Uradni list

Številka 99
Uradni list RS, št. 99/2023 z dne 22. 9. 2023
Uradni list

Uradni list RS, št. 99/2023 z dne 22. 9. 2023

Kazalo

Ob-3020/23, Stran 1739
Javni razpis 
za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje od 2023 do 2025 
Razpis se objavlja na podlagi določb:
– Uredbe (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Skladu za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklad za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko (UL L 231, 30. 6. 2021, str. 159–706), s popravkoma (Popravek, UL L 241, 19. 9. 2022 in Popravek, UL L 289, 10. 11. 2022), spremenjena z Uredbo (EU) 2022/2039 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 19. oktobra 2022 (Ul L 275, 25. 10. 2022) in Uredbo (EU) 2023/435 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. februarja 2023 (UL L 63, 28. 2. 2023) (v nadaljnjem besedilu: Uredba 2021/1060/EU)
– Uredbe (EU) 2021/1119 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 30. junija 2021 o vzpostavitvi okvira za doseganje podnebne nevtralnosti in spremembi uredb (ES) št. 401/2009 in (EU) 2018/1999 (evropska podnebna pravila) (UL L 243, 9. 7. 2021)
– Uredbe Sveta (EU, Euratom) 2020/2093 z dne 17. decembra 2020 o določitvi večletnega finančnega okvira za obdobje 2021–2027 (UL L št. 433I z dne 22. 12. 2020, str. 11), spremenjena z Uredbo Sveta (EU, Euratom) 2022/2496 z dne 15. decembra 2022 (UL L 325, z dne 20. 12. 2022, str. 11)
– Uredba (EU, Euratom) 2020/2092 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 16. decembra 2020 o splošnem režimu pogojenosti za zaščito proračuna Unije (UL L št. 433I z dne 22. 12. 2020, str. 1), zadnjič popravljena s Popravkom (UL L št. 373 z dne 21. 10. 2021, str. 94)
– Uredbe Sveta (ES, Euratom) št. 2988/95 z dne 18. decembra 1995 o zaščiti finančnih interesov Evropskih skupnosti (UL L 312, z dne 23. 12. 1995, str. 1)
– Uredbe (EU, Euratom) 2018/1046 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. julija 2018 o finančnih pravilih, ki se uporabljajo za splošni proračun Unije, spremembi uredb (EU) št. 1296/2013, (EU) št. 1301/2013, (EU) št. 1303/2013, (EU) št. 1304/2013, (EU) št. 1309/2013, (EU) št. 1316/2013, (EU) št. 223/2014, (EU) št. 283/2014 in Sklepa št. 541/2014/EU ter razveljavitvi Uredbe (EU, Euratom) št. 966/2012 (UL L št. 193 z dne 30. 7. 2018, str. 1), spremenjena z Uredbo (EU, Euratom) 2022/2434 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 6. decembra 2022 (UL L 319, 13. 12. 2022)
– Uredbe (EU) št. 2021/1058 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 24. junija 2021 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in Kohezijskem skladu (UL L št. 231 z dne 30. 6. 2021, str. 60), zadnjič popravljena s Popravkom (UL L št. 13 z dne 20. 1. 2022, str. 74)
– Uredbe (EU) 2020/852 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 18. junija 2020 o vzpostavitvi okvira za spodbujanje trajnostnih naložb ter spremembi Uredbe (EU) 2019/2088 (UL L št. 198/13 z dne 22. 6. 2020) (v nadaljnjem besedilu: Uredba 2020/852/EU)
– Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US in 18/23 – ZDU-1O)
– Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11)
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2023 (Uradni list RS, št. 187/21, 150/22 in 65/23)
– Proračuna Republike Slovenije za leto 2024 (Uradni list RS, 150/22)
– Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2023 in 2024 (Uradni list RS, št. 150/22 in 65/23)
– Uredbe o izvajanju uredb (EU) in (Euratom) na področju izvajanja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 za cilj naložbe za rast in delovna mesta (Uradni list RS, št. 21/23)
– Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri)
– Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, popravljena s Popravkom objavljenim v UL L 127 z dne 23. 5. 2018; v nadaljevanju: Splošna uredba GDPR)
– Zakona o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 163/22)
– Partnerskega sporazuma med Slovenijo in Evropsko komisijo za obdobje 2021–2027, št. 2021SI16FFPA001, verzija 1.1 z dne 12. 9. 2022, z vsemi spremembami
– Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, december 2022 (program EKP), z vsemi spremembami, objavljen na https://evropskasredstva.si/program-ekp-2021-2027/
– Smernic za določanje finančnih popravkov, ki jih je treba uporabiti za odhodke, ki jih financira Unija, zaradi neupoštevanja veljavnih pravil o javnem naročanju, z dne 14. 5. 2019 (C(2019) 3452 final), objavljenih na spletni strani: https://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docgener/informat/2014/GL_corrections_pp_irregularities_SL.pdf ter https://ec.europa.eu/regional_policy/sources/docgener/informat/2014/GL_corrections_pp_irregularities_annex_SL.pdf
– Smernice o načelih, merilih in okvirnih lestvicah, ki se morajo uporabljati v zvezi s finančnimi popravki, ki jih Komisija izvede v skladu s členoma 99 in 100 Uredbe Sveta (ES) št. 1083/2006 z dne 11. julija 2006 objavljena na https://evropskasredstva.si/navodila/
– Uredbe Komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 Pogodbe (UL L št. 187 z dne 26. 6. 2014, str. 1), zadnjič spremenjena z Uredbo Komisije (EU) 2023/1315 z dne 23. junija 2023 o spremembi Uredbe (EU) št. 651/2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 Pogodbe in Uredbe (EU) 2022/2473 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za podjetja, ki se ukvarjajo s proizvodnjo, predelavo in trženjem ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, za združljive z notranjim trgom z uporabo členov 107 in 108 Pogodbe (UL L št. 167 z dne 30. 6. 2023, str. 1; v nadaljnjem besedilu: Uredba 651/2014/EU)
– Uredbe Komisije (EU) št. 1407/2013 z dne 18. decembra 2013 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 352 z dne 24. 12. 2013, str. 1), zadnjič spremenjene z Uredbo Komisije (EU) 2020/972 z dne 2. julija 2020 o spremembi Uredbe (EU) št. 1407/2013 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti in o spremembi Uredbe (EU) št. 651/2014 v zvezi s podaljšanjem njene veljavnosti in ustreznimi prilagoditvami (Besedilo velja za EGP) (UL L št. 215 z dne 7. 7. 2020, str. 3), (v nadaljevanju: Uredba Komisije 1407/2013/EU)
– Listine Evropske unije o temeljnih pravicah (UL L št. 326 z dne 26. 10. 2012, st. 391)
– Konvencije Združenih narodov o pravicah invalidov (https://www.uradni-list.si/glasilo-uradni-list-rs/vsebina/86045)
– Zakona o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb in zadrug v težavah (Uradni list RS, št. 5/17)
– Zakona o podpornem okolju za podjetništvo – ZPOP-1 (Uradni list RS, št. 102/07, 57/12, 82/13, 17/15, 27/17, 13/18 – ZSInv in 40/23 – ZZrID-A)
– Zakona o socialnem podjetništvu (Uradni list RS, št. 20/11, 90/14 – ZDU-1I in 13/18)
– Sklepa o ustanovitvi Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije (Uradni list RS, št. 93/15, 36/19 in 58/23)
– Programa dela in Finančnega načrta Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije za leti 2023 in 2024 – prečiščeno besedilo št. 1, ki ga je sprejel Svet agencije na 46. redni seji, dne 16. 6. 2023 in h kateremu je Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport podalo soglasje dne 29. 6. 2023, št. 302-31/2022/20
– Zakona o javnih agencijah (Uradni list RS, št. 52/02, 51/04 – EZ-A in 33/11 – ZEKom-C)
– priglašena shema državne pomoči Programa izvajanja finančnih spodbud MGRT – de minimis (št. priglasitve: M001-2399245-2015/II, datum potrditve sheme: 10. 11. 2020; trajanje sheme: 31. 12. 2023) oziroma veljavna de minimis shema ob dodelitvi pomoči po pravilu de minimis
– pogodbe št.: SPIRIT – 2023/2026 – PODPORNE INSTITUCIJE o izvajanju in financiranju javnega razpisa za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij v obdobju 2023–2025 (sklenjene med Javno agencijo Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije ter Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport) z dne 20. 6. 2023
– Sporazuma o prenosu in načinu izvajanja nalog izvajalskega telesa v okviru evropske kohezijske politike 2021-2027 o načinu izvajanja nalog izvajalskega organa med SPIRIT Slovenija in Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport z dne 19. 9. 2023 in
– Ministrstvo za kohezijo in regionalni razvoj Republike Slovenije, v vlogi organa upravljanja, izdaja ODLOČITEV O PODPORI št. V00011-1/MGTŠ/0 za »Javni razpis za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje od 2023 do 2025« z dne 21. 9. 2023.
1. Ime oziroma naziv in sedež posredniškega telesa, ki dodeljuje sredstva
Posredniško telo: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju ministrstvo).
Izvajalsko telo: Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije, Verovškova 60, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: agencija).
2. Namen, cilj in predmet javnega razpisa ter regija izvajanja
2.1. Namen in cilj javnega razpisa
Javni razpis za izbor operacij delno financira Evropska unija, in sicer iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (ESRR). Javni razpis za izbor operacij se izvaja v okviru »Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027«; Cilj politike 1: »Konkurenčnejša in pametnejša Evropa s spodbujanjem inovativne in pametne gospodarske preobrazbe ter regionalne povezljivosti na področju IKT; prednostne naloge 1: »Inovacijska družba znanja«; Specifični cilj: RSO1.3. Krepitev trajnostne rasti in konkurenčnosti MSP ter ustvarjanje delovnih mest v MSP, med drugim s produktivnimi naložbami (ESRR).
Namen javnega razpisa je zagotavljanje učinkovitega podpornega okolja, ki bo na celotnem ozemlju RS zagotavljal brezplačne podporne storitve za ciljne skupine uporabnikov po tem javnem razpisu.
Storitve podpornega okolja bodo prispevale:
– h krepitvi podjetniškega potenciala,
– k pospeševanju ustanavljanja novih podjetij vključno s socialnimi podjetji,
– k povečevanju stopnje preživetja novoustanovljenih podjetij,
– k premagovanju ovir na podjetniški poti.
Cilji javnega razpisa so:
– povečanje informiranosti in znanja za reševanje izzivov na podjetniški poti v vseh fazah podjetniškega ciklusa,
– povečanje zgodnje podjetniške aktivnosti in
– prispevati k večjemu nastajanju, izboljšanju rasti in razvoju podjetij.
S cilji javnega razpisa bo zasledovan:
– kazalnik učinka povečanje števila »podjetij, ki so prejela podporo/podjetja z nefinančno podporo«.
2.2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je financiranje izvajanja storitev in aktivnosti, ki so brezplačne za navedene ciljne skupine, preko izbranih podpornih institucij podjetniškega podpornega okolja (točk SPOT Svetovanje in inkubatorjev).
Storitve bodo obsegale programe za potencialne podjetnike in podjetja, in sicer:
– promocija podjetniške kulture:
– informiranje in promocija, 
– dogodki promocije in informiranja 
– izvajanje celovitih podpornih storitev:
– osnovno SPOT svetovanje, 
– dogodki podjetniškega usposabljanja, 
– podjetniško mentoriranje in 
– ekspertno svetovanje. 
V vsaki statistični regiji na območju Republike Slovenije bodo financirane navedene storitve tega javnega razpisa za vse potencialne podjetnike in MSP.
Poleg navedenih storitev bodo izbrani konzorciji izvajali še druge aktivnosti, ki niso namenjene končnim uporabnikom, so pa nujne za zagotavljanje storitev končnim uporabnikom.
Financiranje se bo izvajalo za ciljne skupine uporabnikov storitev, opredeljene v 3. poglavju tega javnega razpisa.
Zgoraj opredeljene storitve in aktivnosti so podrobneje navedene v Tabeli 1.
Tabela 1: Pregled aktivnosti in storitev, ki so predmet tega javnega razpisa
STORITVE IN AKTIVNOSTI ZA CILJNE SKUPINE v skladu s 3. točko JR
IZVAJALCI
1. PROGRAMI ZA POTENCIALNE PODJETNIKE IN PODJETJA
1.1. PROMOCIJA PODJETNIŠKE KULTURE 
– INFORMIRANJE in PROMOCIJA 
– posredovanje informacij o regionalnih podjetniških in socialno podjetniških aktivnostih za oblikovanje nacionalnega e-biltena Moj spletni priročnik, 
– redno informiranje ciljnih javnosti v regiji o aktivnostih na področju spodbujanja podjetništva, 
– priprava strokovnih člankov o podjetniških temah.
SPOT SVETOVALEC/ PODJETNIŠKI MENTOR
– DOGODKI PROMOCIJE IN INFORMIRANJA 
– izvajanje dogodkov za potencialne podjetnike in MSP z namenom spodbujanja podjetniške kulture in povečevanja podjetniške dejavnosti (animiranje in promocija podjetniškega okolja v regiji, dogodki mreženja, sodelovanje z občinami in šolami ...). Pri tem so dogodki namenjeni tudi promociji in podpori socialnemu podjetništvu, predstavitvi dobrih praks iz tega področja in širjenju socialno podjetniške kulture ter dejavnosti, 
– informativne predstavitve in promocije javnih razpisov, 
– izvajanje promocije in animacije med potencialnimi udeleženci ABC podjetništva.
SPOT SVETOVALEC/ PODJETNIŠKI MENTORJI in zunanji izvajalci
1.2. IZVAJANJE CELOVITIH PODPORNIH STORITEV 
– OSNOVNO SPOT SVETOVANJE 
– osnovno svetovanje, ki se lahko zaključi tudi z e-postopki, skladno s predpisi, ki urejajo sodni register ali postopki za pridobivanje subvencij v skladu s programom dela agencije in vključuje neposreden vnos podatkov o svetovancu v CRM agencije (program za upravljanje s potencialnimi podjetniki in podjetniki – angl. Customer Relationship Management agencije). 
– Svetovanje lahko poteka telefonsko, na točki SPOT Svetovanje, mobilno ali preko e-pošte. 
– pomoč pri pripravi vloge in poročanju za spodbude male vrednosti (npr. vavčerjev in za ranljive ciljne skupine npr. podjetnicam in mladim – JR in JP).
SPOT SVETOVALEC 
– DOGODKI PODJETNIŠKEGA USPOSABLJANJA 
– izvajanje ABC podjetniškega usposabljanja vsaj v letu 2024, v vsaj petih največjih statističnih regijah (Osrednjeslovenski, Podravju, Savinjski, Gorenjski in Goriški), 
– dogodki za pridobivanje znanj o poslovanju z državo (pravilniki, zakonodaja, pogoji, uredbe, računovodski standardi, okoljske zahteve, priprave za kandidiranje na posamezne javne razpise oziroma javne pozive), 
– srečanje podpornega okolja, 
– dogodki s tematikami o konkretnih izzivih podjetja ali podjetniške in socialno podjetniške ideje (na področjih trženja, digitalizacije, internacionalizacije, zelenega/krožnega/trajnostnega, kreativnosti in inovativnosti, človeških virov in kompetenc, organizacije in optimizacije dela ter merjenja družbenih učinkov in diseminacije prednostnih področij Strategije S5 ...), 
– dogodki na temo priprave poslovnih modelov in lansiranja produktov na trg, 
– organizacija dogodkov izmenjav dobrih praks ter poslovnih mreženj, za podjetja vključena v podjetniško mentoriranje in SPOT svetovanje, 
– organizacija in izvedba regionalnih in nacionalnih natečajev za podjetnike začetnike, podjetnike in potencialne podjetnike.
SPOT SVETOVALEC/ PODJETNIŠKI MENTOR 
z ali brez zunanjih izvajalcev
– PODJETNIŠKO MENTORIRANJE 
– presoja poslovne ideje, vodenje potencialnega podjetnika oziroma MSP skozi poslovne in druge potrebne procese, 
– identifikacije visoko inovativnih idej in podjetij s potencialom globalne rasti ter napotovanje le teh na ustrezne instuticije in programe, 
– vključevanje v ustrezne vsebine usposabljanja, 
– usmerjanje oziroma pomoč podjetniku pri prototipiranju in spodbujanje podjetij k inovativnim pristopom. 
PODJETNIŠKI MENTOR
– EKSPERTNO SVETOVANJE 
– izvedba zunanjega ekspertnega svetovanja za MSP s strani dodeljenega/izbranega ekspertnega svetovalca za odpravo ovir iz specifičnih strokovnih področij.
ZUNANJI EKSPERTNI SVETOVALEC
2. AKTIVNOSTI SPOT SVETOVALCEV IN PODJETNIŠKIH MENTORJEV, KI IZVAJAJO STORITVE TEGA JAVNEGA RAZPISA: 
– USPOSABLJANJE ZA DVIG KOMPETENC IZBRANIH REGIJSKIH KONZORCIJEV 
– organizacija in izvedba usposabljanj za institucije podjetniškega podpornega okolja, 
– udeležba na usposabljanjih, ki jih organizirajo podporne institucije v sodelovanju z agencijo. 
– KOORDINACIJA, IZVAJANJE IN VODENJE KONZORCIJA (velja za vodilnega partnerja in posameznega konzorcijskega partnerja) 
– DRUGE AKTIVNOSTI (skladno z zahtevami agencije)
– aktivno sodelovanje in ažurno vnašanje načrtovanih in izvedenih storitev tega javnega razpisa, ki jih izvajajo SPOT svetovalci in podjetniški mentorji v okviru točk SPOT Svetovanje, ki je del 3. nivoja sistema SPOT v sistem intranet za spremljanje in poročanje, 
– poročanje o zaznanih administrativnih ovirah s strani podjetniških svetovalcev in podjetniških mentorjev, 
– na podlagi poziva agencije posredovanje informacij in strokovnih prispevkov za ciljno javnost in agencijo.
 
Podrobneje so storitve in aktivnosti in obseg le teh opredeljeni v vsakokratnih veljavnih Navodilih agencije o aktivnostih in nalogah za spodbujanje podjetništva za izvajanje Javnega razpisa za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje od 2023 do 2025 (v nadaljevanju Navodila agencije), ki jih potrjuje direktor agencije ali od direktorja pooblaščena oseba. Izbrani konzorciji so dolžni upoštevati veljavno verzijo Navodil agencije, ki je objavljena na spletni strani www.spiritslovenia.si.
Vodja konzorcija (kot vlagatelj) mora v vlogi na razpis predložiti Program dela za celotno obdobje trajanja razpisa od 2023 do 2025, Akcijski načrt izvajanja celovitih podpornih storitev in aktivnosti za leti 2023/2024, nato pa še letni akcijski načrt za leto 2025 najkasneje do 3. novembra 2024. – (razpisna dokumentacija v tč. VII – Obrazci in dokazila za predložitev vloge in zahtevkov ter dokazila in način preverjanja pogojev in sestavin vloge/Obrazec 3: Vloga za prijavo).
2.3. Regija izvajanja
Operacije se bodo izvajale na dveh programskih območjih:
– Kohezijska regija Vzhodna Slovenija in
– Kohezijska regija Zahodna Slovenija.
Izbrani regijski konzorciji bodo upravičeni do sredstev tistega programskega območja, kjer bodo izvajali aktivnosti operacije in imeli sedež na dan oddaje vloge na ta javni razpis. Sedež podjetja oziroma poslovni naslov mora biti vpisan v Sodni/Poslovni register Slovenije.
Vsak konzorcij se mora v vlogi na javni razpis nedvoumno opredeliti, v katerem od programskih območij se bodo v celoti izvajale storitve in aktivnosti po tem javnem razpisu.
Sprememba programskega območja po oddaji vloge ni dovoljena in predstavlja upravičen razlog za ne izdajo sklepa, ne sklenitev oziroma odpoved pogodbe o financiranju.
Vlagatelj in konzorcijski partnerji lahko imajo sedež podjetja oziroma poslovni naslov njegove poslovne enote ali podružnice v katerikoli regiji v Sloveniji. Razdelitev slovenskih občin po statističnih regijah je razvidna na povezavi: POVEZAVI.
V kolikor bi se ugotovilo, da se operacija ni izvajala v programskem območju, ki jo je navedel upravičenec v vlogi, agencija odstopi od pogodbe in zahteva vrnitev že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije.
3. Ciljne skupine uporabnikov podpornih storitev in upravičenci
3.1. Ciljne skupine uporabnikov podpornih storitev, ki so predmet tega javnega razpisa, so:
– potencialni podjetniki (potencialni podjetniki in potencialni socialni podjetniki – posamezniki s podjetniško idejo)
– ter MSP (mikro, mala in srednje velika podjetja vključno s socialnimi podjetji v vseh fazah razvoja)
3.2. Upravičenci na tem javnem razpisu so:
– regijski konzorciji, ki so sestavljeni iz podpornih institucij SPOT Svetovanje in inkubatorjev (kot so opredeljeni v poglavju I.2.2. Definicija podjetniških podpornih institucij), ki izvajajo aktivnosti in storitve po tem javnem razpisu.
4. Pogoji za kandiranje
Vloga mora izpolnjevati vse pogoje javnega razpisa. Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz vsebine celotne vloge.
Vodja konzorcija (kot vlagatelj) vlogo odda v imenu vseh partnerjev konzorcija.
Vodja konzorcija (kot vlagatelj) mora vlogi predložiti ustrezen pravni akt (konzorcijsko pogodbo) o skupni izvedbi storitev in aktivnosti v skladu s predmetnim javnim razpisom, ki mora določati pravice in obveznosti posameznih partnerjev konzorcija, nujno pa mora vsebovati tudi:
– določitev vodje konzorcija, ki je v imenu in za račun vseh partnerjev konzorcija v primeru izbora vloge pogodbena stranka oziroma podpisnik pogodbe o financiranju,
– pooblastila vodji konzorcija s strani vseh partnerjev konzorcija (za pripravo, podpis in oddajo vloge, dopolnitev vloge ter vseh prilog v imenu in za račun vseh članov konzorcija, za vročanje vseh pisanj in listin (npr. pozivov, dopisov, odločb, pogodbe) v zvezi s predmetnim javnim razpisom v imenu in za račun vseh partnerjev konzorcija, za podpis pogodbe o financiranju v imenu in za račun vseh partnerjev konzorcija, ter za izvajanje celotne komunikacije z agencijo ali nadzornimi organi), pri čemer je pooblastilo lahko zajeto v samo konzorcijsko pogodbo ali pa se predloži posebej,
– določilo o neomejeni solidarni odgovornosti vseh partnerjev konzorcija za pravilno izvedbo operacije skladno z razpisno dokumentacijo, vlogo in pogodbo o financiranju,
– določilo o ravnanju v primeru sprememb konzorcija zaradi sprememb partnerjev, ravnanju v primeru kršitev določb te pogodbe s strani posameznih konzorcijskih partnerjev ter ciljev operacije,
– izjavo vseh konzorcijskih partnerjev, da so vključeni v samo en konzorcij, ki je predmet konzorcijske pogodbe,
– razmejitev kateri konzorcijski partnerji bodo izvajali storitve SPOT Svetovanje in kateri storitve inkubatorja,
– določitev lokacije točke SPOT Svetovanje.
Glede izpolnjevanja razpisnih pogojev vodja konzorcija (kot vlagatelj) podpiše izjavo, s katero pod kazensko in materialno pravno odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev za kandidiranje na tem javnem razpisu (izjava je del razpisne dokumentacije v tč. VII – Obrazci in dokazila za predložitev vloge in zahtevkov ter dokazila in način preverjanja pogojev in sestavin vloge/Dokazila, vezana na izpolnjevanje vstopnih pogojev in način preverjanja).
Posamezna pravna oseba lahko v okviru tega javnega razpisa kandidira samo v enem konzorciju. V primeru, da bo ista pravna oseba sodelovala v večih konzorcijih bodo vse vloge, razen tiste, ki je prispela prva, zavržene. Matično podjetje, poslovna enota ali podružnica pravne osebe se šteje kot ista pravna oseba.
Izjema so reprezentativne gospodarske zbornice in Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije ter njihova mreža regionalnih oziroma območnih zbornic.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev lahko agencija zahteva dodatna pojasnila ali dokazila.
Če vloga ne bo izpolnjevala vseh pogojev, opredeljenih v tem javnem razpisu, se zavrne.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o izboru operacije, se pogodba o financiranju operacije ne bo podpisala, sklep o izboru operacije pa se odpravi.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o financiranju, pa bo agencija odstopila od pogodbe o financiranju operacije, pri čemer bo upravičenec dolžan vrniti že prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
4.1. Splošni pogoji za vlagatelje
Pogoje iz točke 4.1. mora izpolnjevati tako vodja konzorcija (kot vlagatelj) kot tudi vsak posamezen konzorcijski partner.
Splošni pogoji za kandidiranje vodje konzorcija, kot tudi vsakega posameznega konzorcijskega partnerja so:
1. Je pravna oseba javnega ali zasebnega prava in je vpisan v Poslovni register Slovenije in izpolnjuje naslednja pogoja:
– da je primerljive storitve in aktivnosti, ki so predmet tega javnega razpisa, izvajal že najmanj dve leti pred datumom objave javnega razpisa (izkazovanje referenc je podrobno navedeno v razpisni dokumentaciji v točki III. Reference vlagatelja in pregled financiranja kvot zaposlenih),
– da opravlja dejavnost na geografskem območju, ki ga navaja v prijavi na javni razpis.
2. Na dan oddaje vloge nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti v višini 50 eurov ali več do ministrstva oziroma njegovih izvajalskih institucij (Slovenskega podjetniškega sklada, Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije), pri čemer neporavnane obveznosti izhajajo iz naslova pogodb o sofinanciranju oziroma o dodelitvi javnih sredstev in so bile kot neporavnane in zapadle spoznane v pravnomočni odločbi pristojnega organa.
3. V obdobju zadnjega leta, šteto za nazaj od dne oddaje vloge, prijavitelj nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ (v višini 50 eurov ali več na dan oddaje vloge); šteje se, da prijavitelj, ki je gospodarski subjekt, ne izpolnjuje obveznosti tudi, če na dan oddaje vloge ni imel predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjega leta do dne oddaje vloge.
4. Ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in ni v stanju insolventnosti, v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 176/21 – uradno prečiščeno besedilo, 178/21 – popr. in 196/21 – odl. US).
5. Ne prejema ali ni v postopku pridobivanja državnih pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah po Zakon o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb in zadrug v težavah (Uradni list RS, št. 5/17).
6. Ni podjetje v težavah skladno z 18. točko 2. člena Uredbe Komisije 651/2014/EU.
7. Nima prepovedi poslovanja v razmerju do ministrstva oziroma v razmerju z izvajalskima institucijama (Slovenski podjetniški sklad, Javna agencija Republike Slovenije za za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije) v obsegu, kot izhaja iz 35. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20 in 3/22 – ZDeb).
8. Ni v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči, na osnovi odločbe Evropske komisije, ki je prejeto državno pomoč razglasila za nezakonito in nezdružljivo s skupnim trgom Skupnosti.
9. Za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet financiranja v tem razpisu, ni in ne bo pridobil sredstev iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna) – prepoved dvojnega financiranja.
4.2. Posebni pogoji za vlagatelje
Pogoje iz točke 4.2. mora izpolnjevati tako vodja konzorcija (kot vlagatelj) kot tudi vsak posamezen konzorcijski partner oziroma kjer je posebej navedeno, konzorcij kot celota.
1. Ima na dan oddaje vloge in ves čas trajanja operacije vsaj 1 zaposleno osebo za polni delovni čas (40 ur tedensko), ki ni zakoniti zastopnik ali poslovodna oseba. Konzorcijski partner, ki bo izvajal storitve svetovanja in mentoriranja in na javni razpis kandidira tako s SPOT svetovalcem, kot podjetniškim mentorjem, mora imeti na dan oddaje vloge in ves čas trajanja operacije vsaj 2 osebi zaposleni za polni delovni čas (40 ur tedensko), od katerih nobena ni zakoniti zastopnik ali poslovodna oseba. Število zaposlenih se preverja na podlagi podatkov Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. V številu zaposlenih se ne upošteva zaposlenih iz programa javnih del.
2. Konzorcij mora biti sestavljen iz podpornih institucij, ki izvajajo storitve in aktivnosti SPOT Svetovanja (SPOT svetovalci) in podjetniškega mentoriranje (inkubatorji), ki so navedene v Tabeli 1 tega javnega razpisa.
3. V kolikor ista institucija v konzorciju izvaja storitve in aktivnosti SPOT Svetovanje in podjetniškega mentoriranja, lahko takšna institucija na operacijo v okviru konzorcija razporedi največ enega SPOT svetovalca – za polni ali polovični delovni čas.
4. Konzorcij mora zagotavljati storitve SPOT Svetovanje in podjetniškega mentoriranja za vse občine v posamezni statistični regiji.
5. Konzorcij za izvajanje storitev in aktivnosti v vlogi navedenih SPOT svetovalcev in podjetniških mentorjev zagotavlja:
a. potrebno število zahtevanih zaposlitev na operaciji (kvot) tako za SPOT svetovalce kot tudi podjetniške mentorje. Ustrezno število zahtevanih kvot SPOT svetovalcev in podjetniških mentorjev je za posamezno regijo določeno v razpisni dokumentaciji v točki III. Reference vlagatelja in pregled financiranja kvot zaposlenih,
b. zaposlitev SPOT svetovalcev in podjetniških mentorjev za polni delovni čas (40 ur tedensko) v institucijah, članih konzorcija, pri čemer so lahko na aktivnosti in storitve operacije razporejeni za polni (40 ur tedensko) ali polovični (20 ur tedensko) delovni čas,
c. ustrezno usposobljenost SPOT svetovalcev in podjetniških mentorjev, ki izpolnjujejo pogoje navedene v točki 4.4. Pogoji za SPOT svetovalce in točki 4.5. Pogoji za podjetniške mentorje,
d. najmanj polovico SPOT svetovalcev iz posameznega konzorcija, ki izpolnjujejo pogoje za referenta za portal SPOT – spot.gov.si,
e. da poslovodne osebe, zakoniti zastopniki vlagatelja in konzorcijskih partnerjev niso razporejeni na delo na operaciji za polni delovni čas.
6. Vsak konzorcijski partner, ki je registriran kot SPOT Registracija in v konzorciju izvaja aktivnosti SPOT svetovanja, mora z lastnimi viri zagotavljati na svojem sedežu tudi referenta/-e SPOT Registracija za najmanj 1/2 delovnega časa na operacijo razporejenega/-ih SPOT svetovalca/-ev.
4.3. Tehnična in prostorska sposobnost vlagatelja oziroma konzorcija kot celote
Pogoje je potrebno zagotavljati za vse zaposlene, ki bodo izvajali storitve in aktivnosti SPOT svetovalca ali podjetniškega mentorja na sedežu institucije, pri kateri je oseba zaposlena. Pogoji so:
1. prostor za sprejem strank, kjer je zagotovljena zasebnost,
2. primerna IKT oprema za delo,
3. samostojno kvalificirano digitalno potrdilo,
4. poslovni prostor v obsegu vsaj 30 m2 za dogodke,
5. dostopnost z javnim, kot zasebnim prevoznim sredstvom.
Dodatno morajo posamezni regijski konzorciji zagotavljati še:
1. da so na lokaciji regijske točke SPOT Svetovanje zagotovljeni delovni prostori za najmanj 1/2 vseh SPOT svetovalcev vključenih v operacijo,
2. da imajo SPOT svetovalci ustrezno IKT opremo, s katero se lahko opravlja e-postopke in storitve, ki se jih lahko opravlja preko portal SPOT (kot referenti SPOT Registracija),
3. da vsak, v konzorcij vključen inkubator, razpolaga z najmanj 500 m2 poslovnih prostorov (na eni lokaciji ali kot seštevek površine poslovnih prostorov na večih lokacijah) namenjenih dejavnosti inkubatorja in lahko na poziv agencije dokaže, da oddaja prostore v najem podjetnikom in potencialnim podjetnikom.
4.4. Pogoji za SPOT svetovalce za izvajanje tega javnega razpisa (vse pogoje morajo izpolnjevati vsi SPOT svetovalci):
SPOT svetovalci morajo izpolnjevati naslednje pogoje:
1. Najmanj visoko strokovno izobrazbo ali izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu prve stopnje, v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo. Svetovalec, ki je pridobil tehnične pravice za opravljanje storitev preko sistema e-VEM pred uveljavitvijo Pravilnika o točkah VEM (Uradni list RS, št. 17/09), to je pred 5. 3. 2009, ima lahko najmanj višjo strokovno izobrazbo.
2. Svetovalne izkušnje s potencialnimi podjetniki in MSP v obdobju od 1. 1. 2021 do objave razpisa s področij: (1) poslovnih načrtov, (2) marketinga, (3) vodenja podjetij, (4) gospodarskega in statusnega prava, (5) upravljanja s človeškimi viri, (6) družbene odgovornosti podjetij in socialnega podjetništva, (7) internacionalizacije podjetij ter (8) državnih spodbud. Izmed navedenih osmih področij, SPOT svetovalec izbere vsaj 6 področij. Za vsako izbrano področje mora izkazati najmanj pet referenc.
3. Vsaj 3 leta delovnih izkušenj na zgoraj navedenih izbranih (vsaj šestih) področjih.
4. Potrdilo o uspešno opravljenem preverjanju kompetenc, ki ni starejše od dveh let od objave tega javnega razpisa. Vsi potencialni SPOT svetovalci, ki preverjenja nimajo opravljenega, se bodo morali nanj prijaviti in ga tudi uspešno opraviti do oddaje vloge na ta javni razpis.
4.5. Pogoji za podjetniške mentorje za izvajanje tega javnega razpisa (vse pogoje morajo izpolnjevati vsi podjetniški mentorji)
Vsak podjetniški mentor mora izpolnjevati naslednje pogoje:
1. Najmanj visoko strokovno izobrazbo ali izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu prve stopnje v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo.
2. Mentorske izkušnje s potencialnimi podjetniki in MSP v obdobju od 1. 1. 2021 do objave razpisa s področij: (1) priprave poslovnih modelov/načrtov, (2) marketinga, (3) vodenja podjetij in inovativnih pristopih, (4) gospodarskega in statusnega prava, (5) upravljanju s človeškimi viri in digitalnih kompetencah, (6) družbene odgovornosti podjetij in socialnega podjetništva ter (7) državnih spodbud. Izmed navedenih sedmih področij mentor izbere vsaj 5 področij. Za vsako izbrano področje mora izkazati najmanj pet referenc.
3. Vsaj 3 leta delovnih izkušenj na zgoraj navedenih izbranih (vsaj petih) področjih.
4. Potrdilo o uspešno opravljenem preverjanju kompetenc, ki ni starejše od dveh let od objave tega javnega razpisa. Vsi potencialni podjetniški mentorji, ki preverjenja nimajo opravljenega, se bodo morali nanj prijaviti in ga tudi uspešno opraviti do oddaje vloge na ta javni razpis.
4.6. Pogoji za operacijo
1. Operacija mora biti skladna z namenom, ciljem in s predmetom javnega razpisa ter cilji »Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027«.
2. Operacija naslavlja ustrezne ciljne skupine navedene v tem javnem razpisu.
3. Operacija mora obsegati vse aktivnosti in storitve za ciljne skupine navedene v tem javnem razpisu.
4. V okviru operacije se definira lokacijo SPOT Svetovanje, kjer se bodo izvajale storitve in aktivnosti SPOT svetovalcev. V vsaki regiji je samo ena lokacija, na kateri se v pretežni meri izvajajo storitve in aktivnosti SPOT Svetovanje. Storitve in aktivnosti SPOT Svetovanje se morajo izvajati na tisti lokaciji (kraju) v regiji kjer so se izvajale že v obdobju 2018-2022, saj s tem omogočamo podjetnikom in potencialnim podjetnikom nadaljevanje izvajanja aktivnosti SPOT Svetovanje na že prepoznavnih lokacijah.
5. V okviru operacije lahko posamezni zaposleni opravlja vlogo ali SPOT svetovalca ali podjetniškega mentorja, opravljanje obeh vlog ni mogoče.
5. Merila za ocenjevanje vlog ter postopek in način izbora operacije
Ocenjevanje formalno popolnih vlog, ki izpolnjujejo vse pogoje iz 4. točke javnega razpisa, bo izvedla komisija. Komisijo s sklepom imenuje direktor agencije ali od njega pooblaščena oseba. Formalno popolne vloge bo obravnavala komisija v skladu z določili javnega razpisa in razpisne dokumentacije, po pogojih in merilih, ki so sestavni del javnega razpisa in razpisne dokumentacije. Vloga se šteje kot formalno popolna, če vsebuje, v skladu z Navodili za izpolnjevanje obrazcev v razpisni dokumentaciji iz točke IX., izpolnjene in opremljene obrazce ter priloge v enem izvodu.
Agencija bo vloge izbrala po postopku, kot ga določa ZPOP-1 ter skladno s to objavo in razpisno dokumentacijo za predmetni javni razpis.
Za vse pravočasne, pravilno označene in formalno popolne vloge komisija najprej ugotovi, ali je vloga skladna s predmetom, namenom in ciljem javnega razpisa ter preveri, ali vloga izpolnjuje vse pogoje javnega razpisa. Če ugotovi, da vloga ne izpolnjuje vseh pogojev javnega razpisa, se nadaljnjega ocenjevanja po merilih ne izvede, vloga pa se zavrne. Vse ostale vloge pa komisija razvrsti ter oceni na podlagi naslednjih meril:
MERILA ZA IZBOR UPRAVIČENCA
Merila
Možno število točk
1. Merilo: SPOSOBNOST UPRAVIČENCA ZA IZVEDBO OPERACIJE 
60
2. Merilo: KAKOVOST IN IZVEDLJIVOST OPERACIJE 
30
3. Merilo: DRUŽBENI VPLIV
10
SKUPAJ
100
Maksimalno število točk je 100.
Način uporabe in pomen posameznih meril za ocenjevanje vlog sta natančneje opredeljena v razpisni dokumentaciji v tč. IV. Merila za ocenjevanje.
V okviru javnega razpisa bo agencija izbrala eno vlogo za vsako statistično regijo. V primeru, da za posamezno statistično regijo agencija ne prejme ustrezne vloge, se razpis ponovi/objavi samo za to regijo. Konzorcij mora v posamezni statistični regiji izvesti aktivnosti v takšnem obsegu, kot je definirano v razpisni dokumentaciji v tč. VII. – Obrazci in dokazila za predložitev vloge in zahtevkov ter dokazila in način preverjanja pogojev in sestavin vloge/Obrazcu 3: Vloga za prijavo.
6. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago
Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa je 7.763.964,00 EUR, predvidoma po naslednji dinamiki:
PRORAČUNSKA POSTAVKA
PROGRAMSKO OBMOČJE
Razmerje med EU in SLO sredstvi
LETO 2024 V EUR
LETO 2025 V EUR
LETO 2026 V EUR
SKUPAJ 
2024–2026 
V EUR
230141 – RSO1.3 Spodbujanje podjetništva in internacionalizacije ESRR 21-27-Z-EU
Zahod
40
499.730,40
606.528,00
202.176,00
1.308.434,40
230142 RSO1.3 Spodbujanje podjetništva in internacionalizacije ESRR 21-27-Z-slov. udeležba
Zahod
60
749.595,60
909.792,00
303.264,00
1.962.651,60
SKUPAJ
Zahod
 
1.249.326,00
1.516.320,00
505.440,00
3.271.086,00
230139- RSO1.3 Spodbujanje podjetništva in internacionalizacije ESRR 21-27-V-EU
Vzhod
85
1.458.870,30
1.770.057,00
590.019,00
3.818.946,30
230140 – RSO1.3 Spodbujanje podjetništva in internacionalizacije ESRR 21-27-V-slov. udeležba
Vzhod
15
257.447,70
312.363,00
104.121,00
673.931,70
SKUPAJ 
Vzhod
 
1.716.318,00
2.082.420,00
694.140,00
4.492.878,00
SKUPAJ
 
 
2.965.644,00
3.598.740,00
1.199.580,00
7.763.964,00
Sredstva niso prenosljiva med programskimi območji. Vsa sredstva so namenska sredstva EU, in sicer namenska sredstva Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Obdobje razpoložljivosti sredstev za javni razpis obsega proračunsko leto 2024 do 2026, oziroma traja do porabe sredstev.
Del razpisanih sredstev lahko ostane nerazporejen v primeru premajhnega števila ustreznih vlog
Dinamika financiranja operacije bo določena s pogodbo o financiranju med izbranim vlagateljem in agencijo, v odvisnosti od finančnega načrta izvajanja operacije in od razpoložljivosti proračunskih sredstev.
Izplačila iz naslova tega javnega razpisa so odvisna od razpoložljivosti proračunskih sredstev in programa agencije za ta namen. V kolikor bi bile ukinjene ali zmanjšane pravice porabe na proračunskih postavkah, lahko agencija razveljavi javni razpis in izdane sklepe o izboru, ali skladno s pogodbo o financiranju določi novo pogodbeno vrednost ali dinamiko izplačil. Če se izbrani vlagatelj ne strinja s predlogom agencije se šteje, da odstopa od vloge oziroma od pogodbe o financiranju.
Agencija si pridržuje pravico, da lahko javni razpis kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru prekliče ali spremeni, kar objavi v Uradnem listu RS.
7. Razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje kohezijske politike: razmerje med sredstvi na postavkah namenskih sredstev EU za kohezijsko politiko in na postavkah slovenske udeležbe za sofinanciranje operacij je za programsko območje kohezijska regija Zahodna Slovenija: 40 %:60 % in za programsko območje kohezijska regija Vzhodna Slovenija: 85 %:15 %
8. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Obdobje upravičenosti stroškov za operacijo je od 1. 11. 2023 do 31. 12. 2025.
Obdobje upravičenih izdatkov za operacijo je od 1. 11. 2023 do 15. 1. 2026.
Obdobje upravičenosti javnih izdatkov za operacijo je od 1. 1. 2024 do 31. 12. 2026.
9. Shema in skladnost s pravili državnih pomoči
Izvedba aktivnosti lahko za podjetja pomeni tudi dodelitev pomoči po pravilu de minimis. Ta bo dodeljena na osnovi priglašene sheme de minimis pomoči »Program izvajanja finančnih spodbud MGRT – de minimis« (št. priglasitve: M001-2399245-2015, 14. 5. 2015, čistopis 9. 5. 2016 (I), sprememba 10. 11. 2020 (II); trajanje sheme: do 31. 12. 2023) (v nadaljevanju: shema de minimis) oziroma skladno z vsakokrat veljavno shemo de minimis pomoči.
Za podjetja, ki bodo prejemniki storitev ekspertnega svetovanja, se vrednost te aktivnosti, obravnava kot dodelitev »de minimis« pomoči. Skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju na podlagi pravila de minimis ne sme presegati 200.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh proračunskih let, pri čemer se upoštevajo datumi odobritve pomoči. Omenjeni znesek se zniža na vrednost 100.000,00 EUR za podjetja, ki delujejo v komercialnem cestnem tovornem prevozu.
Preverjanje podjetij glede odobrenih pomoči po pravilu »de minimis« je naloga podjetniškega mentorja in je podrobneje opredeljena v Navodilih agencije.
Financiranje upravičenih stroškov v okviru ostalih aktivnosti ne predstavlja državne pomoči.
10. Upravičeni stroški, intenzivnost pomoči in način financiranja
Financiranje po tem javnem razpisu bo potekalo skladno s pravili evropske kohezijske politike, veljavnimi Navodili organa upravljanja o upravičenih stroških za sredstva evropske kohezijske politike v programskem obdobju 2021–2027 (Navodila – Evropska sredstva) in Smernicami EK o poenostavljenih možnostih obračunavanja stroškov, ki so bile izdane za obdobje 2014–2020, ampak se jih lahko smiselno uporablja tudi za obdobje 2021–2027 (Obvestilo Komisije – Smernice za uporabo možnosti poenostavljenega obračunavanja stroškov v evropskih strukturnih in investicijskih skladih (skladi ESI) – revidirana različica (eu-skladi.si).
10.1. Upravičeni stroški
Upravičeni stroški morajo biti neposredno povezani s posamezno podprto operacijo. Upravičeni stroški so:
1. stroški dela za SPOT svetovalce in podjetniške mentorje, ki so upravičeni na podlagi standardnega obsega stroška na enoto polno zaposlenega svetovalca in mentorja ter obsegajo stroške plač in povračil v zvezi z delom za osebje, ki dela na operaciji in bo financirano na podlagi metodologije,
2. posredni stroški za izvajanje operacije (v obliki pavšalne stopnje 15 % upravičenih neposrednih stroškov osebja),
3. stroški storitev zunanjih izvajalcev.
Višina upravičenih stroškov storitev zunanjih izvajalcev v okviru operacije, je opredeljena glede na velikost regije in je za posamezno regijo določena v razpisni dokumentaciji točka III. Reference vlagatelja in pregled financiranja kvot zaposlenih/Tabela 1 Pregled financiranih kvot za podjetniške mentorje in SPOT svetovalce glede na velikost kohezijskih in statističnih regij. Sredstva za zunanje storitve za vse regije skupaj znašajo 1.640.444,00 EUR.
DDV ni upravičen strošek.
10.1.1. Stroški dela
Stroški dela zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije, so določeni s standardno lestvico stroškov na enoto (SSE) za stroške plač in povračil stroškov v zvezi z delom osebja, ki je zaposleno pri upravičencu (posameznemu vlagatelju oziroma posameznemu konzorcijskemu partnerju) za polni delovni čas in je razporejeno na delovne naloge po tem javnem razpisu za polni ali polovični delovni čas v vlogi SPOT svetovalca ali podjetniškega mentorja. Višina stroška je določena na podlagi Metodologije za izračun standardne lestvice stroškov na enoto za stroške plač in povračil stroškov v zvezi z delom za ta javni razpis. (Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, junij 2023).
Skladno z metodologijo znaša vrednost enote na mesečni ravni za polni delovni čas oziroma mesečne postavke 3.200,00 EUR in za polovični delovni čas 1.600,00 EUR.
Predvidena so naslednja dokazila za uveljavljanje standardnega stroška na enoto za stroške dela SPOT svetovalcev in podjetniških mentorjev:
– pogodba o zaposlitvi, dodatek k pogodbi o zaposlitvi oziroma druga ustrezna pravna podlaga, s katero je oseba za polni ali polovični delovni čas razporejena na delo na operaciji, z jasno opredelitvijo delovnega mesta ter v skladu z javnim razpisom definirano vsebino in obsegom dela za aktivnosti in storitve tega javnega razpisa,
– vsebinsko poročilo, v katerem so opredeljene realizirane aktivnosti in storitve, navedene v Akcijskem načrtu za oboobje od 1. 11. 2023 do 31. 12. 2025 v skladu z javnim razpisom ob potrditvi obdobnih zahtevkov (za posamezno poročevalsko obdobje mora biti realiziranih biti vsaj 25,00 % vseh načrtovanih aktivnosti in storitev).
10.1.2. Posredni stroški za izvajanje operacije
Na podlagi Uredbe 2021/1060/EU se posredni stroški, vezani na operacijo, uveljavljajo v obliki pavšala v višini 15 % upravičenih neposrednih stroškov dela zaposlenih, povezanih z izvedbo operacije.
10.1.3. Stroški storitev zunanjih izvajalcev
Za stroške storitev zunanjih izvajalcev se za uveljavljanje upravičenih stroškov uporabljajo dokazila o dejansko nastalih in plačanih upravičenih stroških, največ do višine, opredeljene v razpisni dokumentaciji. Upravičenec je dolžan storitve zunanjih izvajalcev naročati s skrbnostjo dobrega gospodarja in po običajnih tržnih pogojih.
Stroški storitev zunanjih izvajalcev obsegajo stroške zunanjih ekspertov in stroške dogodkov:
– najmanj polovica vseh sredstev, ki so namenjena za zunanje izvajalce v posamezni statistični regiji, mora biti porabljenih za pokrivanje stroškov zunanjih ekspertov za podjetja, ki so vključena v podjetniško mentoriranje.
– ostanek sredstev se porabi za dogodke in sicer največ 1/2 teh sredstev za izvedbo dogodkov v okviru točke SPOT svetovanje in najmanj 1/2 teh sredstev za izvedbo dogodkov v okviru inkubatorja.
10.2. Način financiranja upravičenih stroškov
Upravičeni stroški se bodo financirali na podlagi standardnega obsega stroškov na enoto (SSE), ki predstavlja strošek dela zaposlitve skladno z metodologijo, pavšalnega financiranja – v obliki pavšalne stopnje največ 15 % od upravičenih neposrednih stroškov osebja ter dejansko nastalih stroškov storitev zunanjih izvajalcev.
Podrobna razčlenitev dokazil o nastalih stroških je navedena v Navodilih agencije. Veljavna verzija Navodil agencije je objavljena na spletni strani http://www.spiritslovenia.si.
Agencija bo izbranim vlagateljem, s katerimi bo sklenjena pogodba o financiranju, financirala le upravičene stroške, ki bodo nastali za izvedbo aktivnosti opredeljenih v tem javnem razpisu, za katere bo upravičenec dokazal in dokumentiral, da jih je izvedel. Financiranje bo mogoče na osnovi vsakokratnega potrjenega zahtevka za izplačilo in poročila o izvedenih aktivnostih.
10.3. Intenzivnost pomoči
Intenzivnost pomoči znaša do 100 % upravičenih stroškov.
11. Roki in način prijave na javni razpis
Rok za oddajo vlog je 20. 10. 2023.
Oddaja vloge pomeni, da so se vlagatelj in vsi konzorcijski partnerji seznanili z vsebino javnega razpisa in da se z njo strinjajo.
Navodila za izdelavo popolne vloge so navedena v razpisni dokumentaciji, tč. IX. – Navodila za izpolnjevanje obrazcev.
Vloge je potrebno vložiti na naslov: Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije, Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana. Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo oddane najkasneje na datum za oddajo vlog. Pri tem velja:
– če se vloga pošlje priporočeno po pošti, se kot datum oddaje vloge šteje datum oddaje na pošto (datum je razviden iz poštnega žiga),
– če se vloga pošlje z navadno pošiljko, se kot datum oddaje šteje datum, ko agencija vlogo prejme (datum je razviden iz evidenčnega žiga agencije),
– če se vloga odda osebno v glavni pisarni agencije, na lokaciji Verovškova ulica 60, 1000 Ljubljana v času uradnih ur med 9. in 13. uro, se za datum oddaje šteje datum, ko agencija vlogo prejme (datum je razviden iz evidenčnega žiga agencije).
Oddaja vloge izven uradnih ur agencije je mogoča le na način, opredeljen v prvi in drugi alineji tega odstavka. Obravnavane bodo samo pravočasne vloge, ki bodo pravilno označene.
Prepozno prispele in nepravilno označene vloge bodo s sklepom zavržene in bodo praviloma neodprte vrnjene pošiljatelju. Vloga na razpis mora biti oddana v skladu z Navodili za izpolnjevanje obrazcev iz točke IX. razpisne dokumentacije, ki so v razpisni dokumentaciji, in sicer v zaprti ovojnici z navedbo na sprednji strani, dobesedno in brez okrajšav: »Ne odpiraj – vloga – za JR podporne institucije« in ovojnico opremi tudi s polnim nazivom in naslovom vlagatelja.
12. Odpiranje vlog za dodelitev sredstev
Odpiranje vlog ne bo javno in bo izvedeno v prostorih agencije najkasneje v 8 delovnih dneh po datumu za oddajo vlog. Datumi in druge informacije v zvezi z odpiranjem vlog bodo objavljene na spletnih straneh agencije: http://www.spiritslovenia.si.
Na odpiranju bo komisija preverila pravočasnost, pravilno označenost in popolnost prispelih vlog.
Neustrezno označene ter nepravočasno prispele vloge se ne bodo obravnavale, s sklepom bodo zavržene in po pravnomočnosti sklepa vrnjene vlagateljem.
Komisija bo predvidoma v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste vlagatelje, katerih vloge niso popolne. Vlagatelj v dopolnitvi ne sme spreminjati višine zaprošenih sredstev tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge ali tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev njegove vloge glede na preostale vloge, ki jih je agencija prejela v postopku dodelitve sredstev. Rok za dopolnitev vlog določi komisija v pozivu k dopolnitvi in ne sme biti daljši od osmih dni. Nepopolne vloge, ki jih vlagatelji ne bodo dopolnili v skladu s pozivom za dopolnitev, bodo s sklepom zavržene.
13. Rok, v katerem bodo vlagatelji obveščeni o izidu javnega razpisa
Vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni predvidoma v roku 60 dni od datuma odpiranja vlog.
Vlagatelji bodo na podlagi sklepa o izboru pozvani k podpisu pogodbe o financiranju. Če se vlagatelj v roku 8 dni od prejema poziva na podpis pogodbe o financiranju na poziv ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o izboru, se pogodba o financiranju operacije ne bo podpisala, sklep o izboru pa se odpravi.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o financiranju pa bo agencija odstopila od pogodbe o financiranju operacije, pri čemer je upravičenec dolžan vrniti vsa že prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva prejema sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
Vlagatelji, ki menijo, da jim razpisana sredstva neupravičeno niso bila dodeljena, lahko v tridesetih dneh od prejema sklepa o (ne)izboru sprožijo upravni spor z vložitvijo tožbe na Upravno sodišče Republike Slovenije. Predmet tožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. Vložena tožba ne zadrži podpisa pogodb o financiranju.
Rezultati predmetnega javnega razpisa so informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani agencije
14. Zahteve glede zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027, ki jim morajo zadostiti upravičenci v skladu s 50. členom Uredbe 2021/1060/EU in navodili organa upravljanja: upravičenci morajo zadostiti zahtevam glede informiranja in obveščanja javnosti skladno s 50. členom Uredbe 2021/1060/EU, veljavnimi Navodili organa upravljanja na področju zagotavljanja prepoznavnosti, preglednosti in komuniciranja evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027(Navodila – Evropska sredstva) in Priročnika celostne grafične podobe evropske kohezijske politike 2021-2027 (ESP-CGP-2021-2027_300323_koncna.pdf (evropskasredstva.si).
15. Zahteve glede hranjenja dokumentacije in spremljanja ter evidentiranja
Upravičenec bo dolžan zagotavljati dostopnost in hrambo celotne originalne dokumentacije, vezane na operacijo in zagotavljati agenciji in drugim nadzornim organom vpogled v navedeno dokumentacijo za potrebe bodočih preverjanj skladno s pravili Evropske unije in zakonodaje Republike Slovenije še 10 let po njenem zaključku, in sicer za potrebe revizije oziroma kot dokazila za potrebe prihodnjih preverjanj.
Upravičenec mora zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije za obdobje petih let od 31. decembra leta, v katerem je organ upravljanja opravil zadnje plačilo upravičencu, če ni drugače določeno z 82. členom Uredbe 2021/1060/EU oziroma predpisom, ki bi jo nadomestil.
V skladu s 74. členom Uredbe 2021/1060/EU mora upravičenec voditi in spremljati porabo sredstev za operacijo računovodsko ločeno na posebnem stroškovnem mestu ali po ustrezni računovodski kodi za vse transakcije v zvezi z operacijo, tako da je v vsakem trenutku zagotovljen pregled nad namensko porabo sredstev, ne glede na računovodska pravila Republike Slovenije. Navedeno ne velja za poenostavljene oblike nepovratnih sredstev, za katere pa bo upravičenec dolžan voditi in spremljati prejeta sredstva za operacijo.
16. Zahteve glede dostopnosti dokumentacije nadzornim organom
Upravičenec mora omogočiti tehnični, administrativni in finančni nadzor nad izvajanjem projekta. Nadzor se izvaja s strani agencije, ministrstva, organa upravljanja, organa za potrjevanje, revizijskega organa, drugih nadzornih organov, vključenim v izvajanje, upravljanje, nadzor ali revizijo operacije Programa evropske kohezijske politike v obdobju 2021–2027 v Sloveniji, predstavnikov Evropske komisije, Evropskega računskega sodišča in Računskega sodišča RS ter njihovih pooblaščencev (v nadaljevanju: nadzorni organi).
Upravičenec bo moral nadzornim organom predložiti vse dokumente, ki izkazujejo resničnost, pravilnost in skladnost upravičenih stroškov financiranega projekta. V primeru preverjanja na kraju samem bo upravičenec moral omogočiti vpogled v računalniške in računovodske programe, listine in postopke v zvezi z izvajanjem projekta ter v rezultate projekta (iz dokumentarnih in informacijskih sistemov). Upravičenec bo o izvedbi preverjanja na kraju samem predhodno pisno obveščen, agencija ali drug nadzorni organ pa lahko opravi pregled na terenu brez predhodne najave. Upravičenec bo dolžan ukrepati skladno s priporočili iz končnih poročil nadzornih organov in redno obveščati agencijo o izvedenih ukrepih.
17. Zagotavljanje enakih možnosti in trajnostnega razvoja
Upravičenec bo moral zagotoviti spodbujanje enakih možnosti moških in žensk ter preprečiti vsakršno diskriminacijo, zlasti v zvezi z dostopnostjo za invalide, med osebami, ki so oziroma bodo vključene v izvajanje aktivnosti v okviru predmetnega javnega razpisa, v skladu z zakonodajo, ki pokriva področje zagotavljanja enakih možnosti in 9. členom Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral rezultate operacije uresničevati v skladu z načelom trajnostnega razvoja in ob upoštevanju ciljev ZN glede trajnostnega razvoja in Pariškega sporazuma.
18. Varovanje osebnih podatkov, poslovna skrivnost in podatki o dejanskih lastnikih
Varovanje osebnih podatkov, ki jih agenciji posredujejo prijavitelji oziroma upravičenci bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov, vključno s Splošno uredbo GDPR in ZVOP-1.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih podatkov, ki jih prijavitelj posebej označi, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US in 7/18, v nadaljevanju: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Prijavitelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če prijavitelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo agencija lahko domnevala, da vloga po stališču prijavitelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Namen obdelave osebnih podatkov, ki jih agenciji posredujejo prijavitelji oziroma upravičenci, je izvedba javnega razpisa ali javnega poziva, vodenje podatkov, evidenc, analiz in drugih zbirk za agencijo in nadzorne organe in sicer o izidu javnega razpisa ali javnega poziva in o izvajanju pogodbe o financiranju. Nadalje je namen obdelave osebnih podatkov tudi izdelava študij in vrednotenj, sodelovanje in priprava oziroma izdelava vlog v postopkih pred pristojnimi organi (postopki pred sodnimi, preiskovalnimi ali drugimi pristojnimi organi). Osebni podatki se bodo obdelovali tudi za namene učinkovitega delovanja informacijskih sistemov ali pripomočkov, ki jih uporablja ali jih je dolžna uporabljati agencija
Podatki o financiranih projektih, za katere je tako določeno s predpisi ali, ki so javnega značaja, se bodo objavili.
Objavljen bo seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv projekta, programsko območje upravičenca in znesek javnih virov financiranja projekta. Objave podatkov o projektu in upravičencih do sredstev bodo izvedene v skladu z ZDIJZ.
Skladno z drugim odstavkom 69. člena Uredbe 2021/1060/EU je potrebno zagotavljati podatke o dejanskih lastnikih upravičenca in konzorcijskih partnerjev oziroma tudi podatke o dejanskih lastnikih izvajalca in podizvajalca, kadar je upravičenec ali konzorcijski partner javni naročnik v skladu s pravom Unije ali nacionalnim pravom o javnem naročanju. Dejanski lastniki so opredeljeni v točki 6 člena 3 Direktive (EU) 2015/849 Evropskega parlamenta in Sveta. Potrebno je zagotavljati naslednje podatke dejanskih lastnikov: ime, priimek, datum rojstva in ID za DDV oziroma davčna številka. V kolikor so upravičenec ali konzorcijski partnerji ali izvajalci in podizvajalci, kadar je upravičenec ali konzorcijski partner javni naročnik v skladu s pravom Unije ali nacionalnim pravom o javnem naročanju, zavezani k vpisu podatkov v Register dejanskih lastnikov, ki ga vzdržuje in upravlja Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) skladno z 48. členom Zakona o preprečevanju pranja denarja in financiranja terorizma (Uradni list RS, št. 48/22 – ZPPDFT-2), se šteje da so podatki o njihovih dejanskih lastnikih razvidni iz omenjenega registra. Za ostale primere pa bo upravičenec s podpisom pogodbe o financiranju zavezan, da na poziv agencije in v roku, postavljenem v pozivu, agenciji posreduje te podatke.
19. Načelo »ne škoduj bistveno« (DNSH) v smislu 9. člena Uredbe 2021/1060/EU
Ocenjuje se, da aktivnosti, ki se financirajo po tem javnem razpisu ne škodujejo bistveno kateremu izmed okoljskih ciljev v smislu člena 17 Uredbe 2020/852/EU, ki opredeljuje, da dejavnost bistveno škoduje:
(a) blažitvi podnebnih sprememb, kadar dejavnost privede do znatnih emisij toplogrednih plinov;
(b) prilagajanju podnebnim spremembam, kadar dejavnost privede do povečanega škodljivega vpliva na sedanje podnebje in pričakovano prihodnje podnebje, na dejavnost samo ali na ljudi, naravo ali sredstva;
(c) trajnostni uporabi in varstvu vodnih in morskih virov, kadar dejavnost škoduje:
(i) dobremu stanju ali dobremu ekološkem potencialu vodnih teles, vključno s površinskimi in podzemnimi vodami, ali 
(ii) dobremu okoljskemu stanju morskih voda; 
(d) krožnemu gospodarstvu, vključno s preprečevanjem odpadkov in recikliranjem, kadar:
(i) dejavnost privede do znatne neučinkovitosti pri uporabi materialov ali neposredne ali posredne rabe naravnih virov, kot so neobnovljivi viri energije, surovine, voda in zemlja, v eni ali več fazah življenjskega cikla proizvodov, vključno z vidika trajanja, popravljivosti, nadgradljivosti, možnosti ponovne uporabe ali recikliranja proizvodov; 
(ii) dejavnost privede do znatnega povečanja nastajanja, sežiganja ali odlaganja odpadkov, razen sežiganja nevarnih odpadkov, ki jih ni mogoče reciklirati, ali 
(iii) lahko dolgoročno odlaganje odpadkov bistveno in dolgoročno škoduje okolju; 
(e) preprečevanju in nadzorovanju onesnaževanja, kadar dejavnost privede do znatnega povečanja emisij onesnaževal v zrak, vodo ali zemljo v primerjavi s stanjem pred začetkom izvajanja te dejavnosti;
(f) varstvu in obnovi biotske raznovrstnosti in ekosistemov, kadar je dejavnost:
(i) znatno škodljiva za dobro stanje in odpornost ekosistemov ali 
(ii) škodljiva za stanje ohranjenosti habitatov in vrst, vključno s tistimi, ki so v interesu Unije 
20. Zahteve glede spremljanja in vrednotenja doseganja ciljev in kazalnikov operacije
Upravičenec bo za namen spremljanja in vrednotenja operacije skladno z 22., 44., in 72. členom Uredbe 2021/1060/EU ter 4. členom in Prilogo I Uredbe 2021/1058/EU dolžan spremljati in agenciji zagotavljati podatke o doseganju ciljev in kazalnikov operacije.
Dokazila o doseganju ciljev, ki jih bo potrebno zbirati za namene spremljanja in vrednotenja, so natančneje opredeljeni v razpisni dokumentaciji v tč. VI. – Poročanje o izvedenih aktivnostih in doseženih rezultatih.
Upravičenec mora v vlogi realno prikazati načrtovane cilje operacije. Podatki iz vloge za prijavo (prejete dokumentacije) bodo osnova za spremljanje pričakovanih rezultatov in bodo kot takšni tudi priloga pogodbe o financiranju.
Obseg načrtovanih in doseženih rezultatov operacije po aktivnostih bo osnova za izplačilo sredstev v primeru uspešne kandidature na razpisu. Načrtovani rezultati za regijo bodo morali biti tekom obdobja financiranja doseženi vsaj oziroma najmanj 85 %.
21. Posledice, če se ugotovi, da je v postopku potrjevanja operacije ali izvrševanja operacij prišlo do resnih napak, nepravilnosti, goljufije ali kršitve obveznosti: v kolikor se ugotovi, da je v postopku potrjevanja ali izvrševanja operacije prišlo do resnih napak, nepravilnosti ali kršitve obveznosti, ali pa upravičenec agencije ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma, da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev agencije o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija in se bo s strani agencije podal sum kaznivega dejanja.
22. Posledice, če se ugotovi, da aktivnosti in storitve na operaciji niso bile skladne s pravom Unije in pravom Republike Slovenije: v kolikor se ugotovi, da aktivnosti na operaciji niso bile skladne s pravom Unije in pravom Republike Slovenije, bo agencija odstopila od pogodbe, upravičenec pa bo dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
23. Posledice, če se ugotovi dvojno financiranje posamezne operacije ali, da je višina financiranja operacije presegla maksimalno dovoljeno stopnjo oziroma znesek pomoči: dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili povrnjeni iz katerega koli drugega vira, ni dovoljeno. V kolikor se ugotovi dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, agencija pogodbo odpove in zahteva vračilo že izplačanih sredstev skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije. Če je dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot goljufija.
24. Razpoložljivost razpisne dokumentacije: vsi potrebni podatki in navodila, ki bodo omogočila izdelavo popolne in pravilne vloge za dodelitev sredstev so navedeni v Razpisni dokumentaciji, ki bo od dne objave javnega razpisa dalje objavljena na spletni strani agencije http://www.spiritslovenia.si/javni-razpisi-in-narocila.
25. Dodatne informacije
Dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k razpisni dokumentaciji so vlagatelju dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na elektronski naslov podporno.okolje@spiritslovenia.si.
Datumi morebitnih javnih predstavitev javnega razpisa bodo objavljeni na spletni strani agencije.
Vprašanja morajo prispeti na zgornji naslov najkasneje tri delovne dni pred iztekom roka za oddajo vloge. Agencija bo objavila odgovore na vprašanja najkasneje en delovni dan pred iztekom roka za oddajo vloge, pod pogojem, da je bilo vprašanje posredovano pravočasno. Vprašanja, ki ne bodo pravočasna, ne bodo obravnavana. Objavljeni odgovori na vprašanja postanejo sestavni del razpisne dokumentacije. Vprašanja in odgovori bodo javno objavljeni na spletnem naslovu http://www.spiritslovenia.si/.
Vprašanja in odgovori bodo objavljeni na spletni strani, zato bodite pri postavljanju vprašanj previdni, da v njih ne razkrivate morebitnih osebnih podatkov, poslovnih skrivnosti in drugih podatkov, ki ne smejo biti javno objavljeni.
Potencialni vlagatelji bodo o vseh novostih sproti obveščeni preko spletne strani http://www.spiritslovenia.si.
Javna agencija Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti