Št. 430-12/2024-3150-109 Ob-3202/24, Stran 2460
Na podlagi 201. člena Zakona o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 130/22 in 18/23 – ZDU-1O; v nadaljevanju: ZEKom-2), 106.i člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – upb., 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617, 13/18, 195/20 – odl. US, 18/23 – ZDU-1O in 76/23), 5. člena Zakona o izvrševanju proračunov Republike Slovenije za leti 2024 in 2025 (Uradni list RS, št. 123/23 in 12/24; v nadaljevanju ZIPRS), 8. člena Uredbe o vzpostavitvi in zagotavljanju sistema javnega obveščanja in alarmiranja prek javnih mobilnih omrežij (Uradni list RS, št. 127/23; v nadaljevanju: uredba), 3. člena Uredbe o postopku, merilih in načinih dodeljevanja sredstev za spodbujanje razvojnih programov in prednostnih nalog (Uradni list RS, št. 56/11), Uredbe (EU) 2021/1060 Evropskega parlamenta in sveta z dne 24. junija 2021 o določitvi skupnih določb o Evropskem skladu za regionalni razvoj, Evropskem socialnem skladu plus, Kohezijskem skladu, Sklada za pravični prehod in Evropskem skladu za pomorstvo, ribištvo in akvakulturo ter finančnih pravil zanje in za Sklad za azil, migracije in vključevanje, Sklada za notranjo varnost in Instrument za finančno podporo za upravljanje meja in vizumsko politiko in Uredbe (EU) 2021/1058 Evropskega parlamenta in sveta z dne 24. junija 2021 o Evropskem skladu za regionalni razvoj in Kohezijskem skladu in Sklepa o začetku postopka in imenovanju razpisne komisije javnega razpisa št. 430-12/2024-3150-108 z dne 23. 10. 2024; Ministrstvo za digitalno preobrazbo objavlja
za financiranje vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil (JR PWAS-VU)
1 Naziv in sedež organa, ki dodeljuje sredstva: Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju: ministrstvo).
2 Namen javnega razpisa
Javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil bodo izvajalci javno dostopnih mobilnih medosebnih komunikacijskih storitev na podlagi številke (v nadaljevanju: izvajalci mobilnih storitev) izvajali v primerih naravnih ali drugih nesreč.
Preko sistemov javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil bodo le ti omogočali prenos javnih opozoril in alarmov, kot to določa prvi odstavek 110. člena Direktive (EU) 2018/1972 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 11. decembra 2018 o Evropskem zakoniku o elektronskih komunikacijah (UL L št. 321 z dne 17. 12. 2018, str. 36; v nadaljevanju: zakonik).
Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje (v nadaljevanju: URSZR) pripravlja opozorilna obvestila o aktualnih ali bližajočih se naravnih in drugih nesrečah. V ta namen je v okviru Akcijskega načrta Strategije digitalnih javnih storitev 2030 predvidena Platforma za obveščanje in alarmiranje. Prek platforme bo mogoče hitro in učinkovito obveščati ljudi v povezavi z naravnimi in drugimi nesrečami oziroma jih alarmirati v primeru neposredne nevarnosti. V trenutku, ko URSZR prejme informacijo o nekem dogodku na ozemlju Republike Slovenije, o katerem mora biti obveščeno večje število ljudi, bo uporabljena njegova platforma za množično obveščanje in alarmiranje javnosti. Javnost bodo obveščali regijski centri za obveščanje ali pristojni organi, ki so pooblaščeni za tovrstno obveščanje, ki bodo pripravljena opozorilna obvestila posredovali izvajalcem mobilnih storitev tako, da bo URSZR v platformo za množično obveščanje in alarmiranje vnesel podatke o dogodku, izbral območje za informiranje ter izbral kanale, preko katerih želi obvestiti ljudi. V obstoječem sistemu javnega alarmiranja je URSZR že zagotovil vmesnik, ki bo ob aktiviranju sirene zmožen posredovati podatke o alarmih na to platformo z namenom obveščanja ljudi o alarmih tudi prek drugih komunikacijskih kanalov.
V skladu z uredbo bodo izvajalci mobilnih storitev javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil izvajali tako, da bodo prek sistema, ki vključuje mobilne bazne postaje, pošiljali sporočila več uporabnikom mobilnih telefonov na določenem območju hkrati na tako imenovani način Cell Broadcast (CB). To je način, v katerem izvajalci mobilnih storitev v realnem času posredujejo od URSZR-ja prejeta opozorilna obvestila vsem uporabnikom svojega omrežja in tudi vsem uporabnikom drugih ponudnikov mobilnih storitev, ki v danem trenutku uporabljajo njegovo omrežje, ki so na geografskem območju, ki ga je določil URSZR.
Sredstva za vzpostavitev in za vzdrževanje ter upravljanje sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil v obdobju petih let zagotovi ministrstvo, pristojno za elektronske komunikacije iz sredstev državnega proračuna, v skladu z določbami uredbe. Do sedaj zagotovljena sredstva za vzdrževanje ter upravljanje sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil, ki so bila odobrena na podlagi Javnega razpisa za financiranje vzpostavitve, vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil (JR PWAS), še ne omogočajo zanesljivega delovanja celotnega sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil.
Namen javnega razpisa je zagotoviti sredstva za zanesljivo delovanje celotnega sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil, s čimer se zagotovi tudi enakopravna obravnava vseh izvajalcev in uporaba enotnih pravil.
3 Cilj javnega razpisa
Cilj javnega razpisa je zagotavljanje zanesljivega delovanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil na mobilne telefone ciljne skupine, ki bo:
– povečal varnost v državi s pravočasnim obveščanjem in alarmiranjem ljudi preko različnih komunikacijskih kanalov,
– omogočal obveščanja in alarmiranja za gluhe in naglušne,
– razbremenil operaterje v centru, ki sprejemajo klice na številki 112,
– olajšal koordinacijo reševanja na območjih, ki so jih prizadele naravne in druge nesreče,
– izboljšal obveščenost ljudi v naravnih in drugih nesrečah,
– zmanjšal posredne in neposredne stroške (boljše obveščanje v primeru prometnih in drugih nesreč) in
– uresničeval določbe 110. člena zakonika.
Ciljna skupina so končni uporabniki mobilnih telefonov na ciljnem geografskem območju, ki ga določi URSZR.
Podjetja, ki so prepoznana kot upravičenci, so operaterji elektronskih komunikacij.
4 Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je financiranje vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil na mobilne telefone ciljne skupine (v nadaljevanju: sistem).
Vzdrževanje in upravljanje sistema vključuje naslednje načrtovane poslovne dogodke:
1. Vzdrževanje, upravljanje in posodabljanje elementov mobilnega jedrnega omrežja in baznih postaj v okviru sistema.
2. Tehnična podpora dobaviteljev elementov mobilnega jedrnega omrežja in baznih postaj.
3. Potrebna nadgradnja in konfiguracija elementov mobilnega jedrnega omrežja in baznih postaj.
4. Zagotavljanje 99,99 % razpoložljivosti sistema, zagotavljanje nadzora njegovega delovanja ter poročanja.
5. Izvajanje periodičnih testov delovanja in skupnih testiranj sistema.
6. Periodično letno varnostno testiranje sistema.
Na podlagi tega javnega razpisa sredstva za stroške vseh zgoraj navedenih načrtovanih poslovnih dogodkov v skladu z 8. členom uredbe zagotovi ministrstvo za obdobje petih let od vzpostavitve sistema, ki se ga bo vzdrževalo in upravljalo.
Upravičenci bodo lahko URSZR-ju za javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil uporabnikom omrežja zaračunavali stroške opravljenih storitev, vendar le tiste, ki niso vključeni v financiranje po tem javnem razpisu. Za končnega uporabnika mobilnih storitev je javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil URSZR-ja brezplačno in mu ga upravičenec ne sme zaračunavati.
Na podlagi tega javnega razpisa se projekt, za financiranje katerega se odobrijo sredstva, imenuje operacija.
5 Prijavitelji
V skladu z ZEKom-2 morajo izvajalci mobilnih storitev proti plačilu vzpostaviti in zagotavljati sistem, Vlada Republike Slovenije pa z uredbo podrobneje urediti njegovo financiranje oziroma sofinanciranje. Z uredbo je Vlada Republike Slovenije določila, da sredstva za vzdrževanje in upravljanje sistema, za upravičene stroške strojne in programske opreme ter človeških virov za obdobje petih let zagotovi ministrstvo.
Na tem javnem razpisu lahko kandidirajo prijavitelji, ki so registrirani kot operaterji elektronskih komunikacij in so v skladu s 5. členom ZEKom-2 Agencijo za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije (v nadaljevanju: AKOS) že obvestili o nameri zagotavljanja javnih komunikacijskih omrežij in so hkrati izvajalci javno dostopnih mobilnih medosebnih komunikacijskih storitev na podlagi številke, ki so dolžni v skladu s prvim odstavkom 201. člena ZEKom-2 vzpostaviti in zagotavljati sisteme in imajo takšen sistem že vzpostavljen oziroma je v postopku vzpostavljanja. Pri tem so izključeni izvajalci, ki jim je bilo že odobreno financiranje vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil na podlagi Javnega razpisa za financiranje vzpostavitve, vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil (JR PWAS).
Na javnem razpisu lahko kandidira prijavitelj samostojno ali skupaj s strankami sporazuma, ki tvorijo konzorcij. Če se na javni razpis v eni vlogi skupaj prijavi več prijaviteljev v konzorcijskem partnerstvu, morajo biti vsi ti registrirani kot operaterji elektronskih komunikacij, kot je to določeno v prejšnjem odstavku. S konzorcijskim sporazumom morajo pooblastiti poslovodečega partnerja, da v imenu konzorcijskega partnerstva predloži skupno vlogo na javni razpis in da v primeru uspešne kandidature na javnem razpisu zastopa konzorcijsko partnerstvo in z ministrstvom sklene pogodbo. Stranke sporazuma odgovarjajo ministrstvu neomejeno solidarno.
Isti poslovni subjekt lahko kandidira le enkrat – bodisi kot samostojni prijavitelj bodisi kot stranka sporazuma v enem konzorcijskem partnerstvu. Če bo poslovni subjekt v okviru istega odpiranja kandidiral v več vlogah, bodo vse vloge, v katerih je prijavljen, izločene iz nadaljnjega postopka.
Prijavitelj lahko nastopa s podizvajalci. V primeru konzorcijskega partnerstva so podizvajalci le skupni podizvajalci vseh strank sporazuma, ne more pa posamezna stranka konzorcijskega sporazuma imeti sama svojega podizvajalca.
Prijavitelj v razmerju do ministrstva v celoti odgovarja za izvedbo operacije, ne glede na število podizvajalcev, ki jih bo navedel v svoji vlogi.
Konzorcij je skupina več strank sporazuma, ki ob solidarni odgovornosti nastopajo v skupni operaciji, ki je v financiranje predložena na predmetni javni razpis.
Stranka sporazuma je članica konzorcija, ki podpiše konzorcijski sporazum in izvaja aktivnosti, kot jih uskladi v okviru konzorcija.
V primeru, da prijavitelj izvaja operacijo s strankami konzorcijskega sporazuma, je vlogi potrebno priložiti izpolnjen, žigosan (če stranke sporazuma uporabljajo žige) in podpisan konzorcijski sporazum z vsemi strankami sporazuma. Vzorec konzorcijskega sporazuma, ki je Priloga 4 razpisne dokumentacije, lahko prijavitelji dopolnijo in pravice ter obveznosti strank sporazuma bolj podrobno določijo, obvezani pa so ohraniti bistvene elemente sporazuma, ki so navedeni v vzorcu v Prilogi 4.
Poslovodeči (vodilni) partner v konzorciju nastopa kot prijavitelj in je v imenu vseh strank sporazuma pooblaščen za predložitev skupne vloge na razpis in v primeru izbora tudi za podpis pogodbe o financiranju. Poslovodeči partner je v imenu konzorcija tudi prvi odgovoren ministrstvu za izvršitev obveznosti iz pogodbe o financiranju.
Upravičenci so prijavitelj ter stranke konzorcijskega sporazuma, ko jim ministrstvo odobri dodelitev sredstev financiranja.
Prijaviteljem, katerih vloge bodo izbrane na tem javnem razpisu, bodo financirani stroški za vzdrževanje in upravljanje sistema, za upravičene stroške strojne in programske opreme ter človeških virov, kot je to določeno v poglavju 4 Predmet javnega razpisa.
6 Upravičeni stroški in način njihovega dokazovanja
Upravičeni stroški se presojajo glede na predmet tega razpisa iz poglavja 4 Predmet javnega razpisa, določajo in dokazujejo v skladu z določili te razpisne dokumentacije.
Upravičeni stroški, ki se financirajo na podlagi tega javnega razpisa, so:
– stroški opredmetenih osnovnih sredstev, neopredmetenih sredstev ali stroški uporabe opredmetenih osnovnih in neopredmetenih sredstev;
– stroški plač in povračil stroškov v zvezi z delom;
– posredni stroški v višini do 7 % upravičenih neposrednih stroškov;
– stroški informiranja in komuniciranja;
– stroški storitev zunanjih izvajalcev.
Pri tem stroški projektiranja, dokumentacije in nadzora, ne glede na to ali so zajeti v stroških plač in povračil stroškov v zvezi z delom ali v stroških storitev zunanjih izvajalcev, v skupni višini ne smejo presegati 10 % celotne vrednosti operacije.
Stroški, ki niso opredeljeni kot upravičeni, so neupravičeni stroški operacije in niso upravičeni do financiranja.
Dodatni stroški, ki bi lahko nastali pri izvajanju posredovanja posameznih opozorilnih obvestil pri uporabi že vzpostavljenega sistema in ki niso konkretno povezani z vzdrževanjem in upravljanjem sistema, niso upravičeni stroški.
Upravičeni stroški vzdrževanja in upravljanja so samo za tiste dele omrežij in sistema, ki so last upravičenca.
DDV ni upravičen strošek.
Začetek upravičenih stroškov je od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS.
Dvojno uveljavljanje stroškov in izdatkov, ki so že bili ali bodo povrnjeni iz katerega koli drugega javnega vira, ni dovoljeno. V tem primeru lahko ministrstvo pogodbo odpove in zahteva vračilo že izplačanega zneska financiranja z zakonskimi zamudnimi obrestmi od dneva nakazila sredstev iz proračuna Republike Slovenije na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila sredstev v proračun Republike Slovenije. Če je dvojno oziroma neupravičeno uveljavljanje stroškov in izdatkov namerno, se bo obravnavalo kot sum goljufije. V vsakem primeru bo treba ustrezni znesek financiranja vrniti. Upravičencu se bo vrednost financiranja po pogodbi znižala za vrednost vrnjenih zneskov iz naslova dvojnega uveljavljanja stroškov in izdatkov oziroma iz naslova preseganja maksimalne dovoljene stopnje financiranja operacije.
Upravičenec mora na ločenem stroškovnem mestu evidentirati vse poslovne dogodke, ki se nanašajo na operacijo.
Ločenost računovodskega evidentiranja poslovnih dogodkov velja tudi za vse stranke sporazuma. Pri poslovodečem konzorcijskem partnerju mora biti na ločenem stroškovnem mestu knjiženo tudi prenakazilo ostalim strankam sporazuma (v skladu s konzorcijskim sporazumom).
Če ministrstvo ugotovi, da je bil predmet javnega razpisa zaključen že pred izdajo sklepa o izboru, ministrstvo odstopi od pogodbe, upravičenec pa mora vrniti prejeta sredstva po tej pogodbi v roku 30 dni od prejema pisnega poziva ministrstva, povečana za zakonske zamudne obresti od dneva nakazila na TRR upravičenca do dneva nakazila v dobro proračuna Republike Slovenije.
Vsi prijavitelji so kot upravičenci po tem javnem razpisu v fazi izvajanja operacije dolžni spoštovati pravila javnega naročanja in so zavezani k uporabi temeljnih načel javnega naročanja.
V postopku potrjevanja vseh vrst upravičenih stroškov se preverja skladnost z nacionalno zakonodajo in s pravnimi podlagami skupnosti, ki urejajo področje javnega financiranja.
Temeljna načela, na katerih temelji javno naročanje, so:
– načelo gospodarnosti, učinkovitosti in uspešnosti;
– načelo zagotavljanja konkurence med ponudniki;
– načelo transparentnosti javnega naročanja;
– načelo enakopravne obravnave ponudnikov ter
– načelo sorazmernosti.
Z namenom spoštovanja temeljnih načel javnega naročanja ter njihove smiselne uporabe izvede upravičenec povpraševanje na trgu na naslednji način:
– postopek povpraševanja izvede in pridobi vsaj tri ponudbe, v primeru manjšega števila pridobljenih ponudb se predloži utemeljitev z dokazili ali
– postopek povpraševanja izvede po svojih internih navodilih, kadar so le-ta enaka ali strožja od določb glede izbora zunanjih izvajalcev tega javnega razpisa.
Za zagotovitev ustrezne revizijske sledi iz prejšnjega odstavka upravičenec izkaže postopek preverjanja cen na trgu z dokazili oziroma pojasni izveden postopek povpraševanja na trgu in pri tem uporabi obrazec Priloga 6: Vzorec zaznamka o preverjanju cen na trgu, ki je del razpisne dokumentacije.
Upravičenec mora pri izbiri (pod)izvajalca/dobavitelja upoštevati, da so pozvani ponudniki usposobljeni/registrirani za izvedbo/dobavo predmeta naročila.
Opis izvedenega postopka: navesti je potrebno, na kakšen način je bilo povpraševanje izvedeno (posredovanje povpraševanja, kopija fizične ali elektronske pošte itd.) ter pri katerih relevantnih ponudnikih se je povpraševanje izvedlo, kateri ponudnik je ponudbo dejansko oddal, izbrana ponudba ter pojasnilo izbora. Potrebno je navesti tudi kriterije za izbor.
Dokazila, da je strošek oziroma izdatek nastal, sta račun ali eRačun in dokazilo o plačilu upravičenca, oziroma prejemnika pomoči, ki dokazuje, da je bil račun dejansko plačan (izpis transakcijskega računa upravičenca, potrdilo o bremenitvi računa ali druga knjigovodska listina enakovredne narave).
Za namen preverjanj upravičenci z oddajo zahtevka za izplačilo (v nadaljevanju: ZZI) predložijo obvezna dokazila po posameznih kategorijah in vrstah stroškov:
– dokazila o upravičenosti stroška: dokazila so verodostojne listine (pogodbe, dokazila o opravljenem postopku in druge podlage za izstavitev računa);
– dokazila o opravljeni storitvi ali dobavi blaga;
– računi ali eRačuni oziroma verodostojne knjigovodske listine;
– dokazila o plačilu (izjeme so določene v vsakokrat veljavnem ZIPRS).
Preostala zahtevana dokazila mora upravičenec predložiti na poziv ministrstva oziroma v primeru izvedbe preverjanj na kraju samem.
Za namene preverjanj se lahko smiselno zahtevajo tudi dodatna dokazila o upravičenosti stroškov, ki jih uveljavlja upravičenec.
Dokazovanje upravičenosti stroškov oziroma izdatkov je dolžnost upravičenca.
V skladu s pravili zakonodaje s področja javnih financ se financiranje operacij izvaja po principu povračil za nastale in plačane stroške. Izbrani prijavitelj bo na ministrstvo preko Uprave za javna plačila (v nadaljevanju: UJP) izdal t. i. Zahtevek, ki bo nadomestil e-Račun. V okviru Zahtevka bo lahko po vrstah upravičenih stroškov vnesel več zneskov npr. znesek računa za vgradnjo opreme (po situaciji), znesek računa nakupa opreme itd. Vsi zneski bodo morali biti brez DDV. Zraven bo treba priložiti izpolnjen ZZI z obveznima prilogama: seznamom stroškov in vsebinskim poročilom. Ostale priloge (npr. gradbena situacija, plačilo računa zunanjemu izvajalcu, prevzemni zapisnik itd.) bodo poslali na gp.mdp@gov.si s sklicem na pogodbo in Zahtevek na katerega se bodo nanašale priloge in bodo zavedene v informacijski sistem ministrstva. Vzorec ZZI-ja in obveznih prilog so v Prilogi 7. Skrbnik pogodbe na strani ministrstva bo po prejemu Zahtevka in vseh prilog izvedel preverjanje.
eRačun je račun, ki ga izdajatelj računa za dobavljeno blago ali izvedene storitve izda svojemu dolžniku oziroma prejemniku računa v elektronski obliki in enakovredno zamenjuje račun v papirni obliki. Izdajatelj eRačuna mora biti vpisan v register izdajateljev eRačunov.
Upravičenci, ki so lastniki sistema, katerega vzdrževanje in upravljanje je financirano na podlagi tega javnega razpisa, lahko le tega uporabljajo samo za namene, ki so opredeljeni v uredbi.
7 Financiranje
Okvirna višina sredstev, ki so na razpolago je 1.250.000,00 EUR.
Predvidena razporeditev sredstev v EUR po letih je sledeča:
Naziv ukrepa | Leto 2025 v EUR | Leto 2026 v EUR | Leto 2027 v EUR | Leto 2028 v EUR | Leto 2029 v EUR | Leto 2030 v EUR | Skupaj v EUR |
Vzdrževanje in upravljanje sistema | 42.000,00 | 250.000,00 | 250.000,00 | 250.000,00 | 250.000,00 | 208.000,00 | 1.250.000,00 |
Operacije financira Republika Slovenija, Ministrstvo za digitalno preobrazbo iz proračuna Republike Slovenije, številka PP 231671 Raziskave, razvoj in inovacije na področju elektronskih komunikacij.
Obdobje aktivnosti: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 12. 2030.
Obdobje upravičenih stroškov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 10. 2030.
Obdobje upravičenih izdatkov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 30. 11. 2030.
Obdobje javno upravičenih izdatkov: od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS, do 31. 12. 2030.
Zaključek operacije: do 31. 12. 2030.
Ministrstvo si pridržuje pravico, da glede na razpoložljiva proračunska sredstva v posameznem letu predlaga prilagoditev dinamike izplačil ali spremembo višine financiranja.
Sredstva za financiranje ne predstavljajo državne pomoči. Upravičenec bo moral vse poslovne dogodke, ki se nanašajo na operacijo, evidentirati na ločenem stroškovnem mestu. To velja tudi za morebitne dodatne prihodke, ki bi lahko izvirali iz nadomestil za stroške opravljenih storitev, vendar le tistih, ki niso vključeni v financiranje po tem javnem razpisu, so pa neposredno povezani z predmetom pogodbe. Pri tem bo moral poslovodeči konzorcijski partner ločeno evidentirati tudi nakazila ostalim strankam konzorcijskega sporazuma na ločenem stroškovnem mestu (v skladu s konzorcijskim sporazumom).
8 Predplačila: v skladu s pravili zakonodaje s področja javnih financ se bo financiranje operacij izvajalo po principu povračil za nastale in plačane stroške. Predplačila niso možna.
9 Pogoji za kandidiranje na javnem razpisu
9.1 Splošni pogoji
Vloga prijavitelja mora izpolnjevati vse pogoje in zahteve javnega razpisa.
Izpolnjevanje pogojev mora biti razvidno iz vsebine celotne vloge. Izpolnjevanje pogojev prejetih vlog bo preverjala imenovana razpisna komisija ministrstva za izvedbo predmetnega javnega razpisa. Če vloga ne bo izpolnjevala vseh pogojev in zahtev, se zavrne.
Kot potrditev izpolnjevanja pogojev za kandidiranje prijavitelj in stranke konzorcijskega sporazuma podpišejo izjavo (Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja/stranke konzorcijskega sporazuma o strinjanju in sprejemanju razpisnih pogojev, ki je del razpisne dokumentacije), s katero pod kazensko in materialno pravno odgovornostjo potrdijo izpolnjevanje in sprejemanje pogojev. Ne glede na podpisano izjavo bo ministrstvo preverilo izpolnjevanje posameznih pogojev v uradnih evidencah. V primeru dvoma glede izpolnjevanja posameznih pogojev lahko ministrstvo od prijavitelja oziroma katerekoli stranke konzorcijskega sporazuma zahteva dodatna pojasnila in dokazila. V kolikor dokazila ne bodo predložena v roku, ki ga določi ministrstvo, se šteje, da pogoj ni izpolnjen in se vlogo zavrne.
V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po izdaji sklepa o izboru, se pogodba o financiranju ne sklene, sklep o izboru pa se odpravi. V primeru, da se neizpolnjevanje pogojev ugotovi po podpisu pogodbe o financiranju, lahko ministrstvo odstopi od pogodbe, pri čemer bo upravičenec dolžan vrniti že prejeta sredstva skupaj z zakonskimi zamudnimi obrestmi, ki tečejo od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije, skladno s pozivom ministrstva.
Če se ugotovi, da upravičenec ministrstva ni seznanil z vsemi dejstvi in podatki, ki so mu bili znani ali bi mu morali biti znani oziroma da je posredoval neresnične, nepopolne podatke oziroma dokumente ali prikril informacije, ki bi jih bil v skladu s tem javnim razpisom dolžan razkriti, ker bi lahko vplivali na odločitev ministrstva o dodelitvi sredstev ali da je neupravičeno pridobil sredstva po tem javnem razpisu na nepošten način, na podlagi ponarejene listine ali kaznivega dejanja, bo upravičenec dolžan vrniti neupravičeno prejeta sredstva skupaj z zakonskimi obrestmi od dneva nakazila na transakcijski račun upravičenca do dneva vračila v proračun Republike Slovenije. Če je takšno ravnanje namerno, se bo obravnavalo kot goljufija. V kolikor je pri upravičencu bil potrjen sum goljufije in je bil spoznan za krivega s pravnomočno sodno odločbo, se tak upravičenec še 3 leta po pravnomočnosti sodbe ne more prijaviti na ta javni razpis.
Prijavitelj v vlogi odda celotno dokumentacijo, kot je navedeno v poglavju 10. Navodila za izdelavo vloge.
9.2 Pogoji za prijavitelje in vse stranke konzorcijskega sporazuma
Javna sredstva se ne dodeli, če je ugotovljeno za samostojnega prijavitelja ali katerokoli stranko konzorcijskega sporazuma, da:
– je v težavah v skladu z 18. točko 2. člena Uredbe (EU) št. 651/2014,
– ima na dan oddaje vloge neporavnane zapadle davčne obveznosti in druge denarne nedavčne obveznosti v skladu z zakonom, ki ureja finančno upravo, ki presegajo 50 EUR,
– ne izplačuje redno plač in socialnih prispevkov,
– ima na dan oddaje vloge neporavnane zapadle finančne obveznosti do ministrstva, ki presegajo 50 EUR,
– je prijavitelju ali podizvajalcu ali osebi, ki je članica upravnega, vodstvenega ali nadzornega organa izvajalca ali podizvajalca, ali osebi, ki ima pooblastila za njegovo zastopanje ali odločanje ali nadzor v njem, bila izrečena pravnomočna sodba zaradi kaznivega dejanja, kot to določa prvi odstavek 75. člena Zakona o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 s spr., v nadaljevanju: ZJN-3),
– je pravnomočno obsojen zaradi kaznivih dejanj v zvezi s poslovanjem, ki so opredeljena v Kazenskem zakoniku (Uradni list RS, št. 50/12 – upb. s spr.),
– je v postopku zaradi insolventnosti, prisilnega prenehanja, prisilne poravnave ali likvidacije, z njegovimi sredstvi ali poslovanjem ne upravlja upravitelj ali sodišče, njegove poslovne dejavnosti niso začasno ustavljene oziroma ni v katerem koli podobnem položaju,
– je uvrščen na seznam omejitev poslovanja in ne obstaja nasprotje interesov v razmerju do ministrstva v obsegu, kot izhaja iz 35. in 36. člena Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije (Uradni list RS, št. 69/11 – UPB, s spr.),
– je za iste upravičene stroške in aktivnosti, ki so predmet financiranja v tem razpisu, že ali bo pridobil sredstva iz drugih javnih virov (evropskih, državnih sredstev ali sredstev lokalnih skupnosti – prepoved dvojnega financiranja).
Izpolnjevanje navedenih pogojev prijavitelj in vsaka stranka konzorcijskega sporazuma izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjene izjave in drugih dokazil, kot izhaja iz razpisne dokumentacije.
9.3 Pogoji za operacijo
Prejemniki sredstev, tako prijavitelji kot tudi vse stranke konzorcijskega sporazuma, bodo morali za izbiro dobaviteljev in izvajalcev storitev kot tudi podizvajalcev za vse načrtovane poslovne dogodke, ki jih ne bodo izvedli sami, izvesti ustrezne postopke za izbiro izvajalca, pri čemer bodo morali smiselno upoštevati naslednja načela javnega naročanja:
– načelo gospodarnosti, učinkovitosti in uspešnosti,
– načelo zagotavljanja konkurence med ponudniki,
– načelo transparentnosti javnega naročanja,
– načelo enakopravne obravnave ponudnikov in
– načelo sorazmernosti.
Prijavitelj mora predložiti dokumentacijo za izvedbo operacije na podlagi katerega bo izvedel načrtovane poslovne dogodke vzdrževanja in upravljanja sistema. Dokumentacija za izvedbo operacije mora vsebovati:
– investicijsko dokumentacijo, ki mora biti izdelana ob smiselni uporabi Uredbe o enotni metodologiji za pripravo in obravnavo investicijske dokumentacije na področju javnih financ (Uradni list RS, št. 60/06, 54/10 in 27/16) in
– projektno dokumentacijo v obliki idejne zasnove projektnih in drugih pogojev.
Investicijska dokumentacija mora vsebovati najmanj:
– kratko predstavitev prijavitelja in strank sporazuma,
– povzetek projektne dokumentacije s kratkim opisom ter utemeljitvijo izbrane optimalne variante izvedbe vzdrževanja in upravljanja sistema, navedbo odgovorne osebe za izdelavo investicijske, projektne dokumentacije, odgovornega vodjo za izvedbo investicije ter odgovornega nadzornika izvedbe načrtovanih poslovnih dogodkov,
– predvideno organizacijo in druge potrebne elemente za izvedbo in spremljanje učinkov investicije, če ni posebej izdelana študija izvedbe investicije,
– kratko analizo potreb, ki jih bo investicija zadovoljevala,
– časovni načrt izvedbe sklopa s popisom vseh aktivnosti v okviru načrtovanih poslovnih dogodkov ter z organizacijo vodenja operacije in izdelano analizo izvedljivosti in
– predvidena dinamika črpanja sredstev za posamezni sklop.
Naloge odgovornega nadzornika lahko opravlja posameznik, ki je vpisan v imenik Inženirske zbornice Slovenije (v nadaljevanju: IZS) in ne opravlja istočasno nalog vodje del pri prijavitelju. Če je odgovorni nadzornik iz druge države članice, mora biti vpisan v inženirsko zbornico ene od držav članic EU.
V Prilogi 3: Izpis iz ustreznega imenika inženirske zbornice se priloži izpis iz ustreznega imenika inženirske zbornice za odgovorno osebo, ki bo opravljala neodvisen nadzor vzdrževanja in upravljanja sistema.
Vzdrževanje in upravljanje sistema bo izvedeno in financirano do konca petega leta od objave javnega razpisa. Časovni načrt mora biti prikazan po posameznih mesecih. V primeru vloge s strankami konzorcijskega sporazuma, mora biti časovni načrt izvedbe sklopa s popisom vseh aktivnosti razviden za vsako posamezno stranko konzorcijskega sporazuma posebej in še za vse skupaj.
V primeru vloge s strankami konzorcijskega sporazuma morata biti načrt financiranja operacije in dinamika črpanja sredstev izdelana za vsako stranko konzorcijskega sporazuma posebej in še za celotni konzorcij skupaj.
Skupni zneski morajo biti enaki podatkom, ki jih prijavitelj vnese v Obrazec št. 4: Prijavnica.
Prijavitelj mora v svoji vlogi priložiti projektno dokumentacijo (Priloga 2: Projektna dokumentacija), ki mora vsebovati najmanj:
1. idejno zasnovo,
2. podroben seznam vseh načrtovanih poslovnih dogodkov,
3. prikaz tehničnih in tehnoloških rešitev,
4. ustrezne grafične prikaze (seznam risb, načrtov ...),
5. okvirno časovnico izvedbe sklopa,
6. prikaz ocene predvidenih količin posameznih elementov sistema, licenc, strojne in programske opreme in
7. prikaz izpolnjevanja vseh zahtev ter pogojev te razpisne dokumentacije (Obrazec št. 8: Izpolnjevanje pogojev operacije).
Upravičeni stroški vzdrževanja in upravljanja so samo za tiste dele omrežij in sistema, ki so v lasti upravičenca.
Izvedbeni pogoji
Operacija mora v formalnem in vsebinskem smislu izpolnjevati naslednje pogoje na način, da je:
1. skladna s to razpisno dokumentacijo, pri čemer mora uresničevati namen kot tudi vse cilje tega javnega razpisa,
2. zagotovljeno zanesljivo, varno in neprekinjeno delovanje sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil,
3. javno obveščanje in alarmiranje s posredovanjem opozorilnih obvestil zagotovljeno prek sistema Cell broadcast,
4. omogočeno, da za sprejem opozorilnih obvestil ni potrebna predhodna registracija uporabnika,
5. omogočeno več različnih vrst alarmiranja za različne stopnje kritičnosti dogodka, kot so določene s predpisi, ki urejajo organizacijo in delovanje sistema opazovanja, obveščanja in alarmiranja,
6. podprta uporaba čim širšega nabora mobilnih telefonov,
7. na zahtevo URSZR v realnem času zagotovljeno posredovanje opozorilnih obvestil vsem uporabnikom svojega omrežja in vsem gostujočim uporabnikom, ki so na geografskem območju, ki ga določi URSZR in pri tem zagotovljeni, da so gostujočim uporabnikom opozorilna obvestila posredovana istočasno in v enaki kakovosti kot svojim uporabnikom,
8. zagotovljeno predhodno obveščanje URSZR o vseh spremembah, ki se bodo izvajale, če bodo vplivale na delovanje sistema in izvajanje storitve posredovanja opozorilnih obvestil ter da bodo po vseh spremembah opravljena vsa potrebna testiranja, s katerimi bo preverjena ustreznost delovanja sistema in bo o tem vodena dokumentacija,
9. vmesnik za povezovanje do sistema upravičenca za pošiljanje obvestil bo odprt in bo podpiral protokol CAP (Common Alerting Protocol) in bo omogočal uporabo njegove zadnje verzije,
10. pri izmenjavi informacij z URSZR zagotovljeno samodejno preverjanje pristnosti upravičenca in URSZR ter preverjanje pristnosti sporočila in hkrati ali je sprejeto sporočilo nespremenjeno in sprejeto v celoti (URSZR bo pošiljal sporočila z uporabo kvalificiranega digitalnega potrdila),
11. zagotovljena 99,99 % razpoložljivosti sistema, pri čemer bo preizkus delovanja sistema in kakovosti storitve posredovanja opozorilnih obvestil vsaj enkrat letno v sodelovanju z URSZR, pri čemer bo o preizkusih vodena dokumentacija,
12. v primeru nedelovanja sistema oziroma motenj ali izpada storitve posredovanja opozorilnih obvestil zagotovljena takojšnja obveščenost URSZR, AKOS in URSIV ter takojšnji začetek odpravljanja napake,
13. pripravljena ocena tveganja za varnost sistema, ki bo vsaj enkrat letno posodobljena, pri čemer bodo izpopolnjevani varnostni ukrepi za zaščito sistema,
14. zagotovljeno pošiljanje URSZR-ju informacije o uspešnosti posredovanja opozorilnih obvestil,
15. zagotovljeno periodično letno varnostno testiranje sistema,
16. zagotovljena storitev posredovanja opozorilnih obvestil na vseh območjih, ki jih pokriva s svojim mobilnim signalom, ne glede na uporabljeno tehnologijo,
17. URSZR-ju omogočeno s poligoni geografsko omejiti območja, na katerih se zagotavlja posredovanje opozorilnih obvestil in da bodo preslikana na lasten sistem pokrivanja z radijskimi celicami tako, da bo zagotovljena najboljša geografska pokritost s to storitvijo,
18. zagotovljena odgovorna oseba, ki bo opravljala neodvisen nadzor.
Našteti pogoji zagotavljajo učinkovitost izvedbe načrtovanega vzdrževanja in upravljanja sistema. Izpolnjevanje naštetih pogojev prijavitelj izkaže s predložitvijo ustrezno izpolnjenih in podpisanih prijavnih obrazcev, izjave in drugih dokazil, kakor izhaja iz razpisne dokumentacije.
Izpolnjevanje vseh pogojev iz tega poglavja mora biti jasno razvidno iz investicijske in projektne dokumentacije.
10 Navodila za izdelavo vloge
Vloga se pripravi na prijavnih obrazcih, ki so del razpisne dokumentacije, in mora vsebovati vse zahtevane obvezne priloge in podatke, ki so določeni v besedilu razpisne dokumentacije.
Prijavitelj vlogo na javni razpis pripravi tako, da ustrezno izpolni, žigosa (če uporablja žig, če ne pa na mesta, določena za žig, navede: »Ne poslujemo z žigom«) in podpiše izjavo, obrazce in elaborat iz razpisne dokumentacije, jih zloži po vrstnem redu, kot ga določa Kontrolni seznam za popolnost dokumentacije v Obrazcu št. 1: Kontrolnik za popolnost vloge, če je vloga oddana v fizični obliki, ter jim priloži vse zahtevane priloge.
Vloga mora biti napisana v slovenskem jeziku, vsi zneski morajo biti navedeni v evrih (EUR) na dve decimalni mesti natančno.
Formalno popolna vloga
Vloga je formalno popolna, če je pravilno označena in sestavljena tako, da vsebuje vse obrazce, izjave in priloge, ki so v celoti izpolnjeni, podpisani in žigosani (če prijavitelj uporablja žig), priložene vse pripadajoče priloge in, če je vloga oddana v fizični obliki, da so dokumenti zloženi po vrstnem redu, kot ga določa Kontrolnik za popolnost vloge v Obrazcu št. 1:
– Obrazec št. 1: Kontrolnik za popolnost vloge
– Obrazec št. 2: Ovojnica, ki jo je potrebno prilepiti na zunanjo stran ovojnice/kuverte oziroma skladno z njim pravilno označiti kuverto (samo v primeru oddaje fizične vloge)
– Obrazec št. 3: Izjava prijavitelja/stranke konzorcijskega sporazuma o strinjanju in sprejemanju razpisnih pogojev (za prijavitelja in za vsako stranko konzorcijskega sporazuma svoj Obrazec št. 3)
– Obrazec št. 4: Prijavnica
– Obrazec št. 5: Podatki o prijavitelju
– Obrazec št. 6: Podatki o strankah konzorcijskega sporazuma
– Obrazec št. 7: Predstavitev operacije
– Obrazec št. 8: Izpolnjevanje pogojev operacije
– Priloga 1: Investicijska dokumentacija
– Priloga 2: Projektna dokumentacija
– Priloga 3: Izpis iz ustreznega imenika inženirske zbornice
– Priloga 4: Vzorec konzorcijskega sporazuma
– Priloga 5: Vzorec pogodbe o financiranju operacije
– Priloga 6: Vzorec zaznamka o preverjanju cen na trgu
– Priloga 7: Vzorec ZZI
– Elektronska verzija vloge na USB ključku – samo v primeru oddaje fizične vloge.
11 Rok in način predložitve vloge na javni razpis
Prijavitelji lahko predložijo svoje vloge za dodelitev sredstev od dneva objave tega javnega razpisa v Uradnem listu RS ter najkasneje do srede, 27. 11. 2024 do 12. ure, ko je skrajni rok za prejem vlog na predmetni javni razpis.
Vloga se lahko odda v elektronski ali fizični obliki.
V elektronski obliki:
Prijavitelj lahko vlogo odda v elektronski obliki na elektronski naslov: pwas-vu.mdp@gov.si. V tem primeru mora biti vloga podpisana s kvalificiranim elektronskim podpisom zakonitega zastopnika ali pooblaščene osebe prijavitelja. V polje »zadeva« elektronskega sporočila se vpiše: Vloga na »JR PWAS-VU«. V primeru oddaje elektronske vloge se vlogo v fizični obliki ne oddaja! Vlogo ter vse pripadajoče priloge in dokazila se odda kot priponko. Oddaja vloge ali njenih prilog s povezavo do strežnika (npr. Sharepoint, Wetransfer, Google Drive), kjer se dokumenti nahajajo, ni dovoljena, in se jo bo zavrglo. Zavržena bo tudi vloga, ki ne bo pravilno označena (tj. v polju »zadeva« ne bo vpisano pravilno besedilo).
V fizični obliki:
Vlogo se odda v fizični obliki tako, da je v ovojnici poleg tiskane vloge priložena tudi vloga v elektronski obliki na e-nosilcu podatkov = na USB ključu. V primeru neskladja podatkov na tiskani in elektronski verziji vloge, se upoštevajo podatki iz elektronske vloge. Takšno vlogo prijavitelj odda osebno ali pošlje po pošti kot priporočeno poštno pošiljko na naslov: Ministrstvo za digitalno preobrazbo, Davčna ulica 1, 1000 Ljubljana. Vsi dokumenti pisnega izvoda vloge morajo biti zloženi v vrstnem redu, kot ga določa Kontrolnik za popolnost vloge v Obrazcu 1, povezani in speti, tako da jih ni mogoče neopazno odvzemati ali dodajati. Takšna vloga mora biti predložena v zaprti ovojnici (skupaj z e-nosilcem podatkov), na njej pa nalepljen izpolnjen Obrazec št. 2 ali pa mora ta ovojnica vsebovati označbo: Ne odpiraj! Vloga na »JR PWAS-VU«. Dokumentacijo in e-nosilec podatkov, ki so priloženi v fizični vlogi, ministrstvo ne bo vračalo prijavitelju.
Vsi stroški prijave na javni razpis bremenijo prijavitelja.
Kot pravočasne bodo upoštevane vloge, ki bodo ne glede na način dostave prispele v glavno pisarno ministrstva ali na elektronski naslov pwas-vu.mdp@gov.si najkasneje do 27. 11. 2024 do 12. ure.
Rok za oddajo vlog
Rok za oddajo vlog za dodelitev sredstev je naslednji:
– do srede, 27. 11. 2024 do 12. ure.
Odpiranje vlog
Datum odpiranja vlog za dodelitev sredstev je naslednji:
– v sredo, 27. 11. 2024 ob 14. uri.
Ministrstvo bo na odpiranju vlog odprlo tiste vloge, ki bodo ne glede na način dostave prispele v glavno pisarno ministrstva ali na elektronski naslov pwas-vu.mdp@gov.si najkasneje do 27. 11. 2024 do 12. ure.
Odpiranje vlog bo javno in ga bo razpisna komisija izvedla v prostorih ministrstva.
Preverjanje formalne popolnosti vlog in izpolnjevanja pogojev za kandidiranje
Na odpiranju bo razpisna komisija preverila pravočasnost, pravilno označenost in formalno popolnost vseh prispelih vlog.
Vloge, ki ne bodo pravočasne, bodo s sklepom zavržene kot prepozne.
Vloge, oddane v fizični obliki, ki ne bodo imele na ovojnici nalepljen Obrazec št. 2 ali ovojnice ne bodo pravilno označene, bodo s sklepom zavržene. Te in prepozne vloge bodo neodprte vrnjene pošiljatelju. Če z ovojnice ne bo razviden pošiljatelj, se vloga odpre in vrne pošiljatelju.
Zavržene bodo tudi vloge v elektronski obliki, ki ne bodo pravilno označene (tj. v polju »zadeva« ne bo vpisano pravilno besedilo).
Komisija bo v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozvala k dopolnitvi tiste prijavitelje, katerih vloge bodo formalno nepopolne in je njihova dopolnitev dopustna.
Poziv na dopolnitev vloge bo prijavitelju posredovan izključno po elektronski pošti na kontaktni elektronski naslov prijavitelja, naveden v prijavnem obrazcu.
Prijavitelj v dopolnitvi vloge ne sme spreminjati:
– višine zaprošenih sredstev,
– tistega dela vloge, ki se veže na tehnične specifikacije predmeta vloge,
– tistih elementov vloge, ki vplivajo ali bi lahko vplivali na drugačno razvrstitev prijaviteljeve vloge glede na preostale vloge v postopku ocenjevanja.
Če prijavitelj v dopolnitvi vloge spreminja zgoraj navedene dele vloge, se upoštevajo navedbe iz prvotne vloge.
Rok za dopolnitev vloge je osem koledarskih dni. Vloge prijaviteljev, ki so bili pozvani k dopolnitvi in se na poziv niso pravočasno odzvali ali vloge niso dopolnili z vsemi obveznimi sestavinami skladno s pozivom in predmetnim razpisom, bodo zavržene. Prijaviteljev, ki vloge niso dopolnili skladno s pozivom za dopolnitev, se k dopolnitvi ne poziva ponovno.
Razpisna komisija lahko od prijaviteljev zahteva tudi dodatna pojasnila oziroma obrazložitve o vsebini vloge. Če takšna zahtevana pojasnila oziroma obrazložitve o vsebini vloge ne bodo posredovana v roku osmih koledarskih dni in na način, ki bo določen v pozivu, bo razpisna komisija upoštevala podatke iz vloge.
Vloga bo brez poziva na dopolnitev zavrnjena, če:
– je v delih, ki ne smejo biti predmet dopolnjevanja, neskladna z javnim razpisom,
– če po dopustni dopolnitvi še vedno ne izpolnjuje pogojev za kandidiranje.
Pregled izpolnjevanja razpisnih pogojev se bo izvajal za vsako od vključenih strank konzorcijskega sporazuma. Izjavo o izpolnjevanju pogojev mora podpisano in pravilno izpolnjeno oddati vsaka stranka konzorcijskega sporazuma. Ministrstvo bo za potrebe tega javnega razpisa upoštevalo podatke iz vloge ter pridobilo dokazila glede izpolnjevanja pogojev tudi iz uradnih evidenc. Priporočljivo je, da prijavitelj tudi sam preveri izpolnjevanje razpisnih pogojev vseh strank konzorcijskega sporazuma.
V primeru dvoma glede izpolnjevanja pogojev prijavitelja in/ali strank konzorcijskega sporazuma lahko ministrstvo zahteva dodatna pojasnila ali dokazila. V primeru, da prijavitelj ali posamezna stranka konzorcijskega sporazuma ne izpolnjuje pogojev, se celotna vloga izključi iz nadaljnje obravnave in se jo zavrne.
12 Merila za izbiro prejemnikov sredstev
Merilo za določitev vrstnega reda vlog prijaviteljev, ki so prispele pravočasno do roka posameznega odpiranja in ki izpolnjujejo vse pogoje ter zahteve javnega razpisa, je:
M – Stroškovna in ekonomska učinkovitost vzdrževanja in upravljanja sistema:
Število točk za to merilo je določeno na podlagi stroška operacije vzdrževanja in upravljanja sistema, ki ga v svoji vlogi izkaže prijavitelj n, po naslednji formuli:
M = (INT ((1 – (Vn / Vmax)) * 100)) + 100
pri čemer je:
Vn – vrednost celotne operacije vzdrževanja in upravljanja sistema prijavitelja n
Vmax – vrednost celotne operacije vzdrževanja in upravljanja sistema tistega prijavitelja, ki izkaže v svoji vlogi najvišji znesek glede na vse prispele vloge tega odpiranja
INT – je funkcija, ki število zaokroži navzdol do najbližjega celega števila
Največje število točk merila M je 200 točk.
V primeru več prijaviteljev z enakim številom točk merila M, bo ministrstvo določilo vrstni red vlog glede na vrstni red prispetja teh vlog na ministrstvo.
Ministrstvo bo sredstva dodeljevalo po zgoraj določenem vrstnem redu do porabe razpoložljivih sredstev. Višina razpoložljivih sredstev je 1.250.000,00 EUR.
Če predlagana sredstva za sofinanciranje v prejeti vlogi presegajo razpoložljiva sredstva, ministrstvo prijavitelju te vloge ponudi, da v 30 dneh podpiše pogodbo za vsebinsko enak obseg operacije v višini razpoložljivih sredstev in sočasno dostavi ministrstvu ustrezno popravljeno vlogo. Če prijavitelj tega ne želi, se njegova vloga zavrne s sklepom in v obravnavo vzame naslednjo vlogo po vrstnem redu glede na merila in nadaljuje enak postopek, dokler ni več razpoložljivih sredstev.
13 Dodatne informacije
Razpisna dokumentacija je dosegljiva na spletnem naslovu ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo
Dodatne informacije o javnem razpisu lahko zainteresirani prijavitelji dobijo izključno po elektronski pošti na naslovu: gp.mdp@gov.si s pripisom: »Javni razpis za financiranje vzdrževanja in upravljanja sistema javnega obveščanja in alarmiranja s posredovanjem opozorilnih obvestil (JR PWAS-VU)« in sklicem na št. zadeve 430-12/2024-3150.
Odgovori na zastavljena vprašanja v zvezi z razpisom bodo objavljeni na spletni strani ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo
Vprašanja je možno posredovati najpozneje do 18. 11. 2024 do 12. ure, zadnji odgovori s strani ministrstva pa bodo objavljeni najpozneje do 22. 11. 2024 do 16. ure. Če bodo vprašanja posredovana po tem datumu, odgovori nanje ne bodo posredovani spraševalcu niti objavljeni.
14 Pogoji za spremembo javnega razpisa: ministrstvo si pridržuje pravico, da lahko javni razpis spremeni do 5 dni pred rokom za oddajo vlog oziroma lahko kadarkoli do izdaje sklepov o (ne)izboru javni razpis prekliče, oboje z objavo v Uradnem listu RS.
15 Postopek in način izbora prijaviteljev
Postopek javnega razpisa za dodelitev sredstev bo vodila razpisna komisija, imenovana s strani predstojnika ministrstva.
Strokovno ocenjevanje formalno popolnih vlog in način izbora
Razpisna komisija bo v postopek ugotavljanja ustreznosti vlog glede na pogoje in zahteve za operacijo uvrstila le formalno popolne vloge. Vloga je formalno popolna, če izpolnjuje vse pogoje podpoglavja Formalno popolna vloga iz poglavja 10 Navodila za izdelavo vloge te razpisne dokumentacije.
Vsako vlogo bo razpisna komisija natančno pregledala in ugotovila, ali v celoti zadošča vsem pogojem in zahtevam iz poglavja 9.3 Pogoji za operacijo te razpisne dokumentacije.
Na osnovi teh ugotovitev in meril bo razpisna komisija oblikovala predlog prejemnikov sredstev, ki jih bo predstojniku ministrstva predlagala za financiranje.
16 Obveščanje prijaviteljev o rezultatih javnega razpisa
O dodelitvi sredstev po tem javnem razpisu bo na predlog razpisne komisije s sklepom odločil predstojnik ministrstva.
Ministrstvo bo prijavitelje o izidu razpisa obvestilo v 30 dneh po zaključku odpiranja vlog. Rezultati razpisa predstavljajo informacije javnega značaja in bodo objavljeni na spletni strani ministrstva: https://www.gov.si/drzavni-organi/ministrstva/ministrstvo-za-digitalno-preobrazbo.
17 Sklepanje pogodb in obdobje porabe dodeljenih sredstev
Z izbranimi prijavitelji bodo na podlagi sklepa predstojnika ministrstva o izboru sklenjene pogodbe o financiranju, po vzorcu pogodbe o financiranju (Priloga 5: Vzorec pogodbe o financiranju operacije).
V primeru, da izbrani prijavitelj zaradi katerih koli razlogov odstopi od podpisa pogodbe o financiranju oziroma se na poziv na sklenitev pogodbe ne odzove v roku osmih dni od prejema poziva, se šteje, da je vlogo za pridobitev sredstev umaknil.
Ministrstvo preferira podpis pogodbe v digitalni obliki s kvalificiranim elektronskim podpisom. Podredno, če upravičenec pogodbe ne more podpisati v digitalni obliki s kvalificiranim elektronskim podpisom, se pogodbo podpiše v fizični obliki.
Upravičenec bo za potrebe nadzora in spremljanja porabe sredstev ter doseganja zastavljenih ciljev dolžan ministrstvu, organu za računovodenje, revizijskemu organu in drugim nadzornim organom, ter njihovim pooblaščencem omogočiti dostop do celotne dokumentacije operacije, vključno z dokumentacijo o izbiri izvajalcev, v posesti upravičenca ali strank konzorcijskega sporazuma, na način, da sta vsak čas možna kontrola izvajanja operacije in vpogled v dokumentacijo v vsaki točki operacije ob smiselnem upoštevanju 82. člen Uredbe 2021/1060/EU oziroma predpisa, ki bi jo nadomestil.
Upravičenec bo moral hraniti vso dokumentacijo v zvezi z operacijo v skladu z vsakokratno veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo dokumentarnega in arhivskega gradiva, še pet let po njenem zaključku, in sicer za potrebe revizije oziroma kot dokazila za potrebe prihodnjih preverjanj.
V primeru neskladja rokov se smiselno uporabljajo določila Uredbe 2021/1060/EU.
Upravičenec bo moral zagotoviti dostopnost do vseh dokumentov o izdatkih operacije za obdobje petih let od 31. decembra leta, v katerem je bilo opravjeno zadnje plačilo upravičencu, če ni drugače določeno ob smiselni uporabi 82. člena Uredbe 2021/1060/EU oziroma predpisom, ki bi jo nadomestil. O natančnem datumu za hrambo dokumentacije bo upravičenec po končani operaciji pisno obveščen s strani ministrstva.
Obdobje upravičenih stroškov traja od objave javnega razpisa v Uradnem listu RS do konca izvajanja operacije, kot ga določi prijavitelj v vlogi, vendar najkasneje do 31. 10. 2030.
Prvi ZZI se predloži po tem, ko je sistem že vzpostavljen. Rok za predložitev ZZI-ja v tekočem letu je najkasneje do 20. 11. v tekočem letu. Za oddaje ZZI po tem datumu ministrstvo ne jamči za izplačila v istem tekočem letu. Rok za predložitev zadnjega ZZI-ja je do 31. 10. 2030.
Potrjeni ZZI-ji bodo upravičencem neposredno s strani proračuna RS izplačani v skladu s plačilnim rokom, kot ga določa veljavni Zakon o izvrševanju proračunov RS.
Upravičenci lahko oddajo največ en ZZI na mesec za izplačilo v času izvajanja operacije.
Kadar upravičenec zaradi nepredvidljivih razlogov ne more izvesti s pogodbo dogovorjenih načrtovanih poslovnih dogodkov, mora o tem nemudoma obvestiti ministrstvo.
Ministrstvo za digitalno preobrazbo