Uradni list

Številka 87
Uradni list RS, št. 87/2024 z dne 11. 10. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 87/2024 z dne 11. 10. 2024

Kazalo

Št. 122-2/2024-3 Ob-3083/24, Stran 2397
Občina Mengeš na podlagi 43. in 44. člena Zakona o socialnem varstvu (Uradni list RS, št. 3/07 – uradno prečiščeno besedilo, 23/07 – popr., 41/07 – popr., 61/10 – ZSVarPre, 62/10 – ZUPJS, 57/12, 39/16, 52/16 – ZPPreb-1, 15/17 – DZ, 29/17, 54/17, 21/18 – ZNOrg, 31/18 – ZOA-A, 28/19, 189/20 – ZFRO, 196/21 – ZDOsk, 82/23 in 84/23 – ZDOsk-1), 2. in 3. člena Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08, 45/11), 3. člena Odloka o organiziranju pomoči družini na domu v Občini Mengeš (Uradni vestnik Občine Mengeš, št. 10/07) in 9. člena Odloka o podelitvi koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Mengeš (Uradni vestnik občine Mengeš, št. 6/24) objavlja
javni razpis 
za podelitev koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu v Občini Mengeš 
1. Naziv in naslov koncedenta: Občina Mengeš, Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš.
2. Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je podelitev 1 koncesije za izvajanje javne službe pomoči družini na domu, ki obsega socialno oskrbo na domu upravičenca v primeru invalidnosti, starosti ter drugih primerih, ko socialna oskrba na domu lahko nadomesti institucionalno varstvo.
Socialna oskrba na domu je namenjena upravičencem, ki imajo zagotovljene bivalne in druge pogoje za življenje v svojem bivalnem okolju, če se zaradi starosti, invalidnosti ali kronične bolezni ne morejo oskrbovati in negovati sami, njihovi svojci pa take oskrbe in nege ne zmorejo ali zanju nimajo možnosti, jim pa preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju.
Socialna oskrba na domu se prilagodi posameznemu upravičencu in obsega naslednje sklope opravil:
– pomoč pri temeljnih dnevnih opravilih: pomoč pri oblačenju ali slačenju, pomoč pri umivanju, hranjenju, opravljanju osnovnih življenjskih potreb, vzdrževanju in negi osebnih ortopedskih pripomočkov;
– gospodinjska pomoč: prinašanje enega pripravljenega obroka ali nabava živil in priprava enega obroka hrane, pomivanje uporabljene posode, osnovno čiščenje bivalnega dela prostorov z odnašanjem smeti, postiljanje in osnovno vzdrževanje spalnega prostora;
– pomoč pri ohranjanju socialnih stikov: vzpostavljanje socialne mreže z okoljem, s prostovoljci in s sorodstvom, spremljanje upravičenca pri opravljanju nujnih obveznosti, informiranje ustanov o stanju in potrebah upravičenca ter priprava upravičenca na institucionalno varstvo.
3. Obseg storitve: storitve v koncesiji se bodo v letu 2025 izvajale v obsegu okvirno 400 ur neposredne socialne oskrbe na mesec. V naslednjih letih se bo obseg storitev lahko spreminjal skladno s potrebami občanov na območju izvajanja koncesije in nacionalnim programom socialnega varstva v RS. Storitev se izvaja vse dni v tednu v skladu s pogoji, ki jih predpisuje pravilnik, ki določa standarde in normative socialnovarstvenih storitev.
4. Krajevno območje izvajanja koncesije: območje izvajanja koncesije obsega območje Občine Mengeš.
5. Uporabniki storitve, za katere se razpisuje koncesija
Upravičenci do socialne oskrbe na domu so osebe s stalnim prebivališčem na območju Občine Mengeš, ki jim preostale psihofizične sposobnosti omogočajo, da z občasno organizirano pomočjo drugega ohranjajo zadovoljivo duševno in telesno počutje in lahko funkcionirajo v znanem bivalnem okolju tako, da jim vsaj za določen čas ni potrebno institucionalno varstvo v zavodu, v drugi družini ali v drugi organizirani obliki.
Upoštevaje zgoraj naštete pogoje so upravičenci:
– osebe stare nad 65 let, ki so zaradi starosti ali pojavov, ki spremljajo starost, nesposobne za samostojno življenje;
– osebe s statusom invalida po Zakonu o družbenem varstvu duševno in telesno prizadetih oseb, ki po oceni pristojne komisije ne zmorejo samostojnega življenja, če stopnja in vrsta njihove invalidnosti omogočata občasno oskrbo na domu;
– druge invalidne osebe, ki jim je priznana pravica do tuje pomoči in nege za opravljanje večine življenjskih funkcij;
– kronično bolne osebe in osebe z dolgotrajnimi okvarami zdravja, ki nimajo priznanega statusa invalida, so pa po oceni pristojnega centra za socialno delo brez občasne pomoči druge osebe nesposobne za samostojno življenje;
– hudo bolni otrok ali otrok s težko motnjo v telesnem ali težko in najtežjo motnjo v duševnem razvoju, ki ni vključen v organizirane oblike varstva.
Koncesionar je dolžan prevzeti od sedanjega izvajalca storitve vse aktivne uporabnike storitev iz razpisanega območja izvajanja koncesije, pri čemer upošteva predpise s področja socialnega varstva. Povprečno število oskrbovancev v letu 2024 je 40 na mesec.
6. Trajanje koncesije in predviden začetek izvajanja storitve
Koncesijska pogodba se sklene za določen čas, in sicer za dobo 10 let.
Predvideni začetek izvajanja storitve je 1. 1. 2025.
7. Ureditev delovnih razmerij zaposlenih: delovna razmerja zaposlenih se urejajo v skladu s kolektivnimi pogodbami, zakoni in drugimi akti, ki veljajo za zaposlene v javnih zavodih s področja socialnega varstva.
8. Število koncesij, ki se podelijo na javnem razpisu: na javnem razpisu se podeli ena koncesija za območje Občine Mengeš.
9. Pogoji, ki jih mora izpolnjevati ponudnik
Ponudnik mora izpolnjevati naslednje pogoje:
– je fizična ali pravna oseba, registrirana za opravljanje dejavnosti, ki je predmet koncesije,
– izpolnjuje pogoje glede prostorov, opreme, kadrov in druge pogoje, ki jih določajo zakon in na njegovi podlagi izdani izvršilni predpisi za opravljanje storitve, za katero se razpisuje koncesija,
– ima izdelan podroben program dela za izvajanje javne službe,
– zagotavlja strokovno in kakovostno izvajanje javne službe,
– izkazuje finančno in poslovno sposobnost.
10. Vrste dokazil o izpolnjevanju predpisanih pogojev in o sposobnosti za izvajanje storitev, ki so predmet koncesije
Ponudnik, ki se prijavlja na javni razpis, mora v skladu z 8. in 9. členom Pravilnika o koncesijah na področju socialnega varstva (Uradni list RS, št. 72/04, 113/08 in 45/11) predložiti izjave, potrdila in dokazila o izpolnjevanju pogojev in popolnosti ponudbe, ki so navedena v razpisni dokumentaciji.
Ponudba mora veljati najmanj 90 dni od dneva odpiranja ponudb.
11. Rok za prijavo na javni razpis
Rok za oddajo vlog je do 4. 11. 2024 do 12. ure, ne glede na način oddaje vloge.
Vlogo se lahko pošlje po pošti na naslov Občina Mengeš, Slovenska cesta 30, 1234 Mengeš ali odda na vložišču Občine Mengeš v poslovnem času občinske uprave. Šteje se, da je vloga pravočasna, v kolikor je najkasneje zadnji dan roka za oddajo vlog prispela na Občino Mengeš do 12. ure.
Vloge morajo biti posredovane v zaprti ovojnici, označene s pripisom »Javni razpis – Pomoč družini na domu – Ne odpiraj«. Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden polni naslov pošiljatelja.
Ponudnik mora oddati prijavo na obrazcih, ki so predpisani z razpisno dokumentacijo in jo izdelati v slovenskem jeziku. Prav tako morajo biti v slovenskem jeziku izdelane oziroma priložene ali prevedene vse obvezne sestavine razpisne dokumentacije.
Obrazci morajo biti izpolnjeni v skladu z navodili, datirani in žigosani ter podpisani s strani pooblaščene osebe.
Ponudnik lahko svojo ponudbo dopolnjuje oziroma spreminja do poteka razpisnega roka.
Organ, pristojen za podelitev koncesije, bo s sklepom zavrgel:
– nepravočasne ponudbe;
– nepopolne ponudbe glede na besedilo javnega razpisa in razpisne dokumentacije;
– ponudbe, ki niso podane za v razpisu določeno krajevno območje izvajanja storitve;
– ponudbe, ki so bile podane s strani ponudnika, ki ne izpolnjuje predpisanih pogojev za podelitev koncesije.
12. Odgovorna oseba za dajanje informacij v času javnega razpisa
V času objave javnega razpisa je pristojna oseba za dajanje informacij Katja Jamšek, e-naslov: katja.jamsek@menges.si.
Ponudniki lahko zastavijo vprašanja vezana na javni razpis zgolj pisno, na e-naslov: katja.jamsek@menges.si.
13. Datum odpiranja ponudb: odpiranje ponudb bo potekalo dne 4. 11. 2024 ob 13. uri, v sejni sobi Občine Mengeš. Odpiranje ponudb je javno in na odpiranju sme prisostvovati vsak ponudnik, ki je kandidiral na javnem razpisu. V kolikor se odpiranja ponudb ne udeleži zakoniti zastopnik ponudnika, se mora predstavnik ponudnika obvezno izkazati s pisnim pooblastilom. Na odpiranju ponudb se prebere Obrazec – Ponudba in ali so predloženi vsi zahtevani dokumenti. Ustreznosti ponudb se na odpiranju ne preverja.
14. Merila za izbiro med ponudbami
Pri izbiri koncesionarja se upoštevajo naslednja merila:
– cena storitve na efektivno uro,
– program dela,
– strokovna usposobljenost, izkušnje in reference ponudnika.
Način točkovanja meril in njihov vpliv na odločitev o izbiri se določi v razpisni dokumentaciji.
15. Organ, ki bo odločil o podelitvi koncesije in organ, ki je pooblaščen za sklenitev koncesijske pogodbe
Postopek podelitve koncesije vodi strokovna komisija, ki jo imenuje župan. Komisija lahko preverja resničnosti in verodostojnosti navedb ter preverja vse podatke, ki so sestavni del ponudbe za podelitev koncesije. V kolikor ugotovi, da navedbe niso resnične in verodostojne, se ponudba zavrne.
Koncesijo podeli Občinska uprava Občine Mengeš z odločbo, na podlagi predloga, ki ga pripravi strokovna komisija. V odločbi se določi rok, v katerem mora izbrani ponudnik skleniti koncesijsko pogodbo.
Koncedent in koncesionar uredita medsebojna razmerja v zvezi z opravljanjem koncesije s koncesijsko pogodbo. Koncesijsko pogodbo s koncesionarjem sklene župan. Koncesionar mora začeti z izvajanjem javne službe v roku, določenem v koncesijski pogodbi.
Koncedent si pridružuje pravico, da ne izbere nobenega prijavitelja.
Če se na razpis ne javi noben ponudnik ali če noben od ponudnikov ne izpolnjuje predpisanih pogojev ali če noben ponudnik ni izbran, se lahko javni razpis ponovi.
16. Razpisna dokumentacija in obrazci
Razpisna dokumentacija in obrazci so dosegljivi na spletni strani Občine Mengeš https://www.menges.si/za-obcane/razpisi.
Koncedent bo morebitne spremembe javnega razpisa objavil v Uradnem listu RS, spremembe razpisne dokumentacije pa na spletni strani Občine Mengeš, najkasneje 6 dni pred potekom roka za oddajo ponudb.
Občina Mengeš 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti