Uradni list

Številka 1
Uradni list RS, št. 1/2024 z dne 5. 1. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 1/2024 z dne 5. 1. 2024

Kazalo

28. Odlok o proračunu Mestne občine Krško za leto 2025, stran 16.

  
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 27/08 – odločba US RS, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odločba US RS, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13, 110/11 – ZDIU12, 46/13 – ZIPRS1314-A, 101/13, 101/13 – ZIPRS1415, 38/14 – ZIPRS1415-A, 14/15 – ZIPRS1415-D, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 80/16 – ZIPRS1718, 71/17 – ZIPRS1819, 13/18, 75/19 – ZIPRS2021, 36/20 – ZIUJP, 61/20 – ZDLGPE, 89/20, 195/20 – odl. US, 203/20 – ZIUPOPDVE, 174/20 – ZIPRS2122, 15/21 – ZDUOP, 187/21 – ZIPRS2223, 29/22 – ZUOPDCE, 163/22 – ZPGOPEK, 150/22 – ZIPRS2324, 18/23 – ZDU-1O, 76/23, 88/23 – ZOPNN-F, 95/23) ter 16. in 85. člena Statuta Mestne občine Krško (Uradni list RS, št. 132/22) je Občinski svet Mestne občine Krško, na 9. seji, dne 21. 12. 2023, sprejel
O D L O K 
o proračunu Mestne občine Krško za leto 2025 
1. SPLOŠNA DOLOČBA 
1. člen 
(vsebina odloka) 
S tem odlokom se za Mestno občino Krško za leto 2025 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 
2. člen
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) 
(1) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna na ravni podskupin kontov se določa v naslednjih zneskih:
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
Konto
Naziv konta
Sprejeti proračun MOK 2025
1
2
3
I.
SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)
55.662.825
TEKOČI PRIHODKI (70+71)
39.482.219
70
DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)
24.923.555
700
Davki na dohodek in dobiček
20.864.075
703
Davki na premoženje
3.572.400
704
Domači davki na blago in storitve
485.050
706
Drugi davki in prispevki
2.030
71
NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)
14.558.664
710
Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja
2.989.813
711
Takse in pristojbine
22.000
712
Globe in druge denarne kazni
85.200
713
Prihodki od prodaje blaga in storitev
142.121
714
Drugi nedavčni prihodki
11.319.530
72
KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722)
3.049.000
720
Prihodki od prodaje osnovnih sredstev
7.000
722
Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev
3.042.000
73
PREJETE DONACIJE (730)
600
730
Prejete donacije iz domačih virov
600
74
TRANSFERNI PRIHODKI
13.021.260
740
Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij
5.659.306
741
Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije in drugih držav
7.361.954
78
PREJETA SREDSTVA IZ EU IN IZ DRUGIH DRŽAV
109.745
782
Prejeta sredstva iz proračuna EU iz strukturnih skladov
109.745
II.
SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)
56.668.588
40
TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)
11.386.972
400
Plače in drugi izdatki zaposlenim
2.619.727
401
Prispevki delodajalcev za socialno varnost
420.847
402
Izdatki za blago in storitve
7.476.327
403
Plačila domačih obresti
360.100
409
Rezerve
509.971
41
TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413)
19.440.460
410
Subvencije
1.071.750
411
Transferi posameznikom in gospodinjstvom
10.765.664
412
Transferi neprofitnim organizacijam in ustanovam
1.522.649
413
Drugi domači transferi
6.080.397
42
INVESTICIJSKI ODHODKI (420)
24.319.372
420
Nakup in gradnja osnovnih sredstev
24.319.372
43
INVESTICIJSKI TRANSFERI (430+431)
1.521.784
431
Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki
446.400
432
Investicijski transferi proračunskim uporabnikom
1.075.384
III.
PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I.–II.)
–1.005.763
III/1.
Primarni presežek (primanjkljaj)
–710.083
III/2.
Tekoči presežek (primanjkljaj)
8.654.787
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
IV.
PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751)
0
750
Prejeta vračila danih posojil
0
751
Prodaja kapitalskih deležev
0
V.
DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441)
0
440
Dana posojila
0
441
Povečanje kapitalskih deležev 
0
VI.
PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.–V.)
0
C. RAČUN FINANCIRANJA
VII.
ZADOLŽEVANJE (50)
2.000.000
500
Domače zadolževanje
2.000.000
VIII.
ODPLAČILA DOLGA (55)
1.383.238
550
Odplačila domačega dolga
1.383.238
1.IX.
SPREMEMBA STANJA SREDSTEV NA RAČUNU (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.)
–389.002
X.
NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)
616.762
XI.
NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.)
1.005.763
XII.
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH NA DAN 31. 12. PRETEKLEGA LETA
485.118
(2) Posebni del proračuna je sestavljen iz finančnih načrtov neposrednih uporabnikov (NPU), ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe (PPP), glavne programe (GPR) in podprograme (PPR), predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogrami so razdeljeni na proračunske postavke (PP), te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
(3) Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Mestne občine Krško.
(4) Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 
3. člen
(izvrševanje proračuna) 
(1) V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
(2) Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in s podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka.
(3) Proračun se izvršuje na ravni proračunske vrstice, ki jo sestavljata postavka in konto.
(4) Veljavni načrt razvojnih programov tekočega leta mora biti za tekoče leto usklajen z veljavnim proračunom.
4. člen 
(namenski prihodki proračuna) 
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF in prvem odstavku 80. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
– prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 9/11, 83/12, 61/17 – GZ, 189/20 – ZFRO, 43/22),
– prihodki ožjih delov lokalnih skupnosti: samoprispevek ter drugi prihodki,
– prihodki od okoljskih dajatev za onesnaževanja okolja zaradi odvajanja odpadnih voda,
– prihodki od okoljskih dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odlaganja odpadkov,
– prihodki od komunalnih prispevkov.
5. člen 
(predlagatelji finančnih načrtov) 
Predloge finančnih načrtov pripravijo predlagatelji finančnih načrtov:
1. občinski svet,
2. nadzorni odbor,
3. župan,
4. občinska uprava z notranje organizacijskimi enotami občinske uprave,
5. Medobčinski inšpektorat – skupni prekrškovni organ občinskih uprav občin Bistrica ob Sotli, Brežice, Krško, Radeče in Sevnica in
6. posamezne krajevne skupnosti in mestni četrti.
6. člen 
(dodatno pridobljena namenska sredstva, ki jih določa zakon in odpiranje postavk ter zagotavljanje pravic porabe na njih) 
(1) Če so namenski prihodki, določeni v 4. členu tega odloka, vplačani v proračun v nižjem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih prejemkov.
(2) Če so namenski prihodki, določeni v 4. členu tega odloka, vplačani v proračun v večjem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini načrtovanih pravic porabe v sprejetem proračunu občine.
(3) Za izvajanje politik in programov, ki se financirajo iz državnega proračuna ali iz proračuna EU lahko župan na predlog predlagatelja med letom odpre nove postavke. Pravice porabe se zagotovijo s prerazporeditvami pravic porabe oziroma v skladu z veljavnim Zakonom o izvrševanju proračunov Republike Slovenije.
(4) Župan lahko med izvrševanjem proračuna odpre novo proračunsko postavko, če so izpolnjeni pogoji iz 32. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 114/07 – ZIPRS0809, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 164/20, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22, 106/23), ki se na podlagi drugega odstavka 1. člena navedenega pravilnika smiselno uporablja tudi za občine.
(5) Sredstva za plačilo obveznosti, ki niso bile načrtovane ali niso bile načrtovane v zadostnem obsegu, se lahko začasno zagotovijo tudi iz sredstev splošne proračunske rezervacije (42. člen ZJF), če obseg sredstev na tej proračunski postavki to dopušča.
7. člen 
(prerazporeditve pravic porabe o katerih odloča župan) 
(1) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna.
(2) Na predlog predlagatelja lahko župan neomejeno odloča o prerazporeditvah pravic porabe med področji proračunske porabe, v kolikor se prerazporeditve nanašajo na isti projekt.
(3) Na predlog predlagatelja župan lahko odloča o prerazporeditvah pravic porabe med in v okviru področij proračunske porabe znotraj finančnega načrta posameznega predlagatelja in med finančnimi načrti predlagateljev v posebnem delu proračuna, pri tem pa mora proračun ostati uravnotežen.
(4) Ob prerazporeditvah iz tretjega odstavka tega člena posamezno povečanje ali zmanjšanje posamezne postavke ne sme presegati 10 % finančnega načrta predlagatelja iz katerega se sredstva prerazporejajo.
(5) V okviru že odprte proračunske postavke se lahko odpre nov konto. Pravice porabe na novem kontu se zagotovijo z razporeditvijo v okviru proračunske postavke ali s prerazporeditvijo iz druge proračunske postavke.
(6) O opravljenih prerazporeditvah župan dvakrat letno poroča občinskemu svetu.
(7) Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu avgustu 2025 in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2025 in njegovi realizaciji.
8. člen 
(prerazporeditve pravic porabe o katerih odločajo predlagatelji FN) 
Predlagatelji FN lahko prerazporejajo pravice porabe med konti v okviru proračunske postavke. Pri tem se ne smejo spreminjati vrednosti posameznih projektov oziroma programov.
9. člen 
(obravnavanje in potrjevanje investicijske dokumentacije ter spreminjanje načrta razvojnih programov) 
(1) Župan na podlagi predloga vodje projekta obravnava in potrjuje investicijsko dokumentacijo, kadar je skupna vrednost projekta do 500.000 EUR z DDV ter potrjuje investicijsko dokumentacijo, potrebno za prvo fazo prijave na razne razpise.
(2) O tem župan dvakrat letno poroča občinskemu svetu, to je pri polletnem poročilu in pri zaključnem računu.
(3) Župan lahko spreminja vrednost posameznih projektov ali programov iz sprejetega načrta razvojnih programov do 20 % vrednosti celotnega projekta ali programa. O spremembah vrednosti projektov župan dvakrat letno obvešča občinski svet.
(4) O spremembah vrednosti projektov, ki presegajo vrednost iz prejšnjega odstavka, odloča občinski svet.
(5) Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta.
(6) Občinski svet odloča o uvrstitvi novih projektov v veljavni NRP in o spremembi vrednosti projektov nad 20 % izhodiščne vrednosti projektov. O spremembah vrednosti projektov v kasnejših letih odloča Občinski svet s sklepom. Sprememba projekta v NRP brez rebalansa proračuna je dovoljena na način, da o tem na seji odloča občinski svet, župan pa mora imeti na podlagi pooblastila za prerazporejanje pravic porabe zadostno pravico, da zagotovi sredstva na proračunski postavki.
(7) Župan lahko na predlog predlagatelja finančnega načrta odobri spremembo proračunskih virov in dinamiko izvrševanja projekta v NRP v obdobju sprejetih proračunov v okviru finančnega načrta predlagatelja in v obsegu skupnega zneska proračunskih sredstev, v kolikor to ne vpliva na uravnoteženost proračuna.
(8) Župan lahko usklajuje spremembe proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj glavnega programa sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto.
(9) O idejnem predlogu krajevne skupnosti ali mestne četrti odloči predsednik sveta krajevne skupnosti ali mestne četrti.
10. člen 
(prevzemanje obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) 
(1) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu za projekte, ki so vključeni v veljavni načrt razvojnih programov, odda javno naročilo oziroma prevzema obveznosti za celotno vrednost projekta, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
(2) Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati:
– v letu 2026 višine 80 % obsega pravic porabe, zagotovljenih na postavkah investicijskih odhodkov in investicijskih transferov v finančnem načrtu predlagatelja FN za leto 2025;
– v letu 2027 višine 60 % obsega pravic porabe, zagotovljenih na postavkah investicijskih odhodkov in investicijskih transferov v finančnem načrtu predlagatelja FN za leto 2025.
(3) Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v letu 2026 za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe, zagotovljenih na postavkah tekočih odhodkov in tekočih transferov v finančnem načrtu predlagatelja FN za leto 2025.
(4) Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti za študije, investicijsko dokumentacijo, idejne zasnove in drugo osnovno dokumentacijo, ki je potrebna za uvrstitev projekta v načrt razvojnih programov. Omejitve iz tretjega odstavka tega člena prav tako ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami in zakupnimi pogodbami in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode komunalnih in drugih storitev potrebno za operativno delovanje predlagateljev FN.
(5) Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena morajo biti načrtovane v okviru finančnega načrta in načrta razvojnih programov predlagatelja FN.
11. člen 
(plačilni roki v breme občinskega proračuna) 
(1) Za poravnavo obveznosti v breme občinskega proračuna se uporabljajo plačilni roki kot so določeni v zakonu o izvrševanju proračuna Republike Slovenije.
(2) Predčasno plačilo je možno na podlagi odobritve župana in če je dosežen popust s strani izvajalca, dobavitelja oziroma prejemnika sredstev. Za vsak dan predčasnega plačila znaša popust najmanj 0,0164 % dnevno, kar mora biti opredeljeno v pogodbi oziroma aneksu k osnovni pogodbi, v katerem se določi predčasno plačilo.
12. člen 
(proračunski sklad) 
(1) Proračunski sklad je:
– proračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF
(2) Proračunska rezerva se v letu 2025 oblikuje v višini 0,75 % od realiziranih prihodkov proračuna.
(3) Župan lahko odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF, pri tem skupna višina porabljenih sredstev ne sme presegati 15.000 EUR. O porabi sredstev proračunske rezerve župan dvakrat letno poroča občinskemu svetu.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE 
13. člen 
(pooblastilo županu in svetu krajevne skupnosti ali mestne četrti za odpis dolga) 
(1) Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF lahko župan dolžniku do višine 1.100 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi nevnovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati, vendar v proračunskem letu skupno največ 25.000 EUR.
(2) Dolžniku, kateremu je bil dolg že odpisan v preteklem letu, v tekočem letu ni možno ponovno odpisati dolga.
(3) Odpisi dolgov na podlagi stečajev pravnih oseb in osebnih stečajev se ne štejejo v obseg odpisov dolgov po tem členu.
(4) V primerih, ko dolg posameznega dolžnika do neposrednega uporabnika proračuna občine ne presega dveh eurov, se le ta v poslovnih knjigah občine razknjiži in se ne všteva v kvoto iz prvega odstavka tega člena.
(5) Kot dolgovi po četrtem odstavku 77. člena ZJF se ne štejejo dolgovi do občine iz naslova obveznih dajatev.
(6) Svet krajevne skupnosti ali mestne četrti lahko dolžniku do višine 800 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi nevnovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati.
(7) O odpisih dolga župan in svet krajevne skupnosti ali mestne četrti dvakrat letno obvesti občinski svet.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 
14. člen
(obseg zadolževanja občine) 
(1) Mestna občina Krško se v letu 2025 za kritje presežkov odhodkov nad prihodki v bilanci prihodkov in odhodkov, presežkov izdatkov nad prejemki v računu finančnih terjatev in naložb ter odplačila dolgov v računu financiranja pri poslovnih bankah oziroma pri EZR države lahko zadolži do višine 2.000.000 EUR.
(2) Če se zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti, lahko župan odloči o najetju likvidnostnega posojila, vendar največ do 5 % sprejetega proračuna.
(3) O najetju posojila in namenih zadolževanja odloča župan.
15. člen 
(obseg zadolževanja in izdanih poroštev posrednih uporabnikov občinskega proračuna, javnih podjetij, katerih ustanoviteljica je občina ter pravnih oseb v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv na upravljanje) 
(1) Posredni uporabniki občinskega proračuna, katerih ustanoviteljica je občina se lahko v letu 2025 kratkoročno in dolgoročno zadolžijo do skupne višine 300.000 EUR.
(2) Pravna oseba, v kateri ima občina prevladujoč vpliv se lahko v letu 2025 dolgoročno zadolži do višine 1.000.000 EUR.
(3) Pravna oseba, v kateri ima občina prevladujoč vpliv lahko v letu 2025 izdaja poroštva do višine glavnic 50.000 EUR.
(4) Pravna oseba, v kateri ima občina prevladujoč vpliv in opravlja dejavnost upravnika v imenu in za račun etažnih lastnikov, lahko v letu 2025, pod pogoji, določenimi v sklepu etažnih lastnikov, s soglasjem občine sklepa kreditne pogodbe na rezervni sklad do skupne višine 850.000 EUR.
(5) Pravna oseba, v kateri ima občina prevladujoč vpliv, lahko v letu 2025, kot etažna lastnica posameznih delov v objektih v etažni lastnini, soglaša z načrti vzdrževanja objektov, ki vključujejo financiranje obnove objekta v etažni lastnini z najemom kredita na rezervni sklad.
16. člen 
(splošna proračunska rezervacija) 
(1) Za namene splošne proračunske rezervacije se v proračunu predvidijo sredstva v višini 92.500 EUR.
(2) O porabi splošne proračunske rezervacije v skladu z zakonom odloča župan.
6. FINANCIRANJE KRAJEVNIH SKUPNOSTI IN MESTNIH ČETRTI 
17. člen
(splošno o financiranju krajevnih skupnosti in mestnih četrti) 
(1) Obseg sredstev za financiranje krajevnih skupnosti in mestnih četrti se določi na podlagi Pravilnika o financiranju krajevnih skupnosti v občini Krško.
(2) Sredstva, ki so v proračunu predvidena za financiranje krajevnih skupnosti in mestnih četrti, se po področjih proračunske porabe razporedijo s finančnimi načrti posameznih krajevnih skupnosti in mestnih četrti.
18. člen 
(prerazporeditev pravic porabe v okviru finančnega načrta krajevnih skupnosti in mestnih četrti) 
(1) V okviru finančnega načrta krajevne skupnosti ali mestne četrti lahko pravice porabe na predlog predsednika sveta krajevne skupnosti ali mestne četrti prerazporeja svet krajevne skupnosti ali mestne četrti.
(2) Svet krajevne skupnosti ali mestne četrti lahko v okviru sprejetega načrta razvojnih programov spreminja vrednost posameznih projektov ali programov.
(3) V kolikor gre za prerazporeditve znotraj proračunske postavke lahko o tem odloča predsednik sveta krajevne skupnosti ali mestne četrti.
(4) O opravljenih prerazporeditvah v okviru finančnega načrta in spremembah načrta razvojnih programov krajevna skupnost ali mestna četrt obvesti župana in Oddelek za javne finance in proračun.
19. člen 
(sklepanje pravnih poslov krajevne skupnosti ali mestne četrti) 
(1) Posamičen pravni posel, ki ga sklene krajevna skupnost ali mestna četrt brez predhodnega soglasja župana, je veljaven, če njegova skupna vrednost ne presega 8.000 EUR z DDV. Če skupna vrednost posameznega pravnega posla presega 8.000 EUR z DDV, mora krajevna skupnost ali mestna četrt pridobiti predhodno soglasje župana, sicer je takšen pravni posel ničen.
(2) Iz določila iz 1. odstavka tega člena so izvzeti pravni posli, ki se nanašajo na promet nepremičnin. Za njih je potrebno upoštevati določila veljavne zakonodaje.
(3) Predsednik sveta krajevne skupnosti ali mestne četrti je pristojen za izbor izvajalcev, storitev in nabavo materiala za realizacijo finančnega načrta in programa dela, če svet krajevne skupnosti ali mestne četrti ne določi, da bo sam izvajal izbor izvajalcev.
7. NADZOR NAD IZVRŠEVANJEM PRORAČUNA 
20. člen
(nadzor nad izvrševanjem občinskega proračuna) 
(1) Nadzor nad pravilno, racionalno, smotrno in namensko porabo sredstev pridobljenih iz občinskega proračuna pri neposrednih in posrednih uporabnikih ter drugi prejemnikih opravlja pristojni organ občinske uprave in nadzorni odbor.
(2) Na zahtevo župana ali nadzornega odbora neposredni in posredni uporabniki ter drugi prejemniki sredstev občinskega proračuna morajo za sredstva pridobljena iz občinskega proračuna omogočiti opravljanje nadzora in dati vse zahtevane podatke, listine, poročila, ki se nanašajo na nadzor in omogočiti računalniško obdelavo teh podatkov. Drugi prejemnik sredstev proračuna mora omogočiti nadzor za sredstva pridobljena iz občinskega proračuna.
(3) Če neposredni ali posredni uporabnik in drugi prejemnik sredstev občinskega proračuna ne ravna skladno z določili 2. odstavka tega člena, lahko župan izda sklep, s katerim v celoti ali delno začasno ustavi financiranje proračunskega uporabnika.
8. PREHODNI IN KONČNI DOLOČBI 
21. člen
(začasno financiranje) 
V obdobju začasnega financiranja Mestne občine Krško v letu 2026, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep župana.
22. člen 
(uveljavitev odloka) 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 410-238/2023-O802
Krško, dne 21. decembra 2023
Župan 
Mestne občine Krško 
Janez Kerin 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti