Uradni list

Številka 57
Uradni list RS, št. 57/2024 z dne 12. 7. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 57/2024 z dne 12. 7. 2024

Kazalo

Ob-2608/24, Stran 1817
Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo, Ulica Kneza Koclja 22, 2000 Maribor objavlja
javni razpis 
za sofinanciranje vzpostavitve in delovanja kompetenčnih centrov za dizajn management – KCDM 4.0 za obdobje 2024–2027 
1. Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo, Ulica Kneza Koclja 22, 2000 Maribor (v nadaljnjem besedilu: Sklad).
2. Naročnik javnega razpisa: Republika Slovenija, Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Direktorat za industrijo, podjetništvo in internacionalizacijo, Kotnikova ulica 5, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: Ministrstvo).
3. Pravna podlaga
– Proračun Republike Slovenije za leto 2024 (Uradni list RS, št. 150/22 in 123/23);
– Proračun Republike Slovenije za leto 2025 (Uradni list RS, št. 123/23);
– Zakon o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2024 in 2025 (Uradni list RS, št. 123/23 in 12/24);
– Zakon o podpornem okolju za podjetništvo (Uradni list RS, št 102/07, 57/12, 82/13, 17/15, 27/17, 13/18 – ZSinv in 40/23 – ZZrlD-A);
– Zakon o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23);
– Pravilnik o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23);
– Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831 (UL L 2023/2831, z dne 15. 12. 2023) z dne 13. 12. 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis;
– Uredba o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11);
– Mnenje o skladnosti sheme de minimis pomoči »Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis« (št. priglasitve: M001-2632616-2024, datum potrditve sheme: 13. 3. 2024; trajanje sheme: 31. 12. 2030);
– Akt o ustanovitvi Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo (Uradni list RS, št. 4/19);
– Poslovni in finančni načrt 2024 Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo, ki ga je vlada RS sprejela dne 18. 1. 2024, sklep Vlade RS št. 47602-1/2024/3;
– Spremembe in dopolnitve Poslovnega in finančnega načrta Javnega sklada Republike Slovenije za podjetništvo za leto 2024, ki ga je Vlada RS sprejela dne 9. 5. 2024, sklep Vlade RS št. 47602-1/2024/8;
– Pogodba št. C2180-24-700007, z dne 14. 6. 2024, o vzpostavitvi in spremljanju delovanja Kompetenčnega centra za dizajn management za obdobje 2024 do 2027 – KCDM 4.0;
– Soglasje Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport za objavo razpisa št. 302-21/2024-4.
4. Predmet, namen in cilj javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in delovanja največ 3 kompetenčnih centrov za razvoj kadrov in vpeljavo novih poslovnih procesov s področja dizajn managementa KCDM 4.0.
Namen javnega razpisa je:
– predstaviti, vpeljati in nadgraditi dizajn management in znamčenje v slovenskih podjetjih,
– načrtno razvijati s tem povezane kompetence vodij in zaposlenih,
– širiti strokovno znanje dizajn managementa v podpornem okolju za podjetja,
– spodbuditi izboljšave poslovnih procesov in povečati konkurenčnost slovenskih podjetij,
– povečati število delovnih mest v vključenih podjetjih,
– izboljšati prepoznavnost slovenskih blagovnih znamk in proizvodov oziroma storitev slovenskega oblikovanja.
Cilji javnega razpisa so:
– doseči vsaj 2.000 vključitev v usposabljanja v vsakem izmed izbranih kompetenčnih centrov,
– doseči vsaj eno izboljšavo poslovnih procesov ter vsaj en nov oziroma izboljšan proizvod ali storitev v vsakem vključenem podjetju, v skladu z novimi znanji oziroma prakso,
– pridobiti mednarodna priznanja za nove ali izboljšane produkte slovenskih podjetij,
– povečati prepoznavnost slovenskih podjetij, blagovnih znamk in slovenskega dizajna.
V okviru javnega razpisa bodo podprte naslednje upravičene aktivnosti:
a) vodenje projekta, ki vključuje strokovno-vsebinsko delo, kadrovsko-poslovno funkcijo, administrativno – finančno vodenje projektnih aktivnosti ter komuniciranje z različnimi javnostmi, ki med drugim zagotavljajo:
– vstopno diagnozo stanja v podjetjih ob vključitvi v projekt,
– pripravo in izvedbo načrta dela, v katerem bodo definirani ključni cilji na ravni partnerstva in posameznega podjetja,
– spremljanje napredka in merjenje rezultatov ob zaključku projekta.
b) razvoj znanj in izboljšave poslovnih praks na prednostnih področjih dizajn management znanj v podjetjih:
– usposabljanja z namenom uvajanja sprememb in poslovnih izboljšav v podjetja,
– uvajanje izboljšav na ravni proizvodov ali storitev,
– mentoriranje/svetovanje,
– analiza uporabniških izkušenj s podporo strokovnjakov,
– podpora pri razvoju in upravljanju slovenskih blagovnih znamk,
– sodelovanje na mednarodnih natečajih,
– izboljšave načrtovanja in vodenja razvojnih aktivnosti,
– priprava in vpeljava poslovnih strategij za povečevanje dodane vrednosti izdelkov in storitev ter posledično preboj v višji cenovni razred.
c) aktivno sodelovanje partnerjev na področju vodenja zaposlenih, razvoja kadrov, uvajanja dizajn managementa, izmenjave dobrih praks ter drugih ustreznih vsebin.
d) Izvajanje aktivnosti za širšo javnost (razvojne ter promocijske konference, sodelovanje z mladimi, študenti, izobraževalnimi institucijami, subjekti inovativnega okolja …)
5. Prednostna področja dizajn management znanj
Sklad bo v okviru javnega razpisa za sofinanciranje skupno izbral predvidoma tri kompetenčne centre na prednostnih področjih:
A) osnove dizajn managementa,
B) napredni dizajn management (dizajn inovacij).
6. Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
Vlogo lahko odda podjetje ali predstavniško telo (npr. grozdi), ki bo v primeru izbora kot upravičenec vodil konzorcij partnerjev in odgovarjal za izvedbo projekta, v skladu s cilji in pravili.
Vlagatelj1 in ostali partnerji morajo izpolnjevati vse pogoje za kandidiranje na javnem razpisu. V primeru, da kateri od v nadaljevanju navedenih pogojev ni izpolnjen, se ocenjevanje vloge ne izvede, projekt pa se zavrne. Izjema od tega določila velja v primeru, da je v partnerstvo vključen partner, ki ne izpolnjuje katerega od pogojev za kandidiranje. Tedaj Sklad dopusti, da prijavitelj tega partnerja izloči iz vloge na razpis, vloga pa se nadalje obravnava, če izpolnjuje vse posebne pogoje za partnerstvo. V primeru izločitve partnerja in hkratnem izpolnjevanju pogojev na ravni partnerstva, Sklad lahko pozove prijavitelja k dopolnitvi oziroma spremembi finančnega načrta za sredstva, ki so bila namenjena izločenemu partnerju, da se prerazporedijo med preostale člane partnerstva. Skupna višina zaprošenih sredstev iz prvotne vloge se v fazi spremembe finančnega načrta ne sme povišati.
1 Vlagatelj je vodilni partner v partnerstvu, ki so ga drugi partnerji med drugim pooblastili za oddajo vloge na javni razpis in podpis pogodbe o sofinanciranju s Skladom.
Izpolnjevanje pogojev mora izhajati iz celotne vloge.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o dodelitvi sredstev, a pred podpisom pogodbe, se pogodba o sofinanciranju ne bo podpisala, sklep o dodelitvi sredstev pa se odpravi.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o sofinanciranju, bo Sklad odstopil od pogodbe o sofinanciranju, pri čemer je vlagatelj dolžan vrniti vsa že prejeta sredstva, skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, od dneva prejema sredstev na njegov transakcijski račun do dneva vračila sredstev v državni proračun Republike Slovenije.
6.1. Splošni pogoji za kandidiranje
Vlagatelj oziroma vsak posamezni partner v partnerstvu mora ustrezati naslednjim pogojem:
– je registriran oziroma priglašen pri pristojnem organu v Republiki Sloveniji vsaj 12 mesecev pred datumom objave javnega razpisa, kar je razvidno iz uradne evidence AJPES,
– ima na dan oddaje vloge v delovnem razmerju, na podlagi veljavne pogodbe o zaposlitvi (sklenjene v skladu z Zakonom o delovnih razmerjih, Uradni list RS, št. 21/13, 78/13 – popr., 47/15 – ZZSDT, 33/16 – PZ-F, 52/16, 15/17 – odl. US, 22/19 – ZPosS, 81/19, 203/20 – ZIUPOPDVE, 119/21 – ZČmIS-A, 202/21 – odl. US, 15/22, 54/22 – ZUPŠ-1, 114/23 in 136/23 – ZIUZD; v nadaljnjem besedilu: ZDR-1) vsaj dve osebi; izjema so partnerji, ki so člani projektne pisarne2, ki morajo imeti na dan objave tega javnega razpisa v delovnem razmerju, na podlagi veljavne pogodbe o zaposlitvi (sklenjene v skladu z ZDR-1) vsaj eno osebo.3 Za potrebe tega razpisa se upošteva kot oseba v delovnem razmerju tudi nosilec dejavnosti pri s.p. (če je to njegova edina podlaga za zavarovanje)4,
2 Projektna pisarna zaposluje ustrezne strokovnjake za vsebinsko in tehnično vodenje projekta.
3 Izpolnjevanje tega pogoja se bo preverjalo s podatki Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije.
4 V tem primeru se ne zahteva sklenjena pogodba o zaposlitvi.
– nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti iz naslova obveznih dajatev in drugih denarnih nedavčnih obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki jih pobira davčni organ (v višini 50 eurov ali več na dan oddaje vloge); šteje se, da vlagatelj/partner, ki je gospodarski subjekt, ne izpolnjuje obveznosti tudi, če nima predloženih vseh obračunov davčnih odtegljajev za dohodke iz delovnega razmerja za obdobje zadnjega leta do dne oddaje vloge,
– na dan oddaje vloge nima neporavnanih zapadlih finančnih obveznosti v višini 50 eurov ali več do Ministrstva oziroma njegovih izvajalskih institucij: Slovenskega podjetniškega sklada ter Javne agencije Republike Slovenije za spodbujanje investicij, podjetništva in internacionalizacije, pri čemer neporavnane obveznosti izhajajo iz naslova pogodb o financiranju oziroma o dodelitvi javnih sredstev in so bile kot neporavnane in zapadle spoznane v pravnomočni odločbi pristojnega organa,
– da za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet sofinanciranja v tem razpisu, ni pridobil financiranja iz drugih javnih virov (sredstev evropskega, državnega ali lokalnega proračuna), vključno s sredstvi, ki predstavljajo državno pomoč ali pomoč po pravilu de minimis (prepoved dvojnega sofinanciranja),
– ni v postopku prisilne poravnave, stečajnem postopku, postopku likvidacije ali prisilnega prenehanja, z njegovimi posli iz drugih razlogov ne upravlja sodišče, ni opustil poslovne dejavnosti in na dan oddaje vloge ni bil v stanju insolventnosti, v skladu z določbami Zakona o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju (Uradni list RS, št. 176/21 – uradno prečiščeno besedilo, 178/21 – popr., 196/21 – odl. US, 157/22 – odl. US, 35/23 – odl. US, 57/23 – odl. US in 102/23) in ni v postopku prenehanja po Zakonu o gospodarskih družbah (Uradni list RS, št. 65/09 – uradno prečiščeno besedilo, 33/11, 91/11, 32/12, 57/12, 44/13 – odl. US, 82/13, 55/15, 15/17, 22/19 – ZPosS, 158/20 – ZIntPK-C, 18/21, 18/23 – ZDU-1O in 75/23; v nadaljnjem besedilu: ZGD-1),
– zanj ni podana prepoved poslovanja v razmerju do Ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. in 36. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – uradno prečiščeno besedilo, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri),
– ni v postopku vračanja neupravičeno prejete državne pomoči na podlagi odločbe Evropske komisije, ki je prejeto državno pomoč razglasila za nezakonito in nezdružljivo s skupnim trgom Skupnosti,
– nima neporavnanega vračila preveč izplačane pomoči po pravilu de minimis ali državne pomoči na podlagi predhodnega poziva ministrstva, pristojnega za finance,
– je:
a. družba oziroma podjetje registrirano skladno z ZGD-1, vključno s samostojnim podjetnikom posameznikom in pravnimi osebami zasebnega prava (interesna združenja, zbornice, organizacije na trgu dela) ali
b. zavod, ustanovljen na podlagi Zakona o zavodih (Uradni list RS, št. 12/91, 8/96, 36/00 – ZPDZC in 127/06 – ZJZP) ali
c. gospodarska zbornica, ustanovljena na podlagi Zakona o gospodarskih zbornicah (Uradni list RS, št. 60/06, 110/09 in 77/11) ali
d. obrtno-podjetniška zbornica ali
e. zadruga, ustanovljena na podlagi Zakona o zadrugah (Uradni list RS, št. 97/09 – uradno prečiščeno besedilo in 121/21),
– skladno z Uredbo Komisije (EU) 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis podjetje ni dejavno v:
– primarni proizvodnji ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture; 
– predelavi in trženju ribiških proizvodov in proizvodov iz akvakulture: 
– kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene ali količine proizvodov, nabavljenih ali danih na trg; 
– primarni proizvodnji kmetijskih proizvodov; 
– predelavi in trženju kmetijskih proizvodov: 
– kadar je znesek pomoči določen na podlagi cene oziroma količine takih proizvodov, ki so nabavljeni od primarnih proizvajalcev ali jih je na trg dalo zadevno podjetje; 
– kadar je pomoč pogojena s tem, da se delno ali v celoti prenese na primarne proizvajalce. 
– če je podjetje dejavno v enem od zgoraj navedenih sektorjev, obenem pa je dejavno v enem ali več drugih sektorjev, ki niso navedeni zgoraj, ali opravlja še druge dejavnosti v sektorjih, ki niso navedeni zgoraj, se pomoč de minimis lahko dodeli za nenavedene sektorje ali dejavnosti, pod pogojem, da se, na primer z ločevanjem računovodskih izkazov, zagotovi, da dejavnosti v zgoraj navedenih sektorjih niso deležne pomoči de minimis. 
– skupni znesek pomoči, dodeljen enotnemu podjetju, na podlagi pravila de minimis ne presega največje intenzivnosti pomoči ali zneska pomoči v zadnjih treh letih, kot določa shema pomoči de minimis,
– ne prejema ali ni v postopku pridobivanja državnih pomoči za reševanje in prestrukturiranje podjetij v težavah po Zakonu o pomoči za reševanje in prestrukturiranje gospodarskih družb in zadrug v težavah (Uradni list RS, št. 5/17) in ni podjetje v težavah skladno z 18. točko 2. člena Uredbe Komisije 651/2014/EU,
– izkazuje poslovno in finančno sposobnost za izvedbo projekta,
– nastopa kot partner samo v eni vlogi na razpis.
6.2. Posebni pogoji za partnerstvo
Na javnem razpisu lahko kandidira partnerstvo, ki:
– vključuje najmanj 15 partnerjev, od tega vsaj 7 malih in/ali srednje velikih podjetij, pri čemer se za določitev velikosti uporabljajo merila, ki jih določa 55. člen ZGD-1;
– vključuje partnerje, ki na dan oddaje vloge skupaj zaposlujejo vsaj 1.500 oseb5.
5 Upošteva se stanje na dan oddaje vloge na javni razpis.
– mora biti skladno z namenom, cilji in s predmetom javnega razpisa,
– načrtuje v vlogi najmanj 2.000 vključitev v programe izobraževanj in usposabljanj,
– načrtuje program usposabljanja na ravni partnerstva, skladno s prednostnim področjem dizajn management znanj,
– načrtuje višino javnega financiranja projekta največ 506.666,66 EUR.
Vsak partner, ki namerava sodelovati v partnerstvu, z izjavo (Obrazec 3: Izjava partnerjev o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev ter izjava o partnerstvu) pod materialno in kazensko odgovornostjo potrdi izpolnjevanje in sprejemanje razpisnih pogojev in potrdi, da se je seznanil s pogodbo o sofinanciranju projekta (Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju projekta).
7. Merila za izbor
Vse formalno popolne vloge, ki bodo izpolnjevale pogoje za kandidiranje in bodo skladne z namenom javnega razpisa, bo ocenila komisija za dodelitev sredstev na osnovi naslednjih meril:
Merilo
Št. možnih točk
1. Kakovost vsebine in sodelovanje partnerjev
43
2. Sestava partnerstva
30
3. Ciljne skupine
20
4. Finančni vidik 
7
Skupaj
100
Podrobnejša opredelitev meril je navedena v 16. točki razpisne dokumentacije.
8. Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago, določila o upravičenih stroških in o pomoči de minimis
Vir financiranja je Proračun Republike Slovenije – Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport – PP 231597 Usposabljanje zaposlenih v podjetjih.
Razpoložljiv znesek sredstev je do 1.520.000,00 EUR, s predvideno porabo do 120.000,00 EUR v letu 2024, do 450.000,00 EUR v letu 2025, do 450.000,00 EUR v letu 2026 in do 500.000,00 EUR v letu 2027.
Za podjetja, ki bodo v okviru partnerstev izbrana za sofinanciranje na osnovi tega javnega razpisa, bodo sredstva za upravičene stroške predstavljala pomoč po pravilu »de minimis«, kar je natančneje opredeljeno v 10. točki razpisne dokumentacije. Pomoč bo dodeljena na osnovi priglašene sheme de minimis pomoči »Program ukrepov MGTŠ za spodbujanje podjetništva in konkurenčnosti v obdobju 2024–2030 – de minimis« (št. sheme: M001-2632616-2024, datum potrditve sheme: 13. 3. 2024; trajanje sheme: 31. 12. 2030). Ob oddaji vloge podjetja podpišejo izjavo o enotnem6 podjetju (Obrazec št. 4). Intenzivnost pomoči je 100 % upravičenih stroškov.
6 Enotno podjetje v skladu z drugim odstavkom 2. člena Uredbe 2023/2831/EU pomeni vsa podjetja, ki so med seboj najmanj v enem od naslednjih razmerij: (a) podjetje ima večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov drugega podjetja; (b) podjetje ima pravico imenovati ali odpoklicati večino članov upravnega, poslovodnega ali nadzornega organa drugega podjetja; (c) podjetje ima pravico izvrševati prevladujoč vpliv na drugo podjetje na podlagi pogodbe, sklenjene z navedenim podjetjem, ali določbe v njegovi družbeni pogodbi ali statutu; (d) podjetje, ki je delničar ali družbenik drugega podjetja, na podlagi dogovora z drugimi delničarji ali družbeniki navedenega podjetja sámo nadzoruje večino glasovalnih pravic delničarjev ali družbenikov navedenega podjetja. Podjetja, ki so v katerem koli razmerju iz točk (a) do (d) preko enega ali več drugih podjetij, prav tako veljajo za enotno podjetje.
Zaprošeni znesek za posamezno partnerstvo lahko znaša največ 506.666,66 EUR, v skladu z razpoložljivimi sredstvi po tem javnem razpisu.
Podrobna določila glede upravičenih stroškov in njihovega uveljavljanja so navedena v 12. točki razpisne dokumentacije. V vlogi mora biti od zaprošenega zneska najmanj 60 % sredstev načrtovanih za usposabljanja s področja dizajn management znanj pri članih partnerstva (seštevek upravičenih stroškov c. in d., kot so definirani v 12. točki razpisne dokumentacije Upravičeni stroški).
Z izbranimi vlagatelji bo sklenjena pogodba o sofinanciranju. Ti vlagatelji prevzamejo vlogo vodenja partnerstva in komunikacijo s Skladom. Stroški se povrnejo vlagatelju na podlagi odobrenega zahtevka za sofinanciranje. Po izplačilu subvencije vlagatelj zagotovi povračilo sredstev vsem partnerjem.
9. Obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva
Obdobje, za katerega so namenjena razpisana sredstva, so proračunska leta 2024, 2025, 2026 in 2027. Obdobje upravičenosti javnih izdatkov (izplačil iz proračuna RS) je od 1. 8. 2024 do 30. 8. 2027.
Po tem javnem razpisu so do sofinanciranja upravičeni stroški, ki bodo pri vlagatelju oziroma vključenemu partnerju nastali od 1. 8. 2024, do konca izvajanja projektnih aktivnosti (najkasneje do 30. 6. 2027) in jih bo vlagatelj oziroma projektni partner plačal do 30. 6. 2027 in jih z ustreznimi dokazili predložil Skladu do 12. 7. 2027. Odobreno obdobje izvajanja projekta se v izjemnih primerih lahko podaljša, vendar le na podlagi soglasja Sklada in Ministrstva.
10. Rok in način oddaje vlog
Vloge morajo biti oddane osebno ali priporočeno po pošti na naslov: Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo, Ulica Kneza Koclja 22, 2000 Maribor, do 25. 9. 2024 do 23.59.
Vloge, ki bodo vložene po roku za oddajo vlog, ne bodo obravnavane in bodo s sklepom zavržene.
Kot prejem vloge na Sklad se upoštevajo datum, ura in minuta oddaje vloge priporočeno na pošti ali prejem vloge na sedežu Sklada, če je oddana osebno ali z navadno poštno pošiljko. Če je vloga oddana priporočeno po pošti, mora imeti žig, ki dokazuje uro, minuto in datum oddaje. Obravnavana bo samo vloga, ki bo pravočasna in pravilno označena. Vloge se lahko vložijo tudi osebno v glavni pisarni Sklada ob delovnih dnevih od 9. do 12. ure, najpozneje do roka za oddajo vloge.
Vlagateljem svetujemo, da pri oddaji priporočene ovojnice poskrbijo, da poštni urad na pošiljki navede uro in datum oddaje te pošiljke, saj bo Sklad ovojnice, za katere iz prejete pošiljke ne bosta jasno razvidna ura in datum, obravnaval kot vloge, oddane na dan oddaje ob 23.59. Če se vloga odda priporočeno na Petrolovem bencinskem servisu, naj vlagatelj ob oddaji pošiljke pred zaprtjem kuverte vanjo priloži kopijo računa ali potrdila o oddani pošiljki, iz katerega bosta razvidna dan in ura oddaje priporočene pošiljke. Kot datum in čas oddaje se bo v tem primeru štel datum in čas izdaje računa ali potrdila o oddani pošiljki. Če vlagatelj ne predloži zahtevanega dokazila o oddaji, se bo štelo, da je bila vloga oddana na dan oddaje ob 23.59.
Vloge morajo biti oddane v zaprtem ovitku z vidno oznako: »Ne odpiraj – Vloga na JR KCDM 4.0«. Vloge naj bodo označene s polnim nazivom in naslovom vlagatelja.
Dopolnitev vloge naj bo oddana v zaprtem ovitku z vidno oznako: »Ne odpiraj – Dopolnitev vloge na JR KCDM 4.0«. Dopolnitve vlog naj bodo označene s polnim nazivom in naslovom vlagatelja.
11. Postopek izbora
Postopek izbora (odpiranje, pregled formalne popolnosti, izpolnjevanja pogojev in ocenjevanje vlog) bo vodila komisija, imenovana s strani direktorice Sklada.
– Pregled formalne popolnosti
Predložena vloga mora biti v zaprtem ovitku, ovitek pa mora biti označen z navedbo javnega razpisa. Vloge naj bodo označene z nazivom in naslovom prijavitelja. Na odpiranju vlog bo strokovna komisija preverila pravočasnost, pravilno označenost in popolnost prispelih vlog. Prepozno prispela vloga se s sklepom zavrže. Neustrezno označena vloga se s sklepom zavrže. Formalno popolno vlogo sestavljajo ustrezno izpolnjeni obrazci, podpisani s strani zakonitih zastopnikov:
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec (.doc) 
– Obrazec št. 2: Finančni načrt (.xls) 
– Obrazec št. 3: Izjava partnerjev o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev ter izjava o partnerstvu (.doc) 
– Obrazec št. 4: Izjava o prejetih pomočeh enotnega podjetja 
Vloga naj bo oddana tudi v elektronski obliki (USB ključ) na obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije, v obliki, ki je navedena v oklepajih zgoraj, in mora vsebovati vse zahtevane priloge in podatke. V primeru, da se elektronska oblika razlikuje od vloge v fizični obliki, se upošteva fizična oblika.
– Pregled izpolnjevanja pogojev
Pregled izpolnjevanja pogojev se bo izvajal za vsakega od vključenih partnerjev. Izjavo o izpolnjevanju pogojev mora podpisano in pravilno izpolnjeno oddati vsak partner, vključen v partnerstvo.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja katerega od pogojev lahko Sklad zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. V primeru, da posamezni partner ne izpolnjuje pogojev, se partner izključi iz obravnave vloge.
Če se oceni, da vloga ni skladna s predmetom, namenom in cilji javnega razpisa, ali da ne izpolnjuje katerega od pogojev javnega razpisa, se ocenjevanje po merilih ne izvede, vloga pa se s sklepom zavrne, razen v primeru, kot je določen v drugem odstavku 6. točke tega javnega razpisa.
– Ocenjevanje vlog in postopek izbora vlog za sofinanciranje
Komisija bo ocenila vloge glede na merila, določena v 7. točki javnega razpisa in natančneje opisana v 16. točki razpisne dokumentacije.
Prag števila točk, nad katerim je lahko odobreno sofinanciranje, je 60 točk ali več. V nobenem primeru vloga vlagatelja, ki je pridobila manj kot 60 točk, ne more pridobiti sofinanciranja.
Strokovna komisija bo na osnovi rezultatov ocenjevanja glede na merila na ravni javnega razpisa oblikovala predlog treh prejemnikov sredstev.
Strokovna komisija med pozitivno ocenjenimi vlogami za sofinanciranje predlaga vloge po vrstnem redu števila dobljenih točk od najbolje do najslabše ocenjene vloge in glede na prednostna področja dizajn management znanj na naslednji način:
– med pozitivno ocenjenimi vlogami strokovna komisija najprej izbere za sofinanciranje po eno vlogo iz vsakega od prednostnih področij, določenih v 5. točki javnega razpisa, in sicer vlogo, ki je za posamezno prednostno področje dosegla najvišjo končno oceno med vlogami, ki so dosegle ali presegle prag 60 točk,
– po izvedenem postopku iz predhodne alineje bo strokovna komisija izmed preostalih vlog izbrala za sofinanciranje vlogo, ki je dosegla najvišje število točk ne glede na prednostno področje prijave,
– v primeru, da za eno od prednostnih področij ne bo nobena vloga pozitivno ocenjena, bo strokovna komisija za sofinanciranje izbrala tri najbolje ocenjene vloge iz drugega prednostnega področja.
V primeru, če imata dve vlogi enako število točk, ima prednost tista vloga, ki ima pri merilu 1 več točk. Če imata vlogi še vedno enako število točk, ima prednost tista vloga, ki ima pri merilu 2 več točk. Če imata vlogi še vedno enako število točk, ima prednost tista vloga, ki ima pri merilu 4 več točk. Če imata vlogi še vedno enako število točk, ima prednost tista vloga, ki ima pri merilu 3 več točk.
Če imata vlogi še vedno enako število točk, se izvede primerjava absolutnih vrednosti (npr. odstotek ali število podjetij) v posameznih merilih, navedenih v prejšnjem odstavku, v istem vrstnem redu. Izbran je vlagatelj, ki ima višjo absolutno vrednost v navedenem vrstnem redu.
Del razpisanih sredstev lahko ostane nerazporejen.
– Dodelitev sredstev
O dodelitvi sredstev po tem razpisu bo na predlog komisije s sklepom o izbiri odločila direktorica Sklada. Hkrati bo prejemnik sredstev pozvan k podpisu pogodbe. Če se v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu pogodbe prejemnik nanj ne odzove, se šteje, da je umaknil vlogo za pridobitev sredstev.
12. Datum odpiranja vlog in obveščanja o izidu javnega razpisa: odpiranje vlog bo potekalo na sedežu Sklada, Ulica Kneza Koclja 22, Maribor, v roku petih delovnih dni od poteka roka za oddajo vlog. Vsi vlagatelji bodo o izidu javnega razpisa obveščeni najkasneje v 60 dneh po zaključku odpiranja vlog.
13. Varovanje osebnih podatkov in poslovnih skrivnosti
Varovanje osebnih podatkov, ki jih Skladu in Ministrstvu posredujejo vlagatelji oziroma upravičenci, bo zagotovljeno v skladu z veljavno zakonodajo, ki ureja varovanje osebnih podatkov, vključno s Splošno uredbo GDPR in ZVOP-2. V zvezi s tem Sklad napotuje na splošne informacije oziroma na obvestilo o varstvu osebnih podatkov, objavljeno na spletni strani Sklada na https://www.podjetniskisklad.si/o-nas/splosne-informacije/varstvo-osebnih-podatkov/ in na spletni strani Ministrstva https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-gospodarstvo-turizem-in-sport/o-ministrstvu/.
Vsi podatki iz vlog, ki jih komisija odpre, so informacije javnega značaja razen tistih podatkov, ki jih vlagatelj posebej označi, in sicer poslovne skrivnosti, osebni podatki in druge izjeme iz 6. člena Zakona o dostopu do informacij javnega značaja (Uradni list RS, št. 51/06 – uradno prečiščeno besedilo, 117/06 – ZDavP-2, 23/14, 50/14, 19/15 – odl. US, 7/18 in 141/22, v nadaljnjem besedilu: ZDIJZ), ki niso javno dostopne in tako ne smejo biti razkrite oziroma dostopne javnosti. Poslovna skrivnost mora biti določena v skladu z Zakonom o poslovni skrivnosti (Uradni list RS, št. 22/19) in se lahko nanaša na posamezen podatek ali na del vloge, ne more pa se nanašati na celotno vlogo. Vlagatelj mora pojasniti, zakaj posamezen podatek ne sme biti dostopen javnosti kot informacija javnega značaja. Če vlagatelj ne označi in razloži takšnih podatkov v vlogi, bo Sklad lahko domneval, da vloga po stališču vlagatelja ne vsebuje poslovnih skrivnosti in drugih izjem iz 6. člena ZDIJZ.
Namen obdelave osebnih podatkov, ki jih Skladu in Ministrstvu posredujejo vlagatelji oziroma upravičenci, je izvedba javnega razpisa, vodenje podatkov, evidenc, analiz in drugih zbirk za Sklad, Ministrstvo in nadzorne organe in sicer o izidu javnega razpisa in o izvajanju pogodbe o sofinanciranju. Nadalje je namen obdelave osebnih podatkov tudi izdelava študij in vrednotenj, sodelovanje in priprava oziroma izdelava vlog v postopkih pred pristojnimi organi (postopki pred sodnimi, preiskovalnimi ali drugimi pristojnimi organi). Osebni podatki se bodo obdelovali tudi za namene učinkovitega delovanja informacijskih sistemov ali pripomočkov, ki jih uporabljata ali sta jih dolžna uporabljati Sklad in Ministrstvo.
Podatki o sofinanciranih projektih, za katere je tako določeno s predpisi ali ki so javnega značaja, se bodo objavili. Objavljen bo seznam upravičencev, ki bo obsegal navedbo upravičenca, naziv projekta, programsko območje upravičenca in znesek javnih virov financiranja projekta. Objave podatkov o projektu in upravičencih do sredstev bodo izvedene v skladu z ZDIJZ.
14. Dostop do razpisne dokumentacije in informacij
Celotno razpisno dokumentacijo in informacije v zvezi z namenom javnega razpisa lahko zainteresirani vlagatelji v razpisnem roku pridobijo na spletni strani Sklada https://www.podjetniskisklad.si, na e-naslovu: kcdm@podjetniskisklad.si ali prek tel. 02/234-12-61 v času uradnih ur.
Celotna razpisna dokumentacija vsebuje:
– Javni razpis
– Razpisno dokumentacijo
– Obrazec št. 1: Prijavni obrazec (.doc)
– Obrazec št. 2: Finančni načrt (.xls)
– Obrazec št. 3: Izjava partnerjev o izpolnjevanju in sprejemanju razpisnih pogojev ter izjava o partnerstvu (.doc)
– Obrazec št. 4: Izjava o prejetih pomočeh enotnega podjetja
– Priloga št. 1: Vzorec pogodbe o sofinanciranju projekta (.doc)
– Priloga št. 2: Vzorec partnerskega sporazuma (.doc)
– Priloga št. 3: Označba vloge
Javni sklad Republike Slovenije za podjetništvo 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti