Uradni list

Številka 81
Uradni list RS, št. 81/2024 z dne 20. 9. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 81/2024 z dne 20. 9. 2024

Kazalo

Št. 302-8/2024 (O408) Ob-2923/24, Stran 2248
Mestna občina Krško, Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško, na podlagi Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 – ZLS-UPB2, 27/08 – odločba US RS, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 – ZUJF, 14/15 – ZUUJFO, 76/16 – odločba US RS, 11/18 – ZSPDSLS-1, 30/18, 61/20 – ZIUZEOP-A, 80/20 – ZIUOOPE in 62/24 – odl. US), Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – uradno prečiščeno besedilo, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), Zakona o spodbujanju investicij (Uradni list RS, št. 13/18, 204/21, 29/22, 65/23 in 31/24), Uredbe Komisije (EU) 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis, Statuta Mestne občine Krško (Uradni list RS, št. 132/22), Odloka o proračunu Mestne občine Krško za leto 2024 (Uradni list RS, št. 134/23 in 44/24), Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07, 61/08, 99/09 – ZIPRS1011, 3/13, 81/16, 11/22, 96/22, 105/22 – ZZNŠPP, 149/22 in 106/23), Pravilnika o dodeljevanju proračunskih sredstev za spodbujanje investicij na področju gospodarstva v Mestni občini Krško (Uradni list RS, št. 60/24), v nadaljevanju pravilnik, Mnenja o skladnosti de minimis pomoči »Spodbujanje razvoja malega gospodarstva in investicij v poslovnih conah v mestni občini Krško« od Ministrstva za finance (št. priglasitve: M002-5874572-2024), objavlja
javni razpis 
za spodbujanje neposrednih investicij na področju gospodarstva v Mestni občini Krško za leto 2024 
1. Naročnik: naročnik javnega razpisa je Mestna občina Krško, Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško (v nadaljevanju tudi: občina).
2. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje neposrednih investicij v osnovna sredstva, ki bodo prispevala k širitvi podjetja, razvoju, povečanju dodane vrednosti in števila zaposlenih.
Sredstva v razpisu so namenjena za naslednje ukrepe:
– kupnina za stavbna zemljišča, na katerih se bodo gradili poslovni prostori za podjetje, katerih prodajalec je bila Mestna občina Krško,
– strošek komunalnega prispevka,
– odškodnina zaradi spremembe namembnosti zemljišča,
– strošek sanacije degradiranih zemljišč na katerih je načrtovana gradnja poslovnih objektov.
Subvencije se dodeljujejo na podlagi pomoči de minimis v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L, 2023/2831, 15. 12. 2023, nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831).
Skupni znesek pomoči de minimis, dodeljen istemu enotnemu podjetju ne sme presegati 300.000,00 EUR v obdobju zadnjih treh let, ne glede na obliko ali namen pomoči, ter ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Unije.
3. Višina razpisanih sredstev po ukrepih: finančna sredstva za izvedbo javnega razpisa, v višini 250.000,00 EUR, so zagotovljena v proračunu Mestne občine Krško za leto 2024, in sicer na proračunski postavki 5220 – Razvoj malega gospodarstva – sofinanciranje. V primeru spremembe proračuna se vrednost razpisanih sredstev lahko spremeni.
4. Splošna določila – pogoji za upravičence
Upravičeni do investicijskih spodbud po tem razpisu so mikro, majhna in srednja podjetja, ter samostojni podjetniki posamezniki, ki izpolnjujejo splošne in posebne pogoje, investirajo na območju mestne občine Krško in imajo pridobljeno pravnomočno gradbeno dovoljenje za objekt, ki je skladno z Uredbo o razvrščanju objektov (Uradni list RS, št. 96/22) – Priloga 1 klasificiran, kot 1251 Industrijske stavbe.
Prijavitelji bodo izbrani na podlagi splošnih in posebnih meril, vezanih na namen investicije in do oddaje vloge dejansko nastale stroške. Pogoji in merila so natančneje navedena v razpisni dokumentaciji objavljeni na spletni strani občine www.krsko.si.
5. Ukrepi, predmet podpore, upravičenci in upravičeni stroški: ukrepi, predmet podpore, upravičenci, upravičeni stroški so navedeni v razpisni dokumentaciji, objavljeni na spletni strani občine www.krsko.si.
6. Rok porabe dodeljenih sredstev: dodeljena sredstva bodo praviloma izplačana v letu 2024, v skladu s predpisi, ki določajo izvrševanja proračuna.
7. Način prijave in rok za predložitev vlog
Vlagatelji morajo oddati vloge v fizični obliki po pošti v zaprti ovojnici na naslov »Mestna občina Krško, Cesta krških žrtev 14, 8270 Krško« s pripisom »Ne odpiraj – prijava na JR za neposredne investicije«, številka 302-8/2024 O408, ter s polnim naslovom prijavitelja in z obvezno uporabo »Obrazec za kuverto«.
Rok za prijavo na razpis je do vključno 21. 10. 2024 do 12. ure.
8. Obravnavanje vlog in obveščanje o izidu razpisa
8.1 Vloge prispele na javni razpis pregleda in oceni komisija, ki jo je za ta namen imenuje župan Mestne občine Krško. Komisija bo vse prispele vloge odprla in ugotovila njihovo popolnost ter jih ocenila v skladu s pogoji in merili javnega razpisa. O pregledu in oceni vlog sestavi komisija zapisnik. Odpiranje vlog ne bo javno.
8.2 Vlagatelja nepopolne vloge, komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove, da jo dopolni v roku 8 dni od prejema poziva. Nepopolne vloge, ki v navedenem roku niso dopolnjene, se zavržejo.
8.3 Mestna občina Krško bo vse vlagatelje vlog obvestila o izidu razpisa v roku 60 dni po zaključku odpiranja vlog. Na podlagi predloga komisije bo o izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah na prvi stopnji s sklepi odločila občinska uprava, o pritožbah zoper te sklepe pa župan Mestne občine Krško.
8.4 Vlagatelj vloge lahko v roku 8 dni od prejema sklepa vloži pritožbo na župana na naslov: Mestna občina Krško, CKŽ 14, 8270 Krško. V pritožbi morajo biti natančno opredeljeni razlogi, zaradi katerih vlaga pritožbo. Predmet pritožbe ne morejo biti postavljena merila za ocenjevanje vlog. O pritožbi odloči župan, njegova odločitev je dokončna.
8.5 Upravičencem bo izdan sklep o višini odobrenih sredstev. V obrazložitvi sklepa se opredeli še namen ter opravičljive stroške za katere so bila sredstva namenjena.
8.6 Datum dodelitve pomoči je datum pravnomočnosti sklepa.
8.7 Medsebojne obveznosti med občino in prejemnikom pomoči se uredijo s pogodbo. Pogodba mora biti podpisana v roku 8 dni od prejema poziva k podpisu, v nasprotnem primeru se šteje, da vlagatelj odstopa od vloge za pridobitev sredstev.
Ostale vsebine za obravnavanje vlog in obveščanje o izidu razpisa so navedene v razpisni dokumentaciji, ki je objavljena na spletni strani občine www.krsko.si.
9. Kraj in čas, kjer lahko zainteresirani dvignejo razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani občine www.krsko.si ali jo v tem roku zainteresirani lahko dvignejo v času uradnih dni v sprejemni pisarni Mestne občine Krško, CKŽ 14, 8270 Krško.
10. Dodatne informacije: dodatne informacije v zvezi s pripravo prijav in pojasnila k razpisni dokumentaciji so zainteresiranim podjetjem dosegljive na podlagi pisnega zaprosila, posredovanega na elektronski naslov: obcina.krsko@krsko.si (s pripisom: javni razpis – spodbujanje neposrednih investicij), in sicer najkasneje pet dni pred rokom, določenim za prispetje prijav. Odgovori in pojasnila Mestne občine Krško postanejo del razpisne dokumentacije. Dodatne informacije so na voljo po telefonu v času uradnih dni od 8. do 10. ure na številki +386/7/49-81-377, pri kontaktni osebi Anže Turk.
Mestna občina Krško 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti