Uradni list

Številka 111
Uradni list RS, št. 111/2024 z dne 24. 12. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 111/2024 z dne 24. 12. 2024

Kazalo

3714. Odlok o proračunu Občine Železniki za leto 2025, stran 13353.

  
Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 11/14 – popr., 14/15 – ZUUJFO, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE in 62/24 – odl. US), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23) in 106. člena Statuta Občine Železniki (Uradni list RS, št. 88/15, 68/19 in 23/23) je Občinski svet Občine Železniki na 14. redni seji dne 19. 12. 2024 sprejel
O D L O K 
o proračunu Občine Železniki za leto 2025 
1. SPLOŠNA DOLOČBA 
1. člen 
(vsebina odloka) 
S tem odlokom se za Občino Železniki (v nadaljnjem besedilu: občina) za leto 2025 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun).
2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 
2. člen 
(sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) 
V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov.
Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih:
KONTO
OPIS
PRORAČUN 2025 V EUR
A. BILANCA PRIHODKOV IN ODHODKOV
I.
SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74+78)
11.309.886
TEKOČI PRIHODKI (70+71)
8.238.242
70
DAVČNI PRIHODKI (700+703+704+706)
7.155.338
 
700 Davki na dohodek in dobiček
6.384.428
 
7000 Dohodnina
6.384.428
 
703 Davki na premoženje
605.410
 
7030 Davki na nepremičnine
527.310
 
7031 Davki na premičnine
100
 
7032 Davki na dediščine in darila
30.000
 
7033 Davki na promet nepremičnin 
in na finančno premoženje
48.000
 
704 Domači davki na blago in storitve
165.500
 
7044 Davki na posebne storitve
5.500
 
7047 Drugi davki na uporabo blaga 
in storitev
160.000
 
706 Drugi davki in prispevki
0
 
7060 Drugi davki in prispevki
0
71
NEDAVČNI PRIHODKI (710+711+712+713+714)
1.082.904
 
710 Udeležba na dobičku in dohodki od premoženja
278.604
 
7102 Prihodki od obresti
46.702
 
7103 Prihodki od premoženja
231.902
 
711 Takse in pristojbine
5.000
 
7111 Upravne takse in pristojbine
5.000
 
712 Globe in druge denarne kazni
133.120
 
7120 Globe in druge denarne kazni
133.120
 
713 Prihodki od prodaje blaga 
in storitev
5.000
 
7130 Prihodki od prodaje blaga 
in storitev na trgu
5.000
 
714 Drugi nedavčni prihodki
661.180
 
7141 Drugi nedavčni prihodki
661.180
72
KAPITALSKI PRIHODKI (720+721+722)
56.966
 
720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev
0
 
7200 Prihodki od prodaje zgradb 
in prostorov
0
 
721 Prihodki od prodaje zalog
0
 
722 Prihodki od prodaje zemljišč 
in neopredmetenih sredstev
56.966
 
7220 Prihodki od prodaje kmetijskih zemljišč in gozdov
42.206
 
7221 Prihodki od prodaje stavbnih zemljišč
14.760
73
PREJETE DONACIJE (730+731)
20.350
 
730 Prejete donacije iz domačih virov
20.350
 
7300 Prejete donacije in darila 
od domačih pravnih oseb
350
 
7301 Prejete donacije in darila 
od domačih fizičnih oseb
20.000
 
731 Prejete donacije iz tujine
0
74
TRANSFERNI PRIHODKI (740+741)
2.994.328
 
740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij
2.557.072
 
7400 Prejeta sredstva iz državnega proračuna
2.534.472
 
7401 Prejeta sredstva iz občinskih proračunov
1.000
 
7403 Prejeta sredstva iz javnih skladov
21.600
 
741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna EU in iz drugih držav
437.256
 
7412 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz strukturnih skladov
325.129
 
7413 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije iz kohezijskega sklada
23.800
 
7416 Druga prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev proračuna Evropske unije
75.640
 
7417 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev drugih evropskih institucij in iz drugih držav
12.687
78
PREJETA SREDSTVA IZ EVROPSKE UNIJE IN IZ DRUGIH DRŽAV (782+786+787)
0
 
782 Prejeta sredstva iz proračuna EU iz strukturnih skladov
0
 
786 Ostala prejeta sredstva iz proračuna EU
0
 
787 Prejeta sredstva od drugih evropskih institucij in iz drugih držav
0
II.
SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43)
12.981.058
40
TEKOČI ODHODKI (400+401+402+403+409)
3.273.881
 
400 Plače in drugi izdatki zaposlenim
593.050
 
4000 Plače in dodatki
492.540
 
4001 Regres za letni dopust
26.950
 
4002 Povračila in nadomestila
45.050
 
4003 Sredstva za delovno uspešnost
8.180
 
4004 Sredstva za nadurno delo
20.300
 
4009 Drugi izdatki zaposlenim
30
 
401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost
91.240
 
4010 Prispevek za pokojninsko 
in invalidsko zavarovanje
43.660
 
4011 Prispevek za zdravstveno zavarovanje
36.910
 
4012 Prispevek za zaposlovanje
450
 
4013 Prispevek za starševsko varstvo
520
 
4015 Premije kolektivnega dodatnega pokojninskega zavarovanja 
na podlagi ZKDPZJU
9.700
 
402 Izdatki za blago in storitve
2.377.935
 
4020 Pisarniški in splošni material 
in storitve
190.806
 
4021 Posebni material in storitve
577.511
 
4022 Energija, voda, komunalne storitve in komunikacije
263.175
 
4023 Prevozni stroški in storitve
16.788
 
4024 Stroški službenih potovanj
12.500
 
4025 Tekoče vzdrževanje
843.221
 
4026 Poslovne najemnine in zakupnine
40.852
 
4027 Kazni in odškodnine
0
 
4029 Drugi operativni odhodki
433.082
 
403 Plačila domačih obresti
75.855
 
4031 Plačila obresti od kreditov – bankam
75.855
 
409 Rezerve
135.801
 
4090 Splošna proračunska rezervacija
40.000
 
4091 Proračunska rezerva
90.000
 
4093 Sredstva za posebne namene
5.801
41
TEKOČI TRANSFERI (410+411+412+413+414)
3.538.515
 
410 Subvencije
114.000
 
4100 Subvencije javnim podjetjem
10.000
 
4102 Subvencije privatnim podjetjem in zasebnikom
104.000
 
411 Transferi posameznikom 
in gospodinjstvom
2.399.852
 
4111 Družinski prejemki in starševska nadomestila
28.000
 
4112 Transferi za zagotavljanje socialne varnosti
15.000
 
4119 Drugi transferi posameznikom
2.356.852
 
412 Transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam
243.320
 
4120 Tekoči transferi nepridobitnim organizacijam in ustanovam
243.320
 
413 Drugi tekoči domači transferi
781.343
 
4130 Tekoči transferi občinam
70.300
 
4133 Tekoči transferi v javne zavode
711.043
 
414 Tekoči transferi v tujino
0
42
INVESTICIJSKI ODHODKI (420)
5.910.023
 
420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev
5.910.023
 
4201 Nakup prevoznih sredstev
25.000
 
4202 Nakup opreme
203.658
 
4203 Nakup drugih osnovnih sredstev
131.279
 
4204 Novogradnje, rekonstrukcije 
in adaptacije
4.483.304
 
4205 Investicijsko vzdrževanje 
in obnove
228.564
 
4206 Nakup zemljišč in naravnih bogastev
186.878
 
4207 Nakup nematerialnega premoženja
11.000
 
4208 Študije o izvedljivosti projektov, projektna dokumentacija, nadzor 
in investicijski inženiring
640.340
43
INVESTICIJSKI TRANSFERI (431+432)
258.639
 
431 Investicijski transferi pravnim 
in fizičnim osebam, ki niso proračunski uporabniki
149.308
 
4310 Investicijski transferi nepridobitnim organizacijam 
in ustanovam
149.308
 
432 Investicijski transferi proračunskim uporabnikom
109.331
 
4323 Investicijski transferi javnim zavodom
109.331
III.
PRORAČUNSKI PRESEŽEK (PRIMANJKLJAJ) (I.-II.)
–1.671.172
B. RAČUN FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB
75
IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752)
0
 
750 Prejeta vračila danih posojil
0
 
751 Prodaja kapitalskih deležev
0
 
752 Kupnine iz naslova privatizacije
0
44
V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441)
11.101
 
440 Dana posojila
0
 
441 Povečanje finančnih naložb
11.101
 
4412 Povečanje kapitalskih deležev 
v privatnih podjetjih
11.101
VI.
PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV.-V.)
–11.101
C. RAČUN FINANCIRANJA
50
VII. ZADOLŽEVANJE (500)
0
 
500 Domače zadolževanje
0
 
5001 Najeti krediti pri bankah
0
55
VIII. ODPLAČILA DOLGA (550)
373.727
 
550 Odplačila domačega dolga
373.727
 
5501 Odplačila kreditov bankam
287.335
 
5503 Odplačila kreditov drugim domačim kreditodajalcem
86.392
IX.
POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH (III.+VI.+X.) = (I.+IV.+VII.) – (II.+V.+VIII.)
–2.056.000
X.
NETO ZADOLŽEVANJE (VII.-VIII.)
–373.727
XI.
NETO FINANCIRANJE (VI.+X.-IX.)
1.671.172
 
STANJE SREDSTEV NA RAČUNIH OB KONCU PRETEKLEGA LETA
2.056.000
– OD TEGA PRESEŽEK FINANČNE IZRAVNAVE IZ PRETEKLEGA LETA
Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom.
Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk – kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani občine. Načrt razvojnih programov sestavljajo projekti.
3. POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 
3. člen 
(izvrševanje proračuna) 
V tekočem letu se izvršuje proračun tekočega leta.
Proračun se izvršuje skladno z določbami zakona, ki ureja javne finance in podzakonskimi predpisi, izdanimi na njegovi podlagi, in tega odloka.
Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke – štirimestnega konta.
Neposredni in posredni uporabniki proračunskih sredstev morajo organizirati izvrševanje nalog s svojega področja v mejah sredstev, odobrenih s proračunom. Sredstva se smejo uporabljati za namene, opredeljene s proračunom.
Za izvrševanje proračuna je odgovoren župan. Ta skrbi, da se med letom prihodki razporejajo skladno z njihovim pritekanjem enakomerno vsem proračunskim porabnikom. Odredbodajalec proračuna je župan oziroma od njega pooblaščena oseba.
4. člen 
(namenski prihodki in odhodki proračuna) 
Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki:
1. okoljska dajatev za onesnaževanje okolja zaradi odvajanja odpadne vode, ki se porabi za gradnjo infrastrukture, namenjene izvajanju obveznih javnih služb varstva okolja,
2. komunalni prispevek za gradnjo komunalne opreme,
3. požarna taksa
4. sredstva EU in RS, pridobljena za investicije,
5. kupnine, najemnine in odškodnine, ki se porabijo kot lastna sredstva za gradnjo, nakup in vzdrževanje stvarnega premoženja občine,
6. donacije,
7. turistična taksa.
Če so namenski prihodki vplačani v proračun v manjšem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini dejansko vplačanih oziroma razpoložljivih prejemkov.
Če so namenski prihodki vplačani v proračun v večjem obsegu, kot so načrtovani v sprejetem proračunu občine, občina prevzema in plačuje obveznosti samo v višini načrtovanih pravic porabe v sprejetem proračunu občine.
Neporabljene pravice porabe, ki se financirajo iz donacij in so zagotovljene na posebnih postavkah, se lahko na koncu tekočega leta prenesejo v proračun naslednjega leta za iste namene. Prerazporejanje pravic porabe ni dovoljeno.
5. člen 
(pooblastilo županu) 
Župan je pooblaščen da:
– v posebnem delu proračuna spremeni pravico porabe med proračunskimi postavkami, vendar največ do 10 % obsega sprejetega proračuna,
– odloča o razporejanju sredstev splošne proračunske rezervacije,
– odloča o porabi sredstev proračunske rezerve,
– odloči o kratkoročni zadolžitvi proračuna in obvesti občinski svet ter predlaga ustrezne ukrepe,
– začasno zadrži izvrševanje proračuna,
– sprejme spremembe načrta ravnanja s premičnim in nepremičnim premoženjem občine do zneska 10.000 EUR,
– potrjuje investicijsko dokumentacije za projekte, uvrščene v načrt razvojnih programov.
6. člen 
(prerazporejanje pravic porabe) 
Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna za leto izvrševanja.
O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna odloča, na predlog neposrednega uporabnika, župan oziroma v primeru ožjih delov občine predsednik sveta krajevne skupnosti.
Krajevna skupnost lahko sklepa posamezne pravne posle v višini do 20 % od njenega letnega finančnega načrta oziroma maksimalno do 20.000 EUR, nad to vrednostjo pa le ob soglasju župana.
Župan s polletnim poročilom o izvrševanju proračuna in z zaključnim računom proračuna poroča občinskemu svetu o prerazporeditvah pravic porabe sredstev in v bilancah proračuna prikaže veljavni proračun za leto 2025.
7. člen 
(odpiranje novih proračunskih postavk in kontov) 
Župan lahko odpre nove proračunske postavke oziroma proračunske vrstice ali pa aktivira stare brez rebalansa, če so izpolnjeni pogoji iz 32. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23).
V okviru že odprte proračunske postavke se lahko odpre nov podkonto. Pravice porabe na novem podkontu se zagotovijo z razporeditvijo v okviru proračunske postavke ali s prerazporeditvijo iz druge proračunske postavke.
8. člen 
(največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) 
Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanj načrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v letu 2026 in ostalih prihodnjih letih, za investicijske odhodke in investicijske transfere, ne sme presegati 50 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega v letu 2026 največ 40 % pravic porabe in v prihodnjih letih največ 10 % pravic porabe.
Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25 % pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika.
Omejitve iz drugega in tretjega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov ter prevzemanje obveznosti za pogodbe, ki se financirajo iz državnega proračuna in sredstev proračuna EU, namenskih sredstev finančnih mehanizmov in sredstev drugih donatorjev.
9. člen 
(spreminjanje načrta razvojnih programov) 
Neposredni uporabnik vodi evidenco projektov iz veljavnega načrta razvojnih programov.
Spremembe veljavnega načrta razvojnih programov so nove uvrstitve projektov v načrt razvojnih programov in druge spremembe projektov. O spremembi projekta v NRP v letu izvrševanja proračuna v mejah, ki jih omogočajo prerazporeditve, odloča župan.
Projekte, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, neposredni uporabnik uvrsti v načrt razvojnih programov v 30 dneh po uveljavitvi proračuna. Po preteku roka iz prejšnjega stavka o spremembi vrednosti veljavnih projektov v načrtu razvojnih programov, do 20 % izhodiščne vrednosti, odloča župan oziroma v primeru ožjih delov občin predsednik krajevne skupnosti.
Neposredni uporabnik usklajuje spremembe proračunskih virov v veljavnem načrtu razvojnih programov za prihodnja leta znotraj podprograma sprejetega načrta razvojnih programov za posamezno leto.
Novi projekti, katerih predvidena višina za leto izvrševanja proračuna znaša več kot 50.000 EUR, se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi sklepa občinskega sveta, o ostalih uvrstitvah odloča župan.
Ne glede na določilo tretjega odstavka tega člena pa lahko župan na predlog neposrednega uporabnika spremeni oziroma uvrsti nov projekt v načrt razvojnih programov za tekoče in prihodnja leta za projekte, ki so sofinancirani iz državnega proračuna oziroma iz evropskih sredstev. Sprememba po tem odstavku se izvede v primeru potrebne uskladitve načrta razvojnih programov zaradi črpanje državnih oziroma evropskih sredstev.
10. člen 
(investicijska dokumentacija) 
Investicijsko dokumentacijo, ki je pripravljena na podlagi uredbe, ki ureja enotno metodologijo za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije, potrjuje župan s sklepom.
11. člen 
(proračunska rezerva) 
Na podlagi 49. člena ZJF se v proračunu občine zagotavljajo sredstva za proračunsko rezervo, ki deluje kot proračunski sklad.
Sredstva proračunske rezerve se uporabljajo za financiranje izdatkov za odpravo posledic naravnih nesreč, kot so potres, poplava, zemeljski plaz, snežni plaz, visok sneg, močan veter, toča, žled, pozeba, suša, množični pojav nalezljive človeške, živalske ali rastlinske bolezni, druge nesreče, ki jih povzročijo naravne sile in ekološke nesreče.
O uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 20.000 EUR odloča župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet.
V proračunu za leto 2025 so zagotovljena sredstva za proračunsko rezervo v višini 90.000 EUR.
12. člen 
(splošna proračunska rezervacija) 
Na podlagi 42. člena ZJF se v proračunu del predvidenih proračunskih prejemkov vnaprej ne razporedi, ampak zadrži kot splošna proračunska rezervacija, ki se v proračunu posebej izkazuje.
Sredstva splošne proračunske rezervacije se uporabljajo za nepredvidene namene, za katere v proračunu niso zagotovljena sredstva, ali za namene, za katere se med letom izkaže, da niso zagotovljena sredstva v zadostnem obsegu, ker jih pri pripravi proračuna ni bilo mogoče načrtovati. Dodeljena sredstva splošne proračunske rezervacije se razporedijo v finančni načrt neposrednega uporabnika.
O uporabi sredstev splošne proračunske rezervacije odloča župan, o čemer polletno poroča občinskemu svetu.
Splošna proračunska rezervacija se v letu 2025 oblikuje v višini 40.000 EUR.
4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA OBČINE 
13. člen 
(odpis dolga) 
Župan lahko na prošnjo dolžnika ob primernem zavarovanju in obrestovanju odloži plačilo, dovoli obročno plačilo dolga dolžnika ali spremeni predvideno dinamiko plačila dolga, če se s tem bistveno izboljšajo možnosti za plačilo dolga dolžnika, od katerega sicer ne bi bilo mogoče izterjati celotnega dolga.
V skladu z 77. členom ZJF, lahko župan posameznemu dolžniku do višine 500 evrov odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga, če bi bili stroški postopka izterjave v nesorazmerju z višino terjatve ali če se zaradi ne vnovčljivosti premoženja dolžnika ugotovi, da terjatve ni mogoče izterjati.
Obseg neplačanih sredstev se v primerih, ko dolg do posameznega dolžnika občine ne presega stroška dveh evrov, v poslovnih knjigah razknjiži in se v kvoto iz prvega odstavka tega člena ne všteva.
5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 
14. člen 
(obseg zadolževanja občine in izdanih poroštev občine) 
Za financiranje investicij v proračunu, se občina v letu 2025 lahko zadolži do višine 0,00 EUR.
Občina v letu 2025 ne bo izdajala poroštev.
15. člen 
(likvidnostno zadolževanje) 
Župan je pooblaščen, da se v primeru neenakomernega pritekanja prihodkov lahko odloči za kratkoročno zadolžitev, največ do 5 % sprejetega proračuna.
16. člen 
(obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje) 
Posredni uporabniki občinskega proračuna, javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina ter druge pravne osebe, v katerih ima občina neposredno ali posredno prevladujoč vpliv se v letu 2025 ne smejo zadolževati in izdajati poroštev.
17. člen 
(obseg zadolževanja občine za upravljanje z dolgom občinskega proračuna) 
Občina lahko s črpanjem posojil pridobiva sredstva, potrebna za vračilo občinskega dolga pred njegovo dospelostjo, če se s tem:
1. zmanjšajo stroški občinskega dolga ali
2. izboljša struktura dolga na način, da se zniža izpostavljenost makroekonomskim in tržnim tveganjem.
6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 
18. člen 
(začasno financiranje v letu 2026) 
Če proračun občine za leto 2026 ni sprejet pred začetkom leta se, na podlagi sklepa o začasnem financiranju občine, financiranje njenih nalog in drugih s predpisi določenih namenov, začasno nadaljuje na podlagi proračuna za leto 2025.
19. člen 
(uveljavitev odloka) 
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije, uporablja pa se od 1. januarja 2025.
Št. 9000-007/2024-017
Železniki, dne 20. decembra 2024
Župan 
Občine Železniki 
Marko Gasser 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti