitve iz predmetnega JR in je sodeloval v manj kot 3 domačih ali mednarodnih projektih zagotavljanja storitev na področju zdravstva, socialnega varstva ali dolgotrajne oskrbe.
5
Prijavitelj nima izkušenj z izvajanjem storitev iz predmetnega JR in ni sodeloval v domačih ali mednarodnih projektih zagotavljanja storitev na področju zdravstva, socialnega varstva ali dolgotrajne oskrbe.
0
SKUPNO ŠTEVILO TOČK
70
* Kot polni paket se upošteva, če prijavitelj uporabniku e-oskrbe zagotovi paket v skladu s tretjim odstavkom točke 6.2.
Vsota točk po vseh merilih iz zgornje tabele pomeni skupno število točk posamezne prijave. Najvišje možno skupno število točk je 70.
Sredstva se bodo prijavitelju dodelila do porabe sredstev, ki so predmet tega JR, in sicer največ do 4.000.000,00 EUR.
Če bo število točk pri posameznih prijaviteljih po izvedbi navedenih ocenjevalnih postopkih enako, bo uporabljeno dodatno merilo, in sicer čas oddaje vloge na pošto, pri čemer bo sredstva prejel prijavitelj, ki je prej oddal vlogo. Če bo tudi čas oddaje enak, bo prijavitelja določil javni žreb. Prijavitelje, ki bodo sodelovali v javnem žrebu, se pred njegovo izvedbo seznani s pravili in protokolom izvedbe žreba.
13. Obdobje upravičenosti stroškov: ministrstvo bo sofinanciralo le upravičene stroške (datum opravljene storitve oziroma dobavljenega blaga), nastale od pravnomočnega sklepa o izboru, do 30. 6. 2025. Zadnji račun mora biti oddan najkasneje do 31. 8. 2025.
14. Financiranje
JR se v celoti financira iz proračuna Republike Slovenije.
14.1 Skupna razpoložljiva višina sredstev
Skupna vrednost razpoložljivih nepovratnih sredstev za JR znaša največ 4.000.000,00 EUR.
Tabela 6: Skupna vrednost razpoložljivih nepovratnih sredstev (v EUR)
LETO
2023
2024
2025
SKUPAJ
SKUPAJ
570.000,00
1.715.000,00
1.715.000,00
4.000.000,00
V primeru, da se spremeni višina razpisanih sredstev, bo to objavljeno v Uradnem listu RS do izdaje sklepov o (ne)izboru. Dinamika financiranja operacije bo določena s pogodbo o financiranju med ministrstvom in izbranim prijaviteljem, odvisno od finančnega načrta izvajanja operacije in od razpoložljivosti proračunskih sredstev.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da pred podpisom pogodbe s prijaviteljem uskladi strukturo stroškov iz finančnega načrta prijavljenega projekta.
V primeru, da bo prijavitelj v svoji vlogi prijavil višje vrednosti od dejansko odobrene vrednosti, bo razliko od odobrenih sredstev do nastalih stroškov projekta kril iz lastnih virov.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva sredstva po posameznih proračunskih letih in vrstah stroškov izbranemu prijavitelju prilagodi dinamiko sofinanciranja.
15. Upravičenost stroškov
15.1 Upravičeni stroški in izdatki
Stroški in izdatki projekta v okviru tega JR so upravičeni, če so:
– neposredno povezani z izvajanjem prijavljenega projekta, potrebni za njegovo izvajanje in v skladu s cilji prijavljenega projekta;
– dejansko nastali za dela, ki so bila opravljena, za blago, ki je bilo dobavljeno, oziroma za storitve, ki so bile izvedene v okviru prijavljenega projekta;
– pripoznani v skladu s skrbnostjo dobrega gospodarja;
– nastali in plačani v obdobju upravičenosti prijavljenega projekta;
– dokazljivi z verodostojnimi knjigovodskimi listinami oziroma listinami enake dokazne vrednosti in
– v skladu z veljavnimi predpisi.
Če so dejanski upravičeni stroški nižji od odobrenih oziroma prijavljenih, je izbrani prijavitelj upravičen do izplačila sredstev v višini dejansko porabljenih stroškov.
Če je izbrani prijavitelj zavezanec v skladu z veljavnim zakonom o javnem naročanju, mora vsa naročila blaga ali storitev izvajati v skladu z veljavnim zakonom o javnem naročanju.
15.2. Način določanja višine financiranja in upravičene vrste stroškov
Ministrstvo bo upravičencu dodelilo sredstva za:
– specifične vrste stroškov;
– davek na dodano vrednost;
– stroške zunanjih izvajalcev.
16. Specifične vrste stroškov
A1. Mesečna naročnina
Stroški polnega paketa e-oskrbe, ki ga v skladu s tretjim odstavkom točke 6.2. zagotavlja prijavitelj, se financirajo do največ 31,00 EUR mesečno brez DDV na posameznega uporabnika, vključenega v prejemanje storitev e-oskrbe, in sicer do porabe sredstev za čas trajanja projekta »E-oskrba na daljavo«. Dokazilo za izvedeno storitev je mesečno poročanje podatkov o zagotavljanju storitev e-oskrbe v skladu s pogodbo o financiranju oziroma navodili ministrstva.
A2. Strošek namestitve opreme in vzpostavitev priključka
Strošek namestitve opreme in vzpostavitev priključka je upravičen le v primeru, da upravičenec še nima nameščene ustrezne opreme in priključka. Gre za enkratni strošek do 50,00 EUR brez DDV. Dokazilo za izvedeno storitev je mesečno poročanje podatkov o zagotavljanju e-oskrbe v skladu s pogodbo o financiranju oziroma navodili ministrstva.
A3. Stroški, povezani z informiranjem, izbiro in vključevanjem uporabnikov
Konzorcijski partner je upravičen do fiksnega stroška, ki znaša 20,00 EUR (brez DDV) za vsako pregledano izjavo oziroma sklenjeno pogodbo med uporabnikom in izvajalcem na podlagi predmetnega JR. Omenjeni fiksni strošek je namenjen kritju stroškov, nastalih pri izvajanju aktivnosti, navedenih točki 6.1. Način izplačila stroškov iz prejšnjega stavka in ostalih stroškov, povezanih z aktivnostmi konzorcijskega partnerja po tem JR, se določi v konzorcijski pogodbi.
B. Davek na dodano vrednost
DDV se lahko vključi v finančni načrt kot upravičen strošek le v primeru, da izbrani prijavitelj nima pravice do odbitka DDV. Obračunani DDV tudi ni upravičen strošek, če izbrani prijavitelj uveljavi pravico do odbitka DDV.
Pri načrtovanju upravičenih stroškov in izdatkov je treba biti pozoren na DDV status. Obstajajo 3 možnosti:
– če je izbrani prijavitelj identificiran za namene DDV in ima pravico do odbitka celotnega DDV, se DDV ne sme vključiti med upravičene stroške in izdatke (to pomeni, da je DDV neupravičen strošek in se mora financirati iz lastnih virov);
– če je izbrani prijavitelj identificiran za namene DDV in nima pravice do odbitka DDV, se DDV lahko vključi med upravičene stroške in izdatke (to pomeni, da je celoten znesek DDV upravičen strošek);
– če je izbrani prijavitelj identificiran za namene DDV in ima pravico le do delnega odbitka DDV, se DDV lahko vključi med upravičene stroške in izdatke le v višini neodbitnega deleža (to pomeni, da je DDV delno upravičen, delno pa neupravičen strošek oziroma izdatek).
C. Stroški storitev zunanjih izvajalcev
Ta vrsta stroškov vsebuje stroške storitev, ki jih izvedejo zunanji izvajalci v okviru operacije in so potrebni za operacijo. Stroški storitev zunanjih izvajalcev so praviloma upravičeni, če so predvideni v shemi državne pomoči oziroma v načinu izbora operacij.
Delo zunanjih izvajalcev ne more biti opredeljeno kot pavšalno plačilo v odstotku celotnih stroškov operacije oziroma posameznih dejavnosti.
Stroški, ki se nanašajo na vsebino operacije in ki jih izbranemu prijavitelju zagotavljajo tretje osebe, lahko vključujejo zgolj:
– administrativno tehnične storitve, če so neposredno povezane s projektom;
– drugi stroški storitev zunanjih izvajalcev, ki so nujno potrebni za izvedbo projekta in so bili predhodno odobreni s strani ministrstva.
Sklepanje podjemnih in avtorskih pogodb s svojimi zaposlenimi je neupravičen strošek. To pravilo velja tudi v primeru konzorcija, ko konzorcijski partnerji sklepajo podjemne ali avtorske pogodbe z zaposlenimi pri svojih konzorcijskih partnerjih.
Strošek storitve zunanjega izvajalca je neupravičen, če je:
– zunanji izvajalec povezana družba po pravilih zakona, ki ureja gospodarske družbe ali
– zakoniti zastopnik izbranega prijavitelja, ali njegov družinski član;
– udeležen kot poslovodja, član poslovodstva ali zakoniti zastopnik zunanjega izvajalca;
– ali je neposredno ali preko drugih pravnih oseb v več kot petindvajset odstotnem deležu udeležen pri ustanoviteljskih pravicah, upravljanju ali kapitalu zunanjega izvajalca.
16.1. Neupravičeni stroški in izdatki
Neupravičeni stroški in izdatki niso predmet financiranja oziroma sofinanciranja in jih krije izbrani prijavitelj oziroma konzorcijski partner sam.
Med neupravičene stroške spadajo:
– strošek namestitve in opreme pri uporabnikih, ki že imajo nameščeno opremo, ki služi namenu zagotavljanja storitev predmetnega JR;
– strošek nadgradnje obstoječe opreme v času trajanja projekta;
– obresti na dolgove, pogodbene kazni in kazni iz naslova izgubljenih tožb;
– nakup infrastrukture, nepremičnin in zemljišč;
– nakup rabljene opreme;
– jubilejne nagrade (razen v primeru, če niso zakonsko obvezne za izbranega prijavitelja);
– letne stimulacije, zavarovalne premije (razen v primeru, če niso zakonsko obvezne za izbranega prijavitelja), različne bonitete in solidarnostne pomoči ter odpravnine;
– stroški, ki so v preteklosti že bili sofinancirani iz javnih virov oziroma stroški, ki so v času trajanja projekta financirani iz drugih javnih virov;
– stroški, ki ne bodo predvideni v pogodbi o sofinanciranju prijavljenega projekta in
– drugi stroški, ki niso v neposredni povezavi z vsebino ter cilji prijavljenega projekta;
– nakup strojev, pohištva, prevoznih sredstev ter druge opreme in ostalih investicij;
– razvoj novih programskih in strojnih rešitev;
– nakup IKT opreme;
– amortizacija nepremičnin in opreme;
– dolgovi in stroški obresti na dolgove;
– stroški, povezani s pripravo dokumentacije in prijavo na JR;
– drugi stroški, ki niso bili predvideni v prijavi na JR.
Pri financiranju projekta ne sme priti do financiranja posameznih stroškov iz drugih javnih virov (dvojno financiranje v okviru ministrstev, v okviru lokalnih skupnosti, v okviru katerega od operativnih programov za izvajanje kohezijskih politik ipd.).
16.2. Dokazila za izkazovanje stroškov in izdatkov
Dokazovanje upravičenosti stroškov oziroma izdatkov je dolžnost izbranega prijavitelja.
17. Rok in način prijave na javni razpis
Oddaja prijave pomeni, da se prijavitelj strinja s pogoji JR in z merili za ocenjevanje.
Rok za oddajo vlog je 8. 9. 2023 do 23.59.
Vloga mora prispeti v celoti v enem pisnem izvodu skupaj z vsemi obrazci ter prilogami in v enem elektronskem izvodu na USB ključku, v zaprti ovojnici, opremljeni s Prilogo 2: Označba prijave, z vidno oznako »Ne odpiraj – prijava na javni razpis za »E-oskrba na daljavo««, ki je del razpisne dokumentacije, z navedbo polnega naziva in naslova pošiljatelja, na naslov: Ministrstvo za solidarno prihodnost, Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana. V primeru neskladnosti podatkov v tiskani in elektronski obliki se šteje, da je za presojo pomembna tiskana oblika.
Vloga se šteje za pravočasno, če je prispela po pošti ali bila predložena v glavno pisarno na naslov Ministrstvo za solidarno prihodnost, Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana, do roka navedenega v objavi JR, ali če je bila do roka oddana na pošti kot priporočena poštna pošiljka.
Vloge v neustrezno označenih in nepravočasno prispelih ovojnicah se ne bodo obravnavale in bodo s sklepom zavržene in vrnjene prijavitelju.
18. Dodatne informacije in obveščanje: vsa vprašanja za informacije in vprašanja v zvezi z razpisno dokumentacijo ali javno objavo morajo biti podana v pisni obliki in poslana na elektronski naslov ministrstva: gp.msp@gov.si, s sklicem na številko 1222-172/2023-2720. Odgovori se podajajo v pisni obliki na spletni strani Republike Slovenije: Javne objave Ministrstva za solidarno prihodnost | GOV.SI pod rubriko »Javne objave Ministrstva za solidarno prihodnost« v rubriki »Vprašanja in odgovori«. Vsi objavljeni odgovori imajo lahko status dopolnitve razpisne dokumentacije. Vprašanja se postavljajo do vključno dne 4. 9. 2023.
19. Odpiranje, preverjanje formalne popolnosti prijav in ocenjevanje
Vloge bo odprla in ocenila komisija, ki jo imenuje minister za solidarno prihodnost (v nadaljnjem besedilu: minister) ali od njega pooblaščena oseba.
Odpiranje vlog bo potekalo javno v prostorih ministrstva, Dunajska cesta 21, 1000 Ljubljana. Vloge se bodo odpirale 13. 9. 2023 ob 12. uri. Pri odpiranju vlog bo komisija ugotavljala formalno popolnost vlog. Vloga se bo štela kot formalno popolna, če bodo predloženi vsi dokumenti tako, kot je določeno v točkah 10 in 22 predmetnega JR.
Komisija bo v roku 3 delovnih dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge niso popolne. Rok za dopolnitev vlog bo 5 delovnih dni. Prijavitelj v dopolnitvi ne sme spreminjati skupne višine zaprošenih sredstev, tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je ministrstvo prejelo v postopku dodelitve sredstev. Nepopolne vloge, ki jih prijavitelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
Zavržene bodo vloge, ki ne bodo:
– poslane v roku in na način, ki je določen v točki 17 predmetnega JR,
– vsebovale vseh dokumentov, kot jih zahteva besedilo tega JR in ne bodo dopolnjene v skladu in rokom iz poziva za dopolnitev vlog.
Zavrnjene bodo vloge:
– prijaviteljev, ki ne bodo izpolnjevali pogojev iz točk 4 in 10 predmetnega JR,
– ki bodo v primeru, če bo prejetih več prijav, po številu točk uvrščene nižje kot najboljše ocenjena prijava.
O izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah bo na podlagi predloga komisije s sklepom odločil minister.
Z izbranim prijaviteljem bo sklenjena pogodba o financiranju. Vzorec pogodbe in finančni načrt, ki ju bo izbrani prijavitelj dolžan spoštovati pri izvajanju projekta, sta sestavni del razpisne dokumentacije.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko JR kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče, in sicer z objavo v Uradnem listu RS in na spletnem naslovu: Javne objave Ministrstva za solidarno prihodnost | GOV.SI.
Pred potekom roka za oddajo prijav lahko ministrstvo spremeni razpisno dokumentacijo z izdajo sprememb oziroma dopolnitev. Vsaka taka sprememba oziroma dopolnitev bo sestavni del razpisne dokumentacije in bo objavljena tudi na spletnem naslovu: Javne objave Ministrstva za solidarno prihodnost | GOV.SI.
20. Rok, v katerem bodo prijavitelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Prijavitelji bodo s sklepom ministra oziroma pooblaščene osebe o izidu JR obveščeni najkasneje v roku dvajsetih dni od prejema zadnje popolne vloge.
Prijavitelji, ki menijo, da izpolnjujejo pogoje in merila iz JR in jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa ministrstva o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije.
21. Dostopnost razpisne dokumentacije: razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva: Javne objave Ministrstva za solidarno prihodnost | GOV.SI.
22. Vsebina in priprava vloge na javni razpis
Razpisna dokumentacija obsega besedilo JR, prijavne obrazce in priloge.
Prijavitelji morajo uporabiti izključno obrazce iz razpisne dokumentacije, ki se jih ne sme spreminjati ali natisniti tako, da bi ti lahko bili nepregledni oziroma delovali, kot da bi bili spremenjeni. Prijavni obrazec s prilogami in dokazili, finančni načrt ter parafirano vzorčno pogodbo je potrebno predložiti tudi na e-nosilcu podatkov (USB podatkovni ključ) v Word oziroma Excel ter v pdf obliki. Tiskana verzija posredovanih obrazcev se mora ujemati z elektronsko verzijo. V primeru razlik med tiskano in elektronsko verzijo velja tiskana verzija.
Razpisna dokumentacija obsega naslednje dokumente:
– Besedilo javnega razpisa za izbor operacije »E-oskrba na daljavo«
– Prijavni obrazci
– Obrazec 1: Prijavnica
– Obrazec 2: Finančni načrt projekta
– Obrazec 3: Izjava prijavitelja o izpolnjevanju in sprejemanju razpisanih pogojev
– Obrazec 4: Soglasje za pridobitev podatkov iz uradnih evidenc
– Vzorec pogodbe o financiranju (Priloga 1)
– Priloga 2: Označba prijave.
Ovojnica mora biti ob prijavi na JR pravilno izpolnjena in je v Prilogi 2 te razpisne dokumentacije – Označba prijave.
Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje pravilno in popolno izpolnjene, podpisane in žigosane obrazce, priloge, izjave, dokazila ter parafiran osnutek konzorcijske pogodbe.
23. Pristojnosti, odgovornosti in naloge prijaviteljev, izbranih na javnem razpisu
23.1 Zahteve glede upoštevanja zakona, ki ureja javno naročanje
Izbrani prijavitelji morajo izvesti projekt skladno z določili pogodbe o financiranju ter v skladu s temeljnimi načeli zakona, ki ureja javno naročanje, in sicer:
– načelom gospodarnosti, učinkovitosti in uspešnosti;
– načelom zagotavljanja konkurence med ponudniki;
– načelom transparentnosti javnega naročanja;
– načelom enakopravne obravnave ponudnikov in
– načelom sorazmernosti.
Upoštevanje naštetih načel se lahko izkaže le na način, da se celoten postopek dokumentira in obrazloži. Izbrani prijavitelj bo moral pri porabi dodeljenih sredstev upoštevati zakon, ki ureja javno naročanje, v kolikor so izpolnjeni pogoji, določeni v tem zakonu.
23.2. Zahteve glede hranjenja dokumentacije o projektu in spremljanja ter evidentiranja projekta
Izbrani prijavitelj bo dolžan zagotavljati hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na projekt ter zagotavljati vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in nacionalno zakonodajo.
Izbrani prijavitelj mora zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih projekta v obdobju dveh let od 31. decembra po predložitvi obračunov, ki vsebujejo končne izdatke končanega projekta. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo izbrani prijavitelj po končanem projektu obveščen pisno s strani ministrstva.
Izbrani prijavitelj bo dolžan voditi in spremljati porabo sredstev za projekt računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi s projektom in za vsak projekt posebej, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev in vračljive podpore, za katere pa bo izbrani prijavitelj dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za projekt.
23.3. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije o projektu nadzornim organom
Izbrani prijavitelj bo moral omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta, katerega financiranje temelji ali se izvaja na podlagi predmetnega JR. Nadzor se izvaja s strani ministrstva kot posredniškega organa, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa ter drugih nacionalnih in evropskih nadzornih in revizijskih organov (v nadaljnjem besedilu: nadzorni organi).
Izbrani prijavitelj bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov sofinanciranega projekta. V primeru preverjanja na kraju samem bo izbrani prijavitelj omogočil vpogled v računalniške programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta ter rezultate projekta. Izbrani prijavitelj bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, ministrstvo pa lahko opravi tudi nenajavljeno preverjanje na kraju samem. Izbrani prijavitelj bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati ministrstvo o izvedenih ukrepih.
Če se bo v okviru kateregakoli preverjanja s strani nadzornih organov ugotovila nepravilnost pri izvajanju projekta bo izbrani prijavitelj dolžan neupravičeno izplačana sredstva vrniti.
23.4. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Oddaja vloge pomeni, da se je prijavitelj seznanil z vsebino JR in da se z njo strinja.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja, razen tistih, ki jih prijavitelji posebej označijo, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – UPB2, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 102/15, 32/16, 7/18 in 141/22), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelji morajo pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo ministrstvo domnevalo, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje takšnih podatkov, ki ne smejo biti razkriti oziroma dostopni javnosti.
Varovanje osebnih podatkov bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov.
23.5. Zahteve glede spremljanja neto prihodkov projekt
Projekt ne ustvarja prihodkov.
23.6. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije projekta zagotavljal podatke o doseganju ciljev in kazalnikov projekta.
Kazalniki, ki jih bo treba zbirati za namene spremljanja in vrednotenje projekta, so natančneje opredeljeni pod točko 9 predmetnega JR, in sicer v tabelah 1 in 2. Posledice nedoseganja kazalnikov so podrobneje določene v pogodbi o financiranju.
24. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja projektov ali izvrševanja projektov prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: če se ugotovi, da izbrani prijavitelj ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem JR dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem JR na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo izbrani prijavitelj dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je bilo takšno ravnanje izvedeno namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
25. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posameznega projekta ali se ugotovi, da je višina projekta presegla maksimalno dovoljeno stopnjo: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. Če se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, bo zahtevano vračilo že izplačanega zneska sofinanciranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun izbranega prijavitelja do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. Vrnjeni zneski bodo za izbranega prijavitelja izgubljeni.
Ministrstvo za solidarno prihodnost 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti