Uradni list

Številka 32
Uradni list RS, št. 32/2024 z dne 12. 4. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 32/2024 z dne 12. 4. 2024

Kazalo

Št. 430-0008/2024-3 Ob-1974/24, Stran 903
Na podlagi 42. člena Zakona o javno zasebnem partnerstvu (Uradni list RS, št. 127/06; ZJZP), 36. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 – ZZLPPO, 127/06 – ZJZP, 38/10 – ZUKN, 57/11; ZGJS) 5. člena Zakona o pogrebni in pokopališki dejavnosti (Uradni list RS, št. 62/16 in 3/22; ZPPDej) in 14. člena Odloka o koncesiji za opravljanje obvezne občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Dol pri Ljubljani (Uradni list RS, št. 13/21), objavljamo
javni razpis 
za podelitev koncesije za opravljanje občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Dol pri Ljubljani 
Koncedent: Občina Dol pri Ljubljani, Dol pri Ljubljani 18, 1262 Dol pri Ljubljani.
1. Predmet koncesije: podelitev koncesije za opravljanje občinske gospodarske javne službe 24-urne dežurne pogrebne službe v Občini Dol pri Ljubljani.
2. Vrsta postopka: odprti postopek z objavo v Uradnem listu RS.
3. Čas trajanja koncesijskega razmerja: deset let od sklenitve koncesijske pogodbe.
4. Dostopnost razpisne dokumentacije: razpisna dokumentacija je dostopna na spletni strani Občine Dol pri Ljubljani: https://www.dol.si/sl/content/e-obcina/razpisi-natecaji-javna-narocila-namere.html.
5. Način, kraj in čas oddaje prijave
Ponudniki morajo svoje prijave osebno ali priporočeno po pošti predložiti v določenem razpisnem roku v zaprti ovojnici na naslov: Občina Dol pri Ljubljani, Dol pri Ljubljani 18, 1262 Dol pri Ljubljani. Na prednji strani ovojnice morajo biti navedeno: »Ne odpiraj – Prijava na javni razpis – koncesija 24-urna pogrebna služba«.
Na hrbtni strani pošiljke mora biti obvezno naveden naziv in naslov pošiljatelja.
Razpisni rok za oddajo ponudb je do 30. 4. 2024, do 10. ure. Za pravočasno se šteje vloga, ki bo do vštetega 30. 4. 2024 do 10. ure prispela v glavno pisarno Občine Dol pri Ljubljani, Dol pri Ljubljani 18, 1262 Dol pri Ljubljani, oziroma bo oddana priporočeno po pošti najkasneje na zadnji dan prijave.
Odpiranje ponudb bo potekalo dne 7. 5. 2024, ob 12. uri, v 1. nadstropju Občine Dol pri Ljubljani. Odpiranje ponudb je javno in mu lahko prisostvuje vsak ponudnik na javnem razpisu, predstavnik prijavitelja – ponudnika pa se obvezno izkaže s pisnim pooblastilom.
6. Izdelava prijave
Ponudnik mora oddati prijavo po navodilih in na obrazcih predpisanih v razpisni dokumentaciji in jo izdelati v slovenskem jeziku, prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije.
Celotna ponudbena dokumentacija mora biti natipkana ali ročno čitljivo napisana in podpisana s strani osebe, ki ima pravico zastopanja ponudnika.
Ponudnik lahko svojo prijavo dopolnjuje oziroma spreminja do vključno zadnjega dne razpisnega roka za oddajo prijave.
6.1 Pogoji za pravilnost prijave
Koncedent bo ocenjeval in izbiral izključno le veljavne prijave. Veljavne bodo tiste prijave, ki bodo pravočasne in popolne.
Ponudba ne sme vsebovati nobenih sprememb in dodatkov, ki niso v skladu z razpisno dokumentacijo ali potrebni zaradi odprave napak ponudnika.
Prijava je pravočasna, če je osebno oddana na naslov koncedenta do datuma in ure, določene v razpisu oziroma oddana priporočeno po pošti najkasneje na zadnji dan prijave.
Prijava je popolna, če je podana na vseh razpisanih obrazcih in če vsebuje vso dokumentacijo, ki je zahtevana v razpisni dokumentaciji.
6.2 Pojasnila v zvezi z razpisno dokumentacijo
Vsa vprašanja morajo zainteresirani ponudniki posredovati najkasneje do 22. 4. 2024 (do 8. ure) po elektronski pošti na naslov: obcina@dol.si.
7. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije
Koncedent lahko najkasneje šest dni pred potekom roka za oddajo prijave spremeni in dopolni razpisno dokumentacijo. Sprememba bo v obliki »dopolnila« objavljena na spletni strani Občine Dol pri Ljubljani (povezava v 4. točki razpisa).
Koncedent bo v tem primeru po potrebi ustrezno podaljšal rok za oddajo prijave, da bo ponudnikom omogočil upoštevanje dopolnitev oziroma sprememb razpisne dokumentacije. Z odložitvijo roka za oddajo prijave se pravice in obveznosti koncedenta in ponudnikov vežejo na nove roke, ki posledično izhajajo iz podaljšanega roka za oddajo prijave.
8. Kriteriji in merila za izbiro ponudnikov
Za izbiro najugodnejše ponudbe bo uporabljeno merilo ekonomsko najugodnejša ponudba.
Merilo za izbor koncesionarja je najugodnejša ponudbena cena javne službe (brez DDV), ki je predmet koncesije, za 10 let izvajanja storitve.
9. Ugotavljanje sposobnosti
Pogoji in dokazila za izpolnjevanje pogojev so določeni v razpisni dokumentaciji. V razpisni dokumentaciji so določeni tudi pogoji za predložitev morebitne skupne prijave.
Ponudnik mora ponuditi vse storitve, ki jih zajema 24-urna dežurna pogrebna služba. Ponudnik, ki ne bo ponudil vseh storitev bo izločen iz ocenjevanja.
Naročnik bo preko komisije, ki jo imenuje župan, pregledal in ocenil vse pravočasne in popolne ponudbe ter poročilo komisije posredoval Občinski upravi Občine Dol pri Ljubljani, da izvede upravni postopek za izbiro koncesionarja ter izda odločbo o podelitvi koncesiji.
10. Koncesijska pogodba: izbrani ponudnik bo dolžan skleniti koncesijsko pogodbo v roku 30 dni po dokončnosti upravne odločbe.
Občina Dol pri Ljubljani 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti