Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE in 62/24 – odl. US) ter drugega odstavka 12. člena Statuta Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 29/14, 65/14 – popr. in 161/22) je Občinski svet Občine Trebnje na 16. redni seji dne 27. novembra 2024 sprejel
o spremembah Odloka o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Trebnje
V Odloku o organizaciji in delovnem področju Občinske uprave Občine Trebnje (Uradni list RS, št. 61/23) se v 8. členu tretji odstavek spremeni tako, da se glasi:
»(3) Občinsko upravo vodi direktor občinske uprave, usmerja in nadzoruje pa jo župan. Opravljanje nalog občinske uprave se izvaja v naslednjih organizacijskih enotah:
– Kabinet župana,
– Oddelek za splošne zadeve,
– Referat za proračun,
– Oddelek za urejanje prostora,
– Oddelek za razvojne projekte in investicije,
– Oddelek za družbene in gospodarske dejavnosti.«.
V 23. členu se v tretjem odstavku besedilo »a) Referat za proračun:« nadomesti z besedilom »2.a Referat za proračun:«.
PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA
(1) Splošni akt, ki ureja notranjo organizacijo in sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, se uskladi s tem odlokom najpozneje 15 dni pred začetkom uporabe tega odloka.
(2) Pogodbe o zaposlitvi se uskladijo s tem odlokom najkasneje do 31. decembra 2024.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporabljati pa se začne 1. januarja 2025.
Št. 007-13/2024-3
Trebnje, dne 6. decembra 2024