Uradni list

Številka 37
Uradni list RS, št. 37/2024 z dne 3. 5. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 37/2024 z dne 3. 5. 2024

Kazalo

1266. Pravilnik o dopolnitvah in spremembah Pravilnika o postopku in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Borovnica, stran 3473.

  
Na podlagi 9. člena Zakona o športu (Uradni list RS, št. 29/17, 21/18 – ZNOrg, 82/20 in 3/22 – ZDeb), 16. člena Odloka o uresničevanju javnega interesa na področju športa v Občini Borovnica (Uradni list RS, št. 76/00), 15. člena Statuta Občine Borovnica (Uradni list RS, št. 67/16 in 32/23) ter 72. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Borovnica (Uradni list RS, št. 56/17 in 32/23) je Občinski svet Občine Borovnica na 9. redni seji dne 17. 4. 2024 sprejel
P R A V I L N I K 
o dopolnitvah in spremembah Pravilnika o postopku in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Borovnica 
1. člen 
Priloga: MERILA, POGOJI IN KRITERIJI ZA VREDNOTENJE LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI BOROVNICA
Se spremeni tako:
»Priloga: MERILA, POGOJI IN KRITERIJI ZA VREDNOTENJE LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI BOROVNICA
V Pravilniku o postopku in merilih za sofinanciranje LPŠ v občini Borovnica so opredeljeni izvajalci, ki ob izpolnjevanju določenih pogojev pridobijo pravico do sofinanciranja. Za uresničevanje javnega interesa v športu so z merili, pogoji in kriteriji (v nadaljevanju: merila) opredeljeni načini vrednotenja naslednjih področij športa:
1. športni programi,
2. športni objekti in površine za šport v naravi,
3. razvojne dejavnosti v športu,
4. organiziranost v športu,
5. športne prireditve in promocija športa,
6. družbena in okoljska odgovornost v športu.
Za večino področij športa se z merili določa sistem točkovanja. Vrednost področja predstavlja seštevek točk, ki jih prejmejo izvajalci na osnovi oddanih prijav na JR. Vnaprej dogovorjena merila se v času trajanja postopka JR ne smejo spreminjati. Finančna vrednost predstavlja zmnožek med seštevkom točk in aktualno vrednostjo točke, ki je določena glede na sredstva, predvidena v LPŠ.
Sofinanciranje športnih objektov in površin za šport v naravi ni predmet JR, ampak se na osnovi sprejetega LPŠ sofinancira neposredno iz ustreznih proračunskih postavk.
1. ŠPORTNI PROGRAMI
Posamezne oblike športa imajo različne cilje in so prilagojene različnim skupinam ljudi, njihovim sposobnostim, znanju, motivaciji in starosti. Športni programi so najbolj opazen del športa in predstavljajo praviloma strokovno organizirano in vodeno celoletno športno vadbo.
SPLOŠNI POGOJI VREDNOTENJA ŠPORTNIH PROGRAMOV:
Vrednoti se celoletne športne programe, ki se izvajajo najmanj 30 tednov v letu. Športne programe se vrednoti v obsegu dejanskega tedenskega izvajanja, vendar ne več, kot je odločeno z merili. Obseg programa se vrednoti v urah, pri čemer je ura programa 60 minut.
Vmerilih določeno skupno število točk se nanaša na optimalno zadostitev pogojev glede:
1. predvidenega števila udeležencev vadbene skupine:
– če je prijavljenih manj udeležencev, kot zahtevajo merila, se število točk sorazmerno zmanjša, če je udeležencev več, to ne vpliva na dodatno vrednotenje programa (= korekcija popolnosti skupine)
– uporaba športni panogi primernega športnega objekta (= korekcija športni objekt)
– vodenja programov s strani primerno izobraženega in/ali usposobljenega strokovnega kadra (= korekcija strokovni kader)
– določitve primerne višine materialnih stroškov izvedbe športnega programa (= korekcija MS)
2. pri tekmovalnih športnih programih se vrednotijo le programi izvajalcev LPŠ, ki imajo dejavnost organizirano in tekmujejo vsaj v dveh (2) starostnih kategorijah, od tega vsaj ena starostna kategorija otrok in mladine, razen v športnih panogah, kjer zaradi specifičnosti panoge tega pogoja ni mogoče izpolniti,
3. v programih športne vzgoje otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport, se vrednotijo le športniki, ki so registrirani pri NPŠZ (oziroma ZŠIS-POK),
4. ekipe in (ali) posamezniki morajo dokazati udeležbo na najmanj petih (5) tekmah v sklopu uradnega tekmovalnega sistema NPŠZ, razen v športnih panogah, kjer zaradi svoje specifičnosti tega ni mogoče izpolniti.
PREGLEDNICA ŠT. 1
KOREKCIJA POPOLNOSTI SKUPINE: KPS
SKUPINA
manjša
večja
Korekcijski faktor
Sorazmerno glede na velikost skupine
Ni korekcije
PREGLEDNICA ŠT. 2
KOREKCIJA ŠPORTNI OBJEKT: KŠO
ŠPORTNI OBJEKT
Zunanje površine
Zaprti objekti
Korekcijski faktor
0,80
1,00
PREGLEDNICA ŠT. 3
KOREKCIJA STROKOVNI KADER
STROKOVNI KADER
Usposobljenost stopnja 0
Usposobljenost stopnja 1
Usposobljenost stopnja 2
Usposobljenost izobrazba FŠ
Korekcijski faktor
0,70
0,80
1,00
1,2
– Usposobljenost stopnja 0: izvajalcem vseh programov, ki nimajo usposobljenega strokovnega kadra za strokovno delo v športu, se število točk za strokovni kader za takšne programe korigira s faktorjem 0,70 (vodja programa nima dokazane strokovne usposobljenosti za vaditelja)
– Usposobljenost stopnja 1: vodja programa ima dokazano strokovno usposobljenost in izvaja programe rekreacije (tudi ŠVOM) in športa starejših.
– Usposobljenost stopnja 2: vodja programa ima dokazano strokovno usposobljenost in izvaja programe športne vzgoje otrok in mladine, pripravljalni programi.
– Usposobljenost – izobrazba Diplomant FŠ: Vodja programa ima dokazano strokovno usposobljenost/izobrazbo v športu in izvaja programe športne vzgoje otrok in mladine, tekmovalni programi.
POSEBNI POGOJI VREDNOTENJA ŠPORTNIH PROGRAMOV
1.1. PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE
Prostočasna športna vzgoja otrok in mladine predstavlja širok spekter športnih dejavnosti za populacijo predšolskega do vključno srednješolskega obdobja. Vrednotijo se organizirane oblike športne dejavnosti netekmovalnega značaja za otroke in mladino, ki nadgrajujejo šolsko športno vzgojo, so vzgojno naravnani in niso del uradnih tekmovalnih sistemov NPŠZ.
1.1.1. PROMOCIJSKI ŠPORTNI PROGRAMI
Med promocijske športne programe, ki se pretežno izvajajo v VIZ zavodih, štejemo Mali sonček (MS), Ciciban planinec (CP), Zlati sonček (ZS), Naučimo se plavati (NSP), Krpan (KRP) in Mladi planinec (MP) ali drugi tovrstni programi. Če se programi izvajajo v okviru obveznega učnega procesa in so financirani s strani MIZŠ (Zavoda za šport RS Planica), niso predmet sofinanciranja po LPŠ občine.
PREGLEDNICA ŠT. 1.1.1.
PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE
PROMOCIJSKI ŠPORTNI PROGRAMI 
(MS; CP; ZS; NSP; KRP; MP)
PREDŠOLSKI 
(do 6 let)
ŠOLOOBVEZNI 
(do 15 let)
število udeležencev programa
1
1
Točke /MS/udeleženec
1
1
1.1.2. ŠOLSKA ŠPORTNA TEKMOVANJA
Šolska športna tekmovanja, ki se izvajajo izključno v zavodih VIZ, predstavljajo udeležbo šolskih športnih ekip na organiziranih tekmovanjih v razpisanih športnih panogah od lokalne do državne ravni.
PREGLEDNICA ŠT. 1.1.2.
PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE 
ŠOLSKA ŠPORTNA TEKMOVANJA
ŠOLOOBVEZNI (tudi s PP) 
(do 15 let)
Velikost skupine (št. udeležencev)
10
Točke /MS/skupina (občinsko, medobčinsko)
10
Točke /MS/skupina (regijsko, državno)
15
1.1.3. DODATNE URE ŠPORTNE DEJAVNOSTI V ŠOLI
Nacionalni program športa sem prišteva dodatne ure športa v osnovnih šolah, v času pouka, a izven kurikuluma. Merila za vrednotenje dodatnih ur športne dejavnosti na šoli in višina proračunskih sredstev se opredeli z LPŠ za leto, za katerega se LPŠ sprejema.
1.1.4. CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI
Celoletni športni programi prostočasne športne vzgoje otrok in mladine potekajo najmanj 30 tednov v letu oziroma 60 ur letno, oziroma za predšolske otroke do 6 let 45 ur letno. Če programe izvajajo zavodi VIZ, se ovrednoti le strokovni kader. Če izvajalec programov VIZ (ali drugemu upravljavcu) ne plača stroškov prostora, se ovrednoti le strokovni kader.
PREGLEDNICA ŠT. 1.1.4.
PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE
CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI (ŠVOM, prostočasni programi vadbe)
PREDŠOLSKI 
(do 6 let)
ŠOLOOBVEZNI 
(do 15 let)
MLADINA 
(do 19 let)
Velikost skupine (št. udeležencev)
10–12
12–20
12–20
Število ur vadbe (tedensko)
1,5
2
2
Število tednov
30
30
30
Točke /OBJEKT/skupina 
45
60
60
Točke /STROKOVNI KADER/skupina 
45
60
60
1.1.5. PROGRAMI V ČASU ŠOLSKIH POČITNIC (jesenske, zimske, prvomajske)
Programi praviloma predstavljajo športne dejavnosti v skrajšanem obsegu (tečaji, projekti), ki jih ponujajo različni izvajalci. Če programe izvajajo VIZ, se ovrednoti le strokovni kader.
PREGLEDNICA ŠT. 1.1.5.
PROSTOČASNA ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE
OBČASNI ŠPORTNI PROGRAMI (počitniški programi 
ŠOLOOBVEZNI 
(do 15 let)
Velikost skupine (št. udeležencev)
12 
Število ur progama
10–20
Točke /MS/skupina 
10–20
Točke /STROKOVNI KADER/skupina 
10–20
1.2. ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE S POSEBNIMI POTREBAMI
Prostočasno športno vzgojo otrok in mladine s posebnimi potrebami predstavljajo športni programi, ki so namenjeni otrokom in mladini z motnjami v razvoju oziroma s prirojenimi ali pridobljenimi okvarami in se izvajajo z namenom ustrezno poskrbeti za uspešno socialno integracijo v vsakdanje življenje. Financirajo se promocijski športni programi in celoletni športni programi po merilih v preglednicah 1.1.1., 1.1.4. in 1.1.5..
1.3. OBŠTUDIJSKE ŠPORTNE DEJAVNOSTI
Programi obštudijske športne dejavnosti predstavljajo pomembno dopolnilo intelektualnemu delu in pripomorejo k nevtralizaciji negativnih učinkov sedečega načina življenja. V kolikor lokalna skupnost sofinancira te dejavnosti, se merila za vrednotenje in višina proračunskih sredstev opredeli z LPŠ za leto, za katerega se LPŠ sprejema.
1.4. ŠPORTNA VZGOJA OTROK IN MLADINE, USMERJENA V KAKOVOSTNI IN VRHUNSKI ŠPORT
Predstavlja širok spekter programov za otroke in mladino, ki se s športom ukvarjajo zaradi doseganja vrhunskih športnih rezultatov.
1.4.1. PROGRAMI ŠPORTNE VZGOJE OTROK IN MLADINE, USMERJENIH V KŠ IN VŠ
Programi športne vzgoje otrok in mladine, usmerjeni v kakovostni in vrhunski šport, so sestavni del športnih programov. Pogoj za sofinanciranje je ustrezno oblikovana vadbena in tekmovalna piramida (najmanj 3 starostne skupine).
Če imajo panožne športne zveze starostne skupine urejene drugače, kot navedeno v preglednici 1.4.1 in 1.4.2, se upoštevajo starostne skupine panožne zveze, pri tem se iz tabele upoštevajo merila višje starostne skupine.
PREGLEDNICA ŠT. 1.4.1.
ŠV OTROK IN MLADINE, USMERJENA V KŠ IN VŠ
Vadba: tednov: 40
CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI 
6–9 let
10–11 let
12–13 let
14–15 let
16–17 let
18–19 let
Velikost skupine 
10
10
8–12
8–12
8–12
8–12
Število ur vadbe/tedensko
3
3
4
4
6
6
Število tednov
30
35
40
40
40
40
Točke /MS/skupina 
90
120
210
210
240
240
Točke/STROKOVNI KADER/skupina 
90
120
210
210
240
240
PREGLEDNICA ŠT. 1.4.2.
ŠV OTROK IN MLADINE, USMERJENA V KŠ IN VŠ – MISELNE IGRE
Tedensko število ur vadbe: 20, število tednov vadbe v letu: 40
CELOLETNI ŠPORTNI PROGRAMI – MISELNE IGRE
6–9 let
10–11 let
12–13 let
14–15 let
16–17 let
18–19 let
Velikost skupine šah
6
6
8
8
10
10
Število ur vadbe/tedensko
3
3
4
4
6
6
Število tednov
30
35
40
40
40
40
Točke /MS/skupina 
90
120
210
210
240
240
Točke/STROKOVNI KADER/skupina
90
120
210
210
240
240
Šah: hitropotezni, pospešeni, standardni
1.5. KAKOVOSTNI ŠPORT
V to skupino prištevamo športnike in ekipe, ki ne izpolnjujejo pogojev za pridobitev statusa vrhunskega športnika, nastopajo na mednarodnih tekmovanjih, v uradnih tekmovalnih sistemih NPŠZ do naslova državnega prvaka, ki jih potrdi OKS-ZŠZ, in so registrirani skladno s pogoji NPŠZ ter OKS-ZŠZ. Za manjše število ur vadbe se upošteva sorazmerna korekcija točk, najmanjše število ur vadbe za razvrstitev v to skupino je 4 ure tedensko, 40 tednov (160 ur).
PREGLEDNICA ŠT. 1.5.
KAKOVOSTNI ŠPORT ODRASLIH
Ur vadbe tedensko: 8, tednov: 40
KAKOVOSTNI ŠPORT ODRASLIH 
Nad 20 let
Velikost skupine gibalno tehnične panoge
8–12
Število ur vadbe/tedensko
8
Število tednov
40
Točke /MS/skupina 
320
Točke/STROKOVNI KADER/skupina 
320
1.6. VRHUNSKI ŠPORT
Vrhunski šport predstavlja programe priprav in tekmovanj vrhunskih športnikov, ki so v skladu s Pogoji, pravili in kriteriji za registriranje in kategoriziranje športnikov v zadnji objavi OKS-ZŠZ pred objavo JR navedeni kot člani športnega društva s sedežem v občini in so s svojimi športnimi dosežki dosegli naziv športnika svetovnega (SR), mednarodnega (MR) ali perspektivnega razreda (PR). Osnovni cilj teh programov je vrhunski športni dosežek. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo dodatni programi športnikov PR, MR, SR, v obsegu 240 točk na udeleženca. Sredstva se zagotovi z LPŠ za tekoče leto.
1.7. ŠPORT INVALIDOV
Šport invalidov v svojih pojavnih oblikah predstavlja pomembne psihosocialne kot tudi športne učinek. Osnovni cilj je invalidom omogočiti enakovredno sodelovanje pri prostočasnih športnih dejavnostih. Celoletni športni programi potekajo najmanj 30 tednov v letu oziroma 60 ur v letu.
PREGLEDNICA ŠT. 1.7.
ŠPORT INVALIDOV
ŠPORTNI PROGRAMI INVALIDOV (netekmovalni programi vadbe)
CELOLETNI PROGRAMI
OBČASNI PROGRAMI
Velikost skupine (št. udeležencev)
5–8
5–8
Število ur progama/tedensko
2
10
Število tednov
30
Točke /MS/skupina 
60
10–15
Točke/STROKOVNI KADER/skupina 
60
10–15
1.8. ŠPORTNA REKREACIJA
Športna rekreacija predstavlja smiselno nadaljevanje obvezne in prostočasne športne vzgoje otrok in mladine, športne vzgoje otrok s posebnimi potrebami, obštudijskih športnih dejavnosti in tekmovalnega športa. Športna rekreacija (ŠR) je zbir raznovrstnih športnih dejavnosti odraslih vseh starosti (nad 18 let) in družin s ciljem aktivne in koristne izrabe prostega časa (druženje, zabava), ohranjanja zdravja in dobrega počutja ter udeležbe na rekreativnih tekmovanjih.
1.8.1. CELOLETNI ŠPORTNO REKREATIVNI PROGRAMI
Celoletni programi športne rekreacije potekajo najmanj 30 tednov v letu oziroma največ 90 ur letno ter predstavljajo najširšo in najpestrejšo izbiro organizirane športne vadbe netekmovalnega značaja.
PREGLEDNICA ŠT. 1.8.1.
ŠPORTNA REKREACIJA
ŠPORTNA REKREACIJA (netekmovalni programi vadbe)
CELOLETNI PROGRAMI
OBČASNI PROGRAMI
GIBANJE ZA ZDRAVJE
Velikost skupine (individualne panoge)
8–14
12–15
12v15
Število ur progama/tedensko
2–3
20–40
2–3
Število tednov
30–40
30–40
Točke /ŠPORTNI OBJEKT/skupina 
60–90
10–20
60–90
Točke/STROKOVNI KADER/skupina 
60–90
10–20
60–90
1.8.2. PODROČNI CENTRI GIBANJE ZA ZDRAVJE
Predstavljajo povezovanje zdravstvenih in športnih organizacij pri izvajanju športne rekreacije. Merila za vrednotenje področnih centrov gibanja za zdravje na lokalni ravni in višino proračunskih sredstev se opredeli z LPŠ za leto, za katerega se LPŠ sprejema.
1.9. ŠPORT STAREJŠIH
Šport starejših predstavlja športno rekreativno dejavnost odraslih ljudi nad doseženim 65. letom starosti in razširjenih družin, pri čemer pod pojmom razširjenih družin razumemo zvezo starejših oseb in vnukov.
1.9.1. SKUPINSKA GIBALNA VADBA STAREJŠIH IN ISTOČASNA ŠPORTNA VADBA RAZŠIRJENE DRUŽINE
Celoletni programi skupinske gibalne vadbe starejših ter programi istočasne športne vadbe razširjenih družin potekajo najmanj 30 tednov v letu oziroma 60 ur letno in predstavljajo različne oblike celoletne gibalne vadbe. Programi potekajo na površinah v naravi in urbanem okolju.
PREGLEDNICA ŠT. 1.9.1.
ŠPORT STAREJŠIH
ŠPORT STAREJŠIH (netekmovalni programi vadbe)
SKUPINSKA VADBA
RAZŠIRJENE DRUŽINE
Velikost skupine 
11–15
11–15
Število ur vadbe/tedensko
2
2
Število tednov
30
30
Točke/STROKOVNI KADER/skupina 
60
60
2. ŠPORTNI OBJEKTI IN POVRŠINE ZA ŠPORT V NARAVI
Učinkovita in dostopna mreža kakovostnih športnih objektov in površin za šport je pomemben dejavnik športnega udejstvovanja. V okviru LPŠ se sofinancira posodabljanje in investicijsko vzdrževanje obstoječih športnih objektov in površin, medtem ko redna vzdrževalna dela in obratovanje niso predmet sofinanciranja LPŠ. Sredstva za sofinanciranje se zagotavljajo na posebnih proračunskih postavkah, izvajalci so izbrani na specifičen način.
S sredstvi proračuna se sofinancira energetske in športno tehnološke posodobitve športnih objektov, trajnostno ureditev, investicijsko vzdrževanje in posodobitev naravnih površin za šport ter novogradnje športnih objektov.
Predmet javnega razpisa je lahko sofinanciranje obratovalnih stroškov športnih objektov in površin, ki so z LPŠ prepoznani kot neobhodni za izvajanje športnih programov in projektov v javnem interesu. Kriterije vrednotenja in sofinanciranja in višino proračunskih sredstev se opredeli z LPŠ za leto, za katerega se LPŠ sprejema.
3. RAZVOJNE DEJAVNOSTI V ŠPORTU
Razvojne dejavnosti v športu prvenstveno predstavljajo medsebojno prepletene strokovne naloge, ki nepogrešljivo podpirajo vsa ostala področja športa. LPŠ za koledarsko leto, za katero se sprejema, lahko opredeli področja in obseg sofinanciranja razvojnih dejavnosti, maksimalno število udeležencev v programih usposabljanja, maksimalno število priznanih projektov v založništvu, znanstveno raziskovalni dejavnosti ali informacijsko komunikacijski tehnologiji v športu.
3.1. USPOSABLJANJE IN IZPOPOLNJEVANJE STROKOVNIH KADROV V ŠPORTU
Programi izobraževanja so v pristojnosti izobraževalnega sistema, programe usposabljanja in izpopolnjevanja izvajajo v NPŠZ po veljavnih programih, verificiranih pri strokovnem svetu RS za šport ali pri strokovnih organih NPŠZ. S sredstvi lokalne skupnosti se lahko sofinancirajo:
PREGLEDNICA ŠT. 3.1.
USPOSABLJANJE IN IZPOPOLNJEVANJE V ŠPORTU
PROGRAMI USPOSABLJANJA IN IZPOPOLNJEVANJA
IZPOPOLNJEVANJE 
(licenciranje)
USPOSABLJANJE stopnja 1, 2
Minimalno število udeležencev programa
1
1
Točke/MS/udeleženec 
5
20
Sredstva so namenjena za usposabljanje in izpopolnjevanje strokovnih kadrov, ki neposredno vodijo izvajanje programov športa in sicer za pridobivanje vseh oblik strokovne usposobljenosti (nazivi) ter za obdobno potrjevanje strokovne usposobljenosti (licenčni seminarji). Sredstva se razdelijo na podlagi javnega razpisa za usposabljanja v preteklem letu, na podlagi predloženih dokazil (kopije plačanega računa, potrdilo o opravljenem izobraževanju, pogodba s kandidatom z obveznostjo, da bo kandidat najmanj eno leto opravljal strokovno delo pri izvajalcu športa, ki ga pošilja na izobraževanje).
4. ORGANIZIRANOST V ŠPORTU
Športna društva predstavljajo osnovo za obstoj in razvoj vseh pojavnih oblik športa. Delovanje društev se sofinancira iz občinskega proračuna na podlagi števila članov s plačano članarino (vadnino). Šteje se le članstvo, ki plača članarino/vadnino najmanj v višini 10 €.
PREGLEDNICA ŠT. 4.
ORGANIZIRANOST V ŠPORTU
DELOVANJE ŠPORTNIH DRUŠTEV
TRADICIJA: 
LETA DELOVANJA
ČLANSTVO S PLAČANO ČLANARINO
REGISTRIRANI TEKMOVALCI
ČLANSTVO V NPŠZ
DRUŠTVO V JAVNEM INTERESU
Točke/leto delovanja
2
0
0
0
0
Točke/član oziroma tekmovalec
0
1
2
0
0
Točke/društvo
0
0
0
30
50
Točke skupaj največ 
80
30
50
5. ŠPORTNE PRIREDITVE IN PROMOCIJA ŠPORTA
Športne prireditve so osrednji dogodek organizacijske kulture športa. Kjer potekajo, imajo velik vpliv na razvoj turizma, gospodarstva in razvoj športne kulture.
Udeležba na uradnih tekmah v okviru tekmovanj NPŠZ ni predmet sofinanciranja (državna prvenstva, ligaška in pokalna tekmovanja). Sofinancira se druge športne prireditve (množične športne prireditve, druge športne prireditve lokalnega pomena, prireditve ob obletnicah društva), vse izvedene na območju občine Borovnica. Sofinancira se največ tri (3) športne prireditve na izvajalca. Izkazano mora biti obveščanje javnosti.
Število udeležencev predstavlja število aktivnih udeležencev na zadnji izvedeni športni prireditvi. Če se prireditev organizira prvič, se upošteva predvideno število udeležencev po oceni organizatorja.
PREGLEDNICA ŠT. 5.
ŠPORTNE PRIREDITVE IN PROMOCIJA ŠPORTA
DELOVANJE ŠPORTNIH DRUŠTEV
udeležencev
udeležencev
udeležencev
udeležencev
udeležencev
do 35
36–70
71–105
106–130
nad 130
Točke prireditev društvenega pomena
10
20
30
40
60
Točke prireditev občinskega pomena
20
30
40
50
70
Točke prireditev regijskega pomena
30
40
50
60
80
5.1. PODELITEV PRIZNANJ V ŠPORTU
Merila za vrednotenje prireditev za podelitev priznanj in nagrad za vrhunske športne dosežke ter druge vrste priznanj in višino proračunskih sredstev se opredeli z LPŠ za leto, za katerega se LPŠ sprejema.«
KONČNE DOLOČBE 
2. člen 
(prenehanje veljavnosti) 
Z dnem uveljavitve tega Pravilnika o dopolnitvah in spremembah Pravilnika o postopku in merilih za sofinanciranje letnega programa športa v Občini Borovnica preneha veljati Priloga: MERILA, POGOJI IN KRITERIJI ZA VREDNOTENJE LETNEGA PROGRAMA ŠPORTA V OBČINI BOROVNICA (Uradni list RS, št. 62/20).
3. člen 
(veljavnost) 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0010/2023-3
Borovnica, dne 17. aprila 2024
Župan 
Občine Borovnica 
Peter Črnilogar 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti