Št. 410-256/2024 Ob-3303/24, Stran 2630
Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, 6250 Ilirska Bistrica na podlagi Odloka o rebalansu II proračuna Občine Ilirska Bistrica za leto 2024 (Uradni list RS, št. 92, z dne 25. 10. 2024), Zakona o kmetijstvu (Uradni list RS, št. 45/08, 57/12, 90/12 – ZdZPVHVVR, 26/14, 32/15, 27/17, 22/18, 86/21 – odl. US, 123/21, 44/22, 130/22 – ZPOmK-2, 18/23, 62/24 – odl. US), Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Ilirska Bistrica (Uradni list RS, št. 92, z dne 25. 10. 2024), mnenja o skladnosti sheme de minimis pomoči »Ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Ilirska Bistrica«, ki jo je izdalo Ministrstvo za finance, št. priglasitve: M001-5880416-2024, z dne 4. 11. 2024, objavlja
Za dodelitev sredstev državne pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v Občini Ilirska Bistrica v letu 2024
I. Predmet razpisa
Predmet razpisa je dodelitev sredstev za ohranjanje in spodbujanje razvoj kmetijstva in podeželja v Občini Ilirska Bistrica v letu 2024.
Ukrep 3: Pokrivanje operativnih stroškov cestnega tovornega prometa iz odročnih krajev.
Predmet podpore je sofinanciranje stroškov cestnega tovornega prometa za prevoze, ki niso ekonomsko upravičeni.
II. Višina razpisanih sredstev
Višina razpisanih sredstev je 6.000 evrov.
V proračunu Občine Ilirska Bistrica so za navedeni ukrep zagotovljena sredstva na proračunski postavki 4001124, v višini 6.000 evrov.
Sredstva se na podlagi tega razpisa dodeljujejo v skladu z Uredbo Komisije (EU) 2023/2831 z dne 13. decembra 2023 o uporabi členov 107 in 108 Pogodbe o delovanju Evropske unije pri pomoči de minimis (UL L št. 2023/2831, z dne 15. 12. 2023, v nadaljnjem besedilu: Uredba Komisije (EU) št. 2023/2831).
Višina sredstev, ki se dodelijo posameznemu upravičencu, je odvisna od rezultatov ocenjevanja prejetih popolnih vlog, višine zaprošenih sredstev s strani upravičenca ter višine razpoložljivih sredstev. Maksimalna višina sofinanciranja je opredeljena v okviru ukrepa.
III. Splošne določbe
Splošne finančne določbe:
1. Pokrivanje operativnih stroškov cestnega tovornega prometa iz odročnih krajev, ki se izvaja v letu 2024 je v skladu s pomočmi, dodeljenimi po pravilu »de minimis«.
2. Aktivnost je lahko začeta pred izdajo upravnega akta (sklepa oziroma odločbe) upravičencu o dodelitvi sredstev, upravičeni stroški po temu razpisu pa so tisti, ki so nastali v obdobju od 1. 1. 2024 do 30. 11. 2024 (skrajni rok za oddajo zahtevka za izplačilo pomoči je 13. december 2024).
3. Dokazila o izvedenemu prevozu, ki jih upravičenec priloži skupaj z zahtevkom za izplačilo, morajo biti z datumom iz zgoraj navedenega obdobja. Dokazila morajo biti predložena v originalu, z originalnim podpisom in žigom, obvezno se priložijo dokazila o plačilu (originalni plačilni nalog oziroma bančni izpisek).
4. Občina Ilirska Bistrica bo kot izplačevalec upoštevala veljavno davčno zakonodajo.
5. Skupni znesek pomoči, dodeljene enotnemu podjetju na podlagi pravila »de minimis«, ne sme presegati 300.000,00 evrov v obdobju zadnjih treh let, ne glede na obliko ali namen pomoči in ne glede na to, ali se pomoč dodeli iz sredstev države, občine ali Evropske unije.
Splošne določbe:
1. Vlagatelji morajo pri prijavi na ta razpis upoštevati določbe Zakona o integriteti in preprečevanju korupcije – ZIntPK-UPB2, Uradni list RS, št. 69/11, 158/20, 3/22 – ZDeb in 16/23 – ZZPri).
2. Vlagatelj mora zagotoviti ustreznost in kakovost tovornega prometa, skladno s področno zakonodajo.
IV. Namen razpisa
Namen ukrepa je pokrivanje operativnih stroškov cestnega tovornega prometa na odročnih, razpršenih območjih Občine Ilirska Bistrica. Financira se stroške tovornega prometa za prevoze, ki niso ekonomsko upravičeni.
Upravičenci po temu razpisu so subjekti, ki so registrirani za opravljanje dejavnosti cestnega tovornega prometa.
Upravičeni stroški: operativni stroški tovornega prevoza/kilometer v odročnih krajih (zbiranje in transport iz odročnih krajev).
Sofinancira se do 100 % upravičenih operativnih stroškov tovornega transporta oziroma ne več kot 2.000,00 evrov po proizvajalcu.
Ne glede na določilo iz prejšnje alineje se pomoč ustrezno zniža, če bi z odobreno pomočjo presegli skupni znesek 300.000 evrov/upravičenca oziroma na enotno podjetje, v kateremkoli obdobju zadnjih treh let.
Upravičenec priloži naslednjo dokumentacijo:
1. izpolnjeno vlogo na Razpisnem obrazcu 1 – Vloga 2024 – Sofinanciranje prevoza iz odročnih krajev priloga 1 k Razpisnemu obrazcu: Izračun prevoza 2024,
2. priloga 2 k Razpisnemu obrazcu: Seznam prog (relacij) z naslovi kmetij – proizvajalcev, na katerih se opravlja storitev prevoza v Občini Ilirska Bistrica,
3. dokazila oziroma računi o opravljenem tovornem prometu na odročnih območjih, z navedbo lokacij (prog) in razdalj iz katerih so razvidni stroški prevoza izraženi v kilometrih (osnova za izračun je višina veljavne kilometrine opravljeni storitvi),
4. letno število prevozov,
5. dokazilo o registraciji za opravljanje dejavnosti prevoza.
V. Obdobje in čas za izvedbo aktivnosti
Dejavnost, ki se bo izvajala v letu 2024 in bo predmet prijave na ta razpis za ukrepe, ki spadajo v pomoči dodeljene po pravilu »de minimis« velja, da so lahko aktivnosti začete pred izdajo upravnega akta (sklepa oziroma odločbe) upravičencu o dodelitvi sredstev, vendar ne pred 1. 1. 2024.
Razpisani ukrep se mora smiselno zaključiti do 30. novembra 2024. Upravičenci pa morajo v primeru odobritve sredstev, dokazila oziroma plačane račune dostaviti najkasneje do 13. decembra 2024, skupaj z zahtevkom za izplačilo sredstev.
VI. Rok za predložitev vlog in način predložitve
Vlagatelji morajo vloge, izpolnjene na obrazcu razpisne dokumentacije, oddati po pošti, kot priporočeno pošiljko na naslov: Občina Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, Ilirska Bistrica ali jo oddati osebno v sprejemni pisarni Občine Ilirska Bistrica, do 25. novembra 2024, do 9. ure.
Na hrbtni strani ovojnice morata biti navedena naziv in naslov vlagatelja.
Vsaka posamezna vloga mora biti poslana v zaprti ovojnici z oznako: »Ne odpiraj – vloga na Javni razpis Kmetijstvo 2024 – Ukrep 3«.
Za uvrstitev v postopek izbora za dodelitev sredstev mora vsaka vloga izpolnjevati naslednje pogoje:
– pravilno izpolnjen obrazec Razpisne dokumentacije z vsemi zahtevanimi dokazili in listinami,
– vloga mora biti poslana v roku in na način, ki je določen s tem Javnim razpisom.
VII. Odločanje v postopku razpisa in obveščanje o izidu razpisa
Vloge, prispele na Javni razpis, odpira in obravnava Komisija, imenovana s strani župana. Če Komisija ugotovi, da je vloga nepopolna, pristojna strokovna služba občinske uprave na predlog Komisije pozove vlagatelja, da jo v roku 8 dni dopolni. Če vlagatelj vloge v roku ne dopolni ali v tem roku ne zaprosi za podaljšanje roka oziroma pristojnega organa ne obvesti o nastalih objektivnih okoliščinah, se vloga s sklepom kot nepopolna zavrže.
Komisija v primeru, ko zaprošena sredstva presegajo vsa razpisana razpoložljiva sredstva, lahko zniža odstotek sofinanciranja oziroma določi najvišjo višino sredstev na vlagatelja.
Na osnovi potrjenega predloga Komisije za razdelitev sredstev bo Občina Ilirska Bistrica predvidoma v osmih dneh izdala odločbo o dodelitvi sredstev, ki bo vsebovala določbe o namenu, upravičenih stroških ter višini dodeljenih sredstev. Občina Ilirska Bistrica bo z izbranimi izvajalci sklenila pogodbo, v kateri se opredelijo izvedbe plačil ter medsebojne pravice in obveznosti.
Zavržene bodo vloge:
– ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v V. točki tega razpisa,
– ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge).
VIII. Kraj in čas, kjer lahko dvignete razpisno dokumentacijo: razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani Občine Ilirska Bistrica: http://www.ilirska-bistrica.si ali v sprejemni pisarni Občine Ilirska Bistrica, Bazoviška cesta 14, Ilirska Bistrica, vsak delovni dan, do izteka prijave na razpis.
IX. Obdelovanje osebnih podatkov
Občina Ilirska Bistrica bo osebne podatke, ki so potrebni za izvedbo tega javnega razpisa (kontaktne osebe prijavitelja (ime in priimek, funkcija, stalno bivališče, telefon in elektronski naslov)) in zahtevana dokazila obdelovala za namen izvedbe postopka sofinanciranja, spremljanja in nadziranja izvedbe tega javnega razpisa na podlagi veljavnega Zakona o lokalni samoupravi, Zakona o javnih financah in Odloka o proračunu Občine Ilirska Bistrica za leto 2024.
Občina Ilirska Bistrica bo hranila in varovala osebne podatke skladno z roki, določenimi v klasifikacijskem načrtu občine in na primeren način, tako da ne bo prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Občina Ilirska Bistrica bo omogočila obdelavo oziroma posredovanje osebnih podatkov izključno naslednjim pooblaščenim uporabnikom: pooblaščenim zaposlenim, pooblaščenim osebam, ki obdelujejo osebne podatke pri pogodbenem obdelovalcu ali osebam, ki izkažejo pooblastilo za dostop do osebnih podatkov v okviru zakona oziroma podzakonskih predpisov. Občina Ilirska Bistrica ne uporablja avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov. Če podatki, zahtevani v javnemu razpisu, ne bodo zagotovljeni, obravnava vloge ne bo možna.
Vlagatelj/ica, strokovni delavci in udeleženci imajo glede osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj/e, pravico seznanitve, dopolnitve, popravka in omejitve obdelave (vključno s pravico do pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu in sodnim varstvom pravic). Podrobnejše informacije o tem, kako Občina Ilirska Bistrica ravna z osebnimi podatki, so na voljo pri pooblaščeni osebi za varstvo osebnih podatkov, podatki katere so dostopni na spletni strani občine.
X. Dodatne informacije v zvezi z javnim razpisom: dodatne informacije so na voljo v času uradnih ur, na Občini Ilirska Bistrica, pri Tanji Šajina, osebno ali na tel. 05/71-12-315 ali po e-pošti: tanja.sajina@ilirska-bistrica.si.