Na podlagi 3. člena Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP), 9. člena Zakona o zdravstveni dejavnosti (Uradni list RS, št. 23/05 – uradno prečiščeno besedilo, 15/08 – ZPacP, 23/08, 58/08 – ZZdrS-E, 77/08 – ZDZdr, 40/12 – ZUJF, 14/13, 88/16 – ZdZPZD, 64/17, 1/19 – odl. US, 73/19, 82/20, 152/20 – ZZUOOP, 203/20 – ZIUPOPDVE, 112/21 – ZNUPZ, 196/21 – ZDOsk, 100/22 – ZNUZSZS, 132/22 – odl. US, 141/22 – ZNUNBZ, 14/23 – odl. US in 84/23 – ZDOsk-1), 21. člena Statuta Občine Laško (Uradni list RS, št. 79/15 – UPB1, 68/18, 61/19, 157/20), je Občinski svet Občine Laško na 15. redni seji dne 18. 12. 2024 sprejel
o ustanovitvi javnega zavoda Zdravstveni dom Laško
S tem odlokom Občina Laško (v nadaljnjem besedilu: ustanoviteljica) ureja delovanje javnega zavoda, njegov status, razmerja med ustanoviteljico in zavodom ter temeljna vprašanja glede organizacije, dejavnosti in načina financiranja zavoda.
(1) Ime javnega zavoda je: Zdravstveni dom Laško.
(2) Skrajšano ime zavoda, ki ga lahko zdravstveni dom uporablja v pravnem prometu je: ZD Laško.
(3) Sedež zavoda je na naslovu Kidričeva 5b, 3270 Laško.
(4) Zavod lahko spremeni ime in sedež po predhodnem soglasju ustanoviteljice.
(5) Zavod je vpisan v sodni register pri Okrožnem sodišču v Celju pod št. reg. vložka I 4-1309-00.
(1) Zavod ima pečat okrogle oblike, ki meri v premeru 30 mm z besedilom: Zdravstveni dom Laško, Kidričeva 5-B.
(2) Za organizacijske enote lahko pečat vključuje tudi ime enote.
(3) Pečat je lahko v črni ali modri barvi.
(1) Za izvajanje zdravstvene dejavnosti ima zavod v svoji sestavi naslednji organizacijski enoti:
1. Organizacijska enota Laško,
2. Organizacijska enota Rimske Toplice z ambulanto Jurklošter.
(2) Zavod lahko organizira novo organizacijsko enoto za izvajanje zdravstvene dejavnosti le na območju občine ustanoviteljice skladno z zakonom, ki ureja zdravstveno dejavnost in soglasjem ustanoviteljice.
(1) Zavod izvaja osnovno zdravstveno dejavnost kot javno službo na primarni ravni na območju Občine Laško v skladu z mrežo javne zdravstvene službe.
(2) Merila za postavitev mreže javne zdravstvene službe se določijo s planom zdravstvenega varstva Republike Slovenije.
(1) Zavod opravlja javno službo, ki obsega osnovno zdravstveno dejavnost in specialistično ambulantno dejavnost v skladu z zakonom, ki ureja zdravstveno dejavnost.
(2) Osnovna zdravstvena dejavnost obsega:
– spremljanje zdravstvenega stanja prebivalcev in predlaganje ukrepov za varovanje, krepitev in izboljšanje zdravja ter preprečevanje, odkrivanje, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov in poškodovancev;
– preventivno zdravstveno varstvo rizičnih skupin in drugih prebivalcev v skladu s programom preventivnega zdravstvenega varstva in z mednarodnimi konvencijami;
– zdravstveno vzgojo ter svetovanje za ohranitev in krepitev zdravja;
– preprečevanje, odkrivanje in zdravljenje ustnih in zobnih bolezni ter rehabilitacijo;
– zdravstveno rehabilitacijo otrok in mladostnikov z motnjami v telesnem in duševnem razvoju;
– patronažne obiske, zdravstveno nego, zdravljenje in rehabilitacijo bolnikov na domu ter oskrbovancev v socialnovarstvenih in drugih zavodih;
– nujno medicinsko pomoč in reševalno službo;
– zdravstvene preglede športnikov;
– ugotavljanje začasne nezmožnosti za delo;
– diagnostične in terapevtske storitve.
(3) Dejavnost se izvaja v sodelovanju z zasebnimi zdravstvenimi delavci in zdravstvenimi sodelavci, ki na podlagi koncesije opravljajo javno službo.
(4) Naloge, določene v tem členu, ki jih opravlja zavod, so v skladu z Uredbo o standardni klasifikaciji dejavnosti (Uradni list RS, št. 69/07, 17/08 in 27/24), razvrščene:
Q 86.210 | Splošna zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost |
Q 86.220 | Specialistična zunajbolnišnična zdravstvena dejavnost |
Q 86.230 | Zobozdravstvena dejavnost |
Q 86.909 | Druge zdravstvene dejavnosti |
Q 88.100 | Socialno varstvo brez nastanitve za starejše in invalidne osebe |
J 63.110 | Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti |
J 62.030 | Upravljanje računalniških naprav in sistemov |
J 62.090 | Druge z informacijsko tehnologijo in računalniškimi storitvami povezane dejavnosti |
L 68.200 | Oddajanje in obratovanje lastnih ali najetih nepremičnin |
L 68.320 | Upravljanje z nepremičninami, za plačilo ali po pogodbi |
M 69.200 | Računovodske, knjigovodske in revizijske dejavnosti, davčno svetovanje |
N 81.220 | Drugo čiščenje stavb, industrijskih naprav in opreme |
N 82.110 | Nudenje celovitih pisarniških storitev |
N 82.190 | Fotokopiranje, priprava dokumentov in druge posamične pisarniške dejavnosti |
N 96.010 | Dejavnost pralnic in kemičnih čistilnic |
P 85.590 | Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje |
S 96.090 | Druge storitvene dejavnosti, drugje nerazvrščene |
(5) Zavod lahko spremeni ali razširi dejavnost le s soglasjem ustanoviteljice.
(1) Organi zavoda so:
– svet zavoda,
– direktor zavoda,
– strokovni svet,
– strokovni vodja.
(2) Zavod lahko ima tudi druge organe, ki jih določa zakon ali statut zavoda.
Svet zavoda sestavljajo:
– štirje predstavniki ustanoviteljice,
– dva predstavnika delavcev zavoda,
– en predstavnik zavarovancev oziroma drugih uporabnikov.
(imenovanje sveta zavoda)
(1) Predstavnike ustanoviteljice v svet zavoda imenuje Občinski svet Občine Laško v skladu s svojim statutom in poslovnikom.
(2) Predstavnika zaposlenih v svet zavoda izvolijo zaposleni delavci neposredno, s tajnim glasovanjem. Volitve so veljavne, če se jih udeleži več kot polovica zaposlenih delavcev. Izvoljeni so kandidati, ki so s strani volivcev dobili največ glasov. Postopek kandidiranja in volitev ter razrešitve predstavnikov delavcev se določijo s statutom ali splošnim aktom, ki ga sprejme svet zavoda.
(3) Predstavnika zavarovancev oziroma drugih uporabnikov imenuje Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije v skladu z lastnimi notranjimi pravili.
(prenehanje mandata člana sveta zavoda)
(1) Članu sveta zavoda preneha mandat s potekom časa, za katerega je bil izvoljen oziroma imenovan.
(2) Pred potekom časa, za katerega je bil imenovan poteče mandat članu sveta zavoda:
– če sam odstopi z dnem, ki ga navede v odstopni izjavi,
– če je razrešen z dnem razrešitve.
Članu sveta preneha mandat tudi s smrtjo, z izgubo poslovne sposobnosti ali s prenehanjem delovnega razmerja v zavodu, če gre za predstavnika delavcev.
(3) Člana sveta zavoda se razreši pred potekom mandata s strani ustanoviteljice ali delavcev oziroma Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije po postopku, po katerem je bil imenovan, in sicer v naslednjih primerih:
– če ne opravlja nalog v okviru svojih pristojnosti,
– se ne udeležuje sej sveta zavoda,
– če pri svojem delu kot član sveta zavoda krši predpise,
– če s svojim ravnanjem škoduje interesom in ugledu zavoda.
(4) Razlog razrešitve zaradi neudeležbe na sejah sveta zavoda je podan, če se član sveta zavoda brez opravičila ne udeleži vsaj polovice sklicanih sej sveta zavoda, potem ko so bile izvedene najmanj štiri seje sveta zavoda.
(5) V primeru predčasne razrešitve ali odstopa člana sveta zavoda se za čas do izteka mandatne dobe imenuje nov član sveta zavoda po istem postopku, kot je bil imenovan ali izvoljen razrešeni član sveta zavoda.
(6) Nadomestno imenovanje oziroma izvolitev člana sveta zavoda ni potrebno, če je prenehal mandat dvema članoma sveta zavoda in je do izteka mandata sveta zavoda manj kot šest mesecev.
(konstituiranje sveta zavoda)
(1) Mandat članov sveta zavoda prične teči z dnem konstituiranja sveta zavoda. V primeru, da pride v mandatni dobi do razrešitve člana sveta zavoda in imenovanja novega člana sveta zavoda, traja mandatna doba nadomestnega člana sveta zavoda do konca trajanja mandata sveta zavoda.
(2) Konstitutivno sejo sveta zavoda skliče direktor, ki jo do izvolitve predsednika sveta zavoda tudi vodi. Konstitutivna seja sveta zavoda se skliče v roku 30 dni po imenovanju oziroma izvolitvi članov sveta zavoda.
(1) Člani sveta zavoda izmed sebe izvolijo predsednika in namestnika predsednika sveta zavoda na konstitutivni seji z večino glasov vseh navzočih članov sveta zavoda.
(2) Predsednik sveta zavoda organizira in vodi delovanje sveta zavoda, skrbi za komunikacijo z ustanoviteljem (pošiljanje gradiv sveta zavoda, redna posvetovanja z ustanoviteljem) in v primeru neaktivnosti posameznega člana sveta zavoda opozori ustanoviteljice oziroma organ oziroma organizacijo, katerega predstavnik je.
(3) Namestnik predsednika nadomešča predsednika sveta zavoda v primeru njegove odsotnosti.
(4) Svet zavoda odloča z večino glasov vseh navzočih članov sveta zavoda.
(5) Organizacijo in način dela sveta zavoda ter način in uresničevanje pravic in dolžnosti članov sveta zavoda določi svet zavoda s poslovnikom.
(mandat članov sveta zavoda)
Mandat članov sveta zavoda traja štiri leta z možnostjo ponovnega imenovanja oziroma izvolitve.
(pristojnosti sveta zavoda)
Svet zavoda ima naslednje pristojnosti:
– imenuje in razrešuje direktorja s soglasjem ustanoviteljice,
– sprejema statut zavoda s soglasjem ustanoviteljice,
– sprejema letni in strateški načrt oziroma program dela in razvoja zavoda in spremlja njihovo uresničevanje,
– sprejema finančni načrt in zaključni račun,
– daje soglasje k sklepanju pogodb in sprejetim odločitvam drugih organov, za katere je tako določeno v statutu ali drugih predpisih, razen če drugi pravni akti, ki urejajo področje javnih financ določajo drugače,
– predlaga ustanovitelju spremembo ali razširitev dejavnosti,
– sprejema splošne in posamične pravne akte, za katere je tako določeno v statutu ali drugih predpisih,
– daje ustanovitelju in direktorju predloge in mnenja o posamičnih vprašanjih,
– obravnava predloge, pobude in vprašanja zainteresirane javnosti,
– odloča na drugi stopnji o pritožbah v zvezi z uresničevanjem pravic, obveznosti in odgovornosti delavcev zavoda, kadar je tako določeno z materialnim predpisom,
– sprejema poslovne usmeritve za organizacijo, izvajanje in financiranje nadstandardnih storitev s soglasjem ustanoviteljice,
– opravlja druge naloge, določene z zakoni, statutom zavoda in drugimi predpisi,
– imenuje in razrešuje strokovnega vodjo, na predlog direktorja po predhodnem mnenju strokovnega sveta zavoda,
– opravlja druge zadeve v skladu z zakonom, s tem odlokom in statutom zavoda.
Direktor zavoda zastopa in predstavlja zavod in je odgovoren za zakonitost dela zavoda. Direktor vodi in organizira delo ter poslovanje zavoda. Če ima direktor univerzitetno izobrazbo medicinske smeri in specialistični izpit, opravlja tudi funkcijo strokovnega vodenja zavoda.
(imenovanje direktorja zavoda)
(1) Za direktorja je lahko imenovana oseba, ki poleg splošnih pogojev za javne uslužbence izpolnjuje naslednje pogoje:
– ima univerzitetno izobrazbo ali drugo stopnjo bolonjskega študija,
– ima najmanj deset let delovnih izkušenj, od tega najmanj tri leta na vodstvenih funkcijah,
– ima sposobnost za vodenje in organiziranje dela,
– predloži program razvoja zavoda.
(2) Direktorja zavoda imenuje svet zavoda s soglasjem ustanoviteljice na podlagi javnega razpisa.
(3) Javni razpis za imenovanje direktorja objavi svet zavoda najkasneje 6 mesecev pred iztekom mandata direktorja, oziroma najkasneje v roku 30 dni od dneva razrešitve. Javni razpis se objavi v sredstvih javnega obveščanja in spletnih straneh Zavoda za zaposlovanje ter ustanoviteljice.
(4) Mandat direktorja zavoda traja štiri leta. Direktor je po preteku mandatne dobe lahko ponovno imenovan.
(1) Z direktorjem zavoda se sklene pogodba o zaposlitvi s polnim delovnim časom oziroma lahko tudi krajšim, in sicer za najmanj 20 ur na teden, vendar le ob predhodnem soglasju župana.
(2) Vlogo za izdajo soglasja iz prejšnjega odstavka tega člena poda svet zavoda na predlog izbranega kandidata, ki je bil izbran v sklopu javnega razpisa iz tretjega odstavka 16. člena tega odloka.
(pristojnosti direktorja)
Direktor opravlja zlasti naslednje naloge:
– organizira, načrtuje in vodi delo zavoda,
– vodi strokovno delo zavoda, v kolikor ima ustrezno izobrazbo zdravstvene smeri,
– pripravlja letni in strateški načrt oziroma program dela in razvoja zavoda,
– pripravlja predlog finančnega načrta in zaključnega računa ter druga letna poročila,
– pripravlja načrt nabave osnovnih sredstev in investicijskega vzdrževanja,
– določa sistemizacijo delovnih mest,
– odloča o sklepanju delovnih razmerij in disciplinski odgovornosti zaposlenih,
– sprejema splošne akte zavoda, ki niso v pristojnosti sveta zavoda,
– sklepa pravne posle in podpisuje vse listine zavoda, razen tistih, ki jih lahko na podlagi predpisov ali statuta zavoda podpisujejo druge osebe (npr. računovodje),
– opravlja vse druge naloge in izvršuje pristojnosti, ki jih določa zakonodaja in ki niso izrecno pridržane drugim organom.
(1) Direktor je lahko razrešen pred potekom časa, za katerega je imenovan, če:
– to sam zahteva,
– mu je s pravnomočno sodno odločbo prepovedano opravljanje poklica,
– pri svojem delu ne ravna v skladu z zakonom ali drugimi predpisi in splošnimi akti,
– ne izvaja sklepov sveta zavoda ali ravna v nasprotju z njimi,
– z nevestnim ali malomarnim delom povzroča škodo zavodu,
– v drugih primerih, ki jih določa zakon.
(2) Direktorja razreši svet zavoda ob soglasju občine ustanoviteljice.
(3) Pred razrešitvijo je potrebno direktorja seznaniti z razlogi za razrešitev in mu dati možnost, da se o njih izjavi. Zoper sklep o razrešitvi ima direktor pravico zahtevati sodno varstvo.
(4) V kolikor direktor sam poda izjavo o razrešitvi, svet zavoda o pisni izjavi obvesti ustanoviteljico in prične s postopkom imenovanja novega direktorja.
(1) Če direktorju predčasno preneha mandat oziroma, če nihče izmed prijavljenih kandidatov za direktorja ni imenovan, svet zavoda imenuje vršilca dolžnosti, ki izpolnjujejo pogoje iz prve in tretje alineje prvega odstavka 16. člena tega odloka in hkrati takoj začne postopek za imenovanje direktorja.
(2) Vršilec dolžnosti direktorja se imenuje za čas do imenovanja novega direktorja, vendar najdlje za obdobje enega leta.
(1) Direktor lahko imenuje pomočnika direktorja za čas trajanja svojega mandata.
(2) Pogoji, področje delokroga, pristojnosti in odgovornosti pomočnika direktorja so opredeljeni v statutu zavoda.
(nadomeščanje direktorja)
(1) Med odsotnostjo direktorja ga nadomešča pomočnik direktorja, če je ta imenovan, ali drugi zaposleni, ki izpolnjuje pogoje iz prve in tretje alineje prvega odstavka 16. člena tega odloka, in sicer po posebnem pooblastilu, ki določa obseg in trajanje nadomeščanja.
(2) V primeru nezmožnosti izdaje pooblastila s strani direktorja zavoda, le-tega izda svet zavoda.
(3) Za zastopanje v posameznih zadevah lahko direktor pooblasti drugega zaposlenega, ki izpolnjuje strokovne pogoje.
(1) Strokovni svet je kolegijski strokovni organ zdravstvenega doma.
(2) Strokovni svet obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih iz dejavnosti zavoda, določa strokovne podlage za pripravo letnega in strateškega načrta oziroma programa razvoja zavoda, daje direktorju predloge in mnenja glede organizacije dela v zavodu ter opravlja druge s statutom in drugimi predpisi določene naloge.
(3) Podrobnejša sestava, način oblikovanja in pravila delovanja strokovnega sveta določa statut zavoda.
(1) Če je za direktorja imenovan kandidat, ki nima univerzitetne izobrazbe medicinske smeri in specialistični izpit, sta poslovodna funkcija in funkcija strokovnega vodenja zavoda ločeni in se v skladu z zakonom, ki ureja zavode in zakonom, ki ureja zdravstveno dejavnost, za vodenje strokovnega dela zavoda imenuje še strokovni vodja. Strokovni vodja vodi, usklajuje in odgovarja za strokovno dejavnost zavoda. Odgovoren je tudi za uresničevanje strokovnega razvoja in strokovnega povezovanja z drugimi zdravstvenimi zavodi, raziskovalnimi in izobraževalnimi institucijami.
(2) Strokovnega vodjo na predlog direktorja imenuje in razrešuje svet zavoda po predhodnem mnenju strokovnega sveta.
(3) Področje delokroga, pristojnosti in odgovornosti strokovnega vodje so opredeljeni v statutu zavoda, v skladu z zakonom.
(pridobivanje sredstev za delo)
Sredstva za delo pridobiva zavod iz naslednjih virov:
– po pogodbi z Zavodom za zdravstveno zavarovanje Slovenije,
– iz sredstev ustanoviteljice,
– s plačili za storitve,
– po pogodbi z ministrstvom, pristojnim za zdravje, za naloge, ki se na podlagi zakona financirajo iz državnega proračuna,
– po pogodbah s koncesionarji in zasebnimi zdravstvenimi delavci,
– iz drugih virov na način in pod pogoji, določenimi z zakonom, tem odlokom in statutom zavoda.
(upravljanje in razpolaganje s sredstvi)
(1) Za opravljanje dejavnosti, navedene v 5. členu tega odloka, zagotavlja ustanoviteljica zavodu sredstva in premoženje s katerim le-ta razpolaga, kar je razvidno iz Pogodbe o upravljanju, ki jo javni zavod sklene z ustanoviteljico in jo po potrebi dopolnjuje.
(2) Za upravljanje s premoženjem je zavod odgovoren ustanoviteljici, skladno z določbami Pogodbe o upravljanju iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Zavod je dolžan upravljati s premoženjem ustanoviteljice s skrbnostjo dobrega gospodarja.
(pravice in obveznosti ustanoviteljice)
Ustanoviteljica:
– vključuje zavod v oblikovanje politike zdravstvenega varstva in z zavodom sodeluje pri zagotavljanju mreže javne zdravstvene službe,
– v svet zavoda imenuje svoje predstavnike,
– odloča o načinu in višini pokrivanja primanjkljaja sredstev za delo, ki ga ni mogoče pokriti iz drugih razpoložljivih sredstev zavoda,
– v primeru, da ugotovi, da je ogroženo nemoteno izvajanje dejavnosti, za katere je zavod ustanovljen, ima ustanovitelj pravico sklicati sejo sveta zavoda in predlagati ukrepe skladno z zakonskimi in drugimi predpisi.
(pravice in obveznosti zavoda)
Zavod:
– odgovarja za svoje obveznosti do višine sredstev, s katerimi razpolaga,
– z ustanoviteljico sodeluje pri ukrepih za napredek zdravstvenega varstva prebivalstva,
– pripravlja in oblikuje razvojne načrte ter program dela in finančni načrt zavoda,
– ustanoviteljici, na njegovo zahtevo, nudi vse potrebne podatke o svojem poslovanju,
– sklepa pogodbe in opravlja druge pravne posle v okviru svoje dejavnosti.
(soglasje ustanoviteljice)
(1) Zavod je dolžan od ustanoviteljice pridobiti soglasje:
– k določbam statuta,
– k imenovanju in razrešitvi direktorja,
– k statutarnim spremembam,
– o razpolaganju presežkov prihodkov nad odhodki,
– k sanacijskem programu,
– k predlogu za pokritje izgube v okviru sanacijskega programa,
– k najemu posojil v obsegu in pod pogoji, kot jih določa odlok s katerim se sprejme proračun za tekoče leto, razen za likvidnostna posojila tekočega leta,
– v drugih primerih določenih z zakonom ali s tem odlokom.
(2) Ustanoviteljica je dolžna svoje ustanoviteljske pravice in obveznosti izvajati tako, da omogočajo zavodu nemoteno delovanje. V vseh primerih, ko ta odlok ali statut ali zakon določajo, da mora zavod od ustanoviteljice pridobiti soglasje, se šteje, da je bilo soglasje dano, če ustanovitelj v roku 60 dni od datuma prejema zahteve, izdaje soglasja ne zavrne ali pa zavoda pred potekom tega roka ne obvesti, do katerega dne rok podaljšuje.
En izvod gradiva za sejo sveta zavoda se pošlje uslužbencu občinske uprave, pristojnemu za pokrivanje področja zdravstvene dejavnosti. Enako velja za gradivo, ki nastane na podlagi izvedene seje sveta zavoda (zapisnik, sprejeti sklepi in drugi akti).
(1) Zavod ima:
– statut, s katerim se ureja organizacija zavoda, organi, njihove pristojnosti in način odločanja ter druga vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanja zavoda. Statut sprejme svet zavoda s soglasjem ustanoviteljice;
– akt o sistemizaciji delovnih mest, ki ga sprejme direktor;
– druge splošne akte, s katerimi se urejajo vprašanja, pomembna za opravljanje dejavnosti in poslovanja zavoda, v skladu s statutom. Druge splošne akte sprejme svet zavoda, če ni s statutom določeno, da jih sprejme direktor.
(2) Predloge splošnih pravnih aktov (statut, pravilniki ipd.), ki so pomembni za položaj in status uslužbencev, je pred sprejetjem potrebno objaviti na način, da se lahko z njimi seznanijo vsi uslužbenci.
(statusne spremembe in prenehanje zavoda)
(1) O statusnih spremembah zavoda ali izločitvi posamezne organizacijske enote odloča ustanoviteljica.
(2) Zavod se lahko ukine le z odločitvijo ustanoviteljice in soglasjem ministrstva, pristojnega za zdravje.
(3) Statusne spremembe in prenehanje se vpiše v sodni register.
VIII. PRESEŽKI IN PRIMANJKLJAJI
(presežek prihodkov nad odhodki)
Presežek prihodkov nad odhodki zavod uporablja izključno za vlaganje v zdravstveno dejavnost. O načinu razpolaganja s presežkom prihodkov nad odhodki odloča svet zavoda s soglasjem občinskega sveta.
(1) O načinu in terminskem planu kritja morebitnega primanjkljaja, ki se izkaže na koncu poslovnega leta iz naslova opravljanja javne službe, odloči ustanoviteljica na podlagi sanacijskega programa, ki ga pripravi direktor in potrdi svet zavoda.
(2) Za kritje primanjkljaja se prvenstveno uporabijo presežki prihodkov nad odhodki iz preteklih let.
(odgovornost za obveznosti zavoda)
(1) Zavod kot pravna oseba sklepa pravne posle v svojem imenu in za svoj račun. Sklepa lahko le pravne posle v okviru dejavnosti, določenih s tem odlokom in vpisanih v sodni register.
(2) Zavod odgovarja za svoje obveznosti s sredstvi, s katerimi lahko razpolaga.
(3) Ustanoviteljica je subsidiarno odgovorna za obveznosti zavoda, če te izhajajo iz poslov v okviru dejavnosti, ki je na podlagi zakona, drugega predpisa ali prostovoljno financirana iz občinskih proračunskih sredstev.
IX. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
(uskladitev aktov zavoda)
Javni zavod mora po potrebi prilagoditi svojo organiziranost in v primeru neskladja uskladiti splošne akte javnega zavoda v šestih mesecih po uveljavitvi tega odloka. Do takrat se uporabljajo dosedanji splošni akti, če niso v nasprotju z določili tega odloka.
Z dnem uveljavitve tega odloka preneha veljati Odlok o ustanovitvi Zdravstvenega doma Laško (Uradni list RS, št. 55/05 in 3/18).
Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
Št. 007-005/2024
Laško, dne 18. decembra 2024