Uradni list

Številka 78
Uradni list RS, št. 78/2024 z dne 13. 9. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 78/2024 z dne 13. 9. 2024

Kazalo

Št. 300-0007/2024 Ob-2882/24, Stran 2205
Občina Sevnica na podlagi Odloka o proračunu Občine Sevnica za leto 2024 (Uradni list RS, št. 9/24), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna RS (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22 in 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23) in Pravilnika o podeljevanju štipendij za deficitarne poklice v Občini Sevnica (Uradni list RS, št. 43/16), (v nadaljevanju: pravilnik), objavlja
javni razpis 
za dodelitev štipendij za deficitarne poklice v Občini Sevnica za šolsko leto 2024/2025 
I. Naročnik: Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica.
II. Predmet javnega razpisa, namen in cilj
Občina Sevnica za šolsko leto 2024/2025 razpisuje:
– 15 štipendij za poklicno srednješolsko izobraževanje (IV. stopnja izobrazbe) za pridobitev izobrazbe za naslednje deficitarne poklice: kamnosek, tesar, izdelovalec kovinskih konstrukcij, oblikovalec kovin – orodjar, elektrikar, avtokaroserist, avtoserviser, strojni mehanik, pek, mesar, slaščičar, gastronom – hotelir (kuhar, natakar), mizar, zidar, klepar – krovec, izvajalec suhomontažne gradnje, slikopleskar – črkoslikar, tapetnik, pečar – polagalec keramičnih oblog, gozdar, dimnikar, inštalater strojnih instalacij, bolničar – negovalec in
– 25 štipendij za strokovno srednješolsko izobraževanje (V. stopnja izobrazbe) za pridobitev izobrazbe za naslednje deficitarne poklice: kemijski tehnik, gastronomsko – turistični tehnik, gastronomski tehnik, strojni tehnik, elektrotehnik, lesarski tehnik in avtoservisni tehnik.
Deficitarni poklici, zapisani v slovnični obliki moškega spola, so uporabljeni kot nevtralni in veljajo enakovredno za oba spola.
Štipendije se dodeljujejo posameznikom z namenom zagotavljanja ustreznega kadra na trgu dela glede na povpraševanje delodajalcev ter spodbujanja vpisa na vrste in področja izobraževanja, ki pospešujejo gospodarski razvoj in izboljšujejo zaposljivost ter tistih področij izobraževanja, za katere ni dovolj zanimanja.
III. Višina razpisanih sredstev in štipendije
Višina razpisnih sredstev za 15 štipendij za poklicno srednješolsko izobraževanje znaša 14.400 EUR, za 25 štipendij za strokovno srednješolsko izobraževanje pa 24.000 EUR.
Sredstva v skupni višini 38.400 EUR so zagotovljena v Proračunu Občine Sevnica za leto 2024 na proračunski postavki 19440 Štipendijska politika, konto 411799 Druge štipendije.
Višina mesečne štipendije znaša 80,00 EUR. Štipendija se izplačuje mesečno za 12 mesecev v šolskem letu.
IV. Pogoji razpisa
Za štipendije za deficitarne poklice v Občini Sevnica zaprosi posameznik, ki izpolnjuje naslednje splošne pogoje:
– ima stalno prebivališče na območju Občine Sevnica,
– je v šolskem letu 2024/2025 v Republiki Sloveniji vpisan v enega od izobraževalnih programov srednjega poklicnega ali strokovnega izobraževanja za pridobitev poklicev navedenih v 2. točki tega razpisa in ima na tem področju pridobljen status dijaka,
– ni v delovnem razmerju, ne opravlja samostojne registrirane dejavnosti, ni vpisan v evidenco brezposelnih oseb pri pristojnem organu oziroma ni poslovodna oseba gospodarske družbe ali direktor zasebnega zavoda,
– hkrati ne prejema kadrovske štipendije, štipendije za deficitarne poklice odobrene s strani Javnega štipendijskega, razvojnega, invalidskega in preživninskega sklada RS ter druge občinske štipendije,
– v šolskem letu 2024/2025 se ne vpisuje ponovno v isti letnik,
– bo na izobraževalnem programu, za katerega štipendiranje se prijavlja, pridobil višjo raven izobrazbe od že pridobljene,
– je bil v izobraževalni program, za katerega uveljavlja pravico do štipendije, prvič vpisan pred dopolnjenim 22. letom starosti.
Štipendist mora zgoraj navedene točke izpolnjevati celoten čas upravičenosti do štipendije.
V. Razpisna dokumentacija
Vlagatelj mora predložiti:
– v celoti izpolnjen in podpisan Prijavni obrazec (tč. 1–tč. 5);
– parafiran vzorec pogodbe (pod tč. 6);
– potrdilo o stalnem prebivališču, ki ne sme biti starejše od 30 dni od datuma prijave na razpis (neobvezno);
– fotokopijo spričevala šolskega leta 2023/2024; če se vlagatelj v šolskem letu 2023/2024 ni izobraževal, mora priložiti fotokopijo spričevala zaključenega predhodnega šolskega leta, ki ga je opravljal;
– original potrdilo o vpisu vlagatelja za šolsko leto 2024/2025, iz katerega je razvidno, da je vlagatelj prvič vpisan v letnik oziroma potrjen obrazec Potrdilo o vpisu (pod tč. 5) s strani šole o vpisu vlagatelja v šolsko leto 2024/2025;
– potrdilo oziroma dokument, ki izkazuje, da je bil vlagatelj prvič vpisan v izobraževalni program pred 22 letom, v kolikor je ob oddaji vloge za štipendijo starejši od 22 let;
– fotokopijo obeh strani bančne kartice, osebnega računa ali prve strani hranilne knjižice.
VI. Izbirni postopek in merila za dodelitev sredstev
(1) Če prejete vloge vlagateljev, ki izpolnjujejo pogoje, ne presegajo števila razpisanih štipendij in vrednosti razpisnih sredstev, se vloge vlagateljev ne razvrščajo po merilih, štipendija pa se dodeli vsem vlagateljem, ki izpolnjujejo pogoje.
(2) Če so prejete vloge vlagateljev, ki izpolnjujejo pogoje in presegajo število razpisanih štipendij in vrednosti razpisnih sredstev znotraj poklicnega ali strokovnega izobraževanja, se lahko nerazdeljena sredstva znotraj poklicnega izobraževanja prenesejo na strokovno izobraževanje in obratno.
(3) Če so prejete vloge vlagateljev, ki izpolnjujejo pogoje in presegajo skupno število razpisanih štipendij in celotno vrednost razpisnih sredstev tudi po prerazporeditvi prostih sredstev na podlagi druge alineje te točke, bodo vloge vlagateljev izbrane po vrstnem redu spodaj navedenih merilih:
1. merilo: splošni učni uspeh zaključenega predhodnega šolskega leta;
2. merilo: v kolikor ima več vlagateljev enak splošni učni uspeh zaključenega predhodnega šolskega leta, se upošteva višja povprečna ocena v zaključenem predhodnem šolskem letu;
3. merilo: v kolikor ima več vlagateljev enak splošni učnih uspeh in enako povprečno oceno v zaključenem predhodnem šolskem letu, se upošteva večja oddaljenost stalnega bivališča dijaka od naslova izobraževalne ustanove. Za izračun oddaljenosti se upošteva najkrajša razdalja na spletni strani Google Zemljevidi na naslovu: https://www.google.si/maps.
Prijave, ki so prispele v roku, obravnava komisija, ki pripravi predlog za izbor. Strokovna komisija, imenovana s sklepom župana, bo vloge odprla do 21. 10. 2024 v prostorih Občine Sevnica. Odpiranje ne bo javno.
Če komisija ugotovi, da je potrebno prijavo dopolniti, po zaključku zbiranja prijav, obvesti vlagatelja o pomanjkljivostih in ga pozove, da prijavo dopolni v 8 dneh. Če prosilec v tem roku prijave ne dopolni, se prijava zavrže.
O dodelitvi sredstev vlagateljem po tem pravilniku na predlog komisije odloča pooblaščena oseba. Prijavitelji bodo z izidom javnega razpisa pisno seznanjeni s sklepom najpozneje v roku 30 dni od dne, od katerega se šteje, da je vložena zadnja popolna vloga, med vsemi na javni razpis prispelimi pravočasnimi vlogami.
Zoper odločitev iz prejšnjega stavka lahko vlagatelj vloži pritožbo županu v roku 8 dni od prejema sklepa. Odločitev župana je dokončna.
Sklepanje pogodb z izbranimi štipendisti se opravi v 15 dneh od dokončnosti sklepa o izboru. Če kateri do štipendistov v roku 15 dni od vročitve pogodbe le-te ne podpiše, se šteje, da odstopa od pogodbe.
VII. Obveznosti štipendista
Štipendist je v času trajanja pogodbe dolžan Občini Sevnica v roku 8 dni od nastanka spremembe, ki bi lahko vplivala na štipendijsko razmerje, oziroma od takrat, ko je zanjo izvedel, sporočiti vsako spremembo, zlasti pa:
– prekinitev ali zaključek izobraževanja,
– spremembo vrste in področje izobraževanja,
– sklenitev pogodbe o zaposlitvi oziroma začetek opravljanja samostojne registrirane dejavnosti,
– spremembo stalnega prebivališča,
– nastop starševskega dopusta in dopusta za nego in varstvo otroka,
– neizpolnjenih šolskih obveznosti zaradi višje sile,
– opravičljive zdravstvene razloge,
– ter druge okoliščine, ki se nanašajo na štipendijsko razmerje oziroma zaradi katerih štipendist ne izpolnjuje več pogojev za pridobitev štipendije po tem pravilniku.
Neizpolnjevanje obveznosti obveščanja iz prejšnjega odstavka tega člena s strani štipendista je sankcionirano s prekinitvijo pogodbe, in sicer od trenutka dalje, ko so nastale spremembe.
Komisija za štipendiranje v primeru sprememb, ki vplivajo na štipendijsko razmerje, ponovno odloči o štipendiji, na podlagi spremenjenih okoliščin.
Štipendist izgubi pravico do štipendije pred potekom roka, določenega v pogodbi o štipendiranju in mora vrniti prejete zneske štipendije, skupaj z zakonitimi zamudnimi obrestmi, če:
– ne izpolnjuje več pogojev za pridobitev štipendije po tem pravilniku,
– po svoji volji ali krivdi v času prejemanja štipendije prekine izobraževanje,
– spremeni smer izobraževanja, brez soglasja Občine Sevnica,
– pridobi štipendijo na podlagi posredovanja neresničnih podatkov ali
– sklene pogodbo z drugim štipenditorjem (kadrovske štipendije).
Če štipendist ne izpolnjuje pogodbenih obveznosti, ima Občina Sevnica pravico zahtevati vrnitev že izplačanih zneskov.
Za področja, ki niso urejena s tem pravilnikom, se subsidiarno uporabljajo določila Zakona o štipendiranju (Uradni list RS, št. 56/13, 99/13 – ZUPJS-C, 8/16, 61/17 – ZUPŠ, 31/18, 54/22 – ZUPŠ-1 in 122/23).
VIII. Dostopnost dokumentacije: besedilo javnega razpisa in vloga sta vlagateljem na voljo od dneva objave v Uradnem listu RS do izteka prijavnega roka na spletni strani Občine Sevnica (www.obcina-sevnica.si) in v poslovnem času na naslovu Občine Sevnica, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica (pisarni št. 118 in 102).
IX. Rok in način oddaje vlog
Vlogo vlagatelji vložijo na predpisanem prijavnem obrazcu, ki ga izpolnjenega in podpisanega, skupaj s potrebnimi dokazili, pošljejo po pošti priporočeno (oznaka R) ali s povratnico (oznaka AR) na naslov Občina Sevnica, Glavni trg 19a, 8290 Sevnica ali vložijo osebno (v sprejemni pisarni v pritličju občinske stavbe), do 15. 10. 2024.
Šteje se, da je prijava prispela pravočasno, če je bila zadnji dan roka za oddajo prijav oddana na pošti s priporočeno pošiljko (datum poštnega žiga na dan 15. 10. 2024) ali do konca delavnika (do 15. ure) oddana v sprejemni pisarni Občine Sevnica.
Prijave morajo biti oddane v zaprti kuverti in opremljene z:
a) – nazivom in naslovom prijavitelja,
– datumom oddaje vloge, ki ga označi pošta (če se pošilja po pošti) ali sprejemna pisarna (če se dostavi osebno) in
– z oznako, ki se glasi: »Ne odpiraj javni razpis – deficitarne štipendije«
b) oziroma obrazcem za opremo kuverte, ki je del razpisne dokumentacije.
S sklepom bodo zavržene vse prijave, ki ne bodo:
– oddane na veljavnem obrazcu za leto 2024,
– imele pravilno opremljene kuverte,
– oddane pravočasno na pošto oziroma osebno dostavljene v sprejemno pisarno občine.
V eni pisemski ovojnici je lahko oddana le ena prijava na razpis. V kolikor bo v eni pisemski ovojnici oddanih več prijav (prijavni obrazci za več vlagateljev), se pri izboru upošteva ime in priimek tistega vlagatelja, ki je kot prvi naveden na pisemski ovojnici. Ostale prijave iz pisemske ovojnice se zavržejo.
X. Dodatne informacije
Dodatne informacije so vlagateljem na voljo:
– na e-poštnem naslovu: vlasta.kuzmicki@obcina-sevnica.si in jasmina.veselinovic@obcina-sevnica.si,
– od ponedeljka do petka v času poslovnih ur, osebno na naslovu Občine Sevnica ali tel. 07/81-61-233 pri Vlasti Kuzmički ali na tel. 07/81-61-205 pri Jasmini Veselinović.
Občina Sevnica 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti