Uradni list

Številka 85
Uradni list RS, št. 85/2024 z dne 4. 10. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 85/2024 z dne 4. 10. 2024

Kazalo

2581. Pravilnik o dodeljevanju pomoči za spodbujanje gospodarstva v Občini Žirovnica, stran 8291.

  
Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 in spremembe) in 18. člena Statuta Občine Žirovnica Uradni list RS, št. 66/18 – UPB2) je Občinski svet Občine Žirovnica na 10. seji dne 19. 9. 2024 sprejel
P R A V I L N I K 
o dodeljevanju pomoči za spodbujanje gospodarstva v Občini Žirovnica 
1. člen 
S tem pravilnikom se določajo namen, upravičenci, pogoji, ukrepi za spodbujanje gospodarstva v Občini Žirovnica, postopek dodeljevanja pomoči in nadzor nad porabo dodeljenih proračunskih sredstev.
2. člen 
Namen ukrepov po tem pravilniku je zagotavljanje učinkovitega podpornega okolja za delovanje gospodarskih subjektov, spodbujati investicijska vlaganja zasebnega sektorja in zagotavljanje konkurenčnih pogojev za razvoj gospodarstva na območju občine.
Cilj dodeljevanja pomoči za spodbujanje gospodarstva v Občini Žirovnica je spodbuditi obstoječa podjetja v razvoj in dodajanje vrednosti in usmerjati dejavnosti in naložbe skladno s potrebami, priložnostmi in zmogljivostmi lokalnega okolja.
3. člen 
Pomoči po tem pravilniku se dodeljujejo skladno z Uredbo Komisije (EU) 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 2023/2831 z dne 15. 12. 2023, v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831).
4. člen 
Sredstva za pomoči po tem pravilniku se zagotavljajo iz proračuna Občine Žirovnica (v nadaljevanju: občine). Letni nabor ukrepov in višina sredstev za ukrepe se za vsako leto določi s proračunom občine.
Pomoči po tem pravilniku so nepovratna sredstva, ki se dodeljujejo v obliki dotacije.
5. člen 
Pojmi uporabljeni v tem pravilniku imajo naslednji pomen:
– »pomoč« pomeni vsak ukrep, ki izpolnjuje merila iz prvega odstavka 107. člena Pogodbe o delovanju Evropske unije (prečiščeno besedilo 2016, UL C št. 202 z dne 7. 6. 2016);
– »mikro, malo in srednje podjetje« pomeni podjetje, ki izpolnjuje merila iz Priloge I Uredbe Komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014, zadnjič spremenjene z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/1315 z dne 23. junija 2023 (UL L 167 z dne 30. 6. 2023, str. 1);
– »opredmetena sredstva« pomenijo sredstva, ki jih sestavljajo zemljišča, stavbe in obrati, stroji in oprema;
– »intenzivnost pomoči« pomeni delež sofinanciranja projekta z javnimi sredstvi in je izražena kot odstotek sofinanciranja upravičenih stroškov;
– »enotno podjetje« pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij:
1. podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja;
2. podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja;
3. podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu;
4. podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja samo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja.
Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk 1. do 4. tega odstavka, preko enega ali več drugih podjetij, prav tako velja za enotno podjetje drugi odstavek 2. člena Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831).
– »podjetje v težavah« je podjetje, ki izpolnjuje merila iz 18. točke 2. člena Uredbe Komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 Pogodbe (UL L št. 187 z dne 26. 6. 2014, str. 1), zadnjič spremenjene z Uredbo Komisije (EU) 2021/1237 z dne 23. julija 2021 o spremembi Uredbe (EU) št. 651/2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 Pogodbe (UL L št. 270 z dne 29. 7. 2021, str. 39);
– »upravičeni stroški« so stroški za katere se lahko dodeljuje pomoč;
– »projekt« je ekonomsko nedeljiva celota neopredmetenih ali/in opredmetenih aktivnosti, ki izpolnjuje določene cilje, ima vnaprej določeno trajanje in finančno konstrukcijo.
6. člen 
Kumulacija pomoči:
– Pomoč de minimis se ne sme kumulirati z državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški ali državno pomočjo za isti ukrep za financiranje tveganja, če bi se s takšno kumulacijo presegla največja intenzivnost pomoči ali znesek pomoči.
– Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 1408/2013 in (EU) št. 717/2014 do ustrezne zgornje meje iz člena 3(2) Uredbe Komisije (EU) št. 2023/2831.
– Pomoč de minimis, dodeljena v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 se lahko kumulira s pomočjo de minimis, dodeljeno v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2832.
Če je prejemnik za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, skupni znesek prejete pomoči ne sme preseči dovoljenih intenzivnosti državnih pomoči.
7. člen 
Upravičeni prejemniki državne pomoči po tem pravilniku so samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe, ki so registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1) in imajo sedež na območju občine.
Kot upravičenci za dodelitev pomoči so lahko opredeljeni tudi drugi prejemniki sredstev (fizične osebe z dejavnostjo), če so posebej navedeni v okviru posameznega ukrepa.
8. člen 
Do de minimis pomoči v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 niso upravičena podjetja dejavna v:
– primarni proizvodnji ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture;
– predelavi in trženju ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture, kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg;
– primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije;
– predelavi in trženju kmetijskih proizvodov iz seznama v Prilogi I k Pogodbi o delovanju Evropske unije, v enem od naslednjih primerov: (i) kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene oziroma količine takih proizvodov, ki so nabavljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje; (ii) kadar je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce.
Če je podjetje dejavno v enem od sektorjev iz prvega odstavka tega člena, poleg tega pa je dejavno v enem ali več drugih sektorjev, ki spadajo na področje uporabe te uredbe, ali opravlja še druge dejavnosti, ki spadajo na področje uporabe Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831, se ta uredba uporablja za pomoč, dodeljeno v zvezi s slednjimi sektorji ali dejavnostmi, pod pogojem, da podjetje na ustrezen način, kot je ločevanje dejavnosti ali ločevanje računovodskih izkazov, zagotovi, da dejavnosti v sektorjih, ki so izključeni iz področja uporabe te uredbe, niso deležne pomoči de minimis, dodeljene v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831.
Pomoč ne bo namenjena izvozu oziroma z izvozom povezane dejavnosti v tretje države ali države članice, kot je pomoč, neposredno povezana z izvoznimi količinami, z ustanovitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi izdatki, povezanimi z izvozno dejavnostjo.
Pomoč ne bo pogojena s prednostno rabo domačih proizvodov pred uvoženimi.
Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države oziroma redno ne izplačujejo plač in socialnih prispevkov.
Do sredstev niso upravičena mikro, majhna in srednje velika podjetja, ki so po zakonu, ki ureja prisilno poravnavo, stečaj ali likvidacijo, v prisilni poravnavi, stečaju ali likvidaciji ter so kapitalsko neustrezna, kar pomeni, da je izguba tekočega leta skupaj s prenesenimi izgubami dosegla polovico osnovnega kapitala družbe.
Skupni znesek pomoči dodeljena istemu upravičencu oziroma enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis« v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 ne sme preseči 300.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh let, ne glede na obliko in namen pomoči ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
9. člen 
Splošna določila občine za oba ukrepa:
– do pomoči so upravičeni le subjekti, opredeljeni v okviru posameznega ukrepa,
– upravičenec mora imeti sedež v Občini Žirovnica, v primeru fizičnih oseb pa stalno bivališče v Občini Žirovnica, pri naložbah pa mora biti lokacija naložbe v Občini Žirovnica,
– upravičenec mora imeti najmanj enega zaposlenega oziroma v primeru samostojnega podjetnika izkazovati samozaposlitev, če v okviru posameznega ukrepa ni določeno drugače,
– pomoč se dodeli na podlagi vloge z elementi poslovnega načrta (osnovni podatki o investitorju, podatki o investiciji, časovni potek investicije, stroški investicije), podrobna vsebina in zahtevane vloge se določijo z javnim razpisom,
– upravičenec lahko kandidira samo za naložbo, ki jo s pomočjo iz tega pravilnika izvede v celoti,
– upravičenec, ki pridobi za izvedbo naložbe pomoč iz tega pravilnika, mora naložbo izvesti v skladu z vsemi veljavnimi predpisi,
– prosilec mora ob prijavi na javni razpis predložiti izjavo, da za isto investicijo ni pridobil ali je v postopku pridobivanja dodatnih sredstev iz kateregakoli drugega javnega vira,
– upravičenec, ki pridobi pomoč iz tega pravilnika, mora poslovati neprekinjeno in izvajati dejavnost za katero je prejel pomoč še vsaj še 5 let od prejema pomoči,
– upravičenec, ki pridobi pomoč iz tega pravilnika, mora naložbo uporabljati in ohraniti v lasti osnovna sredstva, za katera je pridobil pomoč, vsaj še 5 let po dokončani naložbi,
– upravičenec, ki pridobi pomoč iz tega pravilnika, mora voditi predpisano dokumentacijo, ki je določena z javnim razpisom in pogodbo o dodelitvi sredstev in jo mora hraniti še 10 let po zadnjem izplačilu sredstev,
– končni prejemnik sredstev ne sme uporabljati naložbe v nasprotju z namenom dodelitve sredstev,
– vsi računi oziroma poslovne listine, ki se uveljavljajo pri posameznih ukrepih morajo biti zavedeni v poslovnih knjigah upravičenca, biti izdani na ime upravičenca in plačani s strani upravičenca,
– DDV ni upravičen strošek,
– upravičenec, ki je za iste upravičene stroške prejel ali namerava prejeti tudi drugo državno pomoč, je upravičen do višine pomoči, katere skupni znesek prejete pomoči ne presega dovoljenih intenzivnosti državnih pomoči,
– upravičenec, ki pridobi pomoč iz tega pravilnika, za isto naložbo in iste upravičene stroške, kot jo je navedel v vlogi, ne more kandidirati naslednjih 10 let,
– pomoč se ne dodeli podjetjem, ki so izvedbo del, storitev ali material naročili pri lastniško povezanem podjetju ali lastniško povezani fizični osebi,
– pomoč se ne dodeli podjetjem, ki so izvedbo del, storitev ali material naročili pravni ali fizični osebi, katerih lastniki ali odgovorne osebe, so si med seboj v razmerju zakonec ali izven zakonski partner ali sorodnik do vštetega 2. dednega reda,
– pomoč se ne dodeli podjetjem proti katerim so uvedeni inšpekcijski postopki,
– pomoč se ne dodeli projektom, ki niso skladni z določili veljavnih prostorskih aktov, strategij in programov Občine Žirovnica.
10. člen 
Predmet sofinanciranja na podlagi tega pravilnika so naslednji ukrepi:
– UKREP 1: spodbujanje razvojnih naložb v nove dejavnosti, proizvode in storitve,
– UKREP 2: spodbujanje sobodajalstva.
Navedena ukrepa predstavljata temelje za določitev predmeta posameznega javnega razpisa s področja spodbujanja gospodarstva v Občini Žirovnica.
11. člen 
UKREP 1: Spodbujanje razvojnih naložb v nove dejavnosti, proizvode in storitve 
Namen ukrepa spodbujanje naložb, ki omogočajo razvoj in uvajanje novih dejavnosti, novih inovativnih proizvodov in/ali novih storitev ter s tem vplivajo na dvig konkurenčnosti, dodane vrednosti ali trajnostne preobrazbe upravičenca.
Predmet ukrepa je sofinanciranje začetnih naložb in naložb v tehnološko in podobno opremo, stroje in naprave.
Upravičenci: samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe, registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1).
Pogoji:
– naložba se mora izvesti na območju občine in se ohraniti vsaj 5 let po njenem zaključku,
– upravičenec ima sedež družbe in lokacijo naložbe na območju Občine Žirovnica,
– za naložbo se šteje investicija v opredmetena osnovna sredstva (stroji in oprema, stroški komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč, stroški gradnje objekta za potrebe dejavnosti).
Upravičeni stroški:
– stroški nakupa strojev in opreme,
– strošek izdelave projektne in investicijske dokumentacije,
– stroški gradnje objektov,
– stroški komunalnega in infrastrukturnega opremljanja zemljišč.
Višina pomoči – intenzivnost pomoči:
– do 50 % upravičenih stroškov.
Instrument pomoči:
– dotacija.
Omejitve:
– najvišja dodeljena višina pomoči posameznemu upravičencu se določi z javnim razpisom.
Posebni pogoji:
– osnovo projekta mora predstavljati nakup strojev, opreme in naprav kot opredmetenih osnovnih sredstev, potrebnih za uvajanje novih dejavnosti, proizvodov in/ali storitev,
– gradbena dela, so upravičena le, če smiselno dopolnjujejo osnovno naložbo v opremo, so neposredno povezana z vzpostavitvijo nove dejavnosti, proizvoda ali storitve in skupaj ne presegajo 40 % upravičenih stroškov projekta,
– v primeru gradbenih del mora upravičenec k vlogi priložiti pravnomočno gradbeno dovoljenje, v kolikor je to potrebno skladno s predpisi,
– povečanje obsega proizvodnje obstoječih proizvodov in/ali storitev ali nadomeščanje obstoječih strojev, opreme in naprav ter nakup rabljenih strojev in naprav se ne šteje za upravičeno,
– splošna računalniška strojna in splošna programska oprema nista upravičeni,
– osnovna sredstva, ki so predmet podpore, se morajo uporabljati za dejavnost, ki je predmet prijave na javni razpis, vlagatelj pa ima to dejavnost registrirano v poslovnem registru,
– osnovna sredstva morajo biti zavedena v knjigovodskih listinah upravičenca in se amortizirati,
– osnovna sredstva, ki so predmet podpore mora upravičenec uporabljati za izvajanje lastne poslovne dejavnosti in jih ne sme oddajati v najem drugi pravni ali fizični osebi,
– urejanje in opremljanje turističnih sob in apartmajev ni upravičeno do sofinanciranja iz ukrepa 1,
– do sofinanciranja niso upravičena osnovna sredstva, ki niso v lasti upravičenca (npr. poslovni najem osnovnega sredstva),
– v primeru, da je bila upravičencu v tekočem letu dodeljena pomoč po tem pravilniku za ukrep 1, naslednji 2 proračunski leti nima pravice prijave na javni razpis za isti ukrep,
– v kolikor upravičenec v tekočem letu ni porabil vsaj 85 % s sklepom dodeljenih sredstev za ukrep 1 nima pravice prijave na javni razpis za isti ukrep naslednja 3 proračunska leta,
– drugi pogoji določeni z javnim razpisom.
12. člen 
UKREP 2: Spodbujanje sobodajalstva 
Namen ukrepa: spodbujanje sobodajalstva in s tem razvoja turizma na območju Občine Žirovnica.
Predmet ukrepa je sofinanciranje nakupa notranje opreme za ureditev sob in apartmajev pri sobodajalcih.
Upravičenci:
– samostojni podjetniki ter mikro, male in srednje velike gospodarske družbe, registrirane po Zakonu o gospodarskih družbah (ZGD-1), ki imajo priglašeno ustrezno dejavnost in sedež v občini,
– fizične osebe, s stalnim prebivališčem v Občini Žirovnica, ki imajo registrirano dejavnost sobodajalstva.
Pogoji:
– dejavnost, za katero prijavitelj pridobi sredstva po tem pravilniku, se mora opravljati vsaj še 5 let po zaključeni investiciji,
– naložbe morajo biti izvedene v skladu z veljavno zakonodajo (pridobljena ustrezna dovoljenja za izvajanje dejavnosti),
– naložba mora biti izvedena na območju Občine Žirovnica,
– osnovna sredstva morajo biti zavedena v poslovnih knjigah upravičenca (ne velja za fizične osebe).
Upravičeni stroški:
– stroški nakupa notranje opreme, ki je potrebna in neposredno povezana z opravljanjem dejavnosti oddajanja sob/apartmajev (samo osnovna sredstva, drobni inventar se ne upošteva).
Višina sofinanciranja:
– do 50 % upravičenih stroškov.
Instrument pomoči:
– dotacija.
Omejitve:
– najvišja dodeljena višina pomoči posameznemu upravičencu se določi z javnim razpisom.
Posebni pogoji:
– osnovna sredstva, ki so predmet podpore, se morajo uporabljati za dejavnost, ki je predmet prijave na javni razpis, vlagatelj pa ima to dejavnost registrirano v poslovnem registru,
– osnovna sredstva morajo biti zavedena v knjigovodskih listinah upravičenca in se amortizirati (razen če je upravičenec fizična oseba),
– osnovna sredstva, ki so predmet podpore mora upravičenec uporabljati za izvajanje lastne poslovne dejavnosti in jih ne sme oddajati v najem drugi pravni ali fizični osebi,
– do sofinanciranja niso upravičena osnovna sredstva, ki niso v lasti upravičenca (npr. poslovni najem osnovnega sredstva),
– v primeru, da je bila upravičencu v tekočem letu dodeljena pomoč po tem pravilniku za ukrep 2, naslednji 2 proračunski leti nima pravice prijave na javni razpis za isti ukrep,
– v kolikor upravičenec v tekočem letu ni porabil vsaj 85 % s sklepom dodeljenih sredstev za ukrep 2 nima pravice prijave na javni razpis za isti ukrep naslednja 3 proračunska leta,
– drugi pogoji določeni z javnim razpisom.
13. člen 
Pomoči po tem pravilniku se upravičencem dodeljujejo na podlagi javnega razpisa, skladno z veljavnimi predpisi s področja javnih financ.
V javnem razpisu se podrobneje opredelijo posamezni ukrepi, višina razpoložljivih sredstev, merila in kriteriji za dodeljevanje pomoči ter zahtevana dokumentacija za posamezen ukrep po tem pravilniku.
14. člen 
Javni razpis določi višino razpoložljivih sredstev za posamezni ukrep, višino dodeljene pomoči za posamezen ukrep, kriterije ter način uveljavljanja in koriščenja sredstev.
Javni razpis je objavljen na krajevno običajen način in vsebuje:
– ime oziroma naziv in sedež občine, ki dodeljuje sredstva; pravno podlago za izvedbo javnega razpisa,
– predmet javnega razpisa,
– navedbo osnovnih pogojev za kandidiranje na javnem razpisu in meril, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev,
– okvirno višino sredstev, ki so na razpolago za predmet javnega razpisa,
– določitev obdobja, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva oziroma roki, če je predvideno zaporedno dodeljevanje sredstev,
– rok, do katerega morajo biti predložene vloge za dodelitev sredstev,
– datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev oziroma datumi odpiranja vlog, če je v javnem razpisu predvideno zaporedno odpiranje le-teh,
– rok, v katerem bodo potencialni prejemniki – upravičenci obveščeni o izidu javnega razpisa,
– kraj, čas ter osebo, pri kateri lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo,
– druga obvezna določila, navedena v Pravilniku o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije.
V kolikor je za določen ukrep manjše število vlog glede na razpoložljiva sredstva, se lahko prerazporedijo za drug ukrep znotraj okvira javnega razpisa.
15. člen 
Prejemnik pomoči mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji.
Prejemnik mora k vlogi predložiti:
– pisno izjavo o vseh drugih pomočeh de minimis, ki jih je upravičenec oziroma enotno podjetje prejelo na podlagi te ali drugih uredb de minimis v obdobju zadnjih treh let,
– pisno izjavo o drugih že prejetih (ali zaprošenih) pomočeh za iste upravičene stroške in zagotovil, da z dodeljenim zneskom pomoči de minimis, ne bo presežena zgornja meja de minimis pomoči ter intenzivnosti pomoči po drugih predpisih,
– seznam podjetij, s katerimi je lastniško povezan, tako da se lahko preveri skupen znesek že prejetih de minimis pomoči za vsa, z njim povezana podjetja.
Občina bo s sklepom pisno obvestila prejemnika:
– da je pomoč dodeljena po pravilu de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831,
– o odobrenem znesku de minimis pomoči.
Občina mora hraniti natančne evidence z informacijami o dodeljenih pomočeh in dokazili o izpolnjevanju pogojev 10 let od dneva zadnje dodelitve pomoči po tem pravilniku.
16. člen 
Vloge prispele na javni razpis pregleda in oceni komisija, ki jo za ta namen imenuje župan občine.
O pregledu in oceni vlog komisija sestavi zapisnik, ki mora vsebovati zlasti:
– kraj, datum in uro pregleda ter oceno vlog,
– imena članov komisije,
– seznam vlagateljev prispelih vlog,
– seznam vlagateljev nepopolnih in neutemeljenih vlog z navedbo pomanjkljivosti,
– predlog upravičencev do pomoči po tem pravilniku in predlagana višina sredstev, ki se dodeli posameznemu upravičencu,
– pripombe.
17. člen 
O dodelitvi sredstev na predlog komisije odloči župan s sklepom o dodelitvi sredstev.
Vlagatelj, ki meni, da izpolnjuje pogoje in merila iz javnega razpisa in da mu razpisana sredstva neopravičeno niso bila dodeljena, lahko pisno vloži pri županu ugovor zoper sklep iz prejšnjega odstavka v roku 8 dni od prejema sklepa. V ugovoru mora natančno navesti razloge, zaradi katerih vlaga ugovor. Predmet ugovora ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog.
Župan je ugovor dolžan obravnavati, preveriti ugovorne razloge in v roku 15 dni ponovno odločiti s sklepom o dodelitvi sredstev s katerim lahko spremeni prejšnjo odločitev.
Odločitev o dodelitvi sredstev je s tem dokončna.
18. člen 
Na podlagi sklepa o dodeljenih sredstvih občina z upravičenci sklene pogodbo, s katero se podrobneje uredijo način in pogoji koriščenja dodeljenih sredstev.
19. člen 
Upravičenec, pri katerem se ugotovi, da je sredstva pridobil nezakonito, ali jih porabil nenamensko oziroma del ali storitev ni izvršil v skladu s pogodbenimi določili, mora občini vrniti vsa pridobljena sredstva skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi. Natančni pogoji vrnitve sredstev dodeljenih upravičencu se določijo v pogodbi.
Upravičenec iz prejšnjega odstavka ne more pridobiti novih sredstev iz tega pravilnika še 5 let po vračilu vseh nezakonito pridobljenih sredstev skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi.
20. člen 
Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o dodeljevanju državnih pomoči za spodbujanje gospodarstva v Občini Žirovnica (Uradni list RS, št. 41/15).
21. člen 
Ta pravilnik začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 302-0001/2023-5
Breznica, dne 19. septembra 2024
Župan 
Občine Žirovnica 
Leopold Pogačar 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti