Št. 430-5/2024-5 Ob-1309/24, Stran 251
za dodelitev denarnih spodbud iz občinskega proračuna učencem, dijakom in študentom v Občini Sežana za leto 2024 (v nadaljevanju: razpis)
1. Naziv in sedež sofinancerja: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana.
2. Pravna podlaga: Pravilnik o dodeljevanju denarnih spodbud iz občinskega proračuna učencem, dijakom in študentom v Občini Sežana (Uradni list RS, št. 41/18), Odlok o proračunu Občine Sežana za leto 2024 (Uradni list RS, št. 125/23, z dne 13. 12. 2024) in Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23).
3. Predmet razpisa: predmet razpisa je dodelitev denarnih spodbud za učence osnovnih šol od zaključenega sedmega razreda III. triade ter stimulacija dijakov in študentov pri pridobivanju formalne izobrazbe.
4. Upravičenci za dodelitev sredstev
Upravičenci do denarnih spodbud so učenci osnovnih šol od zaključenega sedmega razreda III. triade, dijaki srednjih šol ter študentje (redni in izredni) višjih strokovnih šol in visokošolskih zavodov, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:
– so državljani Republike Slovenije in imajo stalno prebivališče v Občini Sežana,
– so kot učenci dosegli povprečje 4,5 in več; kot dijaki povprečje 4,2 in več; kot študenti povprečje 6 in več,
– niso v delovnem razmerju, ne prejemajo nadomestila za brezposelne pri Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje, ne opravljajo pridobitne dejavnosti in nimajo statusa zasebnika oziroma samostojnega podjetnika.
Pri študentih se ne upošteva učnega uspeha in drugih dosežkov v kolikor je bil študent v študijskem letu 2023/2024 ponovno vpisan v isti letnik kot predhodno študijsko leto oziroma je bil v študijskem letu 2023/2024 absolvent oziroma vpisan v dodatno študijsko leto. Pri uspehu študentov se prav tako ne upošteva uspeha v kolikor je študent v študijskem letu 2022/2023 opravil le zaključno diplomsko delo.
V primeru mladoletnega prosilca, ga v postopku dodeljevanja denarnih spodbud zastopa njegov zakoniti zastopnik. Denarne spodbude se nakažejo na transakcijski račun prosilca.
5. Merila pri dodelitvi denarnih spodbud:
KATEGORIJA | POVPREČJE (v preteklem šolskem oziroma študijskem letu 2022/2023) | VREDNOST DENARNE SPODBUDE |
UČENCI | 4,5 in več | 100,00 EUR |
DIJAKI | 4,2 in več | 120,00 EUR |
ŠTUDENTI | od 6,0 do 7,59 | 70,00 EUR |
od 7,6 do 8,99 | 130,00 EUR |
od 9,0 do 10 | 180,00 EUR |
Pri povprečju ocen kakršnokoli zaokroževanje pri izračunu povprečja ni predvideno. Študentom, ki so v preteklem študijskem letu 2022/2023 opravili le zaključno nalogo in ob tem niso opravili nobenega izpita, se denarna spodbuda ne dodeli. Za dodelitev denarne spodbude morajo študentje v preteklem študijskem letu 2022/2023 opraviti izpite s katerimi zadostijo vpisu v višji študijski letnik. Študentom, ki so v letu 2023/2024 ponovno vpisani v isti letnik kot predhodno leto, se jim denarna spodbuda ne dodeli.
6. Višina sredstev: višina razpisanih sredstev je zagotovljena na proračunski postavki 233101 – Finančne pomoči učencem, dijakom in študentom in znaša 25.000,00 EUR.
7. Obdobje za porabo sredstev: dodeljena sredstva morajo biti porabljena v letu 2024, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanje proračuna.
8. Razpisni rok: rok za prijavo na razpis je 3. 6. 2024.
9. Kraj, kjer lahko prosilci dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisno dokumentacijo lahko zainteresirani prosilci dvignejo vsak delavnik v sprejemni pisarni Občine Sežana, Partizanska cesta 4, Sežana – pisarna št. 1. Razpis in obrazci so dosegljivi tudi preko internetne strani Občine Sežana: http://www.sezana.si (zavihek »Javni razpisi, naročila in natečaji«).
10. Pristojni uslužbenci za dajanje informacij in pojasnil: Matej Felicjan, Pisarna št. 66, tel. 05/73-10-114, matej.felicjan@sezana.si.
11. Vsebina vloge
Vloga na javni razpis mora biti izdelana izključno na obrazcih, ki so sestavni del razpisne dokumentacije, biti mora čitljiva in na ustreznih mestih podpisana. Vsebovati mora vse obvezne priloge, dokazila in podatke, določene v razpisni dokumentaciji.
K razpisni dokumentaciji morajo prosilci priložiti naslednjo dokumentacijo:
– originalno potrdilo o vpisu za tekoče šolsko leto 2023/2024 (velja za dijake in študente),
– spričevalo za preteklo šolsko leto (2022/2023) oziroma potrdilo o vseh izpitih opravljenih v preteklem študijskem letu 2022/2023 (od 1. 10. 2022 do 30. 9. 2023),
– izjavo o točnosti podatkov v vlogi in prilogah (Izjava 1),
– Izjava 2 (izpolnijo jo samo študentje),
– izjavo, da prosilec ni v delovnem razmerju, da ne prejema nadomestila za brezposelne pri Zavodu Republike Slovenije za zaposlovanje, da ne opravlja pridobitne dejavnosti in nima statusa zasebnika in samostojnega podjetnika, ki jo izpolnijo prosilci od dopolnjenega 15. leta starosti dalje (Izjava 3),
– fotokopija bančnega računa (bančne kartice) prosilca in ne zakonitega zastopnika (v primeru, da je na bančni kartici ime in priimek zakonitega zastopnika, ker je le-ta pooblaščen, priložite zraven dokazilo, ki izkazuje, da je bančni račun prosilčev – npr. pogodbo o odprtju in vodenju transakcijskega računa) in
– fotokopija osebnega dokumenta.
Komisija lahko naknadno zahteva še predložitev drugih dokumentov, kot dokazilo resničnosti navedb v vlogi in priloženi dokumentaciji.
12. Oddaja in dostava vlog
Popolna vloga z vsemi zahtevanimi prilogami mora biti v razpisanem roku predložena na naslov: Občina Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana. Vloga mora biti v zapečatenem ovitku opremljena z napisom na prednji strani: »Ne odpiraj – vloga na javni razpis za dodelitev denarnih spodbud iz občinskega proračuna učencem, dijakom in študentom v Občini Sežana za leto 2024«. Na hrbtni strani mora biti naslov pošiljatelja.
Šteje se, da je vloga prispela pravočasno, če je bila najkasneje zadnji dan razpisnega roka prejeta v sprejemni pisarni Občine Sežana, Partizanska cesta 4, 6210 Sežana, ali če je bila najkasneje zadnji dan razpisnega roka oddana na pošti kot priporočena pošiljka.
Za prepozno se šteje vloga, ki ni bila najkasneje zadnji dan razpisnega roka prejeta v sprejemni pisarni Občine Sežana ali ni bila najkasneje zadnji dan razpisnega roka oddana na pošti kot priporočena pošiljka.
Za nepopolno se šteje vloga, ki ne vsebuje vseh obveznih sestavin zahtevanih z javnim razpisom in razpisno dokumentacijo.
Oddaja vloge pomeni, da se prosilec strinja z vsemi pogoji ter merili razpisa. Nepravočasne vloge bodo zapečatene vrnjene prijaviteljem.
13. Obravnava vlog:
Po poteku razpisnega roka bo strokovna komisija najkasneje v osmih dneh od poteka roka za prijavo na razpis hkrati odprla vloge, ki bodo prispele do razpisanega roka. Odpirajo se samo v roku dostavljene, pravilno izpolnjene in označene kuverte, ki vsebujejo vlogo. Odpiranje vlog ne bo javno. V primeru formalno nepopolne vloge bo prosilec pozvan, da v roku 8 dni od dne prejetega obvestila dopolni vlogo. V kolikor vloga v navedenem roku ne bo dopolnjena, bo s sklepom zavržena. Prepozno prispele vloge se ne obravnavajo in se neodprte vrnejo pošiljateljem.
Komisija bo opravila strokovni pregled popolnih vlog in jih v primeru izpolnjenih pogojev ocenila na podlagi meril za dodelitev denarnih spodbud, ki so določena v Pravilniku o dodeljevanju denarnih spodbud iz občinskega proračuna učencem, dijakom in študentom v Občini Sežana,ter podala predlog prejemnikov denarnih spodbud in višino sredstev.
Predlog prejemnikov denarnih spodbud se predloži direktorju občinske uprave oziroma vodji notranje organizacijske enote, ki izda sklepe o izboru prejemnikov denarnih spodbud. Prosilec ima možnost pritožbe na župana Občine Sežana v roku 8 dni od prejema sklepa.
14. Odpiranje vlog in obveščanje o izboru: o izboru in višini sredstev, dobljenih na tem razpisu, bodo prosilci obveščeni v 30 dneh po sprejeti odločitvi in podaji predloga na seji komisije. Izbranim učencem, dijakom in študentom bodo izdani sklepi o izboru prejemnikov denarnih spodbud ter višini dodeljenih sredstev.