Na podlagi 49. člena Zakona o lokalni samoupravi Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) in 20. člena Statuta Občine Žalec (Uradni list RS, št. 29/13) je Občinski svet Občine Žalec na 15. redni seji dne 25. septembra 2024 sprejel
o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Žalec
V Odloku o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Žalec (Uradni list RS, št. 81/11) se besedilo 18. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Naloge občinske uprave se opravljajo v naslednjih notranje -organizacijskih enotah:
1. urad za finance in proračun,
2. urad za pravne in premoženjske zadeve,
3. urad za družbene dejavnosti,
4. urad za komunalne dejavnosti,
5. urad za prostor in gospodarstvo,
6. urad za skupne zadeve,
7. kabinet župana.«
Doda se nov 18.a člen, ki se glasi:
Notranje organizacijske enote na svojih področjih:
– spremljajo zakonodajo in sodelujejo pri pripravi občinskih predpisov,
– opravljajo upravne, strokovne, razvojne in administrativno tehnične naloge,
– spremljajo stanje delovnega področja in predlagajo potrebne aktivnosti in ukrepe,
– v okviru pristojnosti skrbijo za izvrševanje proračuna in izvajajo nadzor nad zakonito in učinkovito porabo proračunskih sredstev,
– pripravljajo programe in letne načrte in skrbijo za njihovo izvrševanje,
– izvajajo notranjo kontrolo in nadzirajo izvajanje nalog,
– izvajajo investicije in investicijsko vzdrževanje,
– sodelujejo pri izvajanju nalog za ožje dele občine in občinske organe,
– sodelujejo v projektih in v projektnih skupinah,
– sodelujejo pri pripravi strateških dokumentov,
– koordinirajo ter usklajujejo delovanje posrednih proračunskih uporabnikov s področja pristojnosti uradov.«
Besedilo 20 člena se spremeni tako, da se glasi:
»Kabinet župana:
– opravlja organizacijska in administrativno-tehnična opravila za potrebe župana, podžupanov in direktorja občinske uprave,
– načrtuje in skrbi za odnose z javnostmi,
– organizira in izvaja protokolarne zadeve,
– opravlja naloge s področja mednarodnega sodelovanja in sodelovanja partnerskih mest.«
Besedilo 22. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Urad za finance in proračun opravlja naloge:
– koordinacije priprave in postopka sprejemanja proračuna, sprememb proračuna, zaključnega računa občine ter poročanja o realizaciji proračuna,
– izvrševanja proračuna skladno s predpisi ter spremljanja in nadzora porabe sredstev pri proračunskih uporabnikih,
– vodenja finančnega poslovanja in računovodstva za neposredne proračunske uporabnike občine,
– na področju sistema plač in izvajanja obračun plač ter drugih prejemkov,
– priprave in vodenja premoženjske bilance občine, vodenja evidence finančnega premoženja in ravnanja s finančnim premoženjem občine,
– finančnega pregleda vseh pravnih poslov občine in dajanja strokovnih mnenj,
– druge naloge s svojega delovnega področja.«
Besedilo 23. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Urad za pravne in premoženjske zadeve opravlja naloge:
– s področja pravnih zadev,
– v zvezi z zastopanjem občine pred sodišči in drugimi upravnimi organi,
– v zvezi s stvarnim premoženjem občine,
– v zvezi z javnimi naročili,
– v zvezi s kadrovskimi zadevami,
– priprave, pregleda in skladnosti občinskih predpisov z veljavno zakonodajo,
– informacijske podpore procesom v občinski upravi,
– druge naloge s svojega delovnega področja.«
Besedilo 24. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Urad za družbene dejavnosti opravlja naloge s področij:
– predšolske vzgoje,
– izobraževanja in raziskovalne dejavnosti,
– kulture in ohranjanja kulturne dediščine,
– športa,
– mladine,
– socialnega varstva,
– zdravstvene dejavnosti na primarni ravni,
– delovanja društev, ki izvajajo program na področju družbenih dejavnosti,
– drugih nalog s svojega delovnega področja.«
Besedilo 25. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Urad za komunalne dejavnosti opravlja naloge:
– izvajanja obveznih in izbirnih gospodarskih javnih služb,
– vzdrževanja in upravljanja s cestami in javnimi površinami,
– s stanovanjskega področja in upravljanja z občinskimi stanovanji,
– upravljanja in gospodarjenja z javno komunalno infrastrukturo,
– urejanja ter razvoja prometa in trajnostne mobilnosti,
– s področja energetike, energetske učinkovitosti in javne razsvetljave,
– koordiniranja in izvajanja aktivnosti pri odpravljanju posledic naravnih in drugih nesreč,
– druge naloge s svojega delovnega področja.«
Besedilo 26. člena se spremeni tako, da se glasi:
»Urad za prostor in gospodarstvo opravlja naloge:
– prostorskega, urbanističnega in krajinskega načrtovanja,
– izvajanja obveznih in izbirnih gospodarskih javnih služb,
– priprave prostorskih aktov občine,
– izdajanja informacij in mnenj v zvezi z urejanjem prostora,
– izvajanja načrtovanja opremljanja zemljišč,
– odmere komunalnega prispevka ter obračuna nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča,
– koordinacije in zagotavljanja varstva okolja in narave,
– pospeševanja in ustvarjanja pogojev za razvoj podjetništva, kmetijstva, obrti, trgovine, turizma,
– druge naloge s svojega delovnega področja.«
Doda se nov, 26.a člen, ki se glasi:
Urad za skupne zadeve opravlja naloge:
– koordinira izvajanje strokovnih in organizacijskih nalog ter zagotavlja pomoč pri oblikovanju in realizaciji programov za ožje dele občine, spremlja izvajanje in predlaga ukrepe,
– izvajanja obveznih in izbirnih gospodarskih javnih služb,
– poslovanja z dokumentarnim gradivom, naloge vložišča ter naloge glavne pisarne,
– organizacije delovanja arhiva,
– strokovne in tehnične naloge s področja preventivnega varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami,
– oblikovanja sistema zaščite in reševanja,
– načrtovanja in koordiniranja aktivnosti za občinski svet ter njegova delovna telesa,
– za svetniške skupine občinskega sveta in za nadzorni odbor občine,
– izvajanja volilnih in referendumskih opravil,
– druge naloge s svojega delovnega področja.«
V 27. členu se v drugem odstavku besedilo »Zavod za kulturo, šport in kulturo« nadomesti z besedilom »Zavod za kulturo, šport in turizem«.
V 28. členu se v drugem odstavku beseda »delavcev« nadomesti z besedo »javnim uslužbencem«.
PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
12. člen
Ne glede na določbo 28. člena Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Žalec (Uradni list RS, št. 81/11), župan najkasneje do 31. decembra 2024 sprejme Pravilnik o notranji organizaciji in sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne 1. januarja 2025.
Št. 007-0012/2024
Žalec, dne 25. septembra 2024