Uradni list

Številka 87
Uradni list RS, št. 87/2024 z dne 11. 10. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 87/2024 z dne 11. 10. 2024

Kazalo

Ob-3119/24, Stran 2343
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), na podlagi 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23,19/24 in 52/24; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij) in 14. člena Uredba o izvajanju intervencije podpora za projekte evropskega partnerstva za inovacije za kmetijsko produktivnost in trajnostnost iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 60/24; v nadaljnjem besedilu: uredba), objavlja
1. javni razpis 
za intervencijo podpora za projekte EIP 
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa je dodelitev podpore partnerstvu, ki se vzpostavi na podlagi pogodbe o medsebojnem sodelovanju, za izvedbo projektov evropskega partnerstva za inovacije za kmetijsko produktivnost in trajnostnost (v nadaljnjem besedilu: projekt EIP) 
Razpisana sredstva po sklopih:
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša 6.000.000 eurov. 
Javni razpis je v skladu s tretjim odstavkom 14. člena uredbe strukturiran v dvajset sklopov glede na vsebino, ki je določena v Prilogi 1 uredbe, in sicer: 
– 300.000 eurov za vsebino ukrepi za zmanjševanje težav z zajedavci pri drobnici v ekološki reji: sklop 1; 
– 300.000 eurov za vsebino reševanje zaraščenosti kmetijskih zemljišč na strmih pašnikih z mešano pašo: sklop 2; 
– 300.000 eurov za vsebino preobrazba živinorejske kmetije v pametno in trajnostno kmetijo, s poudarkom na večji dobrobiti živali, izboljšanju biovarnosti ter zmanjšanju vročinskega stresa in drugih prilagoditev reje na zaznane in pričakovane vplive podnebnih sprememb: sklop 3;
– 300.000 eurov za vsebino razvoj praktičnih smernic za učinkovite pristope izboljšanja dobrobiti živali za posamezne vrste rejnih živali: sklop 4; 
– 300.000 eurov za vsebino inovativne rešitve v živinoreji na področju ekološkega kmetijstva: sklop 5; 
– 300.000 eurov za vsebino inovativni pristopi za krepitev biotske raznovrstnosti kmetij: sklop 6; 
– 300.000 eurov za vsebino pridelava jagodičevja v zavarovanih prostorih: sklop 7; 
– 300.000 eurov za vsebino inovativna gnojila – uporaba koristnih mikroorganizmov in biostimulantov za odporno in trajnostno pridelavo zelenjave v ekološki pridelavi: sklop 8; 
– 300.000 eurov za vsebino uvajanje medvrstnih dosevkov in njihov vpliv na zdravstveno stanje rastlin: sklop 9; 
– 300.000 eurov za vsebino simbiotski mikroorganizmi za zmanjševanje porabe bakra v ekološki pridelavi: sklop 10; 
– 300.000 eurov za vsebino precizno gnojenje in škropljenje: sklop 11; 
– 300.000 eurov za vsebino sistem ohranitvenega kmetijstva v ekološki pridelavi, brez uporabe herbicidov: sklop 12; 
– 300.000 eurov za vsebino razvoj in uvajanje nizkocenovnih optičnih sortirnikov v rastlinski pridelavi na kmetijah: sklop 13; 
– 300.000 eurov za vsebino semenarstvo na kmetijah in dodelava semena z nekemičnimi sredstvi, s poudarkom na ekološkem kmetijstvu: sklop 14; 
– 300.000 eurov za vsebino postavitev »borze« semenskega drobirja za posamezne tipe slovenskih travnikov: sklop 15; 
– 300.000 eurov za vsebino uvajanje manj razširjenih vrst kmetijskih rastlin, zlasti beljakovinskih rastlin za prehrano ljudi, kot dodane vrednosti na kmetijah z vidika podnebnih sprememb, varstva okolja in ohranjanja biotske raznovrstnosti, s poudarkom na ekološkem kmetijstvu: sklop 16; 
– 300.000 eurov za vsebino možni pristopi za rekultivacijo opuščenih kmetijskih zemljišč: sklop 17; 
– 300.000 eurov za vsebino inovativni pristopi na kmetijah za zmanjšanje uporabe plastike v kmetijstvu: sklop 18; 
– 300.000 eurov za vsebino pametno kmetovanje z digitalno in robotsko preobrazbo kmetij: sklop 19 in 
– 300.000 eurov za vsebino prilagajanje podnebnim spremembam na kmetijskih gospodarstvih z inovativnimi pristopi pametnega, trajnostno naravnanega namakanja ter racionalne rabe vode: sklop 20.
Sredstva se zagotovijo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: 
– 2.034.000 eurov iz proračunske postavke 221064 – Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – EU; 
– 3.966.000 eurov iz proračunske postavke 221065 – Skupni strateški načrt 2023–2027 – EKSRP – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa znaša 66,1 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti. 
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: 
Vložitev vloge na javni razpis poteka od 4. 11. 2024, od 8. ure, do vključno 9. 1. 2025, do 14. ure.
Cilji intervencije:
Cilji intervencije podpora za projekte EIP so: 
1. razvoj novih oziroma izboljšanih proizvodov, praks, procesov, tehnologij, konceptov ali pristopov s poudarkom na potrebah kmetijskih gospodarstev, lastnikov gozdov ali živilske industrije, namenjenih: 
– povečanju konkurenčnosti, 
– zmanjševanju negativnih vplivov na okolje, 
– zmanjševanju emisij toplogrednih plinov, 
– izvajanju skupnih pristopov za varstvo biotske raznovrstnosti, 
– izvajanju okoljsko učinkovite pridelave na vodovarstvenih in drugih varovanih območjih ali 
– blažitvi podnebnih sprememb oziroma prilagajanju nanje; 
2. spodbujanje hitrejšega in širšega prenosa inovativnih rešitev v prakso, vključno z izmenjavo znanja med kmetijskimi gospodarstvi ter 
3. razširjanje rezultatov projekta EIP.
Informacije o javnem razpisu:
Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: 
https://skp.si/aktualno/info-tocke
2. Namen in cilji intervencije: namen in cilji intervencije so določeni v 2. členu uredbe.
3. Vlagatelj in upravičenec: vlagatelj in upravičenec sta določena v 6. členu uredbe.
4. Projekt EIP
1. Projekt EIP je določen v 3. členu uredbe in je v skladu s 16. členom uredbe obvezna priloga k vlogi na javni razpis.
2. V skladu s 3. točko prvega odstavka 3. člena uredbe se projekt EIP predloži v elektronski obliki na obrazcu iz Priloge 1, ki je sestavni del tega javnega razpisa, pri čemer se osnovni podatki o projektu EIP iz 1. točke Priloge 1 tega javnega razpisa predložijo v Excel obliki na obrazcu iz priloge »Osnovni podatki projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije. Podatki iz 2. do 6. točke Priloge 1 tega javnega razpisa pa se predložijo v Word obliki na obrazcu iz priloge »Projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
5. Partnerstvo
1. Partnerstvo za namen izvedbe projekta EIP je določeno v 4. členu uredbe. Pogodba o medsebojnem sodelovanju iz prvega odstavka 4. člena uredbe je v skladu s 16. členom uredbe obvezna priloga k vlogi na javni razpis.
2. Pravna oseba iz 2. točke tretjega odstavka 4. člena uredbe mora opravljati dejavnost svetovanja s področja:
a) kmetijstva in imeti registrirano dejavnost iz predpisa, ki ureja standardno klasifikacijo dejavnosti: 74.900 Drugje nerazvrščene strokovne in tehnične dejavnosti ter opravljati svetovanje s področja:
– pridelovanja kmetijskih rastlin oziroma živinoreje,
– predelovanja kmetijskih proizvodov,
– storitev za rastlinsko pridelavo oziroma živinorejo, razen veterinarskih storitev, ali
– dejavnosti, ki so v predpisih, ki urejajo standardno klasifikacijo dejavnosti, navedene pod:
01.1 Pridelovanje netrajnih rastlin,
01.2 Gojenje trajnih nasadov,
01.3 Razmnoževanje rastlin,
01.4 Živinoreja,
01.5 Mešano kmetijstvo ali
01.6 Storitve za kmetijsko proizvodnjo in priprava pridelkov, ali
b) varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, če je iz njenega akta o ustanovitvi, ki se priloži vlogi na javni razpis, razvidno da deluje na področju varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, ter opravlja svetovanje na področju:
– preprečitve in zmanjšanja obremenjevanja okolja, ohranjanja in izboljševanja kakovosti okolja, trajnostne rabe naravnih virov, zmanjšanja rabe energije in večje uporabe obnovljivih virov energije, odpravljanja posledic obremenjevanja okolja, izboljšanja porušenega naravnega ravnovesja in ponovnega vzpostavljanja njegovih regeneracijskih sposobnosti, povečevanja snovne učinkovitosti proizvodnje in potrošnje ali opuščanja in nadomeščanja uporabe nevarnih snovi;
– ohranjanja biotske raznovrstnosti ali varstva naravnih vrednot;
– doseganja dobrega stanja voda in drugih, z vodami povezanih ekosistemov, zagotavljanja varstva pred škodljivim delovanjem voda, ohranjanja in uravnavanja vodnih količin in spodbujanja trajnostne rabe voda, ki omogoča različne vrste rabe voda ob upoštevanju dolgoročnega varstva razpoložljivih vodnih virov in njihove kakovosti.
3. Seznam opravljenih svetovanj iz četrtega odstavka 4. člena uredbe se vlogi na javni razpis priloži na prilogi »Seznam opravljenih svetovanj«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije in mora imeti naslednje sestavine:
a) datum opravljenega svetovanja,
b) podatke o svetovalcu, ki je opravil svetovanje,
c) podatke o osebi, kateri je bilo opravljeno svetovanje,
č) področje svetovanja in
d) kratek opis vsebine opravljenega svetovanja iz katerega mora biti razvidno področje svetovanja na katerem opravlja dejavnost.
4. Izkazovanje pogoja nepovezanosti obveznih članov partnerstva iz tretjega odstavka 4. člena uredbe se izkazuje s prilogo »Izjava o nepovezanosti obveznih članov partnerstva«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije in se priloži vlogi na javni razpis.
6. Vodilni partner in njegove obveznosti: vodilni partner in njegove obveznosti so določene v 5. členu uredbe.
7. Pogoji ob vložitvi vloge na javni razpis
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati pogoje iz 9. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, razen pogojev iz 3. in 4. točke drugega odstavka 9. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, ter pogoj iz 11. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Poleg pogojev iz prejšnjega stavka mora vlagatelj ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati tudi pogoje iz šestega odstavka 13. člena in pogoje iz 15. člena uredbe:
a) za izpolnjevanje pogoja iz šestega odstavka 13. člena uredbe se za vsakega člana partnerstva vlogi na javni razpis priloži priloga »Izjava člana partnerstva o že odobrenih sredstvih za iste upravičene stroške ob vlogi«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
b) za izpolnjevanje pogojev iz 1. do 4. točke in 6. točke prvega odstavka ter 2. točke drugega odstavka 9. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter 5. točke 15. člena uredbe se za vsakega člana partnerstva vlogi na javni razpis priloži priloga »Izjava člana partnerstva glede izpolnjevanja splošnih pogojev ob vložitvi vloge na javni razpis«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2. Če je s projektom EIP predviden strošek naložbe v nakup nove opreme za objekt iz 4. točke prvega odstavka 8. člena uredbe mora vlagatelj ob vložitvi vloge na javni razpis poleg pogojev iz prejšnje točke, izpolnjevati tudi pogoje iz 2. točke tretjega odstavka 10. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
8. Upravičene aktivnosti
1. Upravičene aktivnosti so določene v 7. členu uredbe.
2. Izpolnjevanje pogoja izobrazbe vodilnega partnerja iz drugega odstavka 7. člena uredbe se izkazuje s prilogo »Dosežena izobrazba vodje projekta«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije in se priloži vlogi na javni razpis ter prvemu zahtevku za izplačilo sredstev.
9. Upravičeni in neupravičeni stroški ter obdobje upravičenosti stroškov
1. Upravičeni stroški so določeni v 8. členu uredbe.
2. Obdobje upravičenosti stroškov je določeno v 11. členu uredbe.
3. Neupravičeni stroški so določeni v 9. členu uredbe.
4. Uveljavljanje davka na dodano vrednost (v nadaljnjem besedilu: DDV) kot upravičenega stroška je določeno v 10. členu uredbe in v sedmem odstavku 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij:
a) izjava iz drugega odstavka 10. člena uredbe se za vsakega člana partnerstva, ki uveljavlja DDV, kot upravičen strošek, priloži vlogi na javni razpis in zahtevku za izplačilo sredstev na prilogi »Izjava o upravičenosti stroška davka na dodano vrednost«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
5. Način določitve višine podpore je določen v petem in šestem odstavku 19. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Merila za izbor vlog
1. Merila za izbor vlog na javni razpis so določena v 12. členu uredbe ter v dokumentu »Merila za izbor operacij v okviru SN 2023-2027«, ki je dostopen na spletni strani programa razvoja podeželja: Merila_za_izbor_operacij_SN_2023-2027_EKSRP_5.sprememba_P.pdf (skp.si), in so podrobneje opredeljena v tem poglavju.
2. Med vlogami na javni razpis, ki dosežejo vstopni prag 50 % možnega števila točk, ki znaša 48 točk, in v okviru merila iz 2. točke prvega odstavka 12. člena uredbe dosežejo najmanj 60 % točk, izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk, do porabe razpisanih sredstev.
3. Ocenjevanje vlog se izvede na podlagi podatkov v vlogi na javni razpis, priloženih prilog ter podatkov iz uradnih evidenc.
4. Podrobnejša merila in točkovnik:
MERILO
maksimalno število točk
1. 
KAKOVOST PARTNERSTVA 
21
1.1.
SESTAVA PARTNERSTVA 
17
Število članov partnerstva 
Partnerstvo vključuje:
6
– osem ali več članov, med katerimi je najmanj pet nosilcev kmetijskih gospodarstev, ki ne izpolnjujejo pogojev iz 2. točke tretjega odstavka 4. člena uredbe in niso vpisani v evidenco o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti v skladu s predpisom, ki ureja vsebino in način vodenja evidence o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti,
6
– šest do vključno sedem članov, med katerimi so najmanj štirje nosilci kmetijskih gospodarstev, ki ne izpolnjujejo pogojev iz 2. točke tretjega odstavka 4. člena uredbe in niso vpisani v evidenco o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti v skladu s predpisom, ki ureja vsebino in način vodenja evidence o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti.
3
Heterogenost sestave partnerstva (vključenost različnih vrst subjektov) 
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo.
9
Partnerstvo vključuje najmanj tri nosilce kmetijskih gospodarstev, od katerih: 
– je najmanj enemu do vložitve vloge na javni razpis bila odobrena ali izplačana podpora iz naslova podukrepa M6.1 – Pomoč za zagon dejavnosti za mlade kmete v okviru Programa razvoja podeželja Republike Slovenije za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: PRP 2014–2020) ali intervencije Podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov v okviru Strateškega načrta Skupne kmetijske politike za obdobje 2023–2027 (v nadaljnjem besedilu: SN SKP), 
– sta najmanj dva nosilca kmetije, 
– najmanj en ni nosilec kmetije in 
– imata najmanj dva v uporabi različen obseg kmetijskih zemljišč (do vključno 10 ha, nad 10 ha), kar je razvidno iz zbirne vloge vložene v skladu z Uredbo o izvedbi intervencij kmetijske politike za leto 2023 (Uradni list RS, št. 34/23 in 110/23) v nadaljnjem besedilu: zbirna vloga);
4
Partnerstvo vključuje: 
a) do vključno 50 % nosilcev kmetijskih gospodarstev, katerih kmetijsko gospodarstvo še ni bilo vključeno v izvajanje projektov EIP v sklopu PRP 2014–2020 ali SN 2023–2027;
4
b) do vključno 33,3 % nosilcev kmetijskih gospodarstev, katerih kmetijsko gospodarstvo še ni bilo vključeno v izvajanje projektov EIP v sklopu PRP 2014–2020 ali SN 2023–2027.
2
Partnerstvo vključuje najmanj enega člana, ki: 
– ni nosilec kmetijskega gospodarstva, 
– ne izpolnjuje pogojev iz 2. točke tretjega odstavka 4. člena uredbe, 
– ni vpisan v evidenco o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti v skladu s predpisom, ki ureja vsebino in način vodenja evidence o izvajalcih raziskovalne in razvojne dejavnosti, 
– ni pravna oseba, ki opravlja dejavnost izobraževanja v skladu z zakonom, ki ureja organizacijo in financiranje vzgoje in izobraževanja, zakonom, ki ureja višje strokovno izobraževanje, oziroma zakonom, ki ureja visoko šolstvo, na področju kmetijstva, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda in 
– ni fizična oseba, ki je vpisana v register zasebnih raziskovalcev v skladu s predpisom, ki ureja register zasebnih raziskovalcev. 
Vlogi na javni razpis se priloži priloga »Izjava o področju delovanja«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
1
Ustreznost sestave partnerstva glede na vsebino projekta EIP 
2
Najmanj dva člana partnerstva imata reference s področja, ki je povezano z vsebino projekta EIP. 
Vlogi na javni razpis se priloži priloga »Izjava člana partnerstva o referencah s področja vsebine projekta EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2
1.2.
REFERENCE ČLANOV PARTNERSTVA 
4
Reference članov partnerstva z vodenjem projekta EIP ali sodelovanjem pri njem: 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju pri katerem ima ob vložitvi vloge na javni razpis najmanj en član partnerstva reference z vodenjem projekta EIP ali sodelovanjem (kot projektni partner) v najmanj enem projektu EIP, ki se nanaša na področje kmetijstva, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, ter je: 
– bil (so)financiran iz sredstev Evropske unije ali Republike Slovenije in 
– bil zaključen v zadnjih petih letih pred datumom objave javnega razpisa.
4
Reference z vodenjem ali sodelovanjem v projektu imajo oziroma imata:
– trije ali več članov partnerstva,
4
– eden ali dva člana partnerstva.
2
Vlogi na javni razpis se priloži priloga »Izjava člana partnerstva o referencah z vodenjem ali sodelovanjem v projektih EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2.
KAKOVOST PROJEKTA EIP 
30
2.1.
POMEN PROJEKTA EIP ZA PRAKSO NA PODROČJU KMETIJSTVA, GOZDARSTVA, PODEŽELJA ALI ŽIVILSTVA: izvedba praktičnega preizkusa novega oziroma izboljšanega proizvoda, prakse, procesa, tehnologije, koncepta ali pristopa na lokaciji kmetijskih gospodarstev, ki so upravičenci
8
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki bo najpozneje do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izvedel praktični preizkus rešitev novega oziroma izboljšanega proizvoda, prakse, procesa, tehnologije, koncepta ali pristopa z namenom preverjanja njihove ustreznosti na lokaciji: 
a) najmanj petih nosilcev kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva in izpolnjujejo naslednje pogoje: 
– najmanj trije nosilci kmetijskih gospodarstev, katerih kmetijska gospodarstva pred tem (v sklopu PRP 2014-2020 ali SN 2023-2027) niso sodelovala kot član operativne skupine EIP in 
– imajo v uporabi različen obseg kmetijskih zemljišč (do vključno 10 ha, nad 10 ha), kar je razvidno iz zbirne vloge, ali
 
 
 
8
b) najmanj treh nosilcev kmetijskih gospodarstev, ki so člani partnerstva.
5
2.2.
SKLADNOST VSEBINE PROJEKTA EIP S STRATEŠKIMI CILJI KMETIJSTVA, GOZDARSTVA, PODEŽELJA ALI ŽIVILSTVA 
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo.
8
1. Vsebina projekta EIP je skladna z: 
– najmanj petimi potrebami iz SN 2023-2027 iz najmanj treh specifičnih ciljev in 
– najmanj dvema skupinama specifičnih ciljev kmetijske politike iz Resolucije o nacionalnem programu o strateških usmeritvah razvoja slovenskega kmetijstva in živilstva »Naša hrana, podeželje in naravni viri od leta 2021« (Uradni list RS, št. 8/20; v nadaljnjem besedilu: Resolucija). 
Potrebe SN 2023-2027 so: 
Specifični cilj 2 
P06 – Povečanje produktivnosti, konkurenčnosti, in dodane vrednosti v kmetijstvu 
Specifični cilj 4 
P13 – Zmanjševanje izpustov TGP in amonijaka v kmetijstvu 
P15 – Prilagajanje podnebnim spremembam v kmetijstvu in gozdarstvu 
Specifični cilj 5 
P17 – Zmanjšanje negativnih vplivov kmetijstva na stanje tal ter površinskih in podzemnih voda 
Specifični cilj 6 
P18 – Ohranjanje in izboljšanje stanja biotske raznovrstnosti habitatov in vrst 
Specifični cilj 9 
P31 – Zmanjšanje rabe FFS in razvoj ter raba nekemičnih metod varstva rastlin 
Horizontalni cilj 
P34 – Izboljšanje izmenjave znanja in prenosa informacij 
P35 – Izboljšanje koordinacije in vzpostavitev enotne spletne platforme AKIS 
P36 – Krepitev raziskav, razvoja, inovacij in sodelovanja 
P37 – Spodbujati digitalizacijo in krepitev kompetenc v kmetijstvu, gozdarstvu in ŽPI 
V skladu z Resolucijo so skupine specifičnih ciljev kmetijske politike naslednje: 
a) Odporna in konkurenčna pridelava in predelava hrane 
b) Trajnostno upravljanje z naravnimi viri in zagotavljanje javnih dobrin 
c) Dvig kakovosti življenja in krepitev gospodarske aktivnosti na podeželju 
č) Horizontalni cilj: krepitev oblikovanja in prenosa znanja 
Skladnost vsebine projekta EIP s strateškimi cilji je razvidna iz priloge »Projekt EIP« ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2
2. Projekt EIP dopolnjuje oziroma nadgrajuje rezultate preteklih projektov oziroma projektov, ki se izvajajo.
2
Vlogi na javni razpis se priloži priloga »Projekt EIP dopolnjuje oziroma nadgrajuje rezultate preteklih projektov«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
3. Projekt EIP naslavlja aktualno problematiko kmetijske prakse v Republiki Sloveniji. 
Vlogi na javni razpis za izvedbo projektov EIP se priložijo skenogrami ali povezava do elektronske oblike najmanj štirih člankov oziroma objav iz različnih publikacij, časopisov, strokovne literature in drugih tiskanih ali elektronskih virov (kot so objave na televiziji, radiu, internetu) iz zadnjih treh let pred datumom objave tega javnega razpisa, iz katerih je razvidno, da vsebina projekta EIP naslavlja aktualno problematiko kmetijske prakse v Republiki Sloveniji.
4
2.3.
PRISPEVEK K VAROVANJU NARAVNIH VIROV 
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo.
6
Projekt EIP je usmerjen v:
a) ohranjanje ali izboljšanje habitatnih tipov, vezanih na kmetijsko krajino, v skladu s Programom upravljanja območij Natura 2000 za obdobje 2023–2028,
2
b) izboljšanje kakovosti voda na prispevnih območjih vodnih teles površinskih voda in vodnih teles podzemne vode iz Načrta upravljanja voda 2022-2027,
1
c) izboljšanje pridelovalnega potenciala kmetijskih zemljišč,
1
č) zmanjševanje negativnih vplivov kmetijstva na kemijsko stanje površinskih in podzemnih voda,
1
d) testiranje kmetijskih praks, ki pripomorejo k ohranjanju biotske raznovrstnosti.
1
Usmerjenost projekta je razvidna iz priloge »Projekt EIP« ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2.4.
PRISPEVEK K BLAŽENJU PODNEBNIH SPREMEMB ALI PRILAGAJANJU NANJE 
5
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo. 
Vsebina projekta EIP se nanaša na področje:
a) prilagoditve tehnologij podnebnim spremembam, ki se nanašajo na področje kmetijstva: 
– uvajanje tehnologij, ki zmanjšujejo posledice podnebnih sprememb ali pomenijo prilagoditev na podnebne spremembe, kot so npr. uvedba novih ali izboljšanih rastlinskih vrst in sort, sprememba kolobarja, čas setve, uporaba kmetijskih rastlin odpornejših za sušo, ustrezna obdelava tal, 
– učinkovita raba vode v kmetijstvu ali 
– uvajanje tehnologij reje živali, ki zmanjšujejo izpostavljenost ali občutljivost na podnebne spremembe, kot prilagoditev na vročinski stres, sestava krmnih obrokov,
3
b) zmanjševanja emisij toplogrednih plinov oziroma amonijaka: 
– zmanjšanje izpustov toplogrednih plinov oziroma amonijaka iz kmetijstva ter povečanje vezave CO2 v tleh in biomasi.
2
Prispevek k blaženju podnebnih sprememb ali prilagajanju nanje je razviden iz priloge »Projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
2.5.
PRISPEVEK K DIGITALIZACIJI KMETIJSTVA 
3
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo. 
Vsebina projekta EIP se nanaša na področje: 
a) digitalizacije kmetijstva (npr. projekt med drugim vključuje digitalni zajem in obdelavo podatkov za namen oziroma doseganje ciljev projekta EIP),
 
1
b) digitalizacije, ki prispeva k boljšemu gospodarjenju na kmetijah.
2
Prispevek k digitalizaciji kmetijstva je razviden iz priloge »Projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
3.
PRISPEVEK PROJEKTA EIP K POVEČANJU INOVATIVNOSTI NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU 
20
3.1.
PRENOS ZNANJA V PRAKSO: različni načini in obseg prenosa znanja v prakso, ki jih izvede upravičenec
12
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju pri katerem bo eden ali več članov partnerstva, najpozneje do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izvedel prenos znanja v prakso na najmanj tri različne načine iz spodnjega seznama načinov prenosa znanja v prakso oziroma bo izvedel vsaj en način prenosa znanja v prakso iz prve do pete alineje spodnjega seznama načinov prenosa znanja v prakso najmanj dvakrat. 
Šteje se, da je posamezni način prenosa znanja iz prve do pete alineje seznama načinov prenosa znanja v prakso izveden večkrat, če je vsakič izveden za različne udeležence (npr. tri demonstracije pridobljenega projektnega znanja za različna kmetijska gospodarstva). 
Seznam načinov prenosa znanja v prakso: 
– član partnerstva, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva in ima dovoljenje za opravljanje dopolnilne dejavnosti svetovanje o kmetovanju (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje), organiziranje delavnic ali tečajev (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje) ali usposabljanje na kmetiji (SKD 85.590 Drugje nerazvrščeno izobraževanje, izpopolnjevanje in usposabljanje) in je bil pri njem izveden praktični preizkus, izvede demonstracijo pridobljenega znanja v okviru priprave in izvedbe praktičnega preizkusa za najmanj tri nosilce kmetijskih gospodarstev, ki niso člani partnerstva,
– upravičenec, ki je pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti svetovanja na področju kmetijstva, podeželja, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda ali opravlja dejavnost svetovanja na področju varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, izvede predavanje ali delavnico s predstavitvijo pridobljenega projektnega znanja za najmanj pet nosilcev kmetijskih gospodarstev, ki niso člani partnerstva, 
– upravičenec, ki je pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnost svetovanja na področju kmetijstva, podeželja, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda ali opravlja dejavnost svetovanja na področju varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, izvede predavanje ali delavnico s predstavitvijo pridobljenega znanja v okviru priprave in izvedbe praktičnega preizkusa za najmanj pet strokovnjakov s področja kmetijstva, podeželja, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, kot so npr. kmetijski svetovalci,
– upravičenec, ki je pravna oseba, ki opravlja dejavnost izobraževanja na področju kmetijstva, podeželja, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda, izvede strokovno ekskurzijo na kmetijsko gospodarstvo nosilca, ki je član partnerstva in kjer je bil izveden praktični preizkus, za najmanj deset udeležencev, ki so vključeni v njen izobraževalni ali študijski program s področja kmetijstva, podeželja, varstva okolja, ohranjanja narave ali varstva voda (npr. dijaki, študenti), 
– upravičenec, ki je pravna oseba, vpisana v evidenco o izvajalcih raziskovalne ali razvojne dejavnosti, izvede predavanje ali delavnico s predstavitvijo pridobljenega znanja v okviru priprave in izvedbe praktičnega preizkusa na strokovnem dogodku za najmanj deset udeležencev, 
– izdelava mobilne aplikacije s predstavitvijo pridobljenih oziroma v projektu razvitih znanj za uporabo na pametnih napravah (npr. pametni telefon, tablični računalnik), ki je brezplačno dostopna za uporabnike mobilnih aplikacij na spletni strani vodilnega partnerja oziroma je na spletni strani vodilnega partnerja dostopna povezava do te aplikacije, 
– izdelava multimedijske vsebine kot npr. avdio-video posnetek ali animacijski film, s katero se predstavijo pridobljena projektna znanja in je brezplačno dostopna na spletni strani vodilnega partnerja, 
– izdelava tiskanega gradiva (npr. priročnik), s katerim se predstavijo pridobljena projektna znanja in je brezplačno dostopno javnosti. 
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo. 
Eden ali več članov partnerstva bo najpozneje do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev: 
a) izvedel prenos znanja v prakso na:
– pet ali več različnih načinov iz zgornjega seznama načinov prenosa znanja v prakso,
5
– tri ali štiri različne načine iz zgornjega seznama načinov prenosa znanja v prakso.
3
b) izvedel najmanj en način prenosa znanja v prakso iz prve do pete alineje zgornjega seznama načinov prenosa znanja v prakso v obsegu:
– petkrat ali več,
7
– trikrat ali štirikrat,
5
– dvakrat.
3
Prenos znanja v prakso je razviden iz priloge »Projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
3.2.
POVEČANJE USPOSOBLJENOSTI KMETIJSKIH GOSPODARSTEV Z IZMENJAVO IZKUŠENJ, ZNANJ, EKONOMSKIH, OKOLJSKIH IN DRUGIH REZULTATOV S PODROČJA PREDMETA PROJEKTA EIP: upravičenec v času trajanja projekta EIP izvede program usposabljanja za upravičence, ki so nosilci kmetijskega gospodarstva oziroma za druge nosilce kmetijskih gospodarstev
8
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju pri katerem bo član partnerstva najpozneje do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izvedel program usposabljanja za najmanj štiri člane partnerstva, ki so nosilci kmetijskih gospodarstev oziroma za druge nosilce kmetijskih gospodarstev. 
Program usposabljanja mora obsegati najmanj tri srečanja nosilcev kmetijskih gospodarstev v skupnem trajanju najmanj devet ur (npr. v okviru panožnega krožka). Posamezni nosilec kmetijskega gospodarstva, ki je vključeno v program usposabljanja, se mora udeležiti vsaj polovice vseh srečanj v celoti. 
V program usposabljanja bo vključenih:
– šest ali več nosilcev kmetijskih gospodarstev,
8
– štiri ali pet nosilcev kmetijskih gospodarstev.
4
Vlagatelj vlogi na javni razpis priloži program usposabljanja, ki vsebuje naslednje obvezne sestavine:
– namen usposabljanja, 
– cilji usposabljanja, 
– vsebina usposabljanja, 
– pričakovani rezultati usposabljanja, 
– pogostost srečanj, 
– trajanje posameznega srečanja, 
– število vključenih nosilcev kmetijskih gospodarstev v program usposabljanja. 
Vlogi na javni razpis se priloži priloga »Program usposabljanja«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
4.
RAZŠIRJANJE REZULTATOV PROJEKTA EIP 
10
4.1.
NAČIN RAZŠIRJANJA REZULTATOV: uporaba različnih vrst komunikacijskih sredstev, s katerimi upravičenec razširja rezultate projekta EIP
5
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju pri katerem bo eden ali več članov partnerstva v zadnjih šestih mesecih pred zaključkom projekta EIP razširil rezultate projekta EIP z uporabo najmanj treh različnih vrst komunikacijskih sredstev, od katerih je eden tiskani medij. 
Vrste komunikacijskih sredstev so: 
– tiskani medij (npr. časopis, revija, časnik, letak, brošura, zloženka), 
– televizija, 
– radio, 
– navadna pošta, če je poslana najmanj 20 naslovnikom, 
– elektronska pošta, če je poslana najmanj 20 naslovnikom, 
– internet (spletna stran) in 
– družbeno omrežje (npr. Facebook, Instagram, X, LinkedIn, YouTube).
Vsebina razširjanja rezultatov projekta mora vključevati najmanj: 
– naslov projekta EIP, 
– tematiko projekta EIP, 
– opis projekta EIP, 
– vir financiranja in 
– rezultate projekta EIP. 
Eden ali več članov partnerstva bo v zadnjih šestih mesecih pred zaključkom projekta EIP razširil rezultate projekta EIP z uporabo:
– pet ali več različnih vrst komunikacijskih sredstev, od katerih je eden tiskani medij,
5
– treh ali štirih različnih vrst komunikacijskih sredstev, od katerih je eden tiskani medij.
3
Način razširjanja rezultatov je razviden iz priloge »Projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
4.2.
OBSEG RAZŠIRJANJA REZULTATOV: število objav v medijih, s katerimi upravičenec razširja rezultate projekta EIP in število udeležencev na dogodkih, na katerih se razširjajo rezultati projekta EIP 
5
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju pri katerem bo eden ali več članov partnerstva v zadnjih šestih mesecih pred zaključkom projekta EIP razširil rezultate projekta EIP: 
– z najmanj osmimi objavami v enem ali več različnih medijih oziroma 
– na enem ali več dogodkih, ki se jih bo udeležilo najmanj 50 udeležencev. 
Za razširjanje rezultatov projekta EIP se šteje javno predstavljanje podatkov, znanj ali informacij, pridobljenih v okviru izvedbe projekta EIP, vključno z analizami, priporočili in zaključki. 
Pri razširjanju rezultatov projekta EIP mora navesti najmanj: 
– naslov projekta EIP, 
– tematika projekta EIP, 
– opis projekta EIP, 
– vir financiranja in 
– rezultate projekta EIP. 
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo. 
1. Eden ali več članov partnerstva bo v zadnjih šestih mesecih pred zaključkom projekta EIP razširil rezultate projekta EIP z najmanj osmimi objavami v enem ali več različnih medijih, pri čemer se kot medij šteje: 
– strokovna ali znanstvena publikacija, 
– časopis, 
– revija, 
– televizija, 
– radio, 
– spletna stran vodilnega partnerja, 
– družbeno omrežje (npr. Facebook, Instagram, X, LinkedIn, YouTube).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3
2. Enega ali več dogodkov, ki jih bo organiziral eden ali več članov partnerstva in na katerih se bodo v zadnjih šestih mesecih pred zaključkom projekta EIP razširili rezultati projekta EIP, se bo skupaj udeležilo najmanj 50 udeležencev, pri čemer se kot dogodek šteje: 
– dan odprtih vrat, 
– sejem, 
– razstava, 
– konferenca, 
– kongres, 
– delavnica, 
– seminar, 
– strokovni posvet in 
– tiskovna konferenca.
2
Obseg razširjanja rezultatov je razviden iz priloge »Projekt EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
5.
FINANČNI NAČRT PROJEKTA EIP 
15
5.1.
PARTNERSTVO SOFINANCIRA PROJEKT EIP: lastna udeležba članov partnerstva pri financiranju projekta EIP 
5
Lastna udeležba članov partnerstva pri financiranju projekta EIP znaša:
– več kot 30 % upravičenih stroškov projekta EIP,
5
– več kot 20 % do vključno 30 % upravičenih stroškov projekta EIP,
3
– več kot 5 % do vključno 20 % upravičenih stroškov projekta EIP.
1
5.2.
DELEŽ STROŠKOV ČLANOV PARTNERSTVA OD CELOTNIH ZAPROŠENIH SREDSTEV ZA IZVEDBO PROJEKTA EIP: delež stroškov projekta EIP članov partnerstva, ki so nosilci kmetijskega gospodarstva, delež stroškov projekta EIP člana partnerstva, ki prejme največji delež sredstev 
10
Točke na podlagi tega merila se lahko seštevajo. 
1. Delež stroškov projekta EIP članov partnerstva, ki so nosilci kmetijskega gospodarstva, znaša skupaj:
– več kot 30 % vseh zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP,
5
– več kot 20 % do vključno 30 % vseh zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP,
3
– več kot 10 % do vključno 20 % vseh zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP.
1
2. Delež stroškov projekta EIP člana partnerstva, ki prejme največji delež sredstev, znaša:
– do vključno 30 % vseh zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP,
5
– več kot 30 % do vključno 40 % vseh zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP,
3
– več kot 40 % do vključno 50 % vseh zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP. 
Točke pri merilu »Delež stroškov članov partnerstva od celotnih zaprošenih sredstev za izvedbo projekta EIP« se seštevajo.
1
11. Finančne določbe: finančne določbe so določene v 13. členu uredbe.
12. Vloga, postopek za dodelitev sredstev in odločba o pravici do sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis, postopek za dodelitev sredstev in odločba o pravici do sredstev so določeni v 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter v 14. in 17. členu uredbe.
2. Javni razpis je v skladu s tretjim odstavkom 14. člena uredbe strukturiran v 20 sklopov glede na vsebino, ki je določena v Prilogi 1 uredbe, in sicer:
– sklop 1: ukrepi za zmanjševanje težav z zajedavci pri drobnici v ekološki reji;
– sklop 2: reševanje zaraščenosti kmetijskih zemljišč na strmih pašnikih z mešano pašo;
– sklop 3: preobrazba živinorejske kmetije v pametno in trajnostno kmetijo, s poudarkom na večji dobrobiti živali, izboljšanju biovarnosti ter zmanjšanju vročinskega stresa in drugih prilagoditev reje na zaznane in pričakovane vplive podnebnih sprememb;
– sklop 4: razvoj praktičnih smernic za učinkovite pristope izboljšanja dobrobiti živali za posamezne vrste rejnih živali;
– sklop 5: inovativne rešitve v živinoreji na področju ekološkega kmetijstva;
– sklop 6: inovativni pristopi za krepitev biotske raznovrstnosti kmetij;
– sklop 7: pridelava jagodičevja v zavarovanih prostorih;
– sklop 8: inovativna gnojila – uporaba koristnih mikroorganizmov in biostimulantov za odporno in trajnostno pridelavo zelenjave v ekološki pridelavi;
– sklop 9: uvajanje medvrstnih dosevkov in njihov vpliv na zdravstveno stanje rastlin;
– sklop 10: simbiotski mikroorganizmi za zmanjševanje porabe bakra v ekološki pridelavi;
– sklop 11: precizno gnojenje in škropljenje;
– sklop 12: sistem ohranitvenega kmetijstva v ekološki pridelavi, brez uporabe herbicidov;
– sklop 13: razvoj in uvajanje nizkocenovnih optičnih sortirnikov v rastlinski pridelavi na kmetijah;
– sklop 14: semenarstvo na kmetijah in dodelava semena z nekemičnimi sredstvi, s poudarkom na ekološkem kmetijstvu;
– sklop 15: postavitev »borze« semenskega drobirja za posamezne tipe slovenskih travnikov;
– sklop 16: uvajanje manj razširjenih vrst kmetijskih rastlin, zlasti beljakovinskih rastlin za prehrano ljudi, kot dodane vrednosti na kmetijah z vidika podnebnih sprememb, varstva okolja in ohranjanja biotske raznovrstnosti, s poudarkom na ekološkem kmetijstvu;
– sklop 17: možni pristopi za rekultivacijo opuščenih kmetijskih zemljišč;
– sklop 18: inovativni pristopi na kmetijah za zmanjšanje uporabe plastike v kmetijstvu;
– sklop 19: pametno kmetovanje z digitalno in robotsko preobrazbo kmetij in
– sklop 20: prilagajanje podnebnim spremembam na kmetijskih gospodarstvih z inovativnimi pristopi pametnega, trajnostno naravnanega namakanja ter racionalne rabe vode.
3. Vlagatelj v vlogi na javni razpis v skladu s tretjim odstavkom 24. člena uredbe, navede okvirno časovno dinamiko in ocenjeno vrednost posameznega zahtevka za izplačilo sredstev.
4. Obvezni prilogi vloge na javni razpis sta določeni v 16. členu uredbe.
5. Če imata dve ali več vlog na javni razpis enako število točk in razpisana sredstva ne zadoščajo za odobritev vseh teh vlog v celoti, se v skladu s petim odstavkom 14. člena uredbe vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbiro vlog, in sicer:
– kakovost partnerstva 25 %;
– kakovost projekta EIP 35 %;
– prispevek projekta EIP k povečanju inovativnosti na kmetijskem gospodarstvu 15 %;
– razširjanje rezultatov projekta EIP 15 %;
– finančni načrt projekta EIP 10 %.
6. Odrek pravici do sredstev je določen v 18. členu uredbe.
7. Sprememba obveznosti po izdaji odločbe o pravici do sredstev je določena v 19. členu uredbe.
8. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
13. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev je določena v 21. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter prvem in drugem odstavku 24. člena uredbe.
2. Poleg izpolnjevanja splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev iz 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, razen pogojev iz 2. točke prvega odstavka in tretjega odstavka 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, ter pogojev iz četrtega in petega odstavka 23. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti tudi pogoje iz šestega odstavka 13. člena in 20. člena uredbe:
a) za izpolnjevanja pogojev iz prvega odstavka 22. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij se za vsakega člana partnerstva zahtevku za izplačilo sredstev priloži priloga »Izjava člana partnerstva glede izpolnjevanja splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
b) izjava iz šestega odstavka 13. člena uredbe se za vsakega člana partnerstva priloži na prilogi »Izjava člana partnerstva o že odobrenih sredstvih za iste upravičene stroške ob zahtevku«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
c) mesečna časovnica iz druge alineje 3. točke prvega odstavka 20. člena uredbe se priloži na prilogi »Mesečna časovnica zaposlene osebe na projektu«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
č) mesečna časovnica iz 4. točke prvega odstavka 20. člena uredbe se priloži na prilogi »Mesečna časovnica za člana kmetije, samostojnega podjetnika in za člana partnerstva, ki je fizična oseba, ki samostojno opravlja dejavnost, na uro opravljenega dela na projektu«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
d) poročilo o opravljenih potovanjih iz 5. točke prvega odstavka 20. člena uredbe se priloži na prilogi »Poročilo o opravljeni poti«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
e) poročilo o izvajanju projekta EIP iz tretjega odstavka 20. člena uredbe se priloži na obrazcu iz Priloge 2, ki je sestavni del tega javnega razpisa in je v elektronski obliki dostopen kot priloga »Poročilo o izvajanju projekta EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije;
f) izjava o vključitvi naložbe v uporabo za namen projekta EIP iz 3. točke drugega odstavka 20. člena uredbe se priloži na prilogi »Izjava o vključitvi naložbe v uporabo za namen projekta EIP«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
3. Poleg pogojev iz prejšnje točke, mora upravičenec ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev izpolnjevati tudi pogoje iz 21. člena uredbe:
a) osnovne podatke o izvajanju projekta EIP iz 1. točke Priloge 4 uredbe predloži v Excel obliki na prilogi »Podatki o izvajanju projekta«, ki je sestavni del razpisne dokumentacije.
14. Obveznosti upravičenca: upravičenec mora izpolnjevati obveznosti iz 22. in 23. člena uredbe ter iz prvega, drugega in tretjega odstavka 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
15. Objava podatkov o upravičencih in varstvo osebnih podatkov
1. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. V skladu s 13. in 14. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), so informacije za posameznike, katerih osebne podatke bo obdelovala Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: ARSKTRP), objavljene na spletišču ARSKTRP.
16. Izvedba kontrol
1. Sistem kontrol je določen v 26. do 30. členu in v 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Majhna naložba in majhno tveganje za namen izvajanja upravnega pregleda sta določena v 25. členu uredbe.
17. Upravne sankcije in višja sila ali izjemne okoliščine
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 26. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 
Priloga 1
Priloga 2

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti