Ob-2454/24, Stran 1555
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), na podlagi 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23 in 19/24; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij), 12. člena Uredbe o izvajanju intervencije podpora za dejavnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovosti iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 43/24; v nadaljnjem besedilu: uredba) in Mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči »Podpora za dejavnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovosti« (št. priglasitve: M001-2399253-2024) z dne 13. marec 2024 za shemo de minimis pomoči »Podpora za dejavnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovosti« Ministrstva za finance, Sektorja za spremljanje državnih pomoči, objavlja
za intervencijo podpora za dejavnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovosti iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa: | Predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov, ki nastanejo pri izvajanju aktivnosti informiranja in promocije upravičenih shem kakovosti oziroma proizvodov iz upravičene sheme kakovosti. |
Razpisana sredstva: | Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša 866.000,00 eurov. Sredstva se zagotovijo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: – 572.426 eurov iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023-2027 – EKSRP – slovenska udeležba, – 293.574 eurov iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023-2027 – EKSRP – EU udeležba. Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 66,1 %. |
Vrsta javnega razpisa: | Zaprti. |
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: | Vložitev vloge na javni razpis poteka od 8. julija 2024 od 8. ure do vključno 19. septembra 2024, do 14. ure. |
Obdobje izvajanja načrta aktivnosti informiranja in promocije: | Obdobje izvajanja načrta aktivnosti informiranja in promocije v skladu s 4. točko prvega odstavka 4. člena uredbe traja od vložitve vloge na javni razpis do poteka tretjega koledarskega leta po objavi javnega razpisa, to je do 31. 12. 2027. |
Cilji intervencije: | Cilji intervencije podpora za dejavnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovosti iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (v nadaljnjem besedilu: intervencija) so: – izboljšanje prepoznavnosti proizvodov iz shem kakovosti med potrošniki v lokalnem okolju in njihove informiranosti o ponudbi teh proizvodov; – večje povpraševanje potrošnikov po proizvodih iz shem kakovosti; – spodbujanje dejavnejše in bolj usklajene promocije proizvodov iz shem kakovosti med proizvajalci; – izboljšanje cenovnega položaja proizvodov iz shem kakovosti na notranjem trgu Evropske unije; – boljša povezanost proizvajalcev proizvodov iz shem kakovosti in izboljšanje položaja proizvajalcev v verigi preskrbe s hrano. |
Informacije o javnem razpisu: | Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke. |
2. Namen in cilji intervencije ter upravičene sheme kakovosti
1. Namen in cilji intervencije so določeni v prvem in drugem odstavku 2. člena uredbe.
2. Predmet podpore iz intervencije se v skladu s tretjim odstavkom 2. člena uredbe šteje za projekt iz uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
3. Vlagatelj lahko v skladu s četrtim odstavkom 2. člena uredbe na javni razpis vloži vlogo za shemo kakovosti ekološka pridelava in predelava ter shemo kakovosti izbrana kakovost oziroma za naslednje proizvode iz shem kakovosti:
– zaščitena geografska označba: ptujski lük, slovenski med, jajca izpod kamniških planin, kraška panceta, kraški zašink, kraški pršut, kranjska klobasa, prekmurska šunka, zgornje savinjski želodec, prleška tünka, štajerski hmelj in štajersko prekmursko bučno olje;
– zaščitena označba porekla: bovški sir, sir mohant, sir tolminc, ekstra deviško oljčno olje slovenske Istre, Istra, meso istrskega goveda – boškarin, kraški med in kočevski gozdni med;
– zajamčena tradicionalna posebnost: belokranjska pogača, prekmurska gibanica, slovenska potica, idrijski žlikrofi, seneno mleko, kozje seneno mleko in ovčje seneno mleko.
3. Vlagatelj in upravičenec
1. Vlagatelj je določen v prvem do četrtem odstavku 3. člena uredbe, pri čemer je vlagatelj v skladu s prvim odstavkom 3. člena uredbe:
a) skupina proizvajalcev kmetijskih pridelkov in živil za izvajanje shem kakovosti, priznana v skladu s pravilnikom, ki ureja priznanje skupin proizvajalcev za izvajanje shem kakovosti, razen skupine proizvajalcev, priznane za vino in ekološko pridelavo (v nadaljnjem besedilu: skupina proizvajalcev za izvajanje shem kakovosti);
b) skupina proizvajalcev za skupno trženje, priznana v skladu s pravilnikom, ki ureja priznanje skupin proizvajalcev za skupno trženje, razen skupine proizvajalcev, priznane za sektorje vino, grozdje za vino ali gozdni lesni proizvodi (v nadaljnjem besedilu: skupina proizvajalcev za skupno trženje);
c) organizacija proizvajalcev, ki je priznana v skladu s:
– pravilnikom, ki ureja priznanje organizacij proizvajalcev in združenj organizacij proizvajalcev v sektorjih sadje in zelenjava, oljčno olje in namizne oljke ter hmelj,
– pravilnikom, ki ureja priznanje organizacij proizvajalcev v sektorju mleka in mlečnih proizvodov,
– pravilnikom, ki ureja organizacije proizvajalcev v sektorju prašičjega mesa,
– pravilnikom, ki ureja organizacije proizvajalcev in združenja organizacij proizvajalcev v sektorjih žita, sladkor, lan in konoplja, goveje in telečje meso, ovčje in kozje meso, jajca, perutninsko meso, čebelarski proizvodi, vino, živo drevje in druge rastline, čebulice, korenine in podobno, rezano cvetje in okrasno listje ter drugih proizvodov, razen organizacije proizvajalcev, ki je priznana za sektor vino;
č) skupina izvajalcev, ki je razvidna iz evidence pridelovalcev in predelovalcev ekoloških in integriranih kmetijskih pridelkov ali živil, v skladu s pravilnikom o evidencah s področja ekološke pridelave in predelave kmetijskih pridelkov in živil.
2. Upravičenec do podpore je določen v petem in šestem odstavku 3. člena uredbe.
4. Pogoji za dodelitev podpore
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati splošne pogoje iz 9. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, razen pogoja iz 4. točke drugega odstavka 9. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Zaprtost finančne konstrukcije določata prvi in tretji odstavek 11. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, pri čemer se upoštevajo določbe 11. člena uredbe.
3. Poleg pogojev iz 1. in 2. točke tega poglavja, mora vlagatelj izpolnjevati tudi pogoje za dodelitev podpore iz 4. člena uredbe. Vlagatelj glede izpolnjevanja:
– pogoja iz druge alineje 3. točke prvega odstavka 4. člena uredbe, vlogi na javni razpis priloži »Izjavo članov o seznanjenosti z vsebino načrta aktivnosti informiranja in promocije«;
– pogoja iz 6. točke prvega odstavka 4. člena uredbe, vlogi na javni razpis priloži »Izjavo o datumu začetka opravljanja aktivnosti informiranja in promocije shem kakovosti«;
– pogoja iz 7. točke prvega odstavka 4. člena uredbe, vlogi na javni razpis priloži »Izjavo vlagatelja o drugih že odobrenih oziroma izplačanih sredstvih«.
4. Izjave iz prejšnje točke so določene v razpisni dokumentaciji.
5. Splošni pogoji za dodelitev podpore kot pomoči de minimis
1. Če se podpora dodeli kot pomoč de minimis, mora vlagatelj ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati splošne pogoje za dodelitev pomoči de minimis iz drugega odstavka 12. člena ter pogoje iz 13. in 14. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter vlogi na javni razpis priložiti dokazilo »Izjava o izpolnjevanju pogojev za dodelitev pomoči de minimis«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2. Objavo informacij o shemi državne pomoči določa 15. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
3. Proizvodi iz sheme kakovosti, za katere se v skladu s sedmim odstavkom 11. člena uredbe podpora dodeli kot pomoč po pravilu de minimis, so naslednji proizvodi iz sheme kakovosti zajamčena tradicionalna posebnost: belokranjska pogača, prekmurska gibanica, slovenska potica in idrijski žlikrofi.
6. Upravičene aktivnosti in upravičeni stroški
1. Upravičene aktivnosti in upravičeni stroški so določeni v 5. členu uredbe.
2. Upravičeni stroški, ki nastanejo pri izvajanju upravičenih aktivnosti, so v skladu s trinajstim odstavkom 5. člena uredbe določeni v Prilogi 1, ki je sestavni del tega javnega razpisa.
3. Stroški, za katere se podpora dodeli v obliki povračila dejansko nastalih stroškov, so določeni v devetem odstavku 5. člena uredbe, pri čemer se višina teh stroškov določi v skladu s šestim odstavkom 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
4. Obdobje izvajanja načrta aktivnosti informiranja in promocije (v nadaljnjem besedilu: načrt) se v skladu s 4. točko prvega odstavka 4. člena uredbe začne z datumom vložitve vloge na javni razpis in se zaključi 31. 12. 2027.
5. Neupravičeni stroški so določeni v 6. členu uredbe.
7. Merila za ocenjevanje vloge na javni razpis
1. Merila za ocenjevanje vloge na javni razpis in vstopni prag so določeni v 7. členu uredbe in podrobneje opredeljena v tem poglavju.
2. V skladu s prvim odstavkom 7. člena uredbe se med vlogami, ki dosežejo vstopni prag 45 % možnega števila, izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe razpisanih sredstev.
3. Točkovnik za ocenjevanje vlog na javni razpis:
MERILO | Maksimalno število točk |
1. Vrsta sheme kakovosti Točke se dodelijo glede na: – vrsto sheme kakovosti, za katero vlagatelj uveljavlja podporo, oziroma – vrsto proizvoda iz sheme kakovosti, za katerega vlagatelj uveljavlja podporo. Točke v okviru tega merila se seštevajo, pri čemer je največje možno število točk 40. | 40 |
Ekološka pridelava in predelava | 30 |
Zaščitena označba porekla | 28 |
Zajamčena tradicionalna posebnost | 25 |
Zaščitena geografska označba | 23 |
Izbrana kakovost | 18 |
2. Višina stroškov, ki so predvideni za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije shem kakovosti oziroma proizvodov iz shem kakovosti Upošteva se višina stroškov za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije, brez davka na dodano vrednost, ki jih vlagatelj predvidi v načrtu. | 15 |
Vlagatelj za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije predvidi več kot 150.000 EUR. | 15 |
Vlagatelj za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije predvidi več kot 100.000 do vključno 150.000 EUR. | 12 |
Vlagatelj za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije predvidi več kot 75.000 do vključno 100.000 EUR. | 10 |
Vlagatelj za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije predvidi več kot 50.000 do vključno 75.000 EUR. | 7 |
Vlagatelj za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije predvidi od vključno 25.000 do vključno 50.000 EUR. | 5 |
Vlagatelj za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije predvidi manj kot 25.000 EUR. | 3 |
3. Vrsta načrtovanih aktivnosti informiranja in promocije Upoštevajo se vrste aktivnosti informiranja in promocije proizvodov iz shem kakovost iz drugega odstavka 5. člena uredbe, ki jih vlagatelj izbere v načrtu. Točke v okviru tega merila se seštevajo, pri čemer je največje možno število točk 30. | 30 |
Vlagatelj izbere aktivnost organizacija, priprava in sodelovanje na javni predstavitvi v izobraževalnih ustanovah. | 15 |
Vlagatelj izbere aktivnost organizacija, priprava in sodelovanje na javni predstavitvi na prodajnih mestih, v sektorju prehrambne industrije ali na drugih javnih dogodkih. | 13 |
Vlagatelj izbere aktivnost izdelava spletne strani upravičenca, namenjene promociji sheme kakovosti oziroma proizvodov iz sheme kakovost. | 11 |
Vlagatelj izbere aktivnost priprava, izdaja in distribucija promocijskega gradiva za namen promocije sheme kakovosti oziroma proizvodov iz sheme kakovosti. | 9 |
Vlagatelj izbere aktivnost zakup oglasnega prostora za namen promocije sheme kakovosti oziroma proizvodov iz sheme kakovosti. | 7 |
Vlagatelj izbere aktivnost priprava, oblikovanje in izvedba spletnih seminarjev ali drugih spletnih predstavitev za namen promocije sheme kakovosti oziroma proizvodov iz sheme kakovost. | 5 |
4. Reprezentativnost skupine proizvajalcev za skupno trženje, skupine proizvajalcev za izvajanje shem kakovosti, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev Upošteva se delež članov skupine proizvajalcev za skupno trženje, skupine proizvajalcev za izvajanje shem kakovosti, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev (v nadaljnjem besedilu: člani skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev), ki imajo certifikat za shemo kakovosti oziroma za proizvod iz sheme kakovosti, za katero je vložena vloga na javni razpis, in jih vlagatelj navede v načrtu, glede na število vseh proizvajalcev v Republiki Sloveniji, ki imajo certifikat za shemo kakovosti oziroma za proizvod iz sheme kakovosti, za katero se uveljavlja podpora z vlogo na javni razpis. Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev se določi po naslednji enačbi: A = B/C*100, pri čemer je: – A: delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev; – B: število članov, ki imajo certifikat za shemo kakovosti oziroma za proizvod iz sheme kakovosti, za katero je vložena vloga na javni razpis, in jih vlagatelj navede v načrtu; – C: število vseh proizvajalcev v Republiki Sloveniji, ki imajo za shemo kakovosti oziroma za proizvod iz sheme kakovosti, za katero je vložena vloga na javni razpis, na dan objave javnega razpisa certifikat, kar je razvidno iz evidence pridelovalcev in predelovalcev ekoloških in integriranih kmetijskih pridelkov ali živil iz 147. člena Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14, 32/15, 27/17, 22/18, 86/21 – odl. US, 123/21, 44/22,130/22 – ZPOmK-2, 18/23 in 78/23; v nadaljnjem besedilu: zakon) oziroma iz evidence shem kakovosti iz 148. člena zakona. Če gre za shemo kakovosti izbrana kakovost, se pri izračunu deleža članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev upoštevajo samo certifikati, izdani tem članom, za naslednje vrste proizvodov: mlečni izdelki, mlečni izdelki – kmečki, goveje meso, prašičje meso, prašičje meso – kmečki, predelani izdelki iz sadja, meso drobnice, perutninsko meso, predelani izdelki iz žit in ajde. Če gre za shemo kakovosti ekološka pridelava in predelava, se delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev pomnoži z vrednostjo 100. Če vlagatelj uveljavlja podporo za izvedbo aktivnosti informiranja in promocije za več shem kakovosti oziroma za več proizvodov iz shem kakovosti, se upošteva rezultat za proizvod oziroma za shemo kakovosti, ki po navedeni enačbi doseže najvišjo vrednost. | 15 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša več kot 70 %. | 15 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša več kot 60 do vključno 70 %. | 13 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša več kot 50 do vključno 60 %. | 11 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša več kot 40 do vključno 50 %. | 9 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša več kot 30 do vključno 40 %. | 7 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša več kot 20 do vključno 30 %. | 5 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša od vključno 10 do vključno 20 %. | 3 |
Delež članov skupine proizvajalcev, organizacije proizvajalcev oziroma skupine izvajalcev znaša manj kot 10 %. | 1 |
SKUPAJ | 100 |
8. Obveznosti upravičenca: upravičenec mora izpolnjevati obveznosti iz prvega, drugega in tretjega odstavka 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter obveznosti iz 8. člena uredbe.
9. Sprememba obveznosti po izdaji odločbe o pravici do sredstev
1. Sprememba obveznosti po izdaji odločbe o pravici do sredstev je določena v 10. členu uredbe.
2. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Predplačilo: predplačilo določata 24. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in šesti odstavek 11. člena uredbe. Vlagatelj vlogo za predplačilo uveljavlja v vlogi na javnem razpisu.
11. Finančne določbe
1. Finančne določbe so v 11. členu uredbe.
2. V skladu s 3. točko drugega odstavka 7. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij se za diskontiranje pomoči uporabi zadnja referenčna obrestna mera, ki je objavljena na spletni strani Ministrstva za finance: https://www.gov.si/podrocja/finance-in-davki/drzavne-pomoci/.
12. Vlaganje vloge, obravnava vloge in postopek za dodelitev sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis in postopek za pridobitev sredstev sta določena v 5., 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 12. členu uredbe.
2. Odrek pravici do sredstev je določen v 13. členu uredbe.
3. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
13. Zahtevek za izplačilo sredstev
1. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev določa 21. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Obdobje vlaganja zahtevka za izplačilo sredstev določata prvi in drugi odstavek 9. člena uredbe. Upravičenec, ki je oseba zasebnega ali javnega prava, in je ustanovljen in deluje kot društvo, zasebni ali javni zavod ali ustanova, ter uveljavlja predplačilo, vloži prvi zahtevek za izplačilo sredstev v skladu z desetim odstavkom 24. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
3. Upravičenec mora ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati pogoje iz prvega, drugega in četrtega odstavka 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, razen pogoja iz 2. točke prvega odstavka 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, in poleg dokazil iz drugega odstavka 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, zahtevku za izplačilo sredstev priložiti dokazila o izpolnjevanju pogoja iz 3. točke prvega odstavka 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, kot na primer fotografijo promocijskega gradiva, oziroma v zahtevku za izplačilo sredstev navesti spletno stran oziroma družabno omrežje, kjer je označen vir sofinanciranja.
4. Poleg pogojev iz prejšnje točke mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti pogoje iz tretjega in petega odstavka 9. člena uredbe:
a) v skladu s tretjo alinejo 1. točke tretjega odstavka 9. člena uredbe se zahtevku za izplačilo sredstev priloži »Izjava upravičenca o drugih že odobrenih oziroma izplačanih sredstvih za isti namen«, ki je določena v razpisni dokumentaciji;
b) v zvezi z opravljenimi aktivnostmi iz prve alineje 2. točke tretjega odstavka 9. člena uredbe se v zahtevku za izplačilo sredstev navedejo naslednji podatki: kratek opis izvedenih aktivnosti, opis realizacije načrtovanih aktivnostih ter razlogi za morebitna odstopanja, opis realizacije pričakovanih rezultatov in poročilo o doseganju načrtovanih kazalnikov za izvedene aktivnosti;
c) v skladu z drugo alinejo 2. točke tretjega odstavka 9. člena uredbe se v zvezi z opravljenimi aktivnostmi za namen dokazovanja stroškov dela v zahtevku za izplačilo sredstev navedejo naslednji podatki: ime in priimek zaposlenega, vloga zaposlenega (vodja izvajanja načrta, oziroma strokovni ali tehnični sodelavec), datum izvedbe posamezne aktivnosti, vsebina in opis opravljenih del, število opravljenih ur in skupni upravičeni stroški dela za izvedbo aktivnosti iz načrta za posamezen mesec. Iz dokazil iz pod d) te točke mora biti razvidno, da so bila v poročilu navedena dela dejansko opravljena;
č) v skladu s tretjo alinejo 2. točke tretjega odstavka 9. člena uredbe se v zahtevku za izplačilo sredstev navedejo naslednji podatki: ime in priimek zaposlenega, vloga zaposlenega (vodja izvajanja načrta, oziroma strokovni ali tehnični sodelavec), datum opravljene službene poti, ura začetka in konca potovanja, namen potovanja z opisom opravljenih del, relacija potovanja (od kraja do kraja), število opravljenih kilometrov za posamezen mesec. Iz dokazil iz pod d) te točke mora biti razvidno, da so bila v poročilu navedena potovanja dejansko opravljena;
d) v skladu s petim odstavkom 9. člena uredbe se zahtevku za izplačilo sredstev priložijo dokazila o izvedbi aktivnosti informiranja in promocije, ki so določena v Prilogi 2, ki je sestavni del tega javnega razpisa.
5. Za dokazovanje stroškov iz šestega, sedmega in osmega odstavka 5. člena uredbe, se v skladu s petim odstavkom 9. člena uredbe zahtevku za izplačilo sredstev priložijo naslednja dokazila:
a) če gre za stroške dela iz 1. točke šestega odstavka 5. člena uredbe, se zahtevku za izplačilo sredstev priložita:
– kopija pogodbe o zaposlitvi z morebitnimi aneksi, iz katere razvidno, da je zaposlena oseba razporejena na delo za namen izvedbe načrta, pri čemer mora biti iz pogodbe razvidno, ali je oseba zaposlena samo za namen izvedbe načrta ali poleg izvedbe načrta tudi za druge namene, vključno s predvidenim obsegom dela na projektu (v urah ali %). Dokazilo iz te alineje se priloži prvemu zahtevku za izplačilu sredstev, drugemu in tretjemu zahtevku pa le v primeru, ko pride do spremembe pogodbe in
– izpis iz mesečne evidence prisotnosti na delovnem mestu;
b) če gre za stroške uporabe javnega prevoza iz 4. točke šestega odstavka 5. člena uredbe, se zahtevku za izplačilo sredstev priloži vozovnica;
c) če gre za stroške nastanitve iz 5. točke šestega odstavka 5. člena uredbe, se zahtevku za izplačilo sredstev priloži račun, iz katerega so razvidni podatki o datumu nastanitve, ceni in osebah, ki so bivale v nastanitvi;
č) če gre za stroške hrane in pijače za namen degustacije iz 6. točke šestega odstavka 5. člena uredbe, se zahtevku za izplačilo sredstev priložijo dokazila, kot sta na primer račun ali dobavnica;
d) če gre za stroške zunanjih storitev iz sedmega in osmega odstavka 5. člena uredbe, ki jih upravičenec izkazuje s plačilom na podlagi podjemne pogodbe, avtorske pogodbe, pogodbe o opravljanju začasnega ali občasnega dela upokojencev oziroma študentskega dela, se zahtevku za izplačilo sredstev priložijo naslednja dokazila:
– avtorska pogodba, obračun avtorskega honorarja po tej pogodbi in obračun davčnega odtegljaja (REK-2 obrazec),
– podjemna pogodba, obračun izplačila po tej pogodbi in obračun davčnega odtegljaja (REK-2 obrazec),
– pogodba o začasnem ali občasnem delu upokojencev, obračun izplačila po tej pogodbi in obračun davčnega odtegljaja (REK-2 obrazec) ali
– napotnica in račun študentskega servisa in seznam opravljenih del po dnevih.
14. Sistem kontrol: sistem kontrol je določen v 26. do 30. členu in v 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
15. Upravne sankcije in višja sila
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 14. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano
Priloga 1: Upravičeni stroški znotraj posamezne aktivnosti načrta aktivnosti informiranja in promocije
Priloga 2: Dokazila o izvedbi aktivnosti iz načrta aktivnosti informiranja in promocije