Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE in 62/24 – odl. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23) in 106. člena Statuta Občine Železniki (Uradni list RS, št. 88/15, 68/19 in 23/23) je Občinski svet Občine Železniki na 14. redni seji dne 19. 12. 2024 sprejel
o proračunu Občine Železniki za leto 2025
S tem odlokom se za Občino Železniki (v nadaljnjem besedilu: občina) za leto 2025 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna)
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
KONTO | OPIS | PRORAČUN 2025 V EUR |
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV |
I. | SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78) | 11.309.886 |
| TEKOČI PRIHODKI (70+71) | 8.238.242 |
70 | DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706) | 7.155.338 |
| 700 Davki na dohodek in dobiček | 6.384.428 |
| 7000 Dohodnina | 6.384.428 |
| 703 Davki na premoženje | 605.410 |
| 7030 Davki na nepremičnine | 527.310 |
| 7031 Davki na premičnine | 100 |
| 7032 Davki na dediščine in darila | 30.000 |
| 7033 Davki na promet nepremičnin in na finančno premoženje | 48.000 |
| 704 Domači davki na blago in storitve | 165.500 |
| 7044 Davki na posebne storitve | 5.500 |
| 7047 Drugi davki na uporabo blaga in storitev | 160.000 |
| 706 Drugi davki in prispevki | 0 |
| 7060 Drugi davki in prispevki | 0 |
71 | NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714) | 1.082.904 |
| 710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja | 278.604 |
| 7102 Prihodki od obresti | 46.702 |
| 7103 Prihodki od premoženja | 231.902 |
| 711 Takse in pristojbine | 5.000 |
| 7111 Upravne takse in pristojbine | 5.000 |
| 712 Globe in druge denarne kazni | 133.120 |
| 7120 Globe in druge denarne kazni | 133.120 |
| 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev | 5.000 |
| 7130 Prihodki od prodaje blaga in storitev na trgu | 5.000 |
| 714 Drugi nedavčni prihodki | 661.180 |
| 7141 Drugi nedavčni prihodki | 661.180 |
72 | KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722) | 56.966 |
| 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev | 0 |
| 7200 Prihodki od prodaje zgradb in prostorov | 0 |
| 721 Prihodki od prodaje zalog | 0 |
| 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopredmetenih sredstev | 56.966 |
| 7220 Prihodki od prodaje kmetijskih zemljišč in gozdov | 42.206 |
| 7221 Prihodki od prodaje stavbnih zemljišč | 14.760 |
73 | PREJETE DONACIJE (730+731) | 20.350 |
| 730 Prejete donacije iz domačih virov | 20.350 |
| 7300 Prejete donacije in darila od domačih pravnih oseb | 350 |
| 7301 Prejete donacije in darila od domačih fizičnih oseb | 20.000 |
| 731 Prejete donacije iz tujine | 0 |
74 | TRANSFERNI PRIHODKI (740+741) | 2.994.328 |
| 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij | 2.557.072 |
| 7400 Prejeta sredstva iz državnega proračuna | 2.534.472 |
| 7401 Prejeta sredstva iz občinskih proračunov | 1.000 |
| 7403 Prejeta sredstva iz javnih skladov | 21.600 |
| 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU in iz drugih držav | 437.256 |
| 7412 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz strukturnih skladov | 325.129 |
| 7413 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz kohezijskega sklada | 23.800 |
| 7416 Druga prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije | 75.640 |
| 7417 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev drugih evropskih institucij in iz drugih držav | 12.687 |
78 | PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE IN IZ DRUGIH DRŽAV (782+786+787) | 0 |
| 782 Prejeta sredstva iz proračuna EU iz strukturnih skladov | 0 |
| 786 Ostala prejeta sredstva iz proračuna EU | 0 |
| 787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij in iz drugih držav | 0 |
II. | SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) | 12.981.058 |
40 | TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409) | 3.273.881 |
| 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim | 593.050 |
| 4000 Plače in dodatki | 492.540 |
| 4001 Regres za letni dopust | 26.950 |
| 4002 Povračila in nadomestila | 45.050 |
| 4003 Sredstva za delovno uspešnost | 8.180 |
| 4004 Sredstva za nadurno delo | 20.300 |
| 4009 Drugi izdatki zaposlenim | 30 |
| 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost | 91.240 |
| 4010 Prispevek za pokojninsko in invalidsko zavarovanje | 43.660 |
| 4011 Prispevek za zdravstveno zavarovanje | 36.910 |
| 4012 Prispevek za zaposlovanje | 450 |
| 4013 Prispevek za starševsko varstvo | 520 |
| 4015 Premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja na podlagi ZKDPZJU | 9.700 |
| 402 Izdatki za blago in storitve | 2.377.935 |
| 4020 Pisarniški in splošni material in storitve | 190.806 |
| 4021 Posebni material in storitve | 577.511 |
| 4022 Energija, voda, komunalne storitve in komunikacije | 263.175 |
| 4023 Prevozni stroški in storitve | 16.788 |
| 4024 Stroški službenih potovanj | 12.500 |
| 4025 Tekoče vzdrževanje | 843.221 |
| 4026 Poslovne najemnine in zakupnine | 40.852 |
| 4027 Kazni in odškodnine | 0 |
| 4029 Drugi operativni odhodki | 433.082 |
| 403 Plačila domačih obresti | 75.855 |
| 4031 Plačila obresti od kreditov – bankam | 75.855 |
| 409 Rezerve | 135.801 |
| 4090 Splošna proračunska rezervacija | 40.000 |
| 4091 Proračunska rezerva | 90.000 |
| 4093 Sredstva za posebne namene | 5.801 |
41 | TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413+414) | 3.538.515 |
| 410 Subvencije | 114.000 |
| 4100 Subvencije javnim podjetjem | 10.000 |
| 4102 Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom | 104.000 |
| 411 Transferi posameznikom in gospodinjstvom | 2.399.852 |
| 4111 Družinski prejemki in starševska nadomestila | 28.000 |
| 4112 Transferi za zagotavljanje socialne varnosti | 15.000 |
| 4119 Drugi transferi posameznikom | 2.356.852 |
| 412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 243.320 |
| 4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 243.320 |
| 413 Drugi tekoči domači transferi | 781.343 |
| 4130 Tekoči transferi občinam | 70.300 |
| 4133 Tekoči transferi v javne zavode | 711.043 |
| 414 Tekoči transferi v tujino | 0 |
42 | INVESTICIJSKI ODHODKI (420) | 5.910.023 |
| 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev | 5.910.023 |
| 4201 Nakup prevoznih sredstev | 25.000 |
| 4202 Nakup opreme | 203.658 |
| 4203 Nakup drugih osnovnih sredstev | 131.279 |
| 4204 Novogradnje, rekonstrukcije in adaptacije | 4.483.304 |
| 4205 Investicijsko vzdrževanje in obnove | 228.564 |
| 4206 Nakup zemljišč in naravnih bogastev | 186.878 |
| 4207 Nakup nematerialnega premoženja | 11.000 |
| 4208 Študije o izvedljivosti projektov, projektna dokumentacija, nadzor in investicijski inženiring | 640.340 |
43 | INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432) | 258.639 |
| 431 Investicijski transferi pravnim in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki | 149.308 |
| 4310 Investicijski transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam | 149.308 |
| 432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom | 109.331 |
| 4323 Investicijski transferi javnim zavodom | 109.331 |
III. | PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I.-II.) | –1.671.172 |
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB |
75 | IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) | 0 |
| 750 Prejeta vračila danih posojil | 0 |
| 751 Prodaja kapitalskih deležev | 0 |
| 752 Kupnine iz naslova privatizacije | 0 |
44 | V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441) | 11.101 |
| 440 Dana posojila | 0 |
| 441 Povečanje finančnih naložb | 11.101 |
| 4412 Povečanje kapitalskih deležev v privatnih podjetjih | 11.101 |
VI. | PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.) | –11.101 |
C. RAČUN FINANCIRANJA |
50 | VII. ZADOLŽEVANJE (500) | 0 |
| 500 Domače zadolževanje | 0 |
| 5001 Najeti krediti pri bankah | 0 |
55 | VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) | 373.727 |
| 550 Odplačila domačega dolga | 373.727 |
| 5501 Odplačila kreditov bankam | 287.335 |
| 5503 Odplačila kreditov drugim domačim kreditodajalcem | 86.392 |
IX. | POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (III.+VI.+X.) = (I.+IV.+VII.) – (II.+V.+VIII.) | –2.056.000 |
X. | NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.) | –373.727 |
XI. | NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.) | 1.671.172 |
| STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA | 2.056.000 |
| – OD TEGA PRESEŽEK FINANČNE IZRAVNAVE IZ PRETEKLEGA LETA | – |
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani občine. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA
V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – štirimestnega konta.
Neposredni in posredni uporabniki proračunskih sredstev morajo organizirati izvrševanje nalog s svojega področja v mejah sredstev, odobrenih s proračunom. Sredstva se smejo uporabljati za namene, opredeljene s proračunom.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Ta skrbi, da se med letom prihodki razporejajo skladno z njihovim pritekanjem enakomerno vsem proračunskim porabnikom. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba.
(namenski prihodki in odhodki proračuna)
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadne vode, ki se porabi za gradnjo infrastrukture, namenjene izvajanju obveznih javnih služb varstva okolja,
2. komunalni prispevek za gradnjo komunalne opreme,
3. požarna taksa
4. sredstva EU in RS, pridobljena za investicije,
5. kupnine, najemnine in odškodnine, ki se porabijo kot lastna sredstva za gradnjo, nakup in vzdrževanje stvarnega premoženja občine,
6. donacije,
7. turistična taksa.
Če so namenski prihodki vplačani v proračun v manjšem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih prejemkov.
Če so namenski prihodki vplačani v proračun v večjem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini načrtovanih pravic porabe v sprejetem proračunu občine.
Neporabljene pravice porabe, ki se financirajo iz donacij in so zagotovljene na posebnih postavkah, se lahko na koncu tekočega leta prenesejo v proračun naslednjega leta za iste namene. Prerazporejanje pravic porabe ni dovoljeno.
Župan je pooblaščen da:
– v posebnem delu proračuna spremeni pravico porabe med proračunskimi postavkami, vendar največ do 10 % obsega sprejetega proračuna,
– odloča o razporejanju sredstev splošne proračunske rezervacije,
– odloča o porabi sredstev proračunske rezerve,
– odloči o kratkoročni zadolžitvi proračuna in obvesti občinski svet ter predlaga ustrezne ukrepe,
– začasno zadrži izvrševanje proračuna,
– sprejme spremembe načrta ravnanja s premičnim in nepremičnim premoženjem občine do zneska 10.000 EUR,
– potrjuje investicijsko dokumentacije za projekte, uvrščene v načrt razvojnih programov.
(prerazporejanje pravic porabe)
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča, na predlog neposrednega uporabnika, župan oziroma v primeru ožjih delov občine predsednik sveta krajevne skupnosti.
Krajevna skupnost lahko sklepa posamezne pravne posle v višini do 20 % od njenega letnega finančnega načrta oziroma maksimalno do 20.000 EUR, nad to vrednostjo pa le ob soglasju župana.
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o prerazporeditvah pravic porabe sredstev in v bilancah proračuna prikaže veljavni proračun za leto 2025.
(odpiranje novih proračunskih postavk in kontov)
Župan lahko odpre nove proračunske postavke oziroma proračunske vrstice ali pa aktivira stare brez rebalansa, če so izpolnjeni pogoji iz 32. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23).
V okviru že odprte proračunske postavke se lahko odpre nov podkonto. Pravice porabe na novem podkontu se zagotovijo z razporeditvijo v okviru proračunske postavke ali s prerazporeditvijo iz druge proračunske postavke.
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let)
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v letu 2026 in ostalih prihodnjih letih, za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 50 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega v letu 2026 največ 40 % pravic porabe in v prihodnjih letih največ 10 % pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz drugega in tretjega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz državnega proračuna in sredstev proračuna EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev.
(spreminjanje načrta razvojnih programov)
Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so nove uvrstitve projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. O spremembi projekta v NRP v letu izvrševanja proračuna v mejah, ki jih omogočajo prerazporeditve, odloča župan.
Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Po preteku roka iz prejšnjega stavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov v načrtu razvojnih programov, do 20 % izhodiščne vrednosti, odloča župan oziroma v primeru ožjih delov občin predsednik krajevne skupnosti.
Neposredni uporabnik usklajuje spremembe proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj podprograma sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto.
Novi projekti, katerih predvidena višina za leto izvrševanja proračuna znaša več kot 50.000 EUR, se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi sklepa občinskega sveta, o ostalih uvrstitvah odloča župan.
Ne glede na določilo tretjega odstavka tega člena pa lahko župan na predlog neposrednega uporabnika spremeni oziroma uvrsti nov projekt v načrt razvojnih programov za tekoče in prihodnja leta za projekte, ki so sofinancirani iz državnega proračuna oziroma iz evropskih sredstev. Sprememba po tem odstavku se izvede v primeru potrebne uskladitve načrta razvojnih programov zaradi črpanje državnih oziroma evropskih sredstev.
(investicijska dokumentacija)
Investicijsko dokumentacijo, ki je pripravljena na podlagi uredbe, ki ureja enotno metodologijo za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije, potrjuje župan s sklepom.
Na podlagi 49. člena ZJF se v proračunu občine zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000 EUR odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
V proračunu za leto 2025 so zagotovljena sredstva za proračunsko rezervo v višini 90.000 EUR.
(splošna proračunska rezervacija)
Na podlagi 42. člena ZJF se v proračunu del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan, o čemer polletno poroča občinskemu svetu.
Splošna proračunska rezervacija se v letu 2025 oblikuje v višini 40.000 EUR.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE
Župan lahko na prošnjo dolžnika ob primernem zavarovanju in obrestovanju odloži plačilo, dovoli obročno plačilo dolga dolžnika ali spremeni predvideno dinamiko plačila dolga, če se s tem bistveno izboljšajo možnosti za plačilo dolga dolžnika, od katerega sicer ne bi bilo mogoče izterjati celotnega dolga.
V skladu z 77. členom ZJF, lahko župan posameznemu dolžniku do višine 500 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi ne vnovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati.
Obseg neplačanih sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika občine ne presega stroška dveh evrov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine)
Za financiranje investicij v proračunu, se občina v letu 2025 lahko zadolži do višine 0,00 EUR.
Občina v letu 2025 ne bo izdajala poroštev.
(likvidnostno zadolževanje)
Župan je pooblaščen, da se v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov lahko odloči za kratkoročno zadolžitev, največ do 5 % sprejetega proračuna.
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje)
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se v letu 2025 ne smejo zadolževati in izdajati poroštev.
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna)
Občina lahko s črpanjem posojil pridobiva sredstva, potrebna za vračilo občinskega dolga pred njegovo dospelostjo, če se s tem:
1. zmanjšajo stroški občinskega dolga ali
2. izboljša struktura dolga na način, da se zniža izpostavljenost makroekonomskim in tržnim tveganjem.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
(začasno financiranje v letu 2026)
Če proračun občine za leto 2026 ni sprejet pred začetkom leta se, na podlagi sklepa o začasnem financiranju občine, financiranje njenih nalog in drugih s predpisi določenih namenov, začasno nadaljuje na podlagi proračuna za leto 2025.
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2025.
Št. 9000-007/2024-017
Železniki, dne 20. decembra 2024