Uradni list

Številka 52
Uradni list RS, št. 52/2024 z dne 21. 6. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 52/2024 z dne 21. 6. 2024

Kazalo

1776. Odlok o ustanovitvi Javnega zavoda za pomoč in oskrbo na domu Kočevje, stran 4816.

  
Na podlagi 3. in 8. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg, 31/18 – ZOA-A, 28/19, 189/20 – ZFRO, 196/21 – ZDOsk, 82/23 in 84/23 – ZDOsk-1), 18. člena Statuta Občine Kočevje (Uradni list RS, št. 32/15, 39/23) in 67. člena Poslovnika Občinskega sveta Občine Kočevje (Uradni list RS, št. 191/20, 63/23) je Občinski svet Občine Kočevje na 15. redni seji dne 11. 6. 2024 sprejel
O D L O K 
o ustanovitvi Javnega zavoda za pomoč in oskrbo na domu Kočevje 
I. SPLOŠNE DOLOČBE 
1. člen 
(vsebina odloka) 
S tem odlokom Občina Kočevje, s sedežem Ljubljanska cesta 26, Kočevje (v nadaljevanju: ustanovitelj) ustanavlja javni socialno varstveni zavod za pomoč in oskrbo na domu (v nadaljevanju: zavod) za opravljanje javne službe pomoč družini na domu. O ustanoviteljskih pravicah in obveznostih odloča Občinski svet Občine Kočevje.
2. člen 
(ime in sedež) 
(1) Ime javnega zavoda je: Zavoda za pomoč in oskrbo na domu Kočevje.
(2) Skrajšano ime zavoda, ki ga lahko zavod uporablja v pravnem prometu je: ZPOD Kočevje.
(3) Sedež zavoda je na naslovu: Roška cesta 18, 1330 Kočevje.
(4) Zavod lahko spremeni ime in sedež le po predhodnem soglasju ustanovitelja.
3. člen 
(območje) 
(1) Zavod izvaja storitev pomoč družini na domu kot javno službo na območju Občine Kočevje v skladu z mrežo javne službe za pomoč družini na domu.
(2) Zavod lahko svoje storitve opravlja tudi na območju izven Občine Kočevje oziroma na območjih, kjer ni vzpostavljena mreža javne službe pomoč družini na domu.
(3) Skladno z drugim odstavkom tega člena se izvajanje javne službe pomoč družini na domu financira s strani občine na območju katere se le-ta izvaja, na podlagi tripartitne pogodbe med občino ustanoviteljico, zavodom in občino na območju katere se storitev izvaja, in sicer skladno z zakonom, ki ureja socialno varstveno dejavnost.
(4) V primeru iz tretjega odstavka tega člena, je zavod dolžan voditi ločeno stroškovno mesto za dejavnosti, ki se izvajajo izven območja Občine Kočevje.
4. člen 
(dejavnost zavoda) 
(1) Zavod je ustanovljen za opravljanje storitev pomoči in oskrbe na domu, ki jih opravlja v javnem interesu kot javno službo.
(2) Zavod poleg javne službe lahko opravlja tudi:
– dejavnost socialnega servisa, ki obsega pomoč pri hišnih in drugih opravilih v primeru bolezni, invalidnosti, starosti, v primeru nesreč ter drugih primerih, ko je ta pomoč potrebna za vključitev osebe v vsakdanje življenje,
– izobraževalno dejavnost in usposabljanje izvajalcev socialne oskrbe na domu,
– mentorsko dejavnost,
– informativno-založniško dejavnost,
– izvajanje praktičnega pouka socialnih oskrbovalk in socialnih oskrbovalcev in prakse študentk in študentov socialnega dela, psihološke, pedagoške in sociološke smeri,
– druge dejavnosti za izboljšanje kvalitete življenja na domu.
(3) Osnovna dejavnost zavoda je:
– 85.32 Socialno varstvo brez nastanitve.
(4) Poleg osnovne dejavnosti lahko zavod izvaja tudi druge dejavnosti:
– 85.329 Druge socialne dejavnosti
– 80.42 Drugo izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje
– 74.130 Raziskovanje trga in javnega mnenja
– 22.150 Drugo založništvo
– 22.130 Izdajanje revij in periodike
– 52.74 Druga popravila izdelkov široke porabe
– 52.12 Trgovina na drobno v drugih nespecializiranih prodajalnah
– 55.52 Priprava in dostava hrane (catering)
– 93.02 Frizerska, kozmetična in pedikerska dejavnost
– 93.03 Druge osebne storitve.
(5) Zavod lahko uvaja nove dejavnosti, s katerimi dopolnjuje dejavnost, za katero je ustanovljen, le po predhodnem soglasju ustanoviteljice.
(6) Zavod lahko izvaja tudi dejavnost prodaje blaga in storitev na trgu, če z izvajanjem te zagotovi najmanj pokritje vseh s to dejavnostjo povezanih odhodkov, pri čemer ne sme obremenjevati izvajanja dejavnosti javne službe in mora v tem delu poslovanja izkazati vsaj izravnan poslovni izid.
(7) Izvajanje dejavnosti prodaje blaga in storitev zavod izvaja na način, da ta ne vpliva na obseg in kakovost zagotavljanja dejavnosti javne službe.
(8) Kot dejavnost prodaje blaga in storitev na trgu se lahko izvajajo dejavnosti opredeljene v četrtem odstavku tega člena.
(9) Podrobnejše pogoje v zvezi s prodajo blaga in storitev na trgu zavod uredi z aktom, ki ureja prodajo blaga in storitev na trgu.
II. ORGANI ZAVODA 
5. člen 
(organi zavoda) 
Organi zavoda so:
– svet zavoda,
– direktor,
– strokovni svet.
A. Svet zavoda
6. člen 
(sestava) 
Svet zavoda sestavljajo:
– trije predstavniki ustanovitelja,
– en predstavnik delavcev zavoda,
– en predstavnik uporabnikov.
7. člen
(imenovanje sveta zavoda) 
(1) Predstavnike ustanovitelja v svet zavoda imenuje Občinski svet Občine Kočevje v skladu s svojim statutom in poslovnikom.
(2) Predstavnika delavcev v svet zavoda izvolijo zaposleni delavci neposredno, s tajnim glasovanjem. Volitve so veljavne, če se jih udeleži več kot polovica zaposlenih delavcev. Izvoljeni je kandidat, ki je s strani volivcev dobil največ glasov. Postopek kandidiranja in volitev ter razrešitve predstavnikov delavcev se določijo s statutom ali splošnim aktom, ki ga sprejme svet zavoda.
(3) Predstavnika uporabnikov imenuje župan na podlagi predhodno objavljenega javnega poziva vsem zainteresiranim kandidatom, ki se ga objavi na spletnih straneh ustanovitelja in zavoda. Javni poziv se objavi najkasneje 30 dni pred potekom mandata sedanjemu predstavniku oziroma najkasneje v roku 30 dni od dneva razrešitve. Predstavnik uporabnikov je lahko polnoletna oseba, ki ima stalno prebivališče na območju občine ustanovitelja in izpolnjuje druge pogoje določene v javnem razpisu.
8. člen 
(prenehanje mandata člana sveta zavoda) 
(1) Članu sveta zavoda preneha mandat s potekom časa, za katerega je bil izvoljen oziroma imenovan.
(2) Pred potekom časa, za katerega je bil imenovan poteče mandat članu sveta zavoda:
– če sam odstopi z dnem, ki ga navede v odstopni izjavi,
– če je razrešen z dnem razrešitve.
(3) Člana sveta zavoda se razreši pred potekom mandata s strani ustanovitelja ali delavcev oziroma župana po postopku, po katerem je bil imenovan, in sicer v naslednjih primerih:
– če ne opravlja nalog v okviru svojih pristojnosti,
– se ne udeležuje sej sveta zavoda,
– če pri svojem delu kot član sveta zavoda krši predpise,
– če s svojim ravnanjem škoduje interesom in ugledu zavoda.
(4) Razlog razrešitve zaradi neudeležbe na sejah sveta zavoda je podan, če se član sveta zavoda ne udeleži vsaj polovice sklicanih sej sveta zavoda, potem ko so bile izvedene najmanj štiri seje sveta zavoda.
(5) V primeru predčasne razrešitve člana sveta zavoda se za čas do izteka mandatne dobe imenuje nov član sveta zavoda po istem postopku, kot je bil imenovan ali izvoljen razrešeni član sveta zavoda.
(6) Nadomestno imenovanje oziroma izvolitev člana sveta zavoda ni potrebno, če je prenehal mandat dvema članoma sveta zavoda in je do izteka mandata sveta zavoda manj kot šest mesecev.
9. člen 
(konstituiranje sveta zavoda) 
(1) Svet zavoda se konstituira, ko je imenovanih oziroma izvoljenih večina članov sveta zavoda in se je iztekel mandat svetu zavoda prejšnjega sklica. Svetu zavoda začne teči mandat z dnem konstituiranja, ne glede na to, kdaj je bil posamezen član sveta zavoda imenovan oziroma izvoljen. Članu sveta zavoda, ki je bil imenovan oziroma izvoljen po konstituiranju sveta zavoda, se izteče mandat, ko se izteče mandat celotnega sveta.
(2) Konstitutivno sejo sveta zavoda skliče direktor, ki jo do izvolitve predsednika sveta zavoda tudi vodi. Konstitutivna seja sveta zavoda se skliče najkasneje v roku 30 dni po imenovanju oziroma izvolitvi članov sveta zavoda.
10. člen 
(vodenje sveta) 
(1) Člani sveta zavoda izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika sveta zavoda na konstitutivni seji z večino glasov vseh navzočih članov sveta zavoda.
(2) Predsednik sveta zavoda organizira in vodi delovanje sveta zavoda, skrbi za komunikacijo z ustanoviteljem (pošiljanje gradiv sveta zavoda, redna posvetovanja z ustanoviteljem) in v primeru neaktivnosti posameznega člana sveta zavoda opozori ustanovitelja oziroma organ, katerega predstavnik je.
(3) Namestnik predsednika nadomešča predsednika sveta zavoda v primeru njegove odsotnosti.
(4) Svet zavoda odloča z večino glasov vseh navzočih članov sveta zavoda.
(5) Organizacijo in način dela sveta zavoda ter način in uresničevanje pravic in dolžnosti članov sveta zavoda določi svet zavoda s poslovnikom.
11. člen 
(mandat članov sveta zavoda) 
(1) Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta z možnostjo ponovnega imenovanja oziroma izvolitve največ dvakrat zaporedoma.
(2) Mandat članov sveta zavoda prične teči z dnem konstituiranja sveta. V primeru, da pride v mandatni dobi do razrešitve člana sveta zavoda in imenovanja novega člana sveta zavoda, traja mandatna doba nadomestnega člana sveta zavoda do konca trajanja mandata sveta zavoda.
12. člen 
(pristojnosti sveta zavoda) 
Svet zavoda ima naslednje pristojnosti:
– imenuje in razrešuje direktorja s soglasjem ustanovitelja,
– sprejema statut zavoda s soglasjem ustanovitelja,
– sprejema letni in strateški načrt oziroma program dela in razvoja zavoda in spremlja njihovo uresničevanje,
– sprejema finančni načrt in zaključni račun,
– predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti,
– sprejema splošne in posamične pravne akte, za katere je tako določeno v statutu ali drugih predpisih,
– daje ustanovitelju in direktorju predloge in mnenja o posamičnih vprašanjih,
– obravnava predloge, pobude in vprašanja zainteresirane javnosti,
– odloča na drugi stopnji o pritožbah v zvezi z uresničevanjem pravic, obveznosti in odgovornosti delavcev zavoda, kadar je tako določeno z materialnim predpisom,
– sprejema poslovne usmeritve za organizacijo, izvajanje in financiranje nadstandardnih storitev s soglasjem ustanovitelja,
– opravlja druge naloge, določene z zakoni, statutom zavoda in drugimi predpisi.
B. Direktor
13. člen 
(direktor zavoda) 
Direktor zavoda zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Direktor vodi in organizira delo ter poslovanje zavoda. Če ima direktor opravljen strokovni izpit za delo na področju socialnega varstva, opravlja tudi funkcijo vodenja strokovnega dela zavoda.
14. člen 
(imenovanje direktorja zavoda) 
(1) Za direktorja je lahko imenovana oseba, ki poleg splošnih pogojev za javne uslužbence izpolnjuje naslednje pogoje:
– ima visoko strokovno ali univerzitetno izobrazbo iz 69. člena zakona, ki ureja socialno varstvo, pet let delovnih izkušenj in opravljen strokovni izpit za delo na področju socialnega varstva.
(2) Ne glede na določbo prejšnjega odstavka tega člena je za direktorja lahko imenovan tudi kandidat, ki ima visoko strokovno ali univerzitetno izobrazbo in 5 let delovnih izkušenj na področju dejavnosti socialnega varstva ali druge dejavnosti, ki je povezana s socialno varstveno dejavnostjo. V tem primeru se za vodenje strokovnega dela zavoda imenuje strokovni vodja, ki mora imeti strokovno izobrazbo iz 69. člena zakona, ki ureja socialno varnost, pet let delovnih izkušenj in opravljen strokovni izpit za delo na področju socialnega varstva.
(3) Direktor mora imeti poleg pogojev iz prvega in drugega odstavka tega člena opravljen program za vodenje socialno varstvenega zavoda, ki ga določi socialna zbornica v soglasju s Strokovnim svetom Republike Slovenije za splošno izobraževanje.
(4) Ne glede na določbe tega člena je za direktorja lahko imenovan tudi kandidat, ki nima opravljenega programa za vodenje iz prejšnjega odstavka tega člena, mora pa ga opraviti najkasneje v enem letu od začetka opravljanja nalog direktorja. Če tega programa ne opravi v roku, mu mandat na podlagi zakona preneha.
(5) Direktorja zavoda imenuje svet zavoda s soglasjem ustanovitelja na podlagi javnega razpisa. Na podlagi akta o imenovanju, sklene z direktorjem pogodbo o zaposlitvi, v imenu sveta zavoda, njegov predsednik.
(6) Javni razpis za imenovanje direktorja objavi svet zavoda v roku 6 mesecev pred iztekom mandata, oziroma najkasneje v roku 30 dni od dneva razrešitve. Javni razpis se objavi v sredstvih javnega obveščanja in na spletnih straneh zavoda.
(7) Mandat direktorja zavoda traja pet (5) let. Direktor je po preteku mandatne dobe lahko ponovno imenovan.
15. člen 
(pristojnosti direktorja) 
Direktor opravlja zlasti naslednje naloge:
– organizira, načrtuje in vodi delo zavoda,
– vodi strokovno delo zavoda, v kolikor ima opravljen strokovni izpit iz socialnega varstva,
– pripravlja letni in strateški načrt oziroma program dela in razvoja zavoda,
– pripravlja predlog finančnega načrta in zaključnega računa ter druga letna poročila,
– pripravlja načrt nabave osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja,
– določa sistemizacijo delovnih mest,
– odloča o sklepanju delovnih razmerij in disciplinski odgovornosti zaposlenih,
– sprejema splošne akte zavoda, ki niso v pristojnosti sveta zavoda,
– sklepa pravne posle in podpisuje vse listine zavoda, razen tistih, ki jih lahko na podlagi predpisov ali statuta zavoda podpisujejo druge osebe (npr. računovodje),
– opravlja vse druge naloge in izvršuje pristojnosti, ki jih določa pozitivna zakonodaja in ki niso izrecno pridržane drugim organom.
16. člen 
(razrešitev) 
(1) Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan, če:
– to sam zahteva,
– mu je s pravnomočno sodno odločbo prepovedano opravljanje poklica,
– pri svojem delu ne ravna v skladu z zakonom ali drugimi predpisi in splošnimi akti,
– ne izvaja sklepov sveta zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– z nevestnim ali malomarnim delom povzroča škodo zavodu,
– v drugih primerih, ki jih določa zakon.
(2) Direktorja razreši svet zavoda ob soglasju ustanovitelja.
(3) Pred razrešitvijo je potrebno direktorja seznaniti z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi. Zoper sklep o razrešitvi ima direktor pravico zahtevati sodno varstvo.
(4) V kolikor direktor sam poda izjavo o razrešitvi, svet zavoda o pisni izjavi obvesti ustanovitelja in prične s postopkom imenovanja novega direktorja.
17. člen 
(vršilec dolžnosti) 
(1) Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma, če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti in hkrati takoj začne postopek za imenovanje direktorja.
(2) V primeru predčasnega prenehanje mandata direktorja svet zavoda za vršilca dolžnosti imenuje enega izmed strokovnih delavcev zavoda, ki izpolnjuje pogoje iz 14. člena tega odloka.
(3) V primeru neuspešnega javnega razpisa za zasedbo prostega delovnega mesta direktorja lahko svet zavoda za vršilca dolžnosti imenuje bodisi strokovnega delavca zavoda bodisi katerega izmed prijavljenih kandidatov, ki izpolnjujejo pogoje iz 14. člena tega odloka.
(4) Vršilec dolžnosti direktorja se imenuje za čas do imenovanja novega direktorja, vendar najdlje za obdobje enega leta. Ista oseba lahko funkcijo vršilca dolžnosti direktorja opravlja največ dvakrat.
18. člen 
(strokovni vodja) 
(1) Če direktor nima opravljenega strokovnega izpita za delo na področju socialnega varstva imenuje za čas trajanja svojega mandata strokovnega vodjo.
(2) Za strokovnega vodjo je lahko imenovana oseba, ki izpolnjuje pogoje iz 69. člena zakona, ki ureja socialno varnost, pet let delovnih izkušenj in opravljen strokovni izpit za delo na področju socialnega varstva.
19. člen 
(nadomeščanje direktorja) 
(1) Med odsotnostjo direktorja ga nadomešča strokovni vodja, če je ta imenovan, ali drugi zaposleni, ki izpolnjuje pogoje iz drugega odstavka 18. člena tega odloka, in sicer po posebnem pooblastilu, ki določa obseg in trajanje nadomeščanja.
(2) V primeru nezmožnosti izdaje pooblastila s strani direktorja zavoda, le-tega izda Svet zavoda.
(3) Za zastopanje v posameznih zadevah lahko direktor pooblasti drugega zaposlenega, ki izpolnjuje strokovne pogoje.
C. Strokovni svet
20. člen 
(naloge in sestava) 
(1) Zavod ima strokovni svet, ki je kolegijski organ zavoda za obravnavanje in odločanje o strokovnih vprašanjih.
(2) Podrobnejša sestava, način oblikovanja in pravila delovanja strokovnega sveta določa statut zavoda.
III. SREDSTVA ZA DELO IN ODGOVORNOST ZA OBVEZNOSTI 
21. člen 
(pridobivanje sredstev za delo) 
(1) Ustanovitelj zagotovi sredstva za ustanovitev in začetek dela zavoda:
– z zagotovitvijo ustreznih poslovnih prostorov in opreme za opravljanje dejavnosti, za katero je zavod ustanovljen,
– z dodelitvijo finančnih sredstev iz proračuna Občine Kočevje v višini 25.000,00 EUR.
(2) Sredstva za delo zavod pridobiva iz naslednjih virov:
– iz sredstev ustanovitelja, določenih v proračunu Občine Kočevje,
– iz sredstev ministrstva pristojnega za socialno varstvo za naloge, ki se na podlagi zakona, financirajo iz državnega proračuna,
– s plačili za storitve,
– iz sredstev prodaje blaga in storitev na trgu,
– daril, donacij, sponzorstev in drugih virov na način in pod pogoji, določenimi z zakonom, tem odlokom in statutom zavoda.
IV. PREMOŽENJE ZAVODA 
22. člen 
(upravljanje in razpolaganje s sredstvi) 
(1) Za opravljanje dejavnosti, navedene v 4. členu tega odloka, zagotavlja ustanovitelj zavodu sredstva in premoženje s katerim le-ta razpolaga, kar zavod in ustanovitelj uredita s pogodbo o upravljanju.
(2) Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanovitelju, skladno z določbami pogodbe o upravljanju iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Zavod je dolžan upravljati s premoženjem ustanovitelja s skrbnostjo dobrega gospodarja.
V. MEDSEBOJNA RAZMERJA 
23. člen 
(pravice in obveznosti ustanovitelja) 
Ustanovitelj:
– vključuje zavod v oblikovanje politike socialnega varstva in z zavodom sodeluje pri zagotavljanju mreže javne službe za pomoč družini na domu,
– v svet zavoda imenuje svoje predstavnike,
– daje soglasje k cenam storitev zavoda,
– sprejema splošne akte iz svoje pristojnosti, potrebne za izvajanje dejavnosti zavoda,
– daje soglasje k statutu,
– odloča o statusnih spremembah zavoda,
– daje soglasje k spremembi ali širitvi dejavnosti zavoda,
– daje soglasje k razpolaganju presežkov prihodkov nad odhodki,
– odloča o načinu in višini pokrivanja primanjkljaja sredstev za delo, ki ga ni mogoče pokriti iz drugih razpoložljivih sredstev zavoda,
– v primeru, da ugotovi, da je ogroženo nemoteno izvajanje dejavnosti, za katere je zavod ustanovljen, ima ustanovitelj pravico sklicati sejo sveta zavoda in predlagati ukrepe skladno z zakonskimi in drugimi predpisi.
24. člen 
(pravice in obveznosti zavoda) 
Zavod:
– odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga,
– pripravlja in oblikuje razvojne načrte ter program dela in finančni načrt zavoda,
– ustanovitelju, na njegovo zahtevo, nudi vse potrebne podatke o svojem poslovanju,
– sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle v okviru svoje dejavnosti.
25. člen 
(soglasje ustanovitelja) 
(1) Zavod je dolžan od ustanovitelja pridobiti soglasje:
– k določbam statuta,
– k imenovanju in razrešitvi direktorja,
– k statutarnim spremembam,
– o razpolaganju presežkov prihodkov nad odhodki,
– k sanacijskem programu,
– k predlogu za pokritje izgube v okviru sanacijskega programa,
– v drugih primerih določenih z zakonom ali s tem odlokom.
(2) Ustanovitelj je dolžan svoje ustanoviteljske pravice in obveznosti izvajati tako, da omogočajo zavodu nemoteno delovanje. V vseh primerih, ko ta odlok ali statut ali zakon določajo, da mora zavod od ustanovitelja pridobiti soglasje, se šteje, da je bilo soglasje dano, če ustanovitelj v roku 60 dni od datuma prejema zahteve, izdaje soglasja ne zavrne ali pa zavoda pred potekom tega roka ne obvesti, do katerega dne rok podaljšuje.
26. člen 
(pošiljanje gradiv) 
En izvod gradiva za sejo sveta zavoda se pošlje uslužbencu občinske uprave, pristojnemu za socialno varstvo. Enako velja za gradivo, ki nastane na podlagi izvedene seje sveta zavoda (zapisnik, sprejeti sklepi in drugi akti ipd.)
VI. SPLOŠNI AKTI ZAVODA 
27. člen 
(vrste splošnih aktov) 
Zavod ima:
– statut, s katerim se ureja organizacija zavoda, organi, njihove pristojnosti in način odločanja ter druga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanja zavoda.
– druge splošne akte, s katerimi se urejajo vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanja zavoda, v skladu s statutom.
VII. STATUSNE SPREMEMBE 
28. člen 
(statusne spremembe in prenehanje zavoda) 
(1) O statusnih spremembah zavoda odloča ustanovitelj.
(2) Zavod se lahko ukine le z odločitvijo ustanovitelja.
(3) Statusne spremembe in prenehanje se vpiše v sodni register.
VIII. PRESEŽKI IN PRIMANJKLJAJI 
29. člen 
(presežek prihodkov nad odhodki) 
(1) Presežke prihodkov nad odhodki, ki jih zavod doseže pri opravljanju svoje dejavnosti, ki jo opravlja kot javno službo, sme zavod uporabiti le za opravljanje in razvoj te dejavnosti ter za izobraževanje in usposabljanje delavcev.
(2) V primeru primanjkljaja sredstev za dejavnost, ki jo zavod opravlja kot javno službo, krije zavod primanjkljaj iz prihodkov iz dejavnosti, ki niso javna služba. Če ti prihodki ne zadoščajo, se način kritja tega primanjkljaja določi v soglasju z ustanoviteljem.
(3) S presežkom prihodkov nad odhodki, ki ga zavod ustvari z opravljanjem dejavnosti, ki niso javna služba in so knjigovodsko dokumentirani, zavod, razen v primeru iz prejšnjega odstavka tega člena, razpolaga samostojno v skladu z zakonom.
30. člen 
(odgovornost za obveznosti zavoda) 
(1) Zavod kot pravna oseba sklepa pravne posle v svojem imenu in za svoj račun. Sklepa lahko le pravne posle v okviru dejavnosti, določenih s tem odlokom in vpisanih v sodni register.
(2) Zavod odgovarja za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
(3) Ustanovitelj je subsidiarno odgovoren za obveznosti zavoda, če te izhajajo iz poslov v okviru dejavnosti, ki je na podlagi zakona, drugega predpisa ali prostovoljno financirana iz občinskih proračunskih sredstev.
IX. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
31. člen 
(prenehanje koncesijskega razmerja) 
(1) Koncedent je dolžan takoj po uveljavitvi tega odloka sprožiti postopek za prenehanje koncesijskega razmerja, ki ga ima sklenjenega s koncesionarjem Jutro, zavod za pomoč in nego na domu po Koncesijski pogodbi za izvajanje socialno varstvene storitve pomoč na domu v Občini Kočevje, št. 410-23/2018-48, z dne 15. 11. 2018.
(2) Skladno z določbo prejšnjega odstavka tega člena, koncedent s koncesionarjem sklene sporazum, v katerem se določijo medsebojne pravice in obveznosti.
32. člen 
(vršilec dolžnosti) 
(1) Ustanovitelj imenuje vršilca dolžnosti direktorja, ki je pooblaščen, da opravi vse potrebno za začetek dela zavoda, in sicer za čas do imenovanja direktorja, vendar največ za dobo 12 mesecev.
(2) Ustanovitelj imenuje vršilca dolžnosti direktorja iz prejšnjega odstavka tega člena najkasneje v roku dveh mesecev od začetka uveljavitve tega odloka.
33. člen 
(svet zavoda) 
Svet zavoda se oblikuje v skladu s tem odlokom v roku štirih mesecev od dneva imenovanja vršilca dolžnosti direktorja zavoda iz prejšnjega člena tega odloka.
34. člen 
(statut zavoda) 
Svet zavoda sprejme statut zavoda v roku štirih mesecev od konstitutivne seje sveta zavoda.
35. člen 
(vpis v sodni register) 
Vpis zavoda v sodni register mora vršilec dolžnosti direktorja iz 32. člena tega odloka podati najkasneje v roku 30 dni od dneva svojega imenovanja.
36. člen 
(začetek veljavnosti) 
Ta odlok začne veljati osmi dan od dneva objave v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0001/2023-6
Kočevje, dne 12. junija 2024
Župan 
Občine Kočevje 
dr. Vladimir Prebilič 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti