Na podlagi 16. in 56. člena Statuta Občine Bovec (Uradni list RS, št. 74/06, 89/10 in 75/17), 18. in 60. člena Statuta Občine Kobarid (Uradni list RS, št. 39/16 – uradno prečiščeno besedilo), 21. in 84. člena Statuta Občine Tolmin (Uradni list RS, št. 13/09, 17/11 in 106/15), 16. in 48. člena Statuta Občine Kanal ob Soči (Uradni list RS, št. 62/19) so Občinski svet Občine Bovec na 14. redni seji dne 21. 6. 2024, Občinski svet Občine Kobarid na 12. redni seji dne 30. 5. 2024, Občinski svet Občine Tolmin na 12. redni seji dne 30. 1. 2024 in Občinski svet Občine Kanal ob Soči na 12. redni seji dne 1. 10. 2024 v skladu z 29., 49.a in 49.b člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A in 80/20 – ZIUOOPE) sprejeli
o spremembah in dopolnitvah Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Bovec, Kobarid, Tolmin in Kanal ob Soči«
V 2. členu Odloka o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »Medobčinska uprava občin Bovec, Kobarid, Tolmin in Kanal ob Soči« (Uradni list RS, št. 109/09, 51/10 (Občina Bovec), 58/10 (Občina Tolmin), 104/10 (Občina Kobarid), 106/10 (Občina Kanal ob Soči), 43/14 in 50/17), se tretji stavek prvega odstavka črta.
Za prvim odstavkom se doda drugi odstavek 2. člena, ki se glasi:
»(2) Medobčinska uprava lahko opravlja upravne, strokovne in pospeševane naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic in naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb, in sicer s področja:
– občinskega inšpekcijskega nadzorstva;
– občinskega redarstva;
– pravne službe;
– občinskega pravobranilstva;
– notranje revizije;
– proračunskega računovodstva;
– varstva okolja;
– urejanja prostora;
– civilne zaščite;
– požarnega varstva;
– urejanja prometa;
– informatike.«.
V drugem odstavku 4. člena se besedna zveza »direktorja Medobčinske uprave« nadomesti z »vodjo medobčinske uprave«.
Za drugim odstavkom 5. člena se doda tretji odstavek, ki se glasi:
»(3) Vrsta in obseg naloge iz drugega odstavka 2. člena tega odloka, ki se opravlja pod okriljem Medobčinske uprave, je za posamezno občino ustanoviteljico določena s sporazumom o medsebojnih razmerjih skladno s 16. členom tega odloka in s finančnim načrtom, ki se pripravi enkrat letno.«.
5.a člen se spremeni na način, da se glasi:
(1) Medobčinska uprava ima sedež v Kobaridu, Trg svobode 2.
(2) Medobčinska uprava ima svoje prostore tudi na dislociranih enotah v vseh občinah ustanoviteljicah.
(3) Medobčinska uprava lahko ustanovi notranje organizacijske enote, ki so sestavni del medobčinske uprave in ki se organizirajo v obliki služb. Za vodenje posamezne službe se lahko imenuje vodja.
(4) Medobčinska uprava ima dva prekrškovna organa, in sicer medobčinski inšpektorat in medobčinsko redarstvo.«.
Dosedanji 6. člen se spremeni na način, da se glasi:
(Medobčinski inšpektorat)
(1) Medobčinski inšpektorat je medobčinski inšpekcijski in prekrškovni organ občin ustanoviteljic, ki so vključene v skupno upravo za izvajanje nalog medobčinskega inšpekcijskega nadzorstva.
(2) Naloge medobčinskega inšpektorata se izvajajo na področju občinskih cest, kanalizacije, plakatiranja, vključevanju v redni odvoz in ravnanje s komunalnimi odpadki, oskrbi s pitno vodo, odvajanju in čiščenju komunalnih odpadnih in padavinskih voda, urejanju pokopališč, pokopališki in pogrebni dejavnosti, nad gradnjami ter skladno z drugimi državnimi in občinskimi predpisi, ki pooblaščajo občinsko inšpekcijo za inšpekcijski nadzor.
(3) Medobčinski inšpekcijski nadzor izvajajo medobčinski inšpektorji in medobčinski nadzorniki, kot uradne osebe s posebnimi pooblastili in odgovornostmi.
(4) Medobčinski inšpektorji vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih z državnimi in občinskimi predpisi posamezne občine ustanoviteljice.
(5) Medobčinski nadzorniki nadzorujejo izvajanje občinskih predpisov posamezne občine ustanoviteljice, razen predpisov s področja varnosti prometa. Medobčinski nadzorniki opravljajo posamezna dejanja v postopku pred izdajo odločbe in ugotavljajo dejstva in okoliščine pomembne za odločitev, opozarjajo na kršitve predpisov, podajajo naloge za odpravo nepravilnosti, izrekajo kazni iz svojih pristojnosti ter opravljajo druge naloge po nalogu vodje medobčinske uprave oziroma medobčinskih inšpektorjev.
(6) Medobčinski nadzorniki izkazujejo svoja pooblastila za opravljanje nadzora s službeno izkaznico. Obliko in postopek izdaje službene izkaznice predpiše župan sedežne občine s pravilnikom.
(7) Plačane globe za prekrške, ki jih izreče medobčinski inšpektor, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.
(8) Vrsta in obseg nalog, ki jih medobčinski inšpektorat izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.«.
6.a člen se spremeni na način, da se glasi:
(1) Medobčinska uprava deluje na področju zagotavljanja in izvajanja javnih služb v zvezi s plovbnim režimom kar obsega:
– pripravo predpisov in vodenje upravnih postopkov s področja zagotavljanja in izvajanja javnih služb v skladu z veljavnimi občinskimi odloki o plovbnem režimu;
– druge naloge s področja zagotavljanja in izvajanja javnih služb v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi.
(2) Obseg in vrsta nalog, ki jih v zvezi z zagotavljanjem in izvajanjem javnih služb izvaja Medobčinska uprava, se določi z odlokom iz prve alineje prvega odstavka tega člena.
(3) Stroški izvajanja nalog s področja javnih služb se krijejo iz posebne postavke proračuna Občine Kobarid – Prihodki od prodaje blaga in storitev – Odlok o Soči – konto 7130 in se ločeno prikazujejo v finančnem načrtu Medobčinske uprave.
(4) Odredbodajalec za sredstva iz prejšnjega odstavka tega člena je vodja medobčinske uprave.«.
Za 6.a členom se dodajo novi 6.b do 6.l členi:
(1) Medobčinsko redarstvo deluje kot medobčinsko redarstvo in je prekrškovni organ za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo za izvajanje nalog občinskega redarstva.
(2) Naloge medobčinskega redarstva določajo zakoni s področja občinskega redarstva, prekrškovne zakonodaje, zakonodaje s področja skrbi za javno varnost in javni red, zakonodaje o cestah in o pravilih cestnega prometa, zapuščenih vozil, zakonodaje o zaščiti živali ter drugih predpisov iz pristojnosti občinskega redarstva ter na podlagi teh zakonov izdani podzakonski akti in občinski predpisi.
(3) Medobčinski redarji so pooblaščene uradne osebe.
(4) Plačane globe za prekrške, ki jih izrečejo medobčinski redarji, so prihodek proračuna občine, na območju katere je bil prekršek storjen oziroma katere predpis je bil kršen.
(5) Vrsta in obseg nalog, ki jih medobčinsko redarstvo izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(1) V okviru Medobčinske uprave je lahko organizirana pravna služba, ki izvaja posamezne pravne naloge za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju pravne službe.
(2) Naloge pravne službe obsegajo:
– opravljanje nalog kadrovskih zadev za Medobčinsko upravo,
– premoženjsko pravne zadeve, ki so v pristojnosti Medobčinske uprave,
– pripravo pogodb v vseh razmerjih, ki se tičejo izvajanja skupnih javnih služb občin ustanoviteljic Medobčinske uprave,
– zbiranje, urejanje in priprava podatkov za oblikovanje zahtevnejših pravnih gradiv,
– vodenje in odločanje v najzahtevnejših upravnih postopkih na prvi in drugi stopnji,
– oblikovanje ključnih sistemskih rešitev, sodelovanje pri pripravi zakonodaje in drugih najzahtevnejših gradiv,
– priprava strokovnih podlag za odločanje v upravnih in drugih zadevah, ki so skupna vsem občinam ustanoviteljicam Medobčinske uprave,
– sodelovanje z organi občin ustanoviteljic in njihovimi delovnimi telesi,
– izvajanje javnih naročil s področja dela Medobčinske uprave,
– opravljanje drugih nalog iz pristojnosti Medobčinske uprave na področju splošnih pravnih zadev,
– opravlja druge naloge, ki jih odredi župan ali direktor občinske uprave, v soglasju z ostalimi občinami ustanoviteljicami oziroma jih odredi vodja medobčinske uprave.
(3) Vrsta in obseg nalog, ki jih pravna služba izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(Občinsko pravobranilstvo)
(1) Občinsko pravobranilstvo deluje kot pravobranilstvo in pred sodišči ter drugimi organi zastopa občine ustanoviteljice za opravljanje nalog medobčinskega pravobranilstva za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju izvajanja te naloge. Po pooblastilu lahko medobčinsko pravobranilstvo zastopa tudi druge pravne osebe, ki jih je ustanovila občina ustanoviteljica.
(2) Medobčinsko pravobranilstvo opravlja strokovne naloge na področju varstva premoženjskih in drugih pravic in interesov občin prek pravnega zastopanja pred sodišči in upravnimi organi v Republiki Sloveniji ter opravlja naloge pravnega svetovanja in druge naloge v skladu z veljavnimi predpisi.
(3) Naloge medobčinskega pravobranilstva so:
– vodenje vseh postopkov občine, ki tečejo pred sodnimi organi (priprava tožb, odgovorov na tožbo, pritožb, zahtev za varstvo zakonitosti, vlog, vlaganje predlogov za izvršbo, prijava terjatev v stečajni postopek, postopek prisilne poravnave, likvidacije, zapuščinski postopek itd.),
– zastopanje občine pred sodnimi organi na vseh stopnjah in v mediacijskih postopkih,
– izvajanje pravnomočno končanih sodnih in upravnih postopkov,
– zastopanje občine pred upravnimi organi,
– sodelovanje pri sporazumnem reševanju nesoglasij ter reševanju sporov vezanih na pogodbena določila,
– koordinacija in skrb za delovanje mediacijskega centra,
– sodelovanje v postopkih doseganja sporazumov s strankami o odškodninah in nadomestilih,
– vlaganje zemljiškoknjižnih predlogov oziroma izvajanje nalog, ki jih za občine oziroma občinske odvetnike določa zakon, ki ureja zemljiško knjigo,
– pravno svetovanje znotraj skupne uprave in po potrebi drugim organom občin ustanoviteljic,
– druge naloge podobne zahtevnosti v skladu z veljavnimi predpisi.
(4) Glede položaja in statusa medobčinskega pravobranilstva v sodnih, upravnih in drugih postopkih se smiselno uporabljajo določbe zakona, ki ureja državno odvetništvo.
(5) Občinski odvetnik se v sodnih, upravnih in drugih postopkih identificira s pisnim pooblastilom župana občine, katere pristojnost spada posamezni primer in v katerem je določen obseg pooblastila.
(6) Vrsta in obseg nalog, ki jih občinsko pravobranilstvo izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(1) Notranja revizija deluje kot skupna notranja revizijska služba (v nadaljevanju: skupna notranja revizijska služba) za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju notranje revizije in skrbi za izvajanje nalog notranjega revidiranja občin, ožjih delov občin, javnih zavodov in izvajalcev javnih služb ter drugih pravnih oseb, ki so proračunski uporabniki.
(2) Notranja revizijska služba deluje samostojno in neodvisno ter je neposredno podrejena županom občin, ki so pristopile k notranji reviziji oziroma predstojnikom posrednih proračunskih uporabnikov iz prejšnjega odstavka, katerim tudi neposredno poroča.
(3) Naloge notranje revizije so:
– priprava dolgoročnega in letnega načrta dela,
– izvajanje rednih in izrednih revizij,
– svetovanje,
– izdelava letnih poročil o delovanju službe,
– sodelovanje z zunanjimi revizorji,
– druge naloge v zvezi z notranjim revidiranjem v skladu z veljavnimi predpisi.
(4) Župani občin, ki so pristopile k skupni notranji revizijski službi, izdajo pravilnik o delovanju skupne notranje revizijske službe. Predstojniki posrednih proračunskih uporabnikov notranje revidiranje poverijo skupni notranji revizijski službi na podlagi posebnega dogovora, ki ga sklenejo župan občine ustanoviteljice posameznega posrednega proračunskega uporabnika, vodja medobčinske uprave in predstojnik posrednega proračunskega uporabnika. Dogovor vključuje tudi soglasje predstojnika posrednega proračunskega uporabnika k pravilniku o delovanju skupne notranje revizijske službe.
(5) Vrsta in obseg nalog, ki jih skupna notranja revizijska služba izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(Proračunsko računovodstvo)
(1) Skupno proračunsko računovodstvo izvaja naloge proračunskega računovodstva neposrednih in posrednih proračunskih uporabnikov za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju proračunskega računovodstva.
(2) Naloge proračunskega računovodstva so:
– sodelovanje in svetovanje pri pripravi predloga proračuna in realizaciji proračuna ter opravljanje nalog s finančnega področja proračunskega uporabnika,
– izvajanje nalog v zvezi s pripravo proračuna in spremljanje porabe proračunskih sredstev,
– pripravljanje pisnih pojasnil povezanih z delovanjem proračunskega uporabnika upoštevaje vse ustrezne predpise,
– pripravljanje predlogov potrebnih prerazporeditev med proračunskimi postavkami in znotraj njih ter pisno utemeljevanje,
– sodelovanje oziroma priprava polletnih in letnih poročil,
– sodelovanje z nadzornimi institucijami,
– druge naloge s področja proračunskega računovodstva v skladu z veljavnimi predpisi.
(3) Vrsta in obseg, ki jih proračunsko računovodstvo izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(1) Skupna služba varstva okolja opravlja strokovne, upravne in pospeševalne naloge ter naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju varstva okolja.
(2) Naloge varstva okolja so:
– upravne in strokovne naloge v zvezi z zagotavljanjem varstva okolja,
– zagotavljanje izvajanja podrobnejšega ali posebnega monitoringa stanja okolja ter vodenje informacijskega sistema varstva okolja,
– pripravljanje ukrepov, smernic in priporočil s področja varstva okolja,
– zagotavljanje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju vprašanj s področja varstva okolja,
– izvajanje drugih strokovno tehničnih in upravnih nalog s področja varstva okolja.
(3) Vrsta in obseg, ki jih skupna služba varstva okolja izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(4) Stroške izdelave vse potrebne dokumentacije in ostale stroške projektov nosijo občine naročnice.
(1) Skupna služba urejanja prostora izvaja naloge urejanja prostora za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju urejanja prostora.
(2) Naloge urejanja prostora so:
– priprava in vodenje postopkov za pripravo občinskih prostorskih aktov ter njihovih sprememb in dopolnitev,
– sodelovanje pri pripravi regionalnih prostorskih planov,
– sodelovanje pri pripravi prostorskih aktov države,
– podaja mnenja glede skladnosti dokumentacije za pridobitev gradbenega dovoljenja z občinskimi prostorskimi akti,
– vodenje postopkov lokacijske preveritve,
– naloge občinskega urbanista,
– izvajanje nalog, povezanih z delovanjem prostorskega informacijskega sistema,
– izvajanje prostorskih ukrepov in nalog zemljiške politike na lokalni ravni,
– priprava načrtov preskrbe in upravljanja z zemljišči,
– priprava mnenj, ki se posredujejo pripravljavcem sorodnega predpisa glede vpliva sorodnega predpisa, z uveljavitvijo katerega se bodo na določenem območju spremenile ali dopolnile določbe in vsebine tam veljavnega prostorskega izvedbenega akta ali bo sorodni predpis neposredno vplival na njegovo izvedljivost,
– izdaja soglasij za spreminjanje meje parcele na podlagi zahteve lastnika nepremičnine ali geodetskega podjetja,
– sodelovanje v postopkih legalizacije objektov,
– priprava poročila o prostorskem razvoju na območju občin,
– izvedba upravnih komasacij,
– priprava aktov o urejanju podobe naselij in krajine,
– priprava manj zahtevnih strokovnih podlag za prostorske akte,
– strokovna pomoč pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora,
– informacije iz uradnih evidenc,
– naloge v zvezi z usklajevanjem aktov,
– druge naloge s področja urejanja prostora v skladu z veljavnimi predpisi.
(3) Vrsta in obseg nalog, ki se v okviru urejanja prostora izvajajo za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(1) Skupna služba civilne zaščite izvaja naloge civilne zaščite za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju civilne zaščite.
(2) Naloge civilne zaščite so:
– urejanje sistema zaščite, reševanja in pomoči v občini v skladu z zakonodajo,
– zagotavljanje elektronskih komunikacij za potrebe zaščite, reševanja in pomoči v skladu z enotnim informacijsko komunikacijskim sistemom,
– načrtovanje in izvajanje zaščitnih ukrepov,
– izdelava ocen ogroženosti ter načrtov zaščite in reševanja,
– organiziranje, razvijanje ter vodenje osebne in vzajemne zaščite,
– organiziranje zaščite, reševanja in pomoči na območju občine,
– določanje in organiziranje enot in služb Civilne zaščite ter drugih sil za zaščito, reševanje in pomoč v občini,
– določanje in izvajanje programov usposabljanja občinskega pomena,
– usklajevanje načrtov in drugih priprav za zaščito, reševanje in pomoč s sosednjimi občinami in državo,
– določanje organizacij, ki so posebnega pomena za zaščito, reševanje in pomoč v občini,
– mednarodno sodelovanje na področju zaščite, reševanja in pomoči v skladu z zakonodajo,
– druge naloge s področja civilne zaščite v skladu z veljavnimi predpisi.
(3) Vrsta in obseg, ki jih civilna zaščita izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
6.j člen
(1) Skupna služba požarnega varstva izvaja naloge požarnega varstva za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju požarnega varstva.
(2) Naloge požarnega varstva so sprejemanje predpisov, raziskovanje, izobraževanje in usposabljanje, načrtovanje in izvajanje ukrepov varstva pred požarom, nadziranje in druge naloge s področja požarnega varstva v skladu z veljavnimi predpisi.
(3) Vrsta in obseg nalog, ki jih požarno varstvo izvaja za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(4) Stroške priprave potrebne dokumentacije in ostale stroške projektov nosijo občine naročnice.
(1) Naloge urejanja prometa določajo zakoni, podzakonski predpisi ter na njihovi podlagi izdani občinski predpisi s področja javnih cest, cestnih priključkov na javne ceste ter prometne signalizacije in prometne opreme na cestah.
(2) Naloge urejanja prometa so:
– določitev uporabe ceste ali dela ceste za določene vrste vozil oziroma uporabnikov in mej naselij, določitev prednostnih smeri in sistem ter način vodenja prometa,
– določitev omejitev uporabe ceste ali dela ceste glede na vrsto prometa in hitrosti vozil,
– ureditev kolesarskega prometa in določitev lokalnih kolesarskih povezav,
– ureditev parkiranja in ustavljanja vozil,
– določitev območij za pešce in prehodov za pešce,
– določitev drugih prepovedi, obveznosti ali omejitev udeležencem prometa,
– načrtovanje cestnih priključkov na občinske ceste,
– načrtovanje in urejanje prometne signalizacije in prometne opreme na občinskih cestah,
– strokovne in operativne naloge za potrebe Sveta za preventive in vzgojo v cestnem prometu,
– priprava aktov prometne ureditve,
– druge naloge s področja urejanja prometa v skladu z veljavnimi predpisi.
(3) Vrsta in obseg nalog, ki se v okviru urejanja prometa izvajajo za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.
(1) Služba za informatiko deluje kot skupna služba občin ustanoviteljic in opravlja strokovne naloge na področju informacijske podpore delovanja občinskih uprav, informacijskih storitev za uporabnike in informacijske varnosti občinskih uprav za občine ustanoviteljice, ki so vključene v skupno upravo na področju informatike.
(2) Naloge službe za informatiko so:
– informacijska podpora delovanju občinskih uprav (računalniška obdelava podatkov, digitalizacija upravnega poslovanju in ravnanja z dokumentarnim gradivom, analitska podpora sprejemanju odločitev, kibernetska varnost, izboljšanje poslovanja občinskih uprav),
– informacijske storitve za prebivalce (zagotavljanje spletnih storitev za prebivalce in upravljanje aplikacij),
– razvoj informacijskih sistemov v občinskih upravah.
(3) Vrsta in obseg nalog, ki se v okviru službe za informatiko izvajajo za posamezno občino ustanoviteljico, se določi z aktom iz tretjega odstavka 5. člena tega odloka.«.
V tretjem odstavku 7. člena se besedna zveza »direktorja Medobčinske uprave« nadomesti z »vodjo medobčinske uprave«.
Spremeni se 8. člen na način, da se besedno zvezo »direktor Medobčinske uprave« v prvem, drugem, tretjem in četrtem odstavku nadomesti z »vodja medobčinske uprave«.
Peti odstavek 8. člena se črta.
V prvem in drugem odstavku 9. člena se besedna zveza »direktor Medobčinske uprave« nadomesti z »vodja medobčinske uprave«.
Drugi odstavek 10. člena se spremeni na način, da se glasi:
»(2) Pravice in obveznost delodajalca izvršuje župan sedežne občine.«.
Črta se drugi odstavek 12. člena.
V drugem in četrtem odstavku 14. člena se beseda »direktor« nadomesti z »vodje medobčinske uprave«.
Dosedanji 16. člen se spremeni na način, da se glasi:
(1) Župani občin ustanoviteljic s sporazumom o medsebojnih razmerjih podrobneje določijo nabor in obseg prenesenih nalog po posamezni občini ustanoviteljici ter podrobneje uredijo način izvrševanja medsebojnih pravic, obveznosti in odgovornosti, določenih z odlokom.
(2) Občina ustanoviteljica lahko kadarkoli izrazi interes za prenos katere izmed nalog v skladu s tem odlokom na skupno upravo, na način, da to najavi s pisnim sklepom vodji medobčinske uprave. Šteje se, da se ostale občine ustanoviteljice strinjajo s pristopom nove občine k opravljanju posamezne naloge, ko o tem sklenejo sporazum iz prvega odstavka tega člena.
(3) V kolikor katera izmed občin ustanoviteljic izrazi interes za prenehanje opravljanja katere izmed nalog, ki jo zanjo opravlja skupna uprava, mora župan te občine vodji medobčinske uprave pisno najaviti odstop od opravljanja naloge najmanj šest (6) mesecev pred iztekom proračunskega leta. Vodja medobčinske uprave je o odstopu dolžan nemudoma obvestiti župane občin ustanoviteljic, s katerimi je občina ustanoviteljica, ki odstopa, skupaj prenesla opravljanje naloge na skupno upravo.«.
(1) Ta odlok se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, ko ga v enakem besedilu sprejmejo Občinski svet Občine Bovec, Občinski svet Občine Kobarid, Občinski svet Občine Tolmin in Občinski svet Občine Kanal ob Soči.
(2) Za objavo v petnajstih dneh po sprejemu odloka na seji tistega občinskega sveta, ki je o njem zadnji odločal, poskrbi sedežna občina.
(3) Ta odlok začne veljati in se uporabljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-0003/2009-9
Bovec, dne 30. maja 2024
Št. 007-05/2006
Kobarid, dne 30. maja 2024
Št. 007-0002/2024
Tolmin, dne 30. januarja 2024
Št. 9000-003/2024-12
Kanal ob Soči, dne 1. oktobra 2024