Uradni list

Številka 96
Uradni list RS, št. 96/2024 z dne 15. 11. 2024
Uradni list

Uradni list RS, št. 96/2024 z dne 15. 11. 2024

Kazalo

Ob-3327/24, Stran 2614
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Republike Slovenije, Dunajska 22, 1000 Ljubljana (v nadaljnjem besedilu: ministrstvo), na podlagi 5. člena Uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij razvoja podeželja, ki niso vezane na površino ali živali, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 77/23, 19/24 in 52/24; v nadaljnjem besedilu: uredba o skupnih določbah za izvajanje intervencij) in 28. člena Uredbe o izvajanju intervencije naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil, intervencije naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za optimalno uporabo hranil in trajnostno rabo FFS, ter intervencije naložbe v nakup kmetijske mehanizacije in opreme za upravljanje traviščnih habitatov, iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 95/24; v nadaljnjem besedilu: uredba), objavlja
javni razpis 
za intervencijo naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil za leto 2024 
1. Osnovni podatki o javnem razpisu
Predmet javnega razpisa:
Predmet javnega razpisa so naložbe iz 5. člena uredbe.
Razpisana sredstva:
Višina razpisanih nepovratnih sredstev znaša do vključno 3.998.124,00 eurov. 
Sredstva se zagotovijo iz proračunskih postavk ministrstva, in sicer: 
– 1.355.364,04 eurov iz proračunske postavke 221064 Skupni strateški načrt 2023-2027 – EKSRP – EU udeležba; 
– 2.642.759,96 eurov iz proračunske postavke 221065 Skupni strateški načrt 2023-2027 – EKSRP – slovenska udeležba. 
Delež sredstev iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja znaša 33,9 %, delež sredstev iz proračuna Republike Slovenije pa 66,1 %.
Vrsta javnega razpisa:
Zaprti.
Obdobje vlaganja vlog na javni razpis: 
Vložitev vloge na javni razpis poteka od 9. decembra 2024 do vključno 22. januarja 2025, do 14. ure.
Obdobje upravičenosti stroškov:
V skladu s prvim odstavkom 30. člena uredbe so do podpore upravičeni stroški naložb, ki so nastali po vložitvi vloge na javni razpis do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev, ki se v skladu s petim odstavkom 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij vloži najpozneje v treh letih od datuma vložitve vloge na javni razpis. 
V skladu s 4. točko prvega odstavka 7. člena in drugim odstavkom 30. člena uredbe so do podpore upravičeni tudi splošni stroški iz prvega odstavka 20. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, ki so nastali od 1. januarja 2023 do vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev.
Informacije o javnem razpisu:
Informacije o javnem razpisu so dostopne na naslednji povezavi: https://skp.si/aktualno/info-tocke.
2. Namen in cilji intervencije
1. Namen intervencije naložbe v učinkovito rabo dušikovih gnojil (v nadaljnjem besedilu: intervencija) je določen v prvem odstavku 4. člena uredbe.
2. Cilji intervencije so določeni v drugem odstavku 4. člena uredbe.
3. V skladu s 7. točko 2. člena uredbe primarna pridelava kmetijskih proizvodov pomeni proizvodnjo rastlinskih in živinorejskih proizvodov iz Priloge I Pogodbe o delovanju Evropske unije (Prečiščena različica Pogodbe o delovanju Evropske unije, UL C št. 202 z dne 7. 6. 2016, str. 47), zadnjič spremenjene s Sklepom Sveta (EU) 2019/1255 z dne 18. julija 2019 o spremembi Protokola št. 5 o Statutu Evropske investicijske banke (UL L št. 196 z dne 24. 7. 2019, str. 1), brez nadaljnjih postopkov obdelave, ki bi spremenili naravo teh proizvodov, še zlasti pridelava, pobiranje in skladiščenje primarnih kmetijskih proizvodov ter njihova priprava s strani primarnih proizvajalcev za prvo prodajo prodajnim posrednikom ali predelovalcem. Kot priprava primarnih kmetijskih proizvodov za prvo prodajo se šteje tudi njihovo čiščenje, luščenje, sortiranje, kratkotrajna zaščita pred gnitjem in pakiranje.
3. Predmet podpore in vrsti naložb
1. Predmet podpore so naložbe iz 5. člena uredbe, in sicer:
– novogradnja zaprtega objekta z opremo za namen skladiščenja živinskih gnojil oziroma novogradnja pokritega gnojišča;
– zatesnitev obstoječe lagune za živinska gnojila;
– nakup kmetijske mehanizacije, namenjene gnojenju z organskimi gnojili z nizkimi izpusti v zrak ali z vnosom organskih gnojil neposredno na površino tal, iz pravilnika, ki ureja katalog stroškov in njihove vrednosti na enoto.
2. Vrsti naložb glede na velikost sta določeni v 2. in 3. točki 2. člena uredbe, pri čemer je skupna načrtovana vrednost naložbe določena v 1. točki 2. člena uredbe.
4. Vlagatelj in upravičenec
1. Vlagatelj je določen v prvem odstavku 6. člena uredbe.
2. Upravičenec je določen v drugem odstavku 6. člena uredbe.
3. V skladu s 4. točko 2. člena uredbe je vlagatelj mladi kmet, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje iz drugega do šestega odstavka 5. člena Uredbe o izvajanju intervencij podpora za vzpostavitev gospodarstev mladih kmetov in medgeneracijski prenos znanja iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027 (Uradni list RS, št. 88/23, 12/24 in 43/24; v nadaljnjem besedilu: uredba o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja), pri čemer se izpolnjevanje pogoja iz 3. ali 4. točke šestega odstavka 5. člena uredbe o izvajanju intervencije podpora za vzpostavitev kmetijskih gospodarstev mladih kmetov in intervencije medgeneracijski prenos znanja izkazuje z izjavo nosilca kmetijskega gospodarstva, na katerem je vlagatelj opravljal kmetijsko dejavnost, ki je Priloga 1 razpisne dokumentacije.
5. Splošni pogoji ob vložitvi vloge na javni razpis
1. Vlagatelj mora ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjevati pogoje iz 9. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter pogoje iz prvega in drugega odstavka 10. člena, pogoje iz prvega in tretjega odstavka 11. člena ter pogoj iz 14. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Poleg pogojev iz prejšnje točke mora vlagatelj izpolnjevati tudi pogoje iz 8. in 31. člena uredbe, pri čemer je v skladu z 2. točko 31. člena uredbe zbirna vloga vložena v skladu z Uredbo o izvedbi intervencij kmetijske politike za leto 2024 (Uradni list RS, št. 132/23, 24/24 in 63/24).
6. Upravičeni in neupravičeni stroški
1. Upravičeni stroški so določeni v prvem odstavku 7. člena uredbe ter v prvem do petem odstavku 19. člena in v 20. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Upravičeni stroški so določeni v Pravilniku o katalogu stroškov in njihovih vrednostih na enoto (Uradni list RS, št. 34/24 in 95/24) ter so navedeni v Seznamu upravičenih stroškov in najvišjih priznanih vrednosti iz Priloge 2 razpisne dokumentacije (v nadaljnjem besedilu: Seznam upravičenih stroškov).
3. Neupravičeni stroški so določeni v 29. členu uredbe.
7. Merila za ocenjevanje vlog
1. Merila za ocenjevanje vlog na javni razpis so določena v prvem odstavku 9. člena uredbe ter v dokumentu »Merila za izbor operacij v okviru SN 2023-2027«, ki je dostopen na naslednji povezavi: https://skp.si/wp-content/uploads/2024/09/Merila_za_izbor_operacij_SN_2023-2027_EKSRP_5.sprememba_P.pdf, in so podrobneje opredeljena v tem poglavju.
2. Med vlogami na javni razpis, ki dosežejo vstopni prag 30 odstotkov možnega števila točk, ki znaša 30 točk, se v skladu z drugim odstavkom 9. člena uredbe izberejo tiste, ki dosežejo višje število točk do porabe razpisanih sredstev.
3. Ocenjevanje vlog se izvede na podlagi podatkov v vlogi na javni razpis, priloženih prilog ter podatkov iz uradnih evidenc.
4. Podrobnejša merila in točkovnik:
Št.
MERILO
Maksimalno število točk
1.
EKONOMSKI VIDIK NALOŽBE
40
1.1
VKLJUČENOST VLAGATELJA V INTERVENCIJO SHEMA ZA PODNEBJE IN OKOLJE IZ UREDBE, KI UREJA NEPOSREDNA PLAČILA IZ STRATEŠKEGA NAČRTA SKUPNE KMETIJSKE POLITIKE 2023–2027 
Vlagatelj bo v obdobju od vložitve zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev do 31. decembra 2027 vključen v izvajanje sheme v okviru intervencije shema za podnebje in okolje (v nadaljnjem besedilu: intervencija SOPO) iz uredbe, ki ureja neposredna plačila iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023–2027. Ocenjuje se delež kmetijskih zemljišč v uporabi (v nadaljnjem besedilu: KZU) oziroma število GVŽ, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje najmanj ene od naslednjih shem v okviru intervencije SOPO: 
1. INP 8.03 Gnojenje z organskimi gnojili z majhnimi izpusti v zrak (v nadaljnjem besedilu: shema INP 8.03); 
2. INP 8.04 Dodatki za zmanjšanje emisij amonijaka in TGP (v nadaljnjem besedilu: shema INP 8.04);
3. INP 8.10 Uporaba le organskih gnojil za zagotavljanje dušika v trajnih nasadih (v nadaljnjem besedilu: shema INP 8.10). 
V okviru sheme INP 8.04 se izvajata naslednji kmetijski praksi: 
1. uporaba mineralnih gnojil, ki vsebujejo inhibitorje nitrifikacije, inhibitorje denitrifikacije ali inhibitorje ureaze za zmanjšanje izpustov amonijaka in didušikovega oksida – kmetijska praksa INHIBIT (v nadaljnjem besedilu: praksa INHIBIT); 
2. uporaba krmnih dodatkov za zmanjšanje izpustov metana – kmetijska praksa KRMDOD (v nadaljnjem besedilu: praksa KRMDOD). 
Točke v okviru tega merila se seštevajo, pri čemer skupno število ne sme presegati 10 točk.
10
Obseg KZU, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje sheme INP 8.03, sheme INP 8.04 – praksa INHIBIT in sheme INP 8.10, znaša od vključno 20 do vključno 30 %.
3
Število GVŽ, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje sheme INP 8.04 – praksa KRMDOD, znaša od vključno 40 do vključno 60.
3
Obseg KZU, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje sheme INP 8.03, sheme INP 8.04 – praksa INHIBIT in sheme INP 8.10, znaša več kot 30 do vključno 50 %. 
7
Število GVŽ, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje sheme INP 8.04 – praksa KRMDOD, znaša več kot 60 do vključno 80. 
7
Obseg KZU, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje sheme INP 8.03, sheme INP 8.04 – praksa INHIBIT in sheme INP 8.10, znaša več kot 50 %.
10
Število GVŽ, s katerim bo vlagatelj vključen v izvajanje sheme INP 8.04 – praksa KRMDOD, znaša več kot 80.
10
1.2
OBSEG VSEH SKLADIŠČNIH KAPACITET ZA ŽIVINSKA GNOJILA NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU 
Ocenjuje se obseg vseh obstoječih in načrtovanih skladiščnih kapacitet za živinska gnojila na kmetijskem gospodarstvu, in sicer gnojne jame, lagune ter gnojišča, pri čemer se upoštevajo tudi skladiščne kapacitete za živinska gnojila v okviru hleva za globoki nastilj. Za namen določitve obstoječih skladiščnih kapacitet za živinska gnojila se upošteva število GVŽ, ki je razvidno iz zbirne vloge za leto 2024.
10
Kmetijsko gospodarstvo bo imelo ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev, s katerim se uveljavlja izplačilo sredstev za skladiščne kapacitete, obseg skladiščnih kapacitet za najmanj desetmesečno do vključno enajstmesečno skladiščenje živinskih gnojil. 
5
Kmetijsko gospodarstvo bo imelo ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev, s katerim se uveljavlja izplačilo sredstev za skladiščne kapacitete, obseg skladiščnih kapacitet za več kot enajstmesečno skladiščenje živinskih gnojil. 
10
1.3
ODOBRENA SREDSTVA IZ PODUKREPA PODPORA ZA NALOŽBE V KMETIJSKA GOSPODARSTVA, V OKVIRU PROGRAMA, KI UREJA RAZVOJ PODEŽELJA ZA OBDOBJE 2014–2020 
Ocenjuje se višina odobrenih sredstev vlagatelju iz podukrepa podpora za naložbe v kmetijska gospodarstva v okviru programa, ki ureja razvoj podeželja za obdobje 2014–2020 (v nadaljnjem besedilu: podukrep 4.1 v okviru PRP 2014–2020).
10
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 v višini več kot 100.000 do vključno 400.000 eurov.
3
Vlagatelju so bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020 v višini do vključno 100.000 eurov.
6
Vlagatelju niso bila odobrena finančna sredstva iz podukrepa 4.1 v okviru PRP 2014–2020.
10
1.4
OBTEŽBA Z REJNIMI ŽIVALMI NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU 
Ocenjuje se povprečna obtežba z rejnimi živalmi na kmetijskem gospodarstvu v GVŽ/ha KZU, pri čemer se število GVŽ in obseg KZU ugotavljata na podlagi zbirne vloge za leto 2024. 
Vlagatelj mora imeti ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta obtežbo z rejnimi živalmi najmanj v obsegu, za katerega so mu bile dodeljene točke na podlagi tega merila. 
10
Kmetijsko gospodarstvo je imelo v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša od vključno 0,6 do vključno 1,0 GVŽ/ha.
4
Kmetijsko gospodarstvo je imelo v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša več kot 1,0 do vključno 1,5 GVŽ/ha.
6
Kmetijsko gospodarstvo je imelo v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša več kot 1,5 do vključno 2,0 GVŽ/ha.
8
Kmetijsko gospodarstvo je imelo v letu 2024 obtežbo z rejnimi živalmi, ki znaša več kot 2,00 do vključno 2,4 GVŽ/ha.
10
2.
SOCIALNI IN GEOGRAFSKI VIDIK VLAGATELJA
30
2.1
KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA OMD 
Kmetijsko gospodarstvo, katerega nosilec je vlagatelj, je razvrščeno v območje z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (v nadaljnjem besedilu: območje OMD) v skladu s Pravilnikom o razvrstitvi kmetijskih gospodarstev v območja z omejenimi možnostmi za kmetijsko dejavnost (Uradni list RS, št. 34/23). Ocenjuje se povprečno število točk na hektar, ki jih prejme kmetijsko gospodarstvo, ki je razvrščeno v območje OMD, pri čemer se upoštevajo podatki na dan vložitve vloge na javni razpis.
10
Kmetijsko gospodarstvo prejme do vključno 199 točk.
1
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 200 do vključno 299 točk.
2
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 300 do vključno 399 točk.
3
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 400 do vključno 499 točk.
4
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 500 do vključno 599 točk.
5
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 600 do vključno 699 točk.
6
Kmetijsko gospodarstvo prejme od 700 do vključno 799 točk.
8
Kmetijsko gospodarstvo prejme 800 točk ali več.
10
2.2
IZOBRAZBA VLAGATELJA 
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima ob vložitvi vloge na javni razpis izobrazbo iz področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti. Kot dejavnosti, ki so povezane s kmetijstvom, se štejejo agro-živilska (vključno s čebelarstvom), veterinarska, gozdarska in lesarska dejavnost. 
4
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje poklicne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 3. ali 4. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
1
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po izobraževalnih programih za pridobitev srednje izobrazbe oziroma srednje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 5. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
2
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev višje strokovne izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 6. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
3
Nosilec kmetije, samostojni podjetnik posameznik oziroma odgovorna oseba pravne osebe ima najmanj izobrazbo, pridobljeno po študijskem programu za pridobitev izobrazbe, ki je po zakonu, ki ureja slovensko ogrodje kvalifikacij, uvrščena v 7. raven slovenskega ogrodja kvalifikacij s področja kmetijstva ali s kmetijstvom povezane dejavnosti.
4
2.3
ZAPOSLENA OSEBA NA KMETIJSKEM GOSPODARSTVU OZIROMA OSEBA, KI JE VKLJUČENA V POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE IZ NASLOVA OPRAVLJANJA KMETIJSKE DEJAVNOSTI ZA POLNI OBSEG V SKLADU Z ZAKONOM, KI UREJA POKOJNINSKO IN INVALIDSKO ZAVAROVANJE 
Ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta bo najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti za polni obseg v skladu z zakonom, ki ureja pokojninsko in invalidsko zavarovanje. 
Ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta bo imel vlagatelj na kmetijskem gospodarstvu zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca za polni delovni čas.
3
Najmanj en član kmetije, katere nosilec je vlagatelj, bo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev vključen v pokojninsko in invalidsko zavarovanje iz naslova opravljanja kmetijske dejavnosti oziroma vlagatelj bo imel ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev na kmetijskem gospodarstvu zavarovano najmanj eno osebo iz delovnega razmerja kot kmetijskega delavca. 
3
2.4
NALOŽBENA PODPORA VLAGATELJICI 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo, če vlogo na javni razpis vloži: 
1. nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis; 
2. vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
5
Vlogo na javni razpis vloži nosilka kmetije, ki je bila nosilka te kmetije že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
5
Vlogo na javni razpis vloži vlagateljica, ki je odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica, in je bila odgovorna oseba pravne osebe ali samostojna podjetnica posameznica že v koledarskem letu pred vložitvijo vloge na javni razpis.
5
2.5
MLADI KMET 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki ob vložitvi vloge na javni razpis izpolnjuje pogoje za mladega kmeta iz 3. točke 4. poglavja tega javnega razpisa.
5
Vlagatelj je mladi kmet.
5
2.6
OBMEJNA PROBLEMSKA OBMOČJA 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo vlagatelju, ki je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega naslov ali sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje v skladu s 4. členom Uredbe o določitvi obmejnih problemskih območij (Uradni list RS, št. 22/11, 97/12, 24/15, 35/17, 101/20 in 112/22).
3
Vlagatelj je nosilec kmetijskega gospodarstva, katerega naslov ali sedež je v občini, ki je opredeljena kot obmejno problemsko območje.
3
3.
POVEZOVANJE
5
3.1
ČLANSTVO VLAGATELJA V ORGANIZACIJI PROIZVAJALCEV, SKUPINI PROIZVAJALCEV ALI ZADRUGI 
Vlagatelj bo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta član skupine proizvajalcev za skupno trženje ali organizacije proizvajalcev oziroma član zadruge. Skupina proizvajalcev za skupno trženje ali organizacija proizvajalcev mora biti priznana v skladu s predpisi, ki urejajo priznanje skupine ali organizacije proizvajalcev. Zadruga mora imeti najmanj 80 % članov vpisanih v register kmetijskih gospodarstev.
5
Vlagatelj bo ob vložitvi zadnjega zahtevka za izplačilo sredstev in še naslednja tri zaporedna koledarska leta član organizacije proizvajalcev, skupine proizvajalcev za skupno trženje ali član zadruge.
5
4. 
ZELENI IN DIGITALNI PREHOD
25
4.1
DIGITALIZACIJA PROIZVODNIH PROCESOV 
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup kmetijske mehanizacije, ki omogoča uporabo digitalnih tehnologij, in je navedena v Seznamu upravičenih stroškov.
5
Z vlogo na javni razpis se uveljavlja podpora za naložbo v nakup kmetijske mehanizacije, ki omogoča uporabo digitalnih tehnologij.
5
4.2
DELEŽ KMETIJSKIH ZEMLJIŠČ, VKLJUČENIH V EKOLOŠKO PRIDELAVO 
Upošteva se delež kmetijskih zemljišč, vključenih v ekološko pridelavo, glede na površino vseh KZU vlagatelja, pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
Kmetijsko gospodarstvo ima v ekološko pridelavo vključenih od 50 do vključno 70 % KZU.
3
Kmetijsko gospodarstvo ima v ekološko pridelavo vključenih več kot 70 % do vključno 90 % KZU.
6
Kmetijsko gospodarstvo ima v ekološko pridelavo vključenih več kot 90 % KZU.
10
4.3
KMETIJSKO GOSPODARSTVO JE NA VODOVARSTVENEM OBMOČJU 
Točke na podlagi tega merila se dodelijo glede na delež površine KZU, ki jih ima kmetijsko gospodarstvo na vodovarstvenem območju, določenem z uredbo, ki ureja določitev vodovarstvenega območja (v nadaljnjem besedilu: VVO), pri čemer se upoštevajo podatki iz zbirne vloge za leto 2024.
10
Kmetijsko gospodarstvo ima več kot 30 do vključno 50 % KZU na VVO.
4
Kmetijsko gospodarstvo ima več kot 50 in manj kot 100 % KZU na VVO.
6
Kmetijsko gospodarstvo ima najmanj 100 % KZU na VVO.
10
8. Finančne določbe: finančne določbe so v 11. členu uredbe.
9. Vloga, postopek za dodelitev sredstev in odločba o pravici do sredstev
1. Vlaganje vloge na javni razpis in postopek za dodelitev sredstev sta določena v 28. členu uredbe ter v 6. in 7. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. Če imata dve ali več vlog na javni razpis enako število točk in razpisana sredstva ne zadoščajo za odobritev vseh teh vlog v celoti, se v skladu s tretjim odstavkom 28. člena uredbe vloge na javni razpis odobrijo na podlagi ponderiranja meril za izbor vlog, in sicer:
– ekonomski vidik naložbe: 40 %;
– socialni in geografski vidik vlagatelja: 30 %;
– zeleni in digitalni prehod: 25 %;
– povezovanje: 5 %.
3. Odrek pravici do sredstev je določen v 35. členu uredbe.
4. Vloga za spremembo obveznosti iz odločbe o pravici do sredstev se vloži v skladu s tretjim odstavkom 7. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
10. Vlaganje zahtevka za izplačilo sredstev
1. Poleg splošnih pogojev ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev iz 22. in 23. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec ob vložitvi zahtevka za izplačilo sredstev izpolniti tudi pogoje iz 10. in 32. člena uredbe.
2. Vložitev zahtevka za izplačilo sredstev določa 21. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
11. Predplačilo: predplačilo določata 24. člen uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in 34. člen uredbe.
12. Obveznosti po zadnjem izplačilu sredstev: poleg splošnih obveznosti upravičenca iz 25. člena uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij, mora upravičenec izpolnjevati tudi obveznosti iz 10. in 33. člena uredbe.
13. Objava podatkov o upravičencih in varstvo osebnih podatkov
1. Javna objava upravičencev je določena v 8. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
2. V skladu s 13. in 14. členom Uredbe (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov, UL L št. 119 z dne 4. 5. 2016, str. 1), zadnjič popravljena s Popravkom, UL L št. 127 z dne 23. 5. 2018, str. 2, so informacije za posameznike, katerih osebne podatke bo obdelovala Agencija Republike Slovenije za kmetijske trge in razvoj podeželja (v nadaljnjem besedilu: agencija), objavljene na spletišču agencije.
14. Izvedba kontrol: sistem kontrol je določen v 26. do 32. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij ter v 36. členu uredbe.
15. Upravne sankcije in višja sila
1. Upravne sankcije so določene v 33. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij in v 37. členu uredbe.
2. Višja sila ali izjemne okoliščine so določene v 34. členu uredbe o skupnih določbah za izvajanje intervencij.
Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano 

AAA Zlata odličnost

Nastavitve piškotkov

Vaše trenutno stanje

Prikaži podrobnosti